View Full Version : Цената на автомобилите Алфа Ромео
Bukmop19
01-09-2012, 14:50
Добрееее , всички знаем ,че Алфа Ромео е много красива марка коли. Догодина мисля да си взема Алфа 156 1.9JTD Sportwagon 110 кончета, НО има алфи и по 2000лв .... естествено аз ще дам малко повечко парички за да е по-читава колата (i hope so) . Въпроса ми е : Някой знае ли колко са стрували нови тези коли от серията 156 и защо хората продават има няма 10 годишни коли за около 2000лв ?
DerMeister
01-09-2012, 14:51
Добрееее , всички знаем ,че Алфа Ромео е много красива марка коли. Догодина мисля да си взема Алфа 156 1.9JTD Sportwagon 110 кончета, НО има алфи и по 2000лв .... естествено аз ще дам малко повечко парички за да е по-читава колата . Въпроса ми е : Някой знае ли колко са стрували нови тези коли от серията 156 и защо хората продават има няма 10 годишни коли за около 2000лв ?
Защото са по-чупливи, по-трудни за поддръжка и не са гоУф. Също така пазарът е залят от тях.
Добрееее , всички знаем ,че Алфа Ромео е много красива марка коли. Догодина мисля да си взема Алфа 156 1.9JTD Sportwagon 110 кончета, НО има алфи и по 2000лв .... естествено аз ще дам малко повечко парички за да е по-читава колата (i hope so) . Въпроса ми е : Някой знае ли колко са стрували нови тези коли от серията 156 и защо хората продават има няма 10 годишни коли за около 2000лв ?
Цената беше 22 - 23 000 евро.
Bukmop19
01-09-2012, 17:17
Защото са по-чупливи, по-трудни за поддръжка и не са гоУф. Също така пазарът е залят от тях.
До колкото разбрах от четене .. има повишена чупливост в окачването и някои двигатели ?
Jivko7777
01-09-2012, 18:13
Добрееее , всички знаем ,че Алфа Ромео е много красива марка коли. Догодина мисля да си взема Алфа 156 1.9JTD Sportwagon 110 кончета, НО има алфи и по 2000лв .... естествено аз ще дам малко повечко парички за да е по-читава колата (i hope so) . Въпроса ми е : Някой знае ли колко са стрували нови тези коли от серията 156 и защо хората продават има няма 10 годишни коли за около 2000лв ?
мойта пишеше 26 хил и нещо евро :in_love:
156 2,4jtd 99g
hristo2201
01-09-2012, 18:14
Добрееее , всички знаем ,че Алфа Ромео е много красива марка коли. Догодина мисля да си взема Алфа 156 1.9JTD Sportwagon 110 кончета, НО има алфи и по 2000лв .... естествено аз ще дам малко повечко парички за да е по-читава колата (i hope so) . Въпроса ми е : Някой знае ли колко са стрували нови тези коли от серията 156 и защо хората продават има няма 10 годишни коли за около 2000лв ?
Според мен цената на 10 годишна Алфа не е най-важното, което трябва да се гледа при покупка.
Гледай да е възможно най-здрава поне на пръв поглед :)
И аз си търся запазена и здрава 146-ца, но трудно, много трудно...
Може би най-важен е късмета ;)
Не гледайте цената, гледайте колата. Идеална кола на старо няма, гледайте проблемите да са решими и да не е нещо фрапантно, пазарете се и :drive:...
...и защо хората продават има няма 10 годишни коли за около 2000лв ?
Защото са с тежка поддръжка и лош имидж, някои ще кажат какво и е тежкото - за който знае как разбира се не е чак такъв проблем и все пак .. Освен това когато занемариш нещо красиво прави много по-гадно впечатление, отколкото ако си занемарил нещо по принцип грозно ;) А да поддържаш една кола красива пак си е пари ..
Bukmop19
01-09-2012, 22:20
И все пак никой не ми отговори на въпроса : Вярно ли е , че на 156 носачите се чупели много лесно ? Според вас има ли модел Алфа ,която не е много проблемна и да не е така скъпа за поддръжка ? Ако сравним алфа 145/146 и алфа 156 ?
То на нашите пътища кое издържа... алуминиевите са кекави естествено.
145/6 са на стария тип стоманено окачване, докато 147/156/159/166 са на алуминиево многостепенно.
Ако искаш евтина от тази гледна точка кола или 146 или Ланча Либра.
Ако искаш 156, примиряваш се с кекавото окачване.
Евтина за поддръжка Алфа единствено 146 JTD ако е в прилично състояние може да влезе в подобна класация.
Не, че 155 или 164 са лоши, но вече доста поостаряха.
То и 146 от последните ще на 10 години де...
А има такива дето струват 2000 защото са гробници, целия ни автопазар е пълен с гробници.
Митовете и легендите оскъпяват някои малко, но като цяло е това положението.
За носачите примерно - АТЕК - 300лв комплекта, ако някой му се занимава с ибей - 115евра.
Щом при мене изкараха 20к км и са БЕТОН, вчера Румен ги проверява.
За сравнение останалите "маркови" ги чупя за 3-4к км.
Останалото си е като на всеки друг автомобил от 2000г.
За окачването отдавна мисля да споделя къде е проблемът(според мен). В Бг има достатъчно дупки и ако ги нацелваш с хъс ще купуваш носачи то е ясно или ако минаваш през новите гърбици с 30-40км:rockon:
На 6-цата задно окачване не съм пипал никога, по предното за 5г съм сменил преди 3г горни носачи, преди 2 сложих тампони на долните и вече съвсем скоро ги дадох на Ферариста да им оправи шарнирите. Само че!:innocent: Само, че аз като нацеля някоя голяма дупка това го помня по 3-4 месеца, а някои влизат в по 3 на ден ;)
Bukmop19
02-09-2012, 11:23
А какво става като се счупи носача ? Може ли да се изгуби контрол над колата ? Ще извинявате за тъпите въпроси , но съм шофьор от 1 година и не съм на ТИ с колите :D
А какво става като се счупи носача ? Може ли да се изгуби контрол над колата ? Ще извинявате за тъпите въпроси , но съм шофьор от 1 година и не съм на ТИ с колите :D
Носач не се чупи, а се разхлопва, виждам че си на Вие с колите, най-вероятно и с шофирането. По-добре си купи за първа кола някой евтин и здрав модел Алфа не е за всеки :Yoda: Такива коли по правило държат цени така, че след 2г не ти е проблем да я продадеш и да си купиш каквато ти душа иска ;)
А какво става като се счупи носача ? Може ли да се изгуби контрол над колата ? Ще извинявате за тъпите въпроси , но съм шофьор от 1 година и не съм на ТИ с колите :D
Мииии... какво. Пробвай с "алфа чупи носач" в гугъл.
i.ganchev.ganchev
02-09-2012, 13:37
Носача трудно ще го счупиш... трябва да се нахакаш някъде много здраво, или с нещо да го удариш, че да се счупи по някакав начин.
Това "чупене" за което се говори, е в същност бързо износване на въпросната част.
