View Full Version : GoTech
ползва ли е някой техните продукти?
става въпрос за управление на еку
много алфи направиха в америка с тва(основно с про версията) както австралия и южна африка . последно един ГТА двг сток само с колектори и готек 250 коня на задните гуми ... естествено в 75-ца :lol:
предимства:
ида окабелен за мотора на някои алфи (75 3.0)
относително евтин (особено ако познаваш тоя дето ги внася :lol: )
хммм... май тва е
дата логинг
тпс/мап управлението е доста... глупаво :)
или тпс (атмо) или мап (бууст) ...
недостатъци:
нема широколентова ламбда :(
само про версията има контрол на 60-2 запалване (реално не ти трябва за 3.0 75)
софтуера е малко глупав/грозен ма не е толко зле
няма офлайн контрол на картите (сега май има нова версия дето го има тва ма не съм пробвал още)
като цяло единствения смисъл да сложиш готек е ако:
-имаш алфа с л-джет или по-зле (карбуратор, а искаш инж)
-евтин вариант за състезателна кола
мерси
ама някой ползвал ли го е чудото от вас?
aз сега си играя с едно, на 75 3.0. ма още не съм задълбал много, щото на първо време ще е амтосферна , а януари средата слагаме некъв eaton m90 :twisted: на атмосферни бутала и някъде около 10пси
супер
ако ти остане време напиши отзиви за готех-а моля те
aз сега си играя с едно, на 75 3.0. ма още не съм задълбал много, щото на първо време ще е амтосферна , а януари средата слагаме некъв eaton m90 :twisted: на атмосферни бутала и някъде около 10пси ти с тея еатони да не купуваш кит от Грег Гордън ?
не купувам. компресора ни го дадоха от eaton (magnusonproducts.com дарение), а грег (hiperformancestore.com) ни направи pulley&mounting system-a (пак дарение) щото на него кит-а му е с м62, а не м90.
става въпрос за това: http://www.ruf.rice.edu/~rsae/
доста интересно начинание. не знам дали си чувал за andy garcia (garcia alfa racing, houston), но там работим по колата и той ни напътства. освен това сега john (junglejustice), който внася готек в уса, си докара една от 164-ките за да слага 3.45+unichip+6 speed manual та и той даваше акъл по време на инсталацията. сега вече колата има работещ двигател и запали. картите са мноого далеч от добри освен това сме на изпускателни колектори само (оригиналните). сега всички сме си вкъщи за коледа, та като се върнем януари започваме да разучаваме готек-а, трябва да дойде скоростната кутия (олекотена и shot peened), новите колектори, правим нова изпускателна система и монтираме компресора. след това почва track time :)
хохо че вие сте се събрали половината алфабб.цом бе :)
успех с начинанието :lol: поне сте започнали с добра база :twisted:
покрай тоя от джунглата и един друг плешив чичка с две 75-ци с двигатели от гленвоод има кво да се види :)
мда... ако става въпрос за jess не го познавам лично, но е идвал миналата година по някакъв случай та по-старите от клуба го познават. от него видяхме идеята за олекотяването на брониите (отвратителна работа)
трябва да дойде скоростната кутия (олекотена и shot peened), новите колектори, правим нова изпускателна система и монтираме компресора. след това почва track time :)
Ще може ли да разясниш повечко как се прави този шотпийн ?
Вие там правите маса професионален проект, ако няма пречка защо не пуснеш тема-проект, ще е много полезна.
упс, сега видях сайта :oops:
:offtopic:
как се прави не знам повече от това което съм виждал в нет-а. скоростите ги пратихме при една от фирмите спонсори, която се занимава с такива неща и трябва да ги върнат готови.
на официалния сайт има доста инфо(блог)+снимки. за съжаление няма почти никакви ъпдейти (сега трябваше да ги напишат зимата, но компютъра със снимките и видео-та му замина видео картата. та януари чак...). иначе бих пуснал една тема за една guilietta sprint speciale (супер рядък модел), който е в сервиза и в момента е в перфектно реставрирано състояние... :twisted: за 75-ци инфо колко щеш :)
a за "професионален проект" бих казал, че въобще не е професионален. от към пари сме силно ограничени и разчитаме основно на дарения (sponsorship). всички сме 20-тина годишни с много малко опит (добре че garcia дава акъл, че иначе сме за никъде). конверсията е доста аматьорска без смяна на железа, а колата трябва да мине към 10-15 хиляди мили и 10-15 състезания безаварийно... тука даже мислеха че без интеркулер може да минат (ма поне за това ги разубедих де...) - смятай колко сме "професионални" :lol:
:D Понеже определени хора се интересуваме от пийншота за уякчаване на мотовилки, зъбни колела и др. застрашени елементи :?
Ако можеш да разбереш подробности "от кухнята" по този процес и вида и едрината на "медиума" ще е от голяма помощ.
Попадна ми един сайт http://www.wpctreatment.com/ с такава идея на обработката. По подразбиране частиците с които се обстрелва са с едрина няколко микрона :roll:
:D Понеже определени хора се интересуваме от пийншота за уякчаване на мотовилки, зъбни колела и др. застрашени елементи :?
Ако можеш да разбереш подробности "от кухнята" по този процес и вида и едрината на "медиума" ще е от голяма помощ.
Попадна ми един сайт http://www.wpctreatment.com/ с такава идея на обработката. По подразбиране частиците с които се обстрелва са с едрина няколко микрона :roll:
Ела при нас да ти демонстрирам процеса, но с пясък ;)
...бе, аз не знам реалния ефект какъв е, но пък да си призная - сега за първи път виждам и чувам подобен процес да се прилага за тунинг на ДВГ'та. След подобна процедура се получава повърхностен слой с повишена твърдост, но и доста ниска гладкост (грапава пов-на), която пък после доста трудно се полира. Та ако е за триещи се части - повишената твърдост е ОК, но повишената грапавост :-?... ма хората щом с това си вадят хляба, сигурно са му намерили цаката ;)
прави се на мотовилки и зъбните колела от скоростите основно. целта е да се премахнат всички неравности в повърхнината на материала, които могат да доведат до пропукване. за техниката тука е прието за много обикновена процедура и на много места го правят; ще видя какво мога да разбера като се върна...
Ела при нас да ти демонстрирам процеса, но с пясък ;)
...бе, аз не знам реалния ефект какъв е, но пък да си призная - сега за първи път виждам и чувам подобен процес да се прилага за тунинг на ДВГ'та. След подобна процедура се получава повърхностен слой с повишена твърдост, но и доста ниска гладкост (грапава пов-на), която пък после доста трудно се полира. Та ако е за триещи се части - повишената твърдост е ОК, но повишената грапавост :-?... ма хората щом с това си вадят хляба, сигурно са му намерили цаката ;)
пич тва няма нищо общо с пииншота ... таз процедура общо взето е доста сложна и има много неизвестни ... едрина и форма на медиата с която се обстрелва ... твърдост на медиата... скорост и височина от дюзата .. средно време на обстрел на дадена област и т.н
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.