View Full Version : Съвети при оглед на 166.
Susscrofa
11-11-2012, 20:24
Нуждая се от помощ.
Обявата е тази:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11350120457442428&f1=details&slink=16aywa
Гледах колата, отвън смело мога да кажа, че нямаше забележки.
Отвътре беше доста запазена. Бутоните от волана бачкаха, като единия само леко бе "разпльокан",разхлабен, но работеше.
Кофти усещане остана в мен от една черна лепкава гняс, която покриваше вратичката на жабката. Същата гняс я имаше и под ръчната, но доста по-малко. Не разбрах какво е това.
Мисля, че повдигащия механизъм на седалката до шофера не работеше.
Съединителя беше адски стегнат и почти като нов.
Скоростите се превключваха адски мазно.
Врътката за фаровете като, че ли бе клеясала отново от тази гняс, не мога да го обясня, но като че беше стопен повърхностния слой на пластмасата.
Всичко останало беше адски запазено.
Запали веднага, изключително равномерна работа на двигателя, равномерно форсиране и разтоварване след това.
Адски тихо работеше двигателя, не знаех, че са толкова тихи тези шестаци:)
Съвсем лек шум от ангренажа. Предполагам някоя ролка.
Мисля да ходя да я покарам:)
Ако някой знае нещо за тази кола, или може да сподели нещо за този модел да сподели.
Разходът не ме вълнува, знам, че харчи почти колкото 3.0.
Благодаря Ви предварително.
Суси, тази гняс я има при повечето 166, включително и при моята. Не знам с какво ги мажат, но явно серазпада повърхностния слой който имитира кожа. За сега пробвах върху капака на жабката да го махна, почти литър корселин, половин чувал парцали, един спрей за брони черен мат, и яко търкане,това се случи миналата година, и само на капака на жабката, карам си с останалата лепкава гняс. :-)
За съеденителя не мога да те разбера, стегнат значи твърд, или не претриса?
И мисля, че някъде из форума е обсъждана тази 166, но мога и да бъркам. Колата изглежда много добре, и ако те кефи скачай, газ до прекъсвач и ако не пуши и дърпа прилично не питай много тук, че сега ще я "разкостят" колко е блъскана и крива. ;-)
Susscrofa
11-11-2012, 20:50
Суси, тази гняс я има при повечето 166, включително и при моята. Не знам с какво ги мажат, но явно серазпада повърхностния слой който имитира кожа. За сега пробвах върху капака на жабката да го махна, почти литър корселин, половин чувал парцали, един спрей за брони черен мат, и яко търкане,това се случи миналата година, и само на капака на жабката, карам си с останалата лепкава гняс. :-)
За съеденителя не мога да те разбера, стегнат значи твърд, или не претриса?
И мисля, че някъде из форума е обсъждана тази 166, но мога и да бъркам. Колата изглежда много добре, и ако те кефи скачай, газ до прекъсвач и ако не пуши и дърпа прилично не питай много тук, че сега ще я "разкостят" колко е блъскана и крива. ;-)
Съединителят е хубав, това имах предвид.
Качвал съм се на коли и като го натисна все едно тлъста жаба размазвам.:)
Значи това било тази гняс, абе адски странно ми стана, отвътре новичка и изведнъж неква лепкава слуз, мислех, че някой е полял с кока-кола.
Linkestis
11-11-2012, 20:53
Нуждая се от помощ.
Обявата е тази:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11350120457442428&f1=details&slink=16aywa
....
Това не е ли твоята??
Сега сериозно,адаша ти няма да ти откаже да я прегледа набързо и да си каже мнението.Ако имах парите щях да я взема :)
Губиш евентуално едни 50лв за репатрака.
П.П за лепкавото..чисти се моите и двете бяха така
Susscrofa
11-11-2012, 20:58
Това не е ли твоята??
Сега сериозно,адаша ти няма да ти откаже да я прегледа набързо и да си каже мнението.Ако имах парите щях да я взема :)
Губиш евентуално едни 50лв за репатрака.
П.П за лепкавото..чисти се моите и двете бяха така
Обичам да рискувам:)
Ааааа, щях да забравя, предните дискове нямаха дори милиметър ръб, а задните около два.
С този пробег:), това възможно ли е?
Освен предните да са сменени.
Принципно иди да и видят километрите, нищо чудно да са и реални. А щом задните дискове са с 2 мм, почти е сигурно, че предните са или сменени, или пуснати на струга.
И да те попитам лимит на средствата ли слагаш, или на горивото, бензин/дизел? Защото за 1000-1500 отгоре има оферти на фейслифта, че и автомати. ;-)
Susscrofa
11-11-2012, 21:03
Принципно иди да и видят километрите, нищо чудно да са и реални.
И да те попитам лимит на средствата ли слагаш, или на горивото, бензин/дизел? Защото за 1000-1500 отгоре има оферти на фейслифта, че и автомати. ;-)
Аз преди много се дразнех на този дизайн, ама нещо го преоткрих.
Фейслифта е добър, но е малко стандартен, тази муцуна е доста нестандартна.
Автомат не държа да има.
Е, кво да и гледам километрите, да не давам 15-20 хилки.
Аз преди много се дразнех на този дизайн, ама нещо го преоткрих.
Фейслифта е добър, но е малко стандартен, тази муцуна е доста нестандартна.
Автомат не държа да има.
Е, кво да и гледам километрите, да не давам 15-20 хилки.
Дизайна не е лош, с лека корекция като сложиш номера в дясно като на 156, става визуално по-масивна отпред, но за сметка на това е по комфортна и по безшумна. ;-)
А за километрите е така, и да ги гледаш файда няма. Ти като я купиш пак ще ги разбереш. :-)
Аз също като теб се осланям на интуиция като си купувам автомобил, а това го правя периодично през около максимум година, така, че ако ти харесва возилото скачай, и после да се похвалиш и почерпиш. ;-)
Susscrofa
11-11-2012, 21:11
Дизайна не е лош, с лека корекция като сложиш номера в дясно като на 156, става визуално по-масивна отпред, но за сметка на това е по комфортна и по безшумна. ;-)
Ще видим.
Доста по-различна е от 156, особено отвътре.:)
Покарай и ще видиш, че е доста по-различна от 156 не само визуално... ;).
KirilSol
11-11-2012, 21:26
Човек тази кола е уникална!
като и гледам салона, волана,лоста за скоростите и другите снимки напълно е възможно да си е на реалните 55 000 км.
УСПЕХ с покупката. Много добър екземпляр си намерил
Ех, че обичам черно. Интериора ми харесва. Много "мазно" изглежда колата, въпреки че на снимки не вярвам. Дано се окаже читава, ако се навиеш. Исках само да кажа за съединителя, ако е много твърд - това не е хубаво... освен, ако колата не е ламбо от 90-те. :)
П.С. За симауто съм чувал само хубави неща, но не могада говоря от собствен опит.