Общо казано, носача е едно голямо парче желязо, алуминий или там каквато му е сплавта, тъй че няма да го строшиш, освен ако не си най-големия карък на света.
Въпроса е, че на тва желязо има един шарнирен болт, който с времето се износва (появява се луфт) и започва да хлопа. Това е признак, че трябва да го смениш. Ако караш така, има някаква вероятност да излезе въпросния болт, и да загубиш контрол над колата. Случва се изключително рядко, но не е изключено ако не обръщаш внимание на симптомите подсказващи, че ходовата част е за ремонт.
И все пак, вече на пазара се появиха доста добри заместители на оригиналните носачи, и са на достатъчно достъпна цена. По-голямата част от съфоръмците карат с такива носачи и повечето са доволни (аз съм в това число).
Тъй че не се коси... колата вече не е много скъпа и като първоначална цена и като цена за поддръжка, тъй че е поносимо за всеки среден джоб.
Просто ако караш италянска кола, трябва да знаеш, че е по-нежна от немските железа и малко от малко да я пазиш от естествените неравности по наще европейски пътища :)
Bukmop19
02-09-2012, 14:05
Как да не искам алфа като са толкова якииииииииииииииииииииииии :D :D :D :D направо ми окапаха очите по 156
---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:01 ----------
Носача трудно ще го счупиш... трябва да се нахакаш някъде много здраво, или с нещо да го удариш, че да се счупи по някакав начин.
Това "чупене" за което се говори, е в същност бързо износване на въпросната част.
Общо казано, носача е едно голямо парче желязо, алуминий или там каквато му е сплавта, тъй че няма да го строшиш, освен ако не си най-големия карък на света.
Въпроса е, че на тва желязо има един шарнирен болт, който с времето се износва (появява се луфт) и започва да хлопа. Това е признак, че трябва да го смениш. Ако караш така, има някаква вероятност да излезе въпросния болт, и да загубиш контрол над колата. Случва се изключително рядко, но не е изключено ако не обръщаш внимание на симптомите подсказващи, че ходовата част е за ремонт.
И все пак, вече на пазара се появиха доста добри заместители на оригиналните носачи, и са на достатъчно достъпна цена. По-голямата част от съфоръмците карат с такива носачи и повечето са доволни (аз съм в това число).
Тъй че не се коси... колата вече не е много скъпа и като първоначална цена и като цена за поддръжка, тъй че е поносимо за всеки среден джоб.
Просто ако караш италянска кола, трябва да знаеш, че е по-нежна от немските железа и малко от малко да я пазиш от естествените неравности по наще европейски пътища :)
Един човек , който да не ми се присмее и да ми отговори нормално :D БЛАГОДАРЯ ТИ :) :notworthy::notworthy::notworthy::notworthy:
infernus
02-09-2012, 16:04
Само да вметна че на някой немски варели или може вече и да няма не се сменя целия носач а само повредения шарнирен болт което е около 5 пъти по евтино.... за съжаление последната алфа с такъв дизайн беше 33 от там нататък цял носач и се раждаш!!!
Лично от 145-цата съм доволен само дето попаднах на изтормозена бройка и ми взе здравето, но всеки който ми каже че алфата е чуплива му задавам само един въпрос! "Искаш ли да ми дадеш твоята кола да я карам както карам алфата, пък да видим" и мача приключва!
Bukmop19
02-09-2012, 16:36
По принцип нали мъжете казваме на жените да не си избират примерно.... техника ,само по външния вид :D :D :D :D значиииииии алфата колкото и да е чуплива..така ме е пленила с дизайна си , че просто ще си я купя КАТО ЖЕНА :D :D :D :D :D :D е естествено няма да гледам само боята.....
10-годишна 156 за 2000 лева няма да намериш. По толкова са първите бройки - от 98-99-та и то най-изтормозените.
Окачването наистина е чупливо по българските пародии на пътища, но това се отнася за всички коли с алуминиеви носачи, включително Ауди и Пасат - след 96-та. Причината за различния имидж обаче според мен е най-вече, че масово собствениците на "здрави" немски коли карат докато се разпадне, а алфистите - тези, които са си купили колата защото им харесва, а не щото е новичка, евтина и с климатик, тичат в сервиза при всеки подозрителен шум.
i.ganchev.ganchev
02-09-2012, 23:47
10-годишна 156 за 2000 лева няма да намериш. По толкова са първите бройки - от 98-99-та и то най-изтормозените.
Окачването наистина е чупливо по българските пародии на пътища, но това се отнася за всички коли с алуминиеви носачи, включително Ауди и Пасат - след 96-та. Причината за различния имидж обаче според мен е най-вече, че масово собствениците на "здрави" немски коли карат докато се разпадне, а алфистите - тези, които са си купили колата защото им харесва, а не щото е новичка, евтина и с климатик, тичат в сервиза при всеки подозрителен шум.
Тя може да е изтормозена и от нова. Има доста читави "стари" ексемпляри на хубави цени.
Просто не трябва да се бърза при покупката.
Гледаш добре, и ако те устройва - купуваш. Все ще има нещичко за правене, ама с хубав късмет и глава на раменете, ще си вземеш читава кола за не много пари.
endeavour
03-09-2012, 07:04
Как да не искам алфа като са толкова якииииииииииииииииииииииии :D :D :D :D
Споко, всички или почти всички сме минали оттам:biggrin: Питаш ли ни какво беше като излезе 156 навремето. Колата не е толкова чуплива, стига да я намериш горе-долу пазена и да я гледаш както трябва . Е, един колега беше казал нещо,което помня и спазвам вече много години - Алфистът трябва да има две коли, ако не иска от време на време да ходи пеша. Ама това май вече е валидно за всички марки... при тия пътища
rossenvn
03-09-2012, 10:35
Не си купувай тогава Алфа (поне засега) или си вземи някой модел дето може да завива (145/6 с малък двигател или дизелов)... Не са за всеки тия коли, а за неопитен млад младеж още повече...
Не го приемай като някаква критика или заяждане, имал съм достатъчно на брой мои (което значи не да съм ги връткал за по два дена) коли и доста (особено от твоя гледна точка) години "шофьорски стаж" преди да си купя първата Алфа и въпреки това ми отне доста време докато свикна с нея...
За неопитен шофьор мощен и "рязък" двигател + тотална липса на завиване = нищо добро.
Ама от друга страна ти ако си на 19 години това мнение ще го игнорораш директно и ще си кажеш "тоя па къв е и той ли ще ми каже какво да си купувам" така, че... Успех, каквото и да решиш... :wow::drool:
Тотална липса на завиване не може да се каже за никоя Алфа. Може би имало предвид маневреност при при паркиране. :-)
digitalundgrd
03-09-2012, 11:57
А какво става като се счупи носача ? Може ли да се изгуби контрол над колата ? Ще извинявате за тъпите въпроси , но съм шофьор от 1 година и не съм на ТИ с колите :D
Ето какво става като ти се счупи носача буквално със 100км/ч :
Що се отнася до маневреността на 156 - свиква се със всичко. И аз не бях, дори все още не мога да кажа, че съм много опитен шофер, но съм свикнал със 156-та адски много и я паркирам без кой знае колко маневри дори на места, където стават по няколко педиии между предната и задната кола, така че ако имаш усет и свикнеш с колата няма да имаш проблеми.
