View Full Version : Размисли и страсти
Иде зима! Вънка ше вие ВУК, а тате ше маа пръжки с лук!
До тук със спама.
Та идва зима. Имайки предвид, че е студено за всякакъв друг род дейност, реших да обърна малко внимание на 166-цата.
Размислите и страстите са предимно за подобряване вървенето на мотора. А именно - по-голям челен интеркулер.
Някой правил ли го е? Има ли място в бронята без да се лишавам от нищо? Какви са пасивите и активите?
Повече пасиви или повече активи ще носи?
Кокала е 2.4 ЖТД 140 магарета с чип.
Предстои премахването на оригиналната изпускателна система и замяната с къстъм, без катализатор а с резонатор и крайно гърне Magnaflow.
Отстраняване на всички оригинални маркучи и смяна със силиконови и прави тръби.
Мнения, размисли и спорове?
Jivko7777
07-11-2012, 10:04
е ти се сети като стана студено това трябваше да го направиш лятото тогава е по големия ефект
Ами сега имам време. Принципно неписано правило в тунинга е, че се рови и се правят промени зимата, защото тогава не се кара яко.
А и за тази зима ще троша друга кола по преспи, коловози и буци!
Jivko7777
08-11-2012, 11:47
генерацията я направи на 63мм това е достатъчно...
за кулера като моя 550/140/65 е напълно достатъчно... има си рязъне от вътрешната страна на бронята няма как и преправки...
генерацията я направи на 63мм това е достатъчно...
за кулера като моя 550/140/65 е напълно достатъчно... има си рязъне от вътрешната страна на бронята няма как и преправки...
Добро утро.
Това за рязането и преправките - ясна работата. Ефекта какъв е? Осезаем, неосезаем?
Имай предвид, че аз имах проблеми с помпата - след чипосването в големите жеги биеше над 1600 бара в рейла и колата гаснеше, посредством пускаше в действие сигналнага диагностична лампа. Сменях регулатор, дебитомер, мапсензор, датчик на рейката. Накрая махнах чипа и все едно се оправи. Да, да ама не! И след махането на чипа - пак на 2 пъти заби и последва смяна на помпата. Сега е ок! Върви добре. Даже бих казал МНОГО добре.
Обаче нали знаеш, че никога не стигат едни 20-30 конски сили. И за това ровенето продължава.
Ако пазиш снимки от процедурата или поне на кулера от твоята - моля те пусни нещо.
Генерацията - за нея е ясно, че ще се преправя. :metal:
Колкото и да преправяш 220коня с мъка = максималният вариант При това мъка и със поддържането на съединителя Виж вип проекта на колегата Роман който отдавна е постигнал мисля максимума от това което може да даде мотора на тази алфа Добрият вариант е 150коньовият вариант с челен кулер в бронята сменена генерация и маркучи на които имаше клапан от който променяше налягането Мисля че е сменял и турбина Оттам напосле проблемите със съединителя Но каквото си решил пробвай да го реализираш Винаги има и по добри варианти Успех
Колкото и да преправяш 220коня с мъка = максималният вариант При това мъка и със поддържането на съединителя Виж вип проекта на колегата Роман който отдавна е постигнал мисля максимума от това което може да даде мотора на тази алфа Добрият вариант е 150коньовият вариант с челен кулер в бронята сменена генерация и маркучи на които имаше клапан от който променяше налягането Мисля че е сменял и турбина Оттам напосле проблемите със съединителя Но каквото си решил пробвай да го реализираш Винаги има и по добри варианти Успех
Не видях темата на колегата. Ще помоля за линк.
А за мощността - не се целя в над 180 конски сили. Напълно достатъчни са ми. Аз и с тези към момента трудно се справям, като ме удари съчмата (напоследък все по-рядко).
Пф, вчера гръмнах поредния маркуч от кулера до всмукателя. 3-ти за последните 2 години. И все втора ръка вземам. Явно не целя читавки.
Решил съм - днес меря Фи-то на тръбата, 2 силиконови маркучлета - вибро-компенсатор и 90 градусово коляно и 4-5-6 Т скобки и мисля да отстраня поне този проблем. Като се избистри идеята за челен кулер - всички турбо пътища с нови!!!
Колегата е RoMAN и за съжаление сега виждам ,че е бан.Ето и профила му http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=3670 дано да намериш нещо за връзка от постовете.Успех
CHEFO666
13-11-2012, 08:58
Еми тва е...който си има сачми в главата ...няма мирясване :hmm: ....
