View Full Version : Предстояща покупка на 166-ца
endeavour
11-07-2013, 07:10
Плочата вече се надраска, не се ли усещате? 16-клапановите ТС били умреляци, щото са Фиатски, дизелите пък били "някакви" печки... Предлагам да се направи подфорум "Арезе-та и секви истински алфови мотори", та да могат "богопомазаните" да си припяват едно и също, без ние простосмъртните да им се моткаме с фиатските си недоразумения. Съжалявам за острия тон, но където и да прочетеш в тоя форум, щом се коментират двигатели, все същите лакърдии. Сякаш някой от нас е виновен, че поради извънземния си мениджмънт и потресаващо успешната "трента тре" любимата ми марка изпадна дотам, че да я глътне Фиат? Аз също бих предпочел да имам под капака някаква нова версия на фантастичния алуминиев двувалов мотор на алфетите и старите джулиети, ама :dunno:
Bobiuzunov
13-07-2013, 19:19
Вторник отивам да я взема и след това ще се похваля :super:
Bobiuzunov
19-07-2013, 19:15
Да се похваля V6-a е вече при мен.Първи впечатления,върви добре,няма тягата на JTD,но пък над 4000 оборота ставе лудница.Прави ми впечaтление че май е малко по вдигната отзад спрямо JTD,но мога и да се бъркам,защото гуммите са поизносени.Елементите по таблото трябва да се оправят,че са гадни,знаете как ставaт.Някъде имаше такава тема и ще потърся,ако някои даде линк ще бъда благодарен.
Тези дни ще направя снимки и ще ги кача.
Bobiuzunov
19-07-2013, 19:45
:big_bow_down:
Bobiuzunov
20-07-2013, 08:11
Още от мен,задното гърне много гърми и май е за смяна.Проверих в AXM-а но няма.Къде да търся?
Също така при натискане на спирачката ми се струва че педала има много луфт,но това ще се провери.Мислех че с тези по голями спирачни апарати и дискове ще спира по добре от JTD-то,но не е така и явно имо проблем.
Още от мен,задното гърне много гърми и май е за смяна.Проверих в AXM-а но няма.Къде да търся?
Също така при натискане на спирачката ми се струва че педала има много луфт,но това ще се провери.Мислех че с тези по голями спирачни апарати и дискове ще спира по добре от JTD-то,но не е така и явно имо проблем.
Може да си сложиш друго гърне, да се завари старото или да свалиш от някоя разпарчетосана. Относно спирачките, най-добре първо си смени спирачната течност, тази процедура си върви с едно хубаво обезвъздушаване и често се случва да си вземеш колата с много по-вдигнат педал ;) Другото са стандартните профилактики по спирачките - раздвижване и т.н.
Bobiuzunov
20-07-2013, 09:05
Да ще пробвам първо със смяня на спирачната течност и обезвъздушаване и ще видя какво ще стане.Едно въпросче за маслото,сега колата е с 5/40 което е на 1000 км. това става ли или да наливам 10/60?
Да ще пробвам първо със смяня на спирачната течност и обезвъздушаване и ще видя какво ще стане.Едно въпросче за маслото,сега колата е с 5/40 което е на 1000 км. това става ли или да наливам 10/60?
Аз до колкото разбрах става въпрос за 3,0, него го дават с 10W40 значи не му е проблем и 5W40 - в случай, че колата е перфектна и няма излезли от допуск луфтове по валове и т.н. Ако си и много голям мераклия намери някой да ти измери налягането на маслото на напълно загрял мотор на празен ход и на 5000об, ако има на празен ход поне 2 бара няма проблеми. На обороти трябва да е поне 3. Това са минимални стойности, дори и около тях лично аз бих избягал на по-гъсто масло, щото като навъртиш с това масло примерно 8хил.км стойностите може да станат други. Отделно винаги има шанс да изтрака с новото масло, ако на старото му е правена черна магия преди продажбата. Абе хакай му 10W60 или 15W50, ако не ти се занимава с глупости. :)
По-скоро 5В50 или 10В60. Все пак го дават да се сменя на 20000км. На 15В50 ми се струва, че са му множко 20000км
Bobiuzunov
20-07-2013, 12:32
Сега ще покарам с това масло и на другта смяня ще налея 10W60.
Намерих задно гъне но е от 2.5,дали е същото като но 3.0?
Да ще пробвам първо със смяня на спирачната течност и обезвъздушаване и ще видя какво ще стане.Едно въпросче за маслото,сега колата е с 5/40 което е на 1000 км. това става ли или да наливам 10/60?
На моята 156 2.5 досега съм слагал само 10w60 масла , но в никакъв случай не бих я карал повече от 10 000 км с такова.
Сега ще покарам с това масло и на другта смяня ще налея 10W60.
Намерих задно гъне но е от 2.5,дали е същото като но 3.0?
Същото е. Все пак виж де.
Намерих задно гъне но е от 2.5,дали е същото като но 3.0?
Според EPER са 2 вида:
V1 (M10 ,M15 ,M16 ) V1 SEDAN 98
M10 2500 V6 24V
M15 3000 V6 24V
M16 3000 V6 24V BRA C.A.
задно гърне - 60656309
-----------------------------
за всички други 2.5 и 3.0:
задното гърне е 60672046
Сега ще покарам с това масло и на другта смяня ще налея 10W60.
Намерих задно гъне но е от 2.5,дали е същото като но 3.0?
Колега, дал си не-малко пари за кола, смени си маслото с хубаво 10W-60 за да ти е мирна главата. Имаш ли гаранция, че е на малко километри това, с което си в момента?
Bobiuzunov
20-07-2013, 14:20
Да така е но първо ще я регистрирам и после ще го сменя.
По шасито ли да проверя дали задното гърне на моята и на 2.5 са еднакви?
CHEFO666
20-07-2013, 14:41
Да се похваля V6-a е вече при мен.Първи впечатления,върви добре,няма тягата на JTD,но пък над 4000 оборота ставе лудница.Прави ми впечaтление че май е малко по вдигната отзад спрямо JTD,но мога и да се бъркам,защото гуммите са поизносени.Елементите по таблото трябва да се оправят,че са гадни,знаете как ставaт.Някъде имаше такава тема и ще потърся,ако някои даде линк ще бъда благодарен.
Тези дни ще направя снимки и ще ги кача.
То хубаво ...ама никой не ти чистити новата придобивка....
Честито човече...със здраве да си я връткаш...Колицата е супер...2.5 v6 ... супер...По на татък 3.2 ти пожелавам си вземеш.Аз съм фен на големите кубатури двигатели....На скоро си купих и 5700 куб американски мускол ... никви турбини не го дигат пред мощния двигател с голям въртящ момент....или разбирасе 2.4 jtd ... тва е истината.
Честито...!!
Bobiuzunov
20-07-2013, 15:16
Мерси колега.Иначе колата е 3.0 24V 226 кончета.
Мерси колега.Иначе колата е 3.0 24V 226 кончета.
Ще е интересно да кажеш коя върви повече примерно от 100 до 200 и колко секунди е разликата. Чисто любопитство :) Поне ще е меродавно щом имаш и двете, ще си безпристрастен. Честито!
Scrapera
20-07-2013, 17:26
Честито и от мен! Със здраве да си я караш и много немски талиги да накажеш. :mrgreen:
Bobiuzunov
20-07-2013, 18:02
Мерси за пожеланията колеги.Веднага отговарям за вървежа че JTD-то в доускорение е в пъти по пъргаво,като искам да кажа че това е субективно усещане и аз така го усещам,но обещавам тези дни да направя тест и тогава ще дам и цифри.:bangin:
Мерси за пожеланията колеге.Веднага отговарям за вървежа че JTD-то в доускорение е в пъти по пъргаво,като искам да кажа че това е субективно усещане и аз така го усещам,но обещавам тези дни да направя тест и тогава ще дам и цифри.:bangin:
Айде дано да си удържиш на обещанието, щото на мен ми е много интересно, няма да се учудя да хвърлиш голямата бомба тука :) т.е. V6 да падне.
Bobiuzunov
20-07-2013, 22:01
Обещавам в най скоро време да направя малко тестче и да споделя резултатите.:prescription:
CHEFO666
20-07-2013, 23:46
Мерси колега.Иначе колата е 3.0 24V 226 кончета.
О,сериозна машина....А,аз защо останах с впечатление че е 2.5....нищо,как де.
Супер...още по добре.Убеден съм че....на старт,че дори и след това jtdto ще кърти....но и тая 3 литрова бичкия след определени обороти няма да се дава грам.....Мисля че вървежа ще им е на равно.Поне ако съда по мойта,която е чипосана...и върви си ебе мамата....:Tease:
Jivko7777
21-07-2013, 01:11
Айде дано да си удържиш на обещанието, щото на мен ми е много интересно, няма да се учудя да хвърлиш голямата бомба тука :) т.е. V6 да падне.
е че jtd-to му ремапнато и то това е 150-ка 2,4 ест че ще по добре от бенза
Bobiuzunov
21-07-2013, 17:59
Стрелката на километража леко трепти,някой имал ли е подобен проблем и как се решава?
И на моята стрелката трепти около 100-110, но не ми прави впечатление. Явно си е от модела.
Аз залагам на бензинката.
Bobiuzunov
21-07-2013, 22:14
Тези дни ще задоволя вашето и мое разбирасе любопитство :bouncing_smiley: п.с Селения 10w60 Racing добро ли е?Щото въпреки че момчето ме увери че е сменявано аз мисля да го махна,иначе е свежо,цвета е като на ново,но нали е на газ ламята :bouncing_smiley:
Bobiuzunov
21-07-2013, 23:32
Вече почват да ме се въртят някои мисли в главата,ако си намеря салон(за предпочитане да е черна кожа) седалки и кори дали ще стане трансплантацията?Ако някой знае къде има читав да свирка.Цената горе долу каква е?
