Log in

View Full Version : турбо? - относно MadCowTuning



търтей
06-12-2006, 16:48
абе не е ли турбо евтино :shock:
http://www.madcowtuning.bg/turbo/conversion/

BatVas
06-12-2006, 17:03
3 500 само монтажа и проекта може - ама всичко - струва ми се малко нереално. Със сигурност Бобо знае кои са тези хора :idea: :roll:

търтей
06-12-2006, 17:07
3 500 само монтажа и проекта - частите са от теб :wink: За справка виж цените (някои части само)на частите по надолу :idea:

3500 е с монтаж от тях ;)

са верно че с калкулатора е малко идиотски 1800 сс мин мощност 130 кс
ми то аз и така си ги имам :lol: :lol: :lol:

BatVas
06-12-2006, 17:09
Да бе прочетох го по внимателно и си редактирах първия пост - ама като сметна цената на всичко дето трябва да се купи ,не ми остават в тази цифра пари за труд :?

Ми те ако ще ми я правят на 130 к.с - не ща да ми морят 10 коня :wink:

търтей
06-12-2006, 17:11
еми и на мен ми се види евтино нещо :roll:
ае турбо спецовете да се изкажат

75 2.0 turbo
06-12-2006, 21:10
евтиното винаги е по скъпо :wink: БОБО и ЕНЬО без пари за труд сътвориха на бобо колата за около 5к да речем :idea: а сега вие си отговорете тея пичове какво предлагат на тая цена 8)

MadCowTuning
06-12-2006, 21:30
Мога ли де не се съглася с някой от твърденията :-)
Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.

Формулата за калкулатора е взета от книгата "Maximum Boost" на Corky Bell и е по-скоро с ориентировачна цел. Естествено, че нещата са направени прекалено общи и за съвсем обикновени двигатели. Може би колегата със 1.8 двигателя пропусна да спомене, че всъщност очакваната мощност е от 130 до 175 коня. Мисля че в общия случай тези цифри не са далеч от истината :-)

BatVas
06-12-2006, 22:11
Надявам се да Ви тръгнат нещата, да тръгнат и моите и да си взема една дизелова алфа за всеки ден, а сегашната ми за тези пари може и да я засиля малко (щот не искам да я продавам) :wink: От 140 предполагам ще стане 180 -185 к.с
Те приблизително толкова стават и с кита с механичен компресор на Autodelta 8)

valjo
06-12-2006, 22:57
Мога ли де не се съглася с някой от твърденията :-)
Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.
ок, да вземем за пример моята кола, която е на 50км след основен ремонт
ако искам да и се направи турбо конверсия?
какво би ми струвало и колко коня се очакват?
искам цена за "крайно решение" давам ви колата и си я зимам и е толкова и толкова коне на дино стенда?
без смяна на бутала

мерси:)

75 2.0 turbo
06-12-2006, 23:33
Мога ли де не се съглася с някой от твърденията :-)
Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.

Формулата за калкулатора е взета от книгата "Maximum Boost" на Corky Bell и е по-скоро с ориентировачна цел. Естествено, че нещата са направени прекалено общи и за съвсем обикновени двигатели. Може би колегата със 1.8 двигателя пропусна да спомене, че всъщност очакваната мощност е от 130 до 175 коня. Мисля че в общия случай тези цифри не са далеч от истината :-)
можеш да се съгласяваш или не с когото и с каквото ти е кеф :wink: обаче това дето го пишеш по горе по моите представи за тунинг не е никаква турбо конверсия :idea: извинявам се ако мнението ми ви обижда по някакъв начин :!: А и на Бобо колата работи с 0.7 бууст и е със стандартни части в мотора но тая сума която написах в предния ми пост е дадена а ти като вещ в занаята си прецени дали се е преебал като е дал горница пари :wink: Не ме разбираи погрешно нямам за цел да се заядам с вас дори бих се радвал ако наистина работите качественно и на такива цени :idea: Обаче в това трябва да ни убедиш ти и да разсееш съмненията които са се породили в нас относно тунинг фирмата ви 8)

MadCowTuning
06-12-2006, 23:37
Мога ли де не се съглася с някой от твърденията :-)
Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.
ок, да вземем за пример моята кола, която е на 50км след основен ремонт
ако искам да и се направи турбо конверсия?
какво би ми струвало и колко коня се очакват?
искам цена за "крайно решение" давам ви колата и си я зимам и е толкова и толкова коне на дино стенда?
без смяна на бутала

мерси:)

За да ти кажем крайна цена трябва да се види колата. Има много въпроси около монтажа и електрониката, от който зависи цената. Така на изуст ще ми е трудно да отговоря. Конските сили не могат да се изчислят със точност. Мога за сравнение да ти дам астра GSI 115 коня която на 0.5 става около 170 коня и хонда Сивик 90 коня на 0.5 около 140-150. Не сме правили алфа до сега и не мога да ти дам конкретен отговор, но нещо от порядъка на 170-180 коня е напълно постижимо.

pinko
07-12-2006, 01:01
При налягане 0.4 бара и обем на двигателя см3
Очаквана мощност минимум 146 hp - максимум 194 hp

Хъм, ми тя мойта и без турбо е около 150 коньове (147 по талона) баси. Ама около 190 ми стигат май :shock:

Аз отдавна се замислям за един 2.0 20V turbo матор от Италия, това е може би по-лесния вариант.

