Log in

View Full Version : Алфа Ромео 166 JTD съвет



pavlov92
17-10-2012, 22:54
Здравейте!
Първо се извинявам ако не му е тук мястото!
Та на темата:Разглеждах много Алфи и много ми допадат,но все се чудя защо са толкова евтини след като изглеждат като коли над средната класа в България?Въпроса ми главно е мога ли да си намеря читава Алфа 166 JTD 2000 година за 3,4 хиляди лева(ще ми е първа кола) иии даже и да не мога какви са най-често срещаните проблеми при тях?Колко пари също така може да ми излезе ремонта също няма да е зле да знам.
Извинявам се отново ако не му е мястото тук да питам!Знам че сигурно форума е пълен с такива въпроси и е трябвало да се поразровя но намирам само стари теми или просто съм си идиот!

lordliness
17-10-2012, 23:09
Поддръжката е убийствена, като за всяка кола висок клас , виж темата за ремонти и цени, хората се възхищават на колите ни и същевременно ги плюят, те никога обаче няма да карат алфа , защото не разбират, поне веднъж в живота си човек трябва да има алфа

Doomguy
17-10-2012, 23:48
Зависи от късмета. Ако вземеш безпроблемна кола ще мине време, докато се появят проблемите. Обаче като се появят, жална ти майка... Но не се отказвай, за всеки проблем си има решение, има части на старо, има теми във форума за по-евтини решения за окачването... Моята когато я взех не вървеше хич, вложих малко парички в нея и се оправи. За да стане като нова, ще трябва да вложа още тройно, но това е друга тема. Както спомена колегата, човек който има поне малко бензин (нафта :evil:) в кръвта трябва да е притежавал поне една Алфа, а 166 е много добър избор.

ML 20V
18-10-2012, 00:53
Ще ти кажа само, че Алфа Ромео 166 не е за първа кола. Вземи си нещо по-малко.

Иначе за автомобилът и марката могат да се кажат страшно много положителни неща, като "страст" и "душа" ще са най-повтарящите се.

п.с. Могат да се кажат и не толкова хубави неща като това, че Алфа Ромео раждясва още в брошурата. ;)

Doomguy
18-10-2012, 01:02
На мен първата кола ми е именно 166-цата и не виждам някакъв проблем. Изобщо не е толкова голяма, колкото изглежда, има задоволителна маневреност и се кара много лесно. С габарита се свиква лесно, първата седмица когато взех моята ходих на чудните мостове, който е бил знае колко е тесен пътя до там. Ако имаш постоянни финанси, не виждам какво се чудиш.

pavlov92
18-10-2012, 01:18
Казвам първа кола в смисъл че ще е моя,а не че току що съм взел книжка.Имам доста навъртяни километри за млад шофьор и съм карал и бусове.Габаритите не смятам че ще ме притесняват,просто май вече казах че съм много впечатлен от самата кола и се надявам да не и стана роб със разходи по нея всеки месец(освен гориво).От всичките коли които гледам Алфата изпъква пред тях и знам че няма да си взема кола която няма да ми създава проблем.Сега чета из форумите за другите коли то не бяха нисани,фордове и т.н(само дизели) ,обаче само тук си направих труда да пиша:wub:

Doomguy
18-10-2012, 01:26
Казвам първа кола в смисъл че ще е моя,а не че току що съм взел книжка.Имам доста навъртяни километри за млад шофьор и съм карал и бусове.Габаритите не смятам че ще ме притесняват,просто май вече казах че съм много впечатлен от самата кола и се надявам да не и стана роб със разходи по нея всеки месец(освен гориво).От всичките коли които гледам Алфата изпъква пред тях и знам че няма да си взема кола която няма да ми създава проблем.Сега чета из форумите за другите коли то не бяха нисани,фордове и т.н(само дизели) ,обаче само тук си направих труда да пиша:wub:
Това удебеленото стана при мен. Но все пак не се отказвай, не знам какво друго си гледал, но въпреки проблемите бих направил същия избор. Въртя по най-дългия път за да удължа кефа от шофирането, карал съм и други модели на марката от съвременната и история, но друга като 166 няма :wub:.

endeavour
18-10-2012, 08:23
Баси зомбираните типове дето сме се събрали в тоя форум :evil: А към колегата, пуснал темата - гледай, гледай и пак гледай преди да купиш. Важното е наистина да намериш читава кола, което и ти пожелавам.

lordliness
18-10-2012, 08:34
Баси зомбираните типове дето сме се събрали в тоя форум :evil: А към колегата, пуснал темата - гледай, гледай и пак гледай преди да купиш. Важното е наистина да намериш читава кола, което и ти пожелавам.