Scrapera
21-07-2013, 23:46
Зависи как го намериш - перфектни седалки и кори струват някъде 400лв. Ако чакаш някой да ти каже къде има може да си покараш доста с плюшените седалки. Търси във форума и в мобиле от коли на части. И аз залагам на бензина.
CHEFO666
22-07-2013, 00:00
Аз съм за печката:metal: ...ама няма да го жалиш....
Слагам бира на масата от мен,дизелака ако падне...
п.с Селения 10w60 Racing добро ли е?
Едва ли има лошо 10w60 масло , стига да е истинско.
166 3.0:
0-100 ~ 7.5 сек
100-200 ~ 21 сек (100км/ч на 3та)
166 2.4 (185):
0-100 ~ 9 сек
100-200 ~ ?
ecotronic
22-07-2013, 00:09
Аз съм за печката:metal: ...ама няма да го жалиш....
Слагам бира на масата от мен,дизелака ако падне...
Бирата си я загубил в момента в който си я заложил :)
Ами дай да залагаме за нещо по-реално - с колко дължини ще го откъсне бензинката.
radostin_ivanov
22-07-2013, 00:14
Има едно не известно,а то е от 100 до 200 на коя скорост,щото ако е на 6-та мисля че дизела ще е отпред,но ако е от трета бензина е отпред. Честито на собственика.
Scrapera
22-07-2013, 00:25
В този форум има страшно много хора, които си мислят, че JTD е някакъв свръх звуков самолет (отнася се и за 136к.с.), който трепе наред всякакви бензинки, независимо от кубатурата и мощността. И кой нормален включва 6-та скорост на 3.0 V6 със 100 км/ч, когато се състезава? :screwy:
Linkestis
22-07-2013, 00:34
Ама много ги разбирате коя вървяла коя не.
Слагам големия талон на капака че 3,0 бензин припада от печката.
Желаещи за облога???
Tempras ти си най-разбирач,вади талоните на бабичките и гледай невероятната тройка как финишира.Ще ти взема и двата талона щото си ербаб
Има едно не известно,а то е от 100 до 200 на коя скорост,щото ако е на 6-та мисля че дизела ще е отпред,но ако е от трета бензина е отпред. Честито на собственика.
Неизвестните са повече: съединителят дали е наред, 6така върви във високите обороти и е много чувствителен към състояние на дебитомер. Освен това е на газ : дори при теста да го караш на бензин преди това не е ясно дали ecu-то не се е адаптирало към газта.
Дали има запушени катализатори и сигурно има и други неща но сега не сещам.
ecotronic
22-07-2013, 01:00
Ама много ги разбирате коя вървяла коя не.
Слагам големия талон на капака че 3,0 бензин припада от печката.
Желаещи за облога???
Tempras ти си най-разбирач,вади талоните на бабичките и гледай невероятната тройка как финишира.Ще ти взема и двата талона щото си ербаб
Хазартен тип си ти Мариане :)
Да погледнем малко факти. Човекът говори за чипосана 150 коньова печка като да е 180 коня.
Тези 180 коня на дино ли ги е видял или така му е казал този, който я е ремапвал?
Поне да беше 20V мотор, щях да го приема като по-вероятно.
Накратко 40 + коня разлика пък и в полза на бензин хич не са за подценяване.
radostin_ivanov
22-07-2013, 01:35
Няма ли значение от коя скорост ще е старта,и двете коли да са исправни си слагам не само талона,но и акта за раждане в полза на бензина.
Всичко зависи от състоянието на колите. Ако дизела си прави заводските коне а бензина е издухан, резултата ще е в полза на нафтата. Виждал съм бензинки замерени на дино, които са останали с половината от заводските коне. При изправни коли обаче, дизела няма никакъв шанс, поне ако е само с ремап. Късите скорости също го спъват. Много хора подценяват 6-ка, но това чудо върви във всякакви обороти. Нафтата тръгва като надуе турбото и малко след 4к оборота е аут.
На хартия всеки знае много, и аз много спорих навремето, ама като седнеш в чипосана 166JTD и видиш как не ще нито 2-ра нито 3-та почваш да се чешеш по главата :crybaby:
Аз само не разбрах на каква дисциплина ще е опитната постановка... И един и същи ли ще е водачът... :)
На хартия всеки знае много, и аз много спорих навремето, ама като седнеш в чипосана 166JTD и видиш как не ще нито 2-ра нито 3-та почваш да се чешеш по главата :crybaby:
Да, въртящ момент... Който според мен си е доста субективна величина. Ако беше по-важен от конете обаче, данъка щеше да се определя от него :).
ecotronic
22-07-2013, 11:02
Да, въртящ момент... Който според мен си е доста субективна величина. Ако беше по-важен от конете обаче, данъка щеше да се определя от него :).
Да си дойдем на думата:)
В конкретния случай дискутираме това коя от двете коли ще достигне някаква скорост за по-кратко време.
Казано с други думи - ще извърши някаква работа за по-кратко време.
За тези, които са подремвали в час по физика ще напомня:
Извършена работа за единица време се нарича МОЩНОСТ!
Въртящият момент е вид сила. Една сила може да съществува и без да извършва работа.
А така, сега и аз да се включа :) Разликата е там, че говорим за максимална мощност, а не за осреднена в някакъв диапазон обороти. Затова най-добре да се погледнат динографиките на двата типа мотори:
http://www.alfa156.cz/technika/vykonostni-charakteristika-benzinovych-motoru
Вижте сега как се разшределя мощността при V6: да речем от 5000- 7000 е в рамките на 80 % от макс. мощност.
При дизелите: http://www.alfa156.cz/technika/vykonostni-charakteristika-dieslovych-motoru Там диапазонът е от 2000 до 4000. Ясно е, че важното е не разликата от мин и макс обороти, а отношението им - т.е. при бензинките имаме отношение от 7/5 = 1.4 , а при дизелите е около 2. Очевидно, тук тд-тата бият. Затова, при ситуации, където се изисква голям работен диапазон (0-100, изпреварване и т.н.), те са доста по-силни, спрямо коненте, които имат. От друга страна, при високи скорости (над 100 км/ч) където оборотите не се променят много бензинът вече е в свои води. На практика аз наблюдавам същото - с моята В6-ца се чувствам недостижим след 100 км/ч, преди това не съм толкова уверен, че някое жтд няма да ме хапне :)
ecotronic
22-07-2013, 12:22
А така, сега и аз да се включа :) Разликата е там, че говорим за максимална мощност, а не за осреднена в някакъв диапазон обороти. Затова най-добре да се погледнат динографиките на двата типа мотори:
http://www.alfa156.cz/technika/vykonostni-charakteristika-benzinovych-motoru
Вижте сега как се разшределя мощността при V6: да речем от 5000- 7000 е в рамките на 80 % от макс. мощност.
При дизелите: http://www.alfa156.cz/technika/vykonostni-charakteristika-dieslovych-motoru Там диапазонът е от 2000 до 4000. Ясно е, че важното е не разликата от мин и макс обороти, а отношението им - т.е. при бензинките имаме отношение от 7/5 = 1.4 , а при дизелите е около 2. Очевидно, тук тд-тата бият. Затова, при ситуации, където се изисква голям работен диапазон (0-100, изпреварване и т.н.), те са доста по-силни, спрямо коненте, които имат. От друга страна, при високи скорости (над 100 км/ч) където оборотите не се променят много бензинът вече е в свои води. На практика аз наблюдавам същото - с моята В6-ца се чувствам недостижим след 100 км/ч, преди това не съм толкова уверен, че някое жтд няма да ме хапне :)
Много верни и задълбочени разсъждения.
Но те обясняват защо дизелът "дърпа" повече, ако примерно се движиш с 80 на 5 - та и рязко стъпиш на газта. Ако обаче в този момент с бензинката минеш на ниска предавка, за да вкараш двигателя в диапазона от обороти, където той отдава голяма мощност, ситуацията ще е съвсем различна и няма как по-маломощният двигател да бие по-мощният.
Много верни и задълбочени разсъждения.
Но те обясняват защо дизелът "дърпа" повече, ако примерно се движиш с 80 на 5 - та и рязко стъпиш на газта. Ако обаче в този момент с бензинката минеш на ниска предавка, за да вкараш двигателя в диапазона от обороти, където той отдава голяма мощност, ситуацията ще е съвсем различна и няма как по-маломощният двигател да бие по-мощният.
Тей тей ще има да ги смяташ тия работи докато гледаш нечии стопове. Бензин за да дръпне дизел трябва да е много повече коне ;) Колко точно повече, ще стане ясно ако колегата ги опъне 2-те коли :) Ще е интересно!
Тези дни ще задоволя вашето и мое разбирасе любопитство :bouncing_smiley: п.с Селения 10w60 Racing добро ли е?Щото въпреки че момчето ме увери че е сменявано аз мисля да го махна,иначе е свежо,цвета е като на ново,но нали е на газ ламята :bouncing_smiley:
Аз карам с това http://www.kroon-oil.com/en/products/catalogue/seg_aut/krmo/324/car-light-transport/kroon-oil-motoroils/emperol-racing-10w60/ вече второ лято или около 25-30000км, брат ми също кара неговата 2.5 с него и е хубаво масло. Да не говорим и че е сравнително евтино. Продават го в Руди - 96.
С Дидо правихме опит с неговата Ланча 2.4 136 коня от 120 той на 5-та а аз на 6-та и резултата беше доста добър в полза на моята, та не знам.:-D
ecotronic
22-07-2013, 13:00
Тей тей ще има да ги смяташ тия работи докато гледаш нечии стопове. Бензин за да дръпне дизел трябва да е много повече коне ;) Колко точно повече, ще стане ясно ако колегата ги опъне 2-те коли :) Ще е интересно!
