View Full Version : Относно придърпването като е студена
ivailo rachev
02-10-2012, 08:18
Здравеейте,първо изчетох всички подобни теми и не намерих нищо конкретно.Проблема е следния,като я запаля сутрин дъвче мени обороти и работи неравномерно.Като тръгна прекъсва,лашка ще ми счупи врата,като загрее няма никакъв проблем.Вчера я закачах на компютър,първо изкара грешка на ТПС и датчик положения на цилиндър каквото и да значи това(според нас е разпределителния вал),след изчистване на грешките не се появиха отново.Вече започвам да се съмнявам в дюзите,въпреки че няма логика.Свещите са нови(Бриск),кабелите не са сменяни,но не се съмнявам в тях,понеже ако те правят мизерии би трябвало да го прави и на загрял мотор.Дебитомера си е в нормите,както и ламбда сондата.Давайте идеи,че вече не знам къде да търся проблема.Благодаря предварително.
П.П.Колата е тази от подписа.
nikolchoni
02-10-2012, 13:29
Колега и на мен на бензин ми пърди и придърпва здраво, а на газ нямам никакви проблеми. Дюзи не съм чистил, бензиновата ми помпа е чисто нова. Вече съм се примирил и тва е, бензина го използвам само за палене.
ivailo rachev
02-10-2012, 20:03
Аз карам само на бензин и не мога да се примиря.Днес налях добавка за изчистване на дюзите и след някой друг километър ще си покаже дали е от тях.Сега като си тръгвах от работа си направих тест.Запалих колата и тя започна да мени обороти,като и подам газ трудно се форсира все едно работи на 3 цилиндъра,изчаках я малко и тръгнах и започна да кълца и прекъсва за страх,покарах малко,спрях и я оставих да работи на едно място,вдигна 80 градуса и както менеше обороти изведнъж спря и всичко се оправи.
Аз карам само на бензин и не мога да се примиря.Днес налях добавка за изчистване на дюзите и след някой друг километър ще си покаже дали е от тях.Сега като си тръгвах от работа си направих тест.Запалих колата и тя започна да мени обороти,като и подам газ трудно се форсира все едно работи на 3 цилиндъра,изчаках я малко и тръгнах и започна да кълца и прекъсва за страх,покарах малко,спрях и я оставих да работи на едно място,вдигна 80 градуса и както менеше обороти изведнъж спря и всичко се оправи.
Трябва ти по-сериозна диагностика..............:tongue::tongue::tongue:: tongue:
митака-пловдив
02-10-2012, 23:25
Ако намериш проблема,имаш почерпка от мен.Заради това подпръцкване сутрин в тъпата кола са наляти маса пари и тя продължава и продължава да го прави.
Дебитомер,ламбда сонда,ОРИГИНАЛНИ КАБЕЛИ,иридиеви свещи NGK,над 20 диагностики,чистене на въздуховоди,маслени сепаратори,80% от които смених с нови,нови скоби на всеки маркуч,мерене на налягането в рейката,след помпата,самата помпа.......не знам дали споменавам всичко.И няма и няма братче,понякога го прави няколко сутрини подред,понякога не го прави цели седмици.Добре че само баща ми я кара,щото вече да съм я нацепил с брадвата.Почти няма севиз в Пловдив в който да имат софтуер за Алфа и да не ме познават.
ivailo rachev
03-10-2012, 08:10
Сериозна диагностика правихме миналата вечер,като я закачихме не сме гледали само какви грешки изкарва,а показанието на датчиците дали е в нормите и всичко си е нормално.За малко ТПС-а не можа да отчете,че дросела отваря и показваше постоянно,че е отворен 15 градуса дори и като подавам газ,но след това се оправи и започна да показва нормално.Ако не се оправи с чистене на дюзи,ще сменя свещите въпреки,че са нови(все пак са Бриск) и може да не работи с тях нормално.
nikolchoni
03-10-2012, 08:47
Няма оправия с т'ва нещо! Всичко идва от ши*ания бензин в тази държава!
Капни от бързата тунджичка, като ти светне лампата. :flirt:
прилича ми на ламбда сонда.извади и буксата и пробвай на студен мотор как ще е...
Сериозна диагностика правихме миналата вечер,като я закачихме не сме гледали само какви грешки изкарва,а показанието на датчиците дали е в нормите и всичко си е нормално.За малко ТПС-а не можа да отчете,че дросела отваря и показваше постоянно,че е отворен 15 градуса дори и като подавам газ,но след това се оправи и започна да показва нормално.Ако не се оправи с чистене на дюзи,ще сменя свещите въпреки,че са нови(все пак са Бриск) и може да не работи с тях нормално.
Коя година ти е колата,защото ако е със стария мотор и показва 15 гр. отворен дросел на празен ход,там ти е проблема,защото ЕКУ-то си мисли че си дал газ и налива бензин и колата прекъсва.На стария мотор ТПС-а на пр. ход трябва да показва 0 гр,въздуха за празния ход минава през МПХ-то..Ако си с новия мотор и показва 15 гр. на празен ход,пак е проблем,защото е много отворен дросела,трябва при чист дросел да е 2-3 гр..Явно тоя дето ти прави диагностика му е трудно това действие,незнам как може да пренебрегне тези странни показания на ТПС-а.................:crybaby::crybaby::crybaby::cryb aby:
---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:27 ----------
прилича ми на ламбда сонда.извади и буксата и пробвай на студен мотор как ще е...
