Log in

View Full Version : от 1.8 ТС към 2.0 ТС ?



MaDHaCkEr
09-09-2012, 20:57
Интересува ме каква е процедурата за смяна на двигателя. В момента съм със 1.8 16v и искам да слова 2.0 16v. Какво ще трябва да се смени и какво мога да ползвам от 1.8цата (спирачки, съединител и т.н)?

Васил Петров
09-09-2012, 22:20
За тази интервенция ще ти трябва по мотора стойката която държи алтернатора и хидравличната помпа, тампона които е от горе на ремъците (тип кокал).
Иначе всичко останало е еднакво (карета,датчици,електроника и прочие)

Аз на 2.0 мотора бях с маховик и съединител от 1.8 (разликата е в големината 1.8-215мм; 2.0-230мм)
Спирачната система е еднаква.

Mury
09-09-2012, 22:21
Интересува ме каква е процедурата за смяна на двигателя. В момента съм със 1.8 16v и искам да слова 2.0 16v. Какво ще трябва да се смени и какво мога да ползвам от 1.8цата (спирачки, съединител и т.н)?

Всичко можеш да ползваш,даже няма да имаш драма с инсталацията,само сменяш компа и кутииката..............палиш и газ.............Е спирачките са по-гоеми на 2.0,но и тва се прави

MaDHaCkEr
09-09-2012, 22:33
мерси за инфото :) остава да намеря читав двигател :)

Bobi_33
09-09-2012, 22:43
Всичко можеш да ползваш,даже няма да имаш драма с инсталацията,само сменяш компа и кутииката..............палиш и газ.............Е спирачките са по-гоеми на 2.0,но и тва се прави

Не го лъжи човека бе, Мурджев, спирачките са си 284, както на 1.8, така и на 2.0

Иначе моето мнение е, че не си заслужава инвестицията за има-няма 10 коня.

thecleaner
09-09-2012, 23:02
Не го лъжи човека бе, Мурджев, спирачките са си 284, както на 1.8, така и на 2.0

Иначе моето мнение е, че не си заслужава инвестицията за има-няма 10 коня.

Да еднакви са спирачките бате Бобко, ма 2,0 си е 2,0. Ако неговия е читав и го продаде а купи 2,0, тоест не се наложи да дава 2000лв. си заслужава, инак и аз съм на мнение че не си заслужава ако ще се дават сериозни суми.

JORDANGT
10-09-2012, 00:38
Аз съм го играл този филм както се казва.От 1.8(144кс.) на двигател 2.0(155кс.) от 166.За стойката вече ти казаха,че трябва да е от 145/6 + стойката на комресора на климатика.Разлика във вървежа имаше,не е кой знае какво но има.Не съм сменял компа обаче.Аз се реших на това защото моят мотор беше масларник,а 166-та ми дойде много изгодно(по-евтино от двигател а и останаха части за продаване),но ако на твоя двигател му няма нищо не виждам каквато и да е причина да го сменяш.Сега пак съм с 1.8(на Васил Петров) и колата най-накрая си намери подходящото сърце.

thecleaner
10-09-2012, 00:48
Аз съм го играл този филм както се казва.От 1.8(144кс.) на двигател 2.0(155кс.) от 166.За стойката вече ти казаха,че трябва да е от 145/6 + стойката на комресора на климатика.Разлика във вървежа имаше,не е кой знае какво но има.Не съм сменял компа обаче.Аз се реших на това защото моят мотор беше масларник,а 166-та ми дойде много изгодно(по-евтино от двигател а и останаха части за продаване),но ако на твоя двигател му няма нищо не виждам каквато и да е причина да го сменяш.Сега пак съм с 1.8(на Васил Петров) и колата най-накрая си намери подходящото сърце.

Еееее Дани без софт не е това което трябва да е. Компира задължително за съответния мотор.

Majed_146
10-09-2012, 17:00
Всичко можеш да ползваш,даже няма да имаш драма с инсталацията,само сменяш компа и кутииката..............палиш и газ.............Е спирачките са по-гоеми на 2.0,но и тва се прави

Така като гледам колата от подписа и снимката, най вероятно е цф1 1,8 тс (motronic M2.10.04) за това ти трябва само един еепром чип със горивна карта от 2,0 ТС (m2.10.04 ) ( с вътрешен фейслифт и старите брони) Не от TI или QV, които са до края на 97 или пък от 155 2,0ТС 16В, те са със (Motronic М2.10.03) еепром е различен -колата пали и работи но включва перката на втора скорост постоянно и свети инжектора на таблото.

Махаш старият еепром и слагаш новият и нищо друго(на правоъгълен цокъл 9 Х 7 са пиновете 512К(ако не се лъжа) чипът се намира и за по 3-4 лева Празен и си му копни от някоя 2.0 със същият комп (motronic M2.10.04) и си готов), не сменяш нито имобилайзер нито ключове или компа! дебитомера е същи, инжекторите са същите! датчиците на коляновия вал, фазов сензор и акустичният сензор са същите!

поздрави и успех

D-I-V-A-K-A
10-09-2012, 22:51
Така като гледам колата от подписа и снимката, най вероятно е цф1 1,8 тс (motronic M2.10.04) за това ти трябва само един еепром чип със горивна карта от 2,0 ТС (m2.10.04 ) ( с вътрешен фейслифт и старите брони) Не от TI или QV, които са до края на 97 или пък от 155 2,0ТС 16В, те са със (Motronic М2.10.03) еепром е различен -колата пали и работи но включва перката на втора скорост постоянно и свети инжектора на таблото.

Моята Ti-ка е 97-ма CF1, с вътрешен лифт, пък е с М2.10.04 и не е единствената която съм захващал да е с такава конфигурация, защо реши, че от TI и QV ме става?

thecleaner
10-09-2012, 22:58
2.10.3 са с старото табло като на боксиорката, 2.10.4 са с новото табло с кръглите духалки. На 2.10.4 ако сложиш Еку от 2.10.3 колата не пали, обратното не съм пробвал ;)

Majed_146
11-09-2012, 08:30
Моята Ti-ка е 97-ма CF1, с вътрешен лифт, пък е с М2.10.04 и не е единствената която съм захващал да е с такава конфигурация, защо реши, че от TI и QV ме става?

Колега: Колегата The cleaner ти отговори пълноценно, няма какво да добавя :grin:

Поздрави