Що се отнася до маневреността на 156 - свиква се със всичко. И аз не бях, дори все още не мога да кажа, че съм много опитен шофер, но съм свикнал със 156-та адски много и я паркирам без кой знае колко маневри дори на места, където стават по няколко педиии между предната и задната кола, така че ако имаш усет и свикнеш с колата няма да имаш проблеми.
badmadafaka е прав за маневреността на 156-цата, но се свиква с това. Щом жена ми, която кара от има - няма година се справя с нея, значи става и за млад(неопитен) шофьор.
По важен е въпросът с приходите на младия човек, за да и осигури добро обслужване и качествено ремонтиране, без каквито колата си е скрап ;) !
i.ganchev.ganchev
03-09-2012, 12:53
Абе човека ако е решил да си купува кола, все тая дали ще е 156 или някоя друга.
Тва с недозавиването е въпрос на свикване към колата. Като се качиш и покараш малко, като видиш колко са и възможностите, започваш да си преценяш и ситуацията - става ли за тая маневра в момента или не.
То по тая логика, дай да си купи мотор, че завива най-хубаво, и обратен се прави на 2 плочки широчина :).
Аз му казвам на момчето да си купи 156, щото явно му е взела акъла. Така се купува кола. Трябва да те грабне и със сърце да си я купиш, с мерак да я поддържаш.
Ако всички така си купуваха колите, нямаше да има на пазара толкоз кенефи.
Взимай смело, само се стреми да е максимално запазена. Няма да съжаляваш, колата е хубава, изобщо не е толкова кекава и ако се отнасяш добре с нея, ще те радва дълго и ще си доволен от избора си!
badmadafaka е прав за маневреността на 156-цата, но се свиква с това. Щом жена ми, която кара от има - няма година се справя с нея, значи става и за млад(неопитен) шофьор.
По важен е въпросът с приходите на младия човек, за да и осигури добро обслужване и качествено ремонтиране, без каквито колата си е скрап ;) !
Абсолютно! Коментирано е безброй пъти - правиш ли компромис в поддръжката колата става кенеф за отрицателно време.
Абе човека ако е решил да си купува кола, все тая дали ще е 156 или някоя друга.
Тва с недозавиването е въпрос на свикване към колата. Като се качиш и покараш малко, като видиш колко са и възможностите, започваш да си преценяш и ситуацията - става ли за тая маневра в момента или не.
То по тая логика, дай да си купи мотор, че завива най-хубаво, и обратен се прави на 2 плочки широчина :).
Аз му казвам на момчето да си купи 156, щото явно му е взела акъла. Така се купува кола. Трябва да те грабне и със сърце да си я купиш, с мерак да я поддържаш.
Ако всички така си купуваха колите, нямаше да има на пазара толкоз кенефи.
Взимай смело, само се стреми да е максимално запазена. Няма да съжаляваш, колата е хубава, изобщо не е толкова кекава и ако се отнасяш добре с нея, ще те радва дълго и ще си доволен от избора си!
Само да уточним, че недозавиване и маневреност са две различни понятия.
i.ganchev.ganchev
03-09-2012, 13:57
Само да уточним, че недозавиване и маневреност са две различни понятия.
Никога не съм твърдял обратното :)
Само дето двете са свързани, нали... за да направиш маневрата, се съобразяваш с това колко завива ;)
Недозавиването няма нищо общо с маневреността.
Ако са свързани, как 156 няма никаква маневреност и в същото време няма грам недозавиване (даже да не кажа, че има презавиване, особено седана)..? :smoke:
Не е баш така :) . Старата ми 156-ца (2.4 ЖТД) си недозавиваше при зор. Доста е тежка отпред и центробежните сили си я бутат напред, вместо да следва завоя :) .
А за да няма объркване, когато говорим за маневреност имаме предвид диаметъра на пълния кръг при навит докрай волан, както и брой обороти на волана до достигане на крайно положение.
Ако са свързани, как 156 няма никаква маневреност и в същото време няма грам недозавиване (даже да не кажа, че има презавиване, особено седана)..? :smoke:
С 2.4 чудесно си недозавива ако не внимаваш :)
Презавиване ми се е случвало само веднъж, още не мога да си обясня какво го предизвика.
siniqtzmey
03-09-2012, 15:05
Само да попитам като говорите за недозавиването при Алфа 156, вие завоите на пълна газ ли ги вземате :grin:.
Бадмадафака и аз съм забелязъл, че на 155-цата при отнета газ и тръгва да залита със задницата, може да е от старите галоши отзад.
i.ganchev.ganchev
03-09-2012, 18:43
Предлагам да не мислим много много... темата беше, дали колегата да си купи 156 или не. Аз го подкрепям и предлагам да не му я осираме повече :pain:
И мен задницата ме е изпреварвала, но мисля, че това е от кофти гумета... Ако е с хубави и широки гуми 156 е залепена за пътя.
Bukmop19
07-09-2012, 08:23
Благодаря за всички мнения :) Май май научих това онова и ще ми е от полза :) :rosso_racers:
freekyou
07-09-2012, 09:59
Щом ти е на сърце колата взимай, аз бях горе долу на твоите години, когато си взех моята, ако имаш усет ще свикнеш бързо със маневреността и паркирането и ще си знаеш къде колко и как да завиеш. Като си избираш колата най добре е да забереш някой който разбира от алфи (навремето аз не го направих) и 1 година карах с запекла геометрия на турбината, и като я оправих си виках как съм карал толко време така. Гарантирам ти едно - емоции ще имаш с колата, някога приятни друг път не, но това според мен е чарът на Алфа :evilsmiley:
digitalundgrd
07-09-2012, 11:31
За 4 години от както съм с Алфа Ромео научих, че няма момент, в който просто да караш и да се возиш :) Почти през цялото време караш и ревеш - понякога сълзите са от кеф, друг път от проблемите, които ти създава ;)
Щом ти е на сърце колата взимай, аз бях горе долу на твоите години, когато си взех моята, ако имаш усет ще свикнеш бързо със маневреността и паркирането и ще си знаеш къде колко и как да завиеш. Като си избираш колата най добре е да забереш някой който разбира от алфи (навремето аз не го направих) и 1 година карах с запекла геометрия на турбината, и като я оправих си виках как съм карал толко време така. Гарантирам ти едно - емоции ще имаш с колата, някога приятни друг път не, но това според мен е чарът на Алфа :evilsmiley:
+1 . По-добре не мога да го опиша . С паркирането се свиква ,но в началото ще ти е трудно като за млад шофьор .
