PDA

View Full Version : Операция,донорство или погребване ?



RaIDeR
04-11-2012, 12:58
Тежък момент настъпи за Алфи не му се живее вече иска да си ходи сърцето му отказва.
Питанката върхо която се умува е какво да го правя,ремонт ли,смяна на двито ли,да се разкоства на части ли или да пътува за скрап ? Симптомите са следните : вее силно от картера (отвора за сипване на масло) ,пръска при махната щека,чука силно на метал,чудно обаче непуши отзадзе . Според нас са износени сегменти ,според вас ще видим сега . Ако имате конкретни идеи моля да завършват цифром .
Поздрави.

mordohy
04-11-2012, 13:28
Много отдавна съм ти казал да изхвърлиш тоя и да шибнеш един 1.7 8 В, ама не слушаш.
Ако обаче толкова не можеш да се разделиш с 1.4 знаеш , че имам един абсолютно здрав мотор.

badboy_pl
04-11-2012, 15:50
Снощи разглобих едно пежо с метално чукане и се оказа както си и мислех-буталото "почукваше" в главата :)

Triptih
04-11-2012, 17:06
Тези коли са станали толкова евтини,че може да си вземеш направо една и то с по-голям мотор.

RaIDeR
04-11-2012, 18:42
Мда така е обаче лошото е,че нито ми се прави колекция от скрап нито ми се занимава със смяна на двигатели нито пък ремонти ,вече ми е писнало ,но пък за друго пари нямам . Бе то и без това като е тръгнало с тес закони ,скоро ще въведат и за задължителен катализатор .

Triptih
04-11-2012, 19:18
Ако само мотора е проблема и купето е запазено- на Мордохи двигателя,няколко часа работа.
Скоро например се продаваше запазена 2ра серия за 600лв.След части и връщане на железа,може да избиеш половината сума.

kolev
05-11-2012, 15:00
да не стане накрая така :D
http://giovanniworld.files.wordpress.com/2008/09/donkey-car_edited.jpg
ти по-добре не я карай че това дето трака ще надникне навън на подиша въздух.

mordohy
06-11-2012, 03:14
То идеята е добра, ама откъде ще намери магаре?
Освен ако сам не се впрегне!:mrgreen:

По-добре не я карай, ами и свали картера!
Може някой биелен лагер да си е отишъл.

kolev
06-11-2012, 09:33
май няма как да е биелен. надува яко въздух през капачката на маслото. сигурно е нещо от дясната глава щото там се чува чукането а и едно време там двигателя е поел удар и е правена.

RaIDeR
06-11-2012, 11:47
Ам Иво аз ако дойда на ход някак има ли кой там да смени двигателя ?

mordohy
06-11-2012, 13:22
Ам Иво аз ако дойда на ход някак има ли кой там да смени двигателя ?
Все ще намерим още един як в ръцете и с крепък дух.
ама при такова тропане не знам как ще стане:rtfm:

firedragon
06-11-2012, 13:56
Не съм от най-яките в ръцете,но мога да помогна.

JORDANGT
06-11-2012, 21:56
май няма как да е биелен. надува яко въздух през капачката на маслото. сигурно е нещо от дясната глава щото там се чува чукането а и едно време там двигателя е поел удар и е правена.

При удара е била счупена шайбата на разпределителният вал без да има каквито и да било поражения по клапаните.Двете глави са сваляни шлайфани с напаснати клапани нови гумички и семеринги.Няма причини да е от удара.:jumping::disgust::angry:

kolev
07-11-2012, 10:14
като разглобим ще се разбере. логично е да предположиш че след като е имало намеса там, твърде вероятно е това да е проблема.

mordohy
10-11-2012, 22:12
Не съм от най-яките в ръцете,но мога да помогна.

Важното е да си крепък духом и слаб в главата- девиза на братлетата от руският форум:yes:


като разглобим ще се разбере. логично е да предположиш че след като е имало намеса там, твърде вероятно е това да е проблема.
Защо ми мяза на счупен водач на клапан или даже и самият клапан.:naughty:

kolev
12-11-2012, 10:54
май отива работата към повдигачи щото като се постопли двигателя и тракането намалява, което сигурно значи и че разпределителния вал е капут.

mordohy
12-11-2012, 18:38
май отива работата към повдигачи щото като се постопли двигателя и тракането намалява, което сигурно значи и че разпределителния вал е капут.

Аз пак си държа на водача, ама каквото и да е, пак е на разтуране:prescription::prescription:

Bobi_33
12-11-2012, 20:32
Абе вие изписахте сума постове, а през това време (само в което е четено и писано) щяхте вече да сте свалили главата и да е ясна работата. Тагава няма да бъде сложно решението, дали да има клане или ремонт. Тая глава, особено на 1.3 мотор се сваля за 2-3 часа най-много, дори от неподготвени хора. Мотора е супер елементарен, не изисква специализирани инструменти, нищо. Все още дори времето навън е хубаво.

mordohy
12-11-2012, 21:53
Абе вие изписахте сума постове, а през това време (само в което е четено и писано) щяхте вече да сте свалили главата и да е ясна работата. Тагава няма да бъде сложно решението, дали да има клане или ремонт. Тая глава, особено на 1.3 мотор се сваля за 2-3 часа най-много, дори от неподготвени хора. Мотора е супер елементарен, не изисква специализирани инструменти, нищо. Все още дори времето навън е хубаво.
То ако ми беше по-наблизо до сега и други работи да сме оправили, не само "главите" ама....
Интересно ми е , какво ще излезе?

kolev
13-11-2012, 10:13
за сега има нужда от колата, ама скоро ще я разглобим и ще се разбере. има ли разлика в разпределителните валове на 1,3 и 1,6 и изобщо какви са разликите по главите, че намираме само 1,6 на части.

Bobi_33
13-11-2012, 19:42
Разпределителните валове за всички 8 клапанови боксери с хидравлични повдигачи са абсолютно идентични, без значение от кубатурата. Единствената разлика е в това, че през разлиичните години борда на разпр. вал отзад е с различен диаметър, но пак са взаимнозаменяеми.

kolev
14-11-2012, 10:20
благодаря!
а главите на 1,6 и 1,3 еднакви ли са или тия на 1,3 са без камера.

mitaka_cs
14-11-2012, 18:23
Всичкото боксер 1.3(33/145), 1.5(33), 1.6(145), 1.7(33) с инжекцион и 8 клапана е с еднакви глави с камера.

GALIN4O
14-11-2012, 18:46
А разлика между, ляв и десен разпределителен вал има ли?

Bobi_33
14-11-2012, 19:10
Няма разлика. Това е едно от най-хубавите неща на боксерите.

JORDANGT
18-11-2012, 12:29
Само сваляш черупката с вала,обръщаш наобратно и готово.Кеф ти лява глава,кеф ти дясна.