PDA

View Full Version : на коя скорост колко км ?????



seik00
11-01-2013, 19:13
споделете мнения от опит кои,колко и на коя скорост ??:coolio:

Jorkkoo
11-01-2013, 19:17
1. 5та 140км/ч 4000об.
2. 210 - 6000об.

На 2ра 110км/ч на 7000+ :)

практикувам само Номер 1.

seik00
11-01-2013, 19:21
2ра - 100 7000об/мин
3та - 155
4та - 195

5та не съм пробвал все още ???

don_pepone
16-01-2013, 20:18
2-ра 100 - 6800об/мин
3-та 145
4-та 190
5-та 230 ( не не стигна до прекъсвача- пътя свърши)

raiders
16-01-2013, 20:48
1. 5та 140км/ч 4000об.
.

Дам това и аз си го спомням ;-) на път за морето така карам

Иначе, не мога да кажа какви са макс скорости, по книжка сигурно ги има някъде, но на ~2000 оборота като изредиш от 1 до 5 скорост колата си върви нормално!

M.Gruev
17-01-2013, 10:42
Алфата на 5-та 3000 об/мин - 140 км/ч
С5-цата на 6-та 3000 об/мин - 180 км/ч

V@K@T@
17-01-2013, 13:40
1-ва --> 60
2-ра --> 105
3-та --> 160
4-та --> 220
5-та --> 260

Всичкото това на ограничител (7200) !

stelt
17-01-2013, 13:57
Вака, представяш ли си ако имаше 6-та ?

b_angelov
17-01-2013, 14:04
1-ва --> 18
2-ра --> 31
3-та --> 54
4-та --> 90
5-та --> 90

;)

bouncer
17-01-2013, 15:08
1-ва --> 60
2-ра --> 105
3-та --> 160
4-та --> 220
5-та --> 260

Всичкото това на ограничител (7200) !

Това с какъв двигател и на какви наркотици?!!?? :big_beer:

Jivko7777
17-01-2013, 16:39
Това с какъв двигател и на какви наркотици?!!?? :big_beer:

2,0 qv

bouncer
17-01-2013, 16:58
Това или е най-разпиленото QV на света, или има най-грешния километраж.

V@K@T@
18-01-2013, 17:27
Вака, представяш ли си ако имаше 6-та ?
Щеше да ми трябва попътен вятър

Това с какъв двигател и на какви наркотици?!!?? :big_beer:
Чисит съм от 1 година

2,0 qv
именно

Това или е най-разпиленото QV на света, или има най-грешния километраж.

Километража ми дава отклонение 3 км/ч. на 100 т.е. на 260 ще даде около 8-10 което ме устройва щото такива експерименти едва ли ще направя пак . Само не ми казвай , че имаш съмнения , че 1 QV не може да вдигне 250 реални километра в час :cheers:

ivailo rachev
18-01-2013, 19:04
Трябва да хвана да видя и моето КуВе какви стойности изкарва,само засякох миналата вечер на 2-ра със 100км/ч. беше на 6800 оборота.

seik00
18-01-2013, 21:40
qv е един от атмосферните мотори в гамата 2.0 ваобще на всички автомобили, които имат наи големи вазможности за висока скорост и добро варвене, аз бих вярвам че би могло да вдигне 250 при положение че моя фиат (1.8 16в 131кс) на 4та вдигна 195-200, а е доста по слаб като вазможности

Fear
21-01-2013, 15:29
Само не ми казвай , че имаш съмнения , че 1 QV не може да вдигне 250 реални километра в час :cheers:
Няма да казва.
Ще го кажа аз - или си намерил доста дълга права с много сериозен наклон или е имало попътен вятър поне със 100-ина км/ч. Или и двете.
Последният вариант е това QV да е доста по-мощно от стандартните си 150/155к.с. ;)

bouncer
21-01-2013, 16:41
Ако колата е без сериозни доработки не вярвам да вдига тези километри. ГТВ-то беше с такъв мотор и кутия от КуВе преди да умре и тези скорости бяха в сферата на наусчната фантастика. Сега с петак турбо ги докарва точно такива, с единствената разлика, че ме е страх да тествам максимална скорост. Дигал съм до 250 км/ч и по-натам не смея.

260 км/ч е изключително висока скорост, която много малко автомобили могат да развият спокойно.

stelt
21-01-2013, 17:53
Ваката, засили се и накарай някой колега да те снима :)
Реалната максимална скорост се върти около 220 км/ч.

bouncer
21-01-2013, 18:04
и аз мисля, че 210 -220 км/ч е реалната максимална скорост за свинспарк. Обикновенно след нея си имаме родилка. Все пак това е двулитров 150-коньов мотор, а не 4 литров осмак. Нека сме маааалко по-реалистични.

V@K@T@
21-01-2013, 21:09
Няма да казва.
Ще го кажа аз - или си намерил доста дълга права с много сериозен наклон или е имало попътен вятър поне със 100-ина км/ч. Или и двете.
Последният вариант е това QV да е доста по-мощно от стандартните си 150/155к.с. ;)
Колата си е 155 коня без никакви доработки правата беше от качването на магистралата след шумен посока Варна още не бях стигнал OMV-тата на магистралата ... за вятъра не мога да кажа не съм го мерил но най вероятно е имало щото инъче след 210 става невъзможно

Ако колата е без сериозни доработки не вярвам да вдига тези километри. ГТВ-то беше с такъв мотор и кутия от КуВе преди да умре и тези скорости бяха в сферата на наусчната фантастика. Сега с петак турбо ги докарва точно такива, с единствената разлика, че ме е страх да тествам максимална скорост. Дигал съм до 250 км/ч и по-натам не смея.
260 км/ч е изключително висока скорост, която много малко автомобили могат да развият спокойно.
Не сравнявай 145 с GTV Разликата в килограмите не е малка . За 1-ви и сиг. последен път вдигам толкова повечето пъти стрелката спира на около 240 и не ще повече този път сиг. е имало вятър де да знам ... но колкото и да са реалните км. чувството да си видиш стрелката в дъното е неуписуемо ... както и да си видиш новото каре по магистралата след това ( Безценно ) Но това е др. въпрос*

Ваката, засили се и накарай някой колега да те снима :)
Реалната максимална скорост се върти около 220 км/ч. Правил съм го затова казвам , че километража ми дава отклонение 3 км/ч на 100 :kiss: кога ше прайм хижа да фърлим някой друга гума :picnic:

zx12r
21-01-2013, 21:22
Рибари ли сте?

