Log in

View Full Version : Помагайте да избера Алфа Ромео 166 3.0 V6. Дойде времето да покарам Арезе :)



Hassel
26-07-2012, 08:59
Здравейте колеги,

След като се разделих с 166-цата 2.4 JTD, сега е време за 3.0 V6. От известно време търся такава, даже по-едно време гледах и 156 и ГТ платформите, но 166 някак си е по-подходяща за мен, защото ми харесва комфорта на въпросният автомобил. А и това "дупе", еххххх...... За жалост изборът на такъв автомобил в България се оказа изключително труден, защото добрите екземпляри са изключително малко, а и след като изпуснах една форумна 166 фейслифт с 3.2 мотора, изборът ми се ограничи още повече. Уви, много ме е яд, че не посещавах форума редовно, но какво да се прави, здраве да е. Преглеждайки от няколко седмици всички локални сайтове за продажба на автомобили, попаднах на ето тази обява:

http://www.cars.bg/u610910

Хареса ми описанието, според това, което пише човекът, автомобилът е да е доста гледан, но дали е така реално? Форумна ли е тази кола? Ако да, нека собственикът ми пише на лично, за да се разберем за оглед? Ако ли не, някой гледал ли е дали става?

Друга обява, на която се продава 166 с 3.2 V6 мотора, но автомобилът изглежда доста експлоатиран, а и каква е тая бутилка в багажника, за пръв път виждам такова нещо!!!!

http://www.cars.bg/u736681

Честно казано, предпочитам форумен автомобил, на по-висока цена, отколкото такъв, нов внос, в незнайно състояние.
Помагайте колеги, че нямам търпение да подкарам Арезе. Благодаря предварително.

Поздрави ;)

gorbi
26-07-2012, 09:07
бутилката е метан ;)

niki_future
26-07-2012, 10:19
Втората е в една автокъща близо до враца (при ВЕЦ-а на входа на Мездра). Видях я миналата седмица и не и изглеждаше зле. Незнам как е техническото състояние.

duronman
26-07-2012, 12:13
Колега, аз купих една, ето една регистрирана и "газирана", кояо не изглежда зле, но не съм я гледал на живо: http://www.bomiauto.com/bg/auto/alfa-romeo-166-3-0i-24v-avtomat-5344

Hassel
26-07-2012, 15:08
Благодаря колеги,


Щом тази бутилка е метан, значи автомобилът отпада тотално от списъка. Абе аз се чудих защо е толкова клекнала отзад, а то ето защо...ужас...

Колега, тази в Боми е автомат, аз имам вече автомат за возене, искам Алфа-та да е ръчка, за да й се изкефя максимално. Карам и малко КуВе, с КиБ валове ала бала (скоро ще я пусна да се продава в форума), та имам и кола за рейсинг (проблема е че вече нямам време за това хоби). Тази 166-ца я искам просто да се возя, да я използвам за уикенд кар, да се кефя на звука и т.н. :)

Та какво ще кажете за първата обява?

Поздрави :)

Kuku
26-07-2012, 15:29
Извинявам се, че ползвам темата, но съм на същата вълна и ще следя с интерес развитието ;)

geniusloci
26-07-2012, 15:32
Предвид описанието, трябва да кажа, че каквото и да има неописано за първата, то ще е едни 2000 лева назад спрямо всяка друга. Колата изглежда чудесно и те съветвам да я видиш, преди някой да я е отнесъл.

Jivko7777
26-07-2012, 15:37
погледни тази, ръчна кутия, с доста добре запазен и външен и вътрешен вид :arrow: http://www.cars.bg/u610910

duronman
26-07-2012, 15:40
Тая в боми е кенеф...

Hassel
26-07-2012, 15:52
погледни тази, ръчна кутия, с доста добре запазен и външен и вътрешен вид http://www.cars.bg/u610910

Да Живко, на тази съм хвърлил око и мисля да отидя да я видя и ако е наред да я закупя. Наистина изглежда доста добре.

Да колега, тази в Боми изглежда уморена, аз искам свеж автомобил. Надявам се че скоро търсенето ще приключи. В противен случай, ще трябва да купувам някое JTD 20V, но не това ми беше първоначалната идея.

Поздрави :)

Kuku
26-07-2012, 15:59
Тази кола се продава сигурно от 2-3 месеца.... http://www.cars.bg/u610910 (http://www.cars.bg/u610910)
Сигурен съм, че цената е основния фактор!
Но пък състоянието предполагам е безупречно, в противен случай всичкото писане в допълнителната информация ще отиде на вятъра.

---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:52 ----------


Тая в боми е кенеф...Ходи ли да я огледаш?