MadCowTuning
07-12-2006, 01:26
Мога ли де не се съглася с някой от твърденията :-)
Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.

Формулата за калкулатора е взета от книгата "Maximum Boost" на Corky Bell и е по-скоро с ориентировачна цел. Естествено, че нещата са направени прекалено общи и за съвсем обикновени двигатели. Може би колегата със 1.8 двигателя пропусна да спомене, че всъщност очакваната мощност е от 130 до 175 коня. Мисля че в общия случай тези цифри не са далеч от истината :-)
можеш да се съгласяваш или не с когото и с каквото ти е кеф :wink: обаче това дето го пишеш по горе по моите представи за тунинг не е никаква турбо конверсия :idea: извинявам се ако мнението ми ви обижда по някакъв начин :!: А и на Бобо колата работи с 0.7 бууст и е със стандартни части в мотора но тая сума която написах в предния ми пост е дадена а ти като вещ в занаята си прецени дали се е преебал като е дал горница пари :wink: Не ме разбираи погрешно нямам за цел да се заядам с вас дори бих се радвал ако наистина работите качественно и на такива цени :idea: Обаче в това трябва да ни убедиш ти и да разсееш съмненията които са се породили в нас относно тунинг фирмата ви 8)

Не ме обиждашм, напротив. За мен е важно да знам как хората възприемат фирмата от страни. Не казвам, че Бобо се е прецакал. просто е работил със по-скъпи части. Все пак аз внасям частите директно от производителя :wink: Няма да скрия, че частите са китайски, но хората ги произвеждат турбините вече от 10 години и си идват със гаранция. Ти си прав, че тепърва ще трябва да доказвам, че не винаги евтино означва некачествено. Останалите неща като интеркулери, бловоф и други в краина сметка не са чак толкова сложни устройства за да се каже че са по-скапани от марковите. За тези които не искат китайска турбина има и по-скъп вариант с Mitsubishi.
Съмненията мислим да ги разсеем в близите 5-10 дни като направим спецялно един проект за всички невярващи :-) То е ясно че едно е да се говори друго да се види готова работа. Ще пусна подробни матеряли на целия проект с видео и снимки. Направо ще си стане нещо като PIMP MY RIDE хехе :D

KGB
07-12-2006, 02:08
Сега, понеже от това може да излезне една на истина интересна и полезна тема....всеки който тръгне да прави офф-топик ще бъде трит :!:

И още нещо....моля преди да напишете нещо, прочетете внимателно какво са писали другите :wink:

Bobo
07-12-2006, 14:31
Такаа супер сега както казаха някой колеги трябва да ни убедите че знаете кво правите :wink: Лично за моята кола колега повярвай ми от където и да намериш частите които съм вложил в нея ще излезнат по-скъпо :wink:
Но да оставим мойта настрана и да видим как виждате решенията на някой неща :wink:

1. алфите работят на 10.5 степен на сгъстяване на 0.4 - 0.5 налягане какво става в камерата ?

2. Което е свързано и с първото :wink: - електрониката каква е? как се настройва ? - особенно ме интересува аванса как настройвате ?

3. Незнам но на колегите от форума им убягва нещо доста важно искам да го изясним - колектора за турбината какъв е? кой го прави ако е правен? и какво правиме с изпускателната система?

4. Инжекторите на атмосверка няма начин да захранят турбо кола - тука какво правиме?

5. Предполага се че при 0.5 на заводско сгъстяване колата с турбината ще грее доста и маслото и водата - решение има ли ?

6. Гаранция затова колко и при какви условия мотора ще издържи има ли?

Искам колегите да не ме разбират погрешно тези въпроси са реални и не се заяждам а искам да уточниме за да стане кристално ясно :wink: :lol:

75 2.0 turbo
07-12-2006, 20:27
добре бобо бил ползвал скъпи неща :roll: ето ти един списък които пиша наизуст и по спомени и въпреки че не съм участвал в ъпгреида съм подочул:
турбо -т3 втора ръка от морга
интеркуулер -заводски от фиат купе турбо 2-ра ръка
блоуоф - нов на бош аз съм го купувал вероятно знаеш колко струва
маслен кулер- втора ръка от морга от фиат дизел
има и други места където са спестени пари и за труд не се е плащало и въпреки това цената е около 5 бона за 220 коня на 0.7 бууст :idea: колата е на пътя от една година дава и се сичката газ и нема грижи :wink: а вие предлагате за по малко пари подобен тунинг :shock: чакаме да видим проекта ви с които ще се докажете :!:

MadCowTuning
08-12-2006, 09:35
Такаа супер сега както казаха някой колеги трябва да ни убедите че знаете кво правите :wink: Лично за моята кола колега повярвай ми от където и да намериш частите които съм вложил в нея ще излезнат по-скъпо :wink:
Но да оставим мойта настрана и да видим как виждате решенията на някой неща :wink:

1. алфите работят на 10.5 степен на сгъстяване на 0.4 - 0.5 налягане какво става в камерата ?

2. Което е свързано и с първото :wink: - електрониката каква е? как се настройва ? - особенно ме интересува аванса как настройвате ?