Ами освен производителите на автомобили и разните хора дето се занимават с тест-драйв, да вземат повечко да четат по форумите преди да си публикуват данни като времена за ускоряване, мощности, максимални скорости..........:)
Тя моята Ланча не е като другите JTD-та :bravo: А и колегите все сравняват атмосферни с турбо мотори...
Jivko7777
22-07-2013, 16:47
Няма ли значение от коя скорост ще е старта,и двете коли да са исправни си слагам не само талона,но и акта за раждане в полза на бензина.
И аз залагам с мойта 2,4 ще пребия твоето 3,0 v6 -- 156 vs 156
Тей тей ще има да ги смяташ тия работи докато гледаш нечии стопове. Бензин за да дръпне дизел трябва да е много повече коне ;) Колко точно повече, ще стане ясно ако колегата ги опъне 2-те коли :) Ще е интересно!
Дали ? http://www.youtube.com/watch?v=-RRAIDsPcNc
Истината е, че всички с JTD-да, дето скачат на бензинките са най-малкото ремапвани, а в много случаи и с други турбини и интеркулери. На роман жтд-то например беше 210 коня на колелата, такова жтд е нормално да бие 3.0 в6. Според мен също добър 3.0 е доста по-силен от ремапнато 2.4 жтд 10в
210 коня на колелата са повече от колкото може да даде 3.0 v6. При такива обстоятелства е нормално да падне. Обаче само от един чип няма как да се вдигне толкова пауъра.
Дали ? http://www.youtube.com/watch?v=-RRAIDsPcNc
Истината е, че всички с JTD-да, дето скачат на бензинките са най-малкото ремапвани, а в много случаи и с други турбини и интеркулери. На роман жтд-то например беше 210 коня на колелата, такова жтд е нормално да бие 3.0 в6. Според мен също добър 3.0 е доста по-силен от ремапнато 2.4 жтд 10в
Е то в случая за чипнато JTD става въпрос, на колегата е такова. То останаха ли стокови? :)
radostin_ivanov
22-07-2013, 18:16
И аз залагам с мойта 2,4 ще пребия твоето 3,0 v6 -- 156 vs 156
Щом казваш,може и така да е,работата е там че няма как да разберем,тъй като няма да седна да бия 4000 км да правя замервания.:doctor:
Bobiuzunov
22-07-2013, 18:17
Леле каква дискусия разпалих само. :rotfl:И да тест пилота(хахахаха) ще е един и същ,тоест аз.
radostin_ivanov
22-07-2013, 18:45
:hmm:Ходи замерваи че сам си заложил и акта за раждане,добавям и лична карта.
endeavour
22-07-2013, 19:14
Стига сте спорили, вече ви казах,че колкото и да е ремапнато фиатското жтд, само като чуе, че ще се бори с "арезе" и ще му се спече турбината:noooo::noooo::noooo:
CHEFO666
22-07-2013, 19:59
ПОБЕДА БРАТЯ по ПЕЧКИ !!!!:Tease: Днес чупих кокалите на една 166 3.0 V6 немска регистрация с двама мангасаряна вътре....сигурно отиваха на море :D . От Пазарджик към густо майна филибето.До 200км/ч се държаха .... после или ги фана шубе,или колата толкова им можеше.Нещото което ми направи впечатление...когато ми се изпречка някой,пред мен да изпреварва,и следователно ни отбие от скороста....печката наемаше доста по бързо от шестака....или поне с такова впечатление оставах,набирах доста по осезаемо...и се отдалечавах,в последствие ме догонваше.
Беше забавно....и тоя шестак беше мн намазан,убавец си беше.
По скоромната ми преценка...мисля че,победата ще зависи единствено от шофьорите.....защото и двете коли са серьозни машини , и се държат еднакво.
На старт съм убеден че печката ще наеме много напред...поради факт,турбината....от там на татък ще варват еднакво.
Най добрия вариянт...Калояново,една до друга,каси бири...кой за коя е....и газ.:punk:
А германеца знаеше ли, че се дърпате?
Bobiuzunov
22-07-2013, 20:20
Абе вече и аз почвам да се чудя,на 2-ра V6 прави 110 без никви ядове.В събота ще правя замерванията,наи подробни обещавам и ще имаме огвовор на тоя толкова спорен въпрос. :director:
CHEFO666
22-07-2013, 20:30
А германеца знаеше ли, че се дърпате?
То,той се заигра пръв....той ме напъна.В момента в който го изпреварих...явно се е надъхал :lol: и ме напъна....рекох си ..ок...давай да караме щом искаш.
Така е то турбото като надуе в 2,4 става като 5,4 :tooth:
Jivko7777
22-07-2013, 21:48
Щом казваш,може и така да е,работата е там че няма как да разберем,тъй като няма да седна да бия 4000 км да правя замервания.:doctor:
Сливен не е на 4000км ама как да е :)
---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:44 ----------
Така е то турбото като надуе в 2,4 става като 5,4 :tooth:
4,2 jtd имаш предвид :tooth:
http://photo-zona.net/images/user64199/album24675/preview/1333354340_spjg1450_WP_000893.jpg
VooDoo-37
22-07-2013, 22:42
ПОБЕДА БРАТЯ по ПЕЧКИ !!!!:Tease: Днес чупих кокалите на една 166 3.0 V6 немска регистрация с двама мангасаряна вътре....сигурно отиваха на море :D . От Пазарджик към густо майна филибето.До 200км/ч се държаха .... после или ги фана шубе,или колата толкова им можеше.Нещото което ми направи впечатление...когато ми се изпречка някой,пред мен да изпреварва,и следователно ни отбие от скороста....печката наемаше доста по бързо от шестака....или поне с такова впечатление оставах,набирах доста по осезаемо...и се отдалечавах,в последствие ме догонваше.
Беше забавно....и тоя шестак беше мн намазан,убавец си беше.
По скоромната ми преценка...мисля че,победата ще зависи единствено от шофьорите.....защото и двете коли са серьозни машини , и се държат еднакво.
На старт съм убеден че печката ще наеме много напред...поради факт,турбината....от там на татък ще варват еднакво.
Най добрия вариянт...Калояново,една до друга,каси бири...кой за коя е....и газ.:punk:
Ако наистина пътуващите в колата са били роми съм 99% убеден, че колата е била "Twin Spark". Емблемата "3.0V6 24V" е поставена допълнително- да плаши гаргите :lol:
Ако наистина пътуващите в колата са били роми съм 99% убеден, че колата е била "Twin Spark". Емблемата "3.0V6 24V" е поставена допълнително- да плаши гаргите :lol:
С туинспарк няма да тръгнат да се напъват. ;) Такива псевдобегачки със сменени табелки се правят, че не им се кара. :)
VooDoo-37
22-07-2013, 23:13
С туинспарк няма да тръгнат да се напъват. ;) Такива псевдобегачки със сменени табелки се правят, че не им се кара. :)
Еее, то мангала от де да знае колко варви 2.4 JTD :tooth:
lordliness
22-07-2013, 23:39
Малко статистика- до морето и обратно 1100 км среден разход 7.4, скорост между 140- 170 по баирите всички издъхваха, моята катереше като луда, дори на места отнемах газта защото тръгваше към 180. Обороти - на равно 2500, нагоре 3000, разход на масло - нула. Не се продава или заменя.
radostin_ivanov
23-07-2013, 00:20
Сливен не е на 4000км ама как да е :-) От Германия до Бг, отиване и връщане колко са?И в Бг да сам пак няма да се разкарвам от Плевен до Сливен.И доживях да чуя дизела какъв старт от място има,момчета този въртящ момент не ви влияе добре.То ако с един чип наказваш 3.0,кво става след смяна на турбо,помпи и др. сигурно М-ки перка за закуска.
Сливен не е на 4000км ама как да е :-) От Германия до Бг, отиване и връщане колко са?И в Бг да сам пак няма да се разкарвам от Плевен до Сливен.И доживях да чуя дизела какъв старт от място има,момчета този въртящ момент не ви влияе добре.То ако с един чип наказваш 3.0,кво става след смяна на турбо,помпи и др. сигурно М-ки перка за закуска.
И аз не можах да разбера как от място до 100 дизела ще дръпне, най-малкото трябва да вкара 1 скорост повече :haha: по-скоро надеждата му е от 100 до 200 :idea:
lordliness
23-07-2013, 09:06
И аз не можах да разбера как от място до 100 дизела ще дръпне, най-малкото трябва да вкара 1 скорост повече :haha: по-скоро надеждата му е от 100 до 200 :idea:
За мен дизела е твърде тромав на старта.
ecotronic
23-07-2013, 10:30
За мен дизела е твърде тромав на старта.
Най накрая - един честен и доблестен човек :)
lordliness
23-07-2013, 10:45
Най накрая - един честен и доблестен човек :)
на старта, само на старта :)
Айде, Боби, пускай ги, че нощес сънувах как аз пък си взимам 2.4 жтд и почвам да се чудя коя ми харесва повече :) Иначе аз съм карал 2.4 20в мджет и ми се стори по-слаба от 3.2 ката. Говоря за след 100 км/ч. Преди това с тия къси 2ра и 3та - лепеше добре дизеляка :)
Jivko7777
23-07-2013, 12:21
Сливен не е на 4000км ама как да е :-) От Германия до Бг, отиване и връщане колко са?И в Бг да сам пак няма да се разкарвам от Плевен до Сливен.И доживях да чуя дизела какъв старт от място има,момчета този въртящ момент не ви влияе добре.То ако с един чип наказваш 3.0,кво става след смяна на турбо,помпи и др. сигурно М-ки перка за закуска.