Как мога да разбера дали моята кола е "чипосана" ... ?? 136кс е...но.....върви ...си е"""е майката .....Карах една друга,на приятлче....нищо общо с моята....а,неговата е доста подържана.В последствие се сетих че когато е купувах ....пича неещо ми намекна че била напомпана...но,не от него...Но това са някакви спомени просто....Как мога да разбера със сигурност?....
А братле.....за това че пукаш маркучите,вземи си алуминиеви траби....и ти си човека.
Аз имам Галант ГТИ ТУРБО,който го направих над 300кс с тия мойте двете леви ръце :) ....а,алфата е купих за да ходя на работа....и,си бях казал че няма да е пипам....амаааа.....така ме гложди подяволите....Тва е ненормална работа ....
На колко бара надуват тия коли....?
Имам е колата от скоро....и за това може да задавам някой тъпи въпроси....чат-пат :)
Туйто, благодарение на acko88 с малко съвети от утре ще съм с 2 силиконови снадки и алуминиева тръба между кулера заводския и всмукателя.
Дам, ма кат няма там да му е мястото... ще се купува друга тръба!
Не чувам мнения, колеги? Никой не го е правил, или не иска да сподели? :hmm:
http://vbox7.com/play:171ad159 тва е на РОМАН колата разгледай другите филмчета
Доста ми беше полезно видеото!
Доста ме нахъса!
GT 2556, 76 изпускателна, челен кулер, буустконтролер и ... Илко чак тоя път ще ме гони със сътъра! :bash:
Други мнения?
Jivko7777
28-11-2012, 20:59
Доста ми беше полезно видеото!
Доста ме нахъса!
GT 2556, 76 изпускателна, челен кулер, буустконтролер и ... Илко чак тоя път ще ме гони със сътъра! :bash:
Други мнения?
що пък 2556 ? да не би 2256 да си искал да кажеш ;) отделно на което тоя буст контролер за какво ти е като си с соленоид, да не би да си имал напредвид буст метър
що пък 2556 ? да не би 2256 да си искал да кажеш ;) отделно на което тоя буст контролер за какво ти е като си с соленоид, да не би да си имал напредвид буст метър
Ами така е. Човек, когато точно излиза от нощна смяна не бива да пише, че и сърцето му спи!
2256 имах предвид.
А за бууст контролера - Илко ми говореше нещо, ма не помня к`во.
Бууст метър имаше един, ама го изпуснах. :throw:
Тази на Роман ми харесва като вървеж и тяга. Единствено не мога да разбера защо изхода от турбото към кулера прави такъв завой и чупки. Със 180 градуса коляно не е ли по-лесно?
Живко, а ти стига скатава и кри тайни. Кажи как минават твоите турбо пътища!
Jivko7777
29-11-2012, 15:19
Ами така е. Човек, когато точно излиза от нощна смяна не бива да пише, че и сърцето му спи!
2256 имах предвид.
А за бууст контролера - Илко ми говореше нещо, ма не помня к`во.
Бууст метър имаше един, ама го изпуснах. :throw:
Тази на Роман ми харесва като вървеж и тяга. Единствено не мога да разбера защо изхода от турбото към кулера прави такъв завой и чупки. Със 180 градуса коляно не е ли по-лесно?
Живко, а ти стига скатава и кри тайни. Кажи как минават твоите турбо пътища!
Буст метър си вземи, чисто нов е 39лв ;)
http://racing-mania.com/browse/product/id/465/Buustm%D0%B5tar+52mm+7707-2+s+Tamno+staklo+Mod%D0%B5l+2
А за кулера аз съм с 156-ца... при тебе ще е различно но няма да е бог знае колко трудно
Буст метър си вземи, чисто нов е 39лв ;)
http://racing-mania.com/browse/product/id/465/Buustm%D0%B5tar+52mm+7707-2+s+Tamno+staklo+Mod%D0%B5l+2
А за кулера аз съм с 156-ца... при тебе ще е различно но няма да е бог знае колко трудно
Абе да ти кажа, че ще е сходно. За буустметъра - благодаря! Като почна да правя нещо ще пиша!
Развитието е, че много скоро ще правя изпускателната. Май катализатора прегоря снощи, щот стана МНОГО шумна!
Jivko7777
30-11-2012, 13:22
Абе да ти кажа, че ще е сходно. За буустметъра - благодаря! Като почна да правя нещо ще пиша!
Развитието е, че много скоро ще правя изпускателната. Май катализатора прегоря снощи, щот стана МНОГО шумна!
мойта отдавна не е от тихите ;)
http://www.youtube.com/watch?v=VucFPYVomFA
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.