Баси 166-ците ще ги заглеждам и когато станат 30-годишни :) Колата е един път, ако двг е добре и скоростите влизат - няма начин скачай :clapping:
thecleaner
12-11-2012, 00:01
Ауе батки тва не е ли автокъщата, дето бачка Ники (Flame) в нея.
V_A_N_K_A_T_A
12-11-2012, 00:44
Не е на Flame-чето,Радко.
Тяхната се казва МП Трейд. ;)
Тази 66-ца изглежда доста добре,вижте,че дори на лоста за скоростите си стоят цифрите ;)
thecleaner
12-11-2012, 01:17
Не е на Flame-чето,Радко.
Тяхната се казва МП Трейд. ;)
Тази 66-ца изглежда доста добре,вижте,че дори на лоста за скоростите си стоят цифрите ;)
Верно Ванко. А иначе колата изглежда доста добре ;)
И аз я виждах на живо тази кола - НЕ съм я оглеждал, просто я видях на Горубляне.
Само ще ти кажа много да внимаваш, защото Симауто имат хубави коли, НО някои ги пудрят МНОГО ЯКО!
В тази автокъща всички коли са яко напудрени. Това за 55-те хиляди километра да го разправят на дедовия ми. Но като гледам, може би не са повече от 150 хиляди.
Както ти каза Линкестис - закарай я на една диагностика, прегледай окачването и ако няма сериозни дефекти - вземай.
Susscrofa
12-11-2012, 13:39
В тази автокъща всички коли са яко напудрени. Това за 55-те хиляди километра да го разправят на дедовия ми. Но като гледам, може би не са повече от 150 хиляди.
Както ти каза Линкестис - закарай я на една диагностика, прегледай окачването и ако няма сериозни дефекти - вземай.
Когато бях при брат ми в Белгия, неговият съсед имаше 166 3.0 бензин, 99 година на точно 67 000 км. Пръв собственик.
Виждал съм и други бензинки на малко километри.
Има голяма вероятност да са реални.
Разгледах колата доста добре.:director:
Очите на 8!!!
Точно в тази автокъща има едно А4 на 149'000км., което изглежда по-запазено от 166-цата, явно в козметичния център са се справили много добре ;)
Просто внимавай, защото и 5000лв. не са малко.....
Susscrofa
12-11-2012, 14:12
Очите на 8!!!
Точно в тази автокъща има едно А4 на 149'000км., което изглежда по-запазено от 166-цата, явно в козметичния център са се справили много добре ;)
Просто внимавай, защото и 5000лв. не са малко.....
Не съм казал, че вярвам на тези километри, а само, че е възможно да е на тях.:)
Внимавам аз, внимавам.
Разбира се, че не са малко пари.
Просто ако те грабне колата - вземай я. Може и да е на реални километри, може и да не е. Това със състоянието на салона и пробега е малко относителен фактор.
Има ли значение на кви километри е, качвай се, карай, ако ти хареса как работи мотора и изобщо колата я взимай и тва е. Айде, пък дано се похвалиш!
Просто внимавай, защото и 5000лв. не са малко.....
Тези 5000 са само началото. Обслужване 1000+, гражданска 300, данъка е по 1.5 т.е. 300+. Трябва да е евро 3 двигателя -> няколко ламбда сонди, дебитомера НЕ е като да струва 200лв.
Susscrofa
12-11-2012, 16:45
Тези 5000 са само началото. Обслужване 1000+, гражданска 300, данъка е по 1.5 т.е. 300+. Трябва да е евро 3 двигателя -> няколко ламбда сонди, дебитомера НЕ е като да струва 200лв.
Досега алфа карам:)
Но благодаря за осведомяването:)
Гражданската не е толкова:)
Обслужването не знам дали ще стигне 1000 та чак пък и +, тва да не са носачите на 156:)
Осъзнавам, че поддръжката на тази кола е доста, но ако си взема 3.0 БМВ от същата година за 15 000 какво ще правя:), та аз сметката съм си я направил.:yawn:
---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:43 ----------
Не лъжи бе, хората за по 4-5 години експлоатация на такива коли са дали макс по 150-180 лева тотал за всичките години за поддръжка, форума е пълен с доказателства!
Дано, ако я взема да не се откажа от марката като теб.:director:
Има ли значение на кви километри е, качвай се, карай, ако ти хареса как работи мотора и изобщо колата я взимай и тва е. Айде, пък дано се похвалиш!
Не е като да няма значение. ;)
Важното е да те кефи, това със салона е обща болест за 166 - има писано за това как да се справиш.
Онзи ден и аз я забелязах колата докато бях на Горубляне. Наистина изглежда уникално, направи ми впечатление лекия звук откъм двигателя, който предполагаш че е ролка. Дори мен ме накара да се замисля тази красавица, въпреки че търся автоматик. Ама се замислих такава уникално запазена кола да я дадеш в Италия за 2000 евро на скрап не е ли малко нелогично. Някой гледал ли я е на сервиз от форума?
Susscrofa
04-12-2012, 11:40
Онзи ден и аз я забелязах колата докато бях на Горубляне. Наистина изглежда уникално, направи ми впечатление лекия звук откъм двигателя, който предполагаш че е ролка. Дори мен ме накара да се замисля тази красавица, въпреки че търся автоматик. Ама се замислих такава уникално запазена кола да я дадеш в Италия за 2000 евро на скрап не е ли малко нелогично. Някой гледал ли я е на сервиз от форума?
Води я на сервиз и се мятай, аз се разколебах.
Всеки път като мина от там и я зяпам.
Отдолу също е като нова, готов съм да се обзаложа, че тези километри са реални.
На мен ми трябва комби:):wc:
---------- Post added at 09:40 ---------- Previous post was at 09:36 ----------
Само да добавя, че няма подгрев на седалките.
alfa156jtd
04-12-2012, 14:21
Колега,вземай я докато някой не те е изпреварил,уникална е.Успех.
Според мен тези километри не са реални - предните седалки са леко изтъркани и смачкани по края, а са от кожа.И не може за 55000 км задните дискове да имат такъв ръб, като за 100 - 150 000 км.
Susscrofa
04-12-2012, 17:11
Според мен тези километри не са реални - предните седалки са леко изтъркани и смачкани по края, а са от кожа.И не може за 55000 км задните дискове да имат такъв ръб, като за 100 - 150 000 км.
Е, какъв ръб имаха задните?:eat:
Ами май ще я водя на майстор в събота, мислех при румен, но се оказа че брат ми познава майстор, което кара точно същата кола и ще я огледаме в най-близкия сервиз ако онзи от автокъщата "благоволи" :) А за километрите не си правя илюзии, но не са повече от 155 000 реални. Тя нека няма забележки пък ако ще и на 200 000 да е.
Susscrofa
04-12-2012, 20:29
Ами май ще я водя на майстор в събота, мислех при румен, но се оказа че брат ми познава майстор, което кара точно същата кола и ще я огледаме в най-близкия сервиз ако онзи от автокъщата "благоволи" :) А за километрите не си правя илюзии, но не са повече от 155 000 реални. Тя нека няма забележки пък ако ще и на 200 000 да е.
