PDA

View Full Version : Мнение за Мерцедес CLK 320 - W208 автоматик



BatVas
22-01-2013, 09:48
Koлеги дойде време да се сдобия с нова (втора ръка) колица. Понеже искам да е автоматик, ще я газифицирам и ще се ползва ежедневно. На изискванията и вкуса ми отговарят няколко коли:
1.Мерцедес CLK - 2000 -2002 година (умишлено този заради по якото окачване и идентичноста му с това на Ц - клас (202), яка 5 скоростен автоматик (по добрия е от 2000 г) - та за сега съм се спрял на това. Събота гледах един 430 V8- но е много нисък със спортно окаване. После гледах една 320 -ка - която според мен е много по практична , но няма толкова екстри и не звучи като V8.

(Като опционални коли , които бих взел са БМВ - Е39 - 530i -автоматик - пак 2000-2002 г. или Волво S60 (тук май трябва да е дизел по добрия мотор) автоматик 2003 - 2004 г. )

Та какво Ви е мнението. Ако знаете читави екземпляри за продажба CLK - може да споделите.
Ето линкчета за колите дето съм гледал:

http://www.car24.bg/11358436811756879

http://www.car24.bg/11351257513930075

Искам да чуя Вашето мнение (в МБ - форума съм писал, но да чуя мнение от хора каращи друга марка коли)

Mind_Control
22-01-2013, 10:03
AMG-то определено радва много :) обаче това не са най- практичните коли за ежедневието. От практична гледна точка волвото ми се вижда най- добре. Аз исках да си взимам С60-ка и доста гледах. Имат един двигател 2.0 с турбо, 200 коня.

Иначе ако трябва да избирам със сърце- 430-ката определено.

Kuku
22-01-2013, 10:10
Васе, имаш една бира от мен за тая тема :tooth:

Нали щеше да търсиш 200 Компресор?

Според мен 320 е по-добрия избор, от двата модела посочени горе - по-нисък разход, по-евтино обслужване, самата газова уредба дори ще е по-евтина.
А и конкретно за градско каране е безсмислено да търкаляш 8 цилиндъра.

'530i' може би е по-удобно заради задните врати, но това вече ти си го решаваш. Там може да има драма със скоростите.


П.П.
А С230К Спорткупе интересува ли те?
Сребрист, автоматик, черен кожен салон, 2001г. :)

BatVas
22-01-2013, 10:26
Васе, имаш една бира от мен за тая тема :tooth:

Нали щеше да търсиш 200 Компресор?

Според мен 320 е по-добрия избор, от двата модела посочени горе - по-нисък разход, по-евтино обслужване, самата газова уредба дори ще е по-евтина.
А и конкретно за градско каране е безсмислено да търкаляш 8 цилиндъра.

'530i' може би е по-удобно заради задните врати, но това вече ти си го решаваш. Там може да има драма със скоростите.
Aз точно защото държа на качествен автоматик затова не е първи избор Е39 -ката. Там има и известния проблем с рейката , а W208 e с кормилна кутия. За волвото там най - добре D5 - ама не ми се иска дизел.
Та и аз стигнах до извода че 320 с газ е най практичното решение. Купето ми харесва повече, а за задните врати (ами задната врата на 164-ката по едно време беше залепнала защото не я бях отварял 2 месеца.) Багажника на ЦЛК e голям, а освен това задната седалка пада , като много удобно се отваря отзад на две части. Газовата ще е на мястото на резервната гума. По принцип доста проучавах и стигнах до извода 320 или 230 компресор (компресора е много здрав споко) - просто четирицилиндровия двигател М111 е шумничък и не работи така мазно като шестака. (разхода на гориво им е почти идентичен - може би литър разлика)Все пак М111 е още от 124 -ката, а 320 - М112 е по- ново поколение мотор. Абе и двата имат предимства и недостатъци.
320 е много разпространен и се монтира до 2006 година. Да вярно , че ако не е потдържан може да се овапца от шайба колянов вал (ако не се смени или от задръстени маслени магистрали - ако не е сменяно маслко редовно или не са почистени каналчетата при смяна на свещите на 100 хил км. Но ако и нещо да се прецака гледам в Английско продават по 500-600 паунда цели на по 60-70 хил мили от ударени коли.
Скоростната кутия 722,6 също е много добра и макар в началото мерцедес да я пускат че е доживотно необлужваема след няколко години в бюлетина излиза, че маслото и се сменя на 100 хил, км. Тук ако е наред при покупката изненади също не би следвало да има. Да има едно пръстенче дето се сменя , а ако е омаслило може да замине и една платка - ама пак не е толкова цифра това обслужване. (по ефтино от съединител е) Та тази 5 скоростната с типтроник се монтира на АМГ-тата поне до скоро защото е много по здрава от по новата 7 скоростна кутия. Окачването е много здраво и ефтино (особенно ако си свикнал с цени за окачване 156- 147 или пък 166 направо ти се струва ефтинджос)
Та долу горе това са ми проучаванията до момента.

BatVas
23-01-2013, 09:20
Мнения и коментари!
Например за тази кола и за автокъщата, ако имате мнение.
http://www.car24.bg/11351257513930075

Kuku
23-01-2013, 09:55
Преди време ходих в тази автокъща с мой приятел за оглед на една S-класа и беше много хубава.
В същото време до нея имаше едно БМВ 3-ка и един Пасат дето бяха направо на гЪз!!!
Много е относително..... Огледай си колата на сервиз и не се доверявай на празни приказки :)

BatVas
23-01-2013, 10:42
Преди време ходих в тази автокъща с мой приятел за оглед на една S-класа и беше много хубава.
В същото време до нея имаше едно БМВ 3-ка и един Пасат дето бяха направо на гЪз!!!
Много е относително..... Огледай си колата на сервиз и не се доверявай на празни приказки :)

Аз на живо я гледах с Боби от Вентура. Каквото и да правя ще я закарам на Балкан стар за пълна диагностика с СТАР ДИАГНОЗИС. Не за друго ами могат по вин-номера да кажат и кога за последно е влизала в оторизаиран сервиз на мерцесес, на колко километри е била при влизането, какви ремонти и обслужвания са правени. След такава диагностика при покупка могат да ти дадът оферта за всичко което има да се прави по колата и това да се ползва при пазарлъка за цената при покупка.
А да имате инфо за Газови инжекциони на подобни двигатели на Бенц (V6 и V осем) - монтират ги 1998 до 2006 година. Двигателя на практика е същия при V6 от този период с различни обеми 240,280,320 и същия само че с подва доп. цилиндъра са за 430, 500 и 55 АМГ от този период. Та ако имате инфо за газифицирани такива, какви газови уредби, имат ли проблеми. Тези мотори всичките са с по две свещи на цилиндър (да не ги сбъркате с предните)

santo_traficante
23-01-2013, 12:20
Аз на живо я гледах с Боби от Вентура. Каквото и да правя ще я закарам на Балкан стар за пълна диагностика с СТАР ДИАГНОЗИС. Не за друго ами могат по вин-номера да кажат и кога за последно е влизала в оторизаиран сервиз на мерцесес, на колко километри е била при влизането, какви ремонти и обслужвания са правени.
Ще ти дадат ама другпът ако нямаш многоооо добри познати. Разпечатката от диагностиката не им се дава много:) Разпечатката е от сорта на 20 листа а4.

pinko
23-01-2013, 12:31
Ще ти дадат ама другпът ако нямаш многоооо добри познати. Разпечатката от диагностиката не им се дава много:) Разпечатката е от сорта на 20 листа а4.

