View Full Version : съединител - хгт
VirenEngel
02-01-2007, 21:08
здравейте
копирам директно темата си от фиат ...
колеги ...
издухах 2 (два) за година и 4 месеца ... марка валео ... онзи ден втория започна да намирисва и той ...
идеи за подсилени на този фиат ... или някакви да заместят от друг модел достатъчно надеждни или пък от ланча или алфа.
честно казано съм навит и на подмяна на целите скорости с други (отново при словие че са по сигурни и надеждни) - ако въобще има вариант ... говорих с тоя оня "казват майсторите" че и е слаба тази страна на тези фиатове и имам чувството че скоро и трансмисията ще се наложи да поправям ...
не успявам да открия и спортен съединител ...
някой ... някакви идеи ?
За първи път чувам за слаб съединител на тая кола :shock: Колега според мен или имаш проблем с маховика или имаш невероятно кофти стил на каране :wink:
За справка моята кола е точно два пъти по мощна от твоята а съединителя и е същия и карам вече 2 години с него :shock:
За първи път чувам за слаб съединител на тая кола :shock: Колега според мен или имаш проблем с маховика или имаш невероятно кофти стил на каране :wink:
За справка моята кола е точно два пъти по мощна от твоята а съединителя и е същия и карам вече 2 години с него :shock:
Бля, т'ва не беше ли 150 коня? Твойта кога стана 300 ???
За първи път чувам за слаб съединител на тая кола :shock: Колега според мен или имаш проблем с маховика или имаш невероятно кофти стил на каране :wink:
За справка моята кола е точно два пъти по мощна от твоята а съединителя и е същия и карам вече 2 години с него :shock:
Бля, т'ва не беше ли 150 коня? Твойта кога стана 300 ???
Нидей спами у темата бре :evil:
а на 20 клапановото браво, от 20в ТБ (купе, капа) съединител няма ли да стане? той сигурно ше да е по як ? а железора като е същия....
сигурно греша де:)
а на 20 клапановото браво, от 20в ТБ (купе, капа) съединител няма ли да стане? той сигурно ше да е по як ? а железора като е същия....
сигурно греша де:)
Ако харчи така сток съединителя вервай ми къвто и да сложи ше го преебе :wink:
maxisexy
03-01-2007, 00:25
ами аз къв да сложа бе колеги и моя е заминал
ами аз къв да сложа бе колеги и моя е заминал
Валео :wink:
VirenEngel
03-01-2007, 12:15
е най-накрая в някой форум някой да каже нещо за хгт ...
мерси много колеги ...
бобо - братле истина е че всяко тръгване ми е грубо натискане до 6к обороти ... аз затва я взех и така я карам ... знам че твоята машина е с турбо конверсия ... което малко ме успокоява че все пак като е по-силна и държи тоя съединител ... значи до някаква степен компенсира тезата за душманията ми към моя фиат. реално проблема може и да другаде - ще се види. така или иначе е разфасован автомобила в момента и ще се сменя съединител и куп други хав. но ... искам да се подсигуря поне тоя път ако е възможно ...
ти за спортни съдеинители знаеш ли за тези модели ? аз съм доста по навит да дам пари отгоре и да се оттърва от проблема ...
е най-накрая в някой форум някой да каже нещо за хгт ...
мерси много колеги ...
бобо - братле истина е че всяко тръгване ми е грубо натискане до 6к обороти ... аз затва я взех и така я карам ... знам че твоята машина е с турбо конверсия ... което малко ме успокоява че все пак като е по-силна и държи тоя съединител ... значи до някаква степен компенсира тезата за душманията ми към моя фиат. реално проблема може и да другаде - ще се види. така или иначе е разфасован автомобила в момента и ще се сменя съединител и куп други хав. но ... искам да се подсигуря поне тоя път ако е възможно ...
ти за спортни съдеинители знаеш ли за тези модели ? аз съм доста по навит да дам пари отгоре и да се оттърва от проблема ...
Съглсен съм с теб но спортния съединител за тези коли струва около 2.5 пъти повече и определено няма да издържи повече от фабричния - просто спортните съединители се правят да държат по висок въртящ момент, НО имат по-кратък срок на експлоатация, те просто са за бегачки а не за всекидневки :wink: Така че според мен или открии проблема или ела да ме повозиш да видя къде грешиш - няма начин от цедене на оборотите да скапваш съединителя - или го държиш полунатиснат докато караш или прекалено дълго си на полусъединител. Но както вече казах според мен има проблем с колата за да го хвърля, или просто са ти сбъркали съединителя два пъти :wink:
VirenEngel
03-01-2007, 13:11
е най-накрая в някой форум някой да каже нещо за хгт ...
мерси много колеги ...
бобо - братле истина е че всяко тръгване ми е грубо натискане до 6к обороти ... аз затва я взех и така я карам ... знам че твоята машина е с турбо конверсия ... което малко ме успокоява че все пак като е по-силна и държи тоя съединител ... значи до някаква степен компенсира тезата за душманията ми към моя фиат. реално проблема може и да другаде - ще се види. така или иначе е разфасован автомобила в момента и ще се сменя съединител и куп други хав. но ... искам да се подсигуря поне тоя път ако е възможно ...
ти за спортни съдеинители знаеш ли за тези модели ? аз съм доста по навит да дам пари отгоре и да се оттърва от проблема ...
Съглсен съм с теб но спортния съединител за тези коли струва около 2.5 пъти повече и определено няма да издържи повече от фабричния - просто спортните съединители се правят да държат по висок въртящ момент, НО имат по-кратък срок на експлоатация, те просто са за бегачки а не за всекидневки :wink: Така че според мен или открии проблема или ела да ме повозиш да видя къде грешиш - няма начин от цедене на оборотите да скапваш съединителя - или го държиш полунатиснат докато караш или прекалено дълго си на полусъединител. Но както вече казах според мен има проблем с колата за да го хвърля, или просто са ти сбъркали съединителя два пъти :wink:
абе греша че карам чубанската :)
ок ... в сервиза ще ги прегледаме а и аз лично, дали няма някакъв друг проблем ...
принципно ... за инфо - какъв е спортния съденител ?
благодарскo много
VirenEngel
03-01-2007, 13:13
е най-накрая в някой форум някой да каже нещо за хгт ...
мерси много колеги ...
бобо - братле истина е че всяко тръгване ми е грубо натискане до 6к обороти ... аз затва я взех и така я карам ... знам че твоята машина е с турбо конверсия ... което малко ме успокоява че все пак като е по-силна и държи тоя съединител ... значи до някаква степен компенсира тезата за душманията ми към моя фиат. реално проблема може и да другаде - ще се види. така или иначе е разфасован автомобила в момента и ще се сменя съединител и куп други хав. но ... искам да се подсигуря поне тоя път ако е възможно ...
ти за спортни съдеинители знаеш ли за тези модели ? аз съм доста по навит да дам пари отгоре и да се оттърва от проблема ...
Съглсен съм с теб но спортния съединител за тези коли струва около 2.5 пъти повече и определено няма да издържи повече от фабричния - просто спортните съединители се правят да държат по висок въртящ момент, НО имат по-кратък срок на експлоатация, те просто са за бегачки а не за всекидневки :wink: Така че според мен или открии проблема или ела да ме повозиш да видя къде грешиш - няма начин от цедене на оборотите да скапваш съединителя - или го държиш полунатиснат докато караш или прекалено дълго си на полусъединител. Но както вече казах според мен има проблем с колата за да го хвърля, или просто са ти сбъркали съединителя два пъти :wink:
забравих ... какво ще рече сбъркали бе братле ...
как така ше го сбъркат ? :?
абе греша че карам чубанската :)
ок ... в сервиза ще ги прегледаме а и аз лично, дали няма някакъв друг проблем ...
принципно ... за инфо - какъв е спортния съденител ?
благодарскo много
И аз не карам леко а моя още не съм го пипал откакто я взех ( 3 год и около 40 000км) . Яки са съединителите на тия коли. Както казва Бобо или имаш технически проблем или успяваш да го запалиш на полусъединител.
Проблема на "Bravo HGT" е в скоростите и от там съединителя, поне при мойто беше тъй :?
Проблема на "Bravo HGT" е в скоростите и от там съединителя, поне при мойто беше тъй :?
И аз знам за поне 2 ХГТ-та с проблеми в лагерите на кутията :?
принципно ... за инфо - какъв е спортния съденител ?
благодарскo много
Има различни вариянти , но определено не ти трябва да слагаш такъв , освен ако не я засилиш некъде двойно :twisted: / мотора де /
VirenEngel
09-01-2007, 22:17
Проблема на "Bravo HGT" е в скоростите и от там съединителя, поне при мойто беше тъй :?
какви са били проблемите с скоростите ?
в момента са свалени поне да знам за какво да го чекват ?
Първичен вал и комплект лагери :!:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.