Log in

View Full Version : Три месечен проблем и все още не разрешен !?



3-16
19-12-2012, 01:19
Добър вечер колеги по душа имам от три месеца Alfa Romeo 166 V6 3.2 FaceLift колата има много странен проблем! Преди да я закупя и направихме диагностика с FiatEcuScan открихме следното : Misfire 1, 2, 3, 4 цилиндър колата си работеше нормално. От Варна до София вървеше с лекота ,, не стъпваше на пътя '' след като влязох в София покарах някаде около 20-30 km и след това започна да мига чека на таблото и колата някак си се спъна, над 2000 оборота започна да придърпва ,, с две думи прекъсваше ''. На другия ден влезе в сервиза ,, смених ангренажния ремък, проверихме центровката( с четрите пети за законтряне на разпределителните валове) смених свещите с NGK, разменихме местата на бубините( тези от 1, 2, 3 на местата на 4, 5, 6) сменихме всички филтри, масла! След това изтрихме грешките и излязохме на пътна проба, чека не светеше придърпването изчезна с две думи всичко беше перфектно, но за кратко! Върнахме се в сервиза закачихме диагностиката беше записала Misfire 1, 2, 3 цилиндър 4-ти беше изчезнал! Чуваше се пукане и на тъмно се виждаше как светкат 2-ра и 4-та бубина, смених ги и двете, но Misfire 1, 2, 3 цилиндър остана незнайно защо! Свалихме дюзите и ги почистихме изпробвахме ги и пръскаха доста добре! Отново пътна проба колата върви перфектно, но Misfire 1, 2, 3 цилиндър си остана. Наблюдавахме графиките на ламбда сондите изглеждаха доста добре( 1-ва и 2-ра варираха постоянно на бедна и богата смес от 97-100-340-700-900 mV, докато не загря мотора 3-та и 4-та ламбди сонди си стояха фиксирано на 460 mV след това започнаха да варират бедна и богата смес като 1-ва и 2-ра) изглежда си работят нормално, но проблема всеоще си е на лице ( пускахме да си направи адаптаций колата няколко пати, но нямаше никаква промяна). Имах проблем с термостатта след дълго търсене и проблеми успях да си намеря подходящ за 3.2 мотор! След като изтрихме грешките за около два дни чека не светеше, след това светна за постоянно( но не мигаше, когато мига се усешта придърпването . Накратко когато мига лампичката проблема е голям усеща се дръстично със самото държание на колата на пътя, когато свети постоянно всеоще има проблем, но на пътя проблем не се проявява( само когато е на място на празен ход се усеща леко потрепване на мотора и звука идващт от ауспуха е някак си странен сякаш колата се дави и не работи добре, а когато си отпред до мотора ,, цъка като часовник''! С времето и всички манипулаций, ако не забравям някоя разбира се чека спря да свети ( Misfire 1, 2, 3 цилиндър си останаха, потрепването на мотора и съвсем чуствителното трептение на оборотомера, както и звука от ауспуха) ! Странното явление което забелязвам е че когато сменях термостатта, черната кутия над него с кабелите от дюзите, бубините и ламбда сондите я махах за да мога да стигна до него и какво забелязвам( разглобявам/сглобявам след това закачам диагностиката и какво да видя Misfire 2, 3 цилиндър някак си 1- ви изчезна, трия грешките запалвам колата загрява минават около 20-тина минути и познайте какво Misfire 1, 2, 3 цилиндър)! Разбира се не уцелихме термостатта от парвия път разглобявам втори път (дори и трети по-късно) незная дали си внушавам, но мисля че преди да започна с разглобяването бях изтрил грешките. Сглобих всичко и пак закачам диагностиката и какво да видя Misfire 2, 3, 1 цилиндър много странно ! Това ме навежда на мисалта че проблема е някаде там по жиците в кутията кадето имаше букси огледах ги изглеждаха перфектни прасках с контактен спрей (ефекта беше нулев). Всеоще не съм събрал търпение и нерви да започна да разплитам проблема с жиците, а най-гадното е че нямам точна електрическа схема на моя 3.2 мотор което само по себе си доста спъва нещата. Всичките инженери сме се събрали в сервиза и незнаем вече какво да я правим( имаме още няколко идеий, но всеоще не сме ги пробвали). Ще пиша евентуално ако има някаква промяна по въпроса! Ако на някой му се е случвало нещо подобно или пък разполага с точна електрическа схема на мотора от 2004 V6 3.2 241Hp ще бъда много благодарен за което!? :prescription:

digitalundgrd
19-12-2012, 03:25
:grandpa:

3-16
19-12-2012, 10:42
В другиден когато съм на работа ще пробвам това онова, през това време ще разгледам подробно схемата !:busted_cop:

---------- Post added at 10:42 ---------- Previous post was at 10:29 ----------

Сутрин когато е студена колата като запаля и ако подам по рязко газ ( над 2000 оборота ) се чува някакво пукане( гърмене в катализаторите ) и е нещто много спъната, но след 5 минути работа вече го няма това и върви без никакви забележки ! Другото странно нещо което прави сутрин на студено паля работи и изведнъж започва здраво да тресе и се опитва да загасне, но не успява сякаш наистина работи на 3 цилиндъра( това го прави много рядко )! Другото нещо една сутрин паля беше доста студено ( бръм и угасва- 2 ри , 3-ти път така и на четвъртия чак заработи доста странно ) на другия даен пак същия студ ( бръм и угасва, на третия път заработи нормално) другото което е че тези дни когато беше -17 градуса нямаше тоз проблем палеше от 1/4 ! :go:

kolev
19-12-2012, 10:54
разглоби буксите на кабелите към бобините и припои връзките където са прищипани кабелчетата. може да помогне.

RUSEV-BGR
19-12-2012, 19:08
Добър вечер колеги по душа имам от три месеца Alfa Romeo 166 V6 3.2 FaceLift колата има много странен проблем! Преди да я закупя и направихме диагностика с FiatEcuScan открихме следното : Misfire 1, 2, 3, 4 цилиндър колата си работеше нормално. От Варна до София вървеше с лекота ,, не стъпваше на пътя '' след като влязох в София покарах някаде около 20-30 km и след това започна да мига чека на таблото и колата някак си се спъна, над 2000 оборота започна да придарпва ,, с две думи прекъсваше ''. На другия ден влезе в сервиза ,, смених ангренажния ремък, проверихме центровката( с четрите пети за законтряне на разпределителните валове) смених свещите с NGK, разменихме местата на бубините( тези от 1, 2, 3 на местата на 4, 5, 6) сменихме всички филтри, масла! След това изтрихме грешките и излязохме на патна проба, чека не светеше придърпването изчезна с две думи всичко беше перфектно но за кратко! Върнахме се в сервиза закачихме диагностиката беше записала Misfire 1, 2, 3 цилиндър 4-ти беше изчезнал! Чуваше се пукане и на тъмно се виждаше как светкат 2-ра и 4-та бубина, смених ги и двете, но Misfire 1, 2, 3 цилиндър остана незнайно защо! Свалихме дюзите и ги почистихме изпробвахме ги и пръскаха доста добре! Отново пътна проба колата върви перфектно, но Misfire 1, 2, 3 цилиндър си остана. Наблюдавахме графиките на ламбда сондите изглеждаха доста добре( 1-ва и 2-ра варираха постоянно на бедна и богата смес от 97-100-340-700-900 mV, докато не загря мотора 3-та и 4-та ламбди сонди си стояха фиксирано на 460 mV след това започнаха да варират бедна и богата смес като 1-ва и 2-ра) изглежда си работят нормално, но проблема всеоще си е на лице ( пускахме да си направи адаптаций колата няколко пати, но нямаше никаква промяна). Имах проблем с термостатта след далго търсене и проблеми успях да си намеря подходящ за 3.2 мотор! След като изтрихме грешките за около два дни чека не светеше, след това светна за постоянно( но не мигаше, когато мига се усешта придърпването . Накратко когато мига лампичката проблема е голям усеща се дръстично със самото държание на колата на пътя, когато свети постоянно всеоще има проблем, но на пътя проблем не се проявява( само когато е на място на празен ход се усеща леко потрепване на мотора и звука идващт от ауспуха е някак си странен сякаш колата се дави и не работи добре, а когато си отпред до мотора ,, цъка като часовник''! С времето и всички