Ами някои не сме само с чип :)
И тромав е само стоковия...
radostin_ivanov
23-07-2013, 17:16
За теб знаем че не си само с чип,споко.
Jivko7777
23-07-2013, 19:10
няма клип на мойта...
ето на бургаския леон на моя приятел, таа кажете дали не може старта и бил муден стига глупости...
http://www.youtube.com/watch?v=7faGImfAvzI
гледат се времената на 400м, другото е празни приказки
А ето един по подготвен 1,9тди... муден бил на старта... турбо колата си е турбо кола днес вече не е от значение бензин или дизел
0-200км - 12 сек
http://www.youtube.com/watch?v=ZYw-6r2_Pj0&list=PL68669DA37FE05471&index=199
Жика, батенце, я кажи колко кинти са наляти за да тръгне дизела на старта? ;-)
Jivko7777
23-07-2013, 20:32
Жика, батенце, я кажи колко кинти са наляти за да тръгне дизела на старта? ;-)
стига сте говори глупости бе :)
Всеки стоков съвременен дизел върви, погледнете данните на коли разгледайте образовайте се :)
Данните ги погледнахме още преди няколко страници но няма кой да чете.
166 3.0:
0-100 ~ 7.5 сек
100-200 ~ 21 сек (100км/ч на 3та)
166 2.4 (185):
0-100 ~ 9 сек
100-200 ~ ?
стига сте говори глупости бе :)
Всеки стоков съвременен дизел върви, погледнете данните на коли разгледайте образовайте се :)
Което важи и за всеки стоков съвременен бензинов мотор. Много изгодно да сравнявате съвременен назобен турбо-дизел с морално остарели атмосферни Туйн Спарк, или праисторическо Арезе. То дори и кубатурите не отговарят. Дай на чертата 1.4 L Multiair и 1.3jtdm стокови да видиш колко е зле дизела. Като са ви толкова хубави турбо-печковите ДеВеГе-та защо още не се е появил дизелов мотоциклет? ;-)
ecotronic
23-07-2013, 21:12
.........Като са ви толкова хубави турбо-печките защо още не се е появил дизелов мотоциклет? ;-)
Щото мотоциклетистът няма да може да удържа големия въртящ момент между краката си :tooth:
Данните ги погледнахме още преди няколко страници но няма кой да чете.
166 3.0:
0-100 ~ 7.5 сек
100-200 ~ 21 сек (100км/ч на 3та)
166 2.4 (185):
0-100 ~ 9 сек
100-200 ~ ?
Това за деветте секунди при 185 JTDm-а са глупости. Точно осем секунди от 0-100 и дават по каталог. С един чип и малко подобрения си е съвсем реално да бие шестака, но по шестака също има какво да се "пипне". Въобще дизеловите мотори се купуват с цел икономия, който си мисли че има бегачка се е объркал много жестоко... Немските марки имат доста големи дизели, но падат от бензиновите еквиваленти по всички други показатели, освен икономия на гориво. Тук аргумента "нютонметри" не важи, защото големите бензинки имат торк в изобилие.
lordliness
23-07-2013, 21:38
Имаше експериментален дизелов мотоциклет на един австралийски университет, с биодизел, беше пълна скръб.
Това за деветте секунди при 185 JTDm-а са глупости. Точно осем секунди от 0-100 и дават по каталог. С един чип и малко подобрения си е съвсем реално да бие шестака, но по шестака също има какво да се "пипне". Въобще дизеловите мотори се купуват с цел икономия, който си мисли че има бегачка се е объркал много жестоко... Немските марки имат доста големи дизели, но падат от бензиновите еквиваленти по всички други показатели, освен икономия на гориво. Тук аргумента "нютонметри" не важи, защото големите бензинки имат торк в изобилие.
Абе не е така. Карал съм 745i автоматик настъпано до ламарината от място и да ти кажа нищо интересно не се случва ;) Направо си е скръб в сравнение с очакванията, които има човек към такъв автомобил. Докато в 730d аз лично имам усещането за по-голям вървеж, а е 100 коня отдолу ;) Може и да е субективно но все пак. :)
Ице, стига бе... 730д да върви повече от 745i... :cheers:
То и един приятел се напъваше с едно чипосано 725tds на Кадилала, и даже замалко си повярва, но включих втора и....:mrgreen:
Това за деветте секунди при 185 JTDm-а са глупости. Точно осем секунди от 0-100 и дават по каталог.
Линк към този каталог ?
166 jtdm http://www.thecaryoudrive.com/thecaryoudrive/en/032053c77
166 jtdm http://www.digitaltuning.ch/prodotti.php?m=2&s=1&mode=1&make_id=1&model_id=12&offset=0&rows=15&order_by=%20make.nome,%20model.nome,%20products.ty pe,%20products.products_id%20&sorting=ASC&id=84
по-малко кг от 166 -> 156 jtdm http://www.1001moteurs.com/perfs/fiche-Alfa-Romeo-156-2-4-Jtd-SW-183.html
Ице, стига бе... 730д да върви повече от 745i... :cheers:
То и един приятел се напъваше с едно чипосано 725tds на Кадилала, и даже замалко си повярва, но включих втора и....:mrgreen:
Е той TDS-а си е тояга, ама 730d върви много приятно, може и да е бил пипан нещо. Бензинката вървеше ама му изкарваш душата от обороти. А може и на газ да е бил няма да се учудя :) Във всеки случай имам по 5 минути каране и на 2-те та не споря :)
Линк към този каталог ?
166 jtdm http://www.thecaryoudrive.com/thecaryoudrive/en/032053c77
166 jtdm http://www.digitaltuning.ch/prodotti.php?m=2&s=1&mode=1&make_id=1&model_id=12&offset=0&rows=15&order_by=%20make.nome,%20model.nome,%20products.ty pe,%20products.products_id%20&sorting=ASC&id=84
по-малко кг от 166 -> 156 jtdm http://www.1001moteurs.com/perfs/fiche-Alfa-Romeo-156-2-4-Jtd-SW-183.html
Няколко сайта + Уикипедиа IT. Няма логика jtd 136 коня да прави същото време 0-100 като 185 коня версията.
Интересно ми е да ги видя тези сайтове.
Wikipedia не се контролира и всеки може да си пише каквито иска неверни неща вътре.
Бях го намерил в руски сайт, който не мога да открия в момента. В carinf пък я дават 8.8с. Изглежда никой не знае със сигурност. Но 185 коня мотор да прави 0-100 за близо девет секунди ми се вижда абсурд. Че то туинспарка го дават 9.3с.
технически характеристики алфа 166 http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=180
Jivko7777
24-07-2013, 00:55
Щото мотоциклетистът няма да може да удържа големия въртящ момент между краката си :tooth:
Доко доко цял живот си моторист и да изръсиш такава глупост :) че няма дизелов мотор :)
http://www.gizmag.com/go/4273/
http://thekneeslider.com/thunder-star-1200-diesel-by-star-twin/
http://www.youtube.com/watch?v=gL0QyScysQk
http://www.youtube.com/watch?v=atdFiRcbc3o
Има безброй от 1980г се произвеждат :)
Сега ще черпиш на бургаско капанче като дойда :)
digitalundgrd
24-07-2013, 09:47
За да не говоря на изуст ще давам примери само с форумни коли :
1) 0-400м
1.4 дрът чипосан турбо бензин срещу 1.6 модерен чипосан дизел, който дойде да ни убива сите :)
http://www.youtube.com/watch?v=5tn7qW7WVzk
2) Летящ от 40
156 2.0 20в турбо бензин срещу БМВ 335Д на Митко (и двете коли са около 300++ коня)
http://www.youtube.com/watch?v=HpjWnU503Aw
3) Летящ от 40
Фиат купе 2.0 16в турбо (права генерация всичко друго все още сток)
Фиат пунто турбо (с чип - 160 коня измерени)
Алфа 147 1.9жтд 8в ( сменено турбо, челен кулер, чип -> 190 коня измерени)
Появяват се в този си ред на клипа ;)
http://www.youtube.com/watch?v=UlZolSPHqwU
4) 0-400м
Фиат купе 16в турбо (стоково турбо, чип, челен кулер и генерация) срещу Алфа 146 2.4жтд с почти всичко коз... (турбо гтб 2260, чип, челен кулер, генрация... нататък Живко ги знае по-добре от мен ;) ).
http://www.youtube.com/watch?v=cus2FotVGCE&feature=c4-overview&list=UULYD87nz_6WB9kIxKpwhUAQ
Доко доко цял живот си моторист и да изръсиш такава глупост :) че няма дизелов мотор :)
http://www.gizmag.com/go/4273/
http://thekneeslider.com/thunder-star-1200-diesel-by-star-twin/
http://www.youtube.com/watch?v=gL0QyScysQk
http://www.youtube.com/watch?v=atdFiRcbc3o
Има безброй от 1980г се произвеждат :)
Сега ще черпиш на бургаско капанче като дойда :)
Жика, много съм объркан, направо раздизелен... Представих си как си купуваш първия в БГ дизелов мотор и на момента му махаш DPF, затапваш ЕГР, сменяш турбината и челния кулер с по-големи, естествено това ще е съпроводено и от една читава генерация на 90(примерно), усилен съеденител, а и не може да не му подмениш и всички турбо-пътища със сини или червени пластмасови закупени от световния търговски център "ИлиЯнци". И с така направения тунинг и понижени килограми на около 350, първата тунингована дизелова пистарка ще бъде факт... Единствено като лек, но разрешим проблем ще е с какви гуми ще караш, но така като гледам, винаги можеш да му сложиш кросови шипарки, така или иначе повече от 80-90 няма да може да вдига, а и като оре няма да боксува....