За разлика от останалите дизелови 166ци на по 110 000 км, тук този пробег е напълно възможен, не казвам, че е верен, но е ВЪЗМОЖЕН. При дизелаците е нулев варианта да са на по 10 години с такъв пробег.
Педалите, скоростния лост, неизтритите символи по бутоните, незахабените бутони по шоферската врата, супер запазените текстилни подкалници, емблемите са обезцветени точно като за пробега:), липсата на удари от камъчета по предния капак, супер запазените джанти, уникално запазен подлакътник /без нито драскотина/ и супер здрав и неизтрит волан, липсата на драскотини по шоферската външна дръжка ме навеждат на тези мисли за пробега.
Не искам да коментирам състоянието на двигателя, особено онези уникални поцинковани шест тръбички /това е за техно-спецовете/хаха:)
Хаха, значи ела и виж моята 156-ца, на 12 години, на 218к км...60к км от мен. Като нова е интериорно, екстериорно. Демек с мерак вс може.
п.с. Колата изглежда наистина запазена!
Susscrofa
04-12-2012, 20:55
Хаха, значи ела и виж моята 156-ца, на 12 години, на 218к км...60к км от мен. Като нова е интериорно, екстериорно. Демек с мерак вс може.
п.с. Колата изглежда наистина запазена!
О, да италианците са големи мераклии.
Те като теб обикалят да търсят топки за скоростен лост, салон, кори за врати, волани, боядисват джанти, полират си два пъти месечно колите, сменят емблеми................
Ай малко по-сериозно:)
Купуват колата, карат, и в един момент вземат нова.
Интересно ми е, как повечето от вас се връзват на неща като гумички на педалите, волани и топки за скорости, при положение, че всичко това се сменя елементарно лесно. За кожи и пластмаси има препарати за освежаване, а отвън с едно хубаво миене и пастиране, колата става като нова. Вижте колите на колегата rusiq86 и се опитайте да им определите пробега.
Susscrofa
04-12-2012, 21:32
Интересно ми е, как повечето от вас се връзват на неща като гумички на педалите, волани и топки за скорости, при положение, че всичко това се сменя елементарно лесно. За кожи и пластмаси има препарати за освежаване, а отвън с едно хубаво миене и пастиране, колата става като нова. Вижте колите на колегата rusiq86 и се опитайте да им определите пробега.
Хаха, мириса не можеш да го смениш:)
Виж сега, нали това обясних, такива "грижовници" кат Русия си ги имаме основно тук в БГ.:)
Нали се сещаш в Италия кви грижовници са.
Задника да си сцепиш години трудно се крият, то е като при хората, лицето лъснато и опънато ама под мишниците леш.
Казах, че е напълно възможно тази кола да е на тези километри, споменах и изброих защо.
Знаеш ли в Италия колко ще ти излязат всички глезотии за смяна?
А заплатата ти "крещи" вземай нова кола, имаш пари.
...
Ясно, но кой казва, че колата е пудрена в Италия? Ти присъства ли там, докато я сваляха от автовоза? Горублянските джамбази са страшни, има някои които от две коли ще ти направят една, без да разбереш къде е заварявано и правено. В ибей волани и топки като тези струват нищожни пари, точно хората в бранша са не знаят как да се сдобият с такива е невъзможно. Това е малка инвестиция на фона на това, което биха спечелили от напудрената кола. Преди да си взема моята, ползвах една фирма за оглед на автомобили, доста съм говорил с хората по темата и са ми споделяли за какви ли не случаи на уж "перфектни" коли. На няколко перфектно изглеждащи 156-ци им намериха толкова кусури, че директно се отказвах и от мисълта за покупка.
Susscrofa
04-12-2012, 21:55
Ясно, но кой казва, че колата е пудрена в Италия? Ти присъства ли там, докато я сваляха от автовоза? Горублянските джамбази са страшни, има някои които от две коли ще ти направят една, без да разбереш къде е заварявано и правено. В ибей волани и топки като тези струват нищожни пари, точно хората в бранша са не знаят как да се сдобият с такива е невъзможно. Това е малка инвестиция на фона на това, което биха спечелили от напудрената кола. Преди да си взема моята, ползвах една фирма за оглед на автомобили, доста съм говорил с хората по темата и са ми споделяли за какви ли не случаи на уж "перфектни" коли. На няколко перфектно изглеждащи 156-ци им намериха толкова кусури, че директно се отказвах и от мисълта за покупка.
Малко прекалявате с измислиците за пудренето:)
Нали усещаш, че говорим за кола струваща 5 к.
Отиди и виж колата и ела пак да си говорим.
Джамбазите на Горубляне са като всички останали джамбази.
Досега най-големите мошеници, които съм срещал са лица с частни оферти и най-вече не нов внос.
Малко прекалявате с измислиците за пудренето:)
Нали усещаш, че говорим за кола струваща 5 к.
Отиди и виж колата и ела пак да си говорим.
Джамбазите на Горубляне са като всички останали джамбази.
Досега най-големите мошеници, които съм срещал са лица с частни оферти и най-вече не нов внос.
Не говоря конкретно тази кола, а по принцип. Иначе колата от темата заслужава да се види, изглежда добре, но ако някой се навие да купува да я води задължително на доктор. Както споменах, в идеално изглеждащи 156-ци ми намериха скрити лимонки за доста пари.
Досега най-големите мошеници, които съм срещал са лица с частни оферти и най-вече не нов внос.
Абсолютно... ;-)
Момчета, явно не сте присъствали на напудряне :?
Кола на 680'000км. става на 180'000км. за по-малко от седмица и купувачите правят бой с калпаци :)
И тук идва на дневен ред въпроса, ако тази 166 е толкова хубава, защо не я купуват?
Знаете, че хубавите машини не се задържат много дълго на пазара.....
Kuku е прав, хубавото, дори малко над пазарната се продава бързо. Има една 159 Ти от Благоевград, продава се 4-5 месеца и няма да се продаде скоро.
Susscrofa
05-12-2012, 08:44
Момчета, явно не сте присъствали на напудряне :?
Кола на 680'000км. става на 180'000км. за по-малко от седмица и купувачите правят бой с калпаци :)
И тук идва на дневен ред въпроса, ако тази 166 е толкова хубава, защо не я купуват?
Знаете, че хубавите машини не се задържат много дълго на пазара.....
Alfa Romeo, бензинова, с доста нестандартен и масово не харесван дизайн.
С двигател харчещ 17/100 градско, гонеща 10 години, вървяща почти колкото 2.0 156-ца..................
Вие осъзнавате ли за каква марка говорим?
Тази кола след закупуването поглъща още 3к и трепериш до последно кога ще правиш пак нещо:)
Да обобщим: нестандартен, почти екзотичен за БГ автомобил, с разходен бензинов двигател, и високи разходи за обслужване. Марка, която след 10 година започва да се държи като бивша плеймейтка на 50 години.
Кой да Ви я купи?
Има трилитрови за по 2-3 к с опция за сваляне с 1000 лева.