3. Незнам но на колегите от форума им убягва нещо доста важно искам да го изясним - колектора за турбината какъв е? кой го прави ако е правен? и какво правиме с изпускателната система?

4. Инжекторите на атмосверка няма начин да захранят турбо кола - тука какво правиме?

5. Предполага се че при 0.5 на заводско сгъстяване колата с турбината ще грее доста и маслото и водата - решение има ли ?

6. Гаранция затова колко и при какви условия мотора ще издържи има ли?

Искам колегите да не ме разбират погрешно тези въпроси са реални и не се заяждам а искам да уточниме за да стане кристално ясно :wink: :lol:

Първо искам да уточня, че при 0.4 налягане механичното натоварване на двигателя се увеличава с не повече от 10 %. Това означава, че практически няма проблем нито за буталата нито за биелите. Натоварването от инерционните сили в долна и горна мъртва точка е толкова голямо в обикновения двигател, че увеличената компресия в следствие на надува на турбото е почти незначителна. Естествено при увеличаване на компресията се повишава и температурата в цилиндрите, но това увеличение не е толкова голямо при това нялягане и за да се избегне е достатъчно да се постави интеркулер с ефективност над 60%. За да не говорим празни приказки ето и илюстрация на това, което казвам.
http://clubalfaromeo.com/forum/files/cr_245.jpg
Тук нещата са дадени за компресия 10, но ясно се вижда, че при 0.4 бара работа върши и интеркулер с ефектижност 20%, което е един много скапан интеркулер :-) Кулер с ефективност 50% е достатъчен за налягане от сорта на 0.5 бара. Това са неща изпитани в практиката, но нали ние българите все не вярваме, за това условията ни са такива: Инсталира се цялата система и задължително се монтира ЕГТ. Ако ЕГТ-то покаже, че всичко е наред при различните режими на двигателя. Колата остава така. Ако има опасно високи стойности се слага подложка за разреждане. Отделно ЕГТ-то се настройва да намялява буста ако регистрира високи температури. Ето и отговорите на въпросите ти:

1. Достатчно е да се инсталира ефективен кулер за да се избегне прегряане при тази компресия.
2. За сега работим с допълнителна електроника. Инжектор драйвер, който управлява допълнителни дюзи и авансатор на ДЕК. Настройването става както си трябва с ЕГТ и Широколентова сонда. За този буст не смятаме, че е необходимо да се ходи на Диностенд, но все пак ако някой държи да се изтиска максималното от сетъпа може да се отиде и на дино.
3. За инжекторите вече казах, че се ползват допълнителни.
4. При това нялягане реално няма проблем за охладителната система. Маслото трябва задължително да е синтетично с висоа работна температура, но не и голям толеранс. 10w-50 е перфектно. Ако се ползва хубаво масло няма нужда от маслен кулер при това налягане.
5. Естествено ако нещо се прецака и е очевидно, че проблема е в настройките ще го оправим, но ти знаеш че хората обичат да пипат и всеки може да си прецака двигателя сам много лесно. Разчитаме все пак на отговорността на хората за собствените им коли.

ne0
08-12-2006, 11:45
Добре. До тук ок.
Аз искам да бутнем нещата към простия потребител. Т.Е> към мен. Аз не съм спец и съм единствено достатъчно запознат. Човек дето не е сглобил и една турбо кола не може да дава мнение за това няма да давам, ще питам
Това тук е форум на алфа. Та значи ето аз като заинтересован клиент искам да ме убедите защо като имам парите в ръка и реша моя кошник да му туря турбо примерно да не си оставя колата в ръцете на Бобо и компания ами да я дам на вас.
Така. Искам да напишете примерна оферта. Колко ще струва както каза Вальо, да ви дам колата и да я взема готова. Не ме интересува друго и какви гаранции ще дадете, в какви режими на работа, какви технически прегледи, какво гориво. масло и т.н. Конкретно за алфи, не за опели, не за пежа, не за урангутани...
Аз примерно съм навит давам Ви колата и подписваме договор. Аз Ви давам 1.6 ТS 120 коня еди колко си вата, нютонметри, раход и т.н. Ко трябва и правите дино да видите кво ви давам. Вие ми казвате, че промените ще са в рамките на примерно 160-170 коня и т.н. При това давате гаранция. Също така и период за изработка и гаранция на компонентите. За мен е важно всичко да е нормативно описано. Да мога кат не съм доволен да ви съдя. Пък като ви осъдя ще си изгубите хляба, ако с тва си го вадите. Ако ли се справите (което Ви пожелавам) ще спечелите нови клиенти.
Така се прави. Дори като първи клиент може да се напише и договор за реклама и т.н. Кат не съм доволен и всичко го има черно на бяло даже и в България ще ви осъдя.
Иначе никога никой няма да ви има доверие. И ако реша да си дам парите ще ги дам в ръцете на Бобо. И да я счупи Ви казвам, че ще простя. Щото му имам доверие, щото ще си признае ко обърка и така нататък, и некви необясними неща. Ама поне се е доказъл. Спечелил е ДОВЕРИЕ.
Вас не ви познавам може и да сте най-добрите. Докажете.
Аз бачкам в областта на спорта и на хора дето не са вкусвали вкуса на водата гледам по друг начин. Надявам се ме разбрах те.
Благодаря за вниманието.