Hassel
26-07-2012, 16:40
Тази кола се продава сигурно от 2-3 месеца.... http://www.cars.bg/u610910 (http://www.cars.bg/u610910)
Сигурен съм, че цената е основния фактор!
Но пък състоянието предполагам е безупречно, в противен случай всичкото писане в допълнителната информация ще отиде на вятъра.

---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:52 ----------

Ходи ли да я огледаш?

Надявам се автомобилът да ОК. Ако ли не, отказвам се от 3.0 и започвам да си търся 2.4 20В дизел, какво да се прави, изборът не е голям на такива автомобили в нашата държавица :)

Поздрави :)

Jivko7777
26-07-2012, 16:47
Надявам се автомобилът да ОК. Ако ли не, отказвам се от 3.0 и започвам да си търся 2.4 20В дизел, какво да се прави, изборът не е голям на такива автомобили в нашата държавица :)

Поздрави :)

отивай я гледай мисля че няма да има проблеми или поне те ще са дребни :arrow:

koolio
26-07-2012, 18:15
Тази кола се продава сигурно от 2-3 месеца.... http://www.cars.bg/u610910 (http://www.cars.bg/u610910)
Сигурен съм, че цената е основния фактор!
Но пък състоянието предполагам е безупречно, в противен случай всичкото писане в допълнителната информация ще отиде на вятъра.

---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:52 ----------

Ходи ли да я огледаш?

Ами явно това е цената за читава кола.

V_A_N_K_A_T_A
26-07-2012, 19:15
Ангеле,какво и e на Вектрата, бе?! :D
Айде звънкай да се видим,може да си поговорим за Арезе-та :)

Dob4i
26-07-2012, 20:30
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=983810&postcount=377
Колата е форумна, грабна ме състоянието й, още като пусна снимките колегата.

Jivko7777
26-07-2012, 21:06
Колега аз предлагам по най-бързия начин да отиваш да я взимаш тая хубавица да не те е яд после ;)

Hassel
26-07-2012, 21:30
Говорихме със собственикът днес. Автомобилът технически е перфектен, но поради завистливи комшии предна броня, задна броня и преден капак са за боядисване. За сметка на това наскоро е сменен съединителят, както и всички ремъци и ролки. Напълно обслужена с най-високо ниво на оборудване.

Сега за боядисването, мисля че ще го прежаля, броните са пластмасови, там проблем няма, предният капак обаче, май е по-добре да се вземе читав 2-ра ръка (цвета е масов поне), защото ме е страх от "кадърни" бояджии да не се напука кита.

Ванка, ще ти звънна да се чуем тази вечер. А иначе Вектра-та си я оставям, нова кола е, толкова пари набих, няма смисъл да я подаря :)

ПС: Ти още ли продаваш 159-ката бре?

ПС2: Колега благодаря ти за линка!!!! Много е красива :)

Поздрави ;)

pininfarina
26-07-2012, 22:03
Колега, в момента при мен има една 166 фейслифта 3.2 240 коня ( не е новия мотор :-) ). Момчето я внесе преди няколко дни с цел да я продава. Ако проявяваш интерес мога да те свържа с него.

Kuku
26-07-2012, 22:23
Сигурно ще да е скъпа (за мен), иначе аз бих проявил интерес :roll:

Hassel
27-07-2012, 00:25
Колега, в момента при мен има една 166 фейслифта 3.2 240 коня ( не е новия мотор :-) ). Момчето я внесе преди няколко дни с цел да я продава. Ако проявяваш интерес мога да те свържа с него.
Имаш лично колега :)

Поздрави ;)

156
27-07-2012, 11:27
И още едно :)

Fear
27-07-2012, 16:32
Eгати, много станахме търсещите такава кола... :tooth:
A в другата тема ме направиха на две стотинки, именно защото бях показал тази кола: http://www.cars.bg/u610910
Дали било вярно описанието, не знам си какво...
Пък сега, била невероятна, заслужавало си. :choice:

П.П.
И понеже никой в другата тема не ми отговори, ще питам и тук:
Какви са отзивите за 2.0 V6 Turbo?
Сякаш тези автомобили не съществуват, никой ли няма мнение по въпроса? :)

И ако може и на мен едно лично с тези 3.2, че определено ми стана интересно.
Благодаря.

duronman
27-07-2012, 17:48
Тази кола изглежда много добре, но цената и е прекомерно висока по две причини:

1. Колкото и банално да прозвучи е светло сива и не се търся много, макар че са разпространени.

2. Като и гледам копчетата на радиото ми се струва на малко повече километри.

Не казвам, че не си заслужава колата, но може би с 1000лв надолу.