Има вариант с бецален. В Мото Пфое например разпечатка на сервизната история струва 32 лева. Не е малко, но ако купуваш скъпа кола си струва.

BatVas
23-01-2013, 13:32
Ще ти дадат ама другпът ако нямаш многоооо добри познати. Разпечатката от диагностиката не им се дава много:) Разпечатката е от сорта на 20 листа а4.

Aми ще почерпим, а и ще има познат на познат :)
Парите дадени за диагностика и за проучване при закупуване на кола мисля са винаги добре похарчени пари!

santo_traficante
23-01-2013, 13:51
Има вариант с бецален. В Мото Пфое например разпечатка на сервизната история струва 32 лева. Не е малко, но ако купуваш скъпа кола си струва.Става и без ако познаваш шефчето:razz: Моя магарцедес беше още в Италия и по рамата ми го провериха кое как....нещата съвпаднаха по серв. книжка.След като го рег. го карах на диагностика и си прибрах разпечатката:) Например ако са връщани км. не казват..правят се на луди ако нямаш "човек" абе като по всички сервизи:)

Kuku
23-01-2013, 13:57
Аз пък да ти кажа Пепи изобщо не се прави на луд - направо го пере съчмата :)

badmadafaka
23-01-2013, 14:14
Васе, АМГ-то много убаво бе... :yes:

santo_traficante
23-01-2013, 14:23
Ако е "уличница" треа да спи у него:lupe: Първо жансите отлитат:clown:

koolio
23-01-2013, 14:49
Аз пак като черна станция да попитам - къв е кефът да имаш такава кола и да я направиш да смърди на кисело зейе?

BatVas
23-01-2013, 14:59
Ако е "уличница" треа да спи у него:lupe: Първо жансите отлитат:clown:

Aбе ако ще е 430-ката, джантите ще ги сменя с 17-ки и ще сложа оригинални пружини да си я вдигна (тези сегашните Айбах са я свалили с 50мм отпред и 45 мм отзад.) Е аз имам гараж и ще я прибера на първо време там (ще извадя отпред ГТВ-то - алфите по не ги бутат :) ) Има камера която снима и паркинга пред гаража, ама с тези джанти на този 430 е много рисково !

---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:52 ----------


Аз пак като черна станция да попитам - къв е кефът да имаш такава кола и да я направиш да смърди на кисело зейе?

Ами какъвто е кефа на хора с S500 сложили газ. Просто разхода става като на дизел, вървежа е повече,потдръжката е по ефтина от на дизела, бензиновия мотор не е толкова капризен, има достатъчно мощност (даже да падне от газифицирането) и разход от 18 газ градско (за V осмак) и 11-12 извънградско, като пари се равнява на разхода на гориво в пари на бившата ми дизелова 156, като сметнем и по ефтиното и здраво окачване на бенца , а за вървежа и комфорта мисля няма нужда да обяснявам. Смятам да навъртам по около 15 хил годишно (смятай)

adv_petrov
23-01-2013, 15:08
Интересен избор, но както ти отговориха колегите в МБ форума, тази 430 не е за ежедневно каране, на бабуните на Семинарията, примерно - ем ще задира, ем ще друса. Вземи предвид и по-тежкия двигател как въздейства на това окачване из дупките в града. Тя е за дълъг път тази кола. Красива е, и всеки който купува Мерцедес, го прави заради екстрите - тази има подгрев на седалките и парктроник, с ел-климатроника е (нали знаеш че циферблата с копчетата му служи и като диагностичен инструмент с кодове) а другата 320ка - ги няма, минала е само покрай "Авангард" с тая касетка (не мога да видя дали е със сините стъкла) и верно е "много по-постна". Вж дали бачка автопилота и дали не изключва сам. Но пък 6-така е здрав, лесно се газифицира, много е удобно с бутилка на мястото на резервната (тогава рез.гума ще дириш от типа "сгъваема", ако ще ползваш багажник) и е по-така като за ежедневна кола (ей, много ми е смешно като "случайно" не посочат конете по тия обяви и "без да искат" боднат по 1-2 несъществуващи екстри отгоре - парктроник в твоя случай :) ).
Аз като шофьор съм на принципа, че щом иде реч за употребявана кола, 6 цилиндъра са с по-малък шанс да се прецакат от 8. Проверка със Стардиагнозис задължително направи преди да платиш парите, има колеги в онзи форум,дето аз съм опирал до тях за тая работа и са много услужливи и разбират. Иначе дето питаш, и 8мака държи на газ - мой познат има CL 50 на газ и си бръмка из Европата без проблем. На последно място - покупна цена, обслужване, данъци, застраховки и консумативи - всичко това ще ти направи разлика в парите между тия две коли, а при положение че искаш всекидневка на газ това също е важно.

santo_traficante
23-01-2013, 15:30
Аз пак като черна станция да попитам - къв е кефът да имаш такава кола и да я направиш да смърди на кисело зейе?
Ся е момента да му кажеш че по убаво от Алфата нема:ph34r:

BatVas
23-01-2013, 15:46
Интересен избор, но както ти отговориха колегите в МБ форума, тази 430 не е за ежедневно каране, на бабуните на Семинарията, примерно - ем ще задира, ем ще друса. Вземи предвид и по-тежкия двигател как въздейства на това окачване из дупките в града. Тя е за дълъг път тази кола. Красива е, и всеки който купува Мерцедес, го прави заради екстрите - тази има подгрев на седалките и парктроник, с ел-климатроника е (нали знаеш че циферблата с копчетата му служи и като диагностичен инструмент с кодове) а другата 320ка - ги няма, минала е само покрай "Авангард" с тая касетка (не мога да видя дали е със сините стъкла) и верно е "много по-постна". Вж дали бачка автопилота и дали не изключва сам. Но пък 6-така е здрав, лесно се газифицира, много е удобно с бутилка на мястото на резервната (тогава рез.гума ще дириш от типа "сгъваема", ако ще ползваш багажник) и е по-така като за ежедневна кола (ей, много ми е смешно като "случайно" не посочат конете по тия обяви и "без да искат" боднат по 1-2 несъществуващи екстри отгоре - парктроник в твоя случай :) ).
Аз като шофьор съм на принципа, че щом иде реч за употребявана кола, 6 цилиндъра са с по-малък шанс да се прецакат от 8. Проверка със Стардиагнозис задължително направи преди да платиш парите, има колеги в онзи форум,дето аз съм опирал до тях за тая работа и са много услужливи и разбират. Иначе дето питаш, и 8мака държи на газ - мой познат има CL 50 на газ и си бръмка из Европата без проблем. На последно място - покупна цена, обслужване, данъци, застраховки и консумативи - всичко това ще ти направи разлика в парите между тия две коли, а при положение че искаш всекидневка на газ това също е важно.

