Log in

View Full Version : Перките полудяха въртят и не спират!!



alfonco147GTA
30-09-2012, 23:47
Така смених си рейката защото моята течеше, паля си колата сичко точно и до момента да пробвам дали ми работи на газ, и колата изгасна не работи! паля си пак на бенз и перките полудяли и не искат да спрът! И сега въпроса е дали газта има нещо общо с перките, другото за да мажна рейката махах една голча планка за която е захваната рейката! и там сичките кабеляци, видях че там е управлението на климатика дали проблема да не е от там? Да отбележа че колата не е карана от зимата защото и протече рейката!

въпроса е кой релета управляват лудите перки? колата 145 боксер е с климатик!

Mury
01-10-2012, 10:44
Така смених си рейката защото моята течеше, паля си колата сичко точно и до момента да пробвам дали ми работи на газ, и колата изгасна не работи! паля си пак на бенз и перките полудяли и не искат да спрът! И сега въпроса е дали газта има нещо общо с перките, другото за да мажна рейката махах една голча планка за която е захваната рейката! и там сичките кабеляци, видях че там е управлението на климатика дали проблема да не е от там? Да отбележа че колата не е карана от зимата защото и протече рейката!

въпроса е кой релета управляват лудите перки? колата 145 боксер е с климатик!

Точно там,до акумулатора отдясно има една черна кутиика в нея са релетата за перките..............................:super::super ::super::super:

alfonco147GTA
01-10-2012, 12:31
Точно там,до акумулатора отдясно има една черна кутиика в нея са релетата за перките..............................:super::super ::super::super:


ясно значи окосмението идва от там! ще проверя какво се случва там!

didko_boy
01-10-2012, 18:35
опс то било бохер щяхме се изложим!!! успех колега

alfonco147GTA
02-10-2012, 10:32
след оглед и наблюдение поведението на перките стигнах до констатация че всичко е наред, колата стига 80 градуса, и стрелаката не мърда от там, пускат се перки и спират след малко пак така и всичко изглежда нормално, бях забравил каква температура държи колата! все пак не я бях карал от около година! за сега всичко изглежда наред ако има нещо тревожно ще го споделя!

п.с преди в задръстванията ми се дигаше над 80 градуса иначе в движение 80:grandpa:!

alfonco147GTA
09-10-2012, 20:19
Сега след като колата е вече в движение, стрелката на температурата не се покачва повече от 80гр. перките се пускат и се въртят, дори когато колата е на контакт, след което като охладят спират! все още си мисля че имам проблем с перките, някакви идей?
Ако имаше залепнало реле нямаше да спират изобщо!
От време на време щъка някое реле под волана и перките заработват..и работят. Мисля си аз термостата, или пък датчика на радятора!

alfonco147GTA
27-10-2012, 18:47
така колеги накратко да обясня какво се случва, значи колата загрява нормално до 80гр и перките се пускат, маркучите се стоплят едновременно още преди 80гр,което ме навява за термостата! не трябва ли да стане 80 гр и чак тогава да започне да се нагрява и другия маркуч? някакви идей ? някой да е имал подобен проблем, на предишният ми боксер температурата стигаше до преди 100гр! най вероятно не ми се е пускала 1-ва степен а направо 2ра, сега на този не може да мине 80!

ivan dimitrov
27-10-2012, 20:54
---

alfonco147GTA
27-10-2012, 21:11
При изрядна охладителна система температурата е малко над 80гр при движение извьн градьт. В задрьствания и при изкачване на дьлги наклони може да достигне и малко над 90. Зависи от натоварването, вьншната температура и струята вьздух обдухваща радиатора.
Ако загрява достатьчно бьрзо, и извьнградско не пада под 80 гр - не бих бьрзал да бракувам термостатьт.
Кои два маркуча визирате?

еми маркучите към радятора! извънградско не пада под 80гр. стрелката не мърда от 80 градско/извънградско!

ivan dimitrov
28-10-2012, 03:00
---

zaryto
28-10-2012, 17:17
Температурен датчик отдоло на радиатора до левия халоген най-вероятно.И при мен се базикаше по същия начин.Някой път се вкл. с паленето на колата,а някой път н а 80 градуса.Попринцип трябва да вдига и повече от 80 градуса.
Закарай е някаде да е видят майстори дето разбират и да проверят дали работят и двете степени на перките и на колко градуса вкл. и изкл.,също дали въртят и двете перки и т.н.

ivan dimitrov
28-10-2012, 20:50
---

code
28-10-2012, 21:15
Ако температурата извън и градско е една и съща не се занимавайте със термостати, на някои Алфи просто не показват уредите точно, историята познава много случаи на сменени термостати без нужда, държи ли стабилно една температура по-добре не пипай ;) При дефектен термостат или загрява или не загрява такива заковани температури говорят, че всичко с термостата е ок.

zaryto
30-10-2012, 13:55
При продьлжителна работа на място и при доста сериозни натоварвания - да. Ако вентилаторите включват преди предписаната от производителя температура, то и без майстори е видно че датчикьт е за смяна. И не е трудно да се провери в "домашни" условия.
И е за смяна не защото е лошо мотора да "заковава" 80 гр, а защото след като е дефектен не е ясно кога ще "реши" да не включи.
Това го пиша за да приключим с митьт че боксера е с по висока работна температура от останалите "простосмьртни" мотори. Това НЕ Е боксер с вьздушно охлаждане. Работната му температура е 80гр.

Доста над 80 градуса си отива стрелката,когато се кара из града(не говоря за малки разстояния).След 80 градуса има още една чертичка,малко под нея трябва да стои стрелката и вкл. и изкл. перките.

ivan dimitrov
30-10-2012, 22:12
---