Hassel
27-07-2012, 19:16
Говорих със собственикът отново днес. Той ми каза че, предна броня, задна броня и преден капак се нуждаят от боядисване. Броните са здрави, не били спукани или счупени, но надрани от паркиране, нещо което е нормално, все пак си държим колите къде ли не. Предният капак е за боядисване обаче, понеже била обелена боята над един от фаровете, натиснал колата при паркиране в джип доколкото разбрах. А вече е и без зимни гуми с джанти, понеже са продадени. И така, вече не съм толкова навит да я купя, така че ако някой иска може да отиде да я види. На мен не ми се бият 300км за да видя Алфа в лош външен вид, съжалявам.

Ами търсенето продължава. Днес имах малко време и ей така инцидентно покарах до село Труд :) Нищо интересно нямаше, освен една фейслифтова дизелова, но автомат. Бензини няма, само дизели, така че май май ще се кара 20 клапаново ЖТД. Някой да има наблюдения върху тази:

http://www.cars.bg/u712257


ПС: Днес седнах в един Тезис.....много ми допадна. Някакви наблюдения върху този модел?

Поздрави ;)

Drag0
27-07-2012, 19:40
ПС: Днес седнах в един Тезис.....много ми допадна. Някакви наблюдения върху този модел?

Поздрави ;)

Дизайна е специфичен. На мен лично много ми харесва задницата му , но като видя предницата и ме губи ...
Иначе ако ти харесва внимавай с окачването на Thesis и по-точно с адаптивните амортисьори...

156
27-07-2012, 22:20
Eгати, много станахме търсещите такава кола... :tooth:
A в другата тема ме направиха на две стотинки, именно защото бях показал тази кола: http://www.cars.bg/u610910
Дали било вярно описанието, не знам си какво...
Пък сега, била невероятна, заслужавало си. :choice:

П.П.
И понеже никой в другата тема не ми отговори, ще питам и тук:
Какви са отзивите за 2.0 V6 Turbo?
Сякаш тези автомобили не съществуват, никой ли няма мнение по въпроса? :)

И ако може и на мен едно лично с тези 3.2, че определено ми стана интересно.
Благодаря.
От това, което съм чел 2.0 турбо не е много добър вариант, защото е с ризи и не носи много на тунинг; в сток състояние е по-бавен от 3.0-ката. И май е само за италианския пазар произвеждан.
Колегата Boby има такава, нека той сподели как е.

ФЕРАРИСТ
27-07-2012, 23:10
ПС: Днес седнах в един Тезис.....много ми допадна. Някакви наблюдения върху този модел?

Поздрави ;)
Вчера при нас беше един собственик дето беше вдигнал ръце от окачването щото трудно се намирали части......сто седемдесе и кусур коня, почти тон и 700 кила.......само возия, нищо друго няма в нея......

thecleaner
27-07-2012, 23:29
От това, което съм чел 2.0 турбо не е много добър вариант, защото е с ризи и не носи много на тунинг; в сток състояние е по-бавен от 3.0-ката. И май е само за италианския пазар произвеждан.
Колегата Boby има такава, нека той сподели как е.

Тооо всички Арезета са с ризи, ако не бъркам ;) Мотора 2.0V6 турбо държи на тунинг колкото всяко Арезе, това е най икономичния мотор от V6 ците а пък същевременно е доста динамичен, според мен Колите са произвеждани за навсякъде и ви се струват екзотика, защото тоя агрегат по спомен се слага 3-4 години на 166 и след това го спират.

duronman
27-07-2012, 23:43
Аз друго се питам... каква е разликата в динамиката между сегашният ми 2.5 с автомат и 3.0 с автомат. С ръчни е ясно в общи линии. Видях, че се предлага ремап за 2.5 и ставал 210 коня, но не знам колко е вярно и не знам дали няма да наруши така приятната плавност и мекота на този мотор.

EDIT: Прави впечатление, че кривата на въртящият момент при 3.0 е много по-добра в ниските обороти (започва от около 210 при 2000 оборота), докато при 2.5 започва от около 180NM при 2000 оборота и отива до 220 при 5000.

geniusloci
28-07-2012, 08:50
Eгати, много станахме търсещите такава кола... :tooth:
A в другата тема ме направиха на две стотинки, именно защото бях показал тази кола: http://www.cars.bg/u610910
Дали било вярно описанието, не знам си какво...
Пък сега, била невероятна, заслужавало си. При цена 6600 без втория к-т джанти ще получиш кола, която е по-гледана от повечето други и има нужда от една боя на капак - което вероятно може да доведе до известен пазарлък (ако застраховаш през познати, ще те оправят с броните през каското). На колко километри е бързо ще се разбере, така или иначе.