Напротив, аз съм изключително здравомислещ, просто обичам жените да се обръщат след мен и когато съм в колата.

vladev
18-10-2012, 09:13
Колега, мога да ти го кажа направо - тази кола ще ти гълта около 3 хил. (+- няколко стотин лева) на година (ремонти, данък, застраховки, винетка, без горивото) ако попаднеш на читав екземпляр. Ако уцелиш гробница - първата година ще е х2. Ако мислиш, че ти е по джоба - действай - няма да останеш разочарован. :) Ако ли не, по-добре не се хващай, ще намразиш марката...
Това е основната причина колите да са евтини, за класа си.

endeavour
18-10-2012, 09:14
Напротив, аз съм изключително здравомислещ, просто обичам жените да се обръщат след мен и когато съм в колата.
Sorry,че не е по темата, ама то при зверското дрънчене на повечето 136-ци се обръщат всички, не само жените :BIGsmile::BIGsmile::BIGsmile:

lordliness
18-10-2012, 10:03
Sorry,че не е по темата, ама то при зверското дрънчене на повечето 136-ци се обръщат всички, не само жените :BIGsmile::BIGsmile::BIGsmile:
Защо по темата е , обаче моята не дрънчи от никъде, по скоро мърка като котарак, предполагам от лагера на компресора :)

---------- Post added at 10:03 ---------- Previous post was at 09:54 ----------


Колега, мога да ти го кажа направо - тази кола ще ти гълта около 3 хил. (+- няколко стотин лева) на година (ремонти, данък, застраховки, винетка, без горивото) ако попаднеш на читав екземпляр. Ако уцелиш гробница - първата година ще е х2. Ако мислиш, че ти е по джоба - действай - няма да останеш разочарован. :) Ако ли не, по-добре не се хващай, ще намразиш марката...
Това е основната причина колите да са евтини, за класа си.
3000 е доста, аз от както я имам съм дал за ремонти около 1000, това включва и най- скъпия- съединител, данъка е 200, гражданската и тя там някъде.Всички коли се развалят.

geniusloci
18-10-2012, 10:13
Въртя по най-дългия път за да удължа кефа от шофирането.Ха, мислех, че само аз правя такива неща :)

ecotronic
18-10-2012, 11:08
Стига сте плашили човека.
Ако при покупката не се ръководиш непременно от ниската цена а добре прецениш техническото състояние на колата и така решиш да избереш разумната цена, вместо да икономисаш едни 1000 лв, купувайки някой барутарник.........вероянто ще случиш с хубав автомобил.
Оттам нататък разходите за подръжката ще са като за всеки друг автомобил. И доста далеч от ужаса, който описва колегата Владев.

Успех в избора!:smile:

vladev
18-10-2012, 12:46
Облужване на 2.4 JTD - от преди 3 дни:

Ангренажен комплект 208 лв.
Водна помпа 79 лв.
Антифриз (1.5 л.) 16 лв.
Пистов ремък 32 лв.
Ролков обтегач 284 лв.
Ролка 84 лв.
Труд – обслужване/смяна ангр. 100 лв.
-----------------
ОБЩО: 803 лв

Смяна на масло/филтри: 140лв.

Гражданска: ~200 лв.

Каско: ~400 лв.

Данък (в София): 213.21 лв.

Винетка: 65 лв, ГТП: 40 лв.

Зимни гуми (другото лято пък летни :) ): 600-800 лв.

Накладки (дискове?): 90 лв.

Дотук: ~2600-2700 лв. без нищо изненадващо да е дошло.

Носачите са по 150-250 лв (не си спомням точно за 166-цата цени). Съединителя е 300-450 (за усилен) лв + 150 лв за смяната му. Акумулатор - 200 лв. Рано или късно им идва времето.

Случайно ако се окаже да е някоя възкръснала от отвъдното:

Маховик - от магазина е 1000 лв, има ги за по 550-600 лв в ebay.
Турбо - рециклиране или подмяна е между 500 и 1000 лв.
Горивна помпа - и тя колкото турбото.
Дюзи - 150 лв само за диагностика (на 5-те). И там е от 200 (разпръсквач) до 1000 (за нова).

