View Full Version : Проблем с акумулатор или ......
alcatrazy
02-01-2007, 18:57
От два дни колата ми е парализирана не иска да пали,На бутане пали
Като я загасиш и веднага пробваш - пали... Оставиш ли я малко и неще.
Да свалям ли алтернатора да го нося на ремонт или да взимам тубата с бензина и да я паля? Или е от акумулатора
Колега по спокойно,остави колата. Като не запали с твоя акомолатор сложи друг и пробвай, след което премери дали зарежда. Трябва да бъде между 13.6- 14волта,ако е по малко сменяш четки / става елементарно/ ако зарежда сменяш акомолатора.
alcatrazy
02-01-2007, 21:05
[quote="Lisan"]Колега по спокойно,остави колата. Като не запали с твоя акомолатор сложи друг и пробвай, след което премери дали зарежда. Трябва да бъде между 13.6- 14волта,ако е по малко сменяш четки / става елементарно/ ако зарежда сменяш акомолатора.
четките ме съмнява да успея да ги смена сам , Благодаря за отзива !
Alfamaniak
02-01-2007, 21:38
Не е голяма философия, но ако не си пипал поялник ще ти е трудно. Ако все пак се заемеш ти пиши ми ще ти помогна :wink:
allberti
03-01-2007, 10:21
когато моя акомулатор падна неможах да си отключа колата.до завъртане на стартер не се стигна
По-вероятно е да е акумулатор.Мен ме изненада така колата баш по коледа-от няколко месеца понякога върти мнооо трудно и аз си мислех втулки на стартера :evil: обаче се оказа че акумулатора е почнал да си заминава и един ден околко Коледа си замина завинаги с една циганска каруца :lol: :lol: отидох в магазина и си купих нов Монбат сух 62 ампера за 84 лв. :wink:Просто според мен постоянното каране на фарове изморява вече алтернаторите и акумулаторите ни :evil: :wink:
alcatrazy
03-01-2007, 18:11
ох слава богу оказа се че едната клетка на акумулатора е починала и не можела да задържа ток.олекнах с 70лв за искра 55ам и сичко е по старо му. Благодаря за това че си дадохте компетентните мнения .
може да заключвате темата.
virusalfa
03-01-2007, 21:20
По-вероятно е да е акумулатор.Мен ме изненада така колата баш по коледа-от няколко месеца понякога върти мнооо трудно и аз си мислех втулки на стартера :evil: обаче се оказа че акумулатора е почнал да си заминава и един ден околко Коледа си замина завинаги с една циганска каруца :lol: :lol: отидох в магазина и си купих нов Монбат сух 62 ампера за 84 лв. :wink:Просто според мен постоянното каране на фарове изморява вече алтернаторите и акумулаторите ни :evil: :wink:Монбат за 84лв -необслужваем-ДА,ама сух.... :roll:
А на колегата от по-горния пост относно напрежението на заряд ще отговоря,че трябва да е 14,2 ПЛЮС-МИНУС 0,2 Волта!Ако напрежението е 13,6 волта,свали релето с четките и го смени с ново.Ако е Бошово динамо,вървят комплект и са 30-40лв.Не се лъжи да вземаш някакво друго менте,бошовото менте е най-сполучливото.
Релето струва 22лв. и трябва да зарежда от 13.6 до 14.2в. ,няма кола на 10г. която да зарежда 14-14.2
virusalfa
03-01-2007, 22:48
Релето струва 22лв. и трябва да зарежда от 13.6 до 14.2в. ,няма кола на 10г. която да зарежда 14-14.2трябва да ти покажа как 164-ката която е на няколкократен километраж на този на твойта как зарежда 14,2-14,4В! :idea: Смени си регулатора или си прегледай динамото.
Аз на година сменям поне 10коли, а за ремонт минават поне 200, но не съм видял някоя да зарежда на 14.4в но дори и да го прави значи презарежда. А да сме точни по каталог трябва да зарежда точно 14в.
virusalfa
03-01-2007, 23:07
Аз на година сменям поне 10коли, а за ремонт минават поне 200, но не съм видял някоя да зарежда на 14.4в но дори и да го прави значи презарежда. А да сме точни по каталог трябва да зарежда точно 14в.Те-чети,с радиоточки не споря:
http://www.elhim-iskra.com/bg/index_bg.html
И мойта щайга зарежда 14.2 а с всичко пуснато под 14 не пада :wink:
Говориме за Бош /алтернатор/ не за Искра/батерия/, а от време на време трябва да пускаш радиото.
Аз съм на мнението на Вируса :wink:
А Лисане мога ли да те питам къв мултицет ползваш :?:
Обикновен някъкъв,но за 0.2волта не си заслужаваше спора. Успех
alcatrazy
05-01-2007, 20:59
ми на моята зареждаше с 14.1 - 14.2
Подобен проблем .. нямам обаче мултицет да чекна волтажите. И тва ше стане утре сигурно. Като седи цяла нощ на сутринта си пали - върти трудно но пали. Като я карам 2 или три пъти не можах да запаля на бензиностанцията като спирах да зареждам, изложихме се пред братята Ланчисти, трябваше да бутат. :(
Подобен проблем .. нямам обаче мултицет да чекна волтажите. И тва ше стане утре сигурно. Като седи цяла нощ на сутринта си пали - върти трудно но пали. Като я карам 2 или три пъти не можах да запаля на бензиностанцията като спирах да зареждам, изложихме се пред братята Ланчисти, трябваше да бутат. :(
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.