View Full Version : BMW 320d Touring Facelift 2002 г. 150 к.с.
niki_future
13-08-2012, 13:56
Здравейте колеги,
Имате ли някакви наблюдения върху марката? Един приятел е харесал такова. Цената е 7900 лв. и продавача не иска да свали и стотинка. На мен ми се вижда скъпо за кола 2002 г. Убеждават го, че БМВ-то харчело 5 -5.5 л. извънградско. След проверка в сервиз се оказа, че няма забележки. Окачването е здраво, двигателя работи идеално, компютъра не показва грешки.
Това е конкретния екземпляр:
http://www.cars.bg/u668144 (http://www.cars.bg/u668144)
Всякакви мнения са полезни. Имам време до утре да го разубедя. http://axm-auto.com/pBB2/images/smiles/icon_smile.gif
P.S.: Моля модераторите да преместят темата ако не е за този раздел.
Реално автомобила е хубав, разхода е 6/100 зависи от състоянието на мотора и задкормилното устройство, а цената е меко казано висока.
Комшото има същия мотор
niki_future
13-08-2012, 14:36
Горе-долу каква е нормалната цена за такова БМВ в запазено състояние?
santo_traficante
13-08-2012, 14:39
Приятел купи същото 2004 год. преди 2 месеца за 8500лв и вече е 1 турбина "напред". Иначе да малко харчи.
dimitar_vd62
13-08-2012, 14:41
Един приятел има такова ама не комби, друг път 5,5 и цената е височка, ама и аз като купувах Алфата никой не можа да ме разубеди.Не му чупи хатъра, като си я харесал да си я кара със здраве и безаварийно.
Като изключим цената, не виждам смисъл да го разубеждаваш човека :)
niki_future
13-08-2012, 15:00
E OK. Значи е добра колата като цяло? А да му дам и съвет да си купи втора за зимата нали :) Каква цена е нормална за тази кола?
Цената за 320-ка дизел фейслифт варира от 7 до 12 хил. лева така, че 8 хил. лева за кола с тези екстри, на която нищо и няма и е запазена, цената си е направо ниска. А иначе парите, които им искат, че са безобразно много не споря, но такъв е пазара.
Е, как да ти кажем през форума, дали колата е наред?! :)
Аз лично не бих дал повече от 6000лв. за тоя кръпел, но все пак съм пристрастен!
Като се има предвид, че е БМВ, дизел, комби, с дооооста екстри.... сякаш е добре :)
E OK. Значи е добра колата като цяло? А да му дам и съвет да си купи втора за зимата нали :) Каква цена е нормална за тази кола?
Да, за зимата определено ще му трябва втора кола. При нас едно 320д като го затрупа снега през декември
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/IMG_4232.jpg
и след множество безуспешни опити да качи баира (с чисто нови зимни гуми) го заебаха и дойдоха да си го вземат през март:smoke:
Иначе колата като кола е окей, но този екземпляр идва скъпичък ...
Susscrofa
13-08-2012, 15:37
Да, за зимата определено ще му трябва втора кола. При нас едно 320д като го затрупа снега през декемв
и след множество безуспешни опити да качи баира (с чисто нови зимни гуми) го заебаха и дойдоха да си го вземат през март:smoke:
Иначе колата като кола е окей, но този екземпляр идва скъпичък ...
На мен пък една колежка ми каза, че задното не е никакъв пролем зимата.
Явно е зле с колите.
Тази кола никак не е скъпа, говорим за бмв все пак.
niki_future
13-08-2012, 15:50
Е аз разсъждавам от гледна точка, че колата е на 10г. Дори Бентли да е, годинките са си 10.......................
Lei-chery
13-08-2012, 15:51
На мен пък една колежка ми каза, че задното не е никакъв пролем зимата.
Явно е зле с колите.
Тази кола никак не е скъпа, говорим за бмв все пак.
Колега, днес ден на отрицанието ли ти е?
Днес друго празнуваме...ден на левичарите е и аз го празнувам, че съм от тях. Я пи и ти една ледена бира за мое здраве.:drinking:
Susscrofa
13-08-2012, 15:59
Колега, днес ден на отрицанието ли ти е?
Днес друго празнуваме...ден на левичарите е и аз го празнувам, че съм от тях. Я пи и ти една ледена бира за мое здраве.:drinking:
Къде видя отрицание тук?
Левичарка, купи си кола с десен волан, скоростния лост ще ти е по-удобен.
---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:57 ----------
Е аз разсъждавам от гледна точка, че колата е на 10г. Дори Бентли да е, годинките са си 10.......................
Тук определено не си прав.