манипулаций, ако не забравям някоя разбира се чека спря да свети ( Misfire 1, 2, 3 цилиндър си останаха, потрепването на мотора и съвсем чуствителното трептение на оборотомера, както и звука от ауспуха) ! Странното явление което забелязвам е че когато сменях термостатта, черната кутия над него с кабелите от дюзите, бубините и ламбда сондите я махах за да мога да стигна до него и какво забелязвам( разглобявам/сглобявам след това закачам диагностиката и какво да видя Misfire 2, 3 цилиндър някак си 1- ви изчезна, трия грешките запалвам колата загрява минават около 20-тина минути и познайте какво Misfire 1, 2, 3 цилиндър)! Разбира се не уцелихме термостатта от парвия път разглобявам втори път (дори и трети по-късно) незная дали си внушавам, но мисля че преди да започна с разглобяването бях изтрил грешките. Сглобих всичко и пак закачам диагностиката и какво да видя Misfire 2, 3, 1 цилиндър много странно ! Това ме навежда на мисалта че проблема е някаде там по жиците в кутията кадето имаше букси огледах ги изглеждаха перфектни прасках с контактен спрей (ефекта беше нулев). Всеоще не съм събрал търпение и нерви да започна да разплитам проблема с жиците, а най-гадното е че нямам точна електрическа схема на моя 3.2 мотор което само по себе си доста спъва нещата. Всичките инжинери сме се събрали в сервиза и незнаем вече какво да я правим( имаме още няколко идеий, но всеоще не сме ги пробвали). Ще пиша евентуално ако има някаква промяна по въпроса! Ако на някой му се е случвало нещо подобно или пак разполага с точна електрическа схема на мотора от 2004 V6 3.2 241Hp ще бъда много благодарен за което!? :prescription:

Имаш прекъсване на един ред цилиндри 1 2 3 ако имат общ катализатор то проблема е там-пробвай да размениш бобините също като вариянт!От пробремни клапани на този ред цилиндри също ще имаш тези грешки!От лош дебитомер също!?

leshoiad
20-12-2012, 06:13
Замислял ли си се, дали проблема не идваот некоя умряла дюза?

Mury
20-12-2012, 07:08
В другиден когато сам на работа ще пробвам това онова, през това време ще разгледам подробно схемата !:busted_cop:

---------- Post added at 10:42 ---------- Previous post was at 10:29 ----------

Сутрин когато е студена колата като запаля и ако подам по рязко газ ( над 2000 оборота ) се чува някакво пукане( гърмене в катализаторите ) и е нещто много спаната, но след 5 минути работа вече го няма това и върви без никакви забележки ! Другото странно нещо което прави сутрин на студено паля работи и изведнъж започва здраво да тресе и се опитва да загасне, но не успява сякаш наистина работи на 3 цилиндъра( това го прави много рядко )! Другото нещо една сутрин паля беше доста студено ( бръм и угасва- 2 ри , 3-ти път така и на четвъртия чак заработи доста странно ) на другия даен пак същия студ ( бръм и угасва, на третия път заработи нормално) другото което е че тези дни когато беше -17 градуса нямаше тоз проблем палеше от 1/4 ! :go:

Колега на колата ти и трябва читава диагностика,която не се състои само от четене и триене на грешки,трябва мерене,захранване и сигнал до бобините,проверка дебитомер.По принцип 6-аците имат навика да си мачкат и прекъсват кабелите на задния ред бобини,заради некадърно монтиран колектор :flirt::flirt::flirt::flirt:

3-16
20-12-2012, 12:16
Утре и в събота ще я разглобя да пробвам това онова пък ще видим ! Ще пиша когато имам някакви резултати !:jason2:

Boby
02-02-2013, 19:24
Малко да съживя темата :-D

Някой знае ли този мотроник как регулира инжекторните времена? Ред по ред, всеки инжектор по отделно или и 6-те инжектора работят с еднакво инжекторно време?