За това колега - гледай хубаво - в сервиз задължително преди да я купиш, да не се налагат тия последните.

Не те плаша, просто да си подготвен. Аз като купуваш вагона ги знаех тези неща и все пак го взех и съм доволен.


Оттам нататък разходите за подръжката ще са като за всеки друг автомобил.

Съгласен, просто да имаш кола си е Разход (и кеф)! Ако си купи Голф 4 TDI ситуацията няма да е много по-различна.

Дописано: ecotronic - убеди ме - айде да не са 3000, но около 2 за София (заради каското) след първата година...

ecotronic
18-10-2012, 12:59
Такова обслужване като смяна на ангренаж, гуми, акумулатор.................се прави нормално на 50 - 70 К.
Средно статистическият български шофьор върти едни 10 К годишно. В този случай директно делим сумата, която си посочил на 5 - 7.
Смея да твърдя това, че годишната техническа подръжка на автомобил в добро техническо състояние + данъци и застраховки (без каско) не надхвърля 1000 лв.

lordliness
18-10-2012, 13:07
Такова обслужване като смяна на ангренаж, гуми, акумулатор.................се прави нормално на 50 - 70 К.
Средно статистическият български шофьор върти едни 10 К годишно. В този случай директно делим сумата, която си посочил на 5 - 7.
Смея да твърдя това, че годишната техническа подръжка на автомобил в добро техническо състояние + данъци и застраховки (без каско) не надхвърля 1000 лв.
A пистовия ремък и ролките му, може въобще да не се сменят, ако не е наложително.

pavlov92
18-10-2012, 16:26
Бяхте доста изчерпателни!Обаче тази която бях харесал е продадена та сега ще разгледам из форума дали някой предлага,ако някой има предложения може да ги прати тук!Мерси предварително!

pitbull
18-10-2012, 17:33
Колега виж тази поне по снимки хваща окото http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74282

и една по евтина http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70647&highlight=%EF%F0%EE%E4%E0%E2%E0%EC+166

koolio
18-10-2012, 20:40
За 3-4 к няма да намериш нищо, по което да не вкараш поне още толкова и пак да не прилича на кола. Цените за запазени екземпляри около 2002 г. започват от 2000-2300 евро е чужбина. Ако можеш да си я позволиш - скачай, ще имаш кола, която освен, че ще ти върши добра работа, няма да ти се слиза от нея.

trop4i
18-10-2012, 20:47
За 3-4 хиляди едвали ли ще е само сядаш и караш, но и за повече да е няма гаранция-гледаш внимателно надяваш се и на малко късмет и ако те кефи вземаш.

Doomguy
18-10-2012, 22:10
Стига гледайте цените на частните обяви. В бг колите идват от други канали, за това и цените тук са други. Това не значи, че всички са гробници.

duronman
19-10-2012, 00:10
Който е бил на италфеста е забелязал каква купих за 3-4 хиляди, така че това са много относителни неща. Цената не винаги определя колата...

geniusloci
19-10-2012, 11:49
Смея да твърдя това, че годишната техническа подръжка на автомобил в добро техническо състояние + данъци и застраховки (без каско) не надхвърля 1000 лв.И без гуми, и без да броим евентуални повреди по окачването, и.. да, без каско.

koolio
19-10-2012, 13:06
Окачването трябва да се сложи в първоначалното обслужване.

geniusloci
20-10-2012, 09:58
Окачването трябва да се сложи в първоначалното обслужване.И в поддръжката :roll2:

koolio
20-10-2012, 13:36
И в поддръжката :roll2:

Общо взето като чета темите - заедно със смяната на ремъци и ролки.

Linkestis
20-10-2012, 15:52
Ако е с "TUV" Алфата,не беше ли по-добре бре Кольо?
Демек... на всяка втора смяна примерно.Така съм чувал де..

koolio
20-10-2012, 16:17
По нашите пътища ако изкарат до смяна на ремъци и ролки, т.е. 50 000 км, ще е добро постижение.
Говоря за рециклирани носачи.

trop4i
20-10-2012, 21:45
С нашите пътища сме горди за държава в европейския съюз-преди два дена прецакана предна гума благодарение на европейските ни пътища.