Jivko7777
07-09-2012, 17:05
Почти през цялото време караш и ревеш - понякога сълзите са от кеф, друг път от проблемите, които ти създава ;)
няма какво повече да си говорим 8-)
Bukmop19
07-09-2012, 23:11
Ааааааааа пичове :D направо ме отказахте от алфата щото аз за сега работя сезонно и просто абсурд да я поддържам , а до колкото разбирам има доста проблеми заради нашите улици :D
Как да не искам алфа като са толкова якииииииииииииииииииииииии :D :D :D :D направо ми окапаха очите по 156
---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:01 ----------
Един човек , който да не ми се присмее и да ми отговори нормално :D БЛАГОДАРЯ ТИ :) :notworthy::notworthy::notworthy::notworthy:
На повечето през всичкото време им беше ясно:
Ааааааааа пичове :D направо ме отказахте от алфата щото аз за сега работя сезонно и просто абсурд да я поддържам , а до колкото разбирам има доста проблеми заради нашите улици :D
Та, е тва е алфиста - гледа те и през тебе вижда.
Ааааааааа пичове :D направо ме отказахте от алфата щото аз за сега работя сезонно и просто абсурд да я поддържам , а до колкото разбирам има доста проблеми заради нашите улици :D
Много се чудех дали да не разваля общият тон на темата като гледах възрастта ти, но ти сам си стигнал до правилният отговор и само ще те допълня, че проблемите съвсем не са само заради лошите улици. За тези парички си вземи едно Пунто или друга малка кола и си гледай живота. :big_beer:
Колега, ако не друго, то поне ти казаха къде да гледаш, когато избираш Алфа.
Имай едно на ум, защото всички Алфи, без изключение и мат доста добро поведение на пътя, дори и когато са със скапани амортесьори.
За това, харесаш ли си някоя, пипвай я и дим да те няма в някой от нашите сервизи да я прегледат.
Иначе Тъжният ти даде добър съвет.
За начало си вземи някоя евтинка количка, която да ти е икономична, защото повярвай ми, до като се научиш да караш с акъла на горната глава, ще я очукаш като топка за голф.
Всички сме минали по тоя път.
Изключения няма.:choice:
По-скоро не Пунто, а 145/146 JTD. Изпитан модел, евтини части, здрав и достатъчно мощен за начинаещ шофьор двигател.
lamborghini miura sv
15-02-2014, 23:31
Колега с паркирането и габаритите се свиква за точно 3-4 хил км градско. Аз за толкова и свикнах, ама и успях да и поожуля броните... та ти си преценяш... Още на първия ден имах и удар... оттогава, да чукна на дърво, спазвам дистанция и газ давам само на празен и сух път... Кеф цена няма... На мен при 155цата ми бъркат в гъза само тракащите пластмаси и разходът... Огледай за форумна кола и се насочи към 146, 145, наистина според мен...
Mind_Control
20-02-2014, 15:02
За 4 години от както съм с Алфа Ромео научих, че няма момент, в който просто да караш и да се возиш :) Почти през цялото време караш и ревеш - понякога сълзите са от кеф, друг път от проблемите, които ти създава ;)
Най- доброто описание, което съм чувал :)
Ми аз пък за 6 години с Алфа не си спомням да съм ревал от нещо непредвидено. За сметка на това не си спомням да съм се изморявал от пътуване и да ми се е слизало от колата дори след 6 и повече часа път.
Furious 155
20-02-2014, 17:58
Най- доброто описание, което съм чувал :)Всеки има своя истина за марката. Всичко зависи от модела и екземпляра, на който си попаднал!
digitalundgrd
20-02-2014, 18:02
Хахах само с 155 8в не сте съгласни, което е разбираемо ;)
За 4 години от както съм с Алфа Ромео научих, че няма момент, в който просто да караш и да се возиш :) Почти през цялото време караш и ревеш - понякога сълзите са от кеф, друг път от проблемите, които ти създава ;)
Ми те тва му се вика кола изпълнена с емоции.:gayfight:
Ми аз пък за 6 години с Алфа не си спомням да съм ревал от нещо непредвидено. За сметка на това не си спомням да съм се изморявал от пътуване и да ми се е слизало от колата дори след 6 и повече часа път.
И аз съм на това мнение.
За 14 г. съм сменил около 20 коли, най-различни класове. Единствено Алфата ми пасна.
Не съм ревал никога от Алфите - отивам да пусна тото.
И щом жена ми вика " искам си пак Алфа" значи е сериозна работата
Хахах само с 155 8в не сте съгласни, което е разбираемо ;)
Ама аз от 2 г. и нещо съм с параход. ;)
Аз почти 9 г карам 156 и също като колегата не съм имал чак такива ядове с тази кола освен обичайните ходова част ,да преди години правих мотора но за това съм си аз виновен защото си мислех че карам 500кс кола и я карах като идиот,Алфата си е перфектен автомобил
само ще вметна, че за мондео 1991г носача е 250 лв /железен/, комплекта 500, тъй че реване за носачите на алфа няма смисъл.Който иска предница за 200 лева отива в други марки и модели и това е. Няма как, хем кола от по-висок клас, хем части без пари.
Така е, но понеже в България от италианските марки се внасят само евтини боклуци, хората си мислят, че като купуват колата за без пари и поддръжката ще е без пари. Ама реалността е друга.
И аз съм на това мнение.
За 14 г. съм сменил около 20 коли, най-различни класове. Единствено Алфата ми пасна.
Не съм ревал никога от Алфите - отивам да пусна тото.
И щом жена ми вика " искам си пак Алфа" значи е сериозна работата
И мойта и дума не дава да се каже за смяна на Алфата :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley:
---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 11:05 ----------
само ще вметна, че за мондео 1991г носача е 250 лв /железен/, комплекта 500, тъй че реване за носачите на алфа няма смисъл.Който иска предница за 200 лева отива в други марки и модели и това е. Няма как, хем кола от по-висок клас, хем части без пари.
Преди време като продавах колата,дойде един пич на да я гледа,бивш собственик на Хонда Цвик 2006,като му казах че има един носач за смяна и струва около 200 лв.,той вика,ами тук си е направо песен бре-на Хондата единия е 500 леа :spoko::spoko::spoko::spoko:
Всеки има своя истина за марката.
Това е цялата истина, всеки си пречупва нещата през негова призма, един са му скъпи носачите, друг са му евтини. Аз като човек, който често си пие сутрешното кафе около немски МПС-та за ремонт, съм изключително доволен от избора си на автомобил. :evilsmiley:
digitalundgrd
21-02-2014, 19:06
Аз като човек, който често си пие сутрешното кафе около немски МПС-та за ремонт, съм изключително доволен от избора си на автомобил. :evilsmiley:
Точно и аз така съм доволен ;) Само разликата е, че си пия кафето покрай талянски МПС-та за ремонт :) :spoko: Таа общо-взето много зависи кой къде си пие кафето :)
Точно и аз така съм доволен ;) Само разликата е, че си пия кафето покрай талянски МПС-та за ремонт :) :spoko: Таа общо-взето много зависи кой къде си пие кафето :)
Бате ти си собственик на китайска кола с френско сърце, моля те.:spoko::spoko::spoko:
само ще вметна, че за мондео 1991г носача е 250 лв /железен/, комплекта 500, тъй че реване за носачите на алфа няма смисъл.Който иска предница за 200 лева отива в други марки и модели и това е. Няма как, хем кола от по-висок клас, хем части без пари.
Първо - Мондео 91г няма, второ - има 2 носача, а не 4 като Алфа и трето - струват по 75лв, а има и по 45, да не пишем щуротии ;)
digitalundgrd
21-02-2014, 22:14
Бате ти си собственик на китайска кола с френско сърце, моля те.:spoko::spoko::spoko:
Идеална е ;) Под секрет ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година. Пуснах я на обява и за има няма 2 седмици (заради моя прещявка за по-голем и мощен мотор) ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв, нещо което много народ в този форум пробваха, ма не мина номера... Таа нека е китайче колата :spoko:
ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година. Пуснах я на обява и за има няма 2 седмици ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв, нещо което много народ в този форум пробваха:
Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления. Аз съм се научил, че при сделките с автомобили масово има поне 1 минала се страна, затова е по-хубаво да си останат под секрет :whistle:
Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления. Аз съм се научил, че при сделките с автомобили масово има поне 1 минала се страна, затова е по-хубаво да си останат под секрет :whistle:
Абсолюютно, винаги има някой преебан, ма важното е да се хвалим като рибари .:roll2::roll2:
---------- Post added at 08:34 ---------- Previous post was at 08:20 ----------
Идеална е ;) Под секрет ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година. Пуснах я на обява и за има няма 2 седмици (заради моя прещявка за по-голем и мощен мотор) ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв, нещо което много народ в този форум пробваха, ма не мина номера... Таа нека е китайче колата :spoko:
Бате остай ни да си караме талянските кошове, ти твойте нали ги продаваш на далавера.Най обичам някой бивш собственик на италиянка, който вече има друга марка, да ни обяснява колко сме се преебали.Визирам точно теб и оня ощипаната мома Косьо, дет кат го преби Любо с бавареца и се скри.Гледай си в собствената паница а не в чуждата, не е хубаво.
digitalundgrd
22-02-2014, 09:48
Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления. Аз съм се научил, че при сделките с автомобили масово има поне 1 минала се страна, затова е по-хубаво да си останат под секрет :whistle:
За ремонти и две смени на масла,филтри + първоначалното обслужване съм дал точно 1000лв (цени с отстъпки естествено). :roll2:
Ако бях взел миналата година 159 на средна цена около 12 000лв, и както знаем е с 645378бр носача, от които поне половината щяха да бъдат сменени до този момент, обслужване, махане на добре познатите пеперудки, премахване на дпф, абе неща които почти всеки средностатистически собственик на 59ка прави първоначално...
Сега масово са ги напускали по 8-9000лв, аз знам как се продава Алфа все пак, а бакалската сметка колко евентуално бих изгубил оставям на вас.
Бате остай ни да си караме талянските кошове, ти твойте нали ги продаваш на далавера.Най обичам някой бивш собственик на италиянка, който вече има друга марка, да ни обяснява колко сме се преебали.Визирам точно теб и оня ощипаната мома Косьо, дет кат го преби Любо с бавареца и се скри.Гледай си в собствената паница а не в чуждата, не е хубаво.
Бате аз тебе отдавна съм те оставил да си караш коша, но ти постоянно звъниш без някой да те натиска :kiss:
А не знам за Косьо, но аз италианка си имам и сега, от която съм адски доволен, таа и тука не оцели с "бивш" :wazuuup:
За ремонти и две смени на масла,филтри + първоначалното обслужване съм дал точно 1000лв (цени с отстъпки естествено). :roll2:
Сега масово са ги напускали по 8-9000лв, аз знам как се продава Алфа все пак, а бакалската сметка колко евентуално бих изгубил оставям на вас.
:
Аз съм слушал от теб истории за проблем на твойто волво с ключа, имобилайзера, рапатраци по мотопфое напред назад и суми за цялото нещо........май не ме разбра за хамалските сметки, не е проблем че са хамалски, а е дребнаво да се правят. Както казах всеки си изкривява нещата, както му е удобно ;)
digitalundgrd
22-02-2014, 10:03
Да проблема с конзолата на ключа е единствения по скъп ремонт, ако го нямаше него щяхме да сме на 500лв ;)
Момчета, нека не издребняваме и да сметна и колко нафта съм сипал и дали съм ги включил към цената :)
Говорим си чисто и просто, че италианките не държат цена, и при евентуална продажба ще си доста по-назад, нещо което не вярвам да оспорите.
Пак се почнаха безсмислени спорове. Кой го интересува кой колко е дал, все едно другия му е дал парите.... :dyrvo_v_kenefa:
Кой колкото дал-дал. Дали се е набутал, си е негова работа, важното е да се кефи на колата си. Все едно да разправяш на пушач, че се набутва като си взима цигари :roll2::roll2::roll2:
Да проблема с конзолата на ключа е единствения по скъп ремонт, ако го нямаше него щяхме да сме на 500лв ;)
Айде сега 2 смени на масло с ремъци и филтри и труд 500лв ... а аз си мислех че имам отстъпки. Виж тъпо е да споря за твойта кола с теб, затова спирам, просто от мен, приятелски съвет - по-добре ще се чувстваш, ако не се напрягаш да обесняваш на хората с алфи как са се прецакали със скъпи за поддръжка варели. Да караше опел да те разбера ама волво ...
digitalundgrd
22-02-2014, 10:31
150лв ангренажен ремък и ролка(ина), пистов ремък и водна помпа. Миро от форума ми ги е пазарил нещата от евро 07, ако не се лъжа.
Масло тотал 5в40 - 70лв
филтър маслен въздушен 2 пъти - 80лв
горивен (веднъж) - не помня точна цена, но го слагам 50лв
Труда - ползвам жокер майстор приятел като и аз участвам активно в процеса.
Та явно или са ти лабави отстъпките или те прибиват с цени по сервизите ;)
Та явно или са ти лабави отстъпките или те прибиват с цени по сервизите ;)
Май се обиди нещо, че почна с лични нападки, мойте отстъпки не ги мисли, аз съм си ги изкарал, не са на приятел, лично съм се оговарял за тях, виждам те интересуват - в техко е 38%, в еврото варира, зависи от частта(но стига до 40+%) и т.н., хем казах че е дребнаво тва дето го правиш, хем издребня напълно ... сервизите и отстъпките не ми ги плащаш, така че не бери грижа дали съм се минал ;)
За ремонти и две смени на масла,филтри + първоначалното обслужване съм дал точно 1000лв (цени с отстъпки естествено). :roll2:
Ако бях взел миналата година 159 на средна цена около 12 000лв, и както знаем е с 645378бр носача, от които поне половината щяха да бъдат сменени до този момент, обслужване, махане на добре познатите пеперудки, премахване на дпф, абе неща които почти всеки средностатистически собственик на 59ка прави първоначално...
