View Full Version : Изтощен акумулатор
trustworthy
11-01-2007, 13:24
Момчета, забравил съм полилея в купето да свети 2 дена и логично ми е паднал акумулаторът :) Сега като го извадя да се зарежда, ще сложа един риплейсмънт временно, та исках да попитам дали трябва да ходя на компютър после като си върна оригиналния на място. Преди време, като ми правеха климатика, акумулаторът е бил разкачан, но АБС-а не ми е светил след това. Нали обикновено централата записвала грешки при такива разкачания, та викам да питам :)
virusalfa
11-01-2007, 13:31
Ако акумулатора е акумулатор,след като го заредиш на токоизправител,ще си върне тока :idea:
trustworthy
11-01-2007, 13:38
Акумулаторът е слънце :) Не знам на колко години е, но е Бош Силвър и в големите студове си пали без замисляне. Просто 2 дена нощната лампичка е светела нон-стоп и няма как :(. Смятам, че няма да е проблем след зареждането. Въпросът ми беше за евентуалната грешка, която може да се запише. Дали ше трябва да ходя на диагностика :?: да слагам ли въобще друг акумилатор - ей така, да не е без хич, няма да я карам - или просто да я обезточа и като се зареди Бош-ът да го слагам :?:
Нищо и няма да поседи без акумулатор. Даже на крайслера като запише грешки му махам акумулатора и спира да ми свети "Check Engine".
georgievst
11-01-2007, 20:50
Като стана въпрос за акумулатори, искам да попитам дали рискувам нещо ако вместо марков акумулатор си взема български, например МОНБАТ ?
Миналата зима нямах проблем със сегашния URSUS - италиански, който си дойде със "самолета", обаче тази година, като паднаха под нулата температурите и не можах да запаля. Най-вероятно причината е в акумулатора.
trustworthy
11-01-2007, 21:14
Aбе баш МОнбат....според мен си вземи АЦделко или Бош, ако имаш някой лев повече на сърце :)
Aбе баш МОнбат....според мен си вземи АЦделко или Бош, ако имаш някой лев повече на сърце :)
Е що пък като аз от 10 години карам с български акумулатори повече от 10 коли инямам никакви проблеми :idea: Даже си мисля че ще ме надживеят :lol: :lol: :lol:
trustworthy
11-01-2007, 23:18
Aбе баш МОнбат....според мен си вземи АЦделко или Бош, ако имаш някой лев повече на сърце :)
Е що пък като аз от 10 години карам с български акумулатори повече от 10 коли инямам никакви проблеми :idea: Даже си мисля че ще ме надживеят :lol: :lol: :lol:
НИдей, че така си даваш не повече от 3-4 години живот :) (Опазил та Господ!) Иначе аз български на мойта не мисля да слагам. Нека немски ток тече във вените и :)
Aбе баш МОнбат....според мен си вземи АЦделко или Бош, ако имаш някой лев повече на сърце :)
Е що пък като аз от 10 години карам с български акумулатори повече от 10 коли инямам никакви проблеми :idea: Даже си мисля че ще ме надживеят :lol: :lol: :lol:
НИдей, че така си даваш не повече от 3-4 години живот :) (Опазил та Господ!) Иначе аз български на мойта не мисля да слагам. Нека немски ток тече във вените и :)
Ибал съм ти аз немския ток дет излиза от китайски акумулатор :lol: :lol: :lol:
trustworthy
11-01-2007, 23:35
Китайски, ама шом не ми клекна в студовете, аресах го ;) Сега, че нямам навика да гася лампите, като излизам от помешението, не бива да вди до генерални изводи за немци и китайци :)
Китайски, ама шом не ми клекна в студовете, аресах го ;) Сега, че нямам навика да гася лампите, като излизам от помешението, не бива да вди до генерални изводи за немци и китайци :)
