PDA

View Full Version : Педал на съединител



nikolchoni
29-08-2012, 09:02
Колеги, педала на съдинитела ми застава по средата и започна много често да се налага да го избутвам с крак обратно. Търсих теми из форума ама нещо нищо не намерих. Дайте някаква идеа от какво може да е. :help:

Coyota
29-08-2012, 09:48
Колеги, педала на съдинитела ми застава по средата и започна много често да се налага да го избутвам с крак обратно. Търсих теми из форума ама нещо нищо не намерих. Дайте някаква идеа от какво може да е. :help:

Намаля ли ти спирачната течност ?

nikolchoni
29-08-2012, 10:02
Намаля ли ти спирачната течност ?

И идеа си нямам, къде да проверя?

jorkodj
29-08-2012, 10:55
И идеа си нямам, къде да проверя?

Като за начало колега трябва да вдигнеш капака на колата ... отваря се от едно лостче под волана ... и след това гледаш едно казанче бяло мисля трябва да е със жълта лепенка отгоре , ако пак ли не си ги проверяваш всички дето ги виждаш :hmm::hmm:

tonov
29-08-2012, 12:37
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=12970&highlight=%EF%E5%E4%E0%EB+%F1%FA%E5%E4%E8%ED%E8%F2 %E5%EB
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=4656&highlight=%EF%F0%EE%EF%E0%E4%ED%E0+%F1%FA%E5%E4%E8 %ED%E8%F2%E5%EB%FF
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=19751&highlight=%EF%F0%EE%EF%E0%E4%ED%E0+%F1%FA%E5%E4%E8 %ED%E8%F2%E5%EB%FF

nikolchoni
29-08-2012, 17:06
Като за начало колега трябва да вдигнеш капака на колата ... отваря се от едно лостче под волана ... и след това гледаш едно казанче бяло мисля трябва да е със жълта лепенка отгоре , ако пак ли не си ги проверяваш всички дето ги виждаш :hmm::hmm:

Не съм толкова прост колега :) само където не знаех кое казанче е за спирачната течност още повече, че беше забутано отзад надолу. Казанчето е почти празно(погледнато отгоре), много на гадно място е и не виждам рески Minimum и Maximum.

До колегата tonov, всичките тия теми съм ги преглеждал. Моя проблем не е същия. Педала не ми пада до долу да не може да се използва, а просто застава на средата и по някой път го избутвам обратно с крак. Иначе си отделя нормално.

Murderer
29-08-2012, 17:32
И аз бях така -с чисто нов комплект съединител,но когато го пуснех си оставаше насредата педала,тъй че не се притеснявай колега,съвсем скоро ще ти остава в най-долно положение педалчето му ляво...и след смяна на помпата,тази която е в купето("горна",както и казват)- всичко си доийде на мястото ;)

DMS
29-08-2012, 17:40
А тази помпа няма нищо общо с нов комплект съединител предполагам? Моят педал е доста твърд, но си отделя добре...

mordohy
29-08-2012, 17:52
Когато гумичката на помпата се поразложи и надебелее, започва по-трудно да се движи в цилиндъра. Пружината и не е достатъчна, за да я върне обратно и тя се връща само до положението, до което я връща течността от работния цилиндър, под налягането на диафрагмената пружина на съединителя.
Това е валидно, ако ти стои постоянно на средата.
Понеже казваш, че като го вдигнеш и се оправя, има голяма вероятност да ти се е счупила пружината на педала и просто тежестта му да не може да преодолее пружината на помпата.
Провери първо пружината на педала, а после смени помпата.

Murderer
29-08-2012, 18:02
Нямам представа как е при дизелите,колега..,но нали ти казвам,като и доиде времето на помпата,щеш-нещеш ще трябва да се сменява,щото и на мен ми беше много чудно,как така съм с нов съединител,пък педала леко-леко пропадаше и в последствие остана в долна мъртва точка:( и 120 кинта литнаха ей-тъй на майтап за една нищо и никаква помпичка,но поне си сложих оригиналната такава...и вече половин година е ок ;)
да видим занапред колко ще изкара :)

DMS
29-08-2012, 18:10
Въпроса е дали да сменя помпата или целия съединител - каквато е уж диагнозата от това, че е твърд. Ще изчакам да се скапе тотално.

Не само че му свикнах, а и ми харесва :) Кракът ми е нон стоп във въздуха. Извинявам се за спама...

nikolchoni
29-08-2012, 18:11
Страхотни сте колеги, ще се прегледа педала и горната помпа. :)

mordohy
29-08-2012, 21:45
Страхотни сте колеги, ще се прегледа педала и горната помпа. :)

Колега, няма да ти казвам, че не се заяждам,а съвсем направо ще те светна:director:

Тука не казваме "горна " и "долна" помпа, а помпа(това дето му викат "горна' и работен цилиндър. Тая дето и викат долна.
Това ни предпазва от :pain: и як :sex: после.

Извън конското, твърдият педал обикновено се дължи на износен съединител, но понякога при автомобили над 10 години е свързано и с маркуча между помпата и работния цилиндър. Гумата се разлага и се запушва. На това обикновено никой не обръща внимание.