View Full Version : скоростите не помръдват
Celestrial
07-12-2012, 14:47
Здравейте.
Отскоро имам алфа и съм направо очарован от нея, но възникна един проблем, който ме притеснява, дали някой може да даде съвет: при работещ двигател, независимо дали е студена или загряла, когато е освободена от скорост и реша да включа първа или задна, в зависимост дали съв в гаража у нас или на някой светофар, лостът на скоростите не иска да помръдне, все едно някой го е заварил. Като все пак успея да включа първа, след това няма никакви проблеми, върви екстра. Този номер ми го прави от два-три дни и то много рядко, но ако има някакъв сериозен проблем, моля някой да ме светне. Благодаря предварително.
1-жилата на скоростния лост. ако не
2-хидравликата на съединителя или самия той.
Celestrial
07-12-2012, 14:53
благодаря за информацията. Ще отида да го проверя.
Провери си и нивото на маслото в скоростите :crazy:
А въпросният проблем на каква точно Алфа е? Че то не са всички с една и съща скоростна кутия, а всяка си има специфичности и прави различни проблеми.
моита по едно време правише така когато маслото на скоростната кутия беше за смяна провериго и то възможно най бързо докато не е станала беля !!!
Celestrial
09-12-2012, 15:48
Вчера, като отворих, да видя спирачната течност, нямаше никого там, сипал съм сигурно над 200 мл. Започнаха да излизат някакви мехурчета. Днес, като я карах около 60 км, скоростите влизат трудно, особено първа, но все пак не е такова животинско положение. Може би трябва, да отида да се обезвъздуши, не знам. Моят монтьор забегнал през уикенда и много зор видях, но ще послушам съветите ви. Мерси. Като установя проблема, ще пиша, да се знае. Иначе модела е 145 тс, 1.4, 103 к.с.
Вчера, като отворих, да видя спирачната течност, нямаше никого там, сипал съм сигурно над 200 мл. Започнаха да излизат някакви мехурчета. Днес, като я карах около 60 км, скоростите влизат трудно, особено първа, но все пак не е такова животинско положение. Може би трябва, да отида да се обезвъздуши, не знам. Моят монтьор забегнал през уикенда и много зор видях, но ще послушам съветите ви. Мерси. Като установя проблема, ще пиша, да се знае. Иначе модела е 145 тс, 1.4, 103 к.с.
Той проблемът вече стана ясен ми виж дали тече цилиндъра или помпата(няма начин да не прави локва) и сменяй, че ще останеш и без спирачки от това оставане на сухо.
Вчера, като отворих, да видя спирачната течност, нямаше никого там, сипал съм сигурно над 200 мл. Започнаха да излизат някакви мехурчета. Днес, като я карах около 60 км, скоростите влизат трудно, особено първа, но все пак не е такова животинско положение. Може би трябва, да отида да се обезвъздуши, не знам. Моят монтьор забегнал през уикенда и много зор видях, но ще послушам съветите ви. Мерси. Като установя проблема, ще пиша, да се знае. Иначе модела е 145 тс, 1.4, 103 к.с.
И като нямаше никой в казанчето не ти ли светна лампата на таблото?Ако не-оправи си поплавъка, че поне да разбираш кога намаля и да доливаш докато не отстраниш проблема.
Celestrial
11-12-2012, 13:27
Оказа се помпата на съединителя, която се намира под акумулатора - свършила круса отвсякъде. Смениха ми я с нова - 60 лв и сега няма никакви ядове. Благодаря на всички за съветите. А що се отнася за датчика, някой от предишните собственици "добросъвестно" му резнал едната жица и нямаше никакви индикации за проблеми. Абе, луд късмет, но за в бъдеще ще се знае. Благодаря отново.
Оказа се помпата на съединителя, която се намира под акумулатора - свършила круса отвсякъде. Смениха ми я с нова - 60 лв и сега няма никакви ядове. Благодаря на всички за съветите. А що се отнася за датчика, някой от предишните собственици "добросъвестно" му резнал едната жица и нямаше никакви индикации за проблеми. Абе, луд късмет, но за в бъдеще ще се знае. Благодаря отново.
понеже съм имал твоя проблем един съвет-помпата за съединителя и помпата за спирачката вървят заедно,смениш ли едната трябва и другата или съвсем скоро и нея,дано да са ти сложили хубави гумички за помпата,че на мене някакви ментета бяха сложили и миналата зима 2-3 дни не я бях карал и пак правеше същите мизерии,така че гледай особено в студовете поне да я припалваш :)
Оказа се помпата на съединителя, която се намира под акумулатора - свършила круса отвсякъде. Смениха ми я с нова - 60 лв и сега няма никакви ядове. Благодаря на всички за съветите. А що се отнася за датчика, някой от предишните собственици "добросъвестно" му резнал едната жица и нямаше никакви индикации за проблеми. Абе, луд късмет, но за в бъдеще ще се знае. Благодаря отново.
Това не е помпа, а работен цилиндър. Помпата е горе на педала.
понеже съм имал твоя проблем един съвет-помпата за съединителя и помпата за спирачката вървят заедно,смениш ли едната трябва и другата или съвсем скоро и нея,дано да са ти сложили хубави гумички за помпата,че на мене някакви ментета бяха сложили и миналата зима 2-3 дни не я бях карал и пак правеше същите мизерии,така че гледай особено в студовете поне да я припалваш :)
На стара кола да сменяш нещо, което работи си е жива беля.
Celestrial
13-12-2012, 10:47
Два дни след ремонта, съединителят поомекна малко (прави праззен ход около 5 см), след което зацепва и няма проблеми. Проверявам всеки ден спирачната течност, там си е, не изтича, скоростите влизат като по учебник, дори задна не прихъква. Чудя се дали да ходя пак да гледат съединителя или както каза последния колега, щом нещо работи на стара кола, не го пипай. Или да видя за какво иде реч, та да не давам пак по-значителни суми за ремонти.
Два дни след ремонта, съединителят поомекна малко (прави праззен ход около 5 см), след което зацепва и няма проблеми. Проверявам всеки ден спирачната течност, там си е, не изтича, скоростите влизат като по учебник, дори задна не прихъква. Чудя се дали да ходя пак да гледат съединителя или както каза последния колега, щом нещо работи на стара кола, не го пипай. Или да видя за какво иде реч, та да не давам пак по-значителни суми за ремонти.
Щом работи нормално, няма какво да му гледаш, не и че ще видиш кой знае какво през оная "суешка дупка". Той като тръгне да си ходи, ще го усетиш. Гаранция:yes:
Това не е помпа, а работен цилиндър. Помпата е горе на педала.
На стара кола да сменяш нещо, което работи си е жива беля.
Имам предвид,че са свързани и доста хора са ми го казвали-юли/август смених спирачна помпа, скоро след това ноември/декември и на съединителя :)
общото между съединителя и спирачките е единствено резервоарчето за спирачна течност.
обикновено като ти се скапа помпата на съединителя, малко след нея заминава и цилиндъра или обратното, но не е задължително за ти се случи.
Celestrial
15-12-2012, 14:29
значи да сменям и спирачна помпа? По какво да разбера, че е за смяна? ВЪпросът е на лаик в областта, за това моля, дайде по-елементарни отговори, които да схвана някакси, пък след време ще се науча. Благодаря
нищо няма да сменяш бе. карай си, какъв е проблема. по празниците на излишните пари все ще им намериш приложение :D
Celestrial
15-12-2012, 22:42
пич си, признавам те. Ако имаш път към Пазарджик (издадох се, какъв срам :coolio:, обади се на 0898 555 323 и търси адвоката. Благодаря ти за инфото. Ако щеш вярвай, в БГ много рядко се срещат ХОРА, освен говеда по пътищата и във всичко останало. Благодаря ти отново. Жив и здрав да си, че с тези ремонти, след уверението от провавача "карай, няма проблеми" вече изтръпнах.
няма проблеми ;)
всяка употребявана кола има нужда да и се ремонтира това онова, но е безсмислено да се сменят работещи части.
сега си сменил работния цилиндър на съединителя. просто имай в предвид че може да ти се наложи да смениш и помпата на педала на съединителя,но ако почне да прави магарии чак тогава.
Направете си нова тема за дебитомери!
mimouzunov
19-12-2012, 22:21
Това със смяната на помпи и работни цилиндри е божа работа!!! Преди 4 години смених работен цилиндър а до ден днешен съм с оригиналната помпа!
Спирачната помпа я смених миналата година защото беше почнала да протича леко в сервото. В момента тая същата е пак за смяна (цената и беше над 60лв)...
На мен ми сложиха работен цилиндър за 60лв, уж държал повече от по-евтините. Стария изглежда доста клеясъл. Педала също стана малко по-мек, преди имах чувството, че ще огъне.
Оообаче - това че са се оправили нещата не пречи да си провериш и/или смениш маслото на скоростната кутия - 2 литра е за към 40 лв. Щото и аз сменях и цилиндърче, че после и съединител (като му дойде времето) и бях набедил скоростната кутия, докато не ми "мина“ гениалната мисъл да сменя маслото (не просто да долея). То е логично, че при високооборотни двигатели и скоростната кутия е по-натоварена, ама кой да ги върже нещата :-) . А иначе пишат, че Алфата “хвърляла“ кутии. Ще ги хвърля, като са сухи...
ivan dimitrov
22-12-2012, 22:51
---
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.