PDA

View Full Version : Проблем при работа на климатроник/парно!



Anton Karagyozov
13-07-2012, 18:28
Здравейте, Колеги

Не мисля, че е нормално, когато включа парното си в колата или климатроника, да ми се включва и охлаждащата перка на мотора! Мнения по въпроса?

popaay
13-07-2012, 18:30
Напротив,така трябва да е даже двете трябва да въртят!

Anton Karagyozov
13-07-2012, 18:34
Добре де, ама по този начин започва да ми охлажда и двигателя и работната температура пада под нормалното...

popaay
13-07-2012, 18:36
Фреона иска охлаждане,за това е така!А ако имаш спад в температурата по 900градуса,търси другаде проблема.

Anton Karagyozov
13-07-2012, 18:45
Явно проблема е другаде, защото само на парно пак ми работят перките. Зимата няма загряване тази кола.

didod
13-07-2012, 18:46
И вземи напиши някъде вид двигател и година.

Anton Karagyozov
13-07-2012, 18:55
И вземи напиши някъде вид двигател и година.
Алфа Ромео 166 2.0 Турбо - 1998 год.

lordliness
13-07-2012, 19:12
Затова двигателите имат термостати и разни датчици, ако климатроника не работи и ДВГ не е достигнал критични стойности на температурата, перките са в покой

Anton Karagyozov
13-07-2012, 19:19
Затова двигателите имат термостати и разни датчици, ако климатроника не работи и ДВГ не е достигнал критични стойности на температурата, перките са в покой
С нищо не ми помогна с това заключение...

myato
13-07-2012, 19:33
Здравейте, Колеги

Не мисля, че е нормално, когато включа парното си в колата или климатроника, да ми се включва и охлаждащата перка на мотора! Мнения по въпроса?

Когато е включен климатикът е нормално да въртят перките, но когато е пуснато парното, перките не трябва да въртят.Освен това, дори и в тази ситуация, колата трябва да държи температура, освен ако не е прецакан термостата.

Anton Karagyozov
13-07-2012, 19:46
Когато е включен климатикът е нормално да въртят перките, но когато е пуснато парното, перките не трябва да въртят.Освен това, дори и в тази ситуация, колата трябва да държи температура, освен ако не е прецакан термостата.
Термостатът работи безупречно. Тестван е на диагностика. По-големият проблем ми е през зимата. В момента в който включа парното, 2 мин. след това се включват и перките без значение дали е загряла колата или не. С включването им светва и една червена лампа на таблото наподобяваща дюзичка. Същата ми светваше и когато ми беше прецакан дебитомера. Явно е някаква предупредителна за всякакви проблеми. Съмнявам се, да не би да имам някакъв електричарски проблем.

myato
13-07-2012, 19:55
Термостатът работи безупречно. Тестван е на диагностика. По-големият проблем ми е през зимата. В момента в който включа парното, 2 мин. след това се включват и перките без значение дали е загряла колата или не. С включването им светва и една червена лампа на таблото наподобяваща дюзичка. Същата ми светваше и когато ми беше прецакан дебитомера. Явно е някаква предупредителна за всякакви проблеми. Съмнявам се, да не би да имам някакъв електричарски проблем.

Това прилича на скапан температурен датчик, но пак ти казвам, че при здрав термостат, тайфун да духа на радиатора, колата трябва да си загрее и да държи температура.Инжекционът ти свети от несъответствието между отчитанията на температурните датчици, което шашка компа.
При скапан датчик на термостата или прекъсната връзка с ЕКУ-то, то влиза в авариен режим на охлаждане и пуска перките на втората степен.

qpwo
13-07-2012, 20:53
Тази дюзичка свети и когато е прецакан бушон на перката. Перката се върти за да се поддържат тези 90 гр.. Т.е. за да сваля темп. на 90.

RUSEV-BGR
14-07-2012, 12:17
Не си вижда температурния датчик,или е повреден!

Anton Karagyozov
14-07-2012, 12:22
И значи все пак ще трябва май да се обърна към някой специалист жичкажия. Ще и мина и за всеки случай пак една диагностика. Ако някой в Пловдив знае добър електричар, ще му бъда благодарен, ако сподели.

oriono
14-07-2012, 12:51
Надявам се да си на econ режим. Иначе климатика ти работи, перките въртят без значение каква температура си задал.

Tasho
14-07-2012, 14:52
Моята си върти и зимата и през лятото и при парно и при охлаждане и колата няма проблем със загряването.

А по интересно ми е как се включва само парното без компресора...?

lordliness
14-07-2012, 16:32
И значи все пак ще трябва май да се обърна към някой специалист жичкажия. Ще и мина и за всеки случай пак една диагностика. Ако някой в Пловдив знае добър електричар, ще му бъда благодарен, ако сподели.
Има едни електричари срещу макдоналдс до кръговото, винаги има коли, но нямам преки впечатления

---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:31 ----------


Моята си върти и зимата и през лятото и при парно и при охлаждане и колата няма проблем със загряването.

А по интересно ми е как се включва само парното без компресора...?

когато натиснеш екон