V@K@T@
21-01-2013, 21:27
Разбирам какво намекваш ... Не не обичам рибата даже в чиния пък ако не вярваш , че стрелката се е разходила до 260 някъде по-горе бях дал линк със снимка ако пък не вярваш на снимката ела и щи покажа

Fear
22-01-2013, 10:56
Колата си е 155 коня без никакви доработки правата беше от качването на магистралата след шумен посока Варна още не бях стигнал OMV-тата на магистралата ... за вятъра не мога да кажа не съм го мерил но най вероятно е имало щото инъче след 210 става невъзможно
Именно. При подходящи условия, може да добуташ до 220км/ч. реални, както и колегите са писали, но... толкова.

Не сравнявай 145 с GTV Разликата в килограмите не е малка.
Килограмите в случая нямат почти никакво значение. Те имат значение при ускорението от място най-вече.
За максимална скорост са важни два компонента - мощност и челно съпротивление.
В сравнение с тези двете, всички останали са пренебрежими. ;)
И при данните на твоята кола, 250км/ч. е в сферата на ненаучната фантастика. :D

don_pepone
22-01-2013, 22:24
Интересен спор се заформи...
Ся да кажа и аз нещо ( говоря от личен опит и видяно с очите си). Виждал съм доста коли от различни марки ( все по около 150 коня) да вдигат по 240-250км/ч без много ядове,стига път да има. Факт е ,че след 200км/ч повечето коли се "уморяват" малко и стават мудни,тоест ускорението е много слабо. Виждал съм и алфи по 150 коня дето абортират на такава скорост :( за сажаление. Така че според мен нее невъзможно да стане това,макар ида е дооста трудно,ама доста доста. То на Шестака се усеща разлика след 200,а 4 цилиндровия...

V@K@T@
22-01-2013, 23:25
Именно. При подходящи условия, може да добуташ до 220км/ч. реални, както и колегите са писали, но... толкова.

Килограмите в случая нямат почти никакво значение. Те имат значение при ускорението от място най-вече.
За максимална скорост са важни два компонента - мощност и челно съпротивление.
В сравнение с тези двете, всички останали са пренебрежими. ;)
И при данните на твоята кола, 250км/ч. е в сферата на ненаучната фантастика. :D
Ела сипи бензин и ще те запозная от близо с научната фантастика . Ще ти демонстрирам и как радара показва толкова колкото карам ... А килограмите са от значение И при максималната скорост защото и 166-цата има мотор 2.0 ТС ама никога не може да вдигне тия километри . Защо ли ? :gruebel: . При положение , че на 1 автомобил всичко по двигателя му е изправно и половината чарколя са нови не виждам причина да не пълни километража поне до 250 ;)

bouncer
23-01-2013, 09:58
Продължавам да твърдя, че имаш сериозно отклонение на километража. Няма как КуВе сток да изцепи 250 км/ч. Няма! По книжка й дават 211 км/ч максимална скорост. отклонение от 20% от заводските данни е много, ама МНОГО. Пак ти казвам - карал съм такъв мотор в кола с по-добро челна съпротивление и тези скорости са невъзможни. И отново ще ти посоча, че цитираните от теб скорости по предавки са актуални за петцилиндров турбо мотор, който сток е 70 коне над КуВе-то. Нещо има грешка някъде.

Fear
23-01-2013, 10:07
Ела сипи бензин и ще те запозная от близо с научната фантастика . Ще ти демонстрирам и как радара показва толкова колкото карам ... А килограмите са от значение И при максималната скорост защото и 166-цата има мотор 2.0 ТС ама никога не може да вдигне тия километри . Защо ли ? :gruebel: . При положение , че на 1 автомобил всичко по двигателя му е изправно и половината чарколя са нови не виждам причина да не пълни километража поне до 250 ;)
По каталог и на двата автомобила - 166 2.0TS, 155к.с. и 145QV 2.0TS, 155к.с. максималната скорост е еднаква - 211км/ч.
Това, че ти си намерил някакъв начин да заобиколиш законите на физиката е много интересно, но и твърде неправдоподобно. :)
Eто ти една СМЕТКА (http://ecomodder.com/forum/tool-aero-rolling-resistance.php), която не е съвсем точна, а занижена, понеже ефективността на двигателя се променя с натоварването, а и с годините.
Дори и така се вижда, че за да достигнеш 249км/ч. ти трябват малко над 190к.с. за да успееш и това е при подходящи условия, каквито рядко се срещат.

Понеже Търговище ми е малко далечко, а и нямам време да се занимавам с глупости (да се возя с над 200км/ч. в 12+ годишна кола), мога да ти предложа да си сипеш бензин, да запазиш касовата бележка, да вземеш един GPS и да направиш клипче, как вдигаш 250+км/ч.
След това дай един IBAN и ще ти преведа парите за горивото, ако опитът ти е успешен.
Става ли така? ;)

П.П.
Само за протокола, Alfa Romeo 156 GTA има максимална скорост от 250км/ч., а е с по-добра аеродинамика от 145QV и е 250к.с.!
Ако това не те кара да се замислиш поне малко, май няма за какво да спорим. ;)

П.П.2
Докато се натуткам, той bouncer ме изпреварил. :)

zx12r
23-01-2013, 10:32
Младежа е прекалил с youtube-то, ко му се връзвате ...

Valio606
23-01-2013, 13:30
Ха абсолютно подкрепям по-горното мнение. С моята 159ка на 5 на 3000 оборота съм на 180, а на 6 в 4400 ми показва 245, като на GPSа беше 238. Това е максимума. Такава скорост от 250 с фабрична алфа май само 147 GTA 156 GTA 159 3.2 и 8c май могат да направят. Всичко на всичко 4 коли.

seik00
23-01-2013, 18:10
сериозни обоврвания на тея 250км, маи аргументите са наистина верни

don_pepone
23-01-2013, 19:42
Хмм ся кой коко дигнал и кой не ,не знам,ама това колко и дават по книжка също нее най вярното според мен.
Ся ще питата защо. Ами защото с няколко навигации съм мерил моята и си прай 230 по ГПС и почти 240 по километраж ,а и дават 216 по книжка ;)
П.С. Те и дават и да гори 11.8 в града ама гори 13-14 :devil:

V@K@T@
24-01-2013, 06:19
Хмм ся кой коко дигнал и кой не ,не знам,ама това колко и дават по книжка също нее най вярното според мен.
Ся ще питата защо. Ами защото с няколко навигации съм мерил моята и си прай 230 по ГПС и почти 240 по километраж ,а и дават 216 по книжка ;)
П.С. Те и дават и да гори 11.8 в града ама гори 13-14 :devil:

взе ми думите от устата ... а относно клипчетата няма проблеми само да имам път към варна

BatVas
24-01-2013, 09:33
По километраж 260 км в час, по GPS 246 km/ч Иначе за оборотите знам само на втора при 7000 оборота е на 85-90 км в час за моята.
С 200 км в час съм на 3900 оборота на 6-та скорост.( и ако има аутобан мога да си я потдържам колкото си искам време )
Говорим за 6 скоростна кутия с оригинален размер гуми и джанти по книжка на ГТВ-то ми.(туйн спарка на 145-цата ми лъжеше повече 230 по километраж - 210 реално и след 20-30 минути потдържане на тая скорост - едното бутало излезе да ме види :)

Fear
24-01-2013, 10:07
По километраж 260 км в час, по GPS 246 km/ч Иначе за оборотите знам само на втора при 7000 оборота е на 85-90 км в час за моята.
С 200 км в час съм на 3900 оборота на 6-та скорост.( и ако има аутобан мога да си я потдържам колкото си искам време )
Говорим за 6 скоростна кутия с оригинален размер гуми и джанти по книжка на ГТВ-то ми.(туйн спарка на 145-цата ми лъжеше повече 230 по километраж - 210 реално и след 20-30 минути потдържане на тая скорост - едното бутало излезе да ме види :)
Да не би да си сбъркал клавиша тук? По-скоро трябва да са 4900 оборота. :)

zx12r
24-01-2013, 10:46
Да не би да си сбъркал клавиша тук? По-скоро трябва да са 4900 оборота. :)

Същото си помислих и аз, че тук само някакви нереални стойности изскачат ...

по темата - 156 JTD 2000 rpm-115 км/ч, 3000 rpm-160 км/ч на 6-та предавка.
С мотора 3500 rpm- 100 км/ч, 11500 rpm- 330 км/ч пак на 6-та и по километраж :jumping:

Celestrial
24-01-2013, 11:25
Е, аз толкова не мога, да вдигна, колкото и да се напъвам.
До удряне на оборотите в края:
1. 45 км/ч
2. 90 км/ч
3. 130 км/ч
4. 160 км/ч
5. Вдигал съм до 170 км/ч, защото колата не е нова и съм с тесни зимни гуми, може да стане фал. Но си мисля, че много повече от това не може да захапе.
Иначе реална скорост, която може да поддържа, считам, че 140 км/ч е добре, при положение, че това е най-малкия ТС двигател.

BatVas
24-01-2013, 13:13
Да не би да си сбъркал клавиша тук? По-скоро трябва да са 4900 оборота. :)

ОПС май там бяха 4800- 4900 :)

V@K@T@
25-01-2013, 01:48
Е, аз толкова не мога, да вдигна, колкото и да се напъвам.
До удряне на оборотите в края:
1. 45 км/ч
2. 90 км/ч
3. 130 км/ч
4. 160 км/ч
5. Вдигал съм до 170 км/ч, защото колата не е нова и съм с тесни зимни гуми, може да стане фал. Но си мисля, че много повече от това не може да захапе.
Иначе реална скорост, която може да поддържа, считам, че 140 км/ч е добре, при положение, че това е най-малкия ТС двигател.

Именно такива бяха километрите когато и аз бях с 1.4 двигателя само дето на 4-та вдигах 190 на ограничител а на 5-та така и не го стигнах максималната с малкия двигател ми беше 215 с невероятни мъки :guillotine:

bouncer
25-01-2013, 10:26
Нещо пак доста ме съмнява 190 км/ч на 4-та скорост с двигател 1.4

То тогава с 3,2 би трябвало 320 да не са проблем, а?

Celestrial
25-01-2013, 11:22
;-)

seik00
25-01-2013, 11:37
за 1.4 190 ня 4та ддз ??

Tonimir
25-01-2013, 14:40
Вака, кажи с каква ск. кутия си? ;) Все си мисля, че си с по-дълга 5-та ;)
Ако е така, не виждам причина, при наличие на хубава и дълга права, тази кола да не вдигне и 250 :)

Моята 155ца съм я засилвал и е стигала без проблем 220, на единствения ми рън за топ скорост, стигал съм 225 и се усещаше, че може една идея отгоре (230+) но се отказах, нямаше смисъл просто да мъча двигателя още 30-60 секунди да седи на червено.
Моя километраж съм го засичал по ГПС, и никакви отклонения няма, тествал съм при скорости до 160-180. Оригиналния километраж, както и оригиналните джанти на колата + размер гуми.

Fear
25-01-2013, 14:47
Вака, кажи с каква ск. кутия си? ;) Все си мисля, че си с по-дълга 5-та ;)
Ако е така, не виждам причина, при наличие на хубава и дълга права, тази кола да не вдигне и 250 :)
Стига с тези вицове бре хора...
Ами да слагаме направо скоростни кутии от дизели и гледай к'во става - със 155к.с. ще вдигаме 300км/ч. като нищо... :crazy:

Tonimir
25-01-2013, 15:48
Стига с тези вицове бре хора...
Ами да слагаме направо скоростни кутии от дизели и гледай к'во става - със 155к.с. ще вдигаме 300км/ч. като нищо... :crazy:
Какви вицове?

Ето ти тази кола: http://www.youtube.com/watch?v=UfuCIly9g8g (сток 2.0 16v) /моята 155ца, по подобен начин се държи на подобна 200+ км/ч скорост/

сложи и по-дълга 5-та, дали няма да затвори 250 ? (+10-15 КМ/ч)

Значи за топ спийд , много е важен терена! гладак, прав, да няма вятър, пък може и в твоята посока да е да ти помага и т.н.
Да не забравим и двигателя , в какво състояние е. ;)
Окачването на Ваката също не е какво да е , с койловъри и колата е много ниска. Това също много помага. ;)

Така, че има си много фактори за които помагат на Ваката да вдигне такава скорост ;)

Темата за топ спийд, по принцип си е изгубена тема, всичко е относително. Като някой толкова го вълнува, да се вземе един радар и да се засича колата ... или с някой Г-Тек .

И все пак ще кажа, че ТwinSpark да се държи дълго време на 5-та в обороти над 6К , не е желателно. (говоря за двигател, който не е отварян за КАЧЕСТВЕН основен ремонт ;)).

Fear
25-01-2013, 16:00
Значи, за топ спийда, ако ползвам твоята терминология, най-важна е науката, наречена физика.
И съжалявам, че ви попарвам мечтите, но въпросната наука е безкомпромисна и досега не е имало случай, нейните закони да са били отменени от клип в Youtube. :hehehm:
По-рано в темата бях дал един калкулатор, който удобно го пропуснахте.
Сега ви давам това: http://upload.wikimedia.org/math/e/3/1/e31430f0898268091f410282a89503b1.png

Това е формулата, която изчислява необходимата мощност за преодоляване на въздушното съпротивление.
В нея никъде не виждам да има колко е дълга 5-та предавка, нито с какви койлоувъри е автомобила и т.н.

Та, успех с оборването на законите на физиката. ;)

bouncer
25-01-2013, 16:07
нека не превръщаме темата в рибарско надлъгване за начинаещи. Предлагам научната фантастика да я оставим за клавиатурните рецери и да си говорим факти. А фактите са че 250 км/ч със стокова 2-литрова алфа няма как да се вдигнат. Всичко останало са чесане на разни неща.

Tonimir
25-01-2013, 16:32
нека не превръщаме темата в рибарско надлъгване за начинаещи. Предлагам научната фантастика да я оставим за клавиатурните рецери и да си говорим факти. А фактите са че 250 км/ч със стокова 2-литрова алфа няма как да се вдигнат. Всичко останало са чесане на разни неща.
Момент, че тук почвам да се обърквам.

Ти говориш за реални 250 , или за отчитане на километраж?

На всички ни е ясно, че заводските километражи имат отклонения след 200 км/ч. При това е тенденциозно направено.

За това казах:


Темата за топ спийд, по принцип си е изгубена тема, всичко е относително.


Ако говорим за РЕАЛНА ФИЗИЧЕСКА скорост на пътя, без радар или някой истински Г-Тек , просто няма смисъл да се говори :excl:

Fear
25-01-2013, 16:36
Ако говорим за РЕАЛНА ФИЗИЧЕСКА скорост на пътя, без радар или някой истински Г-Тек , просто няма смисъл да се говори :excl:
Ето за какво говорим - от този пост тръгва всичко:

Километража ми дава отклонение 3 км/ч. на 100 т.е. на 260 ще даде около 8-10 което ме устройва щото такива експерименти едва ли ще направя пак . Само не ми казвай , че имаш съмнения , че 1 QV не може да вдигне 250 реални километра в час :cheers:
Ta, реални 250км/ч. може, ама в някоя друга Вселена, където законите на физиката са различни. ;)

_power_
25-01-2013, 18:26
Начи аз и повече правим...280 дигам като си хода на Перник..щот съм си напраил некой модификации..изпилил съм главата махнал съм седалки..:butt:

Доко
25-01-2013, 18:44
Начи аз и повече правим...280 дигам като си хода на Перник..щот съм си напраил некой модификации..изпилил съм главата махнал съм седалки..:butt:

А защо не си кажеш за магнитите на д-р Ливайн дето си ги сложил на коляновия вал...:scherzkeks:

_power_
25-01-2013, 18:45
А защо не си кажеш за магнитите на д-р Ливайн дето си ги сложил на коляновия вал...:scherzkeks:
АААА тихо беее...са ще ми разберът мега - мод-а :lol_sign:

stelt
25-01-2013, 19:14
Да добавя и още нещо. Ако примерно при 100 км отклонението е 5 км/ч, при 200 км отклонението не е 10 км/ч а повече.

Pesho_155
25-01-2013, 20:20
Това е научна фантастика 260 км с 2.0 16v туинс парк ако ще и от Копитото или някъде от Черни връх да се засилиш (хипотетично при прав участък :) ) надолу до мрамор чак и пак ще е зор голям.

Jivko7777
25-01-2013, 21:27
Нещо пак доста ме съмнява 190 км/ч на 4-та скорост с двигател 1.4

То тогава с 3,2 би трябвало 320 да не са проблем, а?

Мотора няма нищо общо с това на коя предавка колко се дига това зависи от кутията и ти го знаеш

Celestrial
25-01-2013, 22:00
Мисля, че малко пообъркахме Алфите с ферарита, ама няма нищо, важното е да си чешем езиците. :big_beer:

Събев
26-01-2013, 01:17
Мотора няма нищо общо с това на коя предавка колко се дига това зависи от кутията и ти го знаеш

Ми ако ти намеря примерно корса 1.2 която кутията и на 6500об/мин. на 4-та вдига 200 а на 5-та 250 дали ще ги вдигне! На 4-та няма да стигне до прекъсвач, да не говорим за 5-та!

V@K@T@
26-01-2013, 08:56
Значи, за топ спийда, ако ползвам твоята терминология, най-важна е науката, наречена физика.
И съжалявам, че ви попарвам мечтите, но въпросната наука е безкомпромисна и досега не е имало случай, нейните закони да са били отменени от клип в Youtube. :hehehm:
По-рано в темата бях дал един калкулатор, който удобно го пропуснахте.
Сега ви давам това: http://upload.wikimedia.org/math/e/3/1/e31430f0898268091f410282a89503b1.png

Това е формулата, която изчислява необходимата мощност за преодоляване на въздушното съпротивление.
В нея никъде не виждам да има колко е дълга 5-та предавка, нито с какви койлоувъри е автомобила и т.н.

Та, успех с оборването на законите на физиката. ;)
По това което си написал оставам с впечатлението , че с каквато и аеро динамика да е един автомобил с мощност от 155 коня примерно ще вдигне едни километри ... Мисля , че аеродинамиката е от огромно значение но не виждам да я споменаваш във формулата си

Доко
26-01-2013, 09:54
По това което си написал оставам с впечатлението , че с каквато и аеро динамика да е един автомобил с мощност от 155 коня примерно ще вдигне едни километри ... Мисля , че аеродинамиката е от огромно значение но не виждам да я споменаваш във формулата си

Пропущаш най-важната физична стойност, необходима на твоето аеродинамично желязо да разпори въздуха, и да полети с така мечтаните 200+ км/ч, а това е липсата на нютон метри, или казано простичко, 2.0TS няма достатъчно теглилна мощност, 187nm не са достатъчни да бутат срещу вятър от над 200км/ч, за този двигател всичко след тази скорост е изнасилване.;-)

Valio606
26-01-2013, 11:07
Абсолютно подкрепям моята е с 400 Nm и умира на 238, като й направя ремапа ще видиме тогава.

seik00
26-01-2013, 12:00
незнам за мен 250км/ч е доста сериозна скорост до 200 и 10,20 ок, но 250 вече говорим за сериозни стоиности отнсосно мощност и нм (нютонметри), мн трудно кола без осезаеми подобрения може да достигне нещо такова.Специално 145 има доста ниска предница и ъгъла на атака на въздушна струя не е чак толкова висок, в сравнение с други сериини модели, но все пак 250 са си 250

badmadafaka
26-01-2013, 13:01
@Fear: Не лъжи хората бе, какви закони каква физика..? Всичко е в аеродинамиката, атаката, ъгъла... На километража колко пише - 260..! Айдееее... :scherzkeks:

old alfist
26-01-2013, 14:08
Основните компоненти за динамиката и максималната скорост на един авномобил са : аеродинамиката, мощността на двигателя и предавателните числа на скоростната кутия, като не на последно място е и ходовата част, които работят в комплект с помощта на електрониката - всяко измемение в съотношенията прецаква замисъла на конструкторите и настава хаос.

156
26-01-2013, 14:49
Значи, за топ спийда, ако ползвам твоята терминология, най-важна е науката, наречена физика.
И съжалявам, че ви попарвам мечтите, но въпросната наука е безкомпромисна и досега не е имало случай, нейните закони да са били отменени от клип в Youtube. :hehehm:
По-рано в темата бях дал един калкулатор, който удобно го пропуснахте.
Сега ви давам това: http://upload.wikimedia.org/math/e/3/1/e31430f0898268091f410282a89503b1.png

Това е формулата, която изчислява необходимата мощност за преодоляване на въздушното съпротивление.
В нея никъде не виждам да има колко е дълга 5-та предавка, нито с какви койлоувъри е автомобила и т.н.

Та, успех с оборването на законите на физиката. ;)
Има един уъркараунд - като използваш силата на гравитацията - т.е. като караш по достатъчно голямо нанадолнище - вдига доста конете ;)

Пропущаш най-важната физична стойност, необходима на твоето аеродинамично желязо да разпори въздуха, и да полети с така мечтаните 200+ км/ч, а това е липсата на нютон метри, или казано простичко, 2.0TS няма достатъчно теглилна мощност, 187nm не са достатъчни да бутат срещу вятър от над 200км/ч, за този двигател всичко след тази скорост е изнасилване.;-)
Тук не си прав - за макс скорост не е толкова важен макс. въртящ момент, а макс. мощност. Понеже при тия скорости оборотите се изменят не с пъти, а с проценти. Т.е. въртящият момент на колелата е почти постоянен и е максимален за дадената скорост ( определен от мощността и предавателните числа)

dimitar_vd62
26-01-2013, 15:56
А защо като говорите за аеро динамика, пропускате завихрянията зад колата, липсата на кора под двигателя, формата на огледалата - лесно може да се провери като си изкарате ръката през прозореца и си обърнете ръката веднъж надолу с дланта и веднъж с дланта срещу движението.Не е само до челното съпротивление.Ако някой сложи двигател от ф1 на колата си със сигурност няма да е като болид.Теглото ще го оставим настрана.Макар че и то е важно.Пък и като пише на километража едни км, не значи че колата може да ги вдигне при всякакви условия и е нормално за двг да работи при такова натоварване.Едно е пистата където изпитват колите друго е магистралата.

Fear
26-01-2013, 16:56
По това което си написал оставам с впечатлението , че с каквато и аеро динамика да е един автомобил с мощност от 155 коня примерно ще вдигне едни километри ... Мисля , че аеродинамиката е от огромно значение но не виждам да я споменаваш във формулата си
"Аеродинамиката" си е във формулата. "Cd" и "А" какво са според теб? ;)
Щом това не си разбрал, по-нататъшните спорове са излишни.

Но темата не спира да ме забавлява де. :)

Доко
26-01-2013, 17:29
Има един уъркараунд - като използваш силата на гравитацията - т.е. като караш по достатъчно голямо нанадолнище - вдига доста конете ;)

Тук не си прав - за макс скорост не е толкова важен макс. въртящ момент, а макс. мощност. Понеже при тия скорости оборотите се изменят не с пъти, а с проценти. Т.е. въртящият момент на колелата е почти постоянен и е максимален за дадената скорост ( определен от мощността и предавателните числа)

То ако беше толкова просто...!!! :flirt:

old alfist
26-01-2013, 17:46
Когато подхвърляте разни формули трябва да дадете и легенда с означенията в нея.

fred
26-01-2013, 18:16
Попаднах на това - американка карала 220 км на първа, не в час, а изминала такова разстояние, понеже мислела, че колата е с автоматични скорости.....колко е вдигала не е отбелязано, има и съмнения за това дали е истина, ама поне снимки има:
http://fakti.bg/avto/57822-220-km-na-parva?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=bottombanner

dimitar_vd62
26-01-2013, 19:48
На задна някой не е ли пробвал.:smoke:

156
26-01-2013, 21:09
То ако беше толкова просто...!!! :flirt:

Достатъчно точно е като разсъждение, при скорости над 140-150 да речем... Просто там бензиновите двигатели са в оптимални обороти и предимството на дизелите - големия въртящ момент в ниски обороти не е от значение.

ecotronic
26-01-2013, 21:39
А защо като говорите за аеро динамика, пропускате завихрянията зад колата, липсата на кора под двигателя, формата на огледалата - лесно може да се провери като си изкарате ръката през прозореца и си обърнете ръката веднъж надолу с дланта и веднъж с дланта срещу движението.Не е само до челното съпротивление.Ако някой сложи двигател от ф1 на колата си със сигурност няма да е като болид.Теглото ще го оставим настрана.Макар че и то е важно.Пък и като пише на километража едни км, не значи че колата може да ги вдигне при всякакви условия и е нормално за двг да работи при такова натоварване.Едно е пистата където изпитват колите друго е магистралата.

Нещо повече - веднъж ускорена до някаква пределна скорост, при движение по хоризонтала, цялата мощност на двигателя отива за преодоляването съпротивлението (въздушното, това на гумите и на трансмисията).

dimitar_vd62
26-01-2013, 22:17
Нали това казвам че освен челното съпротивление голямо значение имат и завихрянията зад колата.Едно комби и един седан имат различна аеродинамика и различна максимална скорост при една и съща мощност.Така мисля,доколкото съм запознат.

mordohy
26-01-2013, 23:09
"Аеродинамиката" си е във формулата. "Cd" и "А" какво са според теб? ;)
Щом това не си разбрал, по-нататъшните спорове са излишни.

Но темата не спира да ме забавлява де. :)


Дал си го сложно!
Челно, задно и прочие съпротивление е само функция на въздушното съпротивление. То е това, което ограничава скоростта, а не теглото. Теглото може да намали ускорението, но нищо друго.
Та....:
Когато скоростта се увелиява в аритметична прогресия, челното съпротивление се увеличава в геометрична.
С други думи, ако скоростта се увеличи два пъти, челното съпротивление ще се увеличи не два, а четри пъти. При четрикратно увеличение на скоростта, съпротивлението ще се увеличи шестнадесет пъти и така до точката, в която силата на мощността на мотора се изравнява със силата на съпротивлението и колата повече не може да вдигне.
Ето ви малко статистика:
76 коня- 165 км/ч
90 коня-178 км/ч
107 коня-195 км/ч
118 коня-205 км/ч
138 коня-215 к м/ч
Дал съм приблизително данните за Алфа 33 по памет.
Както виждате в началото, 14 коня водят до увеличение с 13 км/ч, до като накрая двадесет коня увеличават само с десет километра в час.
При скорости над 200, всеки километър в повече се заплаща с увеличаването на мощността с десетки, а над 250 със стотици коен.
Вижте болидите от Ф-1.
При мощности от 800-1200 коня, вдигат около 320-360 км/ч. Там разликата от 200-300 коня е разлика от само 10-20 км/ч.
Идваме и да една особеност, която не я взимате на сериозно, а именно попътният вятър.
Колкото е попътният вятър, с толкова се увеличава и скоростта.
С 1.4 мотор 90 коня, по леко нанадолнище и с добър попътен вятър съм вдигал 206 км/ч според солунските катаджии.
На "Голфстриит" след последния тунел в посока Люлин на катъра съм му превъртал километража, като нормално там вдига 210, което го считам за 200.
Засичал съм го по джипиеса и знам, че лъже около 5%. И десет да е, пак е над 220 км/ч. В обратната посока вдига около 170.
Това ще рече, че ако нанадолнището помага с 5 км/ч, то попътният вятър е дал 20 км/ч.
С една дума, формулата на колегата трябва да се гледа внимателно.
Всичко това говори, че попътният вятър е фактор , на който трябва да се обръща сериозно внимание.

fred
26-01-2013, 23:44
На задна някой не е ли пробвал.:smoke:

Ми май не засега :screwy:

toshko69
27-01-2013, 08:56
Прочетох темата и без да ангажирам с мнението си искам да намекна,че никой не отбеляза разликата в диференциала,също е факт за максималната скорост.Всеки запознат с така нареченото предавателно число знае,че и там има разлика в загубите на мощност.За това на дино тестовете се дава параметър с мощност на мотора и друга с това,какво стига до колелетата.

Иначе по темата подкрепям постовете на колегите,че е малко трудно да се вдигнат 250 км. със стоков автомобил.И аз съм със същия мотор,който е без доработки и повече от максимум 210 км.не съм успял да вдигна/това по километраж/.Пробвал съм един два пъти колко ще вдигна макс по магистралата са София и резултата го написах.

badmadafaka
27-01-2013, 09:16
Предмет, с формата на която и да е съществуваща кола, който тежи 1 тон и стои на земята на 4 колета, задвижван от двигател с мощност 155 конски сили, ако ще да е с осморно пластинчат тетра-хидро виско космически диференциал, НЯМА КАК да развие скорост от 260 км/ч на равен участък, задвижван от въпросния двигател.
Причината са единствените закони, които не могат да се нарушават... :whistle:

mordohy
27-01-2013, 09:57
Диеренциала няма много общо с цялата работа.
Много малко са колите , да не кажа хич, които могат да си развият оборотите на последната скорост.
Заводската ни Дачия на 5-та при 3000 об/мин вдига 120.
Това означава ли, че ще вдигне 250. Тоест ще успее ли да развърти 6500 оборота на 5-та.
На Боби 33 бензинояда е със 140 на 3000 об/мин.
По тая логика трябва да вдига 300км/ч.
Отворете си учебниците по физика от прогимназията!

qpwo
27-01-2013, 11:10
Попътния вятър, колега, е даден(функция) на съпротивлението. При по-силен попътен вятър съпротивлението намаля.... Теоретично ако попътния вятър е по-голям от насрещното съпротивление то стйността му пада под 1-ца.

Bobi_33
27-01-2013, 14:51
Диеренциала няма много общо с цялата работа.
Много малко са колите , да не кажа хич, които могат да си развият оборотите на последната скорост.
Заводската ни Дачия на 5-та при 3000 об/мин вдига 120.
Това означава ли, че ще вдигне 250. Тоест ще успее ли да развърти 6500 оборота на 5-та.
На Боби 33 бензинояда е със 140 на 3000 об/мин.
По тая логика трябва да вдига 300км/ч.
Отворете си учебниците по физика от прогимназията!

Чак със 140 не е при 3000 обл , но е със 115-120 някъде. По принцип скоростомера не ми работи, но на оборотомер в отсечката между Пазарджик и Пловдив я пънах за кратко и направи 6500 оборота на 5-та, ма много бързо позна да пада стрелката на бензина, та не съм я чакал да видя колко ще развърти. По принцип един изряден мотор е нормално да резвърта до оборотите на които му дават максималната мощност, без значение, че е на последна предавка. Иначе 33-ката е около 140 коня примерно и е с тегло 900 кг. Височената е мерена - 129 см., което също е фактар, поне според мен, за развиване на максимална скорост.

Fear
27-01-2013, 19:49
По принцип един изряден мотор е нормално да резвърта до оборотите на които му дават максималната мощност, без значение, че е на последна предавка.
Именно.
И по една кой знае каква "случайност" при тези обороти производителите дават и максималната скорост на автомобилите си. ;)
Максималната мощност на GTV-то е при 6400 оборота (155к.с.) и точно при тези обороти е дадена и максималната скост на модела - 216км/ч.

Разбира се, разлики и отклонения са възможни, както в посока нагоре, така и в посока надолу от максималната скорост, но 250км/ч....
Както казах в първия си пост по темата - само при ураганен попътен вятър и сериозен наклон надолу. :-D

mordohy
27-01-2013, 19:58
Именно.
И по една кой знае каква "случайност" при тези обороти производителите дават и максималната скорост на автомобилите си. ;)
Максималната мощност на GTV-то е при 6400 оборота (155к.с.) и точно при тези обороти е дадена и максималната скост на модела - 216км/ч.

Разбира се, разлики и отклонения са възможни, както в посока нагоре, така и в посока надолу от максималната скорост, но 250км/ч....
Както казах в първия си пост по темата - само при ураганен попътен вятър и сериозен наклон надолу. :-D
Да де!
То и аз това твърдя!
Иначе по разни мероприятия гледам, че няма разлика, с какъв точно модел си.
Има определен кръг магарета, дето си натискаме колите и такива, които геройски се опитват да потдържат скороста, пушейки и изпушвайки. Пак от същият отбор.
Тия обаче, дето са с най-големите бегачки, по принцип никога ги няма на трак и драк дейовете.

ecotronic
27-01-2013, 20:06
Именно.
И по една кой знае каква "случайност" при тези обороти производителите дават и максималната скорост на автомобилите си. ;)
Максималната мощност на GTV-то е при 6400 оборота (155к.с.) и точно при тези обороти е дадена и максималната скост на модела - 216км/ч.

Разбира се, разлики и отклонения са възможни, както в посока нагоре, така и в посока надолу от максималната скорост, но 250км/ч....
Както казах в първия си пост по темата - само при ураганен попътен вятър и сериозен наклон надолу. :-D

Напълно логично. За разлика от погрешното схващане на някои колеги, които твърдят, че максималната скорост зависи от въртящия момент.

mordohy
27-01-2013, 20:08
Напълно логично. За разлика от погрешното схващане на някои колеги, които твърдят, че максималната скорост зависи от въртящия момент.
Освен това зависи и от лустрото на предния джам.
Темата тотално изтряска!

dimitar_vd62
27-01-2013, 20:09
Една фадрома е с мощност около 130 кс, обаче не вдига 250, една кола със същата мощност не може да рине чакъл.Въртящия момент не е критерий за скорост.

ecotronic
27-01-2013, 20:13
Освен това зависи и от лустрото на предния джам.
Темата тотално изтряска!

Темата може и да е изтряскала, но е доста по-полезна от доста други теми, защото попълва фундаментални пропуски у някои хора. Заради спането им в час по физика примерно.

dimitar_vd62
27-01-2013, 20:40
Полезна е, стига да не стане като една друга тема дето се използваха епитети и определения.

mordohy
27-01-2013, 20:45
Темата може и да е изтряскала, но е доста по-полезна от доста други теми, защото попълва фундаментални пропуски у някои хора. Заради спането им в час по физика примерно.
Идеалист!
Та тука , преди години измислиха и перпетум мобиле.
Даже на ТС моторите твърдвха, че едната свещ дава искра с предварение от другата. Говорим за двете свеши на една и съща бобина. Комутатора бил го задавал.
Има такива бисери, че тая тема си е направо Лайт!

ecotronic
27-01-2013, 20:57
Идеалист!
Та тука , преди години измислиха и перпетум мобиле.
Даже на ТС моторите твърдвха, че едната свещ дава искра с предварение от другата. Говорим за двете свеши на една и съща бобина. Комутатора бил го задавал.
Има такива бисери, че тая тема си е направо Лайт!

Няма лошо!

Всичко що кара човек да си размърда мозъка е добро.
А и истината се ражда в спора.

:cheers:

V@K@T@
27-01-2013, 21:07
Пичове не съм тръгнал тука да си измислям разни работи нито да се правя на нещо , което не съм казвам това което ми показва километража и му вярвам защото съм го засичал с радар . Които иска да ми вярва все ми е тая общо взето . Не си мислете , че като някой от вас не ги е вдигнал и друг не може . Това е единичен случай който може и да е случаен но няма значение . Факторите за такава скорост наистина са адски много така , че колкото и да умуваме файда няма . Дайте да прекратяваме тоя спор , че ос*ахме темата зверски :handshake:




Но темата не спира да ме забавлява де. :)
И мен :rotfl:

Когато подхвърляте разни формули трябва да дадете и легенда с означенията в нея.
Именно . Не съм физик нито даскал имам 4 по физика

Дал си го сложно!
Челно, задно и прочие съпротивление е само функция на въздушното съпротивление. То е това, което ограничава скоростта, а не теглото. Теглото може да намали ускорението, но нищо друго.
Та....:
Когато скоростта се увелиява в аритметична прогресия, челното съпротивление се увеличава в геометрична.
С други думи, ако скоростта се увеличи два пъти, челното съпротивление ще се увеличи не два, а четри пъти. При четрикратно увеличение на скоростта, съпротивлението ще се увеличи шестнадесет пъти и така до точката, в която силата на мощността на мотора се изравнява със силата на съпротивлението и колата повече не може да вдигне.
Ето ви малко статистика:
76 коня- 165 км/ч
90 коня-178 км/ч
107 коня-195 км/ч
118 коня-205 км/ч
138 коня-215 к м/ч
Дал съм приблизително данните за Алфа 33 по памет.
Както виждате в началото, 14 коня водят до увеличение с 13 км/ч, до като накрая двадесет коня увеличават само с десет километра в час.
При скорости над 200, всеки километър в повече се заплаща с увеличаването на мощността с десетки, а над 250 със стотици коен.
Вижте болидите от Ф-1.
При мощности от 800-1200 коня, вдигат около 320-360 км/ч. Там разликата от 200-300 коня е разлика от само 10-20 км/ч.
Идваме и да една особеност, която не я взимате на сериозно, а именно попътният вятър.
Колкото е попътният вятър, с толкова се увеличава и скоростта.
С 1.4 мотор 90 коня, по леко нанадолнище и с добър попътен вятър съм вдигал 206 км/ч според солунските катаджии.
На "Голфстриит" след последния тунел в посока Люлин на катъра съм му превъртал километража, като нормално там вдига 210, което го считам за 200.
Засичал съм го по джипиеса и знам, че лъже около 5%. И десет да е, пак е над 220 км/ч. В обратната посока вдига около 170.
Това ще рече, че ако нанадолнището помага с 5 км/ч, то попътният вятър е дал 20 км/ч.
С една дума, формулата на колегата трябва да се гледа внимателно.
Всичко това говори, че попътният вятър е фактор , на който трябва да се обръща сериозно внимание.

:respect:

old alfist
27-01-2013, 21:20
Именно . Не съм физик нито даскал имам 4 по физика
Коректно е да се дадат значението на сигнатурите, защото има и други формули - просто има различни подходи за достигане на една и съща цел.

rusiq86
28-01-2013, 00:27
Пичове кво ги мислите...ще кажеш е някаква атомна химия...с 1.9 дизел 105кс на 156, съм вдигал на магистралата Русе-Варна ...с трима човека и багаж 210 км...като имаше и за още, но определено си ме достраша.

thecleaner
28-01-2013, 01:23
С Фиат Пунто 1,4 200та ги минавам без яд ;)
Колега с Хонда 1,6 дига 300та пак без яд.

Кайо
28-01-2013, 01:31
......на прва около 300....лошото е,че на втора се събуждам......
Са без майтап на убав път съм спиран 2 пъти със свински парк 2,0....единият 208 км/ч,втория 203 км/ч според радара,според километража 15-20 км/ч отгоре,всичко тоова на пета.

thecleaner
28-01-2013, 01:38
......на прва около 300....лошото е,че на втора се събуждам......
Са без майтап на убав път съм спиран 2 пъти със свински парк 2,0....единият 208 км/ч,втория 203 км/ч според радара,според километража 15-20 км/ч отгоре,всичко тоова на пета.

Не вярваш ма е истина Хонда, 1,6 VTi максимална скорост 300 и малко ;) Това по ГПС че километража свършил отдавна.

badmadafaka
28-01-2013, 09:41
155 коня стандартната тежест като от завода ли е тая Хонда..? :crazy:

zx12r
28-01-2013, 11:21
Не вярваш ма е истина Хонда, 1,6 VTi максимална скорост 300 и малко ;) Това по ГПС че километража свършил отдавна.

Това с колко турбини?
Или тук сте на олимпийски принцип, лаф да става?!

Гледам, че уж съм в "Клуб Алфа Ромео България", пък все едно съм в "Надъхани рибари точка ком" ...

digitalundgrd
28-01-2013, 13:21
Колега тука се изказа неподготвен ;) Момчето с хондата си е мнооого реално. Това е най-бързата кола в България на предно :) По ирония на съдбата ника му е "рибата", но със сигурност не е заради рибарските истории ;)

http://www.youtube.com/watch?v=4do7L-waK54

http://www.youtube.com/watch?v=ZJ_BdNxU70o

п.с. Обърни внимание само с какви коли се гони ;)

old alfist
28-01-2013, 13:37
Само внимавайте с крилете - да не объркате прилепящата сила с подемната, че при тези скорости самолетите излитат.

zx12r
28-01-2013, 13:59
Не знам колко съм неподготвен колега, но трябваше да видиш как съм задал въпроса:


Това с колко турбини?

Мисля, че темата беше за СТОК автомобил колко стотин километра в час вдига, а не напомпени коли къде и как ...

А и ти като "подготвен" колко км. си вдигал през живота си, щото аз мога да разкажа туй-онуй ;)

dimitar_vd62
28-01-2013, 15:05
Начи изгледах клипа и стигнах до извода че рейса който изпревариха сигурно се движи с 280.Имате ли представа колко е 300+ км/ч.И като гледам как набира, и ламбо и ферари могат да му завиждат.И тва с 1.6...Тоя километраж нещо е пипан за фън.

ecotronic
28-01-2013, 15:40
Възможно е и да не е измама. В момента в който се вижда рейса, според мен той е на около 150 м пред колата. Ако рейсът се движи със 100 а колата с 300, това означава, че колата се приближава до рейса със скорост около 55 метра в секунда. Според видеото колата застига рейса за 2 - 3 секунди. Сметките горе-долу пасват.

digitalundgrd
28-01-2013, 15:43
Не знам колко съм неподготвен колега, но трябваше да видиш как съм задал въпроса:

Мисля, че темата беше за СТОК автомобил колко стотин километра в час вдига, а не напомпени коли къде и как ...

А и ти като "подготвен" колко км. си вдигал през живота си, щото аз мога да разкажа туй-онуй ;)

Към колегата с мотора:

Много добре виждам как си задал въпроса. Долавям нотка на ирония. Виж как си отговорил на thecleaner след като той ти е написал, че хонда 1.6 вдига 300


Това с колко турбини?
Или тук сте на олимпийски принцип, лаф да става?!

Гледам, че уж съм в "Клуб Алфа Ромео България", пък все едно съм в "Надъхани рибари точка ком" ...

От това аз съдя, че нещо не вярваш или си мислиш, че той ти разправя "рибарски" истории. Така, че не го играй "засегнат" и "неразбран" в случая ;)

Относно хондата е с 1 турбина, ама гоУема :tooth:

п.с. Аз като "подготвен" ще ти кажа, че вдигам 50 в града, 90 на двулентов път и 130 на магистрала :roll2: За теб знаем, че си вдигал 300 с мотора не е нужно да ни разказваш :waving:


Начи изгледах клипа и стигнах до извода че рейса който изпревариха сигурно се движи с 280.Имате ли представа колко е 300+ км/ч.И като гледам как набира, и ламбо и ферари могат да му завиждат.И тва с 1.6...Тоя километраж нещо е пипан за фън.

Трудно е да се обясни на човек, който не е виждал колата на живо как върви, звучи и минава покрай теб :noooo:

Тази хонда прави 400 метра за 12 секунди и накрая на същите тези 400м финишира с терминална скорост около 190-195км/ч (по спомен от драга на Кондофрей тази година). Като тя реално до края на 3-та боксува...Силата и е точно в тези летящи 100-300км/ч...

Колата е 400-450 коня и тежи под 1 тон. Едно порше или нисан ГТР и те са на тези коне но тежат с 500 кг повече и са на задно или 4х4 (повече загуби от предно предаване). Така, че няма нищо чудно в това, тази невзрачна на външен вид хондичка да убива от бой доооооста сериозни и скъпи автомобили. Още повече, че го има и документирано на клипове.

dimitar_vd62
28-01-2013, 17:24
Не казвам че Хондата не е бърза, изразявам съмнение относно показанието на киломeтража, особено ако скоростната кутия е пипана или сменяна.Ще ти кажа какво имам пред вид.Навремето си правех такива експерименти с жигулата.Смених и скоростната кутия със такава от 7-ца и се чудех що всички карат по бързо от мен при положение че карам с 60.Засякох я с друга кола и се оказа че при 80 км, моят километраж показва малко под сто.Просто съм забравил да прехвърля приводчето на жилото от едната кутия на другата.Има разлика в червяка и зъбното колелце.Освен това километраж до 160 и такъв до 180 имат разлика в чашката и магнитчето на стрелката.Ако тези са електронни не съм в час как става броенето на ипмулсите но така на око да пресмятате 300+ ми се вижда неточно.Просто изказвам съмнение, не твърдя че е невъзможно.

thecleaner
28-01-2013, 19:47
Са още една легенда да ви кажа, тая Хонда за 400м. дига 200км. в час, и то само на предно предаване.

zx12r
28-01-2013, 20:08
Начи изгледах клипа и стигнах до извода че рейса който изпревариха сигурно се движи с 280.Имате ли представа колко е 300+ км/ч.И като гледам как набира, и ламбо и ферари могат да му завиждат.И тва с 1.6...Тоя километраж нещо е пипан за фън.

Тази зрителна илюзия се получава от камера с ниска резолюция. За да се придобие реална представа за скоростта, камерата трябва да е читава, нещо от рода GoPro2/3

Дигиталния, не се форЦирай бре, центровката ми е с малко предварение и на моменти паля прекалено лесно :tooth:
А това дали Хондето е най-бързата кола на предно в Бг е малко пресилено според мен. Най-бърза на какво - на драг, спийд или доускорение ;) В Бургас например има една ръждива Астра (само на предно) която вече гони 500 коня и също е под един тон. Засичана е с предния сетъп (450 коня) 307-8 км/ч с джипиес. До 160 й пищят гумите и не става за драг ама после става леле майко :noooo:
Е тука един фен дето мислеше, че R6-цата му върви:

http://www.youtube.com/watch?v=AxInlHSj6dg

Баща ми навремето ми каза - "Сине, да знаеш, че винаги ще има някой с по-рошави гърди от твоите"
И да, вдигал съм 300 ама на 5-та, на 6-та няма да ти казвам колко :roll2:
Аре пийс!