View Full Version : разлики между 1.4 и 1.6
niko.lidsi
19-09-2012, 22:45
колеги интересува ме дали има разлика между 1.4 и 1.6 T.S. дали има нужда от преправяне мерси предварително
Васил Петров
19-09-2012, 22:53
колеги интересува ме дали има разлика между 1.4 и 1.6 T.S. дали има нужда от преправяне мерси предварително
Какво искаш да направиш?
колеги интересува ме дали има разлика между 1.4 и 1.6 T.S. дали има нужда от преправяне мерси предварително
Има разлика - едното е 1,4 а другото 1,6.
Що за въпрос ?!?
nikolchoni
20-09-2012, 10:08
Има-няма 20 магарета :) от които 2-3 умрели :)
Можеби колегата да пита за коструктивни разлики. Захващане в коша, всмукателни/ изпускателни колектори, дали инжекциона от 1.4 ще стане на 1.6, със съответните преправки ако има нужда(дюзи, софтуер евентулано), такива неща. :)
niko.lidsi
24-09-2012, 21:59
колеги интересувам се дали ако извадим 1.4 мотора ще стане точно 1.6 без преправяне
niko.lidsi
25-09-2012, 18:19
колеги имам още един въпрос по темата искам да знам дали новия мотор с пластмасов колектор пластмасов капак на клапаните главата и блока и всички принадлежности към тях еднакви ли са със старите мерси много на всички колеги които помагат по един или друг начин
didko_boy
25-09-2012, 19:58
колеги имам още един въпрос по темата искам да знам дали новия мотор с пластмасов колектор пластмасов капак на клапаните главата и блока и всички принадлежности към тях еднакви ли са със старите мерси много на всички колеги които помагат по един или друг начин
блока и главата са еднакви но трябва да ползваш металния всмукател и всички датчици от стария мотор защото cf1 (твоя мотор) и cf2 (пластмасовия мотор) различават се доста като започнеш от буксите на датчиците и минеш през компа, които е на друго място и с други букси. дебитомера е различен стъпкови мотори и т.н. Инсталацията е напълно различна
niko.lidsi
26-09-2012, 22:29
колеги имам още един въпрос по темата искам да знам дали 1.6 мотора от алфа 156 става
Става. Търси си с металния капак.
niko.lidsi
26-09-2012, 22:56
а защо с металния аз ще си наредим моите те са метални
Ще стане с по-малко преправяне.
niko.lidsi
26-09-2012, 23:08
за какво преправяне става на въпрос
Majed_146
27-09-2012, 02:34
купи сй нова кола не се занимавай:kiss:
за какво преправяне става на въпрос
Нали се сещаш че мотора не е "плъг-ен-плей". Имат разлики. Така че ако твоя си е читав, в общи линии не си заслужава нервите и разходите за 15 коня отгоре. Ако ще сменяш мотор, по-добре да минаваш направо на 2,0 или нещо с турбо.
BillyBoy`
27-09-2012, 23:30
Е нали се сещаш че не всеки има финансовата възможност за нещо по голямо.
Е нали се сещаш че не всеки има финансовата възможност за нещо по голямо.
Естествено :) И аз искам 3,7 ама няма...
Мисълта ми е, че смяна на 1,4 с 1,6 няма да е евтина, а ефектът е минимален. За мен е неоправдан разход.
BillyBoy`
29-09-2012, 09:31
Всеки се простира според чергата си,и аз искам 2.0 ТС ама няма от къде да изкарам едно хиляда лв. примерно,така че за един ще е оправдан разхода за други не зависи и от гледната точка.
niko.lidsi
29-09-2012, 22:17
колеги последен въпрос има ли смисъл да я правя тая кола или направо да я продавам лошото е че никой не я иска нито целa нито на части а проблема й е че загрява и похапва масълце
BillyBoy`
01-10-2012, 06:19
Що не пробваш като за начало да си оправиш колата.
?Първо да смениш един термостат а след това да пробваш да си почистиш масления сепаратор.Това са неща които може да си направиш сам във домашни условия.
niko.lidsi
01-10-2012, 19:29
Що не пробваш като за начало да си оправиш колата.
?Първо да смениш един термостат а след това да пробваш да си почистиш масления сепаратор.Това са неща които може да си направиш сам във домашни условия.колега термостата го смених с вернет не се оправи и мислех че е менте продължи да загрява и понеже имам роднини в италия поръчах им да ми пратят нов термостат оригинален behr пак не се оправи смених водната помпа и пак загрява отворихме мотора смених гарнитура на глава шлайфах главата и се прегледа из основи в сервиз за пукнатини и такива работи но нищо продължи да загрява и от няколко дни ми почукват повдигачите на клапаните само от към четвърти цилиндър също така започна да похапва масълце като я запаля нищо не се вижда зад мен затова се чудя дали да я правим или на части
BillyBoy`
01-10-2012, 21:03
Датчици провери ли?Перката на радиатора приблизително на колко градуса ти включва?За да загрява си има причина.За горенето на маслото също.
Васил Петров
01-10-2012, 23:51
1.Ако си с оригинален воден радиатор сигурно е за смяна или е много мръсен той (ако си с климатик е климатичния за миене от мухи и прах).
BillyBoy е прав за това на какви температури ти се включва перката на радиатора и дали бачкат 1 и 2 степен.
2.След като сте отворили главата защо не сменихте сегменти.
3.Празнихте ли повдигачите преди да ги сложите.
niko.lidsi
02-11-2012, 20:24
колеги купувам 1.6 T.S. двигател неубурудван с металния колектор да знаете някой да продавам знам че въпроса не е за тук но нямам избор мерси предварително
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.