Слушай сега да ти кажа моя кенеф е с БГ акумулатор остаих го в двора на Даниел с интегралетата и стоя 3 дена - като забравих касетофона включен :shock: вчера и дадох ток запалих я карах 20 минути и си неам никви проблеми :wink: Така че като покараш български акумулатори повече отколкото немски тогава си прави изводите :wink: Щот съм виждал и Варта и Бош и Делко да умират безвъзвратно по тая схема дет моя даже не разбра кво е станало :wink:
Слушай сега да ти кажа моя кенеф е с БГ акумулатор остаих го в двора на Даниел с интегралетата и стоя 3 дена - като забравих касетофона включен :shock: вчера и дадох ток запалих я карах 20 минути и си неам никви проблеми :wink: Така че като покараш български акумулатори повече отколкото немски тогава си прави изводите :wink: Щот съм виждал и Варта и Бош и Делко да умират безвъзвратно по тая схема дет моя даже не разбра кво е станало :wink:
Прав си Бобо! Който не вярва да дойде да види моя акумулатор-ветеран! Само едно зареждане му трябва в момента, но зарядното сдаде багажа и утре ще го съживявам с подаване на ток. ;)
Глас и от мен за МОНБАТ :) ! Девет години у нас се карат две коли с такъв и никога не е имало проблеми, като едната кола беше уличница, а другата не се палеше със седмици зимата.
Имам само едно притеснение- имаше някакви промени на собствеността на завода и не знам дали сега се произвежда със същото качество :roll: .
Alfamaniak
12-01-2007, 08:41
И аз мога да кажа добри думи за Монбат, за Искра съм малко резервиран получи повреда още в гаранциа за около 10 месеца сега съм с AcDelco да видим как ще се представи :wink:
trustworthy
12-01-2007, 09:02
Ako говорим за добри Български акумулатори, няма спор, че Монбат са може би най-добрите. Карал съм с такива на Толбухин (с последствие Добрич:)) и определено клетките нямат тоя живот като на Монбат.
Слушай сега да ти кажа моя кенеф е с БГ акумулатор остаих го в двора на Даниел с интегралетата и стоя 3 дена - като забравих касетофона включен :shock: вчера и дадох ток запалих я карах 20 минути и си неам никви проблеми :wink: Така че като покараш български акумулатори повече отколкото немски тогава си прави изводите :wink: Щот съм виждал и Варта и Бош и Делко да умират безвъзвратно по тая схема дет моя даже не разбра кво е станало :wink:
Бате, аз съм карал 14 и половина години с Български и едва половин с немски акумулатори :) Ако бях подал ток на мойта вчера, щеше да запали. Утре ше навъртя 300-400 км и без това, та щеше да се зареди акумулаторът, но просто реших да си го сложа на токоизправител за по-сигурно.
Нямам сериозни лични впечатления за немските, просто имам много познати, които карат с такива и не съм ги чувал да се оплакват. След още 15 години живот и здраве, пак може да подхванем темата :)
БТВ колко амперчаса трябва да е акумулаторът на 1.9ЖТД? Бош-чето ми е 63. Не трябва ли да е повече?
И аз съм за Монбат и въобще за Българските акумулатори :lol: :lol:и аз досега съм си карал всичките коли с български акумулатори и съм нямал проблеми а скоро на Полото Вартата умря на 3.5 години и отиде в кофата а моя на алфата дето я купих с него на незнам колко години я карах 2.5 години само с него :wink: :wink:
И аз съм с Български.. от Пазарджик :lol: :lol:
Мисля , че е задължително да се стимулира родното производсто :wink:
И аз съм с Български.. от Пазарджик :lol: :lol:
Мисля , че е задължително да се стимулира родното производсто :wink:
Пцолютно верно :lol:
И аз да потвърда,че българските са по издражливи,2000 год. си купих Искра и още съм си с него,беше ми на старата Алфа,сега ми е на тази.Когато беше състезанието на Бояна ,писта София,забравих колата на фарове 5 часа,като се върнах нема никви токове,спрях фаровете и изчаках 15 минути,и колта запали.