Стига с тея сонди,не се научихте че на студен мотор,сондата не работи......................:wallbash::wallbash::w allbash::wallbash:
ivailo rachev
03-10-2012, 12:31
Капни от бързата тунджичка, като ти светне лампата. :flirt:
Я ми кажи какво значи бързата тунджичка,че малко съм невежа :D
прилича ми на ламбда сонда.извади и буксата и пробвай на студен мотор как ще е...
Ламбдата си работи перфектно дава между 0.2 и 0.8 волта на празен ход.
Я ми кажи какво значи бързата тунджичка,че малко съм невежа :D
бърза тунджа = скъп бензин (не им разбирам много щото съм нафтаджия)
Може да пробваш с половин резервоар, като крайна мярка, тъйкато на Mury мнението е доста по-правдоподобно.
ivailo rachev
03-10-2012, 16:30
Ами стария мотор е.Значи може и там да ми е проблема.Обаче ако е така няма ли да вкарва повече бензин и като е загряла,защото тогава проблема ми го няма.
Темата е разисквана много пъти във форума, това няма как да се оправи.
Първите няколко минути или километра са така всички без изключения 'на бензин'.
При мен също на газ го няма този проблем 'ГИ'.
Т.е. ако търсиш причина 'съмнително да откриеш- почти невероятно' търси в горивната система. Не е свещи и ток.
D-I-V-A-K-A
04-10-2012, 00:11
Ами стария мотор е.Значи може и там да ми е проблема.Обаче ако е така няма ли да вкарва повече бензин и като е загряла,защото тогава проблема ми го няма.
Попринцип при студен мотор сместа се обогатява, а нали се сещаш и ако буха допълнително бензин какво се случва ;) При загрят мотор вече по-може да му насмогва, допълнително ламбда-та да му казва дали да намалява сместа и за това да не ти го прави като загрее ;)
ivailo rachev
04-10-2012, 08:03
Има логика,днес като сменя дросела с ТПС-а ще си покаже :biggrin:
---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:27 ----------
[/COLOR]
Стига с тея сонди,не се научихте че на студен мотор,сондата не работи......................:wallbash::wallbash::w allbash::wallbash:[/QUOTE]
така ли си мислиш колега?
ivailo rachev
06-10-2012, 08:09
Здравейте колеги,след повторно закачане си показваше 15 градуса отворен дросел на празех ход и след подаване на газ никаква промяна,въобще не отчиташе,че клапата отваря и смених целия дросел с ТПС-а и има подобрение,колата стана по-стресната и преди имаше забавяне като подам газ първо се зачудваше тогава качва обороти,а сега е наред.Обаче проблема с прекъсването остана и снощи с един приятел мисля,че открихме проблема,а той е в ГАБРОВСКАТА ми глава.Реших да мина тънко като взема свещи Бриск и за 1000 км. са свършили курса.Сложих само на един цилиндър от старите ми свещи НЖК,които на вид имат поне 100 000км.,но веднага се усети разликата и колата стана по-пъргава.Днес си поръчвам 8 свещи Денсо и няма да се занимавам с тези боклуци Бриск.
Колега, драсни няколко реда за сутрешното палене, като махнеш Бриск-а, че ми стана интересно.:drive:
Majed_146
08-10-2012, 20:27
смених свещите и се оправи до голяма степин, почти изчезна проблема., ДЕНСо ИРидум са свещите!
ivailo rachev
09-10-2012, 08:14
С Маджед се видяхме миналата вечер и си поговорихме доста,на другия ден махнах Бриска и си сложих Денсо иридиум и проблема изчезна,сега си е като нова и студена и топла си работи перфектно.Като заключение мога да кажа,че Бриск става за Лада и Москвич(не капризни двигатели).
Странно, аз към 4-5000 хиляди съм с Бриск Силвър, даже си правих проба със старите NGK свещи - ами осезаемо с Бриск-а колата движи доста по добре - по отзивчива е като буташ педала на газта.:goodnight:
ivailo rachev
15-10-2012, 08:15
Не знам аз казвам моите впечатления и как са се отразили на моята кола и на нея хич не и харесаха тези свещи.
Ясно, просто споделям и аз мнение :th_up:
Странно, аз към 4-5000 хиляди съм с Бриск Силвър, даже си правих проба със старите NGK свещи - ами осезаемо с Бриск-а колата движи доста по добре - по отзивчива е като буташ педала на газта.:goodnight:
Да така е колега и аз имах проблема но при мен от чистене на дюзи и смяна на кабели се оправи и аз съм с Бриск вече 18 000 км,и няма ядове,не правете такива прибързани решения и да ги плюете все пак са 25 лв.
ivailo rachev
15-10-2012, 10:56
Е аз грам не искам да плюя свещите,просто на моята кола не сработиха както трябва.Все пак цената им е в пъти по-ниска от хубави свещи Денсо или НЖК примерно.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.