Да ниска е 430 , но пък пружините не са толкова скъпи за да взема оригинални и да я вдигна до нормална височина. Идеалния вариант щеше да е 320 -ката да е с екстрите на 430 -ката. (макар, че тая голямата навигация не ме кефи) а относно Авангарда - да Авангард е 320-ката, а касетофона ме кефи и колата има ЦД чейнджър Бекер в багажника (там си е - гледах)

Иначе на мен най ми харесва ето този ЦЛК
http://www.mobile.bg/11351106721705371

но ако цената му беше 2-3 хиляди по-ниска (все пак разлика 5 бона от сивата 320 е доста)

Kuku
23-01-2013, 15:53
А на този, кво да му е :)

http://www.mobile.bg/11349171437053660

Mury
23-01-2013, 15:54
Ноооо е гнусен салона..........

П.С.Абе ти кога се прибра бе,преди малко беше тук,сега си там :dance::dance::dance:

156
23-01-2013, 16:00
А аз имам един въпрос - как е като возия това ЦЛК? Има ли версия с активно окачване? С нормалното как вози по-скоро - като Мерцедес или като малка спортна кола?
Иначе аз бих взел Volvo S60R - турбо петак, активно окачване, автоматик, 4х4, страхотен интериор и екстериор .... какво му трябва на човек повече (опа, за ежедневно каране ли ставаше въпрос ... значи Д5 :) ) Доскоро се продаваше едно такова в симауто, не знам дали още е там, ако имах парите бих го взел.

BatVas
23-01-2013, 16:06
А на този, кво да му е :)

http://www.mobile.bg/11349171437053660

Да този нещо не ме кефят цветовете на салона. По скоро бих взел по постния, отколкото тоя с тия цветове на салона.
Иначе е неудобно, че е в Дупница и няма как да се диагностицира със стар диагноза. Колеги от МБ форума са го гледали и казват, че за цената си заслужава (има го вече на 7500 лв пуснат в карсбг) - не работи шофьорския модул на ел. седалката. ( не мога да си я настроя и да я докарам бре - поправимо е) Има разпран шеф на задна седалка. Единия ксенон светва със закъснение, единия парктроник не работи, опитали са да перат тавана и има провиснало отзад...... и за сега това се сещам. Но ако всичко друго е ОК за цената си залужава.

Mind_Control
23-01-2013, 16:07
Да ниска е 430 , но пък пружините не са толкова скъпи за да взема оригинални и да я вдигна до нормална височина. Идеалния вариант щеше да е 320 -ката да е с екстрите на 430 -ката. (макар, че тая голямата навигация не ме кефи) а относно Авангарда - да Авангард е 320-ката, а касетофона ме кефи и колата има ЦД чейнджър Бекер в багажника (там си е - гледах)

Иначе на мен най ми харесва ето този ЦЛК
http://www.mobile.bg/11351106721705371

но ако цената му беше 2-3 хиляди по-ниска (все пак разлика 5 бона от сивата 320 е доста)

Стая предна решетка е отврат.

Kuku
23-01-2013, 16:10
Ноооо е гнусен салона..........

П.С.Абе ти кога се прибра бе,преди малко беше тук,сега си там :dance::dance::dance:
Салона е без грешка - ПИМП МАЙ БРАЙД :dance:

Васе, на мен ми харесва отвън и е бъкан с екстри!
Но ако наистина има толкова забележки, според го пропускаш....

П.П.
Мури, сметни, че преди да се върна в офиса минах и през БНБ - направо съм стрелЪ :lupe:

BatVas
23-01-2013, 16:16
Стая предна решетка е отврат.

E, то решетки бол - лесно ще я сменя, но цената му е като на по новия модел W209 (мога да си позволя и по новия , но не ме кефи как изглежда)

santo_traficante
23-01-2013, 16:19
E, то решетки бол - лесно ще я сменя, но цената му е като на по новия модел W209 (мога да си позволя и по новия , но не ме кефи как изглежда)
Казах ти тоя е не стааа:) И като е толкова баровец и го обслужва що ГО му е на вноски.....ше дам 12к за тоя дръгел 2001год. и ше му сменям решетка..

BatVas
23-01-2013, 16:23
А аз имам един въпрос - как е като возия това ЦЛК? Има ли версия с активно окачване? С нормалното как вози по-скоро - като Мерцедес или като малка спортна кола?
Иначе аз бих взел Volvo S60R - турбо петак, активно окачване, автоматик, 4х4, страхотен интериор и екстериор .... какво му трябва на човек повече (опа, за ежедневно каране ли ставаше въпрос ... значи Д5 :) ) Доскоро се продаваше едно такова в симауто, не знам дали още е там, ако имах парите бих го взел.

Toва ли имаш предвид:
http://www.mobile.bg/11341473311570027

Аз съм казал , че следващата ми кола ще е автоматик, а това е с ръчки !

А другото което се сетих за дупнишката 320-ка е че реално е произведена края на 1999г, може би първата и регистрация е 2001 година, както е в обявата (има разлики в произведените 2000 г) ) Например тази сивата 320 -ка в София е по-нова и със сигурност е произведена след 06.2000 г. Просто чак след 6 месец 2000 г стъклата се смъкват малко и вдигат като отваряш - затваряш вратата (преди това НЕ - малко като ГТВ-тата)

Kuku
23-01-2013, 16:30
Това Волво, заедно с другото такова за 20 бона, се продават сигурно от година и нещо.
Заедно с тях там има и един Ягуар С-тайп Суперчарджър....
Тия и трите коли са направо абонатна за потребителски кредит "Ремонт" без поръчители :tooth:

tokata_pz_flex
23-01-2013, 16:32
Васко ... от колите които си посочил , аз бих взел AMG-то .
Просто това е върховия модел ... AMG си е AMG . И след време ще знаеш , че не караш просто ЦЛК320/200 и т.н. ами караш CLK AMG :super:

Kuku
23-01-2013, 16:42
Оооооооооле, Боооооооооже, Васе, това АМГ го продава на моя служителка мъжа й...... В Илиянци е колата. Чакай да звъня!!!

tokata_pz_flex
23-01-2013, 16:44
Айдеее .... :) Кире бутай цената на половина :)

Kuku
23-01-2013, 16:49
Нема шанс, батка - само джантите, окачването и пакета сигурно струват колкото една 156-ца :)

koolio
23-01-2013, 16:50
Аз определено съм за Волво-то.

santo_traficante
23-01-2013, 16:53
Оооооооооле, Боооооооооже, Васе, това АМГ го продава на моя служителка мъжа й...... В Илиянци е колата. Чакай да звъня!!!
От тоя едно Субару купихме преди 3 месеца..не е по свалянето на цените:ph34r:

Бях с приятел да го бориме за цена и като го скиваха че тоя умря до колата се запънаха...ако беше за мен щях да си тръгна.
Отделно ментят с годините на колите...джамбази...

BatVas
23-01-2013, 16:54
Оооооооооле, Боооооооооже, Васе, това АМГ го продава на моя служителка мъжа й...... В Илиянци е колата. Чакай да звъня!!!

Аз го гледах с Венци това 430 бе - нали ти казах. Знам , че цената е добра ако колата е ОК - просто ми трябва инфо дали знаят нещо повече, като инфо (или и те са я купили на сляпо)

Даже преди два часа ми писа сина на продавача, че ще ми даде номера на шасито.

156
23-01-2013, 17:16
Toва ли имаш предвид:
http://www.mobile.bg/11341473311570027

Аз съм казал , че следващата ми кола ще е автоматик, а това е с ръчки !
...

