PDA

View Full Version : Съвет при покупка на 166 2.4jtd



BMWWW
22-08-2012, 22:23
Здравейте,искам да попитам за всичко свързано с тоя модел алфа,понеже аз ще я докарвам от Италия и мисля,че всичко което ми кажете ще ми бъде полезно.Например главните и агрегати като ролки, ремаци, масла филтри които са си задължителни де.Интересуват ме и цените на амортисиорите ... разхода ми е интаресен и най-общо казано вашите мнения за тия коли .Стабилност и удобство абе всичко което се сетите ако можете да ми помогнете ще съм ви много благодарен.Четох много теми,но там няма тези неще който търся.Споделете също така като я купувам за какво да гледам...само знам,че трябва да си има 3 ключа и некакви кодове имаше за чейнджъра.Съшо така и цени на обслужване на окачването ... най-чести проблеми и като цяло моля ви не бъдете пристрасни.Знам че Италянските коли са колите ,но всяка кола си има по нещо ! Благодаря Ви

flipz
22-08-2012, 22:31
Част от цените можех да видиш в axm-auto (http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=51) за мен това са почти базови цени.
Предполагам, че с ремъци и ролки върви смяна и на водна помпа 'не съм сигурен, но може някой друг да каже.', защото и тя е ролка към ангренажа.
Колата е страхотна, братовчед ми има Lancia Kappa JTD 'аналогична на 166' аз му я избирах и уцелихме на кола, но си е и късмет. За носачите имат и отпред и отзад и дано са наред.
Амортисьори предни + обслужване на ремъци+ролки и филтри му излезе 700 лв

Качвал съм се в 175кс. посочената алфа, возията е от най- висок клас ..

И най- важното ако имаш възможност я закачи на диагностика, там ще видиш много, повечето важни неща, който струват пари ги пише там + дали е въртян километража. Обърни внимание дали като се пусне климатроника колата става по- шумна .. понякога има проблеми с някакви лагери, и дали работи - оферти, че няма фреон и трябва да се зареди .. са трикове.

BMWWW
22-08-2012, 22:38
Благодаря за бързия отговор,но какво значи,Капа е като 166 ,но с по ефтина подръжка ли ? На мен много ми харесва дизаина на 166,но не знам дали съм човек които би дал 500 лева за да прави предница да си призная.И затова питам чупливи ли са и колко пари струват обичаините ремонти без които нито една кола в България наможе като например ходова част .То е ясно,че уцелиш ли двигател после само масло и филтри сменяваш.

flipz
22-08-2012, 22:40
Благодаря за бързия отговор,но какво значи,Капа е като 166 ,но с по ефтина подръжка ли ? На мен много ми харесва дизаина на 166,но не знам дали съм човек които би дал 500 лева за да прави предница да си призная.И затова питам чупливи ли са и колко пари струват обичаините ремонти без които нито една кола в България наможе като например ходова част .То е ясно,че уцелиш ли двигател после само масло и филтри сменяваш.

Двигателя пак е common real 2,4 JTD и двете имат подобно окачване и тн.
Lancia Kappa 2,4 JTD 5 цилиндъра 136 коня 2001-ва

Зависи как я караш човече, аз имам моята алфа 6-та година и не се чупи - карам я като нормална кола .. но някой състезатели затягат двигатели, кривят задният мост от скачане от бордюр, горят по литър масло като я вкарват в червените обороти и тн.
И всичко е 50% късмет.

tweety
22-08-2012, 22:52
Като цяло е капризна на окачване и по специално предното тъй като там е по-тежка заради двигателя. Аз сменях на скоро аморисьори предни. Сложи газови за по 180 лв./бр нови. Бяха ми разбити и предни долни носачи. Нови ТРВ марка (което се водят оригиналните) са по 350 лв./бр. а трябват два. Аз реших да мина тънко и рециклирах тампоните само. Като двигател JTD-то е доста здраво и безпроблемно. Разхода при мен е около 5 извънградско и от 8 до 10 в София. Като гледаш внимавай за състоянието на турбината и двигателя и също така огледай хубаво окачването. Необходимите кодове са 3 като най-много ти трябва 1 който активира екрана.

BMWWW
22-08-2012, 22:56
Ама като смениш носача/ите после се не интересуваш от предница нали ? а отзад как е положението ?

lordliness
22-08-2012, 23:12
Отзад е трагедия, едно от най- сложните окачвания, които съм виждал

Pepko-Bepko
22-08-2012, 23:16
Забравяш при условие че сложиш ТРВ инак след една година по нашите пътища си отново в джаза. Аиде сега най-сложно било има къде къде по скъпи и сложни окачвания!

BMWWW
22-08-2012, 23:18
Отзад е трагедия, едно от най- сложните окачвания, които съм виждал
тцтцтцттцц немаше как да се не посмеете с с мен нали :D:D:D:D:D..... питам за цени не за сложност на изпълнението :D:D:D

ecotronic
22-08-2012, 23:24
тцтцтцттцц немаше как да се не посмеете с с мен нали :D:D:D:D:D..... питам за цени не за сложност на изпълнението :D:D:D

Колега, ще ти кажа с 2 думи:

Няма кола, която да не се чупи по нашите пътища.
Ти се стреми да случиш на по-запазен екземпляр.
Оттам нататък ремонти като на всяка кола.
Но с оглед удоволствието от карането на 166, добрите ремонти винаги си струват парите.:grandpa:

Е.......ако вземеш някоя разкована бандура, ще ти вземе здравето.