---------- Post added at 07:44 ---------- Previous post was at 07:41 ----------
Kuku е прав, хубавото, дори малко над пазарната се продава бързо. Има една 159 Ти от Благоевград, продава се 4-5 месеца и няма да се продаде скоро.
Малко странно сравнение.
Тази ТI е само дизайн:)
Ще давам аз 25 к за 2.4 литров дизел:), който след пет години ще струва 10 к Стига бе.:bath:
Досега да я беше купил ..
Susscrofa
05-12-2012, 09:05
Досега да я беше купил ..
Аз се отказах.
Бях там с парите миналата събота, но вече съм стар да купувам коли с емоция.:)
Шегувам се.
Имам нужда от повече багажно пространство и по- висока надеждност, сигурност и практичност.
Насочих се към друга марка, но ще видим.
За тази има нов кандидат от форума.
Адски красива е!
А като се сетя веднъж какви глупости писах за дизайна на 166.......
Пълен кретен:)
Защо мислиш, че Алфите по Горубляне ги заглеждат само фенове на марката или някой, който много разбира от италиански автомобиУи?!
На тия километри колата си е с оригиналното окачване, което ще изкара още поне толкова.
Обслужването на двигателя си е като на всяка друга бензинова кола с 6 цилиндров двигател.
Проблема с разхода се решава елементарно с АГУ.
Остава единствено дизайна :?
Да ти кажа честно, ако някой търси бензинова лимузина с 200к.с., то тази 166 има огромен шанс да привлече вниманието на търсещия, особено за 4500лв.
Susscrofa
05-12-2012, 09:47
Защо мислиш, че Алфите по Горубляне ги заглеждат само фенове на марката или някой, който много разбира от италиански автомобиУи?!
На тия километри колата си е с оригиналното окачване, което ще изкара още поне толкова.
Обслужването на двигателя си е като на всяка друга бензинова кола с 6 цилиндров двигател.
Проблема с разхода се решава елементарно с АГУ.
Остава единствено дизайна :?
Да ти кажа честно, ако някой търси бензинова лимузина с 200к.с., то тази 166 има огромен шанс да привлече вниманието на търсещия, особено за 4500лв.
Не ми се занимава с теб.:)
Ще ти изброя три марки с бензинови шестаци с верига.
Задното окачване ще се сменя.
Рейката може и да те тече на тези километри.
Обслужването е над 1000 лева.
Тази кола харчи колкото 4.4 литрова седмица на бмв, кое е по-лимузина?
Изобщо малко си свери часовника.:bath:
Бооооже, верига.... Е, и? Ангренажен ремък се сменя в НАЙ-лошия случай на 60'000км., а това за някои хора са повече от 3 /ТРИ/ години.
Както е видно от обявата, този пробег не е достигнат за 9 /ДЕВЕТ/ години :!:
Другите коли нямат ли окачване, рейки, обслужване?
БМВ '740' ( Е38 ) струва 2 /ДВА/ пъти повече, а ако е в състоянието на 166-цата може да струва и 3 /ТРИ/ пъти повече!!!
Ти някога обслужвал ли си осмак? А '745' да ти е чупило скорости в ръцете?
Практиката ти куца доста.... часовникарю :)
Susscrofa
05-12-2012, 10:11
Бооооже, верига.... Е, и? Ангренажен ремък се сменя в НАЙ-лошия случай на 60'000км., а това за някои хора са повече от 3 /ТРИ/ години.
Както е видно от обявата, този пробег не е достигнат за 9 /ДЕВЕТ/ години :!:
Другите коли нямат ли окачване, рейки, обслужване?
БМВ '740' ( Е38 ) струва 2 /ДВА/ пъти повече, а ако е в състоянието на 166-цата може да струва и 3 /ТРИ/ пъти повече!!!
Ти някога обслужвал ли си осмак? А '745' да ти е чупило скорости в ръцете?
Практиката ти куца доста.... часовникарю :)
Практиката не ми куца, осведомяването също.
Куку, имаш право на мнение, аз също.
Нека не спамим в този раздел:)
Веригата си е верига.
Аз щях да купя тази кола, бях съвсем сериозен в намерението си. Не съм казал нищо лошо за нея, но е нелепо да твърдиш, че търсенето при нея е голямо.
За мен е съвсем нормално този автомобил да стои там повечко време, това не означава, че има проблем с него.
Доколкото знам не е каран по сервизи.
Нека колегата в събота го закара и тогава ще разберем.
Куку, аз харесвам алфите, но не ми разтягай нелепици за тяхната надеждност.:bath:
Не смятам това писане за спам, като изключим ехидните ти подмятания, които вече едва ли правят впечатление на някого :)
Аз самия не веднъж съм заявявал, че предпочитам други марки автомобили, НО в конкретния случай състоянието на автомобила би било водещото условие, след което идва на дневен ред цената.
Притежанието и поддръжката на 166 2.5 в никакъв случай не е по-скъпо от притежанието и поддръжката на 528, примерно!
За подобни автомобили търсенето не е голямо по принцип, но човек (изключвам фанатизираните фенове) с поне малко акъл в главата, търсещ лимузина с бензинов двигател, едва ли би подмниал с лека ръка толкова запазен екземпляр, без значение от марката.
Ако ти беше купил колата или колегата в събота я купи, ще се потвърди всеобщото виждане за пазара на употербявани автомобили - хубавата кола се продава бързо и лесно.... а някои дори много бързо и много лесно :)
Козметика, интериор, екстериор, екстри, реални км, състояние...нали затова човек си търси кола. Водещи фактори...както и цената, която може да си позволи.
Само да те осведомя да притежаваш тази машинка ТИ с това двигателче, чудно, няма такава радост. Вс стотинка, която дадох си струва. Нищо не ме е правело така щастлив. За какво са парите, ако не да те накарат да се почувстваш добре. ТИ-ка в Германия с моят двигател, екстри, км...започва от 15к евра стигат до 20к евра.
Взех уникално гледания автомобил.
166-цата изглежда запазена, дано излезе читава. И стига с този ангренажен комплект, 200лв са, и ще минат 3-4 години до следващата смяна.
Susscrofa
05-12-2012, 11:45
Не смятам това писане за спам, като изключим ехидните ти подмятания, които вече едва ли правят впечатление на някого :)
Аз самия не веднъж съм заявявал, че предпочитам други марки автомобили, НО в конкретния случай състоянието на автомобила би било водещото условие, след което идва на дневен ред цената.
Притежанието и поддръжката на 166 2.5 в никакъв случай не е по-скъпо от притежанието и поддръжката на 528, примерно!
За подобни автомобили търсенето не е голямо по принцип, но човек (изключвам фанатизираните фенове) с поне малко акъл в главата, търсещ лимузина с бензинов двигател, едва ли би подмниал с лека ръка толкова запазен екземпляр, без значение от марката.
Ако ти беше купил колата или колегата в събота я купи, ще се потвърди всеобщото виждане за пазара на употербявани автомобили - хубавата кола се продава бързо и лесно.... а някои дори много бързо и много лесно :)
Малко хора търсещи бензинови лимузини, биха взели точно АР.