Това: http://www.mobile.bg/11300894850186562

BatGosho
23-01-2013, 17:27
Aз точно защото държа на качествен автоматик затова не е първи избор Е39 -ката. Там има и известния проблем с рейката.

Би ли се обосновал защо мислиш така,тъй като аз нямам такива впечатления.

pinko
23-01-2013, 17:46
Васко ... от колите които си посочил , аз бих взел AMG-то .
Просто това е върховия модел ... AMG си е AMG . И след време ще знаеш , че не караш просто ЦЛК320/200 и т.н. ами караш CLK AMG :super:


Никво AMG не е това, а е със селски тунинг тип "сутеньорски AMG пакет".

Върховия модел е CLK 55 AMG и е коренно различен автомобил, а не просто старата С-класа с две врати.

Kuku
23-01-2013, 17:48
Ванка, заводски е пакета.
По-скоро джантите са сутеньорски, ама се сменят лесно :)

BatVas
23-01-2013, 18:05
Би ли се обосновал защо мислиш така,тъй като аз нямам такива впечатления.

Ами може би защото повече ми харесва купета и си търся причина :) .Но пък на е46 нещо не почуствах УАУ ефекта, (е46 330ci - 2000 г. ) а по ми допада като усещане е39 по принцип си е страхтна кола и все пак трябва да си намеря причина да не е първия ми избор.:) А това за рейките не е измислица. Иначе имам колега с 530i е39 от последните с тв, навигация и т.н.т ...страхотна машина и мотор. (даже мисля редовия шестак на БМВ че е по добър от шестак на бенц, за осмаците е обратно - мое мнение) Моя колега прави рейка за 530i, още един приятел с 525тдс и той прави рейка,(иначе потдържан тдс си е пушка, ако съдя по неговия - каквото и да говорят) a и съм регистриран отдавна в БМВ - форума и знам , че все пак при е39 доста хора в БГ правят(рециклират или сменят) почти задължитлено рейка (е 39 не е с кормилан кутия като Е34)

И може би най -важната причина. Много разпространено и по тази причина много пипат по него - много грозно е като станеш сутрин да видиш , че ти липсват брони и т.н.т (това се случи в моя квартал с на колегата е39) Ако искам да не пипат ( и пак не е сигурно никакви ейнджъл фарове, никакви готини м-брони и т.н.т )

---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 17:58 ----------


Никво AMG не е това, а е със селски тунинг тип "сутеньорски AMG пакет".

Върховия модел е CLK 55 AMG и е коренно различен автомобил, а не просто старата С-класа с две врати.

По принцип АМГ оптичния пакет се слага заводски на CLK 430 от 2000 г. В САЩ е стандартен за 430 от 2000 г (може да погледнеш за щатски клипчета на 430 след 2000) а и съм чел доста Щатски форуми за 430. В Европа понеже е по скъпичък не е толкова разпространен на 430.

ЦКЛ АМГ 55 е също с М113 (демек като 430) но правен от АМГ и с друг обем. Спирачните апарати и дискове са различни, с различни амортисцори и пружини. (Като носачи, скоростна кутия, купе - няма разлика от 430)
Та определено не е сутеньорски АМГ пакет , а истински АМГ оптичен пакет. (джантите вярно не са за БГ, но този модел джанти е доста тачен в Швейцария и Германия и може да се види на много шоута по тунинг.Може да провериш OZ MITO 18" модулни как са като цена нови.

Проверено по VIN за конкретната кола АМГ пакета е фабричен, а в случая и всичко по шасито и окачването - само двигателя и спирачките е раликата от АМГ - ето това потвърждава 488 SPORTS CHASSIS TUNING- така, че няма нищо селско, освен че джантите ще изчезнат ако я оставя пред блока с тях, колата си е имала и оригиналните АМГ джанти с зимни гуми, но при пазарлъка са хартисали защото човека взел колата се е пазарил за по ниска цена, та всичко по колата (без летните джанти) си е фабрично от Mercedes, ето какво излиза:
200A LEATHER
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
309 CUPHOLDER
345 RAIN SENSOR
352 COMMAND
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
488 SPORTS CHASSIS TUNING581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
612 XENON HEADLIGHT
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
794 AMG-WHEELS 7,5 X 17 SQUEEZE-IN DEPTH 37 VA 225/45800 AEJ 06/1/M/X
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL

raiders
23-01-2013, 19:03
Щом искаш и си харесал кола, рано или късно ще си купиш! Кледам колегите също помагат. Иначе този мерцедес горе-долу отвън е добре като визия (особено АМГ), все пак е с 3 врати, но отвътре грам не ми харесва, нито таблото нито паказателите- скоростомер, оборотомер, подредбата на нещата...

За решението бензин/газ съм съгласен и е рентабилно, с добър монтаж и още по-добра настройка, както и малка подръжка след това става! Другите доводи който имаш и особено за ежедневна кола е оптимално решение. Успех.

BatVas
23-01-2013, 19:43
Един път се живее! Ще ходя да и направя диагностика и ако под лъжичката ми трепне , че това е колата ....... - ще проверя колко ще ми струват оригиналните пружини (даже гледам на добри цени КОНИ СТРЕЕТкомплект амортисьори с пружини, който не свалят така колата) Намирам едни оригинални 17-ки и съм аз
После салгам един марков ГИ и ....правя една екскурзия с колата до Германия, Швейцария, Италия и обратно (напролет да и се нарадвам)
Но първо диагностиката и да ми трепне отвътре (знаете как е усещането, ще видя как ще се почувствам на прегледа )

adv_petrov
23-01-2013, 21:21
Дано си ме разбрал правилно относно 320ката, говоря само като човек който ползва цлк на газ за ежедневка за работа, но истински авангард със всички възможни екстри (няма само мемо на седалките). Не гледай че пише че е авангард а дири екстрите в колата-тази сивата ги няма и е постна.
Ако питаш за съвет за другите 320ки, 12 900 са прекалено много пари. Аз като купувач (в момента търся МЛ) не бих си купил кола от някой, който я е купил нов внос, минал е в БГ 2000км и изведнъж разбираш ли, е решил че я продава... Въпреки че ако не ме лъже паметта, точно тази август я гледах паркирана на морето в Лозенец, много беше лачена и отвън и отвътре.
Другата за 7500 е по-поносима и напомпана с екстрите плюс шибидах, а тези недостатъци,цитирани от теб са евтино поправими.
Успех с 430ката, ако верно ще и вдигаш просвета и излезе читава на диага, аз лично бих рискувал; ако пък сега проблем, бих се насочил към тъмносинята 320ка за 7500.

BatVas
24-01-2013, 11:05
Дано си ме разбрал правилно относно 320ката, говоря само като човек който ползва цлк на газ за ежедневка за работа, но истински авангард със всички възможни екстри (няма само мемо на седалките). Не гледай че пише че е авангард а дири екстрите в колата-тази сивата ги няма и е постна.
Ако питаш за съвет за другите 320ки, 12 900 са прекалено много пари. Аз като купувач (в момента търся МЛ) не бих си купил кола от някой, който я е купил нов внос, минал е в БГ 2000км и изведнъж разбираш ли, е решил че я продава... Въпреки че ако не ме лъже паметта, точно тази август я гледах паркирана на морето в Лозенец, много беше лачена и отвън и отвътре.
Другата за 7500 е по-поносима и напомпана с екстрите плюс шибидах, а тези недостатъци,цитирани от теб са евтино поправими.
Успех с 430ката, ако верно ще и вдигаш просвета и излезе читава на диага, аз лично бих рискувал; ако пък сега проблем, бих се насочил към тъмносинята 320ка за 7500.