Успех с избора!

:cheers:

Pepko-Bepko
22-08-2012, 23:26
О цените са мн дебели повярвай ми...някои от носачите струват по 600 лева парчето...има и мн. хитринки обаче.

BMWWW
22-08-2012, 23:29
Абе то е ясно,че клас лимузина нема как да мина тънко ама искам вече по-представителна кола ако се сещате.

ecotronic
22-08-2012, 23:43
Откакто я имам тази кола, карам предимно градско, отвреме навреме извънградско по натоварени пътища и магистрали..............
Наскоро бях на почивка в родопите. Та там има много междуселски пътища ненатоварени от движение и в много добро състояние.
Та там попришпорих кончето да го видя какво може по завоите.
Много коли съм карал, но тази кола се държи учудващо добре в такава ситуация.
Невероятна устойчивост. В завой някак се снишава и сякаш залепва за настилката (окачване и гуми са ми в перфектно състояние).
Учудващо е как се вписва в 180 - градусов завой със 60 - 70 км в час.
Просто съм възхитен!

lordliness
22-08-2012, 23:53
Откакто я имам тази кола, карам предимно градско, отвреме навреме извънградско по натоварени пътища и магистрали..............
Наскоро бях на почивка в родопите. Та там има много междуселски пътища ненатоварени от движение и в много добро състояние.
Та там попришпорих кончето да го видя какво може по завоите.
Много коли съм карал, но тази кола се държи учудващо добре в такава ситуация.
Невероятна устойчивост. В завой някак се снишава и сякаш залепва за настилката (окачване и гуми са ми в перфектно състояние).
Учудващо е как се вписва в 180 - градусов завой със 60 - 70 км в час.
Просто съм възхитен!
Аз по Боровец шпорех с 70- 80 , само дето жена ми пищеше .

---------- Post added at 23:53 ---------- Previous post was at 23:48 ----------


тцтцтцттцц немаше как да се не посмеете с с мен нали :D:D:D:D:D..... питам за цени не за сложност на изпълнението :D:D:D

Сложно означава и скъпо- много части и скъп труд

Kuku
23-08-2012, 00:09
Добре де, колега, би ли посочил, кои точно теми си изчел, в които НЕ ги пише всички тези неща, че и МНОГО повече даже :?

lordliness
23-08-2012, 00:13
Добре де, колега, би ли посочил, кои точно теми си изчел, в които НЕ ги пише всички тези неща, че и МНОГО повече даже :?
Точно, всичко пише.Аз преди да купувам не четох нищо, защото ако бях чел нямаше да купя. :)

BMWWW
23-08-2012, 00:15
Чел съм за сериините номера.За 3те ключа ,че са за предпочитане и както казва колегата по горе че трябват 3 номара за запалването защото махне ли се акумолатора после става лошо ако ги нямам.Четох и за частите,но там неможе да ти стане напълно ясно .Там пише цената на частите от преди 6 години ,а в по новите мнения ги няма цените на тия части който ме вълнуват.Четох,че навигациите на служат в България (което е разочароващо малко).Четох някъде ,че е най-клатушкащата се кола в завой и адски нестабилна.Май в друг форум беше.Чел съм и за прослувутите проблеми с електрониката което не ме учудва при италянските коли това си им е навик.И аз имах такава да се не засегнете.Абе по прочетох си доста ,но във всяка тема първите 3-4 мнения са свестни и после се започва спор . :D и хептем се обарквам

ecotronic
23-08-2012, 00:29
Lordliness e много прав!
Тая кола се купува със сърце.
Като я покараш 1 км, ще усетиш дали е твоята кола или не.
Много е важно ако има начин да и се направи една диагностика и преглед на по-важните неща.
Това може ти спести доста средства и нерви за в бъдеще.

А че после ще четеш, това е ясно:coolio:

endeavour
23-08-2012, 06:01
Че 166 е адски нестабилна в завой може да го пише само някой,дето я е виждал на картинка,но не вярвам да е в този форум. Иначе с две думи: прекрасна кола с много добър двигател и окачване, за съжаление трудни и скъпи(това зависи и от джоба,де) за поддръжка в България поради високата цена на свестните части и най-вече поради липсата на достатъчно добри сервизи (не важи за София). А на мен почва да ми става интересно: да отворим ли една тема или анкета за това - колко от нас не биха я купили,ако бяха наясно с поддръжката:brickwall: Подозирам много интересни резултати:biggrin::biggrin::biggrin:

lordliness
23-08-2012, 06:44
Мен лично не ме интересува колко е скъпа поддръжката нито колко гори колата,, харесвам я удобна ми е , това е повече от достатъчно, мразя да правя тънки сметки.Това, че е дизел- просто така се случи.