Ей, пичове, бива да ви съберат да направите едно рекламно клипче и да ви гледкаме по талавизора! Евала! Аз също съм с две ръце за стимулиране на качествените български стоки!
Ей, пичове, бива да ви съберат да направите едно рекламно клипче и да ви гледкаме по талавизора! Евала! Аз също съм с две ръце за стимулиране на качествените български стоки!
Поне за тези неща смея да твърдя че са качествени :wink:
trustworthy
12-01-2007, 13:44
Добре де, а някой дали няма да каже колко амперчаса трябва да е акумулаторът на 1.9ЖТД? затрупахте ми темата с родолюбив спам :lol:
Добре де, а някой дали няма да каже колко амперчаса трябва да е акумулаторът на 1.9ЖТД? затрупахте ми темата с родолюбив спам :lol:
принципа на мечо пух ти е известен предполагам ;)
georgievst
12-01-2007, 16:27
Освен че смятам да купувам български акумулатор, вече карам и с български антифриз. Някой ден може да подкарам и българска кола.
Благодаря за ценното инфо. Вече нямам колебания относно акумулатора. :D
Само да се похваля, че бях за малко повече от месец в САЩ и вчера като се прибрах, изненада, давам на контакт е даже лампите не ми светят. Утре ще се пробвам да го заредя, че днеска бях на работа, ама май и аз ще се възползвам от Монбат.
Готини акумулатори са Варта от вносните, а Бош има много ментета. Мой колега беше взел Бош за 100+ лв и изкара 2 години :evil: Сега се върна пак към Монбат, така че Бош не е май много добър избор.
trustworthy
12-01-2007, 20:10
БТВ на моя Бош пише Made in Spain
virusalfa
13-01-2007, 10:50
И аз съм с Български.. от Пазарджик :lol: :lol:
Мисля , че е задължително да се стимулира родното производсто :wink:Ела ме накарай-за 3г два монбата и булгаристански акумулатор повече-нихтс! Сега карам трета зима със словенски на дизелицата,и трета зима на буса,който не зарежда като хората!Докато се правят на терикати в заводитне и слагат по една клетка стара,та да ти гръмне следгаранционно-нема да купя повече български акумулатор!!!
Аз да се похваля, че моя вече ее зареден и засега няма проблеми, направо съм изненадан, защото е 44 ач, колата дойде с него и е купуван през 2001г. от стария собственик явно.
Засега няма да купувам нов, а ще взема дискове и накладки да сменя, че трябваше още миналата година да ги сменям :wink:
trustworthy
13-01-2007, 23:01
Аз да се похваля, че моя вече ее зареден и засега няма проблеми, направо съм изненадан, защото е 44 ач, колата дойде с него и е купуван през 2001г. от стария собственик явно.
Засега няма да купувам нов, а ще взема дискове и накладки да сменя, че трябваше още миналата година да ги сменям :wink:
Бе 44 амперчаса си е малко, ама твойта си е направо малолитражка като за алфа :)
Аз да се похваля, че моя вече ее зареден и засега няма проблеми, направо съм изненадан, защото е 44 ач, колата дойде с него и е купуван през 2001г. от стария собственик явно.