p.s. И забравих най-важното, ЧИП, всъщност това е първото което ще се направи, защото нечипосан дизел си е умрел 'уй отвсЕкъде. :-)
:crazy: :clap2: :heavy_cry: :Yoda: :biker: :bash: :bouncing_smiley: :bouncing_smiley: :bouncing_smiley: :bouncing_smiley: :bouncing_smiley: :bouncing_smiley: :bouncing_smiley: :gruebel: :gruebel: :gruebel: :gruebel: :kiss::kiss: :clown: :clown:
Като идваш се обаждай, ще почерпя по цаца с фанта... :-) :cheers:
CHEFO666
24-07-2013, 11:24
За да не говоря на изуст ще давам примери само с форумни коли :
1) 0-400м
1.4 дрът чипосан турбо бензин срещу 1.6 модерен чипосан дизел, който дойде да ни убива сите :)
http://www.youtube.com/watch?v=5tn7qW7WVzk
2) Летящ от 40
156 2.0 20в турбо бензин срещу БМВ 335Д на Митко (и двете коли са около 300++ коня)
http://www.youtube.com/watch?v=HpjWnU503Aw
3) Летящ от 40
Фиат купе 2.0 16в турбо (права генерация всичко друго все още сток)
Фиат пунто турбо (с чип - 160 коня измерени)
Алфа 147 1.9жтд 8в ( сменено турбо, челен кулер, чип -> 190 коня измерени)
Появяват се в този си ред на клипа ;)
http://www.youtube.com/watch?v=UlZolSPHqwU
4) 0-400м
Фиат купе 16в турбо (стоково турбо, чип, челен кулер и генерация) срещу Алфа 146 2.4жтд с почти всичко коз... (турбо гтб 2260, чип, челен кулер, генрация... нататък Живко ги знае по-добре от мен ;) ).
http://www.youtube.com/watch?v=cus2FotVGCE&feature=c4-overview&list=UULYD87nz_6WB9kIxKpwhUAQ
Първото клипче кърти...Пунтото с Алфата....големи са завалий...имах усещането че ша ги надбягам :rotfl:
thecleaner
24-07-2013, 23:56
Първото клипче кърти...Пунтото с Алфата....големи са завалий...имах усещането че ша ги надбягам :rotfl:
Туи Пунто не се е родила 166ца още, къде да върви поне до него, кеф ти дизел, кеф ти бензин, кеф ти на леко корабно гориво, кеф ти нитросферка, кеф ти турбосферка и т.н. :kicking:
Сравнявате турбо бензин с турбо дизел, обаче 95% от бензините в БГ са атмосферки, а от тях 2/3 са на газ. Реалното сравнение е между 4цил атм. бензин и 4цил. турбодизел - това са масовите коли, това са и 90% от спорещите на вечната тема. :)И на мен ми се кара турбо бенц, ама не съм чак такъв гъзар. :)
CHEFO666
25-07-2013, 09:47
Сравнявате турбо бензин с турбо дизел, обаче 95% от бензините в БГ са атмосферки, а от тях 2/3 са на газ. Реалното сравнение е между 4цил атм. бензин и 4цил. турбодизел - това са масовите коли, това са и 90% от спорещите на вечната тема. :)И на мен ми се кара турбо бенц, ама не съм чак такъв гъзар. :)
Аз ще ти продам една японка турбо бензинка:naughty:
Аз ще ти продам една японка турбо бензинка:naughty:
Цъ няма змия. Аз нямам претенции за марка, ама трябва да има змия на емблемата! :tooth:
digitalundgrd
25-07-2013, 09:57
Ти си за Вайпър :)
CHEFO666
25-07-2013, 10:15
Цъ няма змия. Аз нямам претенции за марка, ама трябва да има змия на емблемата! :tooth:
Колко змий искаш,толкова щи сложа....Цялата в змий ша е направа:crazy:
alfageorgi
25-07-2013, 10:29
Сравнявате турбо бензин с турбо дизел, обаче 95% от бензините в БГ са атмосферки, а от тях 2/3 са на газ. Реалното сравнение е между 4цил атм. бензин и 4цил. турбодизел - това са масовите коли, това са и 90% от спорещите на вечната тема. :)И на мен ми се кара турбо бенц, ама не съм чак такъв гъзар. :)
Аз имам впечатления от бензиново Браво 1.4 турбо джет , което купих преди около 3месеца и дизелова 159-ка 1.9 която карам вече 4-ри години.Формално нещата са на кантар-Бравото е 120к.с.-1205кг. или средно 10кг/к.с. , Алфата горе долу същото съотношение-1540кг на 150к.с.с леко завишение до към 180к.с. .От 0-100км. и на двете им дават около 9.4сек./стокови/ При алфата нещата са коренно различни -лепи те за седалката /от въртящия момент/ , но е тежка и леко тромава в първите метри , докато фиата просто тръгва с лекота , но го няма усещането за мощност, а тя се разгръща по-плавно с вдигане на оборотите и то най-вече след 3000-явно тогава се включва турбото.Алфата става по-тиха на по-висока скорост , докато фиата обратно с вдигане на оборотите шума расте , но до 2500 направо не се чува.Най-добре в смисъл спокойно и приятно , с резерв от мощност алфата върви около 130км/ч. , докато фиата след 120 км./на доускорение/е малко-по-бавен.Нещата при него приключват и по-рано като максимална скорост , но той все пак е по-малката кола.
И двете коли обаче много си ме кефят .
Jivko7777
27-07-2013, 23:29
2) Летящ от 40
156 2.0 20в турбо бензин срещу БМВ 335Д на Митко (и двете коли са около 300++ коня)
http://www.youtube.com/watch?v=HpjWnU503Aw
На летящ се задържа бензина, а тук говорихме че дизела само там имал предимство и при старт от място нямаш шанс ?!
Ето същите коли само че от място...
Резултат дизела си премаза 2,0 20V turbo...
http://www.youtube.com/watch?v=D6T-g1pelQA
digitalundgrd
28-07-2013, 10:34
Това е първия старт и нещо не се разбраха (виж 56цата колко по късно тръгна). За това направиха летящия от 3ти клаксон.
А бе тоя дизел що не го нареди до някой 3.5 турбо бензин, поне да му е в кубатурата, да ева и печките му... :-)
Примерно японците с подобна кубатура 3.8L VR38DETT twin-turbo V6 направиха най-бързата кола серийно производство, която обаче не се предлага в дизелов вариант. ;-)
Jivko7777
28-07-2013, 12:29
Това е първия старт и нещо не се разбраха (виж 56цата колко по късно тръгна). За това направиха летящия от 3ти клаксон.
тръгва тръгва ама върти гуми :) докато автомата от сън да го бутнеш и ще дава еднакви времена, а вечер тази кола ще е викока 12-ка където въобще нямат игри ако ще и 5 пъти да се пробват
thecleaner
28-07-2013, 12:50
тръгва тръгва ама върти гуми :) докато автомата от сън да го бутнеш и ще дава еднакви времена, а вечер тази кола ще е викока 12-ка където въобще нямат игри ако ще и 5 пъти да се пробват
Тука са обърка, първо дизела няма как да даде висока 12ка, и второ 56цата би требвало да е висока 12ка в сегашния си сетъп, тука на клипа не беше настроена по спомен.
digitalundgrd
28-07-2013, 14:47
тръгва тръгва ама върти гуми :) докато автомата от сън да го бутнеш и ще дава еднакви времена, а вечер тази кола ще е викока 12-ка където въобще нямат игри ако ще и 5 пъти да се пробват
На летящия се видя коя кола е по-силна ;) От место факторите са много и най-различни. В случая при този старт БМВ-то беше от пред, шанс... :)
С новия сетъп, с който е в момента Ванката с GTX3076 и стокова карантия мисля, че клас Дизел (стрийт коли) няма да са му интересни :) Ако пък и подкове нещата стават страшни, но с това предно ще е дисциплината на рибата 100-300 ;)
Jivko7777
28-07-2013, 20:44
Тука са обърка, първо дизела няма как да даде висока 12ка, и второ 56цата би требвало да е висока 12ка в сегашния си сетъп, тука на клипа не беше настроена по спомен.
13.0-13.1 дава посред 35 гр жега ти ми викаш вечерта ноември месец пълен студ под и около 0 градуса не е висока 12, това не го очаквах от тебе :) даже на тоя сет ъп в жегата имаше и 12,99 време
---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:43 ----------
На летящия се видя коя кола е по-силна ;) От место факторите са много и най-различни. В случая при този старт БМВ-то беше от пред, шанс... :)
С новия сетъп, с който е в момента Ванката с GTX3076 и стокова карантия мисля, че клас Дизел (стрийт коли) няма да са му интересни :) Ако пък и подкове нещата стават страшни, но с това предно ще е дисциплината на рибата 100-300 ;)
недеи те че станаха много 12 сек и 11 сек дизели в бг и в частност Ифидик тунинг :)
thecleaner
28-07-2013, 23:52
13.0-13.1 дава посред 35 гр жега ти ми викаш вечерта ноември месец пълен студ под и около 0 градуса не е висока 12, това не го очаквах от тебе :) даже на тоя сет ъп в жегата имаше и 12,99 време
---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:43 ----------
недеи те че станаха много 12 сек и 11 сек дизели в бг и в частност Ифидик тунинг :)
По пистата по нанадолнището ли :) Ако говорим за нея съм съгласен.
Jivko7777
29-07-2013, 00:01
По пистата по нанадолнището ли :) Ако говорим за нея съм съгласен.
:devil: :D
digitalundgrd
29-07-2013, 08:53
недеи те че станаха много 12 сек и 11 сек дизели в бг и в частност Ифидик тунинг :)
С новия сетъп, с който е в момента Ванката с GTX3076 и стокова карантия мисля, че клас Дизел (стрийт коли) няма да са му интересни :)
11 секундна, дизелова стрийт кола не съм видял тук на Божурище и Кондьо...
