PDA

View Full Version : Семеринги, лагери и уплътнения!



mordohy
17-09-2012, 00:29
Давайте тука размерите и особеностите на всички семеринги, лагери, уплътнения дифтунги и прочие. Много често са трудни за откриване, а понякога е невъзможно да бъдат намерени, без да се свали частта.
Само добавяйте, за да си направим един добър каталог.
Семеринги за скоростната кутия:
На валовете за каретата: 2 бр. 48х35х12 - метално-гумена.
за оста на скоростите : 1 бр 24х16х8 - метално-гумена.



Оринг пръстени за дюзите 3.5х8 -долни термоустойчиви, горни маслоустойчиви.

Bobi_33
17-09-2012, 01:20
Темата е интересна, но вече си дал грешка. Семерингите за фланците на полуоските на са напълно еднакви. Имат разлика с 1 мм във външния диаметър. Различна им е и посоката на въртене.

mordohy
17-09-2012, 01:24
Темата е интересна, но вече си дал грешка. Семерингите за фланците на полуоските на са напълно еднакви. Имат разлика с 1 мм във външния диаметър. Различна им е и посоката на въртене.
Прав си!
Това е за лявата.
Дясната не можах да я оскубя! Нещо заяждаше.
Като знаеш, че са различни, давай размера!:spam_laser:

Bobi_33
17-09-2012, 22:13
Е ако този, който си измерил е 48 мм, другият респективно, трябва да е 49 мм. Само, че ти кажи кой си премерил. Този с назъбената втулка (за скоростомера) или другия? Върти ми се спомен (но не съм сигурен) че по-големият беше този със откъм датчика на скоростомера (лявата страна на колата)

terfenliata
18-09-2012, 16:20
Здравейте колеги, хубава тема тъкмо реших да ги сменям тези семеринги. Как се сменят.

mordohy
19-09-2012, 12:38
Като погледнеш вътре, ще видиш една втулка с външна резба. Тя е пресова сглобка. Боби ми даде една скоба , с която се вади лесно и удобно. Ще я снимам и посна.
Иначе наистина вероятността да счупиш алуминиевата основа е голяма.:chair:

Bobi_33
19-09-2012, 21:32
Като погледнеш вътре, ще видиш една втулка с външна резба. Тя е пресова сглобка. Боби ми даде една скоба , с която се вади лесно и удобно. Ще я снимам и посна.
Иначе наистина вероятността да счупиш алуминиевата основа е голяма.:chair:


Всъщнот не се сглобява на преса, а с нагряване. Топла сглобка. Когато си готов да хвърлиш обратно втулките, просто ги оставяш на котлона за 20 минути и след това само ги пускаш на място.

mordohy
19-09-2012, 22:00
че по-големият беше този със откъм датчика на скоростомера (лявата страна на колата)[/QUOTE]
Преди да осерем темата, дай да се уточним!
Като седнеш има ляв и десен борд.
От тая позиция датчика за километража е отдясно!
Аз смених лявата.

Bobi_33
19-09-2012, 22:58
Преди да осерем темата, дай да се уточним!
Като седнеш има ляв и десен борд.
От тая позиция датчика за километража е отдясно!
Аз смених лявата.

Няма нищо за уточнение. Колата си има предница и задница. Демек посока. Съответно има лява и дясна страна. Шофьорската страна я приемам за лява, пасажерската за дясна.

mordohy
20-09-2012, 11:16
Няма нищо за уточнение. Колата си има предница и задница. Демек посока. Съответно има лява и дясна страна. Шофьорската страна я приемам за лява, пасажерската за дясна.

Точно!: Th_up:

staiger
24-09-2012, 15:49
И в крайна сметка какво стана с размерите ? да ги препишем на чисто и подредено не е ли по добре

mordohy
24-09-2012, 21:56
И в крайна сметка какво стана с размерите ? да ги препишем на чисто и подредено не е ли по добре
Пиши както ти дойде!
Има си модератор да рие, чисти и подрежда.
Като натрупаме информацията Боби ще я систематизира, ще тури по някой бан и ще стане чудна тема. Ако има някоя особеност или подводен камък, пишете и за него!