View Full Version : Семеринги, лагери и уплътнения!
Давайте тука размерите и особеностите на всички семеринги, лагери, уплътнения дифтунги и прочие. Много често са трудни за откриване, а понякога е невъзможно да бъдат намерени, без да се свали частта.
Само добавяйте, за да си направим един добър каталог.
Семеринги за скоростната кутия:
На валовете за каретата: 2 бр. 48х35х12 - метално-гумена.
за оста на скоростите : 1 бр 24х16х8 - метално-гумена.
Оринг пръстени за дюзите 3.5х8 -долни термоустойчиви, горни маслоустойчиви.
Темата е интересна, но вече си дал грешка. Семерингите за фланците на полуоските на са напълно еднакви. Имат разлика с 1 мм във външния диаметър. Различна им е и посоката на въртене.
Темата е интересна, но вече си дал грешка. Семерингите за фланците на полуоските на са напълно еднакви. Имат разлика с 1 мм във външния диаметър. Различна им е и посоката на въртене.
Прав си!
Това е за лявата.
Дясната не можах да я оскубя! Нещо заяждаше.
Като знаеш, че са различни, давай размера!:spam_laser:
Е ако този, който си измерил е 48 мм, другият респективно, трябва да е 49 мм. Само, че ти кажи кой си премерил. Този с назъбената втулка (за скоростомера) или другия? Върти ми се спомен (но не съм сигурен) че по-големият беше този със откъм датчика на скоростомера (лявата страна на колата)
terfenliata
18-09-2012, 16:20
Здравейте колеги, хубава тема тъкмо реших да ги сменям тези семеринги. Как се сменят.
Като погледнеш вътре, ще видиш една втулка с външна резба. Тя е пресова сглобка. Боби ми даде една скоба , с която се вади лесно и удобно. Ще я снимам и посна.
Иначе наистина вероятността да счупиш алуминиевата основа е голяма.:chair:
Като погледнеш вътре, ще видиш една втулка с външна резба. Тя е пресова сглобка. Боби ми даде една скоба , с която се вади лесно и удобно. Ще я снимам и посна.
Иначе наистина вероятността да счупиш алуминиевата основа е голяма.:chair:
Всъщнот не се сглобява на преса, а с нагряване. Топла сглобка. Когато си готов да хвърлиш обратно втулките, просто ги оставяш на котлона за 20 минути и след това само ги пускаш на място.
че по-големият беше този със откъм датчика на скоростомера (лявата страна на колата)[/QUOTE]
Преди да осерем темата, дай да се уточним!
Като седнеш има ляв и десен борд.
От тая позиция датчика за километража е отдясно!
Аз смених лявата.
Преди да осерем темата, дай да се уточним!
Като седнеш има ляв и десен борд.
От тая позиция датчика за километража е отдясно!
Аз смених лявата.
Няма нищо за уточнение. Колата си има предница и задница. Демек посока. Съответно има лява и дясна страна. Шофьорската страна я приемам за лява, пасажерската за дясна.
Няма нищо за уточнение. Колата си има предница и задница. Демек посока. Съответно има лява и дясна страна. Шофьорската страна я приемам за лява, пасажерската за дясна.
Точно!: Th_up:
И в крайна сметка какво стана с размерите ? да ги препишем на чисто и подредено не е ли по добре
И в крайна сметка какво стана с размерите ? да ги препишем на чисто и подредено не е ли по добре
Пиши както ти дойде!
Има си модератор да рие, чисти и подрежда.
Като натрупаме информацията Боби ще я систематизира, ще тури по някой бан и ще стане чудна тема. Ако има някоя особеност или подводен камък, пишете и за него!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.