PDA

View Full Version : Има мощност няма старт



никсана
28-06-2012, 22:12
Здравеите колеги .Та става вапрос за 156 ца 1,8 тs98 година.От скоро започна да набира тромаво,особено след 3000 оборота започва едно леко предърпване. Ходих на диагностика и ми казаха грешка на датчик на разпределителен вал.Опитаха да я изтриат и не можаха ,и миказаха че е заминал.Имали го този филм или има и нещо друго.Ходих и при друг за диагностика но не можел да се свърже с компа ,пробвал две програми и не ставало.Незнам какво да правя , да го сменям ли?Аколата си варви ,Шипка я катеря на 3и4 без проблем,ама решали да изпреварвам и всичко свършва до там. Има ли вазможност да е нещо друго?

RUSEV-BGR
28-06-2012, 22:44
Лампата за повреда на инжекциона свети ли?

RaIDeR
29-06-2012, 19:16
Кви са тес майстори един комп да не могат да вържат .
Не ги слушай ко ти говорят . Тоя датчик ако имаше какъвто и проблем в него нямаше изобщо да пали тая кола . За мен това си е изпушил дебитомер , откачи му буксата и пробвай така , това е на пътя на въздуховода .

assassin's
29-06-2012, 21:57
Не винаги с откачане на буксата на дебитомера,може да се разбере че е заминал.Колегата да напише от къде е за да можем да го насочим към някой,а колата и с прецакан датчик на рапределителен вал пак ще пали

NightRider
29-06-2012, 22:24
Не винаги с откачане на буксата на дебитомера,може да се разбере че е заминал.Колегата да напише от къде е за да можем да го насочим към някой,а колата и с прецакан датчик на рапределителен вал пак ще пали
Не, не пали. Но не гасне и светва чекът

assassin's
30-06-2012, 10:23
Имах си работа точно с този датчик преди две седмици,единственият проблем беше че постоянно свети чекът,нито е имала проблем с палене нито с гаснене.

oem
30-06-2012, 12:12
Не, не пали. Но не гасне и светва чекът

Браво, г-н Диагностик Nr.1. Много чел, много учил, много практикувал и дава точна и ясна диагноза на симптомите... :rotfl:

Mury
30-06-2012, 12:38
Браво, г-н Диагностик Nr.1. Много чел, много учил, много практикувал и дава точна и ясна диагноза на симптомите... :rotfl:

Учи се,учи се :devil::devil::devil:

nicks1
30-06-2012, 15:43
Не, не пали. Но не гасне и светва чекът




Няма ли накрая някой да ни освободи от глупостите на този господин?

никсана
30-06-2012, 21:25
Нито ми свети чека нито показва показва понякакъв начин че има нещто прецакано ,като изключим че не набира бързо ,ами се мъдри като пенсионерска каляска.Особенно след 3000 оборота става много мудна , до там горе долу бива.

oem
30-06-2012, 21:26
А никъде не си написал от къде си?

никсана
30-06-2012, 21:30
Наи страното че спряха да ми играят оборотите на празен ход. Преди постоянно пресяцваше, а сега ги кове на 900.От Габрово

oem
30-06-2012, 21:39
На мен ми прилича на прехвърлил зъб. Вероятно увеличен ъгъл между двата фулл лифта (изпускателния напред или смукателния на зад). Щом има грешка и за датчика, вероятно е да е това проблема. А и щом ти се оправят оборотите точно при прекалено широк ъгъл между двата фулл лифта вакума в колектора отива на макс и от там подобрение в празния ход. Но това е предположение. Най-добре е да се види колата на диагностика на място и тогава да се каже дали има проблем в инжекциона и дали да се насочим към ремъка.

Моя съвет е възможно най-скоро да се проверят нещата, тъй като ако има прехвърлил зъб ще прехвърли и с още и ще стане фатално.

никсана
30-06-2012, 22:02
Ами то и ремака му наближава смяната , комаи да го сменям пък да видим?

oem
30-06-2012, 22:08
Ами ти си знаеш дошло ли му е времето, ще го сменяш ли, кой, как, къде... имай предвид, че ако не го смениш правилно и/или ако не се установи проблема около ремъка, защото причината да прескочи бива да се установи и да се предотврати на време повторен проблем, и след това друг ако диагностицира колата и се осъмни в това ще стане двойна работа или изобщо няма да се разберете...

никсана
30-06-2012, 22:16
Е там е въпроса .От пишман маистори и разбирачи лошо да ти стане. Всеки разбира всеки обещава а после небил тои виновен.

oem
30-06-2012, 22:20
В Габрово съм ходил да правя не една кола вече след намесата на някой тамошен. До колкото ми е известно там Алфа не се прави както трябва или изобщо, защото за да можеш да правиш Алфа е много важно да я харесваш и да не правиш компромиси. А повечето гледат на алфата като как да се отърват от нея.

никсана
30-06-2012, 22:28
Има нещо вярно.Като видят че е алфа,започват едни коментари

NightRider
30-06-2012, 22:40
В Габрово съм ходил да правя не една кола вече след намесата на някой тамошен. До колкото ми е известно там Алфа не се прави както трябва или изобщо, защото за да можеш да правиш Алфа е много важно да я харесваш и да не правиш компромиси. А повечето гледат на алфата като как да се отърват от нея.
И всеки се чуди какви компромиси и какви части ефтинджос да сложи