View Full Version : Спряха да работят ел.стъклата и климатроника
Здравейте,
Търсих нещо писано по темата, но не открих. И така проблемът е следния. Днес без да искам дадох един кабел на късо отзад при бушоните в багажника (мисля, че отива в модула за стъклата) и след това спряха да работят стъклата и климатроника. На дисплея изписва следният текст "Momentary connection to air conditioner faulty". Проверих всички бушони и са здрави.
Моля за помощ!
Колата е 166, 2.0 TS
предните или задните стъкла не ти работят колега??
ecotronic
07-10-2012, 19:42
Здравейте,
Търсих нещо писано по темата, но не открих. И така проблемът е следния. Днес без да искам дадох един кабел на късо отзад при бушоните в багажника (мисля, че отива в модула за стъклата) и след това спряха да работят стъклата и климатроника. На дисплея изписва следният текст "Momentary connection to air conditioner faulty". Проверих всички бушони и са здрави.
Моля за помощ!
Колата е 166, 2.0 TS
Провери хубаво предпазител F-9 в таблото под волана.
Броят се отляво - надясно и отгоре надолу.
предните или задните стъкла не ти работят колега??
И четирите за съжаление.
---------- Post added at 05:04 ---------- Previous post was at 05:03 ----------
Провери хубаво предпазител F-9 в таблото под волана.
Броят се отляво - надясно и отгоре надолу.
Вчера вадих един по един абсолютно всички предпазители, но ще проверя по внимателно точно този.
Провери хубаво предпазител F-9 в таблото под волана.
Броят се отляво - надясно и отгоре надолу.
Проверих го. Предпазителя е 5А и е здрав.
ecotronic
08-10-2012, 11:03
Проверих го. Предпазителя е 5А и е здрав.
Провери внимателно и предпазител F15 (25A)
Когато дадеш "на контакт" обърни внимание дали свети осветлението на бутоните на конзолата на шофьорската врата.
lordliness
08-10-2012, 14:08
Рестартирай като откачиш акумулатора.
Провери внимателно и предпазител F15 (25A)
Когато дадеш "на контакт" обърни внимание дали свети осветлението на бутоните на конзолата на шофьорската врата.
Конзолата с бутоните свети със сигурност, а за предпазителя съм 90% сигурен, че е здрав. Вчера вадих всичките предпазители един по един, но въпреки това ще го проверя отново.
---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:04 ----------
Рестартирай като откачиш акумулатора.
Това го пробвах. Няма ефект.
ecotronic
08-10-2012, 15:42
Конзолата с бутоните свети със сигурност, а за предпазителя съм 90% сигурен, че е здрав. Вчера вадих всичките предпазители един по един, но въпреки това ще го проверя отново.
---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:04 ----------
Това го пробвах. Няма ефект.
В багажника от дясната страна провери 25-амперов предпазител B-17.
Ориентирай се по скицата:
http://snimki.be//store/1/991349700059.jpg
PS:
На конзолата на шофьорската врата има един бутон с който се изключва действието на бутоните на другите врати. На този бутон има оранжев светлинен индикатор, който свети когато колата е на контакт и когато бутонът е натиснат (разрешено е действието на останалите бутони)
Накратко: Дай контакт и когато въпросният бутон е натиснат виж дали свети оранжевият индикатор.
В багажника от дясната страна провери 25-амперов предпазител B-17.
Ориентирай се по скицата:
http://snimki.be//store/1/991349700059.jpg
PS:
На конзолата на шофьорската врата има един бутон с който се изключва действието на бутоните на другите врати. На този бутон има оранжев светлинен индикатор, който свети когато колата е на контакт и когато бутонът е натиснат (разрешено е действието на останалите бутони)
Накратко: Дай контакт и когато въпросният бутон е натиснат виж дали свети оранжевият индикатор.
Предпазители F15 и B17 са 100% здрави проверих ги. Оранжевият индикатор не свети.
ecotronic
08-10-2012, 17:33
Това означава, че 100% проблемът е във веригата на предпазителя F9 (5 - амперов).
Независимо от това, че вече го провери и установи, че е здрав, разгледай внимателно гнездото му. Може да е здрав, но да не контактува.
В крайна сметка ако този предпазител е здрав и няма проблеми с гнездото му, като свалиш блока с предпазителите (държи се с една рапидка горе по средата и се сваля лесно) и го обърнеш за да достигнеш до задните конектори, трябва на конектор F - пин 2 да премериш +12V когато колата е на контакт.
За конектора F на гърба на таблото с предпазителите, се ориентирай по скицата:
http://snimki.be//store/1/671349706783.jpg
Това означава, че 100% проблемът е във веригата на предпазителя F9 (5 - амперов).
Независимо от това, че вече го провери и установи, че е здрав, разгледай внимателно гнездото му. Може да е здрав, но да не контактува.
В крайна сметка ако този предпазител е здрав и няма проблеми с гнездото му, като свалиш блока с предпазителите (държи се с една рапидка горе по средата и се сваля лесно) и го обърнеш за да достигнеш до задните конектори, трябва на конектор F - пин 2 да премериш +12V когато колата е на контакт.
За конектора F на гърба на таблото с предпазителите, се ориентирай по скицата:
http://snimki.be//store/1/671349706783.jpg
Отивам да меря. И ще пиша.
---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:37 ----------
Конектора F го намерих, но нещо с пин2 се затруднявам.Как точно се броят пиновете на този конектор?
ecotronic
08-10-2012, 18:07
Отивам да меря. И ще пиша.
---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:37 ----------
Конектора F го намерих, но нещо с пин2 се затруднявам.Как точно се броят пиновете на този конектор?
http://snimki.be//store/1/611349708839.jpg
http://snimki.be//store/1/611349708839.jpg
:beer::beer::beer::beer::beer: Готово проблемът е решен!!! Благодаря колега!!! Телефонът ми е 0882 66 44 34 Серго. Когато минаваш през Плевен или пък за нещо друго с което мога да ти помогна не се колебай да го използваш. Срам ме е да кажа, че предпазител F9 беше прекъснал, но прекъснал така все едно е здрав на пръв поглед, а като го премериш на верига го няма.
Отново БЛАГОДАРЯ за помоща!
ecotronic
08-10-2012, 18:27
:beer::beer::beer::beer::beer: Готово проблемът е решен!!! Благодаря колега!!! Телефонът ми е 0882 66 44 34 Серго. Когато минаваш през Плевен или пък за нещо друго с което мога да ти помогна не се колебай да го използваш. Срам ме е да кажа, че предпазител F9 беше прекъснал, но прекъснал така все едно е здрав на пръв поглед, а като го премериш на верига го няма.
Отново БЛАГОДАРЯ за помоща!
Радвам се че го пребори. :smile:
Изводът е, че никога не трябва да се доверяваш само на визуалния оглед, когато работиш по електрически проблеми.
Живи и здрави!:cheers:
Хайде сега пък почвам да търся нещо писано за на жената боксерчето :) Тя пък гасне в движение, но пък до като завъртиш ключа и пали веднага. От години ги караме тези Алфи и почти никакви проблеми ама тук от известно време се опитват да проявяват характер :)
Отново БЛАГОДАРЯ!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.