Разни лупота и гоуфове 1чки, къде ги карат на разковани казани с турбини от МАН, за тях не говоря :tooth:
Аз лично съм фен на коли, които дават високи 9ки с пълен интериор. Кеф ти Косьо, кеф ти S3 на чипика, кеф ти на келеша голфа или на миро S3-то. Всички те са бИндзИн ;)
V_A_N_K_A_T_A
29-07-2013, 11:55
На летящ се задържа бензина, а тук говорихме че дизела само там имал предимство и при старт от място нямаш шанс ?!
Ето същите коли само че от място...
Резултат дизела си премаза 2,0 20V turbo...
http://www.youtube.com/watch?v=D6T-g1pelQA
Чакай,чакай...успокойте се ;)
Кой какво размазал не е много ясно,щото на тоя клип изобщо няма старт.Както се вижда достатъчно ясно, аз го пуснах да тръгне преди мен, след което просто се опалих грандиозно.
На старта от 30 ясно се вижда за какво става въпрос. А в момента 56-цата е дооста по-слина ;)
Jivko7777
29-07-2013, 13:40
11 секундна, дизелова стрийт кола не съм видял тук на Божурище и Кондьо...
Разни лупота и гоуфове 1чки, къде ги карат на разковани казани с турбини от МАН, за тях не говоря :tooth:
Аз лично съм фен на коли, които дават високи 9ки с пълен интериор. Кеф ти Косьо, кеф ти S3 на чипика, кеф ти на келеша голфа или на миро S3-то. Всички те са бИндзИн ;)
лупото е с клас стреет дизел другия път иди го виж че е с всичко, пък неговите седалки де тежат я 30-40кг я не не му пречи на 900 NM... отделно вече ще е 10-ка след тия нещо които го чакат да му се случат, най малкото 4х4 :)
---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:40 ----------
Чакай,чакай...успокойте се ;)
Кой какво размазал не е много ясно,щото на тоя клип изобщо няма старт.Както се вижда достатъчно ясно, аз го пуснах да тръгне преди мен, след което просто се опалих грандиозно.
На старта от 30 ясно се вижда за какво става въпрос. А в момента 56-цата е дооста по-слина ;)
пуснете ги от место да гледаме :)
Bobiuzunov
29-07-2013, 16:58
Колеги не ми работи темпомата,момчето от който я взех каза че е сменявал педала на газта и от тогава не работи.Това има ли връзка и къде да търся причината?
Друго питане на какви км.се сменя ангренажен ремък на 3.0 V6,че си нямям идея,също така и през какъв интервал се сменят запалителните свещи?
ecotronic
29-07-2013, 18:31
Колеги не ми работи темпомата,момчето от който я взех каза че е сменявал педала на газта и от тогава не работи.Това има ли връзка и къде да търся причината?
Друго питане на какви км.се сменя ангренажен ремък на 3.0 V6,че си нямям идея,също така и през какъв интервал се сменят запалителните свещи?
По каталог:
Смяна на ангренаж на 120К или 3 години за климат с големи температурни разлики (какъвто е нашия) или 4 години при климат с малки температурни разлики.
На 60 К трябва да се прави проверка на състоянието на ангренажа.
Смяна на свещи - на 100К
Аз лично сменям ангренаж на 60 К (за да спя спокойно) :)
Bobiuzunov
30-07-2013, 18:59
Нищо не казвате за проблема с темпомата?
ecotronic
30-07-2013, 20:16
Нищо не казвате за проблема с темпомата?
Пряко темпоматът няма връзка с педала на газта. Но ако покрай смяната на педала са разбутали и откачили някой проводник към машинката на спирачката или тази на съединителя, може в това да е причината. Ако няма нещо разкачено, не остава много освен проблем в контактите на самата ръчка.
Трябва да се подходи методично и да се провери всичко - окабеляването, машинките на педалите и накрая ръчката.
Bobiuzunov
30-07-2013, 20:45
OK :cheers:
ecotronic
30-07-2013, 20:47
OK :cheers:
Ако нямаш схеми, казвай да дирим. Само припомни коя година беше колата.
:cheers:
Bobiuzunov
30-07-2013, 20:56
Нямам никакви схеми.Колата е произведена 98г.
ecotronic
30-07-2013, 21:14
Ето ти схемата:
http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1375207909z.jpg
M10 е ECU - то
J 31 e машинката на съединителя
J30 е тази на спирачката
Е50 е индикацията на таблото (не помня вече с кое ECU темпоматът не тръгва ако няма връзка с индикацията)
H7 е ръчката
Проверявай наред ли са всички връзки, касаещи темпомата.
Bobiuzunov
31-07-2013, 08:35
За пореден път едно голямо БЛАГОДАРЯ колега. :smile:
Bobiuzunov
01-08-2013, 19:59
Днес се появи едно непреятно скърцане отзад в ляво и най вероятно е прословутата "скърцаща втулка" само нея ли да сменя или направо и от лява да метна една нова?После трябва ли да се минава на реглаж заден мост?Отпред имам за смяна еден долен десен носач,вътрешен накрайник и маншон на външното дясно каре и тъй или иначе след тази процедура ще се ходи на стенд за предния мост ще се провери и отзад как са нещата.
Мисля в събота да сменям салона на V6-та и имам нужда от помощ,че незнам как се сваля тунела на ръчната,жабката и тези двете отстрани на ИЦС-а?Сиви са и са в окаян вид,но първо ще трябва да сваля лепкавата гадост преди да ги боядисам.
П.С Още не съм направил коректно замерване коя от двете ме СТРЕЛИ е по бърза,но ще стане и това когато всичко по окачването на V6-та се смени.
Linkestis
01-08-2013, 20:01
Може да погледнеш темата със смяната на жилата за ръчната спирачка.Както и свалянето на ICS-a.
и тук има снимки :)
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1064784&postcount=11
Bobiuzunov
01-08-2013, 20:37
Да сега когато написа се сетих че за тунела май в темата за жилата го имаше.Мерси.
За ИЦС-а ти на снимките вече си го свалил.
Linkestis
01-08-2013, 21:09
При ICS-a се държи на 4 винта с глава шестограм,мънички но за размер не се сещам.Както и пепелника мисля се държеше за планка към купето.
Bobiuzunov
01-08-2013, 21:19
Мерси колега ще се мъча в събота.
За скърцането нищо не казвате,чува се точно зад спирачния диск?
ecotronic
01-08-2013, 21:24
Мерси колега ще се мъча в събота.
За скърцането нищо не казвате,чува се точно зад спирачния диск?
Сигурно е от долната втулка на шенкела. Лорда има подробна тема по въпроса.
Ето я:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74022&highlight=%F1%EC%FF%ED%E0+%E2%F2%F3%EB%EA%E8
Bobiuzunov
01-08-2013, 22:05
Мерси,явно ще е по добре да ги сменя и двете.Скърца отвратително просто :sad:
lordliness
01-08-2013, 22:35
По задното окачване има и други подобни втулки, ако са сухи или разбити също може да скърцат
Bobiuzunov
01-08-2013, 23:07
Да утре ще я кача на подемник и ще се види,но си мисля че е тази на шенкела защото като сменявах задното гърне видях че е мазна,най вероятно е мазана или пръскана с нещо.
П.С При проверката миналата седмица всичко по задницата беше здраво.
lordliness
02-08-2013, 06:28
Да утре ще я кача на подемник и ще се види,но си мисля че е тази на шенкела защото като сменявах задното гърне видях че е мазна,най вероятно е мазана или пръскана с нещо.
П.С При проверката миналата седмица всичко по задницата беше здраво.
Ако е износена има луфт.
Bobiuzunov
02-08-2013, 16:55
За да скърца непременно ли трябва да е износена или не?След смяната и на стенд заден мост нали?
Linkestis
02-08-2013, 18:12
Не.Моите нови /поредните/ почнаха след няма и година.Следващите трв,започнаха на втори-трети месец.Като последните две не са били разбити.Просто са боклуци.За сега с масълце не скърцат но това е времянка...
На стенд само ако си сигуррен че че е затворена или отворена в повече.Тоест ако е наред и не си махал/развивал регулиращата щанга не я пипай,но след като ще я караш за предницата ще оправят и задницата.Предполагам знаеш че малко хора на тези стендове се спрявят успешно с реглажа на Алфа....
Bobiuzunov
02-08-2013, 19:01
Да знам и се чудя къде да я правя?Дайте предложения?
lordliness
02-08-2013, 19:40
Моите ги купих от АХМ , свалих им маншоните и сложих още грес, за сега са перфектни. Аз когато ходя на стенд проверявам и двата моста. Направих перфектна тема, разни чистачи, мърита, рубиг- и, дето се ми се отварят, когато направят такава, да дойдат да ми се обадят. И прасета разбира се.
Ремонт на окачване - при Тони (Енев).
Реглаж - Дамян (сервиза в Дружба-2).
Linkestis
02-08-2013, 22:16
Коле,той не е от София
Е то затова човек пише в профила откъде е.
И още не е пуснал снимки. ;)
Bobiuzunov
03-08-2013, 12:28
Днес ще слагам кожените седалки и другите кори и когато е в пълен блясък ще я снимам.:Yeeeehaaa:
Bobiuzunov
04-08-2013, 20:25
Вчера сложих задните кожени седалки и задните кори,за предните ме домързя и ме напече жегата и ще остане за друг ден през новата седмица,че утре влиза за смяня на долен десен носач,вътрешен накрайник и маншон на външно каре и можеби втулките на шенкелите отзад.Кожата на салона има нужда от почистване и освежаване но ако някой има опит с някакъв препарат да сподели.Аз видях това но нямат в наличност.
http://www.senax.bg/eshop/product/11/pyana-za-poddrazhka-na-kozha-nano-pro.html
П.С къде можеше по ВИН-кода да проверя коя година е колата с какво оборудване е и т.н?