Проблем с кабелите няма. Имаше криви пинове на ЕКУ-то, но вече са прави. Проблема обаче си остава същия.

Няма проблем и с дюзите. Сваляни са, чистени, проверени - пръскат перфектно.

Bobo
02-02-2013, 21:12
Малко да съживя темата :-D

Някой знае ли този мотроник как регулира инжекторните времена? Ред по ред, всеки инжектор по отделно или и 6-те инжектора работят с еднакво инжекторно време?

Проблем с кабелите няма. Имаше криви пинове на ЕКУ-то, но вече са прави. Проблема обаче си остава същия.

Няма проблем и с дюзите. Сваляни са, чистени, проверени - пръскат перфектно.

Секвенционален е, но корекцийте са общи ;) Проблема според мен се корени съвсем другаде;) Това че колата записва misfire не означава че проблема е в запалването, по-скоро сместта не се запалва поради ред причини ;)

didod
02-02-2013, 22:21
М/у другото с изключена сонда преди катализатора мисфайърите липсват. :)

Boby
03-02-2013, 09:38
Секвенционален е, но корекцийте са общи ;) Проблема според мен се корени съвсем другаде;) Това че колата записва misfire не означава че проблема е в запалването, по-скоро сместта не се запалва поради ред причини ;)

Да, след смяната на 2 бобини вече проблем със запалването няма и затова сме се насочили, към проблем със смесите на този ред цилиндри. Компресията им е 12-7-12 и си мисля, че ниската компресия на 2-ри цилиндър е проблема.:gruebel:

Mury
03-02-2013, 09:54
Да, след смяната на 2 бобини вече проблем със запалването няма и затова сме се насочили, към проблем със смесите на този ред цилиндри. Компресията им е 12-7-12 и си мисля, че ниската компресия на 2-ри цилиндър е проблема.:gruebel:

Абсолютно там е проблема,лошо но няма как отхлупвайте кратуната :dyrvo_v_kenefa::dyrvo_v_kenefa::dyrvo_v_kenefa:

Boby
03-02-2013, 18:13
Да отхлупваме звучи много лесно, но без да съм сигурен, че в това е проблема не, мисля да я отваряме. На брат ми 166-та с 2.5 мотор имаше същия проблем с компресията 12-6-12 пак с 4 катализатора, с 4 ламбда сонди, но дори и с ниската компресия нито един път не изписа misfire на нито един цилиндър камо ли на трите.

Mury
03-02-2013, 19:23
Да отхлупваме звучи много лесно, но без да съм сигурен, че в това е проблема не, мисля да я отваряме. На брат ми 166-та с 2.5 мотор имаше същия проблем с компресията 12-6-12 пак с 4 катализатора, с 4 ламбда сонди, но дори и с ниската компресия нито един път не изписа misfire на нито един цилиндър камо ли на трите.

И брат ти с кара така колата ?????????? :crazy::crazy::crazy:

Boby
03-02-2013, 19:35
Не, отвори главата, смени няколко клапана, другите ги напасна и си дойде компресията. Сега приоритет ми е откриването на проблема с misfire-те, не компресията.

Mury
04-02-2013, 06:52
Не, отвори главата, смени няколко клапана, другите ги напасна и си дойде компресията. Сега приоритет ми е откриването на проблема с misfire-те, не компресията.

Ми то от проблем с клапаните може да има мисфайъри :calc::calc::calc::calc:

Boby
04-02-2013, 12:57
Ми то от проблем с клапаните може да има мисфайъри :calc::calc::calc::calc:

Да, може, но трябва да запише грешка за misfire само на 2-ри цилиндър, а компютъра записва грешки и за другите 2 цилиндъра които имат нормална компресия.:calc:

156
04-02-2013, 15:32
Въпросът е как комп-ът "разбира", че се е случил мисфайър? Сигналът от Knock сензора ли се използва? + моментът на получаване на вибрацията ?

Mury
04-02-2013, 16:07
Въпросът е как комп-ът "разбира", че се е случил мисфайър? Сигналът от Knock сензора ли се използва? + моментът на получаване на вибрацията ?

Ми нали е затова този детонационен датчик,обаче е един за 3 цилиндъра,записва грешка според това от кой цилиндър е чул най-силен звук.Доста коли записват мисфайър на един цилиндър и още една грешка за безразборни детонации :wow::wow::wow:

didod
04-02-2013, 18:57
Според повечето писано по въпроса за мисфайърите те се регистрират при колебанието в честотата на въртене на двигателя - т.е. по датчика на К.В.

oem
06-02-2013, 19:13
Точно така. Missfire e система която следи скоростта на всяко бутало (общо казано). Детонационния контрол няма общо с тази функция. Който цилиндър даде по-ниска скорост там записва Missfire. Това говори, че конкретния има проблем с работния такт. Това може да са: ниска компресия, проблем с ижектор, проблем с искрата (включително и грешно подбрани свещи), масло в цилиндъра.

Boby
07-02-2013, 13:23
Точно така. Missfire e система която следи скоростта на всяко бутало (общо казано). Детонационния контрол няма общо с тази функция. Който цилиндър даде по-ниска скорост там записва Missfire. Това говори, че конкретния има проблем с работния такт. Това може да са: ниска компресия, проблем с ижектор, проблем с искрата (включително и грешно подбрани свещи), масло в цилиндъра.

1.Инжекторите са проверявани - пръскат перфектно и освен това са разменени м/у левия и десния ред цилиндри - ефект никакъв
2.Свещите са нови - оригинални NGK
3.Всички кабели на инжекторите и бобините са премерени - няма прекъснали или окислени
4.Една от бобините е нова, а останалите са разменени от десния ред цилиндри - ефект никакъв
5. І-ви и ІІІ-ти цилиндър са с нормална компресия. Защо записва грешка и за тях?

Bobo
07-02-2013, 17:59
1.Инжекторите са проверявани - пръскат перфектно и освен това са разменени м/у левия и десния ред цилиндри - ефект никакъв
2.Свещите са нови - оригинални NGK
3.Всички кабели на инжекторите и бобините са премерени - няма прекъснали или окислени
4.Една от бобините е нова, а останалите са разменени от десния ред цилиндри - ефект никакъв
5. І-ви и ІІІ-ти цилиндър са с нормална компресия. Защо записва грешка и за тях?

Начи пренебрегваш всичко което си чел в тая тема и се замисли какво е общото в датчиците само за тези 3 цилиндъра и ще си отговориш ;) Ама наистина не гледай кой кво пише, да не се налага да ги коментирам ;)

didod
07-02-2013, 19:50
Ламбди 2 бр.?

Mury
08-02-2013, 12:33
Ми нали е затова този детонационен датчик,обаче е един за 3 цилиндъра,записва грешка според това от кой цилиндър е чул най-силен звук.Доста коли записват мисфайър на един цилиндър и още една грешка за безразборни детонации :wow::wow::wow:

Грешка сори за подвеждането...................обърках се уеко.........

pininfarina
08-02-2013, 18:30
Въпросната кола работеше перфектно като беше внесена. Сменяхме и съединителя. Стоя няколко дни при мен, палена е и е местена из двора на сервиза - не е имала никакви проблеми.Човека си я взе - кара я 2 -3 дни. Никакви проблеми. След това и изми мотора преди да я остави на салона и оттогава започнаха ядовете с нея. Обади ми се да ми каже че е станала така след миенето на мотора но не е искал да я гледаме - мислеше си че ще изсъхне :-)

Boby
09-02-2013, 15:33
Е явно още има да съхне.:grin: До тук за 4-5000км не е изсъхнала.

Тези дни ще пробваме със смяна на двете сонди да видим какво ще стане.

3-16
11-02-2013, 13:37
Пробвах със смяната на ламбда сондата/ тази за 1,2,3 цилиндър/ ефекта беше нулев!Целият сноп с кабели по мотора беше разплетен и прегледан / този на долната букса на мотроника, всички кабели към бобини, инжектори /! Измерихме налягането на горивото и в двата рейла/ когато запалиш стои на 2 bar и сменя 1.6 bar след като поработи малко остава на 1.6 /! Свалих свещите 1-ва и 3-та изглеждат еднакви 2-ра беше леко по тъмна/ размених 2-ра и 3-та/!
Въпроса ми е следния когато ламбда интегратор 1 започва да показва -7 и така -15 сместа започва да обеднява или обогатява! Ламбда интегратор 2 в повечето случай е с полужителни стойности при него обеднява или обогатява сместа! Когато Open Canister в параметрите е отворен на 5% мотроника записва misfire, а когато е на 25% , 35% , 45% , 50 % отворен няма misfire защо !?

Въпрос към колегата ,, Pininfarina '' !!!

Казваш че сте сменили съединителя на колата при вас !? Въпроса ми е следният, повечето сутрин педала на съединителя е значително по твърд и след когато поработи малко се оправя и се натиска с лекота !? След това караш си на градско и сменяш доста често предавките и малко преди долно полужение на педала се усеша как прещраква / вседно се обръща слънцето на притискателния диск / !
Интересува ме каква марка съединител сложихте и сменен ли е аксиялният лагер на съединителя! И още нещо ако не те затруднявам 5-та и 6-та скорост заяждаха на колата имаш ли някакво наблюудение над това !
Thanks a lot !

oem
12-02-2013, 23:30
Колега. Налягането на горивото трябва да бъде 3.0 бара точно. Какво е това 1.6 и защо си го приел за нормално? Това е твърде ниско налягане.

pininfarina
14-02-2013, 19:00
Казваш че сте сменили съединителя на колата при вас !? Въпроса ми е следният, повечето сутрин педала на съединителя е значително по твърд и след когато поработи малко се оправя и се натиска с лекота !? След това караш си на градско и сменяш доста често предавките и малко преди долно полужение на педала се усеша как прещраква / вседно се обръща слънцето на притискателния диск / !
Интересува ме каква марка съединител сложихте и сменен ли е аксиялният лагер на съединителя! И още нещо ако не те затруднявам 5-та и 6-та скорост заяждаха на колата имаш ли някакво наблюудение над това !
Thanks a lot !

Съединителя си го донесе той - к-т Валео нов. Сменихме му го к-т. След това педала беше меден. Не е има проблеми със предавките преди и след смяната му>

3-16
12-10-2013, 11:10
Проблемите с разликата между 2-ри и другите цилиндри вече е отстранен - снощи измерването на компресията показа 12 bar за всички цилиндри !!! Но в крайна сметака проблема с неравномерната работа на двигателя на празен ход остана. След основния ремонт на двигателя бяха изминати 1200 км проверихме компресията ,,ок'' странното свещите от 1- ви , 2-ри , 3- ти цилиндър са бели целите , а тези от 4- ти , 5- ти , 6-ти цилиндър са черни или по тъмни в сравнение с другите само електродите им са бели - Защо !? Това ни води на мислата че все още има проблем със смесите на 1,2,3 цилиндър сместа обеднява там , а компресията вече е наред Защо !? След сутрешният тест ламбда сонда 1 след катализатора показва 832 V , а ламбда сонда 2 след катализатора от 100 до 323 V , интегратор 1 от 0.9980 до 0.8890 , интегратор 2 от 1.0000 до 1.1030 каква е вразката !? Най странното е ,, и преди и след '' ,, с неравномерна и сега с равномерна компресия между цилиндрите '' двигателя си работи по един и същ начин - прекъсването си остана misfire 1, 2 , 3 - ти цилиндър също си остана Защо !?:brickwall::brickwall::brickwall::brickwall::bri ckwall:

oem
12-10-2013, 22:31
Гас има ли тая кола?

didod
13-10-2013, 23:28
Не.

3-16
13-10-2013, 23:38
Не бате само на бензин я карам, преди ремонта на двигателя се караше предимно на 98 и много рядко на 95 след основния ремонт само на 98 вече 1500 км и не мога да хвана и минимална разлика от както я купихме преди година работи си по един и същ начин ,, на място се тресе двигателя като дизелова печка ,, Golf'' а на магистралата не се усеща че работи двигателя никакви трепвания, върви си прилично няма да заглахва на каквито и да е обороти ,, 200 км си ги няма за нищо '' Помагаите изчерпаха ни се идеите вече !!!
Колегата Bobo ,,Turbo Ninja'' - Начи пренебрегваш всичко което си чел в тая тема и се замисли какво е общото в датчиците само за тези 3 цилиндъра и ще си отговориш Ама наистина не гледай кой кво пише, да не се налага да ги коментирам !!!
Ако няма да те затрудня освен 2 броя ламбди сонди какво друго общо може да има тез дни ще пробвам със смяна на задната ламбда сонда ,, предната сменявах ефекта беше нулев ''

joro1967
07-11-2013, 22:52
Моята каляска е същата и откакто съм я купил / март/ има този проблем. На тихи тресе и не работи равномерно и от 1100–1200 оборота нагоре никакви ядове. Няма да и оставяш време да работи на тихи, нали за това си я взел с този мотор. И колко ти гори така както е с проблем, моята 10-11.5 и според мен е нормално при положение, че с този двигател не може да се кара нормално и спокойно.Лошото е,че след като и смених ангренажния ремък започна да ми прави следния номер-до170 работи нормално задържам на тази скорост и започва да прекъсва през 10-15 сек. и ми светва жълтата лампа за пробл. двигателя. това го прави само при тази скорост оттам нагоре колкото и да я натискам няма грешка. Не съм я пробвал на тези обороти,но на по ниска предавка как ще е .

oem
08-11-2013, 08:48
Къде се намира тая кола? Интересно е как още не можете да откриете проблема.

Алфа с такъв мотор е идвала при мен едва 2 пъти, но съм правил доста други 6-таци някои от които са имали сходни проблеми като твоите.

Понеже са ми най-интересни такива проблеми като твоя, и след като толкова време не си намерил кой да ти помогне би било интересно да я видя тая кола.

Доста коли вече са минали през мен ей така от други краища на България с уж големи и нерешими проблеми, а всъщност винаги се е оказвало нещо супер тъпо :)

Ако имаш интерес да се оправи колата и възможност да я докараш и да я оставиш тук за няколко дни...

156
08-11-2013, 14:43
Абе и моята на празен ход леко тресе понякога - едно такова нежно, без да се клати стрелката на оборотомера. Не е редно да го прави обаче. Иначе нямам записани грешки. Освен това понякога не се изрязва както трябва, все едно не е 3.2 ами да речем 2.5, даже 2.0

vertulet
27-12-2013, 00:15
И при мен го имаше това тресене на празен ход,откакто я купих и много ме дразнеше ( аз съм предишния собственик на ямболската 166 3.2 на joro1967) :) ... в момента карам GT пак 3.2 и е като часовник.

Mury
27-12-2013, 18:38
Не бате само на бензин я карам, преди ремонта на двигателя се караше предимно на 98 и много рядко на 95 след основния ремонт само на 98 вече 1500 км и не мога да хвана и минимална разлика от както я купихме преди година работи си по един и същ начин ,, на място се тресе двигателя като дизелова печка ,, Golf'' а на магистралата не се усеща че работи двигателя никакви трепвания, върви си прилично няма да заглахва на каквито и да е обороти ,, 200 км си ги няма за нищо '' Помагаите изчерпаха ни се идеите вече !!!
Колегата Bobo ,,Turbo Ninja'' - Начи пренебрегваш всичко което си чел в тая тема и се замисли какво е общото в датчиците само за тези 3 цилиндъра и ще си отговориш Ама наистина не гледай кой кво пише, да не се налага да ги коментирам !!!
Ако няма да те затрудня освен 2 броя ламбди сонди какво друго общо може да има тез дни ще пробвам със смяна на задната ламбда сонда ,, предната сменявах ефекта беше нулев ''

А оправихте ли налягането на бензина на тази кола ??????

3-16
01-01-2014, 22:35
За момента се занимавам с други важни деиности колега и колата не сме я бърникали от доста време насам - иначе налягането не вярвам да се е променило от преди би трябвало все още да си е 1.6 bar ! Като остане малко време ще пообиколя сервизите да направим диагностиката за която всички толкова чакат :) !

zhush
23-04-2014, 23:58
Здравейте,
Има нещо подобно и при мен и исках да ви питам има ли някакво раздвижване по темата, нова информация и т.н. Tази тема май ще е хит сред 3.2 V6 двигателите.
Четох за сходен проблем в АО.сом -> Alfa Brera 3.2s 'misfire' help ,
интересното там е, че в единия от постовете единия човек разкаваше, че фаровете му премигвали и се съмнявал за проблеми в електрическата система, които да водят до тези мисфайъри. При мен също се получаваше такова премигване често даже и тотално спиране на фара, един ден го хванах, че се случва на различни фарове - и на ляв и на десен. Взех нови биксенон кружки - сега светят без проблем. Не знам дали това може да има някаква връзка въобще, но все пак да го спомена. При мен това, което прави впечатление е завишения разход - вместо фабричните калкулации от 18.3/100km - при мен се получава 23-25л./100km. и по компютър и пълно-пълно. Мисля този уйкенд да видя как ще се държи на магистралата и какъв ще е разхода там.

rady156
25-05-2014, 10:07
Здравейте,
Има нещо подобно и при мен и исках да ви питам има ли някакво раздвижване по темата, нова информация и т.н. Tази тема май ще е хит сред 3.2 V6 двигателите.
Четох за сходен проблем в АО.сом -> Alfa Brera 3.2s 'misfire' help ,
интересното там е, че в единия от постовете единия човек разкаваше, че фаровете му премигвали и се съмнявал за проблеми в електрическата система, които да водят до тези мисфайъри. При мен също се получаваше такова премигване често даже и тотално спиране на фара, един ден го хванах, че се случва на различни фарове - и на ляв и на десен. Взех нови биксенон кружки - сега светят без проблем. Не знам дали това може да има някаква връзка въобще, но все пак да го спомена. При мен това, което прави впечатление е завишения разход - вместо фабричните калкулации от 18.3/100km - при мен се получава 23-25л./100km. и по компютър и пълно-пълно. Мисля този уйкенд да видя как ще се държи на магистралата и какъв ще е разхода там.

Какво показа на магистрала? Каква е колата?

3-16
29-01-2016, 23:01
При мен средният разход по борд комп е 11, на градско е около 15 пак по борд комп извънградско пада много може да не е за вярване но София/Гърция като смятах километри и изразходвано гориво разхода беше към 8.2 до 8.5 , засичал съм разхода и пълно/пълно на резервоара в тези граници излиза, върви си нормално и пълни километража. Твоята стига ли си до top speed или не, може кучето да е заровено там, моята доста време ми отне докато я оправих :)!