Lei-chery
13-08-2012, 16:24
[QUOTE=Susscrofa;1107570]Къде видя отрицание тук?
Левичарка, купи си кола с десен волан, скоростния лост ще ти е по-удобен.
QUOTE]
Няма смисъл...аз съм гъвкава и се адаптирам.
Нямам проблем със скоростния лост....удобен ми е. :):):):)
Susscrofa
13-08-2012, 16:37
[QUOTE=Susscrofa;1107570]Къде видя отрицание тук?
Левичарка, купи си кола с десен волан, скоростния лост ще ти е по-удобен.
QUOTE]
Няма смисъл...аз съм гъвкава и се адаптирам.
Нямам проблем със скоростния лост....удобен ми е. :):):):)
Звучи добре.
Тогава защо празнуваш?
Сподели нещо и за бмв...да си в крак с темата.
Lei-chery
13-08-2012, 16:51
[QUOTE=Lei-chery;1107584]
Звучи добре.
Тогава защо празнуваш?
Сподели нещо и за бмв...да си в крак с темата.
Преди GTV-о карах 3 г. едно BMW 320, 150к.с., 2000к. и нямах забележки. Колата се държеше добре на пътя и единственият път, в който съм имала проблеми беше, когато една зима не бях сменила все още летните гуми, та поднесе на един завой.
Карала съм 1г. и от по-старите 3-ки и с нея не съм имала проблеми. Карала съм и една стара 5-чка известно време, отново без проблеми.След това съм пробвала и една 525 дизелка. И сега от време на време карам едно BMW М паур.
Е, приема ли се че имам опит с тези коли, колега?
Нямам проблем със скоростния лост....удобен ми е. :):):):)
Само да напомня, че скоростният лост е малко по-вляво! :drinking:
Съжалявам, не можах да се сдържа ...
Преди GTV-о карах 3 г. едно BMW 320, 150к.с., 2000к. и нямах забележки. Колата се държеше добре на пътя и единственият път, в който съм имала проблеми беше, когато една зима не бях сменила все още летните гуми, та поднесе на един завой.
Карала съм 1г. и от по-старите 3-ки и с нея не съм имала проблеми. Карала съм и една стара 5-чка известно време, отново без проблеми.След това съм пробвала и една 525 дизелка. И сега от време на време карам едно BMW М паур.
Е, приема ли се че имам опит с тези коли, колега?Изпуснала си едно "п", колежке.... пише се М паПур :smoke:
Lei-chery
13-08-2012, 16:56
Само да напомня, че скоростният лост е малко по-вляво! :drinking:
Съжалявам, не можах да се сдържа ...
Колко точно по на ляво?
---------- Post added at 16:56 ---------- Previous post was at 16:55 ----------
[QUOTE=Lei-chery;1107592]Изпуснала си едно "п", колежке.... пише се М паПур :smoke:
Колега..едно "П" не е от значение в този живот...да не бъдем дребнави....:metal:
Колега..едно "П" не е от значение в този живот...да не бъдем дребнави....:metal:Никогиш :tank:
---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 16:58 ----------
Колега..едно "П" не е от значение в този живот...да не бъдем дребнави....:metal:Колежке... как така от толкова БМВ-та се хвърли на това утепано ГТВ?М? :smoke:
Lei-chery
13-08-2012, 17:06
Никогиш :tank:
---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 16:58 ----------
Колежке... как така от толкова БМВ-та се хвърли на това утепано ГТВ?М? :smoke:
Ами колега, обичам екстравагантните автомобили, а тази е като едно сладко червено коте, предизвика ме и я купих....и сега поправям до забрава......хахаххахха.
Но пак я харесвам, много си пасваме с нея!:smoke:
П.П. За да не съм голословна и предната беше екстравагантна.....беше кабрио:)
По същество - ако е запазено и с пълна сервизна история - доказуема, не от Дупница, БМВ-то си заслужава парите, но ако смъкнат поне на 8000 лева.
niki_future
14-08-2012, 01:32
По същество - ако е запазено и с пълна сервизна история - доказуема, не от Дупница, БМВ-то си заслужава парите, но ако смъкнат поне на 8000 лева.
То е на 7900...... Уж след проверки в сервиз са добре нещата.
niki_future
14-08-2012, 14:04
И все пак си мисля, че със задното не е добра идея за зимата. Нищо че има DSC...........
И все пак си мисля, че със задното не е добра идея за зимата. Нищо че има DSC...........
