View Full Version : нужда от помощ
anton.mudev
06-09-2012, 22:23
колеги проблема е следния алфа 166 2.0 16в 150к.с
дадох я на приятел да я кара и ми я върна на въже
спрял изгасил я и после не пали но не само не пали и не върти стартера ток да те убие бензин да се удавиш
кода на таблото свети закачих я грешка p1600
като я изчистя и дам пак на контакт пак същата работа
от какво може да е по интересно е че изобщо не върти
ecotronic
06-09-2012, 22:28
колеги проблема е следния алфа 166 2.0 16в 150к.с
дадох я на приятел да я кара и ми я върна на въже
спрял изгасил я и после не пали но не само не пали и не върти стартера ток да те убие бензин да се удавиш
кода на таблото свети закачих я грешка p1600
като я изчистя и дам пак на контакт пак същата работа
от какво може да е по интересно е че изобщо не върти
Като дадеш стартер, какво се случва? Някакъв звук чува ли се? Светлинните индикации по таблото продължават ли да светят?
С бутане пробвахте ли да я палите?
Грешката е заради ниско напрежение:
P1600 Power Supply Terminal No. 15 Low Voltage
Провери клемите на акумулатора.
anton.mudev
06-09-2012, 22:30
светлините остават да светят стартера не върти и с бутане не става проверих ги и пак нищо
lordliness
06-09-2012, 22:42
А когато опиташ да запалиш фаровете изгасват ли за кратко, трябва да изгасват.Ако не изгасват и стига ток до стартера, тогава стартера е повреден, екотроник ще ти каже какво му е
anton.mudev
06-09-2012, 22:51
брат на сега като се разрових тя и фарове няма нито къси нито дълги и светкавица няма и халогените не светят направо незнам
ecotronic
06-09-2012, 22:52
Провери в кутията с релета и предпазители която е в предната част на левия калник, за изгорели предпазители.
anton.mudev
06-09-2012, 22:55
здрави са много голяма дилема
ecotronic
06-09-2012, 23:01
здрави са много голяма дилема
Като стоиш пред колата с лице срещу двигателя, в десния далечен ъгъл - има клема, свързваща дебели проводници. Там има ли +12V?
anton.mudev
06-09-2012, 23:06
сега ще проверя
---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 20:03 ----------
има 12+
ecotronic
06-09-2012, 23:10
На кутията с релетата и предпазителите на левия калник има ли +12V на дебелия проводник (входа)
anton.mudev
06-09-2012, 23:17
колега имали нещо общо 12+ на фаровете с запалването
ecotronic
06-09-2012, 23:20
колега имали нещо общо 12+ на фаровете с запалването
Има. Някъде ти се губят +12V и за фаровете и за стартера, вероятно и за други важни консуматори свързани с работата на двигателя.
anton.mudev
06-09-2012, 23:24
и все пак нема 12
ако говорим без контакт
ecotronic
06-09-2012, 23:26
и все пак нема 12
ако говорим без контакт
Клаксонът свири ли? Без да е на контакт.
anton.mudev
06-09-2012, 23:27
не свири дане се е скъсал някои кабел някаде или разкачил
ecotronic
06-09-2012, 23:30
не свири дане се е скъсал някои кабел някаде или разкачил
На въпросния дебел кабел (входа) на въпросната кутия на калника, трябва да има +12V и без да е на контакт.
Заради това не работи всичко, което си забелязял до момента.
anton.mudev
06-09-2012, 23:32
да ама всички предпазители са здрави (под таблото и в кутията)да гледам до филтара за климатика ли или другаде
ecotronic
06-09-2012, 23:37
В двигателния отсек откъм купето под предното стъкло има мощни предпазители и релета. Провери и тях.
Ограденото в червено:
http://snimki.be//store/1/851346964097.jpg
anton.mudev
06-09-2012, 23:52
няма нищо изгоряло ебаси маиката ши полудея
ecotronic
06-09-2012, 23:55
В багажника на проводника на плюсовата клема на акумулатора има един предпазител. Него провери ли го?
anton.mudev
06-09-2012, 23:57
да здрав е
anton.mudev
07-09-2012, 00:27
В двигателния отсек откъм купето под предното стъкло има мощни предпазители и релета. Провери и тях.