Сега масово са ги напускали по 8-9000лв, аз знам как се продава Алфа все пак, а бакалската сметка колко евентуално бих изгубил оставям на вас.
Бате аз тебе отдавна съм те оставил да си караш коша, но ти постоянно звъниш без някой да те натиска :kiss:
А не знам за Косьо, но аз италианка си имам и сега, от която съм адски доволен, таа и тука не оцели с "бивш" :wazuuup:
1000 лв. ли,че аз съм дал за повече от 4 г. по малко пари бре,а съм сменял ангренаж 2 пъти,един път горни носачи,рейка втора ръка и една главина,ако държиш мога да ти спретна веднага кръчмарската сметка,като труда е от мен,пък софтуерните намеси също са изкарани с труд :roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::roll2:
П.С.За звъненето недей говори....................просто недей да се изтъкваш с китайския кош,и да убеждаваш хората тук,че са балъци че карат италианки.......................
Да проблема с конзолата на ключа е единствения по скъп ремонт, ако го нямаше него щяхме да сме на 500лв ;)
Момчета, нека не издребняваме и да сметна и колко нафта съм сипал и дали съм ги включил към цената :)
Говорим си чисто и просто, че италианките не държат цена, и при евентуална продажба ще си доста по-назад, нещо което не вярвам да оспорите.
Затова ако знаеш какво правиш и можеш да си направиш сметката, купуваш италианката с перспектива да я караш 4 до 6 години. Ако искаш да си сменяш колите по-често от гащите, не си купуваш италиански коли, защото ще се набуташ.
Затова ако знаеш какво правиш и можеш да си направиш сметката, купуваш италианката с перспектива да я караш 4 до 6 години. Ако искаш да си сменяш колите по-често от гащите, не си купуваш италиански коли, защото ще се набуташ.
Всяка кола, която си купуваш се набутваш!
Стига глупости, вече данъците, застраховките, прегледите и т.н. на колите станаха поне 1000 лв. на година, говорим за коли над 100к.с., а не разни коли произведени преди 20г., които не са коли отдавна.
Алфа-та си е удоволствие! Единственото тъпо нещо е в частите, където официален представител има части за 2-3 модела и то с поръчка и другите са по 800-2000 лв.
А това, колко е струвала тази година и колко ще струва след 2 години, всяки модел, когато стане на 7-8 години слиза около и под 10к. лв, без значение дали е Опел, Рено, Волво и т.н. Дори E класата е малко над 10к лв. Винаги се старайте да изкарвате парите, за да не Ви дреме, че една кола се е обезценила с 5000 лв, важното е колко удоволствие ви е доставила, защото спестените пари не носят такова :roll2:
Карайте си колите и да не ви дреме, важното е да ви доставят удоволствие. Аз моята я карах 7 години доста и след това стоя почти 1 година в гаража, като винаги ми е носила усмивки и незабравими моменти. И мисля е единствената такава кола.
Имаше едно мнение, на колега във форума, който беше казал, че купиш ли си Алфа има само 2 възможности: Да я обикнеш вечно или да я намразиш до безобразие, аз явно съм от първите :)
Всяка кола, която си купуваш се набутваш!
Стига глупости, вече данъците, застраховките, прегледите и т.н. на колите станаха поне 1000 лв. на година, говорим за коли над 100к.с., а не разни коли произведени преди 20г., които не са коли отдавна.
Алфа-та си е удоволствие! Единственото тъпо нещо е в частите, където официален представител има части за 2-3 модела и то с поръчка и другите са по 800-2000 лв.
А това, колко е струвала тази година и колко ще струва след 2 години, всяки модел, когато стане на 7-8 години слиза около и под 10к. лв, без значение дали е Опел, Рено, Волво и т.н. Дори E класата е малко над 10к лв. Винаги се старайте да изкарвате парите, за да не Ви дреме, че една кола се е обезценила с 5000 лв, важното е колко удоволствие ви е доставила, защото спестените пари не носят такова :roll2:
Карайте си колите и да не ви дреме, важното е да ви доставят удоволствие. Аз моята я карах 7 години доста и след това стоя почти 1 година в гаража, като винаги ми е носила усмивки и незабравими моменти. И мисля е единствената такава кола.
Имаше едно мнение, на колега във форума, който беше казал, че купиш ли си Алфа има само 2 възможности: Да я обикнеш вечно или да я намразиш до безобразие, аз явно съм от първите :)
Е аз нали това казвам бе, колега. :)
Личната кола винаги е разход или казано по нашенски - набутване. По-добре да се "набутвам" и да ми е кеф докато карам, отколкото да не ми е кеф.
Е аз нали това казвам бе, колега. :)
Личната кола винаги е разход или казано по нашенски - набутване. По-добре да се "набутвам" и да ми е кеф докато карам, отколкото да не ми е кеф.
Човек има ли възможност по добре да си купи ново Рено (2-3 годишно), отколкото старо 7-8 годишно А6, ама българина има друго виждане. Трябва да кара С-класа, ама да живее в панелка в Младост или Люлин.
Моето мнение, че държавата трябваше да спре вноса на коли над 7-8 години. Като гледам, че все още се внасят Голф 3-ки, които бяха модерни преди 8-9 години, когато си купувах Алфата и ми става лошо.
Човек има ли възможност по добре да си купи ново Рено (2-3 годишно), отколкото старо 7-8 годишно А6, ама българина има друго виждане. Трябва да кара С-класа, ама да живее в панелка в Младост или Люлин.
Моето мнение, че държавата трябваше да спре вноса на коли над 7-8 години. Като гледам, че все още се внасят Голф 3-ки, които бяха модерни преди 8-9 години, когато си купувах Алфата и ми става лошо.
Ами не виждам нищо лошо в това, стига да не кара с китайски части и гуми втора употреба.
Ако ще карам 15-20 000 годишно и то повече за собствена сметка, по-добре да си купя кола от висок клас на 7-8 години, отколкото да се забия с лизинг за някаква тръскалка.
digitalundgrd
22-02-2014, 18:05
Май се обиди нещо, че почна с лични нападки, мойте отстъпки не ги мисли, аз съм си ги изкарал, не са на приятел, лично съм се оговарял за тях, виждам те интересуват - в техко е 38%, в еврото варира, зависи от частта(но стига до 40+%) и т.н., хем казах че е дребнаво тва дето го правиш, хем издребня напълно ... сервизите и отстъпките не ми ги плащаш, така че не бери грижа дали съм се минал ;)
Не, не съм се обидил и не съм търсил конфликт с никой от вас. Вие скочихте и започнахте с дребнавите сметки като аз ви отговарям конкретно, с реални цифри.
Наистина не се интересувам от отстъпките на никой, важно ми е аз на какви цени мога да взема нещо. Явно са добри
1000 лв. ли,че аз съм дал за повече от 4 г. по малко пари бре,а съм сменял ангренаж 2 пъти,един път горни носачи,рейка втора ръка и една главина,ако държиш мога да ти спретна веднага кръчмарската сметка,като труда е от мен,пък софтуерните намеси също са изкарани с труд :roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::roll2:
П.С.За звъненето недей говори....................просто недей да се изтъкваш с китайския кош,и да убеждаваш хората тук,че са балъци че карат италианки.......................