П.П.
И понеже никой в другата тема не ми отговори, ще питам и тук:
Какви са отзивите за 2.0 V6 Turbo?
Сякаш тези автомобили не съществуват, никой ли няма мнение по въпроса?.Аз явно не съм видял "другата тема". Каквото и да ти говорят V6 Turbo няма нищо общо с 3.0 и 3.2, да речем. Върви само с яко натискане и има осезаем лаг. В оборотите преди да развърти турбината си като в черна дупка. Харчи обаче по-малко от атмосферните, значително по-малко.
а пък същевременно е доста динамичен, според мен Колите са произвеждани за навсякъде и ви се струват екзотика, защото тоя агрегат по спомен се слага 3-4 години на 166 и след това го спират.Тоя агрегат го има и в 164, и не е като да не се продаваха разни такива 166 и у нас, със сигурност по-често от 3.2, да речем. Но не мога да го нарека динамичен мотора, той и със 164 се позадъхва.


ПС: Днес седнах в един Тезис.....много ми допадна. Някакви наблюдения върху този модел?Знаеш ли каква е най-гадната болка на този модел - утре ще искаш да смениш някоя глупост - пластмаса, дръжка на врата, нещо, и ще видиш голям, ама голям зор да го намериш. Мотори и окачване се правят, обаче дребните неща са екзотика.


Колега, в момента при мен има една 166 фейслифта 3.2 240 коня ( не е новия мотор :-) ).Ама що на ЛС, дай да я чуем. И какъв "нов", то има само един 3.2 за 166.

Jivko7777
28-07-2012, 13:13
Говорих със собственикът отново днес. Той ми каза че, предна броня, задна броня и преден капак се нуждаят от боядисване. Броните са здрави, не били спукани или счупени, но надрани от паркиране, нещо което е нормално, все пак си държим колите къде ли не. Предният капак е за боядисване обаче, понеже била обелена боята над един от фаровете, натиснал колата при паркиране в джип доколкото разбрах. А вече е и без зимни гуми с джанти, понеже са продадени. И така, вече не съм толкова навит да я купя, така че ако някой иска може да отиде да я види. На мен не ми се бият 300км за да видя Алфа в лош външен вид, съжалявам.

Ами търсенето продължава. Днес имах малко време и ей така инцидентно покарах до село Труд :) Нищо интересно нямаше, освен една фейслифтова дизелова, но автомат. Бензини няма, само дизели, така че май май ще се кара 20 клапаново ЖТД. Някой да има наблюдения върху тази:

http://www.cars.bg/u712257


ПС: Днес седнах в един Тезис.....много ми допадна. Някакви наблюдения върху този модел?

Поздрави ;)

за една боя се отказваш от перфектен мотор примерно ?
Отиваш и се спазаряваш за цената за тия 3 детайла и си готов ;)

кучето
28-07-2012, 14:52
Колега,препоръчаха ми добър сервиз(бояджии).Ако те притеснява само качеството на работа,мога да ти пратя на лично координатите...
п.п.Успех с избора! :drunk:

Kuku
28-07-2012, 16:15
http://www.cars.bg/u610910

Със забележките и прочие съпътстващи условия, сякаш реалната цена се завърта около 6000лв., което си е добре, на фона на дараците от други обяви :?

Liminat
28-07-2012, 21:21
http://www.cars.bg/u610910

Със забележките и прочие съпътстващи условия, сякаш реалната цена се завърта около 6000лв., което си е добре, на фона на дараците от други обяви :?
Kaто гледам колегата @duronman kakва си намери за около 3700, тия 6000 не са ли чиста прееб@вка?

duronman
28-07-2012, 22:04
3550 колега - това беше след като отидох с монтьор и се пазарихме заради един тампон и кормилен накрайник... :) Но е нов внос и след разходи за номера, кат, прибиране от Пловдив е повече. Истината е, че изгледах над 15 166-ци. Не държах да е под 4000, просто това беше най-хубавата и запазена, която видях. Малко съжалявам, че не е 3.0, но при това състояние нямаше място за претенции, особено след като имаше най-важното за мен - sportronic.

thecleaner
28-07-2012, 22:04
Kaто гледам колегата @duronman kakва си намери за около 3700, тия 6000 не са ли чиста прееб@вка?

Да изчакаме на колегата да я покара малко пък тогава ще се разбере покупката дали е била ок. :) А и 2.5 и 3.0 разликата е осезаема.

duronman
28-07-2012, 22:43
За сега всички огледи и прегледи показват само много добри неща. Вече и навъртях почти 1000км и всичко изглежда чудесно. Дано не се покаже нещо скрито. Разликата 100% е осезаема, но по правило по-големите мотори не правят една стара кола по-скъпа. Състоянието е по-определящо. Да... моята е орязана, дори по-орязана от либрата ми. Няма прибиращи се огледала, няма памет на ел седалките, няма телефон, няма автопилот (мисля, че ще си присадя ръчка), няма хубавото аудио. Истината е, че се убедих в едно, като купуваш стара кола гледаш само важните за теб екстри и състоянието. Допълнителните глезотии са много хубави, но не и на цената на лошо общо състояние.