MadCowTuning
08-12-2006, 14:06
Добре. До тук ок.
Аз искам да бутнем нещата към простия потребител. Т.Е> към мен. Аз не съм спец и съм единствено достатъчно запознат. Човек дето не е сглобил и една турбо кола не може да дава мнение за това няма да давам, ще питам
Това тук е форум на алфа. Та значи ето аз като заинтересован клиент искам да ме убедите защо като имам парите в ръка и реша моя кошник да му туря турбо примерно да не си оставя колата в ръцете на Бобо и компания ами да я дам на вас.
Така. Искам да напишете примерна оферта. Колко ще струва както каза Вальо, да ви дам колата и да я взема готова. Не ме интересува друго и какви гаранции ще дадете, в какви режими на работа, какви технически прегледи, какво гориво. масло и т.н. Конкретно за алфи, не за опели, не за пежа, не за урангутани...
Аз примерно съм навит давам Ви колата и подписваме договор. Аз Ви давам 1.6 ТS 120 коня еди колко си вата, нютонметри, раход и т.н. Ко трябва и правите дино да видите кво ви давам. Вие ми казвате, че промените ще са в рамките на примерно 160-170 коня и т.н. При това давате гаранция. Също така и период за изработка и гаранция на компонентите. За мен е важно всичко да е нормативно описано. Да мога кат не съм доволен да ви съдя. Пък като ви осъдя ще си изгубите хляба, ако с тва си го вадите. Ако ли се справите (което Ви пожелавам) ще спечелите нови клиенти.
Така се прави. Дори като първи клиент може да се напише и договор за реклама и т.н. Кат не съм доволен и всичко го има черно на бяло даже и в България ще ви осъдя.
Иначе никога никой няма да ви има доверие. И ако реша да си дам парите ще ги дам в ръцете на Бобо. И да я счупи Ви казвам, че ще простя. Щото му имам доверие, щото ще си признае ко обърка и така нататък, и некви необясними неща. Ама поне се е доказъл. Спечелил е ДОВЕРИЕ.
Вас не ви познавам може и да сте най-добрите. Докажете.
Аз бачкам в областта на спорта и на хора дето не са вкусвали вкуса на водата гледам по друг начин. Надявам се ме разбрах те.
Благодаря за вниманието.

Ами реално няма как да ти докажем освен да видиш кола правена от нас. Принципно същите неща, които е направил Бобо по неговата алфа можем да ги направим и ние. Естествено и на съответната цена. Но ти кажи какви доказателства приемаш.
Поинтересувай се как стои въпроса с гаранциите и договорите в другите фирми и ще видиш, че няма такава практика. Аз вече казах, че каквото сме си напавили ще си носим отговорност. Естествено е ако ни нямаш доверие, а имаш доверие на Бобо да отидеш при него. И аз така бих направил :) Точна оферта мога да ти напиша ако видя колата а и като разбера какво точно искаш, защото има много въпросителни. Така наизуст не мога да ти кажа.

Bobo
08-12-2006, 15:19
За да не стане едим голем цитат поста ше пиша директно :lol:

1. Мене ме оставете на мира аз турбо конверсии не правя освен за много близки приятели :wink: :idea:

2. Колега дай да видиме направени коли :?: И да видя как така със стандартна схемичка за всеки мотор можеш да изчислиш механичното натоварване на мотор който първо е 10.5 а не 10 да не говориме че 90% от колите тука са с челосани глави :idea: И на всичкото отгоре тоя мотор не е 1.6 16V 90 коня а е 120 коня :idea:

3. Нямам отговор кво правиме с колектора и генерацията :?:

4. Аванса го оправяте с авансатор демек в целия диапазон аванса се връща некви градуси назад или :?: :?: :?:

5. Колега моя мотор понеже говоря от опит РАЗРЕДЕН - грееше на 0.5 :idea: Карам само льоман ако ти говори нещо :idea:

Понеже 100 пъти ясно повторих че не се заяждам а искам да уточниме нещата или не си ме разбрал или не искаш :idea: Ма те моля тука без заяждания че лесно паля :wink:

И имам една молба за да ти стане ясно за какви коли говориме ти предлагам да прочетеш малко на тема 1.6 ТС мотора на алфа за да видиш какво представлява какви "екстри" има и да дадеш цена щото не вярвам че като видиш колата ще ти дойде вдъхновение и ще кажеш цена :wink: И не вярвам че без да прочетеш какъв мотор аджеба правиш ще можеш да постигнеш друго освен невървящ строшляк :wink: Ако толкова много искаш ми звънни на 0888 232 484 ще ти докарам един 1.6 ТС да го гледаш :wink:

търтей
08-12-2006, 15:23
аз само да добавя че алфите си греят щото не случайно има нужда от маслен радиатор на атмосферка :wink:

ne0
08-12-2006, 15:27
Да бяха само те...

DeX
08-12-2006, 15:45
аз само да добавя че алфите си греят щото не случайно има нужда от маслен радиатор на атмосферка :wink:

Малко офф-топик моля отговорете ми на лс и ми делнете мнението. Ама защо всички казвате, че греят мойта що не грее!? Повече от 70 не минава или ако мине е само за минута 2 докат отвори термостата и пак пада!?