Doomguy
20-10-2012, 23:36
Толкова пъти си повредих гумите, че вече спря да ми пука. Добре, че са за смяна. Гледам да не вдигам над 100 и тва е. 17-ките ги направих квадратни. Тук всичко над 15-ки железни е неприложимо. Особено ако пътуваш повече.

koolio
21-10-2012, 10:07
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-166-2-4-jtd-klimaautomatik-navi-leder-hockenheim/165978836.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT

Ето едно добро предложение. 230 х км не са нищо за този двигател, има валиден ТЮВ до 2014, а с докарването ще стъпи okolo 4 бона.

Linkestis
21-10-2012, 10:25
Стига с тоя измислен ТЮВ.До преди време пък твърдеше че 166-ца под 5-6 бона е кошник.

П.П
Твоята като е с ТЮВ...колко неща оправи от както си я купил?

П.П

В една тема съм ти писал че ТЮВ,валиден с всичките му салтанати в Дупница стига до 100-на лева!

koolio
21-10-2012, 11:41
Стига с тоя измислен ТЮВ.До преди време пък твърдеше че 166-ца под 5-6 бона е кошник.

П.П
Твоята като е с ТЮВ...колко неща оправи от както си я купил?

П.П

В една тема съм ти писал че ТЮВ,валиден с всичките му салтанати в Дупница стига до 100-на лева!
По т.1 и 3 - да, ако я купуваш от Дупница, а не на собствен ход от Германия по лично проверена обява. За цените - от миналата година цените на бизнес класа - А6, е39, 166, S60, са паднали с около 30%, така че ако миналата година хубава 166 около 2002-2003 е струвала около 3500 евро, нормално сега да е около 2300 евро.
П.С. Сменил съм един датчик, термостат и предно окачване за 17 х км. ;)

Linkestis
21-10-2012, 14:23
Лъжеш :)

koolio
21-10-2012, 14:43
Лъжеш :)

ОК, ти по-добре знаеш аз какво съм сменил на моята кола :shutup:.

П.С> В ДУпница колите идват от Италия, къв ТЮВ, кви 5 лева?

Linkestis
21-10-2012, 14:46
ОК, ти по-добре знаеш аз какво съм сменил на моята кола :shutup:.

П.С> В ДУпница колите идват от Италия, къв ТЮВ, кви 5 лева?

Аз не казвам от къде идват а какво може да ти напечатат.
Лично съм ти виждал колата на подемника :)
В частност задното окачване

koolio
21-10-2012, 16:42
На задното окачване смених унибалите, а след около 13 х км - тампоните на стабилизиращата щанга - общо около 100 лева. Ако някого това го притеснява, да си купи Кадет.

Pepko-Bepko
21-10-2012, 18:38
Добре де колио....уж ТЮВ имаш а се оказва че окачването и отпреде и отзаде е било леш!Хващам се на бас че и съединителя ти е оригиналния и там нищо не е барано.Какво гледат на тоя толкова важен за тебе ТЮВ ако не окачване и спирачки?:prescription:

koolio
21-10-2012, 20:58
Кой казва, че окачването е било леш като дойде колата ? Леш стана след 10-15 х км по родните пътища. И кой говори за спирачки?

Pepko-Bepko
21-10-2012, 21:26
Оправено окачване за 10-15 хиляди аз не мога да се съглася че ще се скапе цялото.Даден елемент ДА,но цялото НЕ.Не съм видял до сега ново внесена алфа с сменено окачване и сменен съединител.Ако ще в немски номера да дойде!Това с ТЮВа е болшав работа!

koolio
21-10-2012, 21:52
Ако колата за теб е само окачване ...

duronman
22-10-2012, 00:31
Цитираната на 230К. Може и нищо да не са за мотора, но салонът вече изглежда захабен и ми изглежда напълно ненужно занимание някой да си играе да я докарва...

Pepko-Bepko
22-10-2012, 01:27
Не ми е ясно какво гледат в този толкова важен за теб ТЮВ...и какво точно те успокоява ако колата го има.Сега остава да кажеш че окачването не е важно и скъпо струващо в 166 !Не го приемай лично просто искам да го обсъдим :cheers:

ML 20V
22-10-2012, 10:31
"Тюв" Много лесно се фалшифицират за коли, които ще се продават по нашите дължини. Измами във всичко вече... В Германия кола без "Тюв" не е смятат за кола, и прегледа е жесток (за нашите представи), но си заслужава, защото колите на пътя са технически изправни по стандарти неприложими в нашата страна.

koolio
22-10-2012, 10:46
Не ми е ясно какво гледат в този толкова важен за теб ТЮВ...и какво точно те успокоява ако колата го има.Сега остава да кажеш че окачването не е важно и скъпо струващо в 166 !Не го приемай лично просто искам да го обсъдим :cheers:

Колегата по-долу ти е отговорил. Мнението ми се припокрива с неговото.
В Германия и Швейцария прегледът не се минава с дребна почерпка и е все пак някакъв критерий за състоянието на колата.

