View Full Version : Мерцедес Мл или Фолцваген Туарег
Тъй като от няколко месеца ми се въртят десетки идеи каква кола да си купя. Заделеният бюджет ми подсказва, че по обявите до 35000 има варианти от 2007-08. Ще се радвам да споделите,ако имате преки наблюдения върху тези два модела. За 3-4 месеца бях взел на дядото колата Каптива 2011 модел. Толкова зле вози тязи кола, че нямам думи. Седалките са толкова твърди, че имах чувството сядам върху пън. Мисля, че при тези два модела няма да е така но …
Сърцето ми иска х6, но за тези пари чак след 4-5 години.
Според мен въпросът "МВ или VW?" е направо риторичен. Много ясно, че Мерцедес няма да строшиш толкова пари за голям Голф.:big_heat:
Защо си задаваш въпроса тук? До колкото виждам пише клуб Алфа Ромео. Предполагам, че колегите от Мерцедес или "Фолцваген" :roll2: форума ще ти помогнат на драго сърце с информация и съвети. Като вземеш х6-цата да не забравиш да я боядисаш черен мат с черни джанти и да и сложиш номер от типа "9999"...
Понеже от известно време се кана си купя някакъв джип, съм пробвал какво ли не. Та според мен МЛ е много по добър безпроблемен и даже значително по евтин за потдръжка. Има няколко варианта със въздушно окачване и без него. Със офроуд пакет които включва понижаващи, и блокаж на централен и заден диф. 320cdi харчи поне 1л по малко от 3.0ТДИ-то на туарега. Та от всичките проби тестове и разпитване на приятели аз лично се спрях на МЛ.
Ако те интересува нещо питай с каквото мога ще помогна.
Защо си задаваш въпроса тук? До колкото виждам пише клуб Алфа Ромео. Предполагам, че колегите от Мерцедес или "Фолцваген" :roll2: форума ще ти помогнат на драго сърце с информация и съвети. Като вземеш х6-цата да не забравиш да я боядисаш черен мат с черни джанти и да и сложиш номер от типа "9999"...
Първия форум в който съм членувал беше този.Колкото и да не познавам се с немалко хора от тука.Тия изрази които се употребяват там например"да пишеш с лайна по стената" и още разни такива просто не ми допадат и за това пиша тука.С две думи АЗ тука се чувствам у дома.
Понеже от известно време се кана си купя някакъв джип, съм пробвал какво ли не. Та според мен МЛ е много по добър безпроблемен и даже значително по евтин за потдръжка. Има няколко варианта със въздушно окачване и без него. Със офроуд пакет които включва понижаващи, и блокаж на централен и заден диф. 320cdi харчи поне 1л по малко от 3.0ТДИ-то на туарега. Та от всичките проби тестове и разпитване на приятели аз лично се спрях на МЛ.
Ако те интересува нещо питай с каквото мога ще помогна.
При оглед на обявите видях,че повечето мерцедеси имат въздушно окачване,които са били доста проблемни,а на този офроуд пакет като цяло държа да го има,но го срещнах при екземпляр от порядака на 50000 лв. мисля че беше.Мерцедеса гледам е със 7 степенна кутия,а не знам при туарега е с колко и коя скоростна кутия е по надеждна? Най много държа на возията да не е като на каптивата
Е то каптивата е деу, по-зле надали ще е. Като цяло тия мл-и не се славят с висока надеждност. Даже днес в планината засякох един, който не искаше да запали и го бяха наобиколили... Туарега на мен ми лично ми е грозен. На твое място бих се замислил за x5 или някой паркетник на Тойота.
При оглед на обявите видях,че повечето мерцедеси имат въздушно окачване,които са били доста проблемни,а на този офроуд пакет като цяло държа да го има,но го срещнах при екземпляр от порядака на 50000 лв. мисля че беше.Мерцедеса гледам е със 7 степенна кутия,а не знам при туарега е с колко и коя скоростна кутия е по надеждна? Най много държа на возията да не е като на каптивата
Въздушното при Туарега е по проблемно, по шумен е, вътре е с по евтини материали, носачите са по скъпи, дискове и накладки също са скъпи защото са като за кайен, имат проблем с лагер на кардана. Имат проблем с дюзите. Един от подизпълнителите с които работя е луд фен на фолксваген даже бусове и баничарки са му ФВ. Та впечатленията освен от тук от там са ми и от неговия Туарег 3.0тди. 6-скорости е и е доста тромав.
МЛ-а има проблем с възглавниците, но по рядко а и не са кои знае колко скъпи, ето тука има цени http://въздушни-възглавници.com/ http://vabonti-airmatic.com/
Мл 320сди има някакъв проблем между 2005 2006г с всмукателния колектор, люпи се отвътре материала и скапва турбината, имат проблеми и с датчиците на парктроника. За друго по често срещано незнам.
Возията на премиум джиповете няма общо със Каптива, Хюндай и т.н.
Както и да го мислиш е до късмет, всички нови се скапват на определено време и ако ще го мислиш че като се счупи трябва да дадеш 1500лв примерно хич не се занимавай с такива джипове. По груба сметка в Туарега моя човек за 4г е налял 20 000лв. Това са застраховки, данъци, обслужване, ремонти, гуми, без гориво. Минал е към 100 000км като го купува на 50 000км върнат от лизинг.
Първия форум в който съм членувал беше този.Колкото и да не познавам се с немалко хора от тука.Тия изрази които се употребяват там например"да пишеш с лайна по стената" и още разни такива просто не ми допадат и за това пиша тука.С две думи АЗ тука се чувствам у дома.
При оглед на обявите видях,че повечето мерцедеси имат въздушно окачване,които са били доста проблемни,а на този офроуд пакет като цяло държа да го има,но го срещнах при екземпляр от порядака на 50000 лв. мисля че беше.Мерцедеса гледам е със 7 степенна кутия,а не знам при туарега е с колко и коя скоростна кутия е по надеждна? Най много държа на возията да не е като на каптивата
Както каза Гиги,на Туарега въздушното е по-скапано и доста по скъпо,само ще ти кажа,че ние сме ремонтирали окачване на Туарег,сменяхме му компресора и сложихме от МЛ,защото струваше 800 лв. а оригиналния на Туарега 3000 лв. :idea::idea::idea::idea:
santo_traficante
14-01-2013, 08:08
Аре Жоре от кога чакам да ме повозиш:mrgreen:Бах тва избиране:-P
tokata_pz_flex
14-01-2013, 08:30
Колега ML-а доста по-добър от Туарег .
Мой приятел изкара Туарег от автосалона ,през 2011-та и се скъса от проблеми . Неговия е мисля 2.5 ТДИ , автоматик .
на 60 000 км. е и ече 2 турбини смени , както и нещо по окачването , което е въздушно и беше няколко големи пари ...
Кака ми кара пък ML . Нейния е с доста неприятен мотор - 350 бензин , автоматик . Еми ... не е имала никакви проблеми до сега ... вече 50-60 000 км. Нейния е 2010-та .
туарега вътре е тесен и седалките му са твърди. ако се возиш на задната седалка е още по-кофти. за мл-а не знам.
Mind_Control
14-01-2013, 10:56
Тъй като от няколко месеца ми се въртят десетки идеи каква кола да си купя. Заделеният бюджет ми подсказва, че по обявите до 35000 има варианти от 2007-08. Ще се радвам да споделите,ако имате преки наблюдения върху тези два модела. За 3-4 месеца бях взел на дядото колата Каптива 2011 модел. Толкова зле вози тязи кола, че нямам думи. Седалките са толкова твърди, че имах чувството сядам върху пън. Мисля, че при тези два модела няма да е така но …
Сърцето ми иска х6, но за тези пари чак след 4-5 години.
За тия пари си взимаш прекрасен Кайен. Офроуд възможностите му надхвърлят и тези на МЛ-а и тези на Таурега. И все пак е порше..
Иначе МЛ-а. Нямам впечатления за здравина, но за дизайн определено ми е фаворит. Таурега си е леко грозен.
И все пак е порше..
Абе не знам кво Порше е, бил съм в завода на Холцваген/Алди в Братислава, Словакия - Кайена, Туарега и Ку7 се правят там, само някои Порше-матори (V8 и V8 турбо ) пристигат от Щутгарт, V6 и V6 дизела са си на Холцваген (и се правят в Гьор, Унгария).
По-наточените версии се досглобяват в завода на Порше в Лайпциг, тоест монтират се някои по-качествени кожени седалки, тапицирано с кожа табло и таквиз глезотии. Иначе си е чист Холцваген.
Абе не знам кво Порше е, бил съм в завода на Холцваген/Алди в Братислава, Словакия - Кайена, Туарега и Ку7 се правят там, само някои Порше-матори (V8 и V8 турбо ) пристигат от Щутгарт, V6 и V6 дизела са си на Холцваген (и се правят в Гьор, Унгария).
По-наточените версии се досглобяват в завода на Порше в Лайпциг, тоест монтират се някои по-качествени кожени седалки, тапицирано с кожа табло и таквиз глезотии. Иначе си е чист Холцваген.
Aбсолютно,и не знам защо колегата си мисли,че Кайена е по проходим.............та тя Пандата е по проходима от него :BIGsmile::BIGsmile::BIGsmile:
Абе не знам кво Порше е, бил съм в завода на Холцваген/Алди в Братислава, Словакия - Кайена, Туарега и Ку7 се правят там, само някои Порше-матори (V8 и V8 турбо ) пристигат от Щутгарт, V6 и V6 дизела са си на Холцваген (и се правят в Гьор, Унгария).
По-наточените версии се досглобяват в завода на Порше в Лайпциг, тоест монтират се някои по-качествени кожени седалки, тапицирано с кожа табло и таквиз глезотии. Иначе си е чист Холцваген.
Да то и затова Туарега е все едно потдържаш Кайен.
Един приятел миналата седмица и той се чудеше тамън между Туарег, МЛ и Волво ХС90. Та като се повози в Туарега и чу цените за потдръжка и остана да го мисли между Волвото и МЛ-а.
A както много добре знаем, 'ХС90' не е никак лош избор ;)
tokata_pz_flex
14-01-2013, 12:19
На съседа Туарега много ме радва ... 5.0 TDI ... като не е на ремонт , доста понавървява :cheers:
A както много добре знаем, 'ХС90' не е никак лош избор ;)
Ми никак не е лош, прав си, след чиптунинга понавървява много прилично и харчи литър надолу.
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/492232.html
Да не говорим, че поддръжката му е два-три пъти по-евтина, отколкото на 156:BIGsmile:
radi_alfa156-2.4jtd
14-01-2013, 14:06
Ml е добра машина и сравнително здрава, мисля че по добрия вариант, но зависи и за какво ти трябва дали е само за града или да може и баира да обикаляш.Ако ти търсиш джип и за двата варианта мисля че Тойота Ленд Крузер ще ти върши по добра работа а и със сигурност е по здрава и от двата варианта
И не забравяй че колата е като жената колкото и да избираш накрая е каквото ти се падне:-D
То ако не ти е нужно за някакъв много сериозен оффроуд, направо можеш и едно Субару (НЕ 'Трибека') да си вземеш - ще бъде страхотно за тази цена :)
То ако не ти е нужно за някакъв много сериозен оффроуд, направо можеш и едно Субару (НЕ 'Трибека') да си вземеш - ще бъде страхотно за тази цена :)
Форестър или Аутбек му е майката.....................:BIGsmile::BIGsmile::B IGsmile:
Mind_Control
14-01-2013, 15:22
Абе не знам кво Порше е, бил съм в завода на Холцваген/Алди в Братислава, Словакия - Кайена, Туарега и Ку7 се правят там, само някои Порше-матори (V8 и V8 турбо ) пристигат от Щутгарт, V6 и V6 дизела са си на Холцваген (и се правят в Гьор, Унгария).
По-наточените версии се досглобяват в завода на Порше в Лайпциг, тоест монтират се някои по-качествени кожени седалки, тапицирано с кожа табло и таквиз глезотии. Иначе си е чист Холцваген.
Нека е... Най- малкото е много по красиво :) За мен външния и вътрешния вид са на 80% определящи при избора на кола. Но красотата е субективно мнение...
---------- Post added at 13:20 ---------- Previous post was at 13:19 ----------
Aбсолютно,и не знам защо колегата си мисли,че Кайена е по проходим.............та тя Пандата е по проходима от него :BIGsmile::BIGsmile::BIGsmile:
Категорично не е вярно. Погледай малко клипчета в youtube.
---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:20 ----------
То ако не ти е нужно за някакъв много сериозен оффроуд, направо можеш и едно Субару (НЕ 'Трибека') да си вземеш - ще бъде страхотно за тази цена :)
Ми като гледам към какво се е насочил, целта не е офроуд, а гъзарията :) Затова предложих Кайенче.
Нека е... Най- малкото е много по красиво :) За мен външния и вътрешния вид са на 80% определящи при избора на кола. Но красотата е субективно мнение...
---------- Post added at 13:20 ---------- Previous post was at 13:19 ----------
Категорично не е вярно. Погледай малко клипчета в youtube.
---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:20 ----------
Ми като гледам към какво се е насочил, целта не е офроуд, а гъзарията :) Затова предложих Кайенче.
Eто ти едно клипче,повече не ми се занимава да търся................. http://www.youtube.com/watch?v=wK_04TiMQlc
Спора е излишен.....................:mrgreen::mrgreen::mrg reen:
Mind_Control
14-01-2013, 15:35
Eто ти едно клипче,повече не ми се занимава да търся................. http://www.youtube.com/watch?v=wK_04TiMQlc
Спора е излишен.....................:mrgreen::mrgreen::mrg reen:
Мани ги тия платените. Гледай клипчета снимани от хората...
А и то това дето си го дал не виждам пандата да е по- проходима.
Сцеплението е елементарна математика, няма как с гладките баници 255 да си проходим пък ако ще и джипа ти да струва една торба пари :pfbbt:
Mind_Control
14-01-2013, 15:45
Сцеплението е елементарна математика, няма как с гладките баници 255 да си проходим пък ако ще и джипа ти да струва една торба пари :pfbbt:
Да ти кажа никак не е елементарна :) Има как да си по проходим. Всичко зависи от това, къде трябва да си по- проходим.
Eто ти едно клипче,повече не ми се занимава да търся................. http://www.youtube.com/watch?v=wK_04TiMQlc
Спора е излишен.....................:mrgreen::mrgreen::mrg reen:
В следващия брой на Ауто Билд публикуваме традиционния зимен тест.
И знаете ли кой печели? Опел Мока (която всъщност е Панда 4х4 с дрехи на Орел).
На второ място е Range Rover 3.0 TD V6, следват Race Touareg III, некви Алдита с куатро и т.н.
Никой не бива да подценява Пандата - всъщност това е уникално проходима кола.
Mind_Control
14-01-2013, 16:02
В следващия брой на Ауто Билд публикуваме традиционния зимен тест.
И знаете ли кой печели? Опел Мока (която всъщност е Панда 4х4 с дрехи на Орел).
На второ място е Range Rover 3.0 TD V6, следват Race Touareg III, некви Алдита с куатро и т.н.
Никой не бива да подценява Пандата - всъщност това е уникално проходима кола.
Да, но имаше преди време един тест на Range Rover срещу панда и рейджа би, така че всичко е въпрос на това, кой прави теста.
http://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y
Както виждате "уникано" проходимата панда запецна на едно място. А в предишния клип, поршето запецна :) Та в тая връзка зависи, кой карата от една страна, а от друга, кой производител спонсорира повече... Въпреки, че реално тия клипчета нито ще накарат потенциалните клиенти на панда да си купят порше или рейндж, нито обратното.
http://www.youtube.com/watch?v=4ps0QNZoYW4
Това пандата примерно не може да го направи.
при един и същ маршрут и един и същ шофьор, реално няма как Кайена да е по-проходим от Пандата. Защото тя е по-тясна, по-къса (много важно заради свесовете) и по-лека. Представете си в една горска пътека, където има къси бабунки кога ще мине Кайена. Макар че нито Кайена, нито Пандата са "джипове" или по-правилното - всъдеходи, защото конструктивно нямат необходимите ходове на окачването... Кайена, Туарега, Q-тата на Ауди са си високи, луксозни, тежки и скъпи леки коли. Има вариант една такава луксозна кола да се ползва като "джип" и да бъде една идея по-проходима - слагат и се хубави гуми, махат се броните да не пречат и се карат с всичката газ, ама не вярвам много да има такива мераклии... :) :)
Mind_Control
14-01-2013, 16:26
при един и същ маршрут и един и същ шофьор, реално няма как Кайена да е по-проходим от Пандата. Защото тя е по-тясна, по-къса (много важно заради свесовете) и по-лека. Представете си в една горска пътека, където има къси бабунки кога ще мине Кайена. Макар че нито Кайена, нито Пандата са "джипове" или по-правилното - всъдеходи, защото конструктивно нямат необходимите ходове на окачването... Кайена, Туарега, Q-тата на Ауди са си високи, луксозни, тежки и скъпи леки коли. Има вариант една такава луксозна кола да се ползва като "джип" и да бъде една идея по-проходима - слагат и се хубави гуми, махат се броните да не пречат и се карат с всичката газ, ама не вярвам много да има такива мераклии... :) :)
Което ни връща на същността на темата, а именно, не кое е по- проходимо, а кое е по- голяма гъзария.
mihail_mladenov
14-01-2013, 16:40
А Range Rover?
Да де, Зико да каже защо му е нужен жип ;)
Зависи от Рейнджа. Има дъртия Рейндж Класик, който подготвен може да печели състезания по офроуд. Има и последния Рейндж спорт, който си е чиста гъзария и има толкова общо с офроуда, колкото и мойта Алфа, макар че рекламата му се мъчи да ни убеди в обратното... Ама никой още не го е прежалил да го докаже... :)
dimitar_vd62
14-01-2013, 17:51
Я тва с Поршето и Рейнджъра...http://www.youtube.com/watch?v=M6h9IBfZ-RY :moon::BIGsmile:
Да де, Зико да каже защо му е нужен жип ;)
Избирам джип по две причини.
Първата е,че са по проходими.Обичам да газя по преспите след като обявят бедствено положение,а тука зимите са доста люти.
Втората е,че са по сигурни.Все пак вече не се возя сам,а юли месец живот и здраве ще сме трима в семейството.След като не мога да си позволя х6 или х5 се ориентирах към МЛ. Туарега не ми харесва чак толкова много.Просто предположих,че е по евтин за подръжка и т.н
Избирам джип по две причини.
Първата е,че са по проходими.Обичам да газя по преспите след като обявят бедствено положение,а тука зимите са доста люти.
Втората е,че са по сигурни.Все пак вече не се возя сам,а юли месец живот и здраве ще сме трима в семейството.
За проходимостта си прав, но е подвеждащо, че са по-сигурни. Това, че изглеждат масивни, не значи сигурни.
Crusader
15-01-2013, 01:31
Мицубиши е правилният отговор...
Мицубиши е правилният отговор...
Батко,сегашните Мицубишита няма нищо общо с Мицубиши,съвсем на скоро покарах новото Паджеро,е сори ама вътре е ужасно тясно,клати се като да не казвам какво,за Аутлендър въобще не коментираме. :evil::evil::evil:
---------- Post added at 07:04 ---------- Previous post was at 07:03 ----------
Избирам джип по две причини.
Първата е,че са по проходими.Обичам да газя по преспите след като обявят бедствено положение,а тука зимите са доста люти.
Втората е,че са по сигурни.Все пак вече не се возя сам,а юли месец живот и здраве ще сме трима в семейството.След като не мога да си позволя х6 или х5 се ориентирах към МЛ. Туарега не ми харесва чак толкова много.Просто предположих,че е по евтин за подръжка и т.н
Нищо по-сигурно няма в т.н. джипове,ти ако не си пробвал няма как да знаеш какво е да се увъртиш зимата с жипка,тея танкове немат вкарване в пътя ................:shutup::shutup::shutup:
Джип (за семейство) само едно презнавам -> Volvo XC 90.
Мани ги тия платените. Гледай клипчета снимани от хората...
А и то това дето си го дал не виждам пандата да е по- проходима.
Ето я бре
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/c0.22.843.403/p843x403/45075_10151203058629302_1334024713_n.jpg
За проходимостта си прав, но е подвеждащо, че са по-сигурни. Това, че изглеждат масивни, не значи сигурни.
Абе при катастрофа предпочитам да съм в ХС90, отколкото с нещо мънечко:
http://www.youtube.com/watch?v=a-GTTdnpGNg
На коя друга кола дори джамовете остават здрави след такова преобръщане:
http://www.youtube.com/watch?v=CqNITUm3WA8
И коя кола има по-здрава пътническа клетка:
от 20-та секунда
http://www.youtube.com/watch?v=i8i0HPhrhqc
santo_traficante
16-01-2013, 16:47
Човека пита за черен джиБ :calc: Вие го набутвате със сапунерки:hehehm:
По темата МЛ е по добрия избор. Харчи с 2л по малко от Фв и е по красив.
Mind_Control
16-01-2013, 17:18
Абе при катастрофа предпочитам да съм в ХС90, отколкото с нещо мънечко:
http://www.youtube.com/watch?v=a-GTTdnpGNg
На коя друга кола дори джамовете остават здрави след такова преобръщане:
http://www.youtube.com/watch?v=CqNITUm3WA8
И коя кола има по-здрава пътническа клетка:
от 20-та секунда
http://www.youtube.com/watch?v=i8i0HPhrhqc
Аз лично никога не съм виждал подобен краш тест на друг джип, така че не може да се твърди категорично, че на другите джипове стъклата не остават здрави :)
Човека пита за черен джиБ :calc: Вие го набутвате със сапунерки:hehehm:
По темата МЛ е по добрия избор. Харчи с 2л по малко от Фв и е по красив.
Спора беше дали Пандата е по проходима от Кайен/Туарег.............:calc::calc::calc: Иначе отговора е ясен,макар че имаме сега един МЛ в сервиза,дето един шарнир струва 200 лв,а той не е като да няма 14,хахахахахаххахахаха :wallbash::wallbash::wallbash: е вярно фира са само 4 на брой
На майка приятеля си купи преди месец...МЛ 350 2007...незнам какво му харесвате на това...хич не ме радва..
По добре друг СУВ.
Аз лично никога не съм виждал подобен краш тест на друг джип, така че не може да се твърди категорично, че на другите джипове стъклата не остават здрави :)
Американците от едно извесно време тестват и при преобръщане. http://www.iihs.org/ratings/roof/detailsbyclass.aspx?50 имаше някъде тествани някои по стари коли положението беше трагично. Интересно е че ХС90 е модел от 2003г а се представя по добре от много по нови.
dimitar_vd62
21-01-2013, 20:29
Спора беше дали Пандата е по проходима от Кайен/Туарег.............:calc::calc::calc: Иначе отговора е ясен,макар че имаме сега един МЛ в сервиза,дето един шарнир струва 200 лв,а той не е като да няма 14,хахахахахаххахахаха :wallbash::wallbash::wallbash: е вярно фира са само 4 на брой
Че нали дойчовците сипваш караш и скука - нищо не се чупи.
silvia_sl
23-01-2013, 09:52
За мен МЛ е по-добрият избор. Туарег и Кайен... не ми харесват. Волвото също е добро. Все пак зависи какво търсиш. Гъзария или хубава,голяма семейна офроуд кола,която можеш да поддържаш. Туарега за мен е пасат с голямо купе и големи гуми :) Нищо особено. МЛ си е класика... Кайена ламя отвсякъде...
http://www.youtube.com/watch?v=WrD7CbpC60E Дали ще е панамера или кайен все тая поне според мен....
Колеги, какво мислите за този екземпляр ?
http://www.cars.bg/u944487
santo_traficante
23-01-2013, 20:49
убавец:lupe:
Бате Зико...бащата си взе преди няма месец от Германия...същото, но 350 бензин. Вътре едно към едно, но вс е бежаво...таван, табло, кожа, абе всичко...
И не е мн арно честно казано по мое мнение.
МЛ е едно от най-безсмислените превозни средства.
МЛ е едно от най-безсмислените превозни средства.
И защо реши така
santo_traficante
24-01-2013, 19:52
И защо реши така166 е смислено:hump:
И защо реши така
Тясно, с тъп интериор, позиция на шофьора като в бус, грозно, но за сметка на това безумно скъпо - и за купуване, и за поддръжка.
Вече има Х5-ци на много прилични пари, бавареца не е ли по-добре?
Тясно, с тъп интериор, позиция на шофьора като в бус, грозно, но за сметка на това безумно скъпо - и за купуване, и за поддръжка.
Вече има Х5-ци на много прилични пари, бавареца не е ли по-добре?
Странно, тясно не е, интериора е въпрос на вкус ОК, това с позицията - ми на мене ми е доста удобно, грозно въпрос на виждане то и 166 за някои е грозна, за всеки различно е скъпо ето например ти си взе скъпо 166 ама щом не ти е проблем....
silvia_sl
25-01-2013, 01:31
Ейй това с тясното ме уби... Ако МЛ е тесен,сори....но за мен е прилично широк и удобен за каране и се държи много добре на пътя. Всичко е въпрос на вкус.
В крайна сметка,не може да си вземеш джип и да не си направиш сметката дали ще ти стигат месечните приходи за евентуална поддръжка,особено като става въпрос за кола втора ръка. Дори по новите модели коли имат в пъти по-скъпа поддръжка от старите. Я грабни едно ауди и тогава ще си говорим дали на мерцедес му е скъпа месечната издръжка.
Една жена е в пъти по-икономична от колата :) Така,че всичко е въпрос на вкус,късмет и средства,когато си говорим за коли.(пък и за жени)
Едни харесват руси, други черни.... :)
Ейй това с тясното ме уби... Ако МЛ е тесен,сори....но за мен е прилично широк и удобен за каране и се държи много добре на пътя. Всичко е въпрос на вкус.
В крайна сметка,не може да си вземеш джип и да не си направиш сметката дали ще ти стигат месечните приходи за евентуална поддръжка,особено като става въпрос за кола втора ръка. Дори по новите модели коли имат в пъти по-скъпа поддръжка от старите. Я грабни едно ауди и тогава ще си говорим дали на мерцедес му е скъпа месечната издръжка.
Една жена е в пъти по-икономична от колата :) Така,че всичко е въпрос на вкус,късмет и средства,когато си говорим за коли.(пък и за жени)
Едни харесват руси, други черни.... :)
Точно така е, обаче за мен едно Х5 е доста по-добра покупка от МЛ. МЛ е отвътре малко по-тесен от Це-класа, таблото ми бие повече на бус, отколкото на луксозен клас.
---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:37 ----------
Странно, тясно не е, интериора е въпрос на вкус ОК, това с позицията - ми на мене ми е доста удобно, грозно въпрос на виждане то и 166 за някои е грозна, за всеки различно е скъпо ето например ти си взе скъпо 166 ама щом не ти е проблем....
В сравнение със 166 и ГТ дали ти е по-удобно, кАжи честно. ;)
silvia_sl
25-01-2013, 02:35
В твоите очи бус,в моите лукс :) Мен лично ме дразнят бмветата ужасно много,може би,защото всеки втори турбо гъзар кара горе споменатата марка.
Като цяло ми харесва возията на Мерцедес.
Авторът на темата ще си реши сам каква джипка да си купи :)
В твоите очи бус,в моите лукс :) Мен лично ме дразнят бмветата ужасно много,може би,защото всеки втори турбо гъзар кара горе споменатата марка.
Като цяло ми харесва возията на Мерцедес.
Авторът на темата ще си реши сам каква джипка да си купи :)
Разбира се, ние само си чешем езиците, нали затова е форум.
А това за гъзарите - вярно е, че Мерцедес веч отстъпи място на БМВ и Ауди в мокрите сънища на селските и циганските гъзари, в това отношение си позичиства имиджа. Баварците обаче остават единствената немска марка, по която се заглеждам.
Точно така е, обаче за мен едно Х5 е доста по-добра покупка от МЛ. МЛ е отвътре малко по-тесен от Це-класа, таблото ми бие повече на бус, отколкото на луксозен клас.
---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:37 ----------
В сравнение със 166 и ГТ дали ти е по-удобно, кАжи честно. ;)
Ами зависи. По принцип за бързо каране извънградско от 166 аз по удобна кола не съм карал (а имах БМВ 7-ца, доста съм карал RR-sport и т.н.), затова и не се разделям с нея макар и старичка вече. За градско обаче ми е по неудобна. А ГТ-то на мен лично не ми е удобно и затова си заминава.
Ами зависи. По принцип за бързо каране извънградско от 166 аз по удобна кола не съм карал (а имах БМВ 7-ца, доста съм карал RR-sport и т.н.), затова и не се разделям с нея макар и старичка вече. За градско обаче ми е по неудобна. А ГТ-то на мен лично не ми е удобно и затова си заминава.
Аз говоря за сравнение на двете с МЛ.
---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 11:03 ----------
166 е смислено:hump:
Гиги ти отговори по-долу.
santo_traficante
25-01-2013, 13:09
Аз говоря за сравнение на двете с МЛ.
---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 11:03 ----------
Гиги ти отговори по-долу.
Той гиги за много неща ми отговаря в офиса ама нема да ти харесат:) Няма лошо човек да живее в няква заблуда:hehehm:
Абе не знам кой е заблуден и кой не, но ми се струва доста по-удобно да пътувам със ниска и стабилна лимузина, с която не се притеснявам да маневрирам рязко, а не с високо и раздуто комби, което е тромаво, създава фалшиво усещане за стабилност и затъва на двайсе санта по-далече от Алфата... Че и доволно дървен за парите си отвътре, а и отвън. Това че имала мерник от пред изобщо не ме респектира, да не е с два хуя?
Батьо, ти чуваш ли се? :hmm:
Не мое да маневрираш рязко, ама рязко мое да останеш без картер и да се взривиш на път за морето :tooth: мууууахахахаха-ха-ха-ха :hehehm: :hehehm: :hehehm:
Пааа-а-а-а-а-к започвате да си изсмуквате от пръстите доводи в полза на нещо-си....
Добре, пробвай да замениш 166 с Е/C/S класа или 5/7 серия и ми кажи кое си изсмуквам от пръстите? Че паркетните жипове нито са проходими, нито са удобни за града и за паркиране, нито пък возят по-добре от лимузина, нито пък са по-стабилни на пътя от нея. Един гол размер остава, а този на колата до колкото знам не допълва този на чурката... :hehehm: А това, че някой си е изкъртил картера не е проблем на колата, а на подобията на пътища в нашата китна рОдина...
Едното е лимузина, другото е джип :?
Как да ги сравня, като имат различно предназначение?
С джипа не можеш да маневрираш рязко, а пък лимузината не е толкова проходима.
Ако питаш лично мен, аз предпочитам 'ЛандКрузер100' или 'Г-класа', но въпроса тук не е за мен и теб, нито пък ние ще купуваме, нали ;)
Зико избира и на него му харесва - предпочита джип, пред лимузина и решил да си купи джип.
Бате, ДЖИП е именно Ланд Крузера и Г класата, МЛ и други подобни паркетници са проходими колкото всяка друга кола с 4х4, да не кажа и с предно. Леко по-големия просвет не ги прави проходими. За мен тези автомобили са по-скоро компромис със пътното поведение за леко по-висока проходимост от средностатистическа кола с предно. Всеки си знае неговата де, но аз ако си купувам подобна кола ще е по-проходима от изброените и няма да ми е основна. Та предназначението им е горе доло едно, да те закарат от точка а до точка б, като "джипката" ще затъне малко по-нататък. Виж вече ако ти трябва точно джип, надали ще гледаш мл-и, таурени и сие...
Добре, но нали разбираш, че това явно е достатъчно за Зико и за това е избрал именно МЛ :)
Абе не знам кой е заблуден и кой не, но ми се струва доста по-удобно да пътувам със ниска и стабилна лимузина, с която не се притеснявам да маневрирам рязко, а не с високо и раздуто комби, което е тромаво, създава фалшиво усещане за стабилност и затъва на двайсе санта по-далече от Алфата... Че и доволно дървен за парите си отвътре, а и отвън. Това че имала мерник от пред изобщо не ме респектира, да не е с два хуя?
Ти не разбираш и си заблуден, не разбра ли сега, като видиш мерцЕдеса трябва да ахкаш и охкаш като студентка първокурсничка от странджанските села пред дискотека в студентски град.
---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 13:52 ----------
Той гиги за много неща ми отговаря в офиса ама нема да ти харесат:) Няма лошо човек да живее в няква заблуда:hehehm:
Е ти си по-голям от мен, щом го казваш от собствен опит, добре. ;)
Stoyan Georgiev
25-01-2013, 16:04
джипа е за хора, които не желаят да мислят къде трябва да ходят - елементарно е
ходи ми се някъде - тръгвам
а не
ходи ми се някъде - въх ма колата ми ще стигне ли до там :)
Е, то е най-добре да има лимузина, джип и спортна кола, ама ядец.... :tooth:
Всеки си има предпочитания - аз също бих предпочел джип, бил той и паркетен, пред лимузина.
А да не говорим, че конкретно пък скорости, стабилности и прочие Зико изобщо не го интересуват, защото си има мотоциклет, като иска да бърза и да си прави кефа :)
Джипа му харесва и явно отговаря на изискванията му - какво повече?!
Ти не разбираш и си заблуден, не разбра ли сега, като видиш мерцЕдеса трябва да ахкаш и охкаш като студентка първокурсничка от странджанските села пред дискотека в студентски град.
Е ама как, пичките в студентски град като спреш пред тях с мл-а и им падат гащите сами :static:
Не виждам какъв е проблема щом имаш кинти да поддържаш китук като мерца, да имаш един истински джип и една удобна шосейна колица. Щото тия жипки нито ги бива извън пътя, нито на него. Сега преди да скочите да ме плюете да кажа, че това си е мое мнение.
Добре де спрете с глупостите, човека пита между два джипа дали някои има впечатления, а не кои какво би си купил. Това че за вас са безмислени не значи че за други не са идеалния избор.
А да човека спомена че е женен та това за пичките не важи.
Гледайте са, момчета, само на който не са му се качвали жени по светофарите в Кайена, само той приказва глупости за въпросния.... тъй, че всеки си гледа интересите :)
Аз нямам нищо против да карам джип с автоматично натоварване и директно събуване, пък вие го наричайте както искате :D
Гледайте са, момчета, само на който не са му се качвали жени по светофарите в Кайена, само той приказва глупости за въпросния.... тъй, че всеки си гледа интересите :)
Аз нямам нищо против да карам джип с автоматично натоварване и директно събуване, пък вие го наричайте както искате :D
Абе не знам, сутрин по бул. България 90% от Кайените, които слизат от Бояна, ги карат жени:butt::butt: Ма не съм забелязал да спират и да качват мъже...
А сега сериозно - който не е карал голям, тежък и комфортен СУВ на дълъг път, той не знае колко е комфортно. Отделно е сигурно, гледаш пътя отвисоко и виждаш опасностите много по-рано, отколкото ако ти се влачи гъза по асфалта.
Да не говорим, че конкретно ако трябва да се тръгне на път утре, ако още бях със 166, просто нямаше да тръгна - обещават дебел сняг. Докато с Волвото изобщо не гледам прогнозата.
В общи линии СУВ-ът е оптималният автомобил за България - 20 сантиметра клиренс, високи гуми, не се плаши от дупки, легнали полицаи (клиренса на моята 166 беше точно 8,5 см), няма значение дали вали сняг, дали има локви до коляно и дали общината пак е изненадана от снега през януари. Абе просто знаеш, че като тръгнеш, вероятността да стигнеш е много висока. За високата позиция на седене да не говорим. Или огромния багажник. Или сигурността при удар.
А за това в какви коли предпочитат да се возят каките, не сте много прави за гоуемите жипове. Моето наблюдение е друго. Определено предпочитат да ги возя в това:
http://i21.photobucket.com/albums/b263/IvanSM/Alfa%20Romeo%20Spider/IMG_1761.jpg
а не в това:
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/IMG_3608.jpg
Но си зависи и от сезона де:lol_sign:
Stoyan Georgiev
25-01-2013, 18:13
имаш разлики в боята! :lol_sign::lol_sign:
шегувам се :))
А да човека спомена че е женен та това за пичките не важи.
Ние женените да мрем ли бре! :butt:
---------- Post added at 16:16 ---------- Previous post was at 16:15 ----------
А сега сериозно - който не е карал голям, тежък и комфортен СУВ на дълъг път, той не знае колко е комфортно. Отделно е сигурно, гледаш пътя отвисоко и виждаш опасностите много по-рано, отколкото ако ти се влачи гъза по асфалта.
А по завоите пак ли е по-комфортно? ;)
---------- Post added at 16:18 ---------- Previous post was at 16:16 ----------
Да не говорим, че конкретно ако трябва да се тръгне на път утре, ако още бях със 166, просто нямаше да тръгна - обещават дебел сняг. Докато с Волвото изобщо не гледам прогнозата.
Е това вече е сериозен аргумент, заради който и аз в скоро време ще се ориентирам към джипка. Нали се сещаш ако ми тупнат дело във Видин например през януари как ще стигна с алфата. :)
Е да, ама разбираш ли е голяма щуротия да се взима Алфа 166, обаче да се вземе грозен немски псевдоджип с брутално завишена цена на частите е нещо много нормално... Аз повече няма да пиша по темата, казах каквото имам да казвам. Ясно е защо се предпочитат в България, нямаме нормални пътища, но при други обстоятелства не виждам какво печелиш от тази кола, освен големи разходи по нея.
Ясно е защо се предпочитат в България, нямаме нормални пътища, но при други обстоятелства не виждам какво печелиш от тази кола, освен големи разходи по нея.
Поддръжката на тва Волво, дето го виждаш по-горе, е три до четири пъти по-евтина в сравнение със 166.
Факт.
А колко харчи можеш да видиш в подписа ми. Все пак е 2,2 тона празно, автомат и около 230 коня
Имах в предвид мерца, но няма значение. Обещах да не пиша повече и ще спазя обещанието си.
Имах в предвид мерца, но няма значение. Обещах да не пиша повече и ще спазя обещанието си.
И на мерца(ML) потдръжката е по-ефтина от 166. :scherzkeks:
На Х5, ако не му се строшат скоростите или не му изпусне някой амортисьор, сигурно също му е по-евтина поддръжката от 166 :)
Мислех да не пиша, но не мога да се сдържа... Ебаси майката, продавам си колата... А тези, които ми се хвалят с х5-ци на старо ще им кажа, че парите, хвърлени по алфата за три години са цената на джипа му в добро състояние... :lol_sign:
...... А тези, които ми се хвалят с х5-ци на старо ще им кажа, че парите, хвърлени по алфата за три години са цената на джипа му в добро състояние... :lol_sign:
Тва ако си късметлия може да се случи...:hehehm:
.... и никой няма да се учуди :?
На 166 за да е в добро състояние само Ауди и бентли може и стъпат на поддръжката. Брутално завишените цени са за частите на Алфите. На 15г 156-ца предницата с оригинални части е 1000лв а на 5г МЛ е 600лв. Пък и това с "истинските" джипове съм го ял, в сняг и нормален черен път СУВ-овете са много по добри, истинските джипове да си ги карат оффроудаджиите. Имал съм Нисан Патрул ГР е няма такава щайга.
Опит с джипове, който имам е:
1) Рав 4 2011г 4х4
2) Jeep Wrangler 2011г 4х4
3) Toyota Land Cruiser 2005г
Всичките горе споменати...съм ги карал по 4-5 месеца.
- Ленда е грозноват...но има адската стабилност...никакви дупки не се усеща с него. Карал съм като бесен през неравен път до плаж с него...няма да се замисли...но е грозен много. Скъпа поддръжка. Удари ме един на завой в заден десен калник...а даже не разбрах :) докато не погледнах в огледалото!
- Джипа е машинка за плажове, пресечени местности...неравности... адски проходим и до там...ако имам избор това лято няма да го карам в САЩ...ма нямам де!
- Рав 4 ми достави доста удоволствие...направена добре машинка...но не е толкова здрав...скъпа поддръжка.
За 12 месеца съм карал тези три СУВ-а по един и същи път в САЩ...черен път...къщата ми беше на плажа. Та пътят не беше прелест...и на рав-а се раздрунка някой шарнир. Другите издържаха.
Бащата си купи Мл преди Коледа.. Мл 350 бензин...абе не ме кефи тая машина много много...нито се подмокрям...
Бмв х5 е арно, ма да е след 2008 новия фейс...дето струва 50к лв.
Туарег само новия ме кефи..ма на него цената е весела.
Само Пинко има стабилен довод за зимата за проходимостта на колата...ма в Русе/ колегата е от Разград...много сняг има за има няма месец-два...и то не е чак да не може се кара...щом с ниска 156 съм изкарал 4-ри зими без проблеми...
На 166 за да е в добро състояние само Ауди и бентли може и стъпат на поддръжката. Брутално завишените цени са за частите на Алфите. На 15г 156-ца предницата с оригинални части е 1000лв а на 5г МЛ е 600лв. Пък и това с "истинските" джипове съм го ял, в сняг и нормален черен път СУВ-овете са много по добри, истинските джипове да си ги карат оффроудаджиите. Имал съм Нисан Патрул ГР е няма такава щайга.
Това ако купуваш само ТРВ. А ако рециклираш носачи?
Ml - за външен вид и престиж
Land Cruiser - удобство, страхотно возене, минава през всякакви терени без да усещаш неудобство в купето
Jeep Wrangler - Фън, мн проходим, може планини да катериш
Rav 4 - Средно положение от вс горе описани..
Тука спорите още... :)
Най-добър вариант - джип за пикници, села и сняг, бърза лимузина за по Европа и у нас, една кола за всеки ден на евтино гориво и едно кабрио за лятото...
На мен кабриото ми остана само ...:) :)
То аз и кабрио имах, ама баща ми реши да го скъси наполовина, заблеял се и не видял че някъв тъпак спрял на средата на платното. ХУбаво че бавно карал и само колата беше щета. Много си го харесвах Голф 1 кабрио, ама на 90 000 км....
Тия голфове са страшни машини, с пряко сили 900 кила са големи фърчелешки.
Тия голфове са страшни машини, с пряко сили 900 кила са големи фърчелешки.
Единственият път, в който успях да вдигна 140 с него на едно нанадолнище, имах чувството че подскача като бълха по пътя и всеки момент ще се метнем в някое дере... :)
Явно съм се заблудил, защото този върху когото ми се базират наблюденията е пипан от към двигател. ;)
Тука спорите още... :)
Най-добър вариант - джип за пикници, села и сняг, бърза лимузина за по Европа и у нас, една кола за всеки ден на евтино гориво и едно кабрио за лятото...
На мен кабриото ми остана само ...:) :)
То аз и кабрио имах, ама баща ми реши да го скъси наполовина, заблеял се и не видял че някъв тъпак спрял на средата на платното. ХУбаво че бавно карал и само колата беше щета. Много си го харесвах Голф 1 кабрио, ама на 90 000 км....
И една спряна от движение, за когато не ти се кара! :roll2:
А сега сериозно - който не е карал голям, тежък и комфортен СУВ на дълъг път, той не знае колко е комфортно. Отделно е сигурно, гледаш пътя отвисоко и виждаш опасностите много по-рано, отколкото ако ти се влачи гъза по асфалта.
Да не говорим, че конкретно ако трябва да се тръгне на път утре, ако още бях със 166, просто нямаше да тръгна - обещават дебел сняг. Докато с Волвото изобщо не гледам прогнозата.
В общи линии СУВ-ът е оптималният автомобил за България - 20 сантиметра клиренс, високи гуми, не се плаши от дупки, легнали полицаи (клиренса на моята 166 беше точно 8,5 см), няма значение дали вали сняг, дали има локви до коляно и дали общината пак е изненадана от снега през януари. Абе просто знаеш, че като тръгнеш, вероятността да стигнеш е много висока. За високата позиция на седене да не говорим. Или огромния багажник. Или сигурността при удар.
Точно тези предимства имах предвид
Въпрос на вкус. ;)
По скоро е въпрос на финансови възможноси.Иначе си купувам Х6-цата без да се замислям.
Е, то е най-добре да има лимузина, джип и спортна кола, ама ядец.... :tooth:
Всеки си има предпочитания - аз също бих предпочел джип, бил той и паркетен, пред лимузина.
А да не говорим, че конкретно пък скорости, стабилности и прочие Зико изобщо не го интересуват, защото си има мотоциклет, като иска да бърза и да си прави кефа :)
Джипа му харесва и явно отговаря на изискванията му - какво повече?!
:Yeeeehaaa:
Не е по темата, ама колата е впечатляваща... в момента разтривам един дизелов вентилатор с три турбинки. Неприлично добре върви говедото...
Развърта се като бинзинка, превключва на 5400 оборота, лудница някаква...
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/I20130102-082_zpsbcb29f88.jpg
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/I20130102-068_zps953a68a0.jpg
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/I20130102-166_zpsf6c97032.jpg
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/I20130102-199_zps2f5a4885.jpg
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/I20130102-290_zps0408587c.jpg
Според снимките ще илезе и проходимо...:horror:...ти да видиш:new_Eyecrazy:
Поддръжката на тва Волво, дето го виждаш по-горе, е три до четири пъти по-евтина в сравнение със 166.
Факт.
А колко харчи можеш да видиш в подписа ми. Все пак е 2,2 тона празно, автомат и около 230 коня
Да, ама и цената на Волвото секънд хенд е 3 до 4 пъти по-висока от на 166, нали ;-)
По-темата: щом пича иска черен джиБ, по-добре да е Мерцедес отколкото "народен СУВ" :grandpa:
Зико, вече направи покупка...сега остава той да се похвали! Дано остане доволен и новата му красавица да излезе читава!
Aз надушвам,че няма жипка,а има 159 :Tease::Tease::Tease::Tease:
Jivko7777
10-02-2013, 20:15
Aз надушвам,че няма жипка,а има 159 :Tease::Tease::Tease::Tease:
не има ML350 ;)
Не позна Живко...МЛ не се продава...
Ма не искам да споменавам...той ще се похвали!
Jivko7777
10-02-2013, 21:11
Не позна Живко...МЛ не се продава...
Ма не искам да споменавам...той ще се похвали!
:respect:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.