danchev63
23-08-2012, 09:03
Колега,
да допълня и аз - ако си купиш свестен екземпляр няма да се притесняваш от ремонти, защото ще са пренебрежимо малко във времето. Във всеки пост където пиша за това давам примера със мойта. За близо 3години(още няколко месеца) съм направил само първоначалното необходимо обслужване(разбирай ремонт защото не съм сменил само масло и филтри) на стойност около 2000лв. До сега нищо съществено не съм пипал по нея освен разни дреболии които определям като козметични(опа излъгах малко - преди две седмици ми оправиха ABS централата за 30лв). Основно разходите са за масла и филтри, но няма кола в света , да не ги иска тези разходи. Относно разход на гориво малко относително, защото зависи от стила на каране на даден човек - при мен е заводския на дълго 5,6 градско 10,5 на 100. Окачване колегите вече са ти отговорили малко сложно направено, но ако се сложат свестни части забравяш за него. Относно цените на частите се ориентирай сам защото на различни места са различни и то коренно с порядък - това също го има дискутирано в темите. Относно сервизите - свестните са наистина малко особено в провинцията - наскоро имаше тема за един дето иска да вземе 2000лв за нещо което в други сервизи вероятно струва 500-600лв.
Успех в търсенето и дано намериш това което търсиш, а след това да се похвалиш тук. :-)

andro88
23-08-2012, 11:55
Айде и аз да се изкажа на мегдана.
Първото и основно нещо при тая кола е, че те кара да се усмихваш като идиот всеки път като се качваш в нея. Вози прекрасно, тиха е вътре, имаш клима със сигурност, 6-скорости, прекрасен разход и не на последно място- колата изглежда удивително и я няма на всеки ъгъл. Цените за ремонтите са колкото на друга кола от тоя клас, но Lordliness e прав, че окачването е сложно и скъпо, САМО ЧЕ може да се рециклира "бли кесеф", както казват евреите, или казано по нашему "за без пари".
За две години и половина съм сменил съединител за около 650 лева, демпферна шайба за 160 лева, горивен филтър за 25 лева и сега предстои датчик колянов вал за около 60-70 лева.
Има си слаби страни колата разбира се. Фаровете често са за рециклиране, често "яде" гумите отвътре, има течове на антифриз и капе точно върху едни релетав конзолата, но това все неща понисими и се ремонтират пак не скъпо.
Разхода- с моето шофиране (разбирай спазване на ограничения) извънградско 5.5 л/100км до 6л/100км. Градското и зиме и лете е между 9 и 11л/100км.
Но всички са прави - ако си правиш тънки сметки- ще ти излезе през носа. Това не е кола за таксиметрови шофьори. Купуваш да и се радваш на екстрите и возията. Ако ти трябва нещо евтино, с нисък разход и никаква поддръжка ти препоръчвам Форд Фиеста 1.8D '91 година.:handshake: Преди време имах подобен Форд, но Орион. За 25 000 км не му смених никога маслото, както и която и да е друга част.Почти никога не се счупи и харчеше малко. Въпреки всичко ще си купя нещо подобно пак, само ако някой ми насочи пушка към главата. Ако ме разбираш добре...

code
23-08-2012, 12:18
166 е супер, вземай я и не го мисли, само да не си я вземеш с последните си пари, за такава кола 2-3 хилки е нормално да дадеш в следващите 1-2 години, ако искаш да си я направиш кукла и повече ..:magic: Относно стабилността в завой, колата е много стабилна, но тръгне ли ще се въртиш като пумпал, казвам го от опит, такива коли тръгват много "изведнъж" докато тия с по-лигавите окачвания и гуми като тръгнат дават повече време за реакция, просто щото си с по-малка скорост в завоя ;)

lordliness
23-08-2012, 13:05
Айде и аз да се изкажа на мегдана.
Първото и основно нещо при тая кола е, че те кара да се усмихваш като идиот всеки път като се качваш в нея. Вози прекрасно, тиха е вътре, имаш клима със сигурност, 6-скорости, прекрасен разход и не на последно място- колата изглежда удивително и я няма на всеки ъгъл. Цените за ремонтите са колкото на друга кола от тоя клас, но Lordliness e прав, че окачването е сложно и скъпо, САМО ЧЕ може да се рециклира "бли кесеф", както казват евреите, или казано по нашему "за без пари".
За две години и половина съм сменил съединител за около 650 лева, демпферна шайба за 160 лева, горивен филтър за 25 лева и сега предстои датчик колянов вал за около 60-70 лева.
Има си слаби страни колата разбира се. Фаровете често са за рециклиране, често "яде" гумите отвътре, има течове на антифриз и капе точно върху едни релетав конзолата, но това все неща понисими и се ремонтират пак не скъпо.
Разхода- с моето шофиране (разбирай спазване на ограничения) извънградско 5.5 л/100км до 6л/100км. Градското и зиме и лете е между 9 и 11л/100км.
Но всички са прави - ако си правиш тънки сметки- ще ти излезе през носа. Това не е кола за таксиметрови шофьори. Купуваш да и се радваш на екстрите и возията. Ако ти трябва нещо евтино, с нисък разход и никаква поддръжка ти препоръчвам Форд Фиеста 1.8D '91 година.:handshake: Преди време имах подобен Форд, но Орион. За 25 000 км не му смених никога маслото, както и която и да е друга част.Почти никога не се счупи и харчеше малко. Въпреки всичко ще си купя нещо подобно пак, само ако някой ми насочи пушка към главата. Ако ме разбираш добре...
'' имаш клима със сигурност ''- :)

ecotronic
23-08-2012, 13:27
'' имаш клима със сигурност ''- :)

Ами имаш!