Linkestis
04-08-2013, 22:15
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?GUI_LANG=3&LANGUAGE=3&COUNTRY=012&WINDOW_ID=1&KEY=HOME&EPER_CAT=SP&MAKE=R&SBMK=R
Bobiuzunov
04-08-2013, 22:22
:cheers:
Bobiuzunov
05-08-2013, 19:16
Нещо не ми дава да вкарам цялото шаси?
С какъв антифриз трябва да са V6-е?Моята е със син,а JTD е с G12.
Сега пак въпрос с повишена трудност,какво масло 10W60 да налея?Аз съм се насочил към SELENIA ,но има няколко вида с този вискозитет?
Linkestis
05-08-2013, 19:25
Няма значение двигателя.Зелен е най-добре.
Но това ме учудва с ZAR-а че не ти дава да го напишеш!?!?
С какъв антифриз трябва да са V6-е?Моята е със син,а JTD е с G12.
Сега пак въпрос с повишена трудност,какво масло 10W60 да налея?Аз съм се насочил към SELENIA ,но има няколко вида с този вискозитет?
V6 при мен дойде със син антифриз, в момента е смес от стария и G12+. G12+ по спецификации може да се смесва със червени , сини и т.н. антифризи.
Маслото си е въпрос на избор , но гледай да не е менте.
Bobiuzunov
05-08-2013, 20:23
Да дава да напиша само и ZAR пет цифри и до там?
Значи на есен антифриза ще се сменява.
Маслото гаранция да не е менте в БГ знам ли дали има?Иначе за JTD-o го купих от тук и съм доволен.
http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_99_207&products_id=918
http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_99_208&products_id=928
ecotronic
05-08-2013, 20:28
Карам с Castrol edge sport 10W60 и съм много доволен. Купих го от едно момче от Пловдив, което твърди че го внася от Германия. По всичко личи, че маслото е истинско. Туба от 5 л струваше 95 лв.
Bobiuzunov
05-08-2013, 20:49
Даи кординати ако му имаш?
ecotronic
05-08-2013, 20:54
Даи кординати ако му имаш?
http://bparts-bg.com/categories.php?CategoryID=1
Bobiuzunov
05-08-2013, 21:02
:drunk:
http://bparts-bg.com/categories.php?CategoryID=1
Смело поръчвайте от там, вече 4 смени на масло от там си купувам и проблеми нямам !
Bobiuzunov
06-08-2013, 17:04
Днес реших да видя защо не свети лампата в жабката и изненада,няма плафон.Имам един от друга кола но е за багажник дали ще стане,колко вата трябва да е крушката и как да разбера при затворена жабка дали гасне?Щото знам ли може затова и да е свалена.
ecotronic
06-08-2013, 17:31
Крушката е W5W (5 - ватова)
http://www.micksgarage.com/images/120437_43c570d8.jpg
Включи един телефон да прави видео клип, пусни го в жабката и я затвори. А после изгледай клипа и ще разбереш дали свети или не.:)
Bobiuzunov
06-08-2013, 19:04
Браво,никога нямаше да се сетя за този вариант.:clap:
Bobiuzunov
06-08-2013, 19:34
Поръчах масло от този сайт и ще сменя всички филтри,но немога да намеря никъде горивен?Помагайте.
ecotronic
06-08-2013, 19:56
Поръчах масло от този сайт и ще сменя всички филтри,но немога да намеря никъде горивен?Помагайте.
Има горивен филтър интегриран при помпата и нивомера (кошницата в резервоара). За друг не знам.
Не те съветвам да се впускаш в тази манипулация освен ако не се усеща нужда от това.
Bobiuzunov
06-08-2013, 20:47
Тоест да разбирам че се сменя само ако се наложи да се отваря за бензиновата помпа?Аз си мислех че е както при другите коли и забравих че Алфите са друга порода.:punk:
Bobiuzunov
07-08-2013, 19:43
Сега ново двайсет,изгоря ми моторчето на парното.Изпуши и замириса на гадно,този х..... съм го ял и с капата и затова съм убеден че е заминало.:wallbash:
Мисля че на 166-та и на Капата са еднакви моторчетата и сега ще пиша в "Купува"
Bobiuzunov
12-08-2013, 21:57
Третия стоп с крушки ли е или с диоди,че една не свети и трябва да се сменява?Как се сваля иначе?
ecotronic
12-08-2013, 22:01
С крушки. На него ще видиш 2 тапички и като ги махнеш под тях 2 винтчета. Развий ги и напъни основата с нещо плоско нагоре и така.
Bobiuzunov
12-08-2013, 22:07
OK :clap:
Bobiuzunov
13-08-2013, 20:04
Днес монтирах и предните седалки от кожения салон,но се появиха проблемчета.Единия е че в старата седалка имало някакъв сензор,а в новата го няма и светна лампата за Air-а.За него ще намерим решение като се свали от старата и се сложи на другата,иначе кабела който остана свободен е жълт и е тънък.Второто проблемче е че когато се включи захранването на подгрева колата остава на контакт постоянно,даже и с изваден ключ от контакта.
П.С тези неща които сега трябва да боядисам в бежаво по таблото съм ги свалил,но дайте идея с каква да ги боядисам?
ecotronic
13-08-2013, 20:22
На твое място не бих се занимавал с това да вграждам в новата седалка датчика за ербега (кантара) от старата.
Ролята на този датчик е да не се отваря пасажерския ербег при удар и ако няма седнал човек на седалката.
Т.е - да не дава Господ, но ако се стигне дотам, това, че се е отворил ербега, пък не е било нужно ще е най-малкият проблем.
Конструкторският замисъл е бил с цел намаляване на разходите по ремонт след катастрофа.
Елиминирането на датчика става, като между двата проводника (от жълтия шлаух) се свърже съпротивление със стойност 3,5 килоома.
Относно подгрева има нещо криво свързано. не трябва да е така, както се е получило.
Bobiuzunov
13-08-2013, 20:33
Подгрева не ми е проблем и мисля да не се занимавам с нега щото незнам така или иначе дали е работил преди това,но с това за съпротивлението ме заинтригува и ще те помоля за повече инфо и къде мога да купя такова?Тоест на кабела който се подава да се сложи въпросното съпротивление и после да се изчисти грешката?Това ако стане ще е супер,на мен ми развиваха теории че неможе да се шунтира и затова щях да прибягам към сваляне на сензора от старата седалка.
ecotronic
13-08-2013, 20:53
Не е вярно това, че не може да се изолира датчикът по този начин. Връзваш едно съпротивление между двата проводника, които иначе се включват към датчика, чистиш грешката и това е.
Стойността на съпротивлението казах че е 3,5 килоома, защото така беше писал колега, който го е мерил. Тази стойност е леко нестандартна, но се казва, че и 4,7 килоома (такава стойност е много разпростронена) също върши работа. Такова съпротивление можеш да закупиш от всеки магазин за електронни компоненти или да свалиш от някоя стара платка. Ако е с цветен код, цветовете са отляво надясно жълт, лилав, червен - пръстен
Ако пък държиш натова да догодиш точно 3,5 килоома свързвайки други съпротивления, то използвай правилото:
При последователно свързани R1 и R2, общото съпротивление е R1+R2
При успоредно свързани R1 и R2, в сила е зависимостта:
1/R(общо) = 1/R1 +1/R2
или R общо = R1.R2/(R1+R2)
Bobiuzunov
13-08-2013, 21:06
Мерси много за кой ли път ми спасяваш,още утре ще видя в някой магазин.Ако не намеря 3.5 ще купя 4.7 килоома щом става.
Не съм много в час и зотова питам като идиот понякога.
Аз намерих 3.6 и всичко е 6+
Bobiuzunov
14-08-2013, 13:29
Днес ще потърся и ще го сложа на буксата.
Bobiuzunov
14-08-2013, 14:18
Взех 3.3 килоома 5W и ще видим дали ще стане.Пича в магазина каза че щяло да стане като му обясних за какво ми е.
ecotronic
14-08-2013, 14:40
Взех 3.3 килоома 5W и ще видим дали ще стане.Пича в магазина каза че щяло да стане като му обясних за какво ми е.
Би трябвало да стане. Не е било нужно да е чак с такава мощност (5W), но не пречи.
Bobiuzunov
15-08-2013, 12:14
Нещо немога да се справя със свалянето на капака на третия стоп,има болтчета ли в двете дупки или аз нещо не схащам?Гледах с огледало и не ми приличат нито на кръстачка,нито на шестограм,нито на еврейска звезда?
С шестограм се развива, от малките номера. При мен се получи.
Bobiuzunov
15-08-2013, 18:04
Да шестограм 2.5мм е,свърших работа,благодаря за помоща.
Bobiuzunov
16-08-2013, 19:56
Прави ми впечатление,че педала на съединителя ми е много твърд и като че ли при натискане заяжда.Дали е някоя помпа или да се ориентирам към смяна на комплект съединител?Ако е така аман от смяна на съединители,преди няколко месеца сменях на JTD-то.
Втулката на шенкела няма луфт но ще трябва да я сменя че въпреки пръскането с течна грес кара по един ден и пак почва да скърца отвратително.
П.С става въпрос за V6-та.
Съжалявам за спама!!!
Но от тема Предстояща покупка на 166-ца обърнахте темата на ремонт на 166-ца
п.с. Никого не обиждам, но разводнихте темата доста
ecotronic
16-08-2013, 20:21
Съжалявам за спама!!!
Но от тема Предстояща покупка на 166-ца обърнахте темата на ремонт на 166-ца
п.с. Никого не обиждам, но разводнихте темата доста
Това е нормално, след като отмине покупката на една алфа, да дойде реда на ремонтите :)
:cheers:
Bobiuzunov
16-08-2013, 20:24
Да така е,но пиша тук за да не пускам тема за щяло и нещяло и още повече че всеки бъдещ притежател на 166-ца ще може да прочете какви ремонти се правят и какви са най честите проблеми.