Засега няма да купувам нов, а ще взема дискове и накладки да сменя, че трябваше още миналата година да ги сменям :wink:
Бе 44 амперчаса си е малко, ама твойта си е направо малолитражка като за алфа :)
А бе няма проблеми да кара с него аз 2.5 години карам мойта с 44 ампера и нямам проблеми но по книжка пише 62А :wink:
trustworthy
15-01-2007, 11:25
...А бе няма проблеми да кара с него аз 2.5 години карам мойта с 44 ампера и нямам проблеми но по книжка пише 62А :wink:
E аз за това питам за мойта, че ми я няма книжката да проверя какъв акумулатор е по нея
...А бе няма проблеми да кара с него аз 2.5 години карам мойта с 44 ампера и нямам проблеми но по книжка пише 62А :wink:
E аз за това питам за мойта, че ми я няма книжката да проверя какъв акумулатор е по нея
Значи за твоята е важно да има поне 380 ампера стартов ток по САЕ :idea: Наще акумулатори са по ДИН което е с около 15% по малко за да го обърнеш в САЕ - тва го писах на изуст ма е там некъде :wink:
trustworthy
15-01-2007, 11:36
@Бобо
Еййй, мерси много! :) Най-после някой сериозно да ми обърне внимание :)
@Бобо
Еййй, мерси много! :) Най-после някой сериозно да ми обърне внимание :)
Значи ако зимаш западен акумулатор трябва да е 62ah и 380 амп. стартов ток :wink: Ако зимаш БГ акумулатор няма да намериш 62ач със толко стартов ток вземи по голям събира се малко със зор но става :wink:
trustworthy
15-01-2007, 11:59
@Бобо
Еййй, мерси много! :) Най-после някой сериозно да ми обърне внимание :)
Значи ако зимаш западен акумулатор трябва да е 62ah и 380 амп. стартов ток :wink: Ако зимаш БГ акумулатор няма да намериш 62ач със толко стартов ток вземи по голям събира се малко със зор но става :wink:
:bowdown:
To не, че сегашният Бош се вади много лесно, ама това е заради злия италиански инженерен гений най-вече :D
Аз си купих START 62Ah 510A - 70лв.
Моя акумулатор си дойде с колата преди 2 години и така си я карам.
А за Дизелите просто си трябва голям стартов ток. На баща ми Пежото е с 74 ач (не съм сигурен) Варта и е оригинален (дойде си с колата от магазина).
досега си карам с акомолатора които престигна с колата и не мога да кажа дали МОМБАД или вносните са по готини но един пьт ми падна тази зима , незнаех дали е от акомолатора и взех от саседа един да пробвам дали е от акомулатора с неговия запали веднага и реших да отида да купя нов като ми казаха цената както на БОШ така и на МОМБАД ми се видяха много и реших да не карам един два дни но да си намеря зарядно и да пробвам да го заредя , намерих зарядно заредих го и досега си карам с него мисалта ми е не бьрзаите да си копувате нов , просто сьвет пробваи да заредиж стариа
Crusader
17-01-2007, 20:27
Още един глас за българските акумулатори, с лек превес на Монбат, пред Искра-та /ма това е лично мнение, пак те акумулаторите са малко като жените - всичко е въпрос на късмет :lol: /
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_4205_0.html
Я сега изчетете цялата статия. Аз съм сигурен че поне 90 % от хората изобщо си нямат на идея как да поддържат акумулатора си и после реват че се е скапал.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_4205_0.html
Я сега изчетете цялата статия. Аз съм сигурен че поне 90 % от хората изобщо си нямат на идея как да поддържат акумулатора си и после реват че се е скапал.
Ти ако незанеш чети аз знам :Tease: :Tease: :Tease:
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_4205_0.html
Я сега изчетете цялата статия. Аз съм сигурен че поне 90 % от хората изобщо си нямат на идея как да поддържат акумулатора си и после реват че се е скапал.
Този донос, защо не го пренесете в еднин друг раздел :?: И без това трябва да го ъпдейтваме :lol:
Mind_Control
25-01-2007, 15:26
Aбе баш МОнбат....според мен си вземи АЦделко или Бош, ако имаш някой лев повече на сърце :)
:lol: :lol: :lol: Ела да ти покажа как пали български акомулатор на -10 :) да не говориме, че незнам на колко време е. Аз от една година я имам колата и си беше с него, а още тогава изглеждаше доста стар...
Cuore_Sportivo
26-04-2007, 22:57
аз да питам по темата със свалянето на акомулатора за да не отварям нова - понеже и при мене проблема е същия - плафона ми е светил 24 чава и сега свалих акомулатора да се зарежда - в момента колата си седи без акомулатор - след като го върна на мястото му има ли някво самообучение на компютъра - тряаа ли да се чистят някви грешки . . . и изобщо ше има ли някакъв проблем след свалянето и сътоветно качването на акомулатора ?