166 е първата ми кола, която с едно зареждане на климатика изкарва повече от едно лято. Живот и здраве, догодина може да станат и повече:super:

andro88
23-08-2012, 13:43
'' имаш клима със сигурност ''- :)

Добре де, прав си. Има ирония го когато казвам аз, защото моя неработи в момента, поради развален електромагнит на съединителя на компресора, НО няма 166 без клима. Така, че човека ще си купи такава с климатроник. Работещ или не е друг въпрос.

lordliness
23-08-2012, 15:46
Ами имаш!

166 е първата ми кола, която с едно зареждане на климатика изкарва повече от едно лято. Живот и здраве, догодина може да станат и повече:super:

Моя почна трета година след зареждане :)

BMWWW
23-08-2012, 16:11
Аз ще я докарвам от Италия моята и там ги гледам по 1500 евро .Началото на октомври трябва да си купя кола и затова сега събирам мнения защото то си е след 1 месец кажи речи.Ами то ми е ясно,че още 1500 лева ще идат за регистрация ,масла и филтри и евентуално ролки(защото смятам ,че оригиналните ролки са най най).Аз съмхаресал една която е на 86 000 км .Но пък от друга страна нали знаете,че то и като се не кара чак толко пак не е на добре.Затова събирам отзиви.По принцип ми трябва по представителна кола,а не с гадните ефтини пласмаси.Добър ряз при изпреварвания затова ще е дизел и климатик.Друго не искам от една кола.Та да си кажа честно всички коли имат последните 2 неща ама 1вото май май само алфата го има като за тия пари и затова се замислям за такава.Аз съм от типа хора които минават по 50 000 на година само да се воза :D е и работа да си върша де.Та някой би ли ми направил груба сметка на цялото окачване да се смени отпред/отзад колко пари е за да знам да продължавам ли да търся Алфа.Пак да кажа,че то друга по представителна от тая с толко екстри няма на пазара де ,така че и аз незнам какво друго да търся.

ihalachev
23-08-2012, 16:28
Колега защо не си потърсиш кола от тук. Имам в предвид регистрирана. Не сме много хората дето караме такива машини и повечето сме малко или много маняци. Мисълта ми е че вероятноста да попаднеш на читав екземпляр тук ми се струва по вероятно отколкото в Италия. Ще вземеш от там за 3000, докарване, обслужване, регистрация и някой и друг ремонт и то отидоха още 2000. За 5000 мисля че тук ще вземеш нещо добро.

BMWWW
23-08-2012, 16:35
Но не се знае с какъв колимeтраж.Не искам да си купя хубава кола на 100 000 български километра :D нали ме разбирате .

ecotronic
23-08-2012, 16:38
Преди години с много голям мерак отидох до Италия за да си докарам кола. Никога не бих повторил тази грешка!

BMWWW
23-08-2012, 16:42
Защо...сподели

ihalachev
23-08-2012, 16:53
Аз съм твърдо убеден че тук ще си намериш много по добра машина на същите пари отколкото в Италия. Но всеки има правото да си решава. Пожелавам ти да намериш това което търсиш. Успех и да се похвалиш като вземеш

ecotronic
23-08-2012, 17:08
Защо...сподели

Преди десетина години реших да си купувам опел калибра. Тук по това време беше пълно с такива коли.
Но и аз като теб си казах, че би било по-добре ако си я взема от чужбина.
Ориентирах се към Италия и попаднах на един търговец посредник (българин, живеещ в Италия), с когото след дълга комуникация уточнихме всичко.
Когато тръгвах за натам, аз знаех доста работи (кои коле ще гледам, къде се намират, колко струват.........
И си представях, че ще ида, ще ги огледам, ще реша коя да взема, ще уредим документите и ще се прибера с нея.
Реалността се оказа доста по-различна:
Там се започна едно ходене насам-натам. Тоз го нямало, онази кола я били купили, онази пък в последния момент се разбрало, че е с блокирал двигател.................
От уговорени 20 - тина коли, реално видях 5, от които 4 съществено се отклоняваха от уговорките за цени, екстри и т.н. И така реално аз избирах измежду една кола. Без възможност за детайлен преглед и пр,
Оттам нататък се започна една мъка с оправянето на документите.
Цялата работа се проточи повече от седмица. Всеки ден престой ми струваше около 100 евра.
Накрая не можаха да ми оправят документите и качих колата на един автовоз и се върнах без нея.

А когато пристигна тук, по пътя я бяха яко изтарашили и една камара неща липсваха.........инструмент, резервна гума, 200 ватов kenwood..............

Тук се оказа, че има потрошени сегменти.
Айде ремонт..............

Като теглих чертата, се оказа, че ако я бях купувал оттук, щеше да ми излезе по-евтино, чях да избирам измежду 20 коли, щях да мога да ги гледам под лупа..........и най важното - ако не ми хареса мога да се откажа, без да изгоря с едни 1000 лв. за престой някъде.
Е - вярно остана ми разходката.


