PDA

View Full Version : Проблем с Алфа 146 2.0 TI и моля за съдействие



Starang
20-09-2012, 11:17
Колата е на 1 приятел-146 2.0TI 96година чип тунинг,с газова уредба-не газов инжекцион,с обикновена газова



Какъв е проблема с Алфата?
На бензин трудно пали-от 3тия път,понякога 4ти
Преди 2 седмици,както я запалеше изгасваше веднага,просто не можеше да работи на бензин,след като й беше направена диагностика,компютърът отчете,че дюзите са за почистване,други грешки не показа.Така й направи,почистиха ги дюзите,но се върна в изходно положение-пак си пали от 3-4 път.
Доста хора му казаха,че е дебитомер и комютърът не винаги може да отчете,че има проблем с него.
Иначе колата като е загрята си пали от раз.Ако е на газ никакви проблеми не прави-студена,топла винаги пали от 1вия път и не прави мизерии като на бензин

BillyBoy`
20-09-2012, 15:49
А сигурен ли е че газовата не му прави мизерии?Защото аз имах сходен проблем и след като си смених изпаритела и газовия клапан нещата се оправиха.Мисълта ми е че може да изпуска газ и да пълни колектора и затова да не пали от първия път.При мен беше горе долу така.

Mury
20-09-2012, 16:03
Колата е на 1 приятел-146 2.0TI 96година чип тунинг,с газова уредба-не газов инжекцион,с обикновена газова

Има съмнение,че дебитомера му е за смяна и просто иска да пробва друг дебитомер от Алфа 146 2.0 на неговата,за да види дали има разлика,за да знае дали да си купува нов.Който желае да съдейства:тел за връзка 0896 771 487, 0896 709 126,от София е

Какъв е проблема с Алфата?
На бензин трудно пали-от 3тия път,понякога 4ти
Преди 2 седмици,както я запалеше изгасваше веднага,просто не можеше да работи на бензин,след като й беше направена диагностика,компютърът отчете,че дюзите са за почистване,други грешки не показа.Така й направи,почистиха ги дюзите,но се върна в изходно положение-пак си пали от 3-4 път.
Доста хора му казаха,че е дебитомер и комютърът не винаги може да отчете,че има проблем с него.
Иначе колата като е загрята си пали от раз.Ако е на газ никакви проблеми не прави-студена,топла винаги пали от 1вия път и не прави мизерии като на бензин

Тоя дето ви е правил диагностика,бегайте далеч от него,щом на компа е видял,че дюзите са за чистене.................:dance::dance::dance::danc e:

П.С.Аз ви съветвам да разкачите акумулатора на колата за половин час,демек да ресетнете ЕКУ-то,почти съм сигурен,че се е забатачило от каране на газ,след това вижте как ще е колата.................

Tonimir
20-09-2012, 18:25
П.С.Аз ви съветвам да разкачите акумулатора на колата за половин час,демек да ресетнете ЕКУ-то,почти съм сигурен,че се е забатачило от каране на газ,след това вижте как ще е колата.................
Добра идея! Но като закачът на ново колата, да пробват само на БЕНЗ да карат. :)

Starang
20-09-2012, 21:17
А сигурен ли е че газовата не му прави мизерии?Защото аз имах сходен проблем и след като си смених изпаритела и газовия клапан нещата се оправиха.Мисълта ми е че може да изпуска газ и да пълни колектора и затова да не пали от първия път.При мен беше горе долу така.

Мерси за бързите отговори,ще пробваме като вземеме колата да откачиме акумулатора
А да те питам как да разбереме дали не е от газовата,отделно питахме дали газовата не е "шашнала компютъра",казаха че няма такова нещо

BillyBoy`
20-09-2012, 21:35
Миризма на газ ако колата се държи на затворено помещение.Не казвам че това е проблема на колата просто възможен вариант за евентуален проблем.

Ilko Ivanov
20-09-2012, 22:33
Тоя дето ви е правил диагностика,бегайте далеч от него,щом на компа е видял,че дюзите са за чистене.................:dance::dance::dance::danc e:

П.С.Аз ви съветвам да разкачите акумулатора на колата за половин час,демек да ресетнете ЕКУ-то,почти съм сигурен,че се е забатачило от каране на газ,след това вижте как ще е колата.................

Еее не с лошо де....
По инжекторните времена (и разни други цифри и графики) може да се ориентираш дали дюзите са зле. Или евентуално бензиновата помпа или филтър...

oem
20-09-2012, 23:12
Нали се сещаш колкото много причини може да има за отклоненията на инжекторните времена :)

Mury
21-09-2012, 07:01
Еее не с лошо де....
По инжекторните времена (и разни други цифри и графики) може да се ориентираш дали дюзите са зле. Или евентуално бензиновата помпа или филтър...

Леле леле,стига човек ще кажеш някоя глупост :wow::wow::wow::wow: Дюзи може да се рзбере че са запушени,или пикаят,само на стенд,другото е ташак работа.................:smoke::smoke::smoke:

Ilko Ivanov
21-09-2012, 22:17
Ееее добре де...
Казах, че може да се ориентираш, не да си категоричен.
Предполагам, че диагностика е предположил или е препоръчал да ги изчистят.

r_s_n_
23-09-2012, 21:15
:D и какво ли му е показал компютъра на диагностика ми е чудно,че да определят задръстени дюзи....мисля,че не е дебитомер.дълбоко се съмнявам и за "шашкане на компютъра".добро ли е налягането на бензина в рейката в момента на първото сработване на бензиновата помпа?свещите добри ли са?след като запали на бензин има ли някакво прекъсване?

Starang
24-09-2012, 18:10
Откачихме акумулатора и след 30-40мин пак го закачихме и засега има ефект-вчера студена запали от първия път и не е прекъсвала,отделно до 1-2 дни ще мине при друг майстор на диагностика и ще пробваме с друг дебитомер за всеки случай,благодарим на човека,който се нави да пробваме с неговия дебитомер :)

Mury
25-09-2012, 10:31
Reset на ЕКУ-то му е найката,за коли на газ,тва е първото нещо което трябва да се направи...............:grandpa::grandpa::grandpa:

Starang
29-09-2012, 11:08
Мерси за пича,който се нави за дебитомера-ами нямаше разлика с неговия :) за сега проблеми не прави и друга диагностика ще направи,ако направи пак проблем :),благодарим за помоща