View Full Version : Как се прави центровката на веригата на 1,8 8 клапана
След ремонт,шлайфане на главата и клапаните като я сменихме и сглобихме вече мотора не работи добре на газ-с газов инжекцион е.Като дадеш газ о колта претриса и има леки гармежи,което преди го нямаше.Веригата беше вързана от старата глава и след свалянето на старата глава валовете бяха точно на белезите ,след смяната с друга глава и сглобяването и реглажа на главата в фирмата на Хладилника единия вал е с точен белег ,а другия вал е с 2 мм разлика от белега.Долу неможахме да намерим белези на коляновия вал за точна настройка,как да подходим за да направим точната настройка
Furious 155
23-11-2012, 17:45
Трябва 1-ви цилиндър да е на ГМТ и двата разпределителни вала да са на белези - това е моя спомен за зацепването на този мотор!
Ако греша - поправете ме.
Трябва 1-ви цилиндър да е на ГМТ и двата разпределителни вала да са на белези - това е моя спомен за зацепването на този мотор!
Ако греша - поправете ме.
Няма грешка,ама нека колегата поясни кой вал му е с изместен белег и с предварение ли е или със закъснение.А иначе след като като се нагласи 1ви цилиндър на ГМТ,а белезите на валовете не съвпадат,на всмукателния вал се развиват трите болта със шестограмните глави и вала се завърта до белег.За испускателния вал се развива голямата гайка и след това малкото болтче на надупчените"шайби" и той се завърта до белег.При мен испускателния вал е с около два мм.закъснение.Надявам се да съм бил полезен.Поздрави.
Трябва 1-ви цилиндър да е на ГМТ и двата разпределителни вала да са на белези - това е моя спомен за зацепването на този мотор!
Ако греша - поправете ме.
Много помниш бре Фюрианецо
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.