Благодаря за мнението! Ще диагностицираме с оригинална Мерцедес диагностика първо 430 -ката :) Това е първия ми избор!

santo_traficante
24-01-2013, 11:41
Разхода обаче ще му е зверски:) Мисли за по голяма бутилка за газта.С тая триодалната ще минаваш малко км.

Днес ми оставиха един Лексус RX300 да джиткам...в момента показва разход по борд 17,5/100км:kicking: Мергелан го слагам 20++

Kuku
24-01-2013, 11:56
Дори да е 25л. газ на 100км., то в парично изражение е равносилно на бензиновия разход на 2.0TS :?

RPWWD
24-01-2013, 12:12
Дори да е 25л. газ на 100км., то в парично изражение е равносилно на бензиновия разход на 2.0TS :?

По-скоро ще е 25/100 бензин, пък за газта е божа работа...
БатВас, при все че си се меракландисал много за този тип Мергели, помисли си още един път дали си заслужава да дадеш толкова пари за 12-13 годишен кърпел, бил той и АМГ... Има далеч по-практични, евтини и по-нови автомобили от въпросните ЦЛК за ежедневки.

BatVas
24-01-2013, 12:32
Че аз за последните 8 години кола да ми гори по малко от 13-15 бензин градско не съм карал.1.8 тс, 2.0 тс (за малко карах 2.4 дизел 10 -10.50 нафта зимата.
за шестаците не говоря - малкия 18, големия 20-22 градско и на бенз 98 октана.

А и аз не търся практична кола която да не ме кефи, а кола която да ме кефи и да става за каране.
Има "малка" ралика като дадеш газ на V8 и на малолитражка.

п.п. служебна кола 1,4 дава разход в Сф -10 литра. Ама тая кола се обезцени за 3 години с 15-20 хиляди. Затова искам 10-12 год мергел - да се обезценява колкото си иска :)
Цитирам данни за разход на ЦЛК 500 с монтирана в Бг газова и в София (двг М113 - същия като на 430 но с по голям обем и 306 к.с " При газта на 5литровата бях: 18-20 градско на газ, настроихме я да прехвърля на 35градуса на антифриза при редуктора.
Спрямо 12 извънградско, но при мен извънградското е основно магистрала: София - Ямбол със 130 на автопилот.
Успях да я сваля веднъж до 9.5 извънградско на газ, но при доста кротко каране."

Kuku
24-01-2013, 12:42
Как 25л./100км.? Че той S500 не харчи толкова :go:
То това да не е АлфаРомео :tooth:

gigi
24-01-2013, 12:45
Как 25л./100км.? Че той S500 не харчи толкова :go:
То това да не е АлфаРомео :tooth:

S500 w220 Градско харчи 16-18л

BatVas
24-01-2013, 12:49
S500 w220 Градско харчи 16-18л

Да W220 са със същия V осем мотор М113 , но обема не е 430, а е 500. Има и малко ралзика в килограмите - ЦЛК-то тежи 1,5 тона а S-ката е 2 тона

Kuku
24-01-2013, 12:54
S-класата я има и с 430, че има и 4-матик даже ;)
Ама в CLK този двигател няма как да харчи повече от 20л./100км. с нормално каране.
'745i' харчи 18-19л./100км.!

Stoyan Georgiev
24-01-2013, 13:06
нали всички знаем, че разхода абсолютно винаги, без изключение зависи изцяло от тертипа на каране (като изключим варианта да е счупена колата)

на един му гори 15 на друг 30, и двамата не лъжат, просто този дето е с 30 разход и накладките ги хвърля за 10 хил,км - сещайте се как :)

BatVas
24-01-2013, 13:07
нали всички знаем, че разхода абсолютно винаги, без изключение зависи изцяло от тертипа на каране (като изключим варианта да е счупена колата)

на един му гори 15 на друг 30, и двамата не лъжат, просто този дето е с 30 разход и накладките ги хвърля за 10 хил,км - сещайте се как :)

Лошото е че аз съм малко от вторите :) Ама накладките ми държат повече :)

Kuku
24-01-2013, 14:18
Е, ние говорим за златната среда, пък то, че може и 40л. да харчи - може, ама изисква определени умения.... или липса на такива :tooth: :tooth: :tooth:

Доко
24-01-2013, 15:45
Кадилак Ескалейд 6.2, около 450к.с. и около 600 нютона след смяна на софтуер, 2690 кг, 8 цилиндъра, харчи средно разход 22/100 бензин по-борд компютър, реално 25/100 газ в града, извън града 14-18/100 газ, разхода на бензин никой не го интересува :-).
Бат Вас взимай смело AMG осмака, не е страшен разхода, но фъна е голям с тези нютони. ;-)

RPWWD
24-01-2013, 15:56
Кадилак Ескалейд 6.2, 8 цилиндъра харчи средно 22/100 бензин по борд компютър, реално 25/100 газ в града, извън града 14-18/100 газ, разхода на бензин никой не го интересува :-). Бат Вас вимай смело AMG осмака, не е страшен разхода, но фъна е голям с тези нютони. ;-)

В Бургас и със система за изключване на 4 от цилиндрите при ниски обороти, предполагам ;-)

Забавата е ясна, въпросът е в целесъобразността, но пък щом го кефят големите мотори и "американ лайфстайла" и сам Исус да му се яви, няма да го разубеди така, че ...:go:

Stoyan Georgiev
24-01-2013, 15:59
демек, който иска голям двигател с много коне и нютони е американ-wannabe ? :D

santo_traficante
24-01-2013, 16:02
Сега мина един френд с Крайслер 300 Хеми мАтор 5,6л газифициран в София му дава 23-25л./100км газчица.На дълго падал много.

Доко
24-01-2013, 16:03
Лелее сега загледах спецификациите, ми то Кадилака гори колкото 3000 кубикова Алфа....:shocking:
http://www.guideautoweb.com/en/specifications/cadillac/escalade/ext/2009/
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/30142.html


В Бургас и със система за изключване на 4 от цилиндрите при ниски обороти, предполагам ;-)
Забавата е ясна, въпросът е в целесъобразността, но пък щом го кефят големите мотори и "американ лайфстайла" и сам Исус да му се яви, няма да го разубеди така, че ...:go:

Да ти кажа честно, кикдауна му е добре познат на тоя Кадилак, иначе виж по-горе разхода колко го дават, а посочения от мен е максималния, реален разход. ;-)


Сега мина един френд с Крайслер 300 Хеми мАтор 5,6л газифициран в София му дава 23-25л./100км газчица.На дълго падал много.

