View Full Version : Климатика ми замръзна, отвътре !!!
alfonso_90
20-01-2013, 12:00
Има ли някой който да ми обясни защо вътрешното тяло на климатика в къщи е образувал скреж,колкото за един снежен човек ???? Външното тяло не е замръзнало,скрежа тръгва по тръбите и влиза в климатика.
Mind_Control
20-01-2013, 12:03
Явно климатика е започнал да работи в обратен режим, за да размрази външното тяло. С други думи в момента ползва топлината на стаята и я връща към външното тяло.
Но при всички положения не е нормално да образува скреж вътре.
Чисти ли са филтрите на вътрешното тяло? Обикновенно като почне да прави магарии, от това се почва.
alfonso_90
20-01-2013, 12:17
ето снимка .......
Не е типично разбира се...да не е пуснато да стопля външното тяло...сменена програма по размразяване на външно тяло...
- фреона изчерпан?
- провери програмата?
- на топло дали духа топло?
alfonso_90
20-01-2013, 14:47
Не е типично разбира се...да не е пуснато да стопля външното тяло...сменена програма по размразяване на външно тяло...
- фреона изчерпан?
- провери програмата?
- на топло дали духа топло?
Как да разбера дали има фреон в системата ?
Програмата е настроена да топли, иначе нищо не духа чакам го да изсъхне
Размрази вътре тялото...пусни климатика на 28-30 градуса да топли...навън виж тялото да не е замръзнало и дали перката може да се върти свободно...ако след като се вклюяи и не духа топъл въздух пред вътрешното тяло...нямаш фреон. Викаш майстори...ако е гаранционен е най добре...най често през връзките на медните тръби към външното тяло има проблеми...ако не е от там..се търси пролуката...може да е в външното тяло...и 10% вероятност да е от вътрешното...цена на ремонта с пълнене на фреон ако трябва да се сваля някое от темата да е 100-120 лв..
Фреон само 50 лв...ако е гаранционен вс е безплатно.
Ако има загуба на фреон..без да се отстрани не го пълнете...трябва да се открие проблема, да се отстрани и тогава да се напълни.
Имал съм като твоя проблем и се оказа фреон!
alfonso_90
20-01-2013, 15:04
Размрази вътре тялото...пусни климатика на 28-30 градуса да топли...навън виж тялото да не е замръзнало и дали перката може да се върти свободно...ако след като се вклюяи и не духа топъл въздух пред вътрешното тяло...нямаш фреон. Викаш майстори...ако е гаранционен е най добре...най често през връзките на медните тръби към външното тяло има проблеми...ако не е от там..се търси пролуката...може да е в външното тяло...и 10% вероятност да е от вътрешното...цена на ремонта с пълнене на фреон ако трябва да се сваля някое от темата да е 100-120 лв..
Фреон само 50 лв...ако е гаранционен вс е безплатно.
Ако има загуба на фреон..без да се отстрани не го пълнете...трябва да се открие проблема, да се отстрани и тогава да се напълни.
Имал съм като твоя проблем и се оказа фреон!
ок ще видим какво ще стане, като изсъхне! Дано да не е фреон, че не е в гаранция...
ок ще видим какво ще стане, като изсъхне! Дано да не е фреон, че не е в гаранция...
Радвай се ако е само фреон, проблема може да е в четирипътният вентил или в темп. датчик на външното тяло, напиши модела на климатика, но при всички случаи трябва даизвикаш техник ако искаш да го ползваш още дълго.
alfonso_90
20-01-2013, 17:00
Радвай се ако е само фреон, проблема може да е в четирипътният вентил или в темп. датчик на външното тяло, напиши модела на климатика, но при всички случаи трябва даизвикаш техник ако искаш да го ползваш още дълго.
Сега като го изсуших работи и топли,утре ще дойде техник.
Ако при следващият дефрос пак замръзне вътрешният топообменик, най-вероятно е вентила.
взимаш един брой дълга тел с разстоянието на кондензния маркуч и я мушкаш ако можеш през ваната като начало . Защото колкото и влага да събере вътре при обезкрежаването трябва да може тя да изтече на вън .
Е такова нещо не бях виждал - от климатика да завали сняг! Ха!
Дано да минеш тънко :cheers:
alfonso_90
21-01-2013, 19:20
Oказа се блокирал клапан на външното тяло
Този клапан е част от четирипътника, читавият ремонт изисква сваляне на външното тяло, смяна на целият винтил и зареждане на фреон по везна, закачане, вакуумиране на системата и това е!
alfonso_90
21-01-2013, 22:59
Този клапан е част от четирипътника, читавият ремонт изисква сваляне на външното тяло, смяна на целият винтил и зареждане на фреон по везна, закачане, вакуумиране на системата и това е!
Това и направиха ! :th_up: Утре трябва да е готов и на мястото си !!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.