Ограденото в червено:
http://snimki.be//store/1/851346964097.jpg
там на това B9 ток нема J5 също
thecleaner
07-09-2012, 00:39
Отвътре на шофьорския калник в двигателния отсег (егати обяснението) има една много дебела маса :) Провери я тя дава ядове понякога ;)
anton.mudev
07-09-2012, 00:43
и нея видях не е раждива и е добре стегната
ecotronic
07-09-2012, 12:50
Колега, ще трябва да тръгнем бавно и систематично от кутията на шофьорския калник в посока (в електрически смисъл) към акумулатора. Без да се възстанови захранването на този модул, нищо не правим.
ecotronic
07-09-2012, 13:20
Точката "A5" е мястото от което тръгва входния проводник за блока на шофьорския калник:
http://snimki.be//store/1/581347012738.jpg
http://snimki.be//store/1/471347012933.jpg
http://snimki.be//store/1/961347012982.jpg
Проста работа - един проводник тръгва от A5 е стига до въпросната кутия.
Ти каза, че в точката А5 си мерил +12V........
Сега проследи проводника и виж защо на другия му край (кутията на калника) тези 12V ги няма.
Или е прекъснат проводникът, или има лоша връзка в някой от двата му края.
anton.mudev
07-09-2012, 13:48
колега дай някакъв номер за връзка да ти звънна ако не е проблем
duronman
07-09-2012, 15:22
А пробвано ли е само за тест да се пусне с кабели до отпред директно 12 В + ?
ecotronic
07-09-2012, 15:29
А пробвано ли е само за тест да се пусне с кабели до отпред директно 12 В + ?
Преди малко разговаряхме с колегата по телефона. И той точно това обясни, че е направил. И стартерът е завъртял, но двигателят не пали.
Разбрахме се да прегледа внимателно (разглоби и почисти сборната клема) и да се убеди, че по всички кабели, излизащи от това разклонение идват +12V.
anton.mudev
09-09-2012, 10:04
колеги след щателно разбутване ,разглобяване и рушкане нищо не се оправи няма прекъснато и разхлабено и сега чакам за други идеи на снимката виждам реле R1 ако пробвам да го сменя да ли ще има ефект
anton.mudev
09-09-2012, 12:23
колеги реших проблема оказа се предпазителя на акумолатора които свързва кабела (175 ампера ) явно се е прекъснал и ту подава ток ту не но сега има друг проблем не си познава ключа и дава грешка U1600 как се оправа това или му трябва адаптация
ecotronic
09-09-2012, 13:18
колеги реших проблема оказа се предпазителя на акумолатора които свързва кабела (175 ампера ) явно се е прекъснал и ту подава ток ту не но сега има друг проблем не си познава ключа и дава грешка U1600 как се оправа това или му трябва адаптация
Откачи минусовата клема на акумулатора и го остави така 1 час. След това пробвай.
lordliness
09-09-2012, 13:35
А защо един час, има ли нещо , което да съхранява напрежение, няколко минути не са ли достатъчни всичко да се рестартира
ecotronic
09-09-2012, 13:44
А защо един час, има ли нещо , което да съхранява напрежение, няколко минути не са ли достатъчни всичко да се рестартира
Би трябвало и няколко минути да са достатъчни за рестарт на ECU-то. 1 час е малко презастраховане, но пък е по-сигурно.
Изхожда се от съображението, че кондензатори с голям капацитет паралелно на високоомни вериги, могат доста дълго да държат напрежение на изводите си. Чел съм дори за препоръки за откачене на акумулатора за 1 нощ.
lordliness
09-09-2012, 14:28
Ако допра двете клеми ще се разредят ли кондензаторите, или просто подържа двете клеми в ръце за да не е толкова драстично?
anton.mudev
09-09-2012, 14:35
отивам да пробвам и ще кажа какво е станало
ecotronic
09-09-2012, 16:19
Ако допра двете клеми ще се разредят ли кондензаторите, или просто подържа двете клеми в ръце за да не е толкова драстично?
Допирането на двете клеми е нещо, което е добре да се направи, но има случаи в които въпросните кондензатори са след защитни диоди. В този случай допирането на клемите нe способства за по-бързото им разреждане.
lordliness
09-09-2012, 18:58
Аз не разбирам много, но тогава може да се разреждат с дни.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.