Това е нормално, след като отмине покупката на една алфа, да дойде реда на ремонтите :)
:cheers:
:cheers: и на двама ви :cheers: , петък е :super:
Bobiuzunov
16-08-2013, 21:23
:cheers:,но трябва и :BBQ:
Bobiuzunov, голямо евала от мен за това, че си купи още една с правилния мотор и си ги поддържаш като хората. Аз също бих го направил, но ще се наложи да спя след това в колата ;).
Bobiuzunov
17-08-2013, 12:09
Да опитвам се да ги подържам както трябва и всичко да е изправно на 100%,а за спането в колата и приятелката ми казва че съм бил луд и само пари наливам в колите и друго не ме интересувало.:rotfl:
Bobiuzunov
17-08-2013, 19:49
Най после сколасахме днес и сменихме моторчето на парното,имаше и уплътнения за смяна(непомня точното име на клапана) та и те бяха подменени и вече се радвам на работещия климатроник.:big_heat:
Съжалявам за спама!!!
Но от тема Предстояща покупка на 166-ца обърнахте темата на ремонт на 166-ца
п.с. Никого не обиждам, но разводнихте темата доста
+1 Темата стана чат.
Bobiuzunov
18-08-2013, 09:16
Никой не карам насила да влиза в темата и да чете пък и да коментира.
Bobiuzunov
05-09-2013, 22:07
Отдавна съм свършил работата,но сега се сетих да пишша,значи за кантара на дясната седалка сложих резистом 3.3 килоома 5W и всичко е ОК,изчистих гришката и сега ЕР-беговете бачкат,но дано не се налага на никой никога да сработват.
Bobiuzunov
11-09-2013, 20:59
Знам че го обърнахме на чат,ама аз искам да попитам как е като двигател 2.0 V6 турбо?Какви са проблемите на които да обърна внимание при оглед,турбината деани ли или е консуматив?Със всичко останало съм наясно вече,но този мотор ми е мистерия?Газта понася ли я добре или не?Като обслужване предполагам няма да е по различно от 3.0 V6.
Знам че го обърнахме на чат,ама аз искам да попитам как е като двигател 2.0 V6 турбо?Какви са проблемите на които да обърна внимание при оглед,турбината деани ли или е консуматив?Със всичко останало съм наясно вече,но този мотор ми е мистерия?Газта понася ли я добре или не?Като обслужване предполагам няма да е по различно от 3.0 V6.
Ми аз вече 40 000км го карам и мога да кажа, че е много добър двигател. Газта я понася много добре. Компютъра му е много дебилен и няма да ти светва постоянно чека при малко по-бедна или по-богата смес от газовата. МНОГО по-евтин е за обслужване от 3.0. Турбото въобще не е консуматив(ако уцелиш добра кола), разхода на газ е доста пиемлив - 11,5/100. На магистралата и на старта върви много.
Недостатък (според мен) е че е стар двигател( още от 164-та 92г.) и този пробег от 20 000км за смяна на маслото не му се отразяват добре. Много от тях са с износени разпределителни валове, издълбани повдигачи, от време на време някой и друг превъртял биелен лагер и това за мен се дължи на прекалено големият пробег за смяна на масло 10В40 (ако мазния италианец въобще го смени).
---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:43 ----------
Ааа и още него. Недостатък ( поне за нашите ширини) е ниското окачване. Според епер-а всички 2.0турбо са фабрично с ниско окачване, но пък поне моята вози много меко.
Bobiuzunov
12-09-2013, 08:47
Ето за тази става въпрос.
http://www.mobile.bg/11378887456728885
Ето за тази става въпрос.
http://www.mobile.bg/11378887456728885
Изглежда добре (като изключим стелките), но трябва да се огледа.
Bobiuzunov
12-09-2013, 18:28
Да стелките ако я взема ще са първото нещо което ще сменя.Разбрах се с момчето и в понеделник ще ида да я видя.Нали казвате че разпределителните валове и повдигачите се износвали,ако работи добре както студена така и загряла предполагам че ще са ОК?
Аз така или иначе ще я закача на комп,но да си питам.
П.С Скоро е сменено маслото с 10W40,този мотор нали и тои е по добре да се кара с 10W60 или бъркам?
Да стелките ако я взема ще са първото нещо което ще сменя.Разбрах се с момчето и в понеделник ще ида да я видя.Нали казвате че разпределителните валове и повдигачите се износвали,ако работи добре както студена така и загряла предполагам че ще са ОК?
Аз така или иначе ще я закача на комп,но да си питам.
П.С Скоро е сменено маслото с 10W40,този мотор нали и тои е по добре да се кара с 10W60 или бъркам?
Колегата Boby да каже, но мисля, че и той кара с 10W-60.
П.П. Ти колекция от 166-ци ли ще правиш? :super:
Bobiuzunov
12-09-2013, 18:45
Не този път ако я харесаме тази ще е за брат ми,но пак все едно ще е моя,нали са в една къща.
Ако аз купя още една вече ще трябва да ме освидетелстват.
Linkestis
12-09-2013, 21:08
Така е,две 166 са напълно достатъчни,но само за направлението с кода за хоспитализация.За трета дават свидетелството :)
При студен мотор няма да разбереш дали има износен повдигач освен ако не е 2-3мм луфта. Като загрее мотора луфтовете се увеличават и много добре се чува чукането на клапаните и не се заблуждавай, че ще минеш само с реглаж!!!
Има ли чукане откъм клапаните си обирай крушите.
Да 10В60 за лятото му е супер на мотора и 5В50 за зимата.
Bobiuzunov
13-09-2013, 08:25
Този мотор с пулове ли е или с хидравлични повдигачи?
Това за маслото в сила ли е и за 3.0 V6,че тъкмо го смених с 10W60 и ако трябва за зимата да го сменям с 5W50
Зависи къде живееш. В Пазарджик зимите са топли и целогодишно си карам с 10W-60. Моята обаче е в гараж, където температурата цяла зима е около 8-10C.
Bobiuzunov
13-09-2013, 09:06
Абе и в Петрич зимата е мека,ама знам ли дали да карам с 10W-60 зимата?Иначе и моите коли са на топло и закрито.
Никакъв проблем. Аз не намирам никаква разлика между паленето през лятото и зимата, поне до -5C. Проблема е ако караш градско на къси разстояния в градове като нашите, маслото се смесва с конденз и не изгорял бензин и пролетта има вискозитет на чешмяна вода, даже и 10W-60.
Този мотор с пулове ли е или с хидравлични повдигачи?
Това за маслото в сила ли е и за 3.0 V6,че тъкмо го смених с 10W60 и ако трябва за зимата да го сменям с 5W50
Смукателните клапани са с пулове, а изпускателните са с реглажни болтчета. Пулове много трудно се намират защото диаметъра им е не е много разпространен и ще трябва да шлайфаш пулове.
Не го сменяй. Аз го правя от гледан точка на това ,че при -15 разликата във въртенето на стартера е огромна м/у 5в50 и 10в60 съответно и по-бързо достига до необходимите места за мазане.
Jivko7777
13-09-2013, 19:42
караш си с 10w60 целогодишно !
М-ките всички до една препоръчват само това масло, а в Германия зимата си истинска зима
Абе и в Петрич зимата е мека,ама знам ли дали да карам с 10W-60 зимата?Иначе и моите коли са на топло и закрито.
Нямам гараж, палил съм много пъти шестака на -15 и няма проблем. И ако имаш качествен маслен филтър с всички клапани - маслото ще си стои където му е мястото.
Bobiuzunov
06-10-2013, 21:36
Много отдавна трябваше да се похваля с двуглавата ламя,но чак сега е в горе-долу приличен вид.
ecotronic
06-10-2013, 21:51
Тази май ми е позната. Да не би да си я купил от едно момче от форума с потребителско име Rasi ?
lordliness
06-10-2013, 22:32
Никакъв проблем. Аз не намирам никаква разлика между паленето през лятото и зимата, поне до -5C. Проблема е ако караш градско на къси разстояния в градове като нашите, маслото се смесва с конденз и не изгорял бензин и пролетта има вискозитет на чешмяна вода, даже и 10W-60.
Като идеш до Пловдив по магистралата и всички тези смеси изчезват- изпаряват се
radostin_ivanov
06-10-2013, 22:45
Много отдавна трябваше да се похваля с двуглавата ламя,но чак сега е в горе-долу приличен вид.
Колега сподели разход,ако не тайна.
Linkestis
06-10-2013, 23:38
Тази май ми е позната. Да не би да си я купил от едно момче от форума с потребителско име Rasi ?
Да :)
Колега, да ти е честита голямата ламя. Rasi е готин пич, бяхме си говорили за този модел , щото и аз по едно време имах една такава само че черна.бях пробвал моята вървеше много за тези килограми. V6 e истината :):)
Bobiuzunov
07-10-2013, 21:30
Да Любо същата кола е,но аз я взех от друго момче,а не от RASI.Мисля че ти беше помагал за да се оправи проблем с вдигането ня някое от стъклата ако не се бъркам.Аз колата я знаех от тук от форума и не съм си и мислел че ще попадне у мен,но като ти влезне мухата и става страшно.
Колега относно разхода ще бъда честен и няма да се вкарвам сам в някви филми,че едва ли не харчи 3,5л.
Та сега сериозно в града лапка твърдо 22-23л.а някои път и повече като че ли?Извън града трудно съм я свалял под 11,5-12л. но трябва да споделя че това е при сериозно гонене.
П.С говорим за газ,на бензин нямам наблюдения.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.