Всичко зависи от човека, който ще ти реди работите там. Ако смяташ да отидеш сам, така както отиваме на Горубляне и избираме, просто забрави.

code
23-08-2012, 17:23
Един да напише нещо реално, човек като чете из нета ще си помисли, че всички са егати тарикатите и той е най-големият карък и некадърник :) Ей такива са истинските истории от живота, само че малко хора ги споделят :handshake:

tweety
23-08-2012, 17:42
Не забравяй, че ако си вземеш кола от тук има доста разбиращи хора, които могат да ти съдействат при намирането на хубав екземпляр. Тук в БГ имаш и възможността да закачиш колата на диагностика и така ще разбереш не само истинските километри (което теб те притеснява) но и истинското състояние на колата.

ecotronic
23-08-2012, 17:42
Един да напише нещо реално, човек като чете из нета ще си помисли, че всички са егати тарикатите и той е най-големият карък и некадърник :) Ей такива са истинските истории от живота, само че малко хора ги споделят :handshake:

Още по онова време беше ясно едно:

1 - Това, че тук пристигат колите от цяла Европа. Или пазарът на стари коли в България е няколко пъти по-голям в сравнение с този в Италия. В Италия средностатистическата автокъща се състои от 15 - 20 коли и разстоянието между отделните автокъщи е няколко десетки километра.

2 - При сериозната конкуренция между вносителите на стари коли, колко си мислите, че им е комисионната?
Аз казвам, че не може да бъде повече от 5 - 10% от стойността на колата.

Или ако вземем за база кола за 5000 лв. търговецът няма как да прибере повече от 300 - 500 лв.
А тия пари си ги дал за път и за 2 дена престой.

В тази връзка си спомням следното:

Преди доста години се провеждаше търг с тайно наддаване, организиран от митницата. На този търг се продаваха конфискувани или изоставени от чужденци западни коли. Огледът се провеждаше до бившия сервиз москвич и се състоеше в обикаляне около колите, дори нямаш право да отваряш врати и капаци. Не можеш да ги палиш, още по-малко да ги караш.

Та правиш един такъв оглед и след това играеш. В зала Фестивална в денят "Д" се събира половин София и всеки пуска в запечатан плик офертата си. И после чакаме резултатите.............

И един приятел по едно време каза:

Странна работа е българинът в желанието да купи стара кола.........
Може да отиде да я купи от човек, за почти същите пари, да я гледа отвсякъде, да я кара, да умува, да се пазари..............

Но той предпочита да играе АБСОЛЮТНО НА СЛЯПО само защото е уверен в това, че частният продавач го лъже!

danchev63
23-08-2012, 18:57
Но не се знае с какъв колимeтраж.Не искам да си купя хубава кола на 100 000 български километра :D нали ме разбирате .

е колега почвам да си мисля, че търсиш нещо неоткриваемо. хем на "без километри", хем втора ръка, хем токущо слезла от конвейра.
Дано аз да се бъркам в преценката си. Колегите ясно пишат всички хубави и лоши неща с които са се сблъскали, но никой неможе да отсече вместо теб. Можем само да споделим лични впечатления а решението е твое. Ако правиш по 50 000км за развлечение какво толкова те притеснява колко струва ремонта на окачването. Като съпоставиш двете неща се оказва нищожен разход за ремонт. Ориентировъчно цялото окачване предно и задно със нови части ще е от порядъка на 5000лв. Подчертавам порядък - никога не съм правил такава сметка и мисля да не правя, защото такъв ремонт е безмислен, освен ако не е наложителен- тоест доказано износени едновременно всички части или след катастрофа. При второто бих се насочил към закупуване на друг екземпляр.:cheers:

lordliness
23-08-2012, 19:33
Аз 90-те години живеех в Германия и въпреки това си купих кола от тук. Спестих си много разправии - номера, прегледи, дълъг път и рисковете свързани с това, митници, колата купена от тук струваше толкова и ако бях я докарал от там с разходите. Видях и как скапани коли изчезваха от автосалона за седмица, връщаха се лъскави и се продаваха ведната

andro88
24-08-2012, 11:54
Но не се знае с какъв колимeтраж.Не искам да си купя хубава кола на 100 000 български километра :D нали ме разбирате .

А искаш да си я купиш на 86 000 италиански км =)) .Ако ме разбираш де...

BMWWW
28-08-2012, 20:24
Намерих една кола,но ме интересува ако съединителя трябва да се смени колко пари излиза всичко защото оня италянец е казал,че нещо педала пада надолу ли или бие в нещо ли немога да разбера И ако някой знае за документите след кат там е минала на преглед застраховки и други работи ако я прехварли на мое име дали мога да си я докарам без да плащам нищо или по добре да си я отпише и на автовоз да я кача.Колата иначе хората кадетъо я гледат ми казаха ,че е супер даже има и сервизна книжка.Километрите все пак могат ли да се проверят като я докарам в България защото ми е на самнително малко .

lordliness
28-08-2012, 20:28
Намерих една кола,но ме интересува ако съединителя трябва да се смени колко пари излиза всичко защото оня италянец е казал,че нещо педала пада надолу ли или бие в нещо ли немога да разбера И ако някой знае за документите след кат там е минала на преглед застраховки и други работи ако я прехварли на мое име дали мога да си я докарам без да плащам нищо или по добре да си я отпише и на автовоз да я кача.Колата иначе хората кадетъо я гледат ми казаха ,че е супер даже има и сервизна книжка.Километрите все пак могат ли да се проверят като я докарам в България защото ми е на самнително малко .
това е от помпата на педала - 100-120 лв.Съединителя струва 500-800лева с труда, koмпютъра май пази реалните километри при диагностика.

ecotronic
28-08-2012, 20:42
Намерих една кола,но ме интересува ако съединителя трябва да се смени колко пари излиза всичко защото оня италянец е казал,че нещо педала пада надолу ли или бие в нещо ли немога да разбера И ако някой знае за документите след кат там е минала на преглед застраховки и други работи ако я прехварли на мое име дали мога да си я докарам без да плащам нищо или по добре да си я отпише и на автовоз да я кача.Колата иначе хората кадетъо я гледат ми казаха ,че е супер даже има и сервизна книжка.Километрите все пак могат ли да се проверят като я докарам в България защото ми е на самнително малко .