Едно си баба знае, едно си баба бае... Нещо по интересно можеш ли да измислиш освен да повтаряш заучени реплики:roll2: Плюеш по някои хора, ама въпреки всичко си прихванал доста от тях...:sick:
Затова ако знаеш какво правиш и можеш да си направиш сметката, купуваш италианката с перспектива да я караш 4 до 6 години. Ако искаш да си сменяш колите по-често от гащите, не си купуваш италиански коли, защото ще се набуташ.
Бацко, надявам се си далеч от мисълта, че като си купиш една 10-12 годишна кола, ще и правиш бал на 18тата годишнина или ще сме заедно, "докато смъртта ни раздели"... Повече от 4 години бих карал само кола, която съм изкарал бранд ню от магазина :) В белите държави поне така правят, а те не е като да ядат доматито с колците...
Под секрет ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година ...... ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв,
Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления.
Не, не съм се обидил и не съм търсил конфликт с никой от вас. Вие скочихте и започнахте с дребнавите сметки като
Човече или четеш отдолу нагоре или незнам, хем ти казах, че няма смисъл да се напрягаш да обесняваш как са се минали всички, колко са ти големи отстъпките и как майсторите ти работят без пари, пък аз съм почнал с грозните сметки. Аз казах, каквото имах, оттук напред се повтарям, а при все че е написано черно на бяло - няма смисъл. Честито на бъдещия собственик на колата ти, и късмет със следващата :go:
digitalundgrd
22-02-2014, 20:28
Евала ;) Освен теб и Мури друг напрегнат не виждам :)
Furious 155
23-02-2014, 09:46
Затова ако знаеш какво правиш и можеш да си направиш сметката, купуваш италианката с перспектива да я караш 4 до 6 години. Ако искаш да си сменяш колите по-често от гащите, не си купуваш италиански коли, защото ще се набуташ.
Знаеш ли какъв е единственият параметър, по който италианските автомобили бият другите?
- Ниска цена! Цената за придобиване, е това което привлича купувач с малък бюджет за кола. А и като видят екстрите и това е неговата кола. ;)
Поддръжката от друга страна зависи основно от собственика и от състоянието, т.е. от това колко голям мундар е бил предишния притежател! Има хора, които карат с носачи пред разпад и това не им пречи и други, които искат колата да е перфектна и торбите с пари, давани по нея не спират... Оттам излиза и цената на поддръжката, която на италианките не е за подценяване, ако искаш колата да е винаги в топ форма.
rossenvn
23-02-2014, 09:52
Знаеш ли какъв е единственият параметър, по който италианските автомобили бият другите?
- Ниска цена! Цената за придобиване, е това което привлича купувач с малък бюджет за кола.
Поддръжката от друга страна зависи основно от собственика и от състоянието, т.е. от това колко голям мундар е бил предишния притежател! Оттам излиза и цената на поддръжката, която на италианките не е за подценяване!
Айде цената да не е единственото? И изобщо кой са другите? Защото от Дачия до АМГ има някаква разлика. Или като си сложи това волво за аватар, нещо да не ти е станало двойно?
Furious 155
23-02-2014, 10:00
Айде цената да не е единственото? И изобщо кой са другите? Защото от Дачия до АМГ има някаква разлика. Или като си сложи това волво за аватар, нещо да не ти е станало двойно?
Двойно знам че го правят, ако сложиш порше. ;)
А и като гледам твоя аватар не е много италиански...
Абе хора, защо написаното от някой за марката, се приема като лична обида? Чувствате се преебани нещо ли? :grin:
Аз италианска кола си имам и се надявам още доста време да си я имам. ;)
Евала ;) Освен теб и Мури друг напрегнат не виждам :)
Хахахаха, разврах някои неща от вътрешни хора в Мото Пфото.Единственият който се обяснява и прави сметки си ти, а и обясняваш ня хората що за кенефи карат, а ти дръндолет и разбириш ли ще изкараш яко пара от него, щото той освен че не ве чупи, връща пари даже.Не се напрягай, малък си ще земеш да вдигнеш кръвно..:throw::throw::throw:
Знаеш ли какъв е единственият параметър, по който италианските автомобили бият другите?
- Ниска цена! Цената за придобиване, е това което привлича купувач с малък бюджет за кола. А и като видят екстрите и това е неговата кола. ;)
Поддръжката от друга страна зависи основно от собственика и от състоянието, т.е. от това колко голям мундар е бил предишния притежател! Има хора, които карат с носачи пред разпад и това не им пречи и други, които искат колата да е перфектна и торбите с пари, давани по нея не спират... Оттам излиза и цената на поддръжката, която на италианките не е за подценяване, ако искаш колата да е винаги в топ форма.
Говориш за масовия купувач или този, който целенасочено търси италианска кола?
Защото аз далеч не съм си купил 166 заради цената. Нито пък предишната 155.
digitalundgrd
23-02-2014, 12:34
Хахахаха, разврах някои неща от вътрешни хора в Мото Пфото.Единственият който се обяснява и прави сметки си ти, а и обясняваш ня хората що за кенефи карат, а ти дръндолет и разбириш ли ще изкараш яко пара от него, щото той освен че не ве чупи, връща пари даже.Не се напрягай, малък си ще земеш да вдигнеш кръвно..:throw::throw::throw:
Иии кво разбра от мото пфото, че ми е интересно :gayfight:
Чети внимателно кой започна да дава определения и да се напряга, защото аз не си спомням специално да съм си писал нещо с теб по темата преди твоето "компетентно" включване:grin:
Аз още малко ше покарам дръндолета, а ти продължавай да си караш врабеца-побойник и да се превъзнасяш какъв звездолет е.
За моето кръвно се небой - идеално е, но обърни внимание на нервите си:kissy:
Furious 155
23-02-2014, 13:27
Говориш за масовия купувач или този, който целенасочено търси италианска кола?
Защото аз далеч не съм си купил 166 заради цената. Нито пък предишната 155.
Естествено че за масовия и говорим за коли втора употреба. Тези с афинитет към италианки сме ясни. ;)
rossenvn
23-02-2014, 14:45
Двойно знам че го правят, ако сложиш порше. ;)
А и като гледам твоя аватар не е много италиански...
