PDA

View Full Version : Въпрос към Pinko



DiStefano
14-09-2012, 21:35
Pinko да споделиш ако обичаш и естествено ако си запознат (предполагам, че си) за новото V40. Днес ми направи страхотно впечатление едно Т3 .. макар и за малко. Във форума на колегите не успях да видя нещо съществено. Някаква цена ми обаждат от ЕООД-то в Пловдив на Мотопфое, дето ми се струва обаче малко нереална, но пък автомобилът е страхотен иначе .. като за префасониран Фокус.

Ей такова .. но не същия цвят :

http://www.volvocars.com/SiteCollectionImages/MY13/VolvoModels/V40/Gallery/Exterior/V40_exterior_01.jpg

Конкретно въпроса е това "чудо" как се "котира" към момента, бива ли го са семейно и общо взето да споделиш впечатления ако си го тествал ?

п.п. пускам тема, а не лично щото си мисля, че и други колеги може да имат интерес към въпросния

pinko
14-09-2012, 22:06
Pinko да споделиш ако обичаш и естествено ако си запознат (предполагам, че си) за новото V40. Днес ми направи страхотно впечатление едно Т3 .. макар и за малко.

За съжаление не съм го карал още, в момента в България се провежда голям тест (някъде около Широка лъка), ама на него е колегата Пешев, защото аз съм на Тасос.

По принцип първите екземпляри се появиха в Мото Пфое в София в края на август и не успях да го покарам, защото на 1 септември тръгнах за Гърция. Иначе в повечето сравнителни тестове се представя много добре, единствените упреци са към размера на багажника (все пак е по-скоро лайфстайл-комби, отколкото сандък като Пасат Вариант), а германците само това гледат. Макар че според мен 496 литра багажник си е съвсем прилично постижение.

Фактът, че е върху модифицирана платформа на последния Фикус (Ford C1 platform), всъщност трябва да се разглежда като страхотно предимство - това е една от най-добрите и успешни платформи през последните години (Форд, Мазда, Волво). А според Волво те модернизирали настройките на всяка пружина и амортисьор, както и параметрите на електрическото сервоуправление.

http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V40

Малките турбобензини 1,6 литра (150 и 180 к.с.) са фордови, двулитровите петаци с турбо (2,0 и 2,5 литра, 180 - 254 к.с.) са си на Волво.

Малкият дизел 1,6/115 коня е PSA, големите 2-литрови петаци (150 и 177 к.с.) са си на Волво.

Освен това колата наскоро получи най-високата оценка за всички времена при краштестовете (98%) и 100% (!!!) за системи за сигурност (което не изненада никого). Пък и тая прочута въздушна възглавница за пешеходците...да им е мекичко...
http://www.euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx

Лично аз с голямо нетърпение очаквам ХС40:waving:

Като се върна в България, веднага ще грабна едно и ще го разтрия хубавичко, ако искаш мога и до Пловдив да прескоча...

DiStefano
14-09-2012, 22:33
Ей .. много си бърз .. :)

Амм всъщност PSA имаш предвид D2 нали ?
Аз честно казано дизел ми е по практично, въпреки, че гледам и чувам, че бензиновите като постижение за разход са доста близко до нафтовите.

А от бензиновите петаци май не видях да има налични към момента тука, освен ако Т4 не е такъв.

На мнение съм обаче, че Т3 е повече от достатъчен за това купе .. така го усетих. За съжаление успях да го усетя само в града.

Ще чакам с нетърпение повече инфо.