Liminat
29-07-2012, 11:37
... Вече и навъртях почти 1000км и всичко изглежда чудесно. Дано не се покаже нещо скрито.

Ако щеката на маслото показва само хубави неща, според мен няма от какво друго да се притесняваш, добре поведе покупката от самото начало, знаеше какво търсиш и на колко е редно да го откриеш и закупиш, така, че мисля, че можеш да вадиш по някой левец и като консултант на желаещите 166-ци :)
Но за 166 преди 2000 г над 4000 лв - само ако е возила Томба! Аааа-ма де-де!
Еле па и тоя данък... Не си е за всяка уста лъжица. Колко момчета в тая страна сте с над 1500 лв заплата.
Пак се сетих за "пичеловката" на оня от хардуера :)

MaVrUt
29-07-2012, 19:57
Луминат, до тук прочетеното мисля ,че пишеш само да са намериш на приказка и да хеитваш

Liminat
29-07-2012, 20:42
Луминат, до тук прочетеното мисля ,че пишеш само да са намериш на приказка и да хеитваш
Твое мнение, а иначе форумите са за да се намираме на приказка в тях :) Но се извинявам, ако някой се е почувствал засегнат,
Лиминат е друго.

Doomguy
29-07-2012, 20:55
Пак се сетих за "пичеловката" на оня от хардуера :)

Я сподели, да не е онзи с Хюндая?

Liminat
29-07-2012, 21:08
Я сподели, да не е онзи с Хюндая?Точно.

Doomguy
29-07-2012, 21:16
Точно.

Той човека иска Алфа за без пари, хубаво че се разубеди, щеше да е поредния дето да плюе марката. Извинявам се за офтопика.

geniusloci
30-07-2012, 10:25
Kaто гледам колегата @duronman kakва си намери за около 3700, тия 6000 не са ли чиста прееб@вка?Неговото е голям късмет, да ти кажа. Миналата година по същото време да намериш такава, и за два пъти повече - не бе възможно - аз тогава в България читава така и не намерих, а не се ограничавах до бензиновите. И въобще, оттогава, не е като да се е изринало от обяви за читави 166-ци, напротив, Божан даже почти се беше отказал да търси читава, и тази изскочи, ама това е ...баси късмета. Дараци винаги има, читавите са веднъж на три месеца и то, ако улучиш. В случая има гледана 166 - струва си, тези 2000 лева разлика са ти едно обслужване и чифт гуми, недай боже окачване и т.н. да трябва да се прави. Боята с малко пазарлък ще се избие наполовина, още повече с този цвят - по-лесно се намират части от моргите.

Kuku
30-07-2012, 10:47
Колата на колегата duronman се продаваше сигурно от година, преди той да я купи миналата седмица :)
Коментирахме я във форума даже - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=65839


А тази кола http://www.cars.bg/u610910 е на колегата savoibul (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=15410) ;)

andro88
30-07-2012, 11:18
Колега, аз съм в Благоевград почти винаги и ако ще ти е полезно мога да я видя, за да не се разкарваш, на този начален етап от покупката. Виждал съм я няколко пъти, но в движение. Все пак не сме много сребристите 166-ци тук.
Един съвет от мен- аз моята я купих от форума. Има милиони предимства-
1. Тук можеш да и видиш историята още преди собственика да е решил да я продава и си е написал какво и е било, какви проблеми е решавал и прочие.
2. Колата е карана. Това значи,ч е печелиш 70 лева за винетка, 30 лева за преглед, поне 3 месеца ГО. Много левове за обслужване, гуми и прочие.
3. Когато е давала ядове, човека си ги е оправял, щото я е карал.
В завършек: сещаш се кога джамбазина ще ти каже какво и е на колата и каква и е историята. Сещаш се и кога ще я обслужи или ще я поправи.
Не познавам колегата, дето я продава. Разбира се, че може да не се получи като при мен и той да не е пич. Шанса да е обаче, е много по-голям, отколкото джамбазите Пешо,Гошо и Тошо от Горубляне или Дупница да са.
:surrender::surrender::surrender:

Liminat
30-07-2012, 13:10
... В случая има гледана 166 - струва си, тези 2000 лева разлика са ти едно обслужване и чифт гуми, недай боже окачване и т.н. да трябва да се прави. Боята с малко пазарлък ще се избие наполовина, още повече с този цвят - по-лесно се намират части от моргите.
Не визирах конкретния автомобил, явно колегата, който я продава си я е гледал добре, просто ми се стори, че се намират читави и на по-ниска цена, което впечатление се засили в мен и поради факта, че @duronman изпусна една също добра на почти същата сума. Все пак 166 е луксозна кола и няма как да е за без пари.