Linkestis
22-10-2012, 19:36
Кольо,нали се сещаш че мангала които има автокъща в Германия,/защото повечето са си чисти цигани/много лесно може да пробута на такъв като теб не с ТЮВ,ами белязана кола с лайно от последния фараон на Египет!
Още повече джамбазина които ти докарва въпросната тюфирана кочина,която ти си мислиш че е минала преглед за около 600 евро е кораба на Блейк,няма да ти каже:да прегледа е фалшив.
Ем си адвокат ем си възрастен човек..слезни на земята.
Не се засягай,приятели сме но не мога да ти се начудя защо си толкова наивен в това отношение?

П.П за Швейцария съм съгласен че преглед не се минава току така.

Pepko-Bepko
22-10-2012, 21:43
Аз попитах какво точно покрива този преглед и ми е ясно че за джамбазите не е проблем да го фалшифицират.

koolio
22-10-2012, 22:04
Кольо,нали се сещаш че мангала които има автокъща в Германия,/защото повечето са си чисти цигани/много лесно може да пробута на такъв като теб не с ТЮВ,ами белязана кола с лайно от последния фараон на Египет!
Още повече джамбазина които ти докарва въпросната тюфирана кочина,която ти си мислиш че е минала преглед за около 600 евро е кораба на Блейк,няма да ти каже:да прегледа е фалшив.
Ем си адвокат ем си възрастен човек..слезни на земята.
Не се засягай,приятели сме но не мога да ти се начудя защо си толкова наивен в това отношение?

П.П за Швейцария съм съгласен че преглед не се минава току така.

Уффф, някой път ще ти разказвам, като се видим наживо. Моята кола конкретно е от собственик, не от мангалска автокъща, подбрах си я аз, джамбазинът само я провери и докара. Друго на ръка, че с въпросния джамбазин търсихме кола от половин година и ако е искал да ме преметне и да ми докара какъв да е кенеф, щеше да го направи още през май, а не да чака до декември, за да харесаме истинска кола. Отделно, че колата си я виждал, виждал си и какво има на нашия пазар, та не знам що си кривиш душата. ;)

thecleaner
22-10-2012, 22:46
Уффф, някой път ще ти разказвам, като се видим наживо. Моята кола конкретно е от собственик, не от мангалска автокъща, подбрах си я аз, джамбазинът само я провери и докара. Друго на ръка, че с въпросния джамбазин търсихме кола от половин година и ако е искал да ме преметне и да ми докара какъв да е кенеф, щеше да го направи още през май, а не да чака до декември, за да харесаме истинска кола. Отделно, че колата си я виждал, виждал си и какво има на нашия пазар, та не знам що си кривиш душата. ;)





Колец, а помниш ли как колата ти с Тюв са оказа с оргиналната водна помпа течаща :) А накладките беха на железо ма не помня кои:)
Тоест да обобщим купуваш си кола за 8-9к лева с ТЮВ от собственик Италианец живеещ в Германия, сменяш окачване, термостат, накладки, пълно обсужване и правиш и печката с която се гордееш се оказва че не работи. Ако ми обясниш каква е разликата с лачена Горублянка за 3500лв., та признавам за истинки адвокат. :pimp:

П.С. Сменен челен жам и ксенонови крушки, те гръмнаха от само себе си.

koolio
22-10-2012, 23:29
Колец, а помниш ли как колата ти с Тюв са оказа с оргиналната водна помпа течаща :) А накладките беха на железо ма не помня кои:)
Тоест да обобщим купуваш си кола за 8-9к лева с ТЮВ от собственик Италианец живеещ в Германия, сменяш окачване, термостат, накладки, пълно обсужване и правиш и печката с която се гордееш се оказва че не работи. Ако ми обясниш каква е разликата с лачена Горублянка за 3500лв., та признавам за истинки адвокат. :pimp:

П.С. Сменен челен жам и ксенонови крушки, те гръмнаха от само себе си.