Bobo
08-12-2006, 15:47
аз само да добавя че алфите си греят щото не случайно има нужда от маслен радиатор на атмосферка :wink:

Малко офф-топик моля отговорете ми на лс и ми делнете мнението. Ама защо всички казвате, че греят мойта що не грее!? Повече от 70 не минава или ако мине е само за минута 2 докат отвори термостата и пак пада!?

Ми тя твойта не случайно е 4 коня по малко от предната :wink: Иначе говориме за понапомпени вариянти :wink: Кат например от 2.0 8 клапана алфа вадят 148 коня :wink:

търтей
08-12-2006, 15:54
аз само да добавя че алфите си греят щото не случайно има нужда от маслен радиатор на атмосферка :wink:

Малко офф-топик моля отговорете ми на лс и ми делнете мнението. Ама защо всички казвате, че греят мойта що не грее!? Повече от 70 не минава или ако мине е само за минута 2 докат отвори термостата и пак пада!?

Ми тя твойта не случайно е 4 коня по малко от предната :wink: Иначе говориме за понапомпени вариянти :wink: Кат например от 2.0 8 клапана алфа вадят 148 коня :wink:

той говори за водата бре :wink:
а за 8 волтовите сички знаем че рулез:)))

Bobo
08-12-2006, 15:57
той говори за водата бре :wink:
а за 8 волтовите сички знаем че рулез:)))

Е и аз за нея говоря де :wink: Рулез ... верижни трактори :lol: .,... стига офтопик :idea:

търтей
08-12-2006, 15:59
той говори за водата бре :wink:
а за 8 волтовите сички знаем че рулез:)))

Е и аз за нея говоря де :wink: Рулез ... верижни трактори :lol: .,... стига офтопик :idea:

местни го плс в општи сборове и да си долафим - петък е се пак:))

ne0
08-12-2006, 16:04
Към темата,
аз тука имам приятели дето притежават фирма за ремонт и производство на корабни двигатели и техника, и са добри специалисти. Та случвало се е да правят колектори по зададени размери и се справят отлично. Заварките са супер,. Играят си много. Запиляват тва онова. Досега не са правили за турбо кола, но споделих с тях и ми се изсмяха кат им казах за сумата пари за цялата работа. Тъй де, вярно е че те ползват скъпи материали ама мисля че са прави. То само труда ако е майсторски струва много, ама много.

MadCowTuning
08-12-2006, 16:07
За да не стане едим голем цитат поста ше пиша директно :lol:

1. Мене ме оставете на мира аз турбо конверсии не правя освен за много близки приятели :wink: :idea:

2. Колега дай да видиме направени коли :?: И да видя как така със стандартна схемичка за всеки мотор можеш да изчислиш механичното натоварване на мотор който първо е 10.5 а не 10 да не говориме че 90% от колите тука са с челосани глави :idea: И на всичкото отгоре тоя мотор не е 1.6 16V 90 коня а е 120 коня :idea:

3. Нямам отговор кво правиме с колектора и генерацията :?:

4. Аванса го оправяте с авансатор демек в целия диапазон аванса се връща некви градуси назад или :?: :?: :?:

5. Колега моя мотор понеже говоря от опит РАЗРЕДЕН - грееше на 0.5 :idea: Карам само льоман ако ти говори нещо :idea:

Понеже 100 пъти ясно повторих че не се заяждам а искам да уточниме нещата или не си ме разбрал или не искаш :idea: Ма те моля тука без заяждания че лесно паля :wink:

И имам една молба за да ти стане ясно за какви коли говориме ти предлагам да прочетеш малко на тема 1.6 ТС мотора на алфа за да видиш какво представлява какви "екстри" има и да дадеш цена щото не вярвам че като видиш колата ще ти дойде вдъхновение и ще кажеш цена :wink: И не вярвам че без да прочетеш какъв мотор аджеба правиш ще можеш да постигнеш друго освен невървящ строшляк :wink: Ако толкова много искаш ми звънни на 0888 232 484 ще ти докарам един 1.6 ТС да го гледаш :wink:

Независимо от двигателя механичното натоварване е най-голямо в горна и долна мъртва точка в следствие на инерционните сили. Това си е факт при всички двигатели. Увеличената компресия в следствие на турбоконверсия на 0.4 бара оказва единствено по-голям натиск върху челото на буталото, но той е незначителен в сравнение с натоварванията в долна и горна мъртва точка, които двигателя така или иначе си понася като атмосферен. Много по-рисковано и натоварващо е да с вдигне границата на боборотите с 1000 оборота например. Тези неща важат за всички автомобили и не стоят по различен начин при различните марки. Само за илюстрация на това, че колите са доста по-издържливи отколкото смятат хората, ще ти кажам, че асконата (помниш я от италианското преследване :-)) е 1.6 75 коня карбуратор само със сменени бутала от фиат пунто турбо и 1.7 бара надув :shock: Естествено това изтезание върху двигателя беше по-желание на клиента, но колата учудващо и за нас си върви перфекно без никакви проблеми. Естествено компресията е свалена доста.
По голям е проблема с жегата, но аз ти написах каква е схемата. Първо се вижда кво става с ЕГТ-то на 10.5 степен и после ако има нужда се разрежда. Ако пък италианките са чак толкова "горещи", ще сложим един маслен кулер на промоция :-)
За 0.4 може и със заводския колектор и фланец зависи как е с мястото. Може и да се направи колектор ако се налага или клиента иска. Даунпайпа задължително се прави по голям до пърбото гърне и след това може и да си отстане заводски може и да се смени до края като тва пак зависи от желанието и финансите на клиента.
Аванса естествено, че не се връща в целия диапазон, а се настройва по оборотите, но в крайна сметка тук е говори за не повече от 3-4 градуса при този надув.