Колата на колегата duronman се продаваше сигурно от година, преди той да я купи миналата седмица :)

Стават такива истории... Някои 147 които гледах преди Нова година и при опит за пазарлък ме заковаха с "ако не ви достигат некви стотинки можем да ви свалим малко" са още в продажба, макар да им свалиха и повечко стотинки :)

MaVrUt
30-07-2012, 16:37
Твое мнение, а иначе форумите са за да се намираме на приказка в тях :) Но се извинявам, ако някой се е почувствал засегнат,
Лиминат е друго.

да, те са за приказка , но по темата ,че колата един вид от твоите приказки не си струва парите няма как поне аз да не се засегна, щото това мисля най запазената 166 във форума, и ,че другия колега бил дал 3200лв. за някъв дарак с приличен външен вид това е друг въпрос, за мен колата си струва парите, и че по принцип на 166 цената е ниска на фона на примерно Е-клас на мерцедес от 1992-1995г. който са по скъпи от 166, но и това е друга тема,мисля ,че бях изчерпателен и няма да пиша повече ,че да не осираме темата на човека !!!

duronman
30-07-2012, 19:06
Колега, всичко което казваш е ОК, но да ми наричаш колата дарак без да си я виждал и да си я карал ми е малко обидно... даже не много малко + не съм я купувал за 3200. Явно си от хората, които ги впечатляват високите цени на колите и за тях това означава, че са поддържани. Занимавам се с маркетинг и това ми е много ясна стратегия. Та идеята на целия ми пост беше да не обиждаш коли, които не си виждал. Аз и за най скапаната кола на някой не бих казал,ч е е дарак, защото не е никак учтиво.

ЕДИТ: пишеш с много пунктуационни и други грешки и е трудно четимо, предполагам, че е от бързане, но отбелязвам.

Liminat
30-07-2012, 21:37
Колега, всичко което казваш е ОК, но да ми наричаш колата дарак без да си я виждал и да си я карал ми е малко обидно... даже не много малко + не съм я купувал за 3200.

Не му се връзвай на градския, явно не визира твоята кола, а на някой, който си е купил дарак за 3200 лв. Първоначално се бях засилил да му отговарям на постинга, че беше адресиран до мен, но се зачудих какво да го намесваме и тоя, с дарака за 3200 /твоята нито е дарак, нито е за 3200 лв :) / и понеже и така я направихме много, се отказах.
За мен поне нещата са прости, тръгна ли да търся 166 в София, консултантите са ми двама - @duronman и @geniusloci :)

duronman
30-07-2012, 22:09
Аз съм нов в играта, но истината е, че изгледах много и май разбрах какво да им гледам :D Geniusloci е супер точен и ми помогна и при избора на моята с много консултации, познавам го отдавна покрай hardwarebg и винаги е помагал и е бил готов да даде съвет.

geniusloci
30-07-2012, 22:54
щото това мисля най запазената 166 във форумаА, не, моля те, обиждаш ме. Ако сложим и фактора производствена дата - може :flirt:

156
31-07-2012, 21:29
Ами за тази някой нещо да каже? Май не е коментирана тук още, а си седи от доста време по сайтовете...
http://www.cars.bg/u641943

duronman
31-07-2012, 22:33
:) Хайде пак аз. Тази работи лошо и на диагностика не можах да я хвана защо. Не може да се форсира и прекъсват цилиндри. Може да са свещи и бобини, може и да е ... нз. Изгоряла перка на климатроника, дискове и накладки - чао. Отделно е с някакво странно стопртно окачване, и е БЕЗУМНО твърда, толкова, че не можеш да и натиснеш задницата на ръка (може да е нещо фабрично, нямам представа). Акумулаторът и е напълно заминал и мисля, че с презареждане няма да се оправи, алтернаторът не зарежда като хората също. Като цяло е запазена вътре, автоматът не можах да го тествам, защото този не дава да се изкарва, на пазарлъци не се поддава и едвам му свалих 200лв след 2 огледа, има леки забележки по боята и няма кодове. Аз дори му бях казал давам ти 4000лв и я взимам на моя отговорност без да я гледам повече и той се разсърди :D Все пак остава впечатление, че ако и се налеят едни първоначални 1000-1200лв + обслужване може и да стане, но зависи колко е готов да даде ПЪРВОНАЧАЛНО човек. Аз се отказах от нея най-малкото защото продавачът се държеше дръпнато и все едно не искам да я купя, а да му я взема.