Това наистина няма да му помогне много - но пък колата изглежда добре :)
митака-пловдив
15-08-2012, 21:43
Турбините им са консуматив.5.5 гори,ако е със шест скорости и караш под 2000 об/м.Зимата ако не се лигавиш,неможеш да разбереш че е със задно.Общо взето е тясно като в ковчег вътре,баласта на ксенона струва към 300 кинта и смяна на съединител,2100лв.Баща ми имаше чисто ново такова.Турбината гръмна точно на 100к,съединителя свърши на 140к (оправдаха се с дефектна партида) а баласта на ксенона го изгорих аз с маркуча,опитвайки се да сваля прахоляка от кората на мотора.
Возията е корава,а интериора зимата скрибуца много.Гори масло още от магазина,и ако не го ръчкаш подобаващо за бмв,затлачва филтъра за твърди частици и тогава се виждаш в чудо :)
Да, за зимата определено ще му трябва втора кола. При нас едно 320д като го затрупа снега през декември
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/IMG_4232.jpg
и след множество безуспешни опити да качи баира (с чисто нови зимни гуми) го заебаха и дойдоха да си го вземат през март:smoke:
Иначе колата като кола е окей, но този екземпляр идва скъпичък ...
Пинко, стига с тия вилни зони около София....нали си накупувахте джипове..:))
Пикливо било зимата...глупости....баварката си е кола за този който умее да кара...друг е въпроса, че всички дришлйовци се опитват да я карат...ама то такъв е живота...кон се язди, не по прилика, а този който го има....така, че с здраве...втора кола...трета кола...пълна глупост...ако имаш възможност...попълвай си автопарка...нищо лощо...той и шейха на Бахрейн има сумати коли, пардон жени:))...ама не му стигат половите органи:))
niki_future
16-08-2012, 09:35
А турбините им какви са? Защо се чупят така?
Турбините са им като на всички други коли, и не се чупят повече от на всички други коли. Градско харчи около 7, извънградско 5,5. Говорим за нормално каране, без каскадьорски изпълнения. Поддръжката е сравнително скъпа - носач към 200лв, биалетка 35лв, дори филтрите са му по 30-40лв, а този на картерните газове (задължително се сменя, и то доста често) е към 80лв... Та си правете хубаво сметката. Цената си е това според мен - нормална е. Но му трябват още 1000лв минимум за да я пусне в движение и да си кара спокойно. Слабо място - рейката. И задължително вижте дали има изгорели подгревни свещи и естествено състоянието на турбината! Също и окачването - както споменах - скъпичко е. Ако има някакви дефекти - това е повод за смъкване на цената! :) И надявам се, че твоя човек не вярва на километража!
niki_future
21-08-2012, 16:24
Up.:oops:
Поддръжката е сравнително скъпа - носач към 200лв, биалетка 35лв, дори филтрите са му по 30-40лв, а този на картерните газове (задължително се сменя, и то доста често) е към 80лв...
Че то народна цената бе колега (сравнено със 166)...
niko_iotov
25-08-2012, 03:13
И на нашите 147-ци долните им носачи са по 200 - 220 лв.,така че цената за такова бмв не е кой знае каква.Разхода обаче е малко по - висок от на нашите дизелчета (визирам писаното по - назад в темата),а като вървене някой има ли впечатления как е ?!Някакво сравнение с нашите 1.9 M-JET мотори?!
И на нашите 147-ци долните им носачи са по 200 - 220 лв.,така че цената за такова бмв не е кой знае каква.Разхода обаче е малко по - висок от на нашите дизелчета (визирам писаното по - назад в темата),а като вървене някой има ли впечатления как е ?!Някакво сравнение с нашите 1.9 M-JET мотори?!
Никаква база за сравнение. БМВ-то е мъртвец.
Чак пък толкова... този мотор с 150 к.с. ("новия") не е никак за подценяване. Пинко беше писал, че реално е над 150 коня и върви здраво. Имам основание да му вярвам, защото карам от време на време една е60 525 д, и върви много яко, нищо че е автоматик и е "дефорсе" - 163 коня.
niko_iotov
25-08-2012, 18:36
Много ми е интересно да се пробвам с едно такова за спорта :). Малко повече коне е от моето,но мисля че няма да му се дам :P . Иначе колата не е лоша според мен!
Един приятел е с Е46 купе,но с бензинов двулитров мотор и каза,че няма шанс,но те бензините с тези коне малко не им спори с вървенето спрямо дизела :D !!!
DiStefano
25-08-2012, 20:15
Никаква база за сравнение. БМВ-то е мъртвец.
Се едно е мъртвец ... еле па 163 коньовия !
Който иска да си пробва 147 MJet-ката, може да си търси BMW 120d. Ама нема смисъл според мен.
niko_iotov
26-08-2012, 03:46
Май отидохме на повечко коне ми се струва :) !!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.