Това го знаеш адски добре.
---------- Post added at 10:45 ---------- Previous post was at 10:41 ----------
Козметика, интериор, екстериор, 166-цата изглежда запазена, дано излезе читава. И стига с този ангренажен комплект, 200лв са, и ще минат 3-4 години до следващата смяна.
Аз те поздравих за колата, това наистина е страхотен автомобил, меко казано:) Но бързата обезценка си е факт!
А и ти си го беше поставил като цел.
Обслужването на 166 2.5 в6 излиза към 1000 лв, нека ме коригира, някой по разбиращ.
Аз просто казах, че при тази кола този пробег е напълно възможен, и че колата наистина е адски запазена, кат изключим гнястта по жабката и конзолата на ръчната.
Това е!:bath:
Знам, но аз говоря по принцип, че хората, които биха подминали толкова запазена кола заради марката, страдат от сериозни предрасъдъци и това може да бъде само в техен ущърб.
П.П.
Аз и за 1.9 дадох над 800лв. при първото обслужване от-до. Ей ги къде са 1000лв. :)
Susscrofa
05-12-2012, 13:29
Знам, но аз говоря по принцип, че хората, които биха подминали толкова запазена кола заради марката, страдат от сериозни предрасъдъци и това може да бъде само в техен ущърб.
П.П.
Аз и за 1.9 дадох над 800лв. при първото обслужване от-до. Ей ги къде са 1000лв. :)
Мисля, че под обслужване разбираме различни неща.:bath:
Ние живеем в страната на предразсъдъците, ако не знаеш, да тА светна.
Ти спомена ангр. комплект, еми той не е някаква цифра.
То при първоначално закупуване да се сменят:
Масло, ремъци + ролки, филтри, спирачна течност, хидравлична, на скоростната кутия, накладки (може би дискове),спирачни маркучи. гуми, каско, застраховка, преглед, кат...еми то си е цифра всичко. Ма така е редно.
А цената на всички тези неща не е много по-различна за 1.9 дизел или за 3.0 бензин, че даже между АлфаРомео и БМВ няма съществена разлика - едното ще е 1000лв., другото ще е 1300лв. - голям праз, даваш 300лв. повече веднъж на 3 години :?
Susscrofa
05-12-2012, 19:03
Ти спомена ангр. комплект, еми той не е някаква цифра.
То при първоначално закупуване да се сменят:
Масло, ремъци + ролки, филтри, спирачна течност, хидравлична, на скоростната кутия, накладки (може би дискове),спирачни маркучи. гуми, каско, застраховка, преглед, кат...еми то си е цифра всичко. Ма така е редно.
Хаха, я провери само ролките с ремъка и работата колко се връзват за този двигател.:big_beer:
Кви дискове, кви накладки, кви пет леба.
---------- Post added at 18:03 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
А цената на всички тези неща не е много по-различна за 1.9 дизел или за 3.0 бензин, че даже между АлфаРомео и БМВ няма съществена разлика - едното ще е 1000лв., другото ще е 1300лв. - голям праз, даваш 300лв. повече веднъж на 3 години :?
Бзззззззззз, бзззззззззззз, пляс:)
Нечленоразделното писане е непонятно за нормалните хора :)
Говори в цифри - лесно можеш да прочетеш разделите....
Моля, не ни серете в раздела... :butt:
Колеги, доколкото разбрах има една ролка , само тя струвала 280лв. Колата я гледах доста внимателно, 4-те ламбда сонди не дават грешка, нито дебитомера, нито 6-те еърбега. Не успях да тествам само круз контрола, навигацията. Има теч от хидравлични маркуч, слава богу мислим че не е рейката. Има за смяна засега един носач и тампони на стабилизиращата отзад. Има и скъсан манщон външен на полуоска. В допълнение може би лагера на скоростната кутия издава звуци, които като загрее колата изчезват. Всичко друго след внимателен оглед е перфектно. Километрите уж се показаха реални, но не вярвам много много.
В общи линии капарирах колата на 4600лв и се надявам да няма нищо сериозно по нея. Къде са тези подобни 166-ци за по 3000 или 2000 че не ги виждам. Ако има, за тях пише притеснителни неща във форума.
Следващата събота живот и здраве ще я взимам, стискайте палци и благодаря на всички за съветите и коментарите. :)
Чудесно, дай отзиви като я вземеш. Ако минаваш край Пазарджик, пусни едно лично да и се порадвам и аз :).
Bobiuzunov
08-12-2012, 16:17
Браво колега,ще чакаме снимки.Проблемите са отстраними ще се справиш :clapping:
Колеги, доколкото разбрах има една ролка , само тя струвала 280лв. :)
Малко по-евтина е, но да - над 200лв, целия комплект ти е 500лв без никакви отстъпки ;) ремък, 2 паразитни, 1 обтяжна ;) Колата е супер честито!
Веско, всичко хубаво, ама толкова забележки изброи, а си спазарил едва 300лв. от цената :?
Susscrofa
08-12-2012, 18:44
Веско, всичко хубаво, ама толкова забележки изброи, а си спазарил едва 300лв. от цената :?
Е кви забележки бе?
Ти си луд.
И е свалил 390, а не 300.
Егати забележките, аз съм сигурен вече, че тази кола е на 55 000 км.
---------- Post added at 16:44 ---------- Previous post was at 16:36 ----------
Малко по-евтина е, но да - над 200лв, целия комплект ти е 500лв без никакви отстъпки ;) ремък, 2 паразитни, 1 обтяжна ;) Колата е супер честито!
Скоро ли си сменял зъбен ремък с ролките на такъв двигател?
Скоро ли си сменял зъбен ремък с ролките на такъв двигател?
Продава ги, не е нужно да е сменял... :mrgreen:
Суска, 300лв. се свалят от воле, само за пазарлъка.
Като добавим забележките, можеше поне още толкова да се свалят!
Пробвай да ги сметнеш - носач, тампони, маркуч, маншон, труд - малко ли ти се виждат? :?
lordliness
08-12-2012, 19:28
Километрите едва ли са реални при тези забележки, та при други обстоятелства тази кола трябва да е още в гаранция.
Суска, 300лв. се свалят от воле, само за пазарлъка.
Като добавим забележките, можеше поне още толкова да се свалят!
Пробвай да ги сметнеш - носач, тампони, маркуч, маншон, труд - малко ли ти се виждат? :?
Не съм голям сваляч, но тази кола струваше 5600 преди месец. Сигурно можеше да се свали и още, но едва ли много. Знаеш ли, ако колата е здрава не ми пука за 200 лв, нито за 300. Аз тези на едно влизане в сервиза ще ги дам че и повече. Пазаренето на дребно е най-дребното нещо в дългосрочен план и не влияе на реалните разходи за колата почти.
Аз също мразя пазарлъци на дребно.
Дано да си е струвало!
Успех :)
lordliness
08-12-2012, 21:50
Да се пазариш е изкуство...и удоволствие
Е кви забележки бе?
Ти си луд.
И е свалил 390, а не 300.
Егати забележките, аз съм сигурен вече, че тази кола е на 55 000 км.
---------- Post added at 16:44 ---------- Previous post was at 16:36 ----------
Скоро ли си сменял зъбен ремък с ролките на такъв двигател?
Просто не ми е идвала точно такава иначе никакъв проблем;)
Susscrofa
08-12-2012, 22:18
Километрите едва ли са реални при тези забележки, та при други обстоятелства тази кола трябва да е още в гаранция.
Става дума за алфа.
60 000 км стигат за един носач, или греша:)
Susscrofa
08-12-2012, 22:23
Просто не ми е идвала точно такава иначе никакъв проблем;)
Питах само.
Говореше твърде сигурно, за това.
---------- Post added at 21:23 ---------- Previous post was at 21:19 ----------
Суска, 300лв. се свалят от воле, само за пазарлъка.
Като добавим забележките, можеше поне още толкова да се свалят!
Пробвай да ги сметнеш - носач, тампони, маркуч, маншон, труд - малко ли ти се виждат? :?
Тази кола беше доста по-скъпа в началото.
Ако става дума за кола струваща 7-8000 може и да свалиш триста лева на старта и да стигнеш до 1000 накрая.
Тук става дума за 5000, колко да и смъкне....25 % от цената ли.
Мисля, че за пореден път се оля.
Не разбрах само защо не се оказа с проблем, след като се продава от доста време?
Нужно ли е да давам личен пример или сам ще се сетиш, че явно ти липсва опит? :)
Колата се продаде за около месец - това никак не е много време и явно колата е добра!
Казах го и по-рано - ако ти я беше купил или колегата я купи, значи е в добро състояние и фактите само потвърждават теорията!
lordliness
08-12-2012, 23:05
Става дума за алфа.
60 000 км стигат за един носач, или греша:)
Зависи как и къде е карана, а нещото, което вие в скоростната кутия, на 60 000 не би трябвало да вие нищо,дори да става дума за алфа, или греша :)
Susscrofa
08-12-2012, 23:40
Нужно ли е да давам личен пример или сам ще се сетиш, че явно ти липсва опит? :)
Колата се продаде за около месец - това никак не е много време и явно колата е добра!
Казах го и по-рано - ако ти я беше купил или колегата я купи, значи е в добро състояние и фактите само потвърждават теорията!
Абе, ти помниш ли какво писа преди в тази тема?
Дори няма да ти припомням, а само ще се смея.
Не ме интересува каруцарският ти опит.
---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:37 ----------
Зависи как и къде е карана, а нещото, което вие в скоростната кутия, на 60 000 не би трябвало да вие нищо,дори да става дума за алфа, или греша :)
Още не се знае нищо.
А и ти дори не си "помирисал" тази кола.
---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:38 ----------
Момчета, явно не сте присъствали на напудряне :?
Кола на 680'000км. става на 180'000км. за по-малко от седмица и купувачите правят бой с калпаци :)
И тук идва на дневен ред въпроса, ако тази 166 е толкова хубава, защо не я купуват?Знаете, че хубавите машини не се задържат много дълго на пазара.....
Виж се бе куку, прочети се само.:):roll2:
---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 22:39 ----------
Нужно ли е да давам личен пример или сам ще се сетиш, че явно ти липсва опит? :)
Колата се продаде за около месец - това никак не е много време и явно колата е добра!Казах го и по-рано - ако ти я беше купил или колегата я купи, значи е в добро състояние и фактите само потвърждават теорията!
Е мноУ зле.
Ми нали точно това казах - колата стои една седмица, втора седмица, трета седмица.... ходят разни хора да я гледат, но не я купуват!
Явно има проблем, за да не я купят и ако този проблем е съществен, нито ти, нито който и да е друг щеше да я купи.
Факта, че се е намерил клиент в рамките на месец, е красноречив.
Ако и Веско не я беше купил, щеше да каже 'колата има еди-какви-си проблеми' и още дълго време нямаше да се продаде, или поне не на тази цена!
Не ставаше въпрос за моя опит, а за явната липса на твоя опит :idea:
Става дума за алфа.
60 000 км стигат за един носач, или греша:)
И повече издържа, особено ако е карана в Италия, това са никакви км. Да му е чистита на колегата!
Абе стига сте се карали бе :) Времето ще покаже, ще докладвам. А то не вие, а издава звук като ролка на ангренаж за смяна докато загрее. С натиснат педал на съединителя не се чува и като е студена. Един познат с Капа ми казва че на чисто нов лагер на съединител за 2-3 хиляди километри взел да издава звуци но си кара, поех риск и времето ще покаже дали е било разумно. Благодаря за поздравленията.
Я кажете ако знаете дали имам гратисен период след първа регистрация в кат да карам без технически преглед, че не знам дали за един ден ще успея да мина и двете. Също така каско може ли да се сключи без аларма ако колата е нов внос поне за кратко. Сега трябва да изкарам временни номера, застраховки и много неща. За първи път купувам нов внос. :(
Абе стига сте се карали бе :) Времето ще покаже, ще докладвам. А то не вие, а издава звук като ролка на ангренаж за смяна докато загрее. С натиснат педал на съединителя не се чува и като е студена. Един познат с Капа ми казва че на чисто нов лагер на съединител за 2-3 хиляди километри взел да издава звуци но си кара, поех риск и времето ще покаже дали е било разумно. Благодаря за поздравленията.
Я кажете ако знаете дали имам гратисен период след първа регистрация в кат да карам без технически преглед, че не знам дали за един ден ще успея да мина и двете. Също така каско може ли да се сключи без аларма ако колата е нов внос поне за кратко. Сега трябва да изкарам временни номера, застраховки и много неща. За първи път купувам нов внос. :(
То това в КАТ си е технически преглед т.е. 1г си караш. Каско сключваш без проблем и без аларма, зависи при кой ще го правиш.
Както спомена колагата, аларма ти трябва срещу кражба, и то в някой компании, като Армеец например.
Колата си има фабричен имобилайзер в ключа и не ти е нужна пищялка, къде ще я застраховаш няма особено значение, тъй като риска от кражба на 10 годишна 166-ца е нулев, затова спокойно можеш да си спестиш този разход :calc:
сиреч частично каско, само против удари, злоумишлени прояви на трита лица, птп. Което намалява доста застрахователната премия.
При фабричен имобилайзер, особено на коли след 2001г. застрахователите не изискват аларма.
В КАТ самото минаване през каналите се води технически преглед и както каза Коде, с него си караш първата година.
А това с виенето на лагер при натиснат съединител нямаше ли общо с първичния вал или както там се нарича :?
lordliness
09-12-2012, 15:46
При фабричен имобилайзер, особено на коли след 2001г. застрахователите не изискват аларма.
В КАТ самото минаване през каналите се води технически преглед и както каза Коде, с него си караш първата година.
А това с виенето на лагер при натиснат съединител нямаше ли общо с първичния вал или както там се нарича :?
Звука е от аксиалния лагер на съединителя!
Звука е от аксиалния лагер на съединителя!
Мдаа, а е само на 55000 км, странно нещо са италианките. :tooth:
lordliness
09-12-2012, 16:48
Мдаа, а е само на 55000 км, странно нещо са италианките. :tooth:
А дали, както казах може да е в гаранция при тези километри :)
Частично каско пак е нещо. Мерси за инфото.
Днес гледам талона и ако не е подправян излиза, че колата е на жител от Милано набор 1927 :tooth: И нали се сещате, не е излизала от гаража и т.н.и т.н. Но не е първи собственик, а я е купил 2008ма. Значи за 80 годишнината се е почерпил дядото, а може и да не съм се ориентирал правилно, че е на италиански. В интерес на истината това не са ми го казвали продавачите като аргумент. Струва ми се странно меко казано.
Иначе първа регистрация 20 Дек 2002, някой някога си е направил готин подарък за Коледа :)
Частично каско пак е нещо. Мерси за инфото.
Днес гледам талона и ако не е подправян излиза, че колата е на жител от Милано набор 1927 :tooth: И нали се сещате, не е излизала от гаража и т.н.и т.н. Но не е първи собственик, а я е купил 2008ма. Значи за 80 годишнината се е почерпил дядото, а може и да не съм се ориентирал правилно, че е на италиански. В интерес на истината това не са ми го казвали продавачите като аргумент. Струва ми се странно меко казано.
Иначе първа регистрация 20 Дек 2002, някой някога си е направил готин подарък за Коледа :)
Спокойно можеш и без каско, стига да си достатъчно опитен водач. Ако имаш гараж, пък съвсем не ти трябва.
lordliness
09-12-2012, 17:00
Според мен дядката си я е купил, паркирал я е в двора и просто се е наслаждавал да гледа колата, е може и да е палил двигателя чат пат.
Важното е на теб да ти харесва, ще отстраниш проблемите и всичко ще е ОК. Километрите не трябва да служат като ориентир за състоянието на една кола . Има много други неща по които може да се оцени.
Спокойно можеш и без каско, стига да си достатъчно опитен водач. Ако имаш гараж, пък съвсем не ти трябва.
И ако другите около теб са достатъчно опитни водачи. ;) Мен на петия ден ме удариха на паркинг.
Веско, честито за новата продобивка, със здраве и с кеф да си я караш !
Мерси Кольо, и съм съгласен с менението за километрите! Не са от значение така че предлагам да не ги разискваме повече.
Днес оставих пари да ми изкарат транзитни номера и гражданска, та да си я регистрирам в Пазарджик. Но за каското със сигурност ще направя, досега винаги ми е било полезно, както и обратното, имал съм случаи, в които съжалих горчиво че не съм имал каско - 800лв от джоба.
Относно каското, напослък на няколко коли искам да си направя такова, без клауза кражба, но за жалост не получих оферти, които да направят премията по-ниска.
Частично каско пак е нещо. Мерси за инфото.
Днес гледам талона и ако не е подправян излиза, че колата е на жител от Милано набор 1927 :tooth: И нали се сещате, не е излизала от гаража и т.н.и т.н. Но не е първи собственик, а я е купил 2008ма. Значи за 80 годишнината се е почерпил дядото, а може и да не съм се ориентирал правилно, че е на италиански. В интерес на истината това не са ми го казвали продавачите като аргумент. Струва ми се странно меко казано.
Иначе първа регистрация 20 Дек 2002, някой някога си е направил готин подарък за Коледа :)
Яяяяяя, колега .. Я напиши по подробно за това, защото моята кола е от Милано на дядо 29 набор.. Някой си Жан лука ....Продал я е 2008.... И моята на реални ..... Да не е един и същ дядка маниак на 166-ци....Интересна работа....:calc:
В Италия всичкото пенсия кара бегачки :tooth:. Ще се пенсионирам там!
Linkestis
09-12-2012, 18:38
Ами дядо ви Лука се оказа че имал автокъща у малкото селце Милано.Продавал колички предимно на самотни баби,но бизнеса не вървял.След години отворил автогараж с автомобили отново за самотни бабички,които пък използвали мощните лимузини събота преди обед да ходят до извънградския Лидъл.Разбира се водила се документация за цялостната поддръжка на тези лимузини.Ремонтите Лука следял изкъсо.Особено държал на това как се ремонтират ударените на заден ход от камиона за боклук лимузини.В последствие отворил малка болница на края на вече град Милано,където успешно лекувал бабите пострадали от катастрофи.На своя внук завещал бизнеса,които пък го пренесъл успешно в Алемания,където пък и до днес вече стария внук Лукавий продава лимузини с TUV!
Тази информация ми бе дадена след запитването ми до италяно-германо консорциум под името "Алабалкан балък тюфен".Писмото е подпечатано със знака за "TUV"
-----------------
Оказва се обаче че: внука на Лука,Лукавий имал любовна връзка с една жена която имала смесена кръв от сърбин,германец,талянка/другото не си го преведох/,от тази връзка пък се пръкнало дете със синкава кожа.Детето пораснало и поискало пай от бизнеса на Лукавий.Получил посредническа фирма със седалище гр.Дупница-България.Представяте ли си колко малък е света.Малкия /вече възрастен/Джанино отворил успоредно още няколко фирми една от които за печати,диплянки и визитки.Получил също така законното право да бие печат със знак TUV на всички болни тарикатски души които имали нужда от психо-лечебните свойства на тази емблема.
--------------
Ебати поемата стана..ама пък сега следва развръзката...
Хората..талянци и алемани,като прочели историята по вестниците,дали обет!Всеки когато може да помага на всички шофьори на автовози,на всички които ходят самички по талянско и алеманско.Да уреждат безприкословно всички документи.Да съдействат особено на хората с желанието за истинска запазена и поддържана АЛФА РОМЕО.Да обаче...това било трудно.За това пък го имало малкия вече голям Джанино.
Та от всичко тук ми стана ясно че сме с връзки/тия у българско.щото видите ли имаме посредник между талянции алеманци/.
Всички сме намазали с тия Алфи ейййй.
Ами дядо ви Лука се оказа че имал автокъща у малкото селце Милано.Продавал колички предимно на самотни баби,но бизнеса не вървял.След години отворил автогараж с автомобили отново за самотни бабички,които пък използвали мощните лимузини събота преди обед да ходят до извънградския Лидъл.Разбира се водила се документация за цялостната поддръжка на тези лимузини.Ремонтите Лука следял изкъсо.Особено държал на това как се ремонтират ударените на заден ход от камиона за боклук лимузини.В последствие отворил малка болница на края на вече град Милано,където успешно лекувал бабите пострадали от катастрофи.На своя внук завещал бизнеса,които пък го пренесъл успешно в Алемания,където пък и до днес вече стария внук Лукавий продава лимузини с TUV!
Тази информация ми бе дадена след запитването ми до италяно-германо консорциум под името "Алабалкан балък тюфен".Писмото е подпечатано със знака за "TUV"
Тук мога само да .... :tooth: :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:
Susscrofa
09-12-2012, 20:08
И повече издържа, особено ако е карана в Италия, това са никакви км. Да му е чистита на колегата!
Не ти вярвам.:picnic:
Кое ти се струва толкова невероятно? :)
Susscrofa
09-12-2012, 20:46
Кое ти се струва толкова невероятно? :)
Е, не, с теб няма какво повече да си кажа в тази тема.:):tooth:
Личи си, че няма какво да кажеш :idea:
Susscrofa
09-12-2012, 21:05
Личи си, че няма какво да кажеш :idea:
Ти някога имал ли си мнение?
Достойнство знаеш ли какво е?:picnic:
Признай си, куку, те ще те разберат.:tooth:
Относно каското, напослък на няколко коли искам да си направя такова, без клауза кражба, но за жалост не получих оферти, които да направят премията по-ниска.
Армеец, ЛевИнс така процедират от личен опит. Отивай ъм първите за оферта.
Не ти вярвам.:picnic:
Пътищата в Италия са в пъти по-добре от нашите.
Едни носачи си издържат в Бг ако са читави едно 50к км, това за части афтърмаркет. Нови минават 100-150к км. Не случайно вс нововнесени бегачки започват да сменят оригиналните си носачи след известно каране в Бг.
Какво странно има...ако е на 55к км носача и е оригинален от завода при сглобяването щеше да си е здрав. Няма в какво да те убеждавам, не е нужно да си инженер за да го разбереш.
Ами дядо ви Лука се оказа че имал автокъща у малкото селце Милано.Продавал колички предимно на самотни баби,но бизнеса не вървял.След години отворил автогараж с автомобили отново за самотни бабички,които пък използвали мощните лимузини събота преди обед да ходят до извънградския Лидъл.Разбира се водила се документация за цялостната поддръжка на тези лимузини.Ремонтите Лука следял изкъсо.Особено държал на това как се ремонтират ударените на заден ход от камиона за боклук лимузини.В последствие отворил малка болница на края на вече град Милано,където успешно лекувал бабите пострадали от катастрофи.На своя внук завещал бизнеса,които пък го пренесъл успешно в Алемания,където пък и до днес вече стария внук Лукавий продава лимузини с TUV!
Тази информация ми бе дадена след запитването ми до италяно-германо консорциум под името "Алабалкан балък тюфен".Писмото е подпечатано със знака за "TUV"
-----------------
Оказва се обаче че: внука на Лука,Лукавий имал любовна връзка с една жена която имала смесена кръв от сърбин,германец,талянка/другото не си го преведох/,от тази връзка пък се пръкнало дете със синкава кожа.Детето пораснало и поискало пай от бизнеса на Лукавий.Получил посредническа фирма със седалище гр.Дупница-България.Представяте ли си колко малък е света.Малкия /вече възрастен/Джанино отворил успоредно още няколко фирми една от които за печати,диплянки и визитки.Получил също така законното право да бие печат със знак TUV на всички болни тарикатски души които имали нужда от психо-лечебните свойства на тази емблема.
--------------
Ебати поемата стана..ама пък сега следва развръзката...
Хората..талянци и алемани,като прочели историята по вестниците,дали обет!Всеки когато може да помага на всички шофьори на автовози,на всички които ходят самички по талянско и алеманско.Да уреждат безприкословно всички документи.Да съдействат особено на хората с желанието за истинска запазена и поддържана АЛФА РОМЕО.Да обаче...това било трудно.За това пък го имало малкия вече голям Джанино.
Та от всичко тук ми стана ясно че сме с връзки/тия у българско.щото видите ли имаме посредник между талянции алеманци/.
Всички сме намазали с тия Алфи ейййй.
Много си добър, ако не си се ориентирал трябва да почнеш да пишеш хумористични материали.
Сигурно автокъщите там като купуват колите ги минават през някоя пенсия, прав си. Иначе моя пенсионер се зове Джанфранко май, ще проверя в къщи.
Linkestis
10-12-2012, 18:35
Схемата е ясна..не си мисли че една от моите не е на белокос дядо от Италия.
Хайде, да ми е честита шестглавата ламя, вече и навъртях 40км. В един подземен паркинг се припотих 3 пъти при маневриране :) Като цяло засега само съединителя ми се струва много твърд и сигурно ще излезе нещо там скоро време :) Сега трябва да разучавам ICS например как да си наглася часовника :) Голям кеф е като настъпя газта обаче и като потъна в свежата кожа.:bounce8:
Честито колега, със здраве да си я караш. В ICS няма нищо сложно, съединителя ако не приплъзва не го пипай.
ecotronic
15-12-2012, 18:54
Хайде, да ми е честита шестглавата ламя, вече и навъртях 40км. В един подземен паркинг се припотих 3 пъти при маневриране :) Като цяло засега само съединителя ми се струва много твърд и сигурно ще излезе нещо там скоро време :) Сега трябва да разучавам ICS например как да си наглася часовника :) Голям кеф е като настъпя газта обаче и като потъна в свежата кожа.:bounce8:
Честито!
С много кеф и с малко ядове да си я караш.
За да свериш часовника, ако имаш навигация, трябва първо да откачиш буксата и в багажника. После натискаш бутона "TRIP" , избираш от менюто settings и натам ще се ориентираш.
Хем имам навигация, хем не работи. Но наистина не ми даваше да сменя часа, явно това е причината. Много благодаря!:cheers:
Послепис: а после пак ли мога да сложи буксата на навигацията? Тепърва ми предстои да проверя дали ще успея да я активирам, темата във форума на тема навигации е доста сложничка и ще ми отнеме няколко седмици анализ :)
ecotronic
15-12-2012, 21:57
Хем имам навигация, хем не работи. Но наистина не ми даваше да сменя часа, явно това е причината. Много благодаря!:cheers:
Колкото и разочароващо да звучи, единственото предназначение, за което се сещам на навигацията на тази кола, ползвана в България, е това да възпрепятства сверяването на часовника.
Колеги, сетих се за тази тема и я изрових от дълбините на форума :) Да ви кажа, който е участвал в дискусията, съединителя и до ден днешен не е пипан и не е мръднал. Карам я над 3 години и 35 000км.
Напоследък обмислям ъпгрейд към 159 и си мислех къде да попитам дали има интерес за покупка на моя автомобил. Не искам да пускам обява още, защото ще се наложи първо да си купя новата кола преди да я дам - карам малко дете до ясла всеки ден.
Та да съм по-конкретен, някой във форума има ли интерес?
Аз си търся 159 автоматик, предпочитам спортвагон.
След покупката съм и сложил ГИ Бардолини OBD Max при robygas и комплект летни гуми с оригинални джанти 17. Колата е в много добро състояние.
Реших да пусна и снимки, но повечето са от обявата. Не съм я снимал много. Има дребни драскотинки само и изглежда по същия начин.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.