EDIT: наистина питайте преди да гледате някоя, защото си бях отделил няколко дни и пари за гледане и само това правех. Всъщност преди да погледна моята (последната която гледах) бях решил да чакам още и да дебна за нови, че се бях отчаял от състоянието на живо на повечето.

Имаше една читава (относително) в Драгичево и гледам, че е заминала и тя. На моменти леко съжалявам, че взех 2.5 с автомат, защото в ниските малко му липсва въртящ момент на 2.5 с автомата, но пък от друга страна си казвам, че поне намерих запазен екземпляр и дори дискове и накладки няма да барам поне 35К с моето сравнително спокойно каране. За това по-назад казах, че човек понякога трябва да преглътне липсата на прибиращи се огледала, затъмняващо се огледало, щора и т.н. за сметка на добро общо състояние.

156
01-08-2012, 11:45
Още веднъж много благодаря, колега! Определено ще отпадне от огледа, щом е със спортно окачване.

koolio
01-08-2012, 12:13
Още веднъж много благодаря, колега! Определено ще отпадне от огледа, щом е със спортно окачване.

Що пък баш това те възгещиса ?!?:screwy:

Доко
01-08-2012, 14:31
Още веднъж много благодаря, колега! Определено ще отпадне от огледа, щом е със спортно окачване.


Що пък баш това те възгещиса ?!?:screwy:

Като я гледам на снимките хич не ми прилича да е със спортно окачване.:no::cry::biggrin:

156
01-08-2012, 14:59
Що пък баш това те възгещиса ?!?:screwy:
Щото искам вече да ми вози мекичко, а пък ми е рано за ситроен или мерцедес :)

koolio
01-08-2012, 15:39
Щото искам вече да ми вози мекичко, а пък ми е рано за ситроен или мерцедес :)

Ти искаш и душата в рая ;).
Нали основното предимство на алфите е управляемостта и спортното поведение.

duronman
01-08-2012, 19:12
Колата беше ненормално твърда. Не съм виждал толкова твърда (сядам отзад при отворен багажник и не мръдва въобще (около 95 килограма съм!). Отделно колата е с куп проблеми и ако си струва заради запазен салон и т.н. не трябва да и е такава цената и продавачът да се прави на луд. Най-малкото му казах да свали заради губещият се цилиндър и заради изгорялата перка на парното...

Доко
01-08-2012, 19:55
Колата беше ненормално твърда. Не съм виждал толкова твърда (сядам отзад при отворен багажник и не мръдва въобще (около 95 килограма съм!). Отделно колата е с куп проблеми и ако си струва заради запазен салон и т.н. не трябва да и е такава цената и продавачът да се прави на луд. Най-малкото му казах да свали заради губещият се цилиндър и заради изгорялата перка на парното...

Вероятно има "заварен" заден амортисьор, нищо спортно няма в това високо окачване. ;-)

duronman
01-08-2012, 19:57
Може, не споря, но амортисьорите и пружините бяха жълти също така. Имало е някаква намеса според мен, но не е била кадърна.

koolio
01-08-2012, 20:10
Аз говоря, че 166-ца със спортно окачване по принцип е много изкушаваща оферта, а че тази е била кенеф е отделна тема.:drinking:

duronman
01-08-2012, 20:33
Чак кенеф не е, но не си струва. За мен окачването на 166 (стоковото) е много по-стабилно от окачването на болшинството коли и дори истинско спортно окачване би развалило приятната возия на този голям автомобил.

koolio
01-08-2012, 21:01
Абе след 155-цата не ми се струва така и да си призная, съм леко разочарован. 155 влиза в завоите като картинг и предразполага към настъпване. 166 си има едно поклащане.

gigi
02-08-2012, 11:00
Абе след 155-цата не ми се струва така и да си призная, съм леко разочарован. 155 влиза в завоите като картинг и предразполага към настъпване. 166 си има едно поклащане.
Казахме ти че или не са ти в ред амортесъорите, или е в тебе проблема......

Доко
02-08-2012, 11:29
Казахме ти че или не са ти в ред амортесъорите......

Абсурд, тва да не е кашон от Горубляне за 2500! :unsure: :scherzkeks:

Boby
02-08-2012, 12:00
Абе след 155-цата не ми се струва така и да си призная, съм леко разочарован. 155 влиза в завоите като картинг и предразполага към настъпване. 166 си има едно поклащане.