Абе хора, защо написаното от някой за марката, се приема като лична обида? Чувствате се преебани нещо ли? :grin:
Аз италианска кола си имам и се надявам още доста време да си я имам. ;)
Сигурно ще прозвучи като заяждане, но това все още нали е форум на Алфа Ромео? Като лична обида не го приемам - ако беше лично, щях да отоговоря на лично съобщение. Разбирам, че Алфа не може да предложи нищо интересно в момента и много хора сте си взели други марки - решение, което уважавам, но не разбирам защо е плюенето? Всички знаем, че не са най-здравите коли - преди няколко години спрях да попълвам табличката с парите за ремонти, но да кажеш, че освен евтина Алфата няма други достойнства, ми се струва прекалено. Второ, не разбирам провокациите с аватарите на други марки. Хубаво, Волвото е прекрасна кола - съгласен съм - но все още имаш 155, за която ако кажа нещо лошо сигурно ще скочиш, ами в Алфа форум ми се струва по-логично да не е точно Волво? В Тунинга или във техния сигурно е ок. Не се заяждам, но такова нещо в друг форум не съм виждал... колкото до моя, ами италиански е - едно 6С от 1939 година.
2500 Super Sport Corsa (http://www.autopaedia.com/en/galleries/Alfa%20Romeo/Alfa%20Romeo%206C/Alfa%20Romeo%206C%202500%201938-1952%20(1939%202500%20Super%20Sport%20Corsa)%20(01 )%20[AA1].html#jump). Боли ме, че ние си плюем колите повече, отколкото други, вече е ставало дума за това.
Иии кво разбра от мото пфото, че ми е интересно :gayfight:
Чети внимателно кой започна да дава определения и да се напряга, защото аз не си спомням специално да съм си писал нещо с теб по темата преди твоето "компетентно" включване:grin:
Аз още малко ше покарам дръндолета, а ти продължавай да си караш врабеца-побойник и да се превъзнасяш какъв звездолет е.
За моето кръвно се небой - идеално е, но обърни внимание на нервите си:kissy:Гоуем си да знаеш, ама само зад клавиатурата
Айде стига сте се дрънкали. Всеки да си кара каквото му харесва, само да не плюе по другите.
Ясно е, че за масовия купувач единствената причина да избере Алфа е, че е по-евтина. Ама нали тоя форум като цяло е за фенове, а не за масови купувачи или откровени хейтъри.
digitalundgrd
23-02-2014, 17:26
И колко точно съм платил бе Г-н Шерлок Хоумс? Кажи да чуем поне дали ти е достоверна информацията или пак е ала бала? Сигурно, ако беше ударил едно рамо щех да мина само с шише гроздова :)
Не знам какво си прочел, но я ми цитирай мои обидни квалификации към някого преди ти да започнеш ни в клин, ни в ръкав с нападките ?!
А относно измамата с прословутите бутала - Аз не се срамувам, защото като клиент съм си платил дължимото и съм имал пълно доверие на такива форумни величия и "майсторе" като теб, които се разбра в последствие, че правят съмнителни ремонти с ясното съзнание, че мамят клиентите си. Евала това говори много добре за вас и вашия "бранш". Нали знаеш, рано или късно всичко се връща хехе ;)
Linkestis
23-02-2014, 17:59
И колко точно съм платил бе Г-н Шерлок Хоумс? Кажи да чуем поне дали ти е достоверна информацията или пак е ала бала? Сигурно, ако беше ударил едно рамо щех да мина само с шише гроздова :)
Не знам какво си прочел, но я ми цитирай мои обидни квалификации към някого преди ти да започнеш ни в клин, ни в ръкав с нападките ?!
А относно измамата с прословутите бутала - Аз не се срамувам, защото като клиент съм си платил дължимото и съм имал пълно доверие на такива форумни величия и "майсторе" като теб, които се разбра в последствие, че правят съмнителни ремонти с ясното съзнание, че мамят клиентите си. Евала това говори много добре за вас и вашия "бранш". Нали знаеш, рано или късно всичко се връща хехе ;)
Светльо,не се ядосвай на Зайко Байко.Неделята за него е труден ден,лошото е че започва от късната съботна вечер и го държи до понеделник на обед.денят в които вече е далеч от жена му.Той не е виновен,не му се сърди.
Furious 155
23-02-2014, 18:43
Сигурно ще прозвучи като заяждане, но това все още нали е форум на Алфа Ромео? Като лична обида не го приемам - ако беше лично, щях да отоговоря на лично съобщение. Разбирам, че Алфа не може да предложи нищо интересно в момента и много хора сте си взели други марки - решение, което уважавам, но не разбирам защо е плюенето? Всички знаем, че не са най-здравите коли - преди няколко години спрях да попълвам табличката с парите за ремонти, но да кажеш, че освен евтина Алфата няма други достойнства, ми се струва прекалено. Второ, не разбирам провокациите с аватарите на други марки. Хубаво, Волвото е прекрасна кола - съгласен съм - но все още имаш 155, за която ако кажа нещо лошо сигурно ще скочиш, ами в Алфа форум ми се струва по-логично да не е точно Волво? В Тунинга или във техния сигурно е ок. Не се заяждам, но такова нещо в друг форум не съм виждал... колкото до моя, ами италиански е - едно 6С от 1939 година.
2500 Super Sport Corsa (http://www.autopaedia.com/en/galleries/Alfa%20Romeo/Alfa%20Romeo%206C/Alfa%20Romeo%206C%202500%201938-1952%20(1939%202500%20Super%20Sport%20Corsa)%20(01 )%20[AA1].html#jump). Боли ме, че ние си плюем колите повече, отколкото други, вече е ставало дума за това.
1. Не виждам как моя аватар е провокация.
2. За 155 може да се пише и хубаво и лошо и това няма как да промени моето мнение за колата. Не съм забелязал да съм публикувал нещо, с което да съм оплюл марката.
3. Да това е форум на Алфа Ромео, но това не означава че всички аватари и подписи трябва да са само и единствено за марката.
Всеки сам избира какво да притежава като кола и мисля не е проблем, когато алфистът има и друга марка кола. Никъде не съм си рекламирал другата кола, като по- по- най-, особенно спрямо Алфа.
rossenvn
23-02-2014, 19:03
1. Не виждам как моя аватар е провокация.
2. За 155 може да се пише и хубаво и лошо и това няма как да промени моето мнение за колата. Не съм забелязал да съм публикувал нещо, с което да съм оплюл марката.
3. Да това е форум на Алфа Ромео, но това не означава че всички аватари и подписи трябва да са само и единствено за марката.
Всеки сам избира какво да притежава като кола и мисля не е проблем, когато алфистът има и друга марка кола. Никъде не съм си рекламирал другата кола, като по- по- най-, особенно спрямо Алфа.
Спорът започна, когато каза, че на Алфа единственото качество е, че е евтина. Това какво е?
Аватар наистина можеш да си сложиш какъвто искаш, стига да е в съответствие с правилата на форума, а твоят по никакъв начин не ги нарушава. А дали е останала форумна култура е друго нещо.
Furious 155
23-02-2014, 19:19
Спорът започна, когато каза, че на Алфа единственото качество е, че е евтина. Това какво е?
Ами отваряш обявите за автомобили втора употреба и гледаш... според модела и годината и виж че е така.
Даже имам наблюдение, лично, как хора които искат това и онова от определена немска марка коли и не им стига чергата за такава кола, се оглеждат в обявите за Алфа с подобни екстри и години.
И да, причината е цената... но не виждам как това е обида.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.