Mind_Control
30-04-2007, 03:07
аз да питам по темата със свалянето на акомулатора за да не отварям нова - понеже и при мене проблема е същия - плафона ми е светил 24 чава и сега свалих акомулатора да се зарежда - в момента колата си седи без акомулатор - след като го върна на мястото му има ли някво самообучение на компютъра - тряаа ли да се чистят някви грешки . . . и изобщо ше има ли някакъв проблем след свалянето и сътоветно качването на акомулатора ?
Не... Няма проблеми :D..
Малко да вдигна темата.
Днес ми умря акумулатора и мисля да не го зареждам, че вчера съм карал колата и днес вече е :priest:
Та от къде да си взама акумулатор в неделя :?:
Мисля да е Старт, и към 60АЧ, сегашния е 44, но мисля да взема по-голям.
Давайте предложения, че утре трябва да се пазарува. Предпочитам районите около Банкя, че и без това нещо съм болен и не ми се обикаля много.
Аз си купих START 62Ah 510A - 70лв.
колега кажи от къде си го купил този акомулатор на тази цена :shock:
ако ви заразправям какви премеждия са били с тоя нашия акомулатор :evil: :evil: :( :lol: ....
Акумулатора е купен 62АЧ с висок стартов ток Искра - калциев. Купих го от Симеон. Цената е ~140 лв :shock: :shock: :shock:
Бош-а беше по евтин, но пък трябва да се стимулира родното производство, така че колата пак е на линия.
JORDANGT
21-10-2007, 15:41
Цените много са се вдигнали,но в големите вериги(Метро,Практикер и др.) може още да не са ги коригирали .
Пример:В магазин за авточасти цена на Rombat 44А е 107лв. а в Метро е 70лв. :idea: :idea: :idea:
здравеите!да попитам за 145 16в твин спарк достатачен ли е 60А акумулатор и ако не е колко трябва да е?
здравеите!да попитам за 145 16в твин спарк достатачен ли е 60А акумулатор и ако не е колко трябва да е?
По книжка толкова го дават.
А ако е 50 има ли проблем заштото в книжката пише от 45 до 60.и да попитам от каде мога да си купя по евтин акумулатор?
И 45 Аh е достатъчен. Всяка кола нов внос е с такъв акумулатор. Естествено българите се презастараховаме и купуваме 60-62 Ah, които са по-скъпи и с по-голям размер. А евтини акумулатори са само втора употреба - заслужава ли си?
По принцип 45 го дават за коли без климатик :idea: :idea: :idea: а за тези с клима-60 :wink: :wink: Аз мойта старата я карах 2 години откакто я купи с 45 и не съм имал проблеми :wink: :wink: Миналата коледа падна и взех 60 :wink: И сегашната ми е с 60-ка и нямам проблеми :wink:
JORDANGT
30-10-2007, 23:31
Брат ми 2г. карше БМВ520 с батерия 44А(Gigawat) oт Киров и Бош и нямаше грижи,което ми беше доста странно защото мястото за акумулатора беше два пъти по-голямо от самия него(изглеждаше доста смешно) :roll: :wink:
АБЕ МНОГО СТРАННО ШТОТО КАРАМ С БОШ 45А И ПАДА.ЧУДЯ СЕ ДАЛИ СИ СТРУВА ДА ГО ВОДА ПО ПОПРАВКИ.НЕ ЗНАМ НА КОЛКО ГОДИНИ Е ЗАШТОТО СКОРО СИ Я КУПИХ АЛФАТА АМА ВСЕ ПАК Е БОШ ЗНАМ ЛИ НЕ ММИ СЕ СТРУВА ЧЕ ТРАБВА ТОЛКО ЛЕСНО ДА УМРЕ!
Айде и моя акумулатор се предаде......взех си марка Perion