Големия мотор дали ще влачи 1500 или 3000 кг му е все тая, разхода е един и същ, само при Алфите има изключение, при двойно по-малък двигател се постига двойно по-голям разход...:crazy:

BatVas
24-01-2013, 16:50
То си има сайт със статистика на реалния разход на подобни машини (слагам 10-20% отгоре заради горивата в БГ и се получава представа. Има и коли на Газ и за тях има статистика
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/28-Mercedes-Benz/269-CLK-Klasse.html?power_s=278&minkm=1000&activity=730&powerunit=2

Eй го и едно ЦЛК 430 на газ и то от по лакомите с голяма статистика:
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/230940.html

Даже има и какви други разходи е правил (данъци, застраховки, обслужване, гуми, ремонти, ГИ - колата е на почти 200 хил км. Вижда се даже кога го е газифицирал, ако се върнеш назад.

koolio
24-01-2013, 21:06
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11358857380933139&f1=details&slink=1vh6ol
Това не е ли по-добро от мергелите

Или пък това:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11346665728187956&f1=details&slink=1vh6ol

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11358086973998115&f1=details&slink=1vh6ol

Доко
24-01-2013, 21:59
Коле, тва са най-обикновени лимозини бе бате, и то стари. :biggrin1:

koolio
24-01-2013, 22:13
Къде пише, че трябва задължително да е купе?

Не че няма и привлекателни купета:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11355499724026340&f1=details&slink=1vigcy

BLUE1
24-01-2013, 22:26
Къде пише, че трябва задължително да е купе?

Не че няма и привлекателни купета:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11355499724026340&f1=details&slink=1vigcy

Селска забава с три букви? :Tease:БМВ

Доко
24-01-2013, 22:41
А бе то най-добре като се махне на CLK К-то, примерно, ама има малка разлика от некви левове, http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11357413914324989&f1=details&slink=1vizos :-)

BatVas
24-01-2013, 23:01
Коле:
1.Седмицата ми е голяма и ако исках щах да взема на Вуйчо 745i доста по нова от тази на снимката.
2. Ягуара и Сааба не са коли дето мога да им взема части по окачването от всяко магазинче на смешни цени.
3. В БМВ то двигателя е много добър, но както обяснявах не ми е удобно и няма УАУ ефекта като се кача в него (пробвах) Да добре изглежда, но ...абе не го усещам като моята кола, много повече УАУ - ефект има като дам газ в ГТВ-то ми (мое мнение)


CL го гледах и като цена на покупка е ефтин , ама си е S-ка купе и няма да ми ходи a и цените за обслужване на окачване са други :) Иначе и от старите ме кефеше W140 и пробвах CL 500 - абе тежка кола (S класа с две врати)

koolio
25-01-2013, 01:33
Е щом ти е на сърце, успех с мерника тогава. :)
П.С. На вуйчо ти БМВ-то го видях пак в Мелник - то е след ерата на истинските БМВ-та, аз ти говоря за "бумер".

RPWWD
25-01-2013, 07:49
Лелее сега загледах спецификациите, ми то Кадилака гори колкото 3000 кубикова Алфа....:shocking:
http://www.guideautoweb.com/en/specifications/cadillac/escalade/ext/2009/
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/30142.html



Да ти кажа честно, кикдауна му е добре познат на тоя Кадилак, иначе виж по-горе разхода колко го дават, а посочения от мен е максималния, реален разход. ;-)



Големия мотор дали ще влачи 1500 или 3000 кг му е все тая, разхода е един и същ, само при Алфите има изключение, при двойно по-малък двигател се постига двойно по-голям разход...:crazy:

БатВас си има достатъчно алфи, и без тва не може да ги продаде, че да го карам да си взима още една... Интересно ще е сравнението от първа ръка между 3 литровата му алфа и 3/4 литровият мергел като разход на гориво в София, че нещо не им вярвам на тия каталожни данни от производителите. Един роднина по едно време караше GL 5,5 бензин и беше твърдо на 35/100 в София, не вярвам каталожният му разход да е такъв ;-)

BatVas
25-01-2013, 09:48
Аз затова гледам реални данни за разход на подобни - има доста статистика на този сайт:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/28-Mercedes-Benz/269-CLK-Klasse.html?power_s=278&minkm=1000&activity=730&powerunit=2

A ето и статистика за ГТВ 3.0
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/2-GTV.html?power_s=218&minkm=1000&activity=730&powerunit=2

ТАзи статистика е доста достоверна защото моята Алфа с БГ бензин дава този разход, като на тази:
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/404728.html

koolio
25-01-2013, 10:47
А мерцедеса го вземаш за заместник на 164-ката, така лида го разбирам?

156
25-01-2013, 11:39
Интересното е, че 66-ците, които трябва да са по-тежки доста, дават даже по-добри разходи:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/8-166.html?power_s=218&minkm=1000&activity=730&powerunit=2
Явно ГТВ-то предразполага към по-висок разход.

BatVas
25-01-2013, 11:44
А мерцедеса го вземаш за заместник на 164-ката, така лида го разбирам?

Ще замести за сега 155-цата , защото тя вече ще е на първия ми брадчед, а и по талон и регистрция вече си е негова (тя ми гореше 16-18 бенз в София и 10.5 извънградско) Не съм я карал вече от 10 месеца.
(дадох я на брадчеда защото освен покупката налях още 5800 лева и това с отстъпките и ми е излязла към 8 бона - няма смисъл да я давам за 2 хилки 155-цата- по добре брадчеда да има кола и да не бута нищо следващите години а и аз като поискам да си я карам, но вече няма да и плащам потдръжка, данъци, застраховки) - даже имам още неща потготвени за нея , нови валове, дръжки, разни аксесоари като кожички за скорости , ръчни и други купени от Ебай но трябва да му ги дам , че са ми в гаража.

За сега ще държа 164-ката (нито ми струва нещо като потдръжка , нито имам да и правя нещо, а и защо да продавам перфектната си баба 164 на цената на един комплект джанти с гуми за ГТВ-то - Няма смисъл) Единствено ако Боби от вентура реши да я вземе след няколко месеца мога да му я дам - иначе ще я карам 164 -ката докато се бракува.

Ако взема осмака ще имам:
4, 6 и 8 цилиндърови коли :))))

koolio
25-01-2013, 13:05
Мдааа, мъдро решение.

Flame
26-01-2013, 00:31
Имам един Е 50 АМГ,98 година,това е як осмак за каране,но пак не е за всекидневна:hehehm:

BatVas
26-01-2013, 16:59
Bлагодаря на всички за мненията!
Вече съм собственик на CLK 430 V8 - 2000 г, фейслифт(е остава да я регистрираме вторник или сряда)

Ето подробности за екстрите по VIN номера:
200A LEATHER
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
309 CUPHOLDER
345 RAIN SENSOR
352 COMMAND
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
488 SPORTS CHASSIS TUNING
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
612 XENON HEADLIGHT
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
794 AMG-WHEELS 7,5 X 17 SQUEEZE-IN DEPTH 37 VA 225/45
800 AEJ 06/1/M/X
810 SOUND SYSTEM 7 SP. HАRMAN КARDON
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL

Избрах по големия двигател.
Спомням си , че преди време като реших да вземам Алфа първо питах Григор за 1,4 интересувах се от дизел , после реших уж да е 1.6 и накрая взех 1,8 ...след време като видях ,че дизелите 2,4 по яко залепят за седалката взех 2,4 JTD...после видях , че и дизела не е това което ме кефи и взех 2,0 ТС - 8 клапанов, реших че също е слаб, карах на Рашо 164 3.0 - 12 клапанова , карах и на Венци V6 турбо 164-ката и почнах да гледам за 164 QV 12 клапана 200 к.с (да е по яка от на Рашо 179 к.с) , после реших че по добре е 3,0 V6 24 клапана и в един момент взех 3,0 24v. Та този път реших да пропусна покупката и смяната няколко коли и да не почвам с малък двигател (макар първоначално да мислех за 200 компресор или 230 компресор , взех да гледам и 320 ....и стигнах до V8 :) )

fnt
26-01-2013, 17:03
Честито, сега ако пуснеш и снимки....:flirt:

koolio
26-01-2013, 17:20
Със здраве да си го караш и с много кеф!

fred
26-01-2013, 17:22
Мда, хубава колица и от мен честито

BatVas
26-01-2013, 17:42
Ами не съм я снимал - ето снимки от преди седмица - от обявата

fnt
26-01-2013, 17:49
Ами не съм я снимал - ето снимки от преди седмица - от обявата

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11358436811756879&avto=Mercedes_Clk

Васе, страхотен е. Като го регистрираш, ще ме повозиш :flirt:

rusiq86
26-01-2013, 17:53
Честито...мн радва колата...дано те прави винаги усмихнат...и да те слуша.
Направил си правилният избор!