Пак ти казвам оферта няма как да дам без да разбера какво иска човека и какви средства може да отдели. Защото има много варианти. Сядаме говорим казаме кое как може да стане кое е по-добре и къде може да се прави компромис и тогава се уточняват нещата. В сайта има граници на цените, който се интересува сериозно да заповяда.

Bobo
08-12-2006, 16:07
Към темата,
аз тука имам приятели дето притежават фирма за ремонт и производство на корабни двигатели и техника, и са добри специалисти. Та случвало се е да правят колектори по зададени размери и се справят отлично. Заварките са супер,. Играят си много. Запиляват тва онова. Досега не са правили за турбо кола, но споделих с тях и ми се изсмяха кат им казах за сумата пари за цялата работа. Тъй де, вярно е че те ползват скъпи материали ама мисля че са прави. То само труда ако е майсторски струва много, ама много.

Е че аз закво питам къв е колектора :wink: Щот съм виждал китайски и американски и японски тунинг колектори как стават на парчета от едно даване на газ :wink:

MadCowTuning
08-12-2006, 16:13
Към темата,
аз тука имам приятели дето притежават фирма за ремонт и производство на корабни двигатели и техника, и са добри специалисти. Та случвало се е да правят колектори по зададени размери и се справят отлично. Заварките са супер,. Играят си много. Запиляват тва онова. Досега не са правили за турбо кола, но споделих с тях и ми се изсмяха кат им казах за сумата пари за цялата работа. Тъй де, вярно е че те ползват скъпи материали ама мисля че са прави. То само труда ако е майсторски струва много, ама много.

Е че аз закво питам къв е колектора :wink: Щот съм виждал китайски и американски и японски тунинг колектори как стават на парчета от едно даване на газ :wink:

Все пак да не забравяме, че става върос за 0.4 бара ;-) Но и на 1.7 бара колекторите ни нямат проблем до сега.

ne0
08-12-2006, 16:19
щото иначе ко имам колектори (всмукателни и изпускателни), то се събират всички части и повечето технически грамотни хора с подходящи инструменти и хоум гараж биха се справили на ниво ЛудаКраваТининг.
И пак настройки, работи, неща за които има една единствена дума - ОПИТ. Аз опита е тва дето е безценно (т.е. струва пари). ''Да не мислите, че едно ферари и стува парите'' (надявам се разбирате кво казвам)
Не се обиждайте просто живо се интересуваме. А това са основните неща.

джуджанка
08-12-2006, 16:50
neo, излез от матрицата бе човек.
Договори, майни - къде си чул или видял тунинг-фирма да подпише договор с краен потребител (не само тук - а и по света) ? Гаранции дават единични фирми - и то ако работят по двигатели с пробег да речем не повече от 40 000 км. Спри малко фантазиите (или тревата, който каквото муи допада повечко) 8)

MadCowTuning
08-12-2006, 17:00
щото иначе ко имам колектори (всмукателни и изпускателни), то се събират всички части и повечето технически грамотни хора с подходящи инструменти и хоум гараж биха се справили на ниво ЛудаКраваТининг.
И пак настройки, работи, неща за които има една единствена дума - ОПИТ. Аз опита е тва дето е безценно (т.е. струва пари). ''Да не мислите, че едно ферари и стува парите'' (надявам се разбирате кво казвам)
Не се обиждайте просто живо се интересуваме. А това са основните неща.

Не се обиждай, но не можеш да теърдиш какво ни е нивото без да си видял нищо правено от нас. За опита го имаме. Това че фирмата съществува от няколко месеца не означава, че хорта работещи в нея не са се занимавали от преди това с години. Тук надявам е Боби да не се засегне като го нмаесвам, но ти направи сравнение между нас и него. Той е правил по моя информация 1 или 2 проекта (може и да са повече незнам) и е доста наред с матеряла. Ние сме участвали в 6-7 проекта. Защо нашия опит да е по-малък? Да ако става въпрос за италянки не споря, но нещата в крайна сметка не са с разлики от небето до земята. И той не е имал опит преди да започне, но е успял да се справи много добре.
Аз в момента точно това се опитвам да демонстрирам, защото с приказки е ясно, че нещата не стават. В следващата седмица, ще направим специално един проект за да се види какво всъщност правим. В понеделник ще пусна инфо за проекта и подробо описание със снимки и видео материал. Мисля че нашата работа ще говори най-добре за себе си.

