Log in

View Full Version : Счупих скоростите:)Помощ



Nick Jefferson
27-09-2012, 12:11
И такааа както гласи и заглавието счупих си скоростите на мойта 33-ка.По точно успях да скъсам амбреажната ос и сега си търся скорости,по възможност с някакъв друг проблем за да ползвам само оста.Предполагам че такава ос иначе няма от къде да намеря по магазините,но ако има такъв шанс или познавате някой който може да разполага с такава моля споделете.Модела по конкретно е Alfa 33 1.7ie 92г 105коня.

mordohy
27-09-2012, 12:25
И такааа както гласи и заглавието счупих си скоростите на мойта 33-ка.По точно успях да скъсам амбреажната ос и сега си търся скорости,по възможност с някакъв друг проблем за да ползвам само оста.Предполагам че такава ос иначе няма от къде да намеря по магазините,но ако има такъв шанс или познавате някой който може да разполага с такава моля споделете.Модела по конкретно е Alfa 33 1.7ie 92г 105коня.
Ами кажи от къде си!:screwy:
Имам такава!

JORDANGT
27-09-2012, 21:30
И на мен ми се намира една от Спринт 1.5 и една 1.7 16V

mordohy
10-10-2012, 22:19
Днеска тръгвайки на среща с Блатото, както си обикалях около паметника Руски ми изчезнаха 1-ва 2-ра 5-та и задна. Голям кеф!:mrgreen:
Съмнява ме щифта на оста, ама някой ако има други идеи да казва:gruebel:

Tonimir
10-10-2012, 22:56
Днеска тръгвайки на среща с Блатото, както си обикалях около паметника Руски ми изчезнаха 1-ва 2-ра 5-та и задна. Голям кеф!:mrgreen:
Съмнява ме щифта на оста, ама някой ако има други идеи да казва:gruebel:
Това ми се е случвало с типото :D Ама не знам дали може да се прави асоциация.

Ябълката на единия лост от пръчките, беше изкочила, и реално нищо не притискаше водача нагоре или надолу, та само можеше да влиза 3та или 4-та

mordohy
10-10-2012, 22:58
Това ми се е случвало с типото :D Ама не знам дали може да се прави асоциация.

Ябълката на единия лост от пръчките, беше изкочила, и реално нищо не притискаше водача нагоре или надолу, та само можеше да влиза 3та или 4-та

При мене е само един лост.
Общият знаменател е щифта.
Дано е той!:gruebel:

Bobi_33
10-10-2012, 23:26
При мене е само един лост.
Общият знаменател е щифта.
Дано е той!:gruebel:

Е ако не е той, се стига в най-добрия случай до сваляне на картера на кутията. А като стигнеш дотам, ще пишеш и ще ти дам допърнителни указания, премерно.

mordohy
10-10-2012, 23:33
Е ако не е той, се стига в най-добрия случай до сваляне на картера на кутията. А като стигнеш дотам, ще пишеш и ще ти дам допърнителни указания, премерно.
Абе знам защо ме чешаш по ушенцето. Все ми се ще да е скапаният щифт. А и в лоста има леко изменение.

Grozdan
10-10-2012, 23:44
И такааа както гласи и заглавието счупих си скоростите на мойта 33-ка.По точно успях да скъсам амбреажната ос и сега си търся скорости,по възможност с някакъв друг проблем за да ползвам само оста.Предполагам че такава ос иначе няма от къде да намеря по магазините,но ако има такъв шанс или познавате някой който може да разполага с такава моля споделете.Модела по конкретно е Alfa 33 1.7ie 92г 105коня.

Това шплента, по който се движи вилката ли е?

TishO
11-10-2012, 01:53
Ех че гнусна работа предполагам не си ги напъвал нещо може и само със смотаната зегерка да се разминеш но тогава ще разбереш защото лоста става свободно движещ се ако е щифта ще са малко по големи главоболия то друго няма какво да стане ако беше дифа нямаше да имаш никоя скорост :unsure:

Kris
11-10-2012, 11:49
101% е щифта, легни от дясната страна на колата и го натисни да си влезе колкото може ... ще можеш поне да се придвижиш до канал където да го нахакаш както трябва

mordohy
11-10-2012, 13:09
101% е щифта, легни от дясната страна на колата и го натисни да си влезе колкото може ... ще можеш поне да се придвижиш до канал където да го нахакаш както трябва
Бе аз да го нахакам на братовчедка му!
За втори път давам на тенекеджия да ми пипа извън тенекиите и на!

mordohy
15-10-2012, 21:48
Реалният:sex:позна!
Беше паднала зегерката.
Огледах нещата и с учудване установих, че болта на тампона на кожуха на съединителя се е поохлабил и целият пакет е спаднал с около един сантиметър надолу.
Това на обикновена кутия няма да е проблем, но при мен тампона е малко по-масивен и е точно там. При спадане на скоростната кутия, лоста опира в оста на тампона и зегерката изфирясва.
Поради липса на зегерка, новата шайба я пилнах съвсем леко и и направих вътрешният отвор на конус. Хванах едно парче тел неръждавейка 1.5 мм и я завих в канала. Идеята е, като се удари шайбата в нея, конуса да набива телтав канала, а не да я избутва.
Идеята е изплагиятсвана от предната шайба-втулка на някои стартери!

staiger
15-10-2012, 22:20
да ама имай едно на ум ,че един ден тоя тел ще се протрие и ще избяга,аз освен зегерката отгоре през втулката на лоста съм го превързал кръстoсано с тел за всеки случай (неръждаем) .

TishO
16-10-2012, 08:59
А аз взех 2 шаибички които си харесах и отидох да ми ги капнат с CO2-то само 2 точки и после няма да ви кажа за какво джаскане на скоростите идва и няма как да се откачи и какво да стане ама яко бои по скоростния лост даже бях сцепил ябалката на скоростната кутия на опашката после като се сваля кутията леко с флексчето се драсва и шаибата пада и на неино място друга като се зглабя :)

stelt
16-10-2012, 11:02
Хахахахха, шайбата не пада ама сцепваш диференциала :)

TishO
16-10-2012, 20:08
той дифа от друго го заболя главата :D

batteo
16-05-2013, 18:10
Здравейте имам Алфа 146 1.7 16, скоростите правят проблем напоследък и мисля да ги освежа. Забелязах че имате части. Малко негативно съм впечатлен от факта, че инженерите са решили при 4000 оборота да бъдат 120 км/ч. По форума четох, че може да се разменят със зъбчатки от алфа 33 с дълъг дриф, но трябвало да се търси, защото са рядкост. Можете ли да ми помогнете по случая :)