Аз някога (както съм писал в по-горен пост) не можах да и оправя документите и я качих на автовоз. Обърни особено внимание върху това договорът за покупко-продажба да бъде изряден. В противен случай ще береш ядове на митницата тук. А и правят обратни проверки за да установят, че действително колата идва от EC.
Реалните километри обикновено стават ясни при диагностика.

BMWWW
28-08-2012, 21:22
Абе сега като се загледах в колата уредите работят а оборотомера не...това го бех пропуснал .Това пак как се оправя.Или по-точно не работи явно,но как тогава показва колко гориво има и колко е темперетурата?Защото пък гледам,че свети лампата на маслото,коланите и акумолатора,значи явно не е запалена.

ecotronic
28-08-2012, 21:30
На снимка ли го гледаш това? Очевидно е на контакт и не работи двигателят.

BMWWW
28-08-2012, 21:50
Да на снимка го гледам.Двигателя е 140 кона 2001 год. е колата това добар двигател ли е ?И от тая год има ли такъв двигател Distinactive или нещо такова .

BMWWW
29-08-2012, 20:44
Най-накрая се разбра ,че съединителя отделя високо.Та значи тия 600лв. с работа ли ? Колко е само съединителя и знаете ли на колко км горе-долу си отива оригиналния съединител?

lordliness
29-08-2012, 21:08
Това е относително, зависи кой я кара, моя по груби сметки изкара 250 000 оригиналния, но пък километража ми показва 190 000 :) високо отделяне обикновено означава износен феродов диск, но пък моя до последно си отделяше ниско долу, смяна + труд на моя около 550 това мисля че е една от най ниските цени които може да се намери + 80 000 гаранция

BMWWW
29-08-2012, 21:22
Това значи ,че неможе под 100 000 да отделя високо оригиналния съединител нали.Значи и там са прехванали това с превартането на километража .:big_whoops:

trop4i
29-08-2012, 21:25
Това значи ,че неможе под 100 000 да отделя високо оригиналния съединител нали.Значи и там са прехванали това с превартането на километража .:big_whoops:
Най-вероятно.

lordliness
29-08-2012, 21:34
Това значи ,че неможе под 100 000 да отделя високо оригиналния съединител нали.Значи и там са прехванали това с превартането на километража .:big_whoops:
Зависи, ако си " добър" зад волана може да се износи и за 100 000.
Съединителя има две помпи може и от тях да е, нали ти казвам- моя отделяше ниско до последно и като видях диска феродото беше тънко като вестник.

to_lose_HEART
30-08-2012, 10:07
Моят го смених на около 290000 беше започнал да буксува, момчетата в сервиза направо се учудиха не бяха виждали толкова износен феродов диск. Нитовете се бяха износили чак. А долу горе толкова изкараха и помпите и двете ги смених.

BMWWW
30-08-2012, 17:08
А колко струва кожен салон втора ръка ? Защото тая е с кожа по вратите много хубава бяла,но седалките са текстилни.

ecotronic
30-08-2012, 17:09
А колко струва кожен салон втора ръка ? Защото тая е с кожа по вратите много хубава бяла,но седалките са текстилни.

Наскоро един колега си купи за 100 лв.

Jivko7777
30-08-2012, 17:17
иначе около 300

BMWWW
30-08-2012, 22:08
така.....май значи от Италия не е много на далавера като гледам цените тук.Някой би ли се съгласил доиде с мен да избереме една кола и да идем да я видиме на диагностика..някой който разбира и знае какво да каже на този с диагностиката за какво да гледа....и как е по-добре да гледам за такава с кожа или да си купя после кожен салон защото явно кожата вдига цената.Естествено,че ще почерпя.Може и на лични да пишете най-добре.Иначе е тази ми хвана окото http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11344609275809655&f1=details
(http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11344609275809655&f1=details)

BMWWW
31-08-2012, 07:37
На тая кола нещо не и е наред...сега забелезах.Погледнете задната гума от едната страна колко по далече е от бронята отколккото до прага.Това не мисля,че е нормално.Гледам снимки на други алфи 166 и при тех не е така.Вие какво мислите?

to_lose_HEART
31-08-2012, 08:41
Така ти се вижда според мен, а и снимката не е много ясна. Не може да се каже без да се види на място

gorbi
31-08-2012, 13:28
това "автоматични светлини " как се разбира че го има... Че не бях чувал на 166 за тая екстра... ?

Доко
31-08-2012, 13:54
това "автоматични светлини " как се разбира че го има... Че не бях чувал на 166 за тая екстра... ?

Като загасиш колата "автоматично" загасят. :Tease:

ecotronic
31-08-2012, 13:58
това "автоматични светлини " как се разбира че го има... Че не бях чувал на 166 за тая екстра... ?

Ами всички 166-ци го имат. Като угасиш двигателя, външните светлини изгасват, ако са били пуснати а като запалиш светват. Освен това се автоматично се регулира силата на светене на дисплея на ICS - а

Kuku
31-08-2012, 14:19
Това го имат всички италиански автомобили, от бая години насам.... :hmm:

Fr0sT
31-08-2012, 15:34
Ами всички 166-ци го имат. Като угасиш двигателя, външните светлини изгасват, ако са били пуснати а като запалиш светват. Освен това се автоматично се регулира силата на светене на дисплея на ICS - а

Според какво се регулира светенето на дисплея ? Че от скоро го забелязах че трепти и се чудех какво не му е в ред :gruebel:

andro88
31-08-2012, 15:47
Колкото по ярка е светлината на вън-толкова по- силно свети. Като се стъмни- и дисплея също приглушава светлината. До входа са касетката имаш око, в което има светлочувствителен сензор. Най-ясно се вижда вечер- насочи си телефона към сензора и виж дисплея. Като отдръпнеш телефона и съотвено светлината от там- заблелязваш, че и дисплея потъмнява.

Fr0sT
31-08-2012, 15:54
Ясно, очото ще да е виновно за трептенията, ще го тествам довечера. Мерси колега :cheers:

ecotronic
31-08-2012, 15:58
Колкото по ярка е светлината на вън-толкова по- силно свети. Като се стъмни- и дисплея също приглушава светлината. До входа са касетката имаш око, в което има светлочувствителен сензор. Най-ясно се вижда вечер- насочи си телефона към сензора и виж дисплея. Като отдръпнеш телефона и съотвено светлината от там- заблелязваш, че и дисплея потъмнява.


Ако посегнеш с цигарата между пръстите към ICS - а, яркостта се увеличава. Когато за пръв път забелязах този ефект, помислих, че това става заради сензор, който отчита доближаването на ръката. А то се оказа, че било заради цигарата.:angry:

gorbi
31-08-2012, 21:16
аха, ясно ... аз мислих че като се стъмни и включва светлините...

BMWWW
01-09-2012, 15:04
Аз пък мислех,че завиват заедно с колата :crybaby:А никъде не намерих тема каква е разликата между 2.4жтд 136 коня и 175.Освен,че степента на сгъстяване при 136 коня е 18,5 а при 175 е 18 и първата има 2 клапана а 2рата 4 клапана на цилиндър.Значи ли това,че глава от 175 може да се сложи на 136.Предполагам има и различие в турбото и софта.Но ако е само това значи срещу 2000-3000 лева може да се направи успешен "тунинг".Само се чудя тая разлика от главата ли идва със степента на сгъстяване.Това вече ви питам извън темата защото си набелязах 2 коли за гледане .Ама то излиза,че по-добре за 2000-3000 лева да си купиш направо целия двигател от M-Jet 175 k.c....Просто ми е интаресно.

Jivko7777
01-09-2012, 17:08
Аз пък мислех,че завиват заедно с колата :crybaby:А никъде не намерих тема каква е разликата между 2.4жтд 136 коня и 175.Освен,че степента на сгъстяване при 136 коня е 18,5 а при 175 е 18 и първата има 2 клапана а 2рата 4 клапана на цилиндър.Значи ли това,че глава от 175 може да се сложи на 136.Предполагам има и различие в турбото и софта.Но ако е само това значи срещу 2000-3000 лева може да се направи успешен "тунинг".Само се чудя тая разлика от главата ли идва със степента на сгъстяване.Това вече ви питам извън темата защото си набелязах 2 коли за гледане .Ама то излиза,че по-добре за 2000-3000 лева да си купиш направо целия двигател от M-Jet 175 k.c....Просто ми е интаресно.

трудно като цяло но не е трудно 136-ца да стане и 200 коня ;)

gorbi
01-09-2012, 20:05
С колата завиват на Туарег и на Ситроените...
А на евтините Ситроени фаровете се включват според светлината навън.. Ама щом тая екстра не прибавя коне... мани тая работа.. :) :)

gogo_67
01-09-2012, 21:24
така.....май значи от Италия не е много на далавера като гледам цените тук.Някой би ли се съгласил доиде с мен да избереме една кола и да идем да я видиме на диагностика..някой който разбира и знае какво да каже на този с диагностиката за какво да гледа....и как е по-добре да гледам за такава с кожа или да си купя после кожен салон защото явно кожата вдига цената.Естествено,че ще почерпя.Може и на лични да пишете най-добре.Иначе е тази ми хвана окото http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11344609275809655&f 1=details
Колега преди няколко месеца когато аз си търсех алфа тази кола беше обявена от София под наименование "Алфа 166 спорт', отново нов внос - без номера. Мислех да ходя да я гледам, но ден преди плануваното пътуване обявата мистериозно изчезна :sad2: . Сега я гледам отново за продан, отново нов внос :wallbash: .
МОЖЕ БИ има нещо нередно в нея :prescription:

BMWWW
02-09-2012, 21:08
А някой знае ли как стои въпроосът със закупуването на нов внос.В смисъл отивам харесвам колата и после за да и извадя транзитни номера да я докарам нали требва с некакаъв документ да ида в КАТ.Той продавача договор ли ще правим или как .Ако някой може да ми обясни.Пък и каот ида в КАТ за колко времев стават номерата колко важат и колко струват?

ecotronic
02-09-2012, 21:22
А някой знае ли как стои въпроосът със закупуването на нов внос.В смисъл отивам харесвам колата и после за да и извадя транзитни номера да я докарам нали требва с некакаъв документ да ида в КАТ.Той продавача договор ли ще правим или как .Ако някой може да ми обясни.Пък и каот ида в КАТ за колко времев стават номерата колко важат и колко струват?