ne0
08-12-2006, 17:01
neo, излез от матрицата бе човек.
Договори, майни - къде си чул или видял тунинг-фирма да подпише договор с краен потребител (не само тук - а и по света) ? Гаранции дават единични фирми - и то ако работят по двигатели с пробег да речем не повече от 40 000 км. Спри малко фантазиите (или тревата, който каквото муи допада повечко) 8)

Виждаш ли че и ти си виждал некви условия и т.н. Те тва се опитвам да кажа и аз (друг е проблема че трудно се изразявам).
Тва трябваше да ми кажат и Те. Немога дам и дам кошник дето не му е сменяно маслото от 40 000 км и да стане нещо. Ама ко ще ставаме европейска държава за всичко се мисли. И най-важното да го има на черно на бяло.
Пък знаиш ко. За мен тва е важното. Верно може да не съм перфектиня клиент (имам изисквания), може да искам много и глупости според някой, ма ко ми дреме. Споделям че, мен като клиент това ме интересува. Дори това е съвет към момчетата от ЛудаКрава. Ко няа кирия и мен не ма кефи


п.с. за медикаментите, ко знаеш колко зоб съм си бил във вените взел толкова гориво не си изгорил. :D

ne0
08-12-2006, 17:06
ОК.
Най-важното е да се разбере, че не се дразним, а просто се информираме и аз изкам качествен продукт на най-добра цена. Съжалявам ако съм обидил някой. Аз съм последния човек на света дето се заяжда или се е заяждал с някой.
Адмирирам всички дето са се захванали с това. Евала момчета, дерзайте.
Па ко наистина сте добри ще ви стана клиент.

Повече няма да спамя щото нищо не се постига. В крайна сметка чакаме да видим някой тунигован автомобил. Ок...

Успех!

75 2.0 turbo
08-12-2006, 21:03
крави пожелавам ви успех :wink: доколкото разбрах аз искате да турбинирате с: оригинален чугун+фленц :shock: и сток атмосферни гърнета ма туи зависело от клиента :? е как така зависи от клиента при условие че там има правила които тряя се спазват сеа не ми излизаи с номера че ще е на 0.4 а то е нищо раота :idea: щото един 1.6 тс мотор на 0.4 бууст се обзалагам че ще се счупи :!: след лудия ви тунинг особенно след като тунинга ви е на половин цена от нормалната :wink: все пак времето ще докаже може и да станете известни де с добро де с лошо 8)
ние и тогава ще сме тук и де ще ви фалим де плюем :P

MadCowTuning
08-12-2006, 22:57
крави пожелавам ви успех :wink: доколкото разбрах аз искате да турбинирате с: оригинален чугун+фленц :shock: и сток атмосферни гърнета ма туи зависело от клиента :? е как така зависи от клиента при условие че там има правила които тряя се спазват сеа не ми излизаи с номера че ще е на 0.4 а то е нищо раота :idea: щото един 1.6 тс мотор на 0.4 бууст се обзалагам че ще се счупи :!: след лудия ви тунинг особенно след като тунинга ви е на половин цена от нормалната :wink: все пак времето ще докаже може и да станете известни де с добро де с лошо 8)
ние и тогава ще сме тук и де ще ви фалим де плюем :P

Малко е невъзможно от колектор и изпусателна система да се счупи мотора. Ние сме пробвали на други коли и нищо не се чупи. Малко ме съмнява, че ти си пробвал, но щом така смяташ добре. Като видиш на каква кола ще сложим турбо другата седмица и ще те е срам после да кажеш, че алфите са по-чупливи от нея :D Това в кръга на шегата. очаквайте включване.

75 2.0 turbo
09-12-2006, 02:40
пич аз ви казах на добър път няма какво повече да коментираме на всички които имат представа им е пределно ясно какво предлагате за тея пари :wink: чакаме доказателства че вие не сте "ТАКИВА" ами сте от "ДРУГИТЕ" :wink:

netsurfer
21-12-2006, 16:05
какво става??
нали щеше да има видео и тем подобни??

75 2.0 turbo
21-12-2006, 22:21
чакаи де ти па :lol:

MadCowTuning
22-12-2006, 16:21
какво става??
нали щеше да има видео и тем подобни??

Малко се позабавиха нещата, но е почти готово :-) Имаше малко ПТП, което обърка плановете :D Всичко е монтирано. Остана само да настроим колата и да направим малко тестове.

hondoman
24-12-2006, 12:18
Здравей колега да те попитам може ли да се намери нещо за мойта хонда ще пусна запитване и в хонда форума дай предложение колко коня може горе долу да се изкара от мойта талига CRX V-TEC 1.6 150 коня е пиши ми може и на лични :D :wink:

ne0
08-01-2007, 11:08
какво става??
нали щеше да има видео и тем подобни??

Малко се позабавиха нещата, но е почти готово :-) Имаше малко ПТП, което обърка плановете :D Всичко е монтирано. Остана само да настроим колата и да направим малко тестове.


Ко стана бре. То има лекарство за Луда Крава вече.
Кви бяха тия тестове. Вие кат формула едно май а ....
То отборите скоро ще си представят колите ами Вие....