Stoyan Georgiev
26-01-2013, 18:18
яко! жалко за снега, ама след няколко дена като се разтопи ще я търкаляш яко !!!! :))))

koolio
26-01-2013, 18:55
Е хубавото си е хубаво! Ама не е ли малко ниска за зимата?

tokata_pz_flex
26-01-2013, 19:11
Супер е машината ! Със здраве да я караш и само да те радва ! Честито !

gigi
26-01-2013, 19:22
А честито Василий, пък ще и запалиме гумите.

Flame
26-01-2013, 19:30
Хубава е-честито и много километри кеф,и да кажеш колко върви.Да видим колко е муден с тоя автомат.

santo_traficante
26-01-2013, 20:15
В даден момент всички поглеждат към "звездата":biggrin:
Ае честито!

Kuku
27-01-2013, 01:04
Хайде и тук честито, Васе :)
Само газ да даваш :D

thecleaner
27-01-2013, 02:03
Честито и от мен Васе. Само да те радва МЕеееро.

Mury
27-01-2013, 09:48
Евала Васка,да си го караш с кеф,и да дадеш едно кръгче :flirt::flirt::flirt:

Linkestis
27-01-2013, 11:02
:whistle:Тва по убаво ли е от Алфата?

Bobi_33
27-01-2013, 14:58
:whistle:Тва по убаво ли е от Алфата?

То дали е по-убаво не е еднозначен отговор, но няма Алфа с 2 врати, задно предаване, автоватик, нормален багажник в който влизат спокойно 2 сака и осмак под капака и да е относително достъпна със възможност да не чупи картер през легналите полицаи. Асвен това тоя Мерцедес е доста по-маневрен и лесен за паркиране от почти всички Алфи. А като му дадеш газ, задните гуми вадят пушек, който се харесва на мирис на някои хора, най-вече на новия собственик.

Та дори да не е по-убав, то просто е доста по-различен, че и много по-практичен от 2 - вратите Алфи.

koolio
27-01-2013, 16:06
То дали е по-убаво не е еднозначен отговор, но няма Алфа с 2 врати, задно предаване, автоватик, нормален багажник в който влизат спокойно 2 сака и осмак под капака и да е относително достъпна със възможност да не чупи картер през легналите полицаи. Асвен това тоя Мерцедес е доста по-маневрен и лесен за паркиране от почти всички Алфи. А като му дадеш газ, задните гуми вадят пушек, който се харесва на мирис на някои хора, най-вече на новия собственик.

Та дори да не е по-убав, то просто е доста по-различен, че и много по-практичен от 2 - вратите Алфи.

Що се абиш, важното беше някой да каже колко са зле алфите.

Linkestis
27-01-2013, 16:33
Bobi_33,това беше майтап :)

wrc
27-01-2013, 16:46
В даден момент всички поглеждат към "звездата":biggrin:


Дааа бе

Аде честито и от мен,е сега да чуеш кво е глас:D

Bobi_33
27-01-2013, 17:41
Bobi_33,това беше майтап :)

Хванах майтапа, ма други няма да го хванат и ще си зададат същия въпрос, та да не си връзват и дразнят, да им покажа другата страна на монетата, все пак :-D

koolio
27-01-2013, 18:18
Bobi_33,това беше майтап :)

Абе, майтап, майтап, ама на :butt: си е живо :hump:!
:lol_sign:

Под :butt: да се разбира липсата на подобни двигатели в нашата любима марка. :no:

Linkestis
27-01-2013, 18:23
То само двигателите да бяха...да го преглътнеш ама много неща стават :)

RPWWD
27-01-2013, 18:27
Васко, честито, ма като гледам ежедневната кола пак ще си остане баба 164-ка ;-) Пожелавам ти приятно и безаварийно гъзареене с осмака :evil:

koolio
27-01-2013, 19:46
И като така да попитам - ще го окепазяваш ли с газ?

viki
28-01-2013, 11:02
Васе,честито !:Yeeeehaaa:

morfius
28-01-2013, 11:07
Ха честит мерник :)

156
28-01-2013, 12:17
Честито и от мен :) Ще се радвам да напишеш по-нататък едно сравнение ЦЛК V8 vs GTV V6 :)

Mind_Control
28-01-2013, 14:41
Честито :) Колата е супер и съм сигурен, че много ще те радва.

MeToDueB
28-01-2013, 20:05
Поздравявам те за избора и ти пожелавам да си я караш със здраве и бих споделил и аз някой неща, а също така очаквам и отзиви относно този автомобил и се надявам да са добри :)

По принцип съм фен на тази кола, дори точно тази обяви ми беше влязла в главата преди да бъде капарирана, и въпреки, че мислех за цлк 230, сметнах разходи, данъци, граждански и всичко на 430 и мислех да тегля кредит точно заради тази кола която си взел, но нещо ме спря да тегля кредит .. иначе рано или късно ще се сдобия с w208, ако съм жив и здрав, друго не може да ме спре.

Имам няколко въпроса. Аз следя прекалено много обявите в Германия, като видях тази в България и буквално занемях и постоях няколко минути така .. понеже сега иамм пари за гума и половина (22 годишен, комарджия и прочие и от този месец събирам пари), но наистина се бях навил поне да я погледна и после да търся пари .. в обявите от Германия кола с тази визия на 95000 км (колкото пише в обявата), и с този двигател няма, ако има цената е в евро, тези момчета трябва да са направили голям пазарлък за да я продават на тези пари тук в България и да си покрият пътя и да изкарат нещо, за това ми беше малко чудно как е възможно :) И много ме грабна въпросната кола от тази обява.

Ако ти писне след година, година и половина съм насреща (говоря сериозно), вероятно ще си я поддържаш така както подобава Мерцедес и бих я купил, че дори не бих се и пазарил, ако е всичко така както изглежда от обявата (ще събирам пари сега, мотивиран съм) ..

