View Full Version : Има аларма - няма аларма + аудио и автопилотски въпрос.
duronman
03-08-2012, 23:14
Здравейте колеги, имам оригинални датчици в плафона, имам диоде отпред, но аларма не се чува да сработва и при заключване на централното всичко е 100% безшумно, като даже и мигачите не мигат, ами се заключва в 100% стелт режим :) Искам да попитам само отзад в дясно при релетата ли би могъл да ми е модулът за алармата или имам и други опции.
Допълнително искам да попитам, ако сложа оригинални субуфери на задната кора от къде най-удобно мога да им хвана директно сигнал или за усилвател (колата е с базовото музикално оборудване, не с HI FI / BOSE версията (това май най-много ми липсва от либрата :(
И последно ще попитам дали, както при либрата имам фабрично букса за автопилот и трябва да си намеря само ръчка за да го подкарам или тук филмът е по-голям ?
Благодаря предварително !
duronman
04-08-2012, 15:12
Е, оказа се, че имам аларма, само нямам ключ, а някой я е завъртял на OFF, дали всеки ключ за аларма ще стане или за всяка кола е различен ?
Alfation
04-08-2012, 15:17
Щом имаш датчиците, би трябвало и алармата да имаш, но най-вероятно е изключена от ключето, което е в дясната част на багажника под едно черно елипсовидно капаче(там си е и модула).
Сигнал за субуферите можеш да вземеш от кабелите към задните врати, но по-удачно е да си намериш фабричния усилвател от кола с колони на кората - Haes DSP Amplifier. (http://www.youtube.com/watch?v=06zE3iw3gXg)
С темпомата тука филма верно си е по-голям, освен самата ръчка трябва да се сложат и датчици на педалите, имаше доста писано във форума, потърси.
---------- Post added at 14:17 ---------- Previous post was at 14:14 ----------
Е, оказа се, че имам аларма, само нямам ключ, а някой я е завъртял на OFF, дали всеки ключ за аларма ще стане или за всяка кола е различен ?
За всяка кола би трябвало да е различен, за най-лесно извади целия модул (не е много разглабянето), отвори го (на 4 болтчета е) и я включи отвътре.
duronman
04-08-2012, 15:24
Датчици няма да се налага, защото съм автомат. На спирачката има заради автомата, а на съединителят... сещате се :) На либрата поне стана за половин час.. отивам да разглабям за алармата :)
duronman
05-08-2012, 18:46
Днес се опитвах да сваля ICS за да си сменя копчето на аварийките и... свалих над скоростния лост пластмасата, свалих следващата на 4 болта и до там. Не можах да натиска щипките на ICS и да го сваля. Може ли отнякъде обяснение в картинки как става и с каква отверка сте успявали. Опитах и да сваля само предния панел, но ми се стори, че може да изпадат копчетата или да го пукна и не посмях.
ecotronic
05-08-2012, 18:53
Лицевата пласмаса е нанизана и е на щипки, които лесно се откопчават с леки напъни.
http://alfa.kachi-snimka.info/images/jdv1341394622o.jpg
След като свалиш въпросната пластмаса, ще можеш да свалиш и модула с бутона за аварийните.
Т. е. не е необходимо да вадиш целия ICS.
duronman
05-08-2012, 21:48
Много благодаря колега! Както си мислех, не е трябвало да се отказвам, но 2 копчета тръгнаха да падат и се притесних. Реално откачих всичките й щипки без горните, те са леко притеснителни. Все пак ще трябва да сваля и целия ICS, за да си сложа кабели за усилвателя и фабричните буфери по-натам, така че остава отворен въпросът.
---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:39 ----------
Отделно с аларменият модул мистерията продължава. Размонтирах го и се оказа в положението, което би трябвало да е ON, разглобих го и му премерих батериите (не знам дали има значение), даваха около 5.5 волта. Търся какъв е проблемът с него и ще се радвам да ми кажете кой бушон е за него, ако знаете.
ecotronic
06-08-2012, 11:16
Относно захранването и предпазителите за алармения модул, виж този (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1102343&postcount=2) пост.
По въпроса със свалянето на ICS- а, този пост (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=442823&postcount=21) ще ти помогне.
duronman
06-08-2012, 11:30
@ecotronic - много благодаря. Бъркал съм в грешните дупки в последната фаза. :D :D :D
При мен първа фаза е малко тегава, защото при автомата кожата и дупката около лоста е малко по-малка, но се получава.
duronman
06-08-2012, 19:07
Готово - аварийни светлини на лице :) Алармата още хич я няма :) Имам странно копче под волана долу в дясно и изглежда фабрично, но не мога да разбера за какво е. Утре ще го снимам, ако някой знае да сподели.
BTW оказа се, че при мен предният панел на ICS е несваляем без да се издърпа целият модул напред! Има 4 винтчета, които го държат. Явно има модификации през годините.
и аз имам обемни датчици но аларма иок
duronman
11-08-2012, 13:52
Да де, ама аз си имам аларма, всичките и бутони са здрави, има си датчици, самта тя е здрава, а не работи :) Може ли проблемът да е в ключа по някаква причина, може ли просто да не се задейства, дали не е някое реле... много ми е неясно, след 2-3 дни, като имам време ще премеря трите пина, за които се говори по-нагоре.
duronman
20-08-2012, 00:00
Колеги, моля някой с модул в багажника и ВКЛЮЧЕНА аларма да ми снима ключето в каква позиция е, че вече не знам на какво да вярвам :)
Благодаря предварително !
duronman
21-08-2012, 14:35
На пиновете на алармата ток има, точно по описанието (но огледално), оказа се че описанието е за страната на алармата на буксата. Аларма продължава да няма. Идеи как да се провери самият модул и дали ако го сменя с такъв от друга кола ще проработи ?!?
Отделно си поръчах буферите за задната кора, сега остава питането къде стои фабричният усилвател, ако намеря да купя, целият сноп кабели ли се сменя и ако не намеря от къде най-лесно да си хвана сигнал за допълнителен усилвател.
duronman
25-08-2012, 19:29
Колеги, моля някой да си щракне ключето в багажника за алармата с телефона/апарата, ако не го затруднявам...
Колеги, не успях да намеря точно това което търся, но е свързано с централно и аларма, така че реших да не пускам нова тема.
Имам работещ ключ с аларма, която мисля че е фабрична. Единствения проблем ми е, че имам само един ключ. Бих искал да имам резервен. Ходих до специализиран ключар и казаха, че ако алармата била фабрична, само от завода могат да ми направят работещ ключ. Някой имал ли е подобна ситуация и има ли по евтино решение?
Bobiuzunov
09-01-2013, 17:46
Колеги я дяйте малко повече инфо за BOSE-то че и аз нещо съм решил да слагам.Откъде мога да купя целия комплект,от някоя разглобена ли,какви пари е горе долу и лесно ли се присажда?
Scrapera
13-01-2013, 01:44
Мен ме интересува за фейслифта, как да позная дали е с HI-FI Audio?
ecotronic
13-01-2013, 15:29
Мен ме интересува за фейслифта, как да позная дали е с HI-FI Audio?
Ако го има допълнителния усилвател в багажника вляво и говорители под задната кора.
Scrapera
13-01-2013, 18:31
Не знам къде да го търся точно този усилвател, на задната кора има два говорителя но това не ми се струва много Hi-Fi.
ecotronic
14-01-2013, 11:52
Не знам къде да го търся точно този усилвател, на задната кора има два говорителя но това не ми се струва много Hi-Fi.
Усилвателят е монтиран над акумулатора, cd-чейнджера и навигацията:
http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1358158110r.jpg
Освен това, когато колата е оборудвана с него, на ICS-а има допълнителни менюта за DSP настройките:
http://media.snimka.bg/9312/024880066.jpg?r=0
Росен Желев
09-02-2013, 08:39
И аз да питам тука да не отварям нова тема моята няма нави и чейнджър но е с 6 колони има две и отзад каква е уредбата?
ecotronic
09-02-2013, 10:19
Имаш ли усилвател над акумулатора? На ICS-a илиза ли ти DSP менюто?
Росен Желев
09-02-2013, 21:50
Имаш ли усилвател над акумулатора? На ICS-a илиза ли ти DSP менюто?
Няма но свирят и шесте колони.
ecotronic
09-02-2013, 22:02
Може да има някъде монтиран допълнителен усилвател. Той вероятно е за говорителите под задната кора. Ако не свирят много силно, няма да се учудя, ако някой ги е свързал към ICS - а и без отделен усилвател.
Росен Желев
10-02-2013, 05:42
Днес ще ги видя по обстойно но свири доста силно колата а имат и по една пищялка.
Linkestis
10-02-2013, 12:17
На всички във вратите има по една пищялка :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.