75 2.0 turbo
08-01-2007, 20:29
БЪРЗАШ ОСТАИ ГИ СЕА :D

MadCowTuning
12-01-2007, 22:13
:-) Не остава време. Много работа има. Все пак не е лесно да се прави тунинг на моноинжекция. Едната електроника се провали на тестовете сега слагаме друга. И на нас ние е за първи път с моното. Имайте малко търпение. :D

ALFA CORSE
22-02-2007, 20:42
Пуснато на: Чет Дек 07, 2006 2:26 am[/i] ]Съмненията мислим да ги разсеем в близите 5-10 дни като направим спецялно един проект за всички невярващи То е ясно че едно е да се говори друго да се види готова работа. Ще пусна подробни матеряли на целия проект с видео и снимки. Направо ще си стане нещо като PIMP MY RIDE хехе

Пуснато на: 08 Дек 2006 17:00 [/i] ] В следващата седмица, ще направим специално един проект за да се види какво всъщност правим. В понеделник ще пусна инфо за проекта и подробо описание със снимки и видео материал. Мисля че нашата работа ще говори най-добре за себе си.

Пуснато на: 22 Дек 2006 16:21 [/i] ] Малко се позабавиха нещата, но е почти готово Имаше малко ПТП, което обърка плановете Всичко е монтирано. Остана само да настроим колата и да направим малко тестове.

Пуснато на: 12 Яну 2007 22:13 [/i] ] Не остава време. Много работа има. Все пак не е лесно да се прави тунинг на моноинжекция. Едната електроника се провали на тестовете сега слагаме друга. И на нас ние е за първи път с моното. Имайте малко търпение.

22 Фев 2007 :D :roll:

ne0
23-02-2007, 09:33
то кравата умрееее

Родилния дом заработи....

vladu
25-02-2007, 12:29
за едно сте прави ... да се притеснявате, че ще се строши ТС-ка. Но пък той ще се строши и без турбо муууу-нинг. Ху гивз а шит ден?

trustworthy
25-02-2007, 12:32
за едно сте прави ... да се притеснявате, че ще се строши ТС-ка. Но пък той ще се строши и без турбо. Ху гивз а шит ден?

А така! Влей малко свежест и оптимизъм в темата! Ти ги умееш тея работи :D

ne0
27-02-2007, 17:59
за едно сте прави ... да се притеснявате, че ще се строши ТС-ка. Но пък той ще се строши и без турбо муууу-нинг. Ху гивз а шит ден?

ПО-добре геройски строшен отколкото здрава печка............

vladu
28-02-2007, 09:23
за едно сте прави ... да се притеснявате, че ще се строши ТС-ка. Но пък той ще се строши и без турбо муууу-нинг. Ху гивз а шит ден?

ПО-добре геройски строшен отколкото здрава печка............

мноо умно - минал съм и през двата варианта - повярвай ми второто е по-приятна емоция и се надявам никога да не разбереш първото.

Rado_Kesera
07-04-2007, 02:27
здравейте. аз не съм разбирач и нямам никаква представа от турбо и т.н нооооо!!!! Не се замисляте за нещо много важно според мен. СПИРАЧКИТЕ!!! Защото ще сложите още 40 коня а имате ли представа както натоварване е за дисковете и изобщо спирачната система това теябва да подлези на подобрение защото все пак на всеки живота му е мил и зависи най вече от спирачките. Мески :)

75 2.0 turbo
07-04-2007, 20:14
здравейте. аз не съм разбирач и нямам никаква представа от турбо и т.н нооооо!!!! Не се замисляте за нещо много важно според мен. СПИРАЧКИТЕ!!! Защото ще сложите още 40 коня а имате ли представа както натоварване е за дисковете и изобщо спирачната система това теябва да подлези на подобрение защото все пак на всеки живота му е мил и зависи най вече от спирачките. Мески :)
а ти наистина ли мислиш че един трезвомислещ собственик на добре подготвена кола не е обърнал внимание на спирчките си :?:

Mind_Control
10-04-2007, 13:17
то кравата умрееее

Родилния дом заработи....

На тия проекта им умря верно.. Представи си, дава6 си колата и ти казват 2 седмици и изведнъж се оказва, че са минали 4 месеца :lol: с тая сериозност ме съмнява да имат много клиенти. То всяка кола си има характерни особености.. Те незнам как я мислят тая работа да тунинговат всичко подред.. Незнам как е на запад точно ама все си мисля, че за всяка отделна марка си има различна тунинг фирма.. :shock: Ако бе6е така лесно Брабус 6тяха и БМВта да тунинговат..

MONI
10-04-2007, 13:32
то кравата умрееее

Родилния дом заработи....

На тия проекта им умря верно.. Представи си, дава6 си колата и ти казват 2 седмици и изведнъж се оказва, че са минали 4 месеца :lol: с тая сериозност ме съмнява да имат много клиенти. То всяка кола си има характерни особености.. Те незнам как я мислят тая работа да тунинговат всичко подред.. Незнам как е на запад точно ама все си мисля, че за всяка отделна марка си има различна тунинг фирма.. :shock: Ако бе6е така лесно Брабус 6тяха и БМВта да тунинговат..

Абе що имам спомен че едно време около далечната 1992 Брабус не правеха само Мерцедес???? Някой има ли спомен???

turbi
15-04-2007, 23:00
е следвашата неделя да не доиде моноинйекцията на бoжура? :lol: