PDA

View Full Version : Смяна на турбо



mitko_o
21-01-2013, 01:22
Здравейте колеги след известно четене на форуми
мисля малко да си направя колицата а именно алфа ромео 145 1.9jtd 2000г.Въпроса ми е може ли да се слижи турбо от 147 115к.с и ще трябва ли допълнително нещо да се прави..от сорта на подсилване на турбо пътища,софтуерно нещо или нз..не ми е ясно.Четох че имало разлика в турбините едната била с променлива геометрия,другата не..Това ще бъде ли пречка???Извинявам се ако съм малко неточен

niki_future
21-01-2013, 09:22
Всичко е възможно. Правилният въпрос е дали е икономически оправдано :)

mitko_o
21-01-2013, 12:29
Колега аз питам за смяна на турбото след като и сложа чип..

niki_future
21-01-2013, 14:45
По-добре първо смени турбото и т.н. и след това пипай по софтуера...

tonov
21-01-2013, 17:40
Здравейте колеги след известно четене на форуми
мисля малко да си направя колицата а именно алфа ромео 145 1.9jtd 2000г.Въпроса ми е може ли да се слижи турбо от 147 115к.с и ще трябва ли допълнително нещо да се прави..от сорта на подсилване на турбо пътища,софтуерно нещо или нз..не ми е ясно.Четох че имало разлика в турбините едната била с променлива геометрия,другата не..Това ще бъде ли пречка???Извинявам се ако съм малко неточен

За можене може, но трябва нещо да я управлява тази геометрия. Твоето ЕКУ не умее ;) Ако успееш да го присадиш, трябва да се мисли за някакъв бууст контролер и задължително ремап.

Ilko Ivanov
21-01-2013, 21:22
Може да се направи.
Трябва да се преправи управлението на новата турбина да работи с налягане.
Има поне два варианта за това.
Без промени в софтуера е безмислено и то трябва да се направят след като се смени турбината. Трябва и със самата турбина малко играчка за да стане както трябва.
Може да си караш и с оригиналния кулер.
Колкото до финансовата страна - не ми изглежда толкова скъпо та да те откаже...

mitko_o
22-01-2013, 01:00
Благодаря на всички за мненията,ще пиша по нататък какво е станало може и някоя снимка да кача:Bolt:

mitko_o
06-02-2013, 00:01
http://www.turbo-kolos.com/bg/3/1/%D0%A2%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D 0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80%D0%B8_alfa_rome o.htm

Колеги днес разгледах този сайт и в него са описани повечето турбини за алфа ромео
моята е GT1749V 712766-0001 46779032, а на 147 140 коня е GT1749V 716665-0002 55191934 та въпроса ми е разликата в цифрите какво значи?

Сега като се зачетох май има вариант на 145 1,9jtd при който турбото е с променлива геометрия...утре ще се ходи до майстора да каже със сигурност.

Ilko Ivanov
06-02-2013, 21:33
Сега като се зачетох май има вариант на 145 1,9jtd при който турбото е с променлива геометрия...утре ще се ходи до майстора да каже със сигурност.
Не се занимавай с глупости - няма такъв вариант... поне серийно произведена.

mitko_o
24-10-2013, 15:35
Колеги от доста време не съм писал в темета и сега може би ще изненадам някои с въпроса си....който е
Искам на 1.9jtd 105 hp да сложа дюзи и турбо от 1.9jtd 115hp
някой който го е правил ако може да каже къде има ли ефект и вообще ще стане ли или дюзите са различни...или турбо не става,в общи линии основни неща..??Колата сега е мапната и върви добре но ми се иска да опитам тези промени.

Ilko Ivanov
24-10-2013, 21:15
За половин година нищо не се е променило в тия двигатели и това, което съм ти отговорил преди си важи и сега.
Дюзите стават директно без никакво механично преправяне.

Имам готов колектор с такава турбина каквато искаш, ако те интересува.

mitko_o
26-10-2013, 14:00
турбото отпада заради някои непредвидени рзходи но да питам като се сменят дюзите ремап трябва ли пак да се прави???