PDA

View Full Version : Може би, понякога губи цилиндър.



duronman
09-09-2012, 22:33
Здравейте,

пиша за един странен синдром, който понякога забелязвам при колата. Понякога при изфорсиране на място се покачва оборотите малко по-бавно от нормално и звука е някак различен... всякаш е с цилиндър по-малко.

Да, обаче е така 1 от 7-8 пъти напълно избирателно, оборотите на празен ход са бетон, върви чудесно, не пуши, не глъхне, в ауспуха е супер чисто и не мирише на нищо и като цяло не показва никакви други аномалии.

Пробвах да вадя буксите на инжекторите една по една и се усеща, че като се извади започва да работи зле. Тоест реално и не губи напълно цилиндър.

Подозрението ми е някоя свещ, които все се каня да сменя, но отлагам, защото е много разглобяване отзад, а предните, които свалях да погледна изглеждат много добре.

Някой знае ли колко трябва да е отстоянието от до електрода на свещта по спецификации ?

Отделно ще се радвам и за други идеи за проблема, преди реално да се е превърнал в проблем. Също така бих се радвал и на обяснение с няколко думи освен смукателните колектори какво трябва да сваля, за да погледна и впоследствие сменя задните свещи.

П.П. предните свещи изглеждаха с перфектно горене, чисти без нищо по резбата, бобините също, да не кажа, че изглеждаха никога не сваляни и дупките в блока и гумените части на бобините буквално блестяха от чистота.

digitalundgrd
09-09-2012, 23:49
Колега поне направи един клип със звука и аномалията, иначе така трудно ще даде някой съвет...

duronman
10-09-2012, 00:09
Ще направя утре, надявам се да се чуе от клипа, защото подозирам, че на клип ще звучи 100% нормално...

Благодаря за съвета !

Pepko-Bepko
10-09-2012, 21:56
Свали свещите и на задната глава и погледни какво става.Твърде вероятно да има влага от миенето на мотора в авто-къщата!

duronman
10-09-2012, 21:58
Моторът мога да се обзаложа, че не е мит. Беше много прашасал, за 4000км вече няма капка нищо от никъде, от долу е чист, като бебешко дупе (като махах кората да гледам как е отдолу). Само аз като я взех го забърсах отгоре с парцал, че беше прашасал, но не съм използвал и капка вода.

Така и днес не я направи мизерията и не можах да запиша, все пак ще ги погледна и задните, като остане време и направо мисля профилактично да си викна едни: http://www.ebay.co.uk/itm/6x-NGK-PLATINUM-SPARK-PLUGS-Alfa-166-2-5-24V-PFR6B-/250394796347#ht_2288wt_1163

Pepko-Bepko
10-09-2012, 22:07
Така и така ще сваляш свещите и една компресия не пречи да и пуснеш !

duronman
10-09-2012, 22:30
Ще намеря отнякъде уред за мерене, но се надявам и вярвам, че няма там ядове, все пак и масло не е пипнала капка за 4000км.

old alfist
10-09-2012, 22:36
Трябва да се ходи при разбиращ, опитен и сериозен човек, с достъчно внимание и време да подходи към проблема защото са възможни всякакви причини - били те малки или големи.

Mury
10-09-2012, 22:59
Трябва да се ходи при разбиращ, опитен и сериозен човек, с достъчно внимание и време да подходи към проблема защото са възможни всякакви причини - били те малки или големи.

Абсолютно,особено като знам какво става с кабелите на бобините като се монтира колектора обратно..............:kicking::kicking::kicking::k icking:

duronman
11-09-2012, 00:50
Я пак, кой колектор да се монтира обратно ? :D Нещо изгубих нишката много сериозно.

Истината е, че според няколко човека, които чуха колата на живо си внушавам и нищо и няма, но все пак...

Mury
11-09-2012, 07:13
Я пак, кой колектор да се монтира обратно ? :D Нещо изгубих нишката много сериозно.

Истината е, че според няколко човека, които чуха колата на живо си внушавам и нищо и няма, но все пак...

Ха 24 клапановите 6-аци,се маха смукателния колектор,за да се проверят/сменят задния ред свещи :super::super::super::super:

DiStefano
11-09-2012, 07:33
Провери си хубаво горния "успокоител". При мен се получаваше нещо подобно все едно 1 цилиндър го няма, а реално всички си бяха ОК. Но като свалих лапата и планката се оказа, че на лапата тампона е заминал, смених го, стегнах всичко и сега го нямам този "ефект" на празен ход. Струваше ми се, че мотора не работи равномерно .. проверих свещи, бубина, кабели, компресия и квото се сетиш .. а то излезе от един тампон това притрисане.

duronman
11-09-2012, 09:10
Ха 24 клапановите 6-аци,се маха смукателния колектор,за да се проверят/сменят задния ред свещи :super::super::super::super:

Това ясно, само не разбрах, как може да се монтира на обратно. :)

badmadafaka
11-09-2012, 10:38
Mury казва "обратно" в смисъл като се слага "обратно" на колата след като е бил свален, а не, че се монтира "наобратно"... :kiss:
Също така загатва, че някой некадърник който не знае как да го монтира "обратно" на колата, може да е*е майката на кабелите до бобините на задните свещи... :lupe:

duronman
11-09-2012, 17:30
Банално но факт. Свалих буксата на дебитомера, почистих я и от проблема няма и спомен. Благодаря на всички. Все пак ще сменя свещи скоро, колкото и добре да изглеждат предните.