М/у другото при мен се получава нещо като "увличане" на задницата в завой. Предницата влиза без проблем, а задницата тръгва първоначално и след това захапва. Все едно има ебати луфтовете в окачването или карам с гуми на 225/70.:shock: Това го има и при 164-та и съм свикнал, но за човек който не е е стряскащо и може да изправи завоя.:???:

DiStefano
02-08-2012, 13:20
М/у другото при мен се получава нещо като "увличане" на задницата в завой. Предницата влиза без проблем, а задницата тръгва първоначално и след това захапва. Все едно има ебати луфтовете в окачването или карам с гуми на 225/70.:shock: Това го има и при 164-та и съм свикнал, но за човек който не е е стряскащо и може да изправи завоя.:???:

И при мен се получава нещо такова. Уж немам никаде никакви забележки по ходовата част и окачването. Не знам дали отпред тези 6-ците да не и тежат в повече и задника да остава за момент без баланс ?!

Fear
02-08-2012, 13:25
Защо се чудите?
"Олекването" на задницата в завой е нещо съвсем нормално за FWD кола, чийто баланс на масите е от порядъка на 60% към 40%, в полза на предния мост. Дори в повечето случаи е над 60%. ;)

stelt
02-08-2012, 14:02
Значи, за да не ви олекват задниците, давайте повече газ :)

Fear
02-08-2012, 14:09
Значи, за да не ви олекват задниците, давайте повече газ :)
Да, при това положение ще навлезете в дерето с предницата, вместо със задницата... :tooth:

koolio
02-08-2012, 14:21
Казахме ти че или не са ти в ред амортесъорите, или е в тебе проблема......

За амортисьорите знам, сега ще сменям и тампони на стабилизираща щанга но съм карал и други 166 и това си го има.

geniusloci
02-08-2012, 14:21
Може, не споря, но амортисьорите и пружините бяха жълти също така. Имало е някаква намеса според мен, но не е била кадърна.Жълти амортисьори са Bilstein и Koni (http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-166/Suspensions:::1_32_60.html), аз не бих отказал първите, нищо, че са твърди. Пружини - разни, и моите са по-твърди (Eibach Pro), но имат прогресивна част. Затова пък задницата, дето си беше ниска, сега е още почти сантим надолу, та се чудя дали да не мисля за други амортисьори на някакъв етап, или първо да пробваме с други пружини (стандартни, но така задницата ще си стане пак мека, понеже амортисьорите ми са стандартни, както са в TI пакета). Единствено не ми допада как реагират на някои неравности и дупки Bilstein-ите, имам чувството, че ще се почупи колата.

Мисълта ми беше, че натискане с ръка... и при мен не става, освен ако не подскочиш няколко пъти отгоре (80 кила съм, някой с повече - може да подейства различно).

В завоите поклащане нямам, вече по Хемус в завоите може да има поклащане от друго - половината завои са със "скокчета" и обикновено с достатъчно скорост се местиш няколко сантима нанякъде :)

thecleaner
02-08-2012, 14:24
За амортисьорите знам, сега ще сменям и тампони на стабилизираща щанга но съм карал и други 166 и това си го има.

А другите дето си карал със сервизна история ли са? Тюв имат ли? От къде са купувани? За колко пари са купени?

Jivko7777
06-08-2012, 17:13
3.2 :devil:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11343664057672057&f1=details

duronman
06-08-2012, 19:10
3.2 :devil:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11343664057672057&f1=details

Изглежда прилична, но е с платнения салон и има малко външни забележки. Ако паднат прилично от цената може и да е добра.

thecleaner
06-08-2012, 19:13
Изглежда прилична, но е с платнения салон и има малко външни забележки. Ако паднат прилично от цената може и да е добра.

Кожения салон е макс 350-400лв. ако колата си заслужава тва е най-малкия проблем. Все си мисля че това е единствения наистина сериозен двигател които се слага на 166. Освен това колата им всички, ма всички други екстри ;)

koolio
06-08-2012, 19:16
Кожения салон е макс 350-400лв. ако колата си заслужава тва е най-малкия проблем. Все си мисля че това е единствения наистина сериозен двигател които се слага на 166.

Ми JTD-то от несериозните ли е:joly:.

thecleaner
06-08-2012, 19:21
Ми JTD-то от несериозните ли е:joly:.

В JTD е събрана приличната динамика, с нормалния разход. Тука мой да гори, ма върви на Змей, дори и в стоков вариант, ако въобще може да се каже вървяща кола която тежи 1600+++кг.

duronman
06-08-2012, 19:40
Да използвам да оспамя и тази тема. Като си говорим за екстри и т.н. Искам да добавя на моята фабричният усилвател и 2-та буфера. Искам да попитам някой знае ли колко трябва да преработвам инсталацията и от къде трябва да се прокарват допълнителните кабели, къде стои по принцип усилвателят и т.н. Отделно си търся и щора за задното стъкло и се чудя лесно ли ще мога да монтирам фабрична.