Чети тази тема (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=69875).

BMWWW
02-09-2012, 21:24
Благодаря,а никъде не намерих проверка по ВИН код да работи.Или аз незнам как се работи с това.

ecotronic
02-09-2012, 21:30
Благодаря,а никъде не намерих проверка по ВИН код да работи.Или аз незнам как се работи с това.


Пробвай с това (http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD_COD=136&CHASSIS_NO=&CAT_COD=W9&MvsSorter=&MVS=136.151.0.0.0&SIN_ENGINE=AR34103&SIN_VERSION=936A3A00&VERSION=1&ENGINE=1&COLOUR=&YEAR=&MONTH=&DRV=&VEHICLE_NO=&ENGINE_NO=&PART_SEQ=&COUNTRY=012&SGRP_COD=&ITEMSRMV=&ALL_FIG=0&KEYPRESSED=&CURRENT_PAGE=&DRW_NUM=&SHOW_FAMILY_LIST=&MODIFIED_FIELD=&ITEMSADD=&SRCWRFAM=&ESB_SORT_TYPE=&ADDSPECIAL=&SRCNEWPAR=&SBMK=R&PRINT_MODE=0&FABRICS_COD=&ESB_SUB_VALUE=&CDS_COD=&DEBUG_MODE=&GRP_COD=&SRCRECPAR=&PART_DSC=&PART=&MAX_ROW_NUMBER=&COMM_MODEL=166&ESB_REVIEW=&PREVIOUS_KEY=FORM&IS_RELOAD=&LAST_SELECTED_PART=&GUI_LANG=3&MAKE=R&SB_CODE=-1&MANODOPERA=&PARENT_PART_COD=&SEARCH_TYPE=&CLICKED_PAGE_CHANGE=&DV=&SRCNEWFAM=&SELECTED_COLOR_COMB=&ID_MINISITE=&FRM_ELMLGT=22&ITEMSUPD=&CPDNUM=&CPDPRTCOD=&EPER_CAT=SP&SRCRECFAM=&CPDPRTSEQ=&ALL_LIST_PART=0&FAMILY=&RMODE=&BRANDS=&ITEMSCLR=&DRIVE=D&WINDOW_ID=1&FAM_DSC=&CPDPRTREF=&SRCWRPAR=&SGS_COD=&SOST_GRPNUM=&FL_PREF_LANGUAGE=&MAX_PAGE_NUMBER=&NEW_HTTP=TRUE&SUBSYSTEM=&CLICHE=&ADDNOTES=&PART_COD=&KEY=FORM&LANGUAGE=3&ESB_OPERATION=&SB_FULL=&ESB_ORDER_TYPE=&SENDFORAUTH=). Попълни последните 8 цифри от номера на шасито.

BMWWW
02-09-2012, 21:52
Иначе цените са много добри за обслужването на колата сега ги гледам в AXM-AUTO.com ... А качествени ли са продуктите от там.

Jivko7777
03-09-2012, 13:56
Иначе цените са много добри за обслужването на колата сега ги гледам в AXM-AUTO.com ... А качествени ли са продуктите от там.

да :smoke:

BMWWW
04-09-2012, 02:35
Четох темата за регистрация на нов внос,но един въпрос имам който ми убягва.Та значи отиваме правим договор с тоя каде продава колата и отивам с него в КАТ за транзитни номера и там след като огледат колата ми дават номерата.Ами ако тая кола не е редовна нещо документите какво правим после .Парите сме ги дали вече т.е имаме кола която ще я конфискува КАТ и сме вътре с парите ли ?

Kuku
04-09-2012, 10:37
Ако толкова се притесняваш, разбери се с човека, чак като минеш КАТ да му платиш цялата сума или направо той да ти извади транзитки :?
Ама защо ще вадиш транзитни номера? Няма ли директно да си я регистрираш?

lordliness
04-09-2012, 10:39
Най- безопастния вариант е продавача да я регистрира и после да ти я продаде пред нотариус.

gorbi
04-09-2012, 10:46
Ако се купува нововнос от юридическо лице - няма нотариус, пишат ти само фактура.
Ако се притесняваш от пре-набити номера или проблеми при регистрация - договори се да платиш цялата сума след като колата е регистрирана с транзитни номера.
Обикновено искат парите преди това, за да се счете сделката за приключена и всички разходи след това - по регистрация на транзитни номера, застраховки и такси да са за сметка на купувача.
Но пък това си подлежи на пазар. Казваш - искам я регистрирана със застраховка и седмична винетка - ето ти задатък 1000 лева. Като се върна, да е паркиран отпред, измита, с номера и всички документи.
Ако джамбазина е точен и колата е редовна - не виждам причина да откаже.

BMWWW
05-09-2012, 01:02
Е аз съм от Враца а тя е от Пловдив ... ако я купя евентуално де ,че се не знае.Та нема как .. по скъпо излиза да ми я доакра некой отколкото с транзитни номера !