И да ти го обясня, няма да разбереш, ти виждаш колите или на старта, или на скрап ;).

Митко145
23-10-2012, 21:22
Да се намеся и аз в спора за прегледите в Европа:
Работя в сервиз в, който правим ГТП в Австрия.Тук няма брат,баща или приятел по простата пречина,че при едно последвало ПТП на даден автомобил сервиза в който е минал преглед носи отговорност ако се докаже, че е имал някаква неизправност.
Мога да опиша всичко ,което се проверява но сега не ми се пише,защото е много.
Има голяма разлика да купиш кола с току що минал преглед и изтичащ такъв.
Аз също преди една година си вземах моята от Германия с валиден но изтичащ след 4 месеца тюв.
За сега съм сменил само вътрешни карета/само дясното беше за смяна/Още не съм сменял и ремъци защото колата си има история,която не е писана от някои джанбазин.

Blago
24-10-2012, 23:57
Като собственик на ALFA ROMEO 166 - 2.4 JTD/150hp от 5 години мога да ти кажа само едно - КОЛАТА Е НЕВЕРОЯТНА!!!

За тези 5 години съм навъртял около 80 000 км. и чак сега правя окачване. На дълъг път разходът в лятна жега с климатроник не ми е надхвърлял 6.7л/100км - обикновено е 6.2, ако караш до 150 км/ч. (до Банско и обратно натоварен го правя за 5.7). В града ми харчи около 9. Салонът и кожата са невероятни - задните кресла са по-удобни отколкото на RANGE ROVER за 220 000 лева (спечелих бас). Багажникът е достатъчно голям и има отвор за ски !!! Побира спокойно 3 чифта ски, 3 чифта щеки, 3 чифта обувки, 2 средни куфара, 1 сак и дребна чанта.

Ако наистина колата ти е харесала - КУПУВАЙ!

Но разбира се избирай мъдро (с проверка) и не пести първоначално, за да не попаднеш на кошник с форма на 166-ица.

Аз лично моята я купих от Италия и съветът ми е ако имаш познат търговец внеси си от чужбина.

Инфо за модела и различните двигатели може да намериш на сайта auto.ru - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/alfa-romeo/166/#166_936

Не вярвай в приказки за поддръжка от 3 000 лева годишно. По цените, които има във форума сам се увери колоко наща се сменят за тези пари. За всяка кола от този клас и на тези години ще имаш разходи. Да ни би AUDI A6, BMW 5, MERCEDES E да излизат по-евтино?!?!

Успех и късмет, изборът ти е много добър!

koolio
25-10-2012, 00:10
Като собственик на ALFA ROMEO 166 - 2.4 JTD/150hp от 5 години мога да ти кажа само едно - КОЛАТА Е НЕВЕРОЯТНА!!!

За тези 5 години съм навъртял около 80 000 км. и чак сега правя окачване. На дълъг път разходът в лятна жега с климатроник не ми е надхвърлял 6.7л/100км - обикновено е 6.2, ако караш до 150 км/ч. (до Банско и обратно натоварен го правя за 5.7). В града ми харчи около 9. Салонът и кожата са невероятни - задните кресла са по-удобни отколкото на RANGE ROVER за 220 000 лева (спечелих бас). Багажникът е достатъчно голям и има отвор за ски !!! Побира спокойно 3 чифта ски, 3 чифта щеки, 3 чифта обувки, 2 средни куфара, 1 сак и дребна чанта.

Ако наистина колата ти е харесала - КУПУВАЙ!

Но разбира се избирай мъдро (с проверка) и не пести първоначално, за да не попаднеш на кошник с форма на 166-ица.

Аз лично моята я купих от Италия и съветът ми е ако имаш познат търговец внеси си от чужбина.

Инфо за модела и различните двигатели може да намериш на сайта auto.ru - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/alfa-romeo/166/#166_936

Не вярвай в приказки за поддръжка от 3 000 лева годишно. По цените, които има във форума сам се увери колоко наща се сменят за тези пари. За всяка кола от този клас и на тези години ще имаш разходи. Да ни би AUDI A6, BMW 5, MERCEDES E да излизат по-евтино?!?!

Успех и късмет, изборът ти е много добър!

Поздравления за поста, колега!