View Full Version : свири ми парното???
Здр колеги Може ли някои да даде съвет Парното ми започва да свири като включа на 3 :( И другия ми проблем е че много бързо ми се запотяват стъклата ако не го даржа постоянно да духа под предното :frown: Става въпрос за Alfa 146 1.8 TS Благодаря Ви предварително
Здр колеги Може ли някои да даде съвет Парното ми започва да свири като включа на 3 :( И другия ми проблем е че много бързо ми се запотяват стъклата ако не го даржа постоянно да духа под предното :frown: Става въпрос за Alfa 146 1.8 TS Благодаря Ви предварително
Как го чуваш свиренето като от въздух или се едно свири моторчето на парното :?: :?: а за запотяването пробвай със смяна на поленовия филтър-има страшно много изписано по темата,иначе тези коли имат склонност към запотяване на стъклата :idea: :wink:
Здр колеги Може ли някои да даде съвет Парното ми започва да свири като включа на 3 :( И другия ми проблем е че много бързо ми се запотяват стъклата ако не го даржа постоянно да духа под предното :frown: Става въпрос за Alfa 146 1.8 TS Благодаря Ви предварително
Как го чуваш свиренето като от въздух или се едно свири моторчето на парното :?: :?: а за запотяването пробвай със смяна на поленовия филтър-има страшно много изписано по темата,иначе тези коли имат склонност към запотяване на стъклата :idea: :wink:Аз честно казано не съм много спец ,но ми се струва ,че не е от въздуха :x .Нямам и идея ,защо свири само на 3 :shock: А за запотяването на стъклата ,знам че има изписано по темата ,но понеже ми е сменяно предното стъкло и пластмасата ,която е пoд него е заленеа със силикон (Така са я сложили тия маистори ,които са го сменяли)и не мога да я сваля.Между другото не съм сигурен ,че този модел - 146 1.8TS има такъв филтър.Разглеждах книжката и не видях да има такъв.Може да греша!
Здр колеги Може ли някои да даде съвет Парното ми започва да свири като включа на 3 :( И другия ми проблем е че много бързо ми се запотяват стъклата ако не го даржа постоянно да духа под предното :frown: Става въпрос за Alfa 146 1.8 TS Благодаря Ви предварително
Как го чуваш свиренето като от въздух или се едно свири моторчето на парното :?: :?: а за запотяването пробвай със смяна на поленовия филтър-има страшно много изписано по темата,иначе тези коли имат склонност към запотяване на стъклата :idea: :wink:Аз честно казано не съм много спец ,но ми се струва ,че не е от въздуха :x .Нямам и идея ,защо свири само на 3 :shock: А за запотяването на стъклата ,знам че има изписано по темата ,но понеже ми е сменяно предното стъкло и пластмасата ,която е пoд него е заленеа със силикон (Така са я сложили тия маистори ,които са го сменяли)и не мога да я сваля.Между другото не съм сигурен ,че този модел - 146 1.8TS има такъв филтър.Разглеждах книжката и не видях да има такъв.Може да греша!
Има такъв филтър и се намира точно под кората за която говориш като застанеш пред колата отляво :wink:
А за парното имаш ли идея от какво свири и как може да се оправи?
Мда и мойто свири ама не на 3,а на всички скорости(на по-ниските се чува повече)и най-вероятно ми се е разтракала перката(поне така се чува като тракане).Предполагам че трябва да си сменя пекрата или де да знам кво.
Мда и мойто свири ама не на 3,а на всички скорости(на по-ниските се чува повече)и най-вероятно ми се е разтракала перката(поне така се чува като тракане).Предполагам че трябва да си сменя пекрата или де да знам кво.
Трябва да се извади и да се смажат втулките. Най- удачно е с графит. Мене лично ме домързя и го оклепах с диф. масло 8)
Евгени Генчев
28-12-2006, 19:52
А може ли някой да даде съвет как най-лесно става това, че там отдоло положението е много сложно.А и може ли това да стане без да се сваля таблото?
Мда и мойто свири ама не на 3,а на всички скорости(на по-ниските се чува повече)и най-вероятно ми се е разтракала перката(поне така се чува като тракане).Предполагам че трябва да си сменя пекрата или де да знам кво.
Трябва да се извади и да се смажат втулките. Най- удачно е с графит. Мене лично ме домързя и го оклепах с диф. масло 8)
да наи вероятно е от фтулките и трябва да се смажат, може и четките да са ама то като го свалиш ще се види. доколкото знам мотора се сваля надолу, като го врътнеш леко настрани след като манеш щипките и тама квото има. не се разглобява таблото. то за друг мотор са сваля цялото табло :D ако съм збъркал колегите ще ме поправят , че вече много коли ми станаха и не помня на коя как е :D деистваи да не блокира и да ти изгори мотота ( а и едни кабели се топят долу, ужас) успех
А може ли някой да даде съвет как най-лесно става това, че там отдоло положението е много сложно.А и може ли това да стане без да се сваля таблото?
Да :lol: Таблото не се сваля, развиват се рапидките в участъка над джапката за да се премести леко напред и да се освободи място впоследствие за изхлузване надолу на вентилатора. Там има и два болта те се разхлабват.(в джабката също има едно болче квадрат)
От долната страна се разкача само поддържащата шина.
Електронния блок и буксата за захранване на мотора отместваш настрани/смело мести няма да се прекъсне снопа е доста тлъст/. От долу на кожуха има едно болче което е завито в ухо което играе контра/фиксиращ ръб/ и трябва да се развие.В последната фаза завърташ капака към теб все едно,че отваряш капачка на буркан и капака заедно с вентилатора ти остава в ръцете и го спускаш надолу 8)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.