поздравявам те още веднъж за избора :) много и бях хвърлил око, надявам се да споделиш какви са впечатленията ти и все пак ми е странно как я продават за тези пари при положение, че е с фул екстри, този двигател и 95к км и от Германия, тъй като там следя вече 2 месеца обяви само за този модел и цените на подобни модели варират от порядъка на 4к евро и нагоре и стигат до 7-8к, коли които тук в България не съществуват, първо като пробег (то може и да пише така), второ като визия отвътре и отвън, трето и като цена, няма чак толкова скъпи, днес и по 7-8 к евро гледах, смятах .. ама ще ми е трудно за година и половина да събера чак толкова, трябва да не излизам с приятели въобще

Поздрави още веднъж и след година, година и половина съм насреща ако ти се продава, купувам :) аз ако си купя такава кола която да ме удовлетворява по всякакъв начин (в случая само w208 с фул екстри и до 150 к пробег), бих я карал 5-6-7 години, мен такава кола не може да ми писне. По принцип съм крайно недоверчив относно автокъщи и разно продавачи .. и за това съм намерил човек за 1000-1200 лв да ми докара кола по обява от мобайл, а и хора с които да отида .. но като гледам и тук има коли и дори по на сметка са на пръв поглед (въпреки, че тук е повече на късмет да се уцели хубава кола) .. особено от Италия директно затварям обявите, ако ще и два пъти по-евтина да е. Друга кола няма да взема освен тази

Jivko7777
28-01-2013, 21:58
А честито Василий, пък ще и запалиме гумите.

http://www.youtube.com/watch?v=WSZLAt9EscE :crazy:

Kuku
29-01-2013, 17:35
Айде де, няма ли снимки с табела? :hitbycupid:

BatVas
29-01-2013, 17:42
Днес я регистрирах и в момента е на крика за слагане на оригинална височина пружини, нови дискове и накладки (затова няма снимки) Да не ви казвам колко са 330 мм дискове и накладки АТЕ за тях :) Задните забравих 300 или 288 мм са дисковете. Беше малко проблем с дисковете 330 мм - защото стандартно излизат 300 мм предни или 316 мм - може би защото е модиф. шаси и АМГ пакет от завода.
А относно цените - например 156-цата ми получих снимки предварително, както е обявена в Италия на плацана автокъщата (това беше отдавна) та цената на обявата беше 6700 евро (като личеше че е задраскана първата цена от 7300 евро- един вид уж намалена ). Абсолютно същата кола поръчах на човека който ми прати снимките и нея ми докараха - дойде в БГ и я закупих с транспорта и печалбата за търговеца за 11 300 лева (значи 5650 евро с докарване,търговска надценка и всичко - даже ми я регистрираха)
Та предполагам за 156-цата щеше да има ралика дали ще отида да се мъча да свалям цена аз или търговец който купува от автокъщата редовно от няколко години и само последните три месеца е взел от там на големи пакети 80 автомобила. (това беше края на 2006 година)
Освен това кола с леко чукната с броня и други дребни детайли за правене се продава на съвсем друга цена (както знаете труда за тези ремонти там е доста дебел) Аз дори считам за предимство че е била чукната - защото по добре това да е причина за никс цена и за продажба от колкото да се продава защото нещо не е наред и предстои друг серьозен ремонт. (говоря за ЦЛК-то конкретно).

pinko
29-01-2013, 17:53
Днес я регистрирах и в момента е на крика за слагане на оригинална висоина пружини, нови дискове и накладки (затова няма снимки) Да не ви казвам колко са 330 ммдискове и накладки АТЕ за тях :)

Е колко са? Моите 336x30mm оригинални АТЕ дискове и Original ATE CERAMIC накладки са 440 лева, само дисковете - 300 лева.

BatVas
29-01-2013, 21:41
Пинко при теб спират джипка (колко тежи) При мен теглото на колата е 1550 кг.
Дисковете са 330х30 (АТЕ нямаха наличен този размер ) Взех наличните на пазара дискове за 358 лева -Зимерман А накладките - имаше предни от 100 лева до 247 лева (това последното за АТЕ) - взех АТЕ.

ne0
30-01-2013, 17:14
Ей го. Случайно Бат Вас, Гиги, Дектър и Доко се засякоха.....

107843

107844

107845

107846

107847

digitalundgrd
30-01-2013, 23:34
Честито на Бат Вас ;) Много яка джанта има Меро :)

Mury
31-01-2013, 07:10
Честито на Бат Вас ;) Много яка джанта има Меро :)

Продава се..............:choice::choice::choice:

ne0
31-01-2013, 10:21
Продава се..............:choice::choice::choice:
Джантите - не Меро!

DiStefano
31-01-2013, 16:44
Добре бе .. никой ли не се сети да го снима под капака .. да ви таковам у фотографите.

Честито Васе, много да те радва и само безаварийно !

Peak1
31-01-2013, 17:29
Добре бе .. никой ли не се сети да го снима под капака .. да ви таковам у фотографите.

Честито Васе, много да те радва и само безаварийно !

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=107652&d=1359215395

Доко
31-01-2013, 18:58
Под капака к'во да му снимаме, яко прекъсвачи и т'ва е... http://www.youtube.com/watch?v=_wUOF6c3xH8&feature=youtu.be :naughty:

digitalundgrd
31-01-2013, 19:22
Ан тъй дай му жега, да го чуем тоз матор в критиките какво обажда хахаха

BatVas
01-02-2013, 21:06
Абе трябва ми резершен ключ за Мерцедес. този сайт дава отстъпки и го препоръчват в МБ форума , да не е алфист човека
http://mirva2.com/%d0%be%d1%82%d1%81%d1%82%d1%8a%d0%bf%d0%ba%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be-%d0%ba%d0%bb%d1%83%d0%b1%d0%be%d0%b2%d0%b5/

Mury
01-02-2013, 21:21
Абе трябва ми резершен ключ за Мерцедес. този сайт дава отстъпки и го препоръчват в МБ форума , да не е алфист човека
http://mirva2.com/%d0%be%d1%82%d1%81%d1%82%d1%8a%d0%bf%d0%ba%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be-%d0%ba%d0%bb%d1%83%d0%b1%d0%be%d0%b2%d0%b5/

Mи тва е Миро бре :devil::devil::devil: :devil:Утре ще говорим..............:devil::devil::devil:

Jivko7777
06-02-2013, 19:07
бат вас спешъл за тебе

http://www.youtube.com/watch?v=NdrTBlV-bTI

adv_petrov
06-02-2013, 20:28
Абе трябва ми резершен ключ за Мерцедес. този сайт дава отстъпки и го препоръчват в МБ форума , да не е алфист човека
http://mirva2.com/%d0%be%d1%82%d1%81%d1%82%d1%8a%d0%bf%d0%ba%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be-%d0%ba%d0%bb%d1%83%d0%b1%d0%be%d0%b2%d0%b5/

Направиха ли ти вече ключ и на каква цена, доволен ли си, че и аз онзи ден напазарих още един немски Бенц А 210 AMG, но и той дойде само с 1 ключ и в момента издирвам де да ида да ми направят още един?

BatVas
07-02-2013, 08:53
Линка по горе дето съм дал това са хората. Ключ в зависимост дали ще препрограмират стар реставриран или нов. Аз още не съм ходил,че сега се занимавам с други работи.

---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:49 ----------


бат вас спешъл за тебе

http://www.youtube.com/watch?v=NdrTBlV-bTI

След 1,30 онч дето дрифти ме кефи , мерси за линка !

santo_traficante
07-02-2013, 10:32
500 кинта е нов ключ в БС. :evilsmiley:

adv_petrov
07-02-2013, 15:27
500 кинта е нов ключ в БС. :evilsmiley:

Oпазил ме Бог от БС, засега от тях само щека за маслото :smackbum: