View Full Version : Кои са най-надеждните коли
rossenvn
22-01-2013, 18:06
Чета класация и се смея, но пък щом пишат хората явно е така :evilsmiley:. Фиатите са в челото, а немци и некои от джапанките на дъното. Но пък явно си плащат добре за реклама.
Марките с най-надеждни двигатели според "Уорънти дайрект":
1. Хонда (повреди 1:344)
2. Тойота (1:171)
3. Мерцедес (1:119)
4. Волво (1:111)
5. Ягуар (1:103)
6. Лексус (1:101)
7. Фиат (1:85)
8. Форд (1:80)
9. Нисан (1:76)
10. Ленд Роувър (1:72)
Марките с най-ненадеждни двигател според "Уорънти дайрект":
1. Ем Джи Роувър (1:13)
2. Ауди (1:27)
3. Мини (1:40)
4. СААБ (1:40)
5. Воксхол/Опел (1:41)
6. Пежо (1:44)
7. БМВ (1:45)
8. Рено (1:46)
9. Фолксваген (1:52)
10. Мицубиши (1:59)
Кои са най-надеждните коли (http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5461751)
Това изследване е пълна боза.
Волво в в класациите за най-надеждни двигатели, но използува мотори от Рено и Фолксваген, които пък са в класацията за най-ненадеждни!
Дайте ми достатъчно пари и ще ви направя каквато искате класация/
TS е най-надеждния мотор, докато е на 20 000км... :shoot:
TS е най-надеждния мотор, докато е на 20 000км... :shoot:
Туинспарка е животно е, всичко яде - масло, бензин и мръвки, от лакомия даже няма горивен филтър, направо гълта, туй ни са двигатели е майна туй са жИлиза :evil::evil:
Това изследване е пълна боза.
Волво в в класациите за най-надеждни двигатели, но използува мотори от Рено и Фолксваген, които пък са в класацията за най-ненадеждни!
Дайте ми достатъчно пари и ще ви направя каквато искате класация/
Във Волво не се ползват мотори на Рено от повече от 15 години, а на ВАГ групата ползваха единствено 2.5 R5 TDI - редовия мотор на Ауди, но след 2001 - 2002-ра вече си имат техен дизел с Комън Рейл, отново петак, но целият алуминиев, базиран на бензиновият петак. Техният си дизел е с обем 2.4 литра и е с обозначение D5 . Та информацията ти е поостаряла. Даже най-сериозният Форд Фокус от 2-ро поколение е с мотор на Волво - петак с 2.5 литра обем и 300 коня, а има лимитирана серия с 340 коня.
digitalundgrd
22-01-2013, 19:35
Туинспарка е животно е, всичко яде - масло, бензин и мръвки, от лакомия даже няма горивен филтър, направо гълта, туй ни са двигатели е майна туй са жИлиза :evil::evil:
Направо ще ти изгОри дреите тоя туин спарк :) И джапанка да му хвърлиш и нея ше я изгОри :big_money: :surrender:
siniqtzmey
22-01-2013, 19:41
Не знам как са ни изпуснали :throw:. Иначе класацията е за надежността на двигателите ;-).
Това изследване е пълна боза.
Волво в в класациите за най-надеждни двигатели, но използува мотори от Рено и Фолксваген, които пък са в класацията за най-ненадеждни!
Дайте ми достатъчно пари и ще ви направя каквато искате класация/
Дизелите D5 D3 със сигурност са си техни за бензините нямам инфо,но знам че подлежат на сериозен тунинг .
Та обикновено в платените статии се заплащат първите места , останалите обикновено имат някакъв смисъл :)
Ама пък СААБ и Опел не са надеждни, докато ФИАТ са надеждни.... нищо, че дизелите са едни и същи :hmm:
Ама пък СААБ и Опел не са надеждни, докато ФИАТ са надеждни.... нищо, че дизелите са едни и същи :hmm:
То е общо като двигатели бре Кире,на Опел новите бензини не са особено надеждни,плюс това Опел слагат и Японски дизел 1.7 Исузу.А може и в тези класации да не се включват дизелите като двигатели на Опел,Сааб и Сузуки а като такива на Фиат/все пак на мотора на Опела си пише FPT-Fiat Power Train/ :beer::beer::beer: Аз не знам какво толкова се учудвате,Фиат като концерн хич не прави лоши двигатели,хем е малко раснообразието от ДВг,хем са здрави,какво повече да иска човек :kissy::kissy::kissy:
Susscrofa
22-01-2013, 23:30
TS е най-надеждния мотор, докато е на 20 000км... :shoot:
Моят гони 200 000 и дори и масло не харчи, даже свещите не съм му сменял. Върви като бясна кучка, и мърка като коте.
Проблемът на алфите е само в окачването. Поне според мен.
Но аз не карам алфата като че съм седнал в М5 или АМГ.
---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:27 ----------
И субаруТУ го нЕма.
Във Волво не се ползват мотори на Рено от повече от 15 години, а на ВАГ групата ползваха единствено 2.5 R5 TDI - редовия мотор на Ауди, но след 2001 - 2002-ра вече си имат техен дизел с Комън Рейл, отново петак, но целият алуминиев, базиран на бензиновият петак. Техният си дизел е с обем 2.4 литра и е с обозначение D5 . Та информацията ти е поостаряла. Даже най-сериозният Форд Фокус от 2-ро поколение е с мотор на Волво - петак с 2.5 литра обем и 300 коня, а има лимитирана серия с 340 коня.
За петаците разбрахме.
Другите какви са?
За петаците разбрахме.
Другите какви са?
Кои други,малките дизели на Волво са Пежо-1.6 ХДИ :saint::saint::saint:
За петаците разбрахме.
Другите какви са?
Всички редови петаци и шестаци са си моторетки на Волво (Volvo Modular engine)
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine
Произвеждат се от Volvo Powertrain AB в Шкьовде, Швеция
Малките дизели 1,6 и 2.0 са на PSA.
Малките бинзинки на дериватите на Фикус са фордови.
Новият 3,2 редови бензин (с вариант Т6 3.0 турбо) е разработен от Волво за Форд и се прави в завод на Форд във Великобритания, но засега освен на Волво се монтира единствено на Фрийлендър 2.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_SI6_engine
V8 бинзиновия матор на XC90 и S80 е на Ямаха и си се прави в Япония.
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_V8_engine#Volvo_V8
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volvo_engines
---------- Post added at 10:24 ---------- Previous post was at 10:07 ----------
То е общо като двигатели бре Кире,на Опел новите бензини не са особено надеждни,плюс това Опел слагат и Японски дизел 1.7 Исузу.А може и в тези класации да не се включват дизелите като двигатели на Опел,Сааб и Сузуки а като такива на Фиат/все пак на мотора на Опела си пише FPT-Fiat Power Train/ :beer::beer::beer: Аз не знам какво толкова се учудвате,Фиат като концерн хич не прави лоши двигатели,хем е малко раснообразието от ДВг,хем са здрави,какво повече да иска човек :kissy::kissy::kissy:
Орлите вече няма да монтират онова 1,7-литрово железо на Исузу, взимат 1,6 JTD - дано им се пооправи стъкмистиката.
http://autobild.bg/opel-%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-1,6-%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D0%B8/a3068
В официалното съобщение много йезуитски е казано, че "Новият 1,6-литров дизелов агрегат и неговият иновативен контролен блок са изцяло разработени в компанията от глобален екип инженери в Торино, Рюселсхайм и САЩ."
Всички редови петаци и шестаци са си моторетки на Волво (Volvo Modular engine)
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine
Произвеждат се от Volvo Powertrain AB в Шкьовде, Швеция
Малките дизели 1,6 и 2.0 са на PSA.
Малките бинзинки на дериватите на Фикус са фордови.
Новият 3,2 редови бензин (с вариант Т6 3.0 турбо) е разработен от Волво за Форд и се прави в завод на Форд във Великобритания, но засега освен на Волво се монтира единствено на Фрийлендър 2.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_SI6_engine
V8 бинзиновия матор на XC90 и S80 е на Ямаха и си се прави в Япония.
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_V8_engine#Volvo_V8
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volvo_engines
---------- Post added at 10:24 ---------- Previous post was at 10:07 ----------
Орлите вече няма да монтират онова 1,7-литрово железо на Исузу, взимат 1,6 JTD - дано им се пооправи стъкмистиката.
http://autobild.bg/opel-%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-1,6-%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D0%B8/a3068
В официалното съобщение много йезуитски е казано, че "Новият 1,6-литров дизелов агрегат и неговият иновативен контролен блок са изцяло разработени в компанията от глобален екип инженери в Торино, Рюселсхайм и САЩ."
Баси верно,тия що си траят че е Фиат мотора......................:repuke::repuke::repuk e:
etrovskii
02-02-2013, 08:31
Здравейте.Имах един фият браво 1.2 83 к.с много доволен бях.Минах с него почти 100 000 хиляди без ядове,беше на уж 103 хиляди,и като почна гарнитура на глава,имобилайзери шмайзери ужас.Като почна едно след друго .Иначе е корава машина,и фията да знаете е създаден за гас никви ядове мноо яко вървеше
dimitar_vd62
04-02-2013, 20:33
http://www.youtube.com/watch?v=PlTXvKIE3lc
santo_traficante
04-02-2013, 21:32
Някво бмв с измислени гуми? И мангали дето ги мързи да му махнат снега от покрива?
dimitar_vd62
05-02-2013, 19:21
Снега е та покрива за да тежи за по добро сцепление:hehehm: това съм го гледал на живо с Тойота ландкруизър.Сигурно го е страх да не я одраска.:priest:
Някво бмв с измислени гуми? И мангали дето ги мързи да му махнат снега от покрива?
Тя и нивата е със сняг
Тя и нивата е със сняг
А тук Нивата май дори е с вериги, ама...
http://www.youtube.com/watch?v=jmIhlpF0FSU
А тук Нивата май дори е с вериги, ама...
http://www.youtube.com/watch?v=jmIhlpF0FSU
Е то това какъв критерий е? Нивата тежи 2 пъти по-малко от Волвото, има сигурно 3 пъто по-малък въртящ момент и ако Волвото е и автомат, то това нищо не означава.
Важното е всяка машина как носи СЕБЕ СИ в зимните условия, а не кого дърпа.
Факт е, че там където ще стигне една Нива, никога няма да се качи БМВ Х5. Може Нивата да не става асвалтов път грам, но извън пътя се представя достойно и прад коли, в в десетки пъти по-скъпи от нея.
santo_traficante
06-02-2013, 09:20
Тя и нивата е със снягНивата дали е с летни гуми?
Лада Нива ето настоящий внедорожник. Не шутите!
etrovskii
07-02-2013, 03:36
Колега какво е това внедорожник че не сванах
spe4elist
07-02-2013, 05:52
Моят гони 200 000 и дори и масло не харчи, даже свещите не съм му сменял. Върви като бясна кучка, и мърка като коте.
Проблемът на алфите е само в окачването. Поне според мен...
Адски съм учуден, но сме на едно мнение! С една-единствена разлика - сменял съм свещи ... От кумова срама ... :innocent:
SandoOne
07-02-2013, 10:17
Проблема на алфите е от ЗКУ хора нищо друго и от пътните условия тука сме родината на швейчарски аслвалт ....
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.