View Full Version : тракат ми спирачните апарати
търсих с търсачката нещо по този въпрос,но тай като не намерих нищо което да ми отговори на въпроса,ще питам тук :roll: :roll:
значи тракат ми апаратите и това много ме дразни вече въпроса ми е-тези водачи могат ли да се сменят с нови и ако може,каде да си купя нови такива :?: и самата шеина на апарата износва ли се,че да не се окаже като взема нови водачи,да тропа пак,защото шейната се е разбила :?: :idea: ще чакам някой колега да помогне със съвет :twisted: :evil: :idea: :?:
и още нещо-смятам да си взема дискове делфи-мнения за тях :?: :?: :idea:
ALFA CORSE
18-12-2006, 11:15
и самата шеина на апарата износва ли се,че да не се окаже като взема нови водачи,да тропа пак,защото шейната се е разбила :?: :idea:
При мен така се получи :roll: , но със задните.
никой ли незнае нещо,за да помогне :?: :?: хайде някой да се смили над мен :twisted: :evil: :twisted: че да си оправя колата,трака много и ме изнервя :?: :idea: :?: :idea:
ALFA CORSE
19-12-2006, 09:27
Възможно е и да са разбити супортите и да не се оправи само с нови водачи, както писах по-горе при мен е такъв случая.
Нови водачи са по 7-8лв за брой.
Ако не се оправи с нови ще трябва да си търсиш други супорти, но втора ръка вървят с целият спирачен апарат. Друг вариант е да се пренабият нови втулки на супортите, както си мисля да направя аз ако не намеря читави супорти.
Ако ги поставяш ти, не забравяй да им сложиш и грес за спирачни апарати - медна ли каква беше... издържа на висока температура.
Във Варна из сервизите използват и тефлон... при крис11 това имаше ефект, но при мен не.
Във Варна из сервизите използват и тефлон... при крис11 това имаше ефект, но при мен не.
Сервиза е "Мимо" на ул."Кракра" преди колелото.
Ако ги поставяш ти, не забравяй да им сложиш и грес за спирачни апарати - медна ли каква беше... издържа на висока температура.
Във Варна из сервизите използват и тефлон... при крис11 това имаше ефект, но при мен не.
...мисля, че може да се използва и графитна смазка :-?
virusalfa
21-12-2006, 21:11
[quote="ALFA CORSE":2kjqytf7]Ако ги поставяш ти, не забравяй да им сложиш и грес за спирачни апарати - медна ли каква беше... издържа на висока температура.
Във Варна из сервизите използват и тефлон... при крис11 това имаше ефект, но при мен не.
...мисля, че може да се използва и графитна смазка :-?[/quote:2kjqytf7]Кой ти каза,че може да се използва графитна смазка,му кажи да си намаже газо с нея и да си набута у него полуоска от виетнамка! Внимателно изваждаш маншончетата,почистваш старата грес, и ако намериш технически вазелин(може и грес- Литол 24),поставяш нови водачи и събираш по обратния ред.Системата Гърлинг за мен е най-тъпата спирачна система!
75 2.0 turbo
21-12-2006, 22:50
вирус :shock: ти ме убиваш обаче :lol: :lol: :lol: кое по твоита кола е каквото трябва монтирано както тряя и не е наи тъпото на света 8) колкото до спирачките на колегата или сменяш апаратите или си ги мажеш и с гъши пастет и пак ще тракат :wink: разбият ли се няма оправия :!:
Alfamaniak
22-12-2006, 02:18
Обърнал си пружинкте и разпъват апаратите :idea:
virusalfa
22-12-2006, 19:09
вирус :shock: ти ме убиваш обаче :lol: :lol: :lol: кое по твоита кола е каквото трябва монтирано както тряя и не е наи тъпото на света 8) колкото до спирачките на колегата или сменяш апаратите или си ги мажеш и с гъши пастет и пак ще тракат :wink: разбият ли се няма оправия :!:Aми байка,разбиват се шото нема грес,ей затова се разбиват.А относно това КОЕ Е КАЛПАВО,пак подчертавам,че система Гърлинг,както и на моята, е най-тъпата спирачна система.Не знам,аз съм фен на Бендикс и на АТЕ системите :roll:За графитната грес ще добавя,че като се изпари или изтече греста и остане само графитната фракция,как ще се движат апаратите?
За графитната грес ще добавя,че като се изпари или изтече греста и остане само графитната фракция,как ще се движат апаратите?
...абе аз бех обещал да се не обаждам вече неподготвен, ма пусти му човешки нрав... крастава работа!!!
Та, в моята практика, често използваме графитна смазка (нарочно не казвам грес, защото незнам дали virus има същата субстанция предвид, която и аз...) - при сглобяването на горещоканални разпределителни системи. Нагревателите представляват капсуловани патрони, които се вграждат в специално изработени отвори (сглобката е без хлабина) и за улесняването на самия процес на вграждане се използва графитна смазка, защото е високотемпературоустойчива и запазва качествата си дори при температури от около 260 градуса по Целзий... Ако случайно при сглобяването на нагревателя забравим да сложим смазка - е, вервай ми, после няма вадене.
Просто споделям моя скромен опит ;)
П.П.
графита, сам по себе си има смазващи свойства, които запазва при доста широк диапазон от температурни и атмосферни влияния... има същия хим състав, като на диаманда, но с малко по-различна кристална решетка ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.