PDA

View Full Version : Съвет за попупка? 145/6 или 155



lamborghini miura sv
17-12-2012, 22:58
Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
Мерси предварително :)

stelt
19-12-2012, 08:47
Боксера принципно е по-евтин и прост, но 155 е различна кола, по комфортна, евентуално с повече екстри, които биха оскъпили експлоатацията и.

code
19-12-2012, 08:53
Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
Мерси предварително :)

155 е по-голямата машина ;)

soldier81
19-12-2012, 10:02
Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
Мерси предварително :)

До скоро ги имах и трите.
145-1.3боксер
146-1.6боксер(нея още си я имам).
155-1.8 8в.
Съвета ми е ако намериш читава и неизгнила 155ца да скачаш в нея.само че имай предвид че такова животно е почти неоткриваемо.
Иначе за подръжката не съм забелязал да има разлика кой знае каква.

Susscrofa
19-12-2012, 12:45
Виждам, че близо 4 години узрява в теб този въпрос.:)

Вземи си това, което ти харесва повече.

BatVas
19-12-2012, 13:08
Намираш запазена 155 и си ти!

П.П. Само гледай да не е с 16 клапановия ТС, че там е по солено поддръжка и обслужване, която и да е ТС с 8 клапанов мотор.

MUROMAN
19-12-2012, 14:00
Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
Мерси предварително :)

Ето го отговора на твоя въпрос. :prescription:

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75517

Susscrofa
19-12-2012, 15:35
Ето го отговора на твоя въпрос. :prescription:

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75517

Ако ми беше дошла вече другата кола, щях да му продам 156-цата си за 1 800.:grin:
Знам, че много си я гледал и поддържал твойта, ама, нещо тези 2 200:) :)

koolio
19-12-2012, 15:39
Ако те влече нафтата и по-съвременния и икономичен двигател, 145/6 JTD, ако те влече повече бензина и "класическото" усещане, 155 2.0 ТС 8V и си патрон...

Анджак!

MUROMAN
19-12-2012, 15:43
Ако ми беше дошла вече другата кола, щях да му продам 156-цата си за 1 800.:grin:
Знам, че много си я гледал и поддържал твойта, ама, нещо тези 2 200:) :)

Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа.

156 не се включва в търсенто на младежа. :grin:

Susscrofa
19-12-2012, 15:51
Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа.

156 не се включва в търсенто на младежа. :grin:

Да, моята е за обслужване и смяна на: или стаб. щанга, или долен носач.:)

mordohy
19-12-2012, 15:52
Ами вземи си 145 с 1.3 мотор. Ако искаш повече вървеж си вземи с 1.6.
На 155 чарковете са и по-скъпи, а освен това 145 можеш винаги да го оборудваш с един мотор 1.7 от 33-ка и да стане самолет.

fiore
19-12-2012, 16:09
155 си е истински автомобил и напук на писанията на някой има и неизгнили. Мойта на 20 лазарника няма изгнили места и не е кърпена. въпрос на автомобил. 1,8 ТС - 8V е неубиваем мотор( е трудно убиваем:))) така че няма к`во да се чудиш. 145/6 си е тротинетка спрямо 155

Tedo
19-12-2012, 16:23
Ами вземи си 145 с 1.3 мотор. Ако искаш повече вървеж си вземи с 1.6.
На 155 чарковете са и по-скъпи, а освен това 145 можеш винаги да го оборудваш с един мотор 1.7 от 33-ка и да стане самолет.

Чак пък самолет - едва ли ще върви повече от двойките само че 2,0 8в е малко вероятно да намериш а и го няма в новото купе аз затова и минах на 16в

Kuku
19-12-2012, 16:40
Да, моята е за обслужване и смяна на: или стаб. щанга, или долен носач.:)Или кормилен накрайник, или рейка, или....
:pp:

Kuku
19-12-2012, 17:01
Че може тропането да е от много неща и докато Свинчо не се разходи до сервиз едва ли ще съумее да разгадае проблема!

Но каааа-а-а-кто и да е :pp:
:drunk:


И аз давам глас за 155 :)

mordohy
19-12-2012, 21:39
Чак пък самолет - едва ли ще върви повече от двойките само че 2,0 8в е малко вероятно да намериш а и го няма в новото купе аз затова и минах на 16в
Повярвай ми, че моята върви повече от повечето 2.0. Както и от повечето БМВ-та.
Ако не вярваш, ела да те повозя!
И колкото повече се задълбочава кризата, толкова моята фучи по магистралата повече от големите кубатури.
Колегата ясно посочи, че му трябва бюджетна кола.
Ако си вземе едно боксерче 1.3 на 145 с него ще си ходи и до кенефа.
Ако си вземе 155 с 2.0 мотор, ще ходи с нея само до кенефа, защото няма да има пари за другаде.
Боксерчето, стига да го почиташ, кара по 400 000км без проблем.
Иначе е ясно, че 155 е по-класният автомобил.
Въпроса е :кое е разумният избор?

Tedo
19-12-2012, 22:02
Повярвай ми, че моята върви повече от повечето 2.0. Както и от повечето БМВ-та.
Ако не вярваш, ела да те повозя!
И колкото повече се задълбочава кризата, толкова моята фучи по магистралата повече от големите кубатури.


Да де ама купето на 33ката е 300 кила по леко от на 145цата
Иначе и аз подминавам X5-ци и S-класи по магистралата ама тва е щото сме на синьото гориво а останалите пестят в дясната лента

pace
19-12-2012, 22:09
На 155 чарковете са и по-скъпи
Дали:prescription:

Bobi_33
19-12-2012, 22:11
Повярвай ми, че моята върви повече от повечето 2.0. Както и от повечето БМВ-та.
Ако не вярваш, ела да те повозя!
И колкото повече се задълбочава кризата, толкова моята фучи по магистралата повече от големите кубатури.
Колегата ясно посочи, че му трябва бюджетна кола.
Ако си вземе едно боксерче 1.3 на 145 с него ще си ходи и до кенефа.
Ако си вземе 155 с 2.0 мотор, ще ходи с нея само до кенефа, защото няма да има пари за другаде.
Боксерчето, стига да го почиташ, кара по 400 000км без проблем.
Иначе е ясно, че 155 е по-класният автомобил.
Въпроса е :кое е разумният избор?

Тука съвсем не си прав, ма хич. 145 и 155 са една и съща кола - демек Фиат Типо. Но и 2-те са доста по-тежки от 33. В 145 боксерчето направо е мъртвичко, но пък харчи доста. За същия разход, че и по-малко в 155, стариат алуминиев ТС с 8 клапана е хем икономичен, хем много добре си върви. Та избора е ясен - 2.0 8V е перфектният вариант. Отделно, че макар и евтини боксера има ролки и ремъци, а стария ТС няма. С верига е и е вечен. Няма и хидравлични повдигачи.

mordohy
19-12-2012, 23:11
Тука съвсем не си прав, ма хич. 145 и 155 са една и съща кола - демек Фиат Типо. Но и 2-те са доста по-тежки от 33. В 145 боксерчето направо е мъртвичко, но пък харчи доста. За същия разход, че и по-малко в 155, стариат алуминиев ТС с 8 клапана е хем икономичен, хем много добре си върви. Та избора е ясен - 2.0 8V е перфектният вариант. Отделно, че макар и евтини боксера има ролки и ремъци, а стария ТС няма. С верига е и е вечен. Няма и хидравлични повдигачи.
Полудяхте ли или съвсем откачихте!
Още не разбирате, че човека си търси икономичен вариант.
Да 1.3 не върви като 2.0 ТС. но сравнете данъците, застраховките и разходите по ремонтите. Това , че е с верига изобщо не ме ентусиазира. Такива мотори след 150-200 000 км излизат извън всякакви реглажи, защото веригата, каквато и да е се разтяга . Пуловете мелят като ярмомелка и никой не може да ме убеди, че след 150-200 хил/км не са отишли и те на майната си. За вариатори и дебитомери пък хич не ми се говори.
Да, боксера има ролки и ремъци, но те са около и под 40 лева комплекта.
А свещите...
Човека не си търси кола да ходи по пистите, а да си я кара.
Освен това не мислете на вас какво ви е изгодно, а на него кое ще му е по-лесно.
В Серес имаме една 146 с 1.3 боксер. На 430 000 км е вече и още си върви. вярно започнала е да гори масло, но мотора още не е припаднал.

pace
19-12-2012, 23:46
Най-добрия вариант 155 1.9 TD

Flame
20-12-2012, 00:03
Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
Мерси предварително :)
145 и 155 са едни и същи мойто момче,вземи което си намериш по читаво,но имай предвид данъка.И кое ти се кара повече-2 или 4 врати.Пустиняк си страшен ти,колега!!!
За части ни съ притеснявай:spoko:

thecleaner
20-12-2012, 00:55
Полудяхте ли или съвсем откачихте!
Още не разбирате, че човека си търси икономичен вариант.
Да 1.3 не върви като 2.0 ТС. но сравнете данъците, застраховките и разходите по ремонтите. Това , че е с верига изобщо не ме ентусиазира. Такива мотори след 150-200 000 км излизат извън всякакви реглажи, защото веригата, каквато и да е се разтяга . Пуловете мелят като ярмомелка и никой не може да ме убеди, че след 150-200 хил/км не са отишли и те на майната си. За вариатори и дебитомери пък хич не ми се говори.
Да, боксера има ролки и ремъци, но те са около и под 40 лева комплекта.
А свещите...
Човека не си търси кола да ходи по пистите, а да си я кара.
Освен това не мислете на вас какво ви е изгодно, а на него кое ще му е по-лесно.
В Серес имаме една 146 с 1.3 боксер. На 430 000 км е вече и още си върви. вярно започнала е да гори масло, но мотора още не е припаднал.

И какво става с вариатора и дебитомера на ризницата, да дообясниш, че само ги спомена пък не каза къде се прецакват.

Doomguy
20-12-2012, 01:58
Купи си бела жига, ем малко арчи, ем много бега.

Според мен 155 TS 8V е най-добрия избор, ако разхода те притеснява слагаш една газова и заспива. Аз въпреки това на твое място бих си взел една 164 V6 Super, минавам всеки ден покрай една такава бордо цвят, страшна е.

Susscrofa
20-12-2012, 08:50
Че може тропането да е от много неща и докато Свинчо не се разходи до сервиз едва ли ще съумее да разгадае проблема!

Но каааа-а-а-кто и да е :pp:
:drunk:


И аз давам глас за 155 :)

Защо реши, че не съм ходил в сервиз?

Kuku
20-12-2012, 09:08
Еееее, У страхотен сервиз си ходил.... :sex: :sex: :sex:

kolev
20-12-2012, 11:38
Здравейте! От край време имам мечта да стана алфист... Т.е. да имам Алфа, аз съм си алфист и сега... Итнересува ме коя е по-лесна и евтина за поддръжка 155 8V T.S. или 145/6 boxer? Кои са им проблемните места, разход, динамика? Притесненията са ми че имам ограничен бюджет и да речем мога да поддържам нещо като Пунто примерно, много искам Алфа но не искам да я мъча...
Мерси предварително :)

щом имаш пари за пунто, най-добре е пунто да си вземеш. иначе за алфа най-евтиния вариант ти е 145/146 1,4 боксер
- под 100 коня е и е с евтиния данък особено ако излъжеш че катализатора е ок и си е на мястото
- сравнително евтина гражданска
- търпи проста газова което значи че евтино се движиш
- хечбек е - по-става за града,малко по-компактна е, можеш МНОГО да я товариш, на магистралата спокойно се движиш до 150
- по младежка е
подобен вариант ти е фиат браво/брава или друга марка. избор в тоя клас има огромен и то неслучайно.
ако държиш на алфа, всичко друго след 94-95 е над 100коня. примерно ако си вземеш 155 2,0 /която естествено е по-кола от 145, но и с предимствата и недостатъците на това/ имай в предвид че като платиш данък+гражданска+винетка можеби ще го докараш до едно пунто на година. една нова гума за пунто ти е ~60 лева, а за 145/155 тръгваш от ~90 нагоре и така нататък. колкото по-голяма колата, толкова повече разходи.

Gogata
20-12-2012, 12:01
Имал съм Пунто и поддръжката му е около е 3 пъти по-евтина от тази на 145. Конкретен пример ти давам - разходите по алфата за 4 години са вече малко над 10 000 лв, за същия период и повече навъртяни километри за Пунтото съм дал по-малко от 4000.
Пунтото е по-добрият избор за първа кола, но ако си решил да се вкараш във филма търси запазена 155 8в.Успех!

Susscrofa
20-12-2012, 13:25
Еееее, У страхотен сервиз си ходил.... :sex: :sex: :sex:

Не допускаш ли, че са ми казали какво лопа и, че аз не съм го подменил.:)

Kuku
20-12-2012, 14:30
Да, за това е 'едното или другото', защото са ти казали!
Аре, гледай си работата.... :D

Susscrofa
20-12-2012, 14:45
Да, за това е 'едното или другото', защото са ти казали!
Аре, гледай си работата.... :D

Няма едното или другото:)

Просто знам кое е :)
Но понеже е възможно да я сменям, се чудя дали да го сменям.:)

Bobi_33
20-12-2012, 19:39
Полудяхте ли или съвсем откачихте!
Още не разбирате, че човека си търси икономичен вариант.
Да 1.3 не върви като 2.0 ТС. но сравнете данъците, застраховките и разходите по ремонтите. Това , че е с верига изобщо не ме ентусиазира. Такива мотори след 150-200 000 км излизат извън всякакви реглажи, защото веригата, каквато и да е се разтяга . Пуловете мелят като ярмомелка и никой не може да ме убеди, че след 150-200 хил/км не са отишли и те на майната си. За вариатори и дебитомери пък хич не ми се говори.
Да, боксера има ролки и ремъци, но те са около и под 40 лева комплекта.
А свещите...
Човека не си търси кола да ходи по пистите, а да си я кара.
Освен това не мислете на вас какво ви е изгодно, а на него кое ще му е по-лесно.
В Серес имаме една 146 с 1.3 боксер. На 430 000 км е вече и още си върви. вярно започнала е да гори масло, но мотора още не е припаднал.



Ти сега точно на мен ли реши да ми обясняваш и да ме "светкаш" що за мотор е 2.0 8V TS ???? Явно е, че грам не си запознат с този мотор и обсъждаш нещо така, както бабите на сило обсъждат СПИН-ът. Този мотор, нека аз те "светна" е с пулове, но и ти не знаеш къде са тоя пулове, а също така, май не знаеш, че е с 2 вериги, отделно май не знаеш, че когато се опъне веригата, ангренажните колела на разпределителните валове са РАЗДВИЖЕНИ. Направи си изводите сам. А точно на мен не ми обяснявай колко върви 1.3 боксер и колко харчи в 145, дори и на газ. Имах и такава кола - пълен кеенф е откъм вървене, не може да изпревари дори тролей. Точно стария 2.0 мотор е много икономичен, ма и ти не знаеш защо - ще ти отговоря, има сила още от 1000 оборота, много е еластичен този мотор, все пак е дългоходов. А точно 1.3 боксер в 145 не може да откине до 4000 оборота, въпреки, че скоростите са му мноооооого по-къси от тези в 33. Та въздържай се да ми опонираш точно на мен, когато напиша нещо такова, просто защото знам, че грам не познаваш нито едната, нито другата кола. Точно ти беше писал преди време, че ще купуваш 155 V6 Q4 а всички знаем, че такава кола не съществува.
Относно ремонтите по една ризница, ми съединителя струва колкото на боксер, кабелите са му малко по-скъпи, щото са 8 бр. свещите са му евтини, а живота като цяло пак е по-дълъг от на боксера, именно защото мотора предразполага към каране в ниски обороти. Само да ти светна, че 145 1.3 боксер на 5-та предавка със 100 км/ч. е с 3500 оборота, а 155 2.0 8 клапана държи малко под 3000 оборота. Та явно просто си меляш........ма не можеш да дадеш меродавен съвет на човека, а само го объркваш.

---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:36 ----------


Имал съм Пунто и поддръжката му е около е 3 пъти по-евтина от тази на 145. Конкретен пример ти давам - разходите по алфата за 4 години са вече малко над 10 000 лв, за същия период и повече навъртяни километри за Пунтото съм дал по-малко от 4000.
Пунтото е по-добрият избор за първа кола, но ако си решил да се вкараш във филма търси запазена 155 8в.Успех!


По принцип си прав, но ти имаш 145-ца ТС, който по мое скромно мнение е един от най-скапаните потори на цялото италианско автомобилостроене. А иначе човека е подчертал, че иска или боксер, или 8 клапанов ТС, които и 2-та нямат допирна точка с 16 клапановия ТС, просто са си мотори проектирани от Алфа Ромео, а не от Фиат.


А още нещо да напиша по темата, защо 155 - ами този автомобил има грандиозно голям багажник за класа си, което е още един +

mordohy
20-12-2012, 22:59
Ти сега точно на мен ли реши да ми обясняваш и да ме "светкаш" що за мотор е 2.0 8V TS ???? Явно е, че грам не си запознат с този мотор и обсъждаш нещо така, както бабите на сило обсъждат СПИН-ът. Този мотор, нека аз те "светна" е с пулове, но и ти не знаеш къде са тоя пулове, а също така, май не знаеш, че е с 2 вериги, отделно май не знаеш, че когато се опъне веригата, ангренажните колела на разпределителните валове са РАЗДВИЖЕНИ. Направи си изводите сам. А точно на мен не ми обяснявай колко върви 1.3 боксер и колко харчи в 145, дори и на газ. Имах и такава кола - пълен кеенф е откъм вървене, не може да изпревари дори тролей. Точно стария 2.0 мотор е много икономичен, ма и ти не знаеш защо - ще ти отговоря, има сила още от 1000 оборота, много е еластичен този мотор, все пак е дългоходов. А точно 1.3 боксер в 145 не може да откине до 4000 оборота, въпреки, че скоростите са му мноооооого по-къси от тези в 33. Та въздържай се да ми опонираш точно на мен, когато напиша нещо такова, просто защото знам, че грам не познаваш нито едната, нито другата кола. Точно ти беше писал преди време, че ще купуваш 155 V6 Q4 а всички знаем, че такава кола не съществува.
Относно ремонтите по една ризница, ми съединителя струва колкото на боксер, кабелите са му малко по-скъпи, щото са 8 бр. свещите са му евтини, а живота като цяло пак е по-дълъг от на боксера, именно защото мотора предразполага към каране в ниски обороти. Само да ти светна, че 145 1.3 боксер на 5-та предавка със 100 км/ч. е с 3500 оборота, а 155 2.0 8 клапана държи малко под 3000 оборота. Та явно просто си меляш........ма не можеш да дадеш меродавен съвет на човека, а само го объркваш.

---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:36 ----------




По принцип си прав, но ти имаш 145-ца ТС, който по мое скромно мнение е един от най-скапаните потори на цялото италианско автомобилостроене. А иначе човека е подчертал, че иска или боксер, или 8 клапанов ТС, които и 2-та нямат допирна точка с 16 клапановия ТС, просто са си мотори проектирани от Алфа Ромео, а не от Фиат.


А още нещо да напиша по темата, защо 155 - ами този автомобил има грандиозно голям багажник за класа си, което е още един +

Малиййй!
Почнах да се уригам на пулове и вериги!
Знам и , че е с две вериги и какво са пулове!
Поне в наше село съм от малкото, които се захващат да регулират клапани с пулове.:rotfl:
Я да те питам, какво имаш в подписа си!:Topic-is-closed-bg:

Bobi_33
20-12-2012, 23:08
Малиййй!
Почнах да се уригам на пулове и вериги!
Знам и , че е с две вериги и какво са пулове!
Поне в наше село съм от малкото, които се захващат да регулират клапани с пулове.:rotfl:
Я да те питам, какво имаш в подписа си!:Topic-is-closed-bg:


3 коли и един кенеф. Що? По принцип сметам да продам кенефа и да си взема една 164-ка с именно тоя мотор 2.0 8 клапана ТС. Всеки който има такава кола знае за какво става въпрос. Ма иначе хубаво ти се скарах, кво ше каеш? :Tease::wow::crazy::grin:

Doomguy
20-12-2012, 23:36
3 коли и един кенеф. Що? По принцип сметам да продам кенефа и да си взема една 164-ка с именно тоя мотор 2.0 8 клапана ТС. Всеки който има такава кола знае за какво става въпрос. Ма иначе хубаво ти се скарах, кво ше каеш? :Tease::wow::crazy::grin:

Ето една обява, която си заслужава да се види - http://www.cars.bg/u358102. Ако имах излишни пари, веднага си взимам една такава, обаче с V6 мотор.

Bobi_33
20-12-2012, 23:43
Ето една обява, която си заслужава да се види - http://www.cars.bg/u358102. Ако имах излишни пари, веднага си взимам една такава, обаче с V6 мотор.

Изглежда хубава тази, но е от най-първите , а аз се ориентирам към “супрка“. А иначе искам 2.0, защото е изненадващо икономичен, не му липсва динамика, а шестака е със скъпо обслужване. Иначе и аз много харесвам шестака, но колата ще е ежедневка на газ, а 2.0 мотора много добре понася газ , и то от обикновено АГУ.

Alfa User
21-12-2012, 00:11
Без да съм афектиран - 155 1.8 или 2.0 8v (второто е вече в червената книга на изчезващите видове) ... Може би най-добрия вариант е кола като на Muroman от по-предното предложение - новото купе със стария мотор (но само 1.8 за съжаление).

Плюсовете - здрав и икономичен мотор; негниещо купе; здраво окачване; евтина поддръжка; супер комфорт, надминаващ много от преките конкуренти и наследници на модела; огромен багажник за класа си; уникално поведение на пътя (не само на писта...) - доказано и потвърдено многократно дори от хора, притежаващи други модели.

Минусите - трудно се намира здрав екземпляр; частите по магазините са ментета на 99% - трябва ровене по морги и връзки с чужбина, ако искаш да я възстановиш на 100%; майсторите, които се наемат с ремонти по тоя мотор са толкова на брой, колкото и тези за боксера - т.е. МАЛКО - мотора има специфики, които болшинството майстори-разбирачи не ги знаят, и се започва едно ходене по мъките ... Но каквито и проблеми да има колата, кефа да я подкараш след това си струва всичко !!! ма тва си е мое мнение де ...

С две думи - ако колегата попадне на запазена и здрава 155 1.8/2.0 8v, да скача смело - за годините си и класа си 155 е много изгодно, универсално и достатъчно надъхващо решение - вижте какво става в "155 - сектата" :cheers:
164 е супер кола, но и там шанса да се намери читав екзепмляр вече клони към 0 ... но тя е и по-голяма де, не се вписва в класацията на колегата.

VFTI
21-12-2012, 22:37
155.

8в двигател бие по ВСИЧКИ ПОКАЗАТЕЛИ малкия боксер 1.3 90хп.
- ПО-икономичен
- ПО-лесен за поддръжка..това незнам как да го обясня, защото никога не ми се е налагало нищо да поддържам по него...
- ПО-мощен и приятен за каране.

Просто тия 90коня боксер определено са за 33ка, но не и за тежката 145ца!!!

И да отговоря на няколко неща, за които Морди наистина се изказа неподготвен.

155 8клапана
- свещи от 3.50лв. бройката. Има NGK за 4лв. има и за 10лв. аз съм карал и с такива от 3лв. и с такива от 10лв. и разлика няма.
- дебитомер. Той НЕ СЕ ЧУПИ. Ако все пак на колата се сложи газова уредба и го пръсне, то той струва 30-40лв. аз лично имам 3 броя..
- веригата НЕ се разтяга и не се сменя. Ремък има един за 12лв. и не е задължително да се сменя. Тя заедно с двигателя са вечни. Повечето форумни 155ци са минали отдавна 500 хил км... по мое мнение, а има и колеги с такива от магазина и други които собственоръчно са им направили по 300хил. км... НО да не изпадаме в подробности.
- датчици и филми. 155 8клапана не се ВЛИЯЕ от никакви датчици. Колата се движи перфектно и икономично и без работеща ламбда сонда, и със скапан темп. датчик и с 3 свещи....Ми то други датчици няма. И всъщност тя винаги се движи!!!

За разхода на 2.0 8клапана...Ахх как ми липсва моята ДВОЙКААААА....

Та моята двойка за 21хил км. даде среден разход от 10.3литра пропан бутан на 100км. всичко точно водено на екселска таблица. Изпращам за който иска да я разгледа. Разхода е 70 процента софийско каране+ 2 драг дея и 2 трак дея+ 150 видеоклипа със гонки....а колко още имаше НЕ снимани...това е средния разход....

Според мен--> Най-разумния избор е 95г. купе с 1.8 8в. двигател. Разумен с оглед на пазарните предложения.

И последно. Подписа ми. Живот и здраве да се увеличават 155ците в него...

П.П За мен 155цата може да има две лица. Лицето на един уникално поддържан автомобил от фен на модела и марката. И лицето на супер евтин и здрав автомобил каран зверската с мега евтина поддръжка и без никакви сериозни пари за ремонти. Каран мърляшката като работен кон. Тоест пригоден и за хора, които са готови да правят компромиси и да слагат масло от по 5лв. литъра и филтри от по 5лв. и накладки от Лада самара... и т.н. Всеки според избора и възможностите си :):):)

mordohy
22-12-2012, 09:17
3 коли и един кенеф. Що? По принцип сметам да продам кенефа и да си взема една 164-ка с именно тоя мотор 2.0 8 клапана ТС. Всеки който има такава кола знае за какво става въпрос. Ма иначе хубаво ти се скарах, кво ше каеш? :Tease::wow::crazy::grin:
164 2.0 си е класика, ама темата е съвсем друга.
Всичките дето гракнахте и защитавате 2.0 8в забравихте една малка подробност. Момчето иска съвет за първа кола. В една друга тема преди три-четири години, давахте други съвети:disgust:
Тука не става въпрос за някой от нас, а за човек , на който това ще му е първата кола.
До сега е карал някоя кошница 50-60 коня, а може и изобщо да не е имал кола човека, а вие директно го слагате на 2.0 ТС.
Не избераме коя кола е по-добра, а първа кола.
По пътищата се размазват точно хора, които без преход се качват на мощни коли.
Зазвучах като начален даскал, ама въпроса си е сериозен.

Doomguy
22-12-2012, 10:25
Не съм съвсем съгласен. Първата кола която карах, макар и за кратко беше Типо 1.4, а първата лична ми е Алфата от подписа. Карам и Фиата понякога и мога да кажа, че той е доста по-опасен за каране. Спирачките са му слаби, пътното поведение също, а с тези коне едвам изпреварва. В Алфата се чувствам доста по-сигурен на пътя.

radostin_ivanov
22-12-2012, 15:03
Да,има няма 140 коня са много опасни,трябва ти много опит да ги държиш в пътя.:Tease:

pace
22-12-2012, 16:26
Да,има няма 140 коня са много опасни,трябва ти много опит да ги държиш в пътя.:Tease:
Е колко да са опасни....нищо особено:dunno:

Бобби
22-12-2012, 21:03
3 коли и един кенеф. Що? По принцип сметам да продам кенефа и да си взема една 164-ка с именно тоя мотор 2.0 8 клапана ТС. Всеки който има такава кола знае за какво става въпрос. Ма иначе хубаво ти се скарах, кво ше каеш? :Tease::wow::crazy::grin:
По принцип купувате боклуци....и след това ви е виновно италианксото автобилостроене.....каквото и да възстановяваш от скрапа...проблема е един и същ....
155 е добър вариант.....но да не е 16 винтил:а:))

mitaka_cs
22-12-2012, 22:30
За любимата 2-ка 8в в 155 ви трябват бутала и ризи за такава от магазина, колянов вал и 4 мотовилки от 2-ка от моргата и полуиздухал екземпляр 1.7 или 1.8. Успех!

Bobi_33
22-12-2012, 23:49
По принцип купувате боклуци....и след това ви е виновно италианксото автобилостроене.....каквото и да възстановяваш от скрапа...проблема е един и същ....
155 е добър вариант.....но да не е 16 винтил:а:))


Нещо не ти разбрах поста, ма грам, а като гледам и ти не си разбрал моя. Може да ме е разбрал Иво, ма не знам това дето си ми го написал с каква цел е.

kolev
23-12-2012, 08:35
164 2.0 си е класика, ама темата е съвсем друга.
Всичките дето гракнахте и защитавате 2.0 8в забравихте една малка подробност. Момчето иска съвет за първа кола. В една друга тема преди три-четири години, давахте други съвети:disgust:
Тука не става въпрос за някой от нас, а за човек , на който това ще му е първата кола.
До сега е карал някоя кошница 50-60 коня, а може и изобщо да не е имал кола човека, а вие директно го слагате на 2.0 ТС.
Не избераме коя кола е по-добра, а първа кола.
По пътищата се размазват точно хора, които без преход се качват на мощни коли.
Зазвучах като начален даскал, ама въпроса си е сериозен.

ами тя работата е малко като да питаш за нещо от рода на голф и да ти кажат - купи си ауди а8 :Tease:
къде е пунто, къде е 155 и 164.

Бобби
23-12-2012, 11:58
Нещо не ти разбрах поста, ма грам, а като гледам и ти не си разбрал моя. Може да ме е разбрал Иво, ма не знам това дето си ми го написал с каква цел е.

Ами на тия бабички отдавна, им е минало времето:roll:.....има ли смисъл, момчето да налива в каца без дъно.......

koolio
23-12-2012, 13:30
По принцип купувате боклуци....и след това ви е виновно италианксото автобилостроене.....каквото и да възстановяваш от скрапа...проблема е един и същ....
155 е добър вариант.....но да не е 16 винтил:а:))

Анджак!

Bobi_33
23-12-2012, 14:41
Ами на тия бабички отдавна, им е минало времето:roll:.....има ли смисъл, момчето да налива в каца без дъно.......

За кои точно бабички говориш? Щото то е ясно, че по-новичка е по-хубаво, ма и новите не са без пари. А отделно , че в новичките се наливат още повече пари.

Flame
23-12-2012, 23:24
Спокойно има време докато момчето си купи кола...

Бобби
24-12-2012, 15:29
За кои точно бабички говориш? Щото то е ясно, че по-новичка е по-хубаво, ма и новите не са без пари. А отделно , че в новичките се наливат още повече пари.
За всички над 15 годишни коли.....рядко ще откриеш запазен екземпляр......

Bobi_33
26-12-2012, 22:13
Е да ама човека си търси именно такава кола, а не по-нова. Затова сие пуснал и темичка, за да знае какво го очаква в единият и другият случай.

mordohy
26-12-2012, 22:21
Е да ама човека си търси именно такава кола, а не по-нова. Затова сие пуснал и темичка, за да знае какво го очаква в единият и другият случай.

Точно!
За това нека му казваме плюсовете и минусите, но решението да си е негово. Няма смисъл да му внушаваме нашите пристрастия.
И на мен ми се ше.... Ама.... За това....:big_beer:

Бобби
01-01-2013, 18:27
Щом е така му препоръчвам 155...другите не съм ги карал....

pace
02-01-2013, 14:03
Имал съм Пунто и поддръжката му е около е 3 пъти по-евтина от тази на 145. Конкретен пример ти давам - разходите по алфата за 4 години са вече малко над 10 000 лв
Паааа то тая 45-ца златна бре,по 2500лв 'та и повече' на година:bowdown:

Alfa User
04-01-2013, 19:59
Паааа то тая 45-ца златна бре,по 2500лв 'та и повече' на година:bowdown:

Въъъй - както казват у Ямболско ... Аз по моята 155 имам по-малко разходи общо за всичките 4 години и половина, в които си я карам с кеф !!!!

Bobi_33
04-01-2013, 21:23
Въъъй - както казват у Ямболско ... Аз по моята 155 имам по-малко разходи общо за всичките 4 години и половина, в които си я карам с кеф !!!!

Ми Алекс, какво да ти кажа? Тая разлика в парите идва от разликата между 8V TS и 16V TS. Тъжно, но факт. Затова ясно и точно 16 Клапановият TS e отхвърлен като опция в условието на темата.

lamborghini miura sv
10-01-2013, 22:45
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11356818105160207&f1=details&slink=1p0ab9

http://www.cars.bg/u812775

Тия двечките гледам, ама проблема е че разполагам с малко под 1000... Т.е. рано е още и има шанс докато събера пари да са други офертите на пазара... 146 е в по-добро състояние поне от снимките , ама силвърстоун ми е слабост... Мерси много за съветите момчета, ще стана алфист и аз скоро, само малко време ми трябва... Темата мисля че ще е много полезна и за други кандидат алфисти :)