PDA

View Full Version : Студена гърми, прекъсва -1.8 8v



RASI
20-11-2012, 11:10
колата е 1.8 8в колеги проблема ми е същия като на колегата със V6,като мине на газ няма никакви проблеми с газов инжекцион е

ivangenchev
20-11-2012, 12:02
колата е 1.8 8в колеги проблема ми е същия като на колегата със V6,като мине на газ няма никакви проблеми с газов инжекцион е

И аз имах подобен проблем. Яко прекъсваше до като не загрее, не можеше да се форсира над 4 000 об. и това само на бензин. Какво ли не смених свещи, кабели, бензинов филтър, пробвах с други дюзи и все нямаше ефект. Накрая свалих дибитомера врътнах шайбата за натягане и се оправи работата.

RASI
20-11-2012, 13:53
ква е тая шаиба брат как изглежда даи снимка неква

mimouzunov
20-11-2012, 14:14
ква е тая шаиба брат как изглежда даи снимка неква


Ако пляка в смукателния колектор според мен е бедна сместа а за това може да има доста причини! Може и дебитомер да е може и бензинов регулатор, може и помпата да е тръгнала...
Дебитомера не ви съветвам да го пипате еи така от любопитство защото не се настроива на око... (не че неможе и да се уцели някаква настроика ама.... )

RASI
20-11-2012, 14:28
странното е че като загрее се оправя,тя минава на газ на 40 градуса и аз я прехвърлям на бенз и е добре,но сутрин е страшно няма каране и докато заработи що годе добре на бензин гасне поне 3-4 пъти,паля гасне,паля гасне,паля работи малко и пак гасне,и 4-тия път вече почва да работи ама принудително с настъпване на педала

mimouzunov
20-11-2012, 16:23
странното е че като загрее се оправя,тя минава на газ на 40 градуса и аз я прехвърлям на бенз и е добре,но сутрин е страшно няма каране и докато заработи що годе добре на бензин гасне поне 3-4 пъти,паля гасне,паля гасне,паля работи малко и пак гасне,и 4-тия път вече почва да работи ама принудително с настъпване на педала

Температурен датчик!?

RASI
20-11-2012, 17:05
и аз за него си мисля и ще почна от него

ivangenchev
21-11-2012, 12:33
Ако пляка в смукателния колектор според мен е бедна сместа а за това може да има доста причини! Може и дебитомер да е може и бензинов регулатор, може и помпата да е тръгнала...
Дебитомера не ви съветвам да го пипате еи така от любопитство защото не се настроива на око... (не че неможе и да се уцели някаква настроика ама.... )

Минах през абсолютно, което изброи. И аз тръгнах първо към датчика за температурата на компа смених го ефект нямаше, след това викам то ще е от свещи и кабели (бяха стари свещите, а имаше и избили кабели) смених ги също никакъв ефект, след това си викам нестига дебит на бензин (прегелдах цялата система, смених маркуча на помпата, който е вътре в резервоара, че беше тръгнал, пробвах с друг регулатор на бензин, други дюзи) и пак всичко без ефект направо се бях побъркал. Накрая реших да се престраша и да разбутам дебитомера (и намен не ми се разбутваше, че може и по зле да стане) свалих го, отворих го, врътнах го малко след което го сложих на колата и имаше малко подобрение. Свалих го пак и за да си дойде както трябва трябваше да направя около 1/4 оборот на шайбата.

ivangenchev
21-11-2012, 12:50
това представлява дебитомера след като се отвори отдолу. Върти се голямата назъбена шайба.

Furious 155
21-11-2012, 14:05
Минах през абсолютно, което изброи. И аз тръгнах първо към датчика за температурата на компа смених го ефект нямаше, след това викам то ще е от свещи и кабели (бяха стари свещите, а имаше и избили кабели) смених ги също никакъв ефект, след това си викам нестига дебит на бензин (прегелдах цялата система, смених маркуча на помпата, който е вътре в резервоара, че беше тръгнал, пробвах с друг регулатор на бензин, други дюзи) и пак всичко без ефект направо се бях побъркал. Накрая реших да се престраша и да разбутам дебитомера (и намен не ми се разбутваше, че може и по зле да стане) свалих го, отворих го, врътнах го малко след което го сложих на колата и имаше малко подобрение. Свалих го пак и за да си дойде както трябва трябваше да направя около 1/4 оборот на шайбата.


това представлява дебитомера след като се отвори отдолу. Върти се голямата назъбена шайба.
По принцип намесата по дебитомер-а не е желателна.
Ако все пак се налага, маркирайте си с нещо оригиналното място на което е била назъбената шайба! И 1/4 оборот е доста - при мен промени с по 2-3 зъба в посока водеше до немалки отклонения на горивната смес.

don_pepone
21-11-2012, 16:27
това представлява дебитомера след като се отвори отдолу. Върти се голямата назъбена шайба.

Братле,а това съпротивление на извода на датчика за температурата на въздуха, оригинално ли си е така или е слагано от после,че досега не съм иждал да ма такива неща там... :)

ivangenchev
21-11-2012, 17:02
Братле,а това съпротивление на извода на датчика за температурата на въздуха, оригинално ли си е така или е слагано от после,че досега не съм иждал да ма такива неща там... :)

Като го отворих си беше така не съм го слагал аз, но дебитомера беше отварян и преди така че може някои да е човъркал преди мене.
Иначе за белязането е задължително и аз си го бях белязал. А пък и аз знам, че изместване с един два зъба променя доста настройката, но при мен не беше достатъчно. Може това съпротивление ако не е заводски така да има някакво значение и за това да е трябвало толкова много да го въртя.

don_pepone
21-11-2012, 17:42
Няма чак такова значение,че да местиш с 1/4 запчатката,просто темературният датчик явно е дал фира и са го "подсилили" с едно съпротивление.

Da_Fuse
22-11-2012, 16:47
Няма чак такова значение,че да местиш с 1/4 запчатката,просто темературният датчик явно е дал фира и са го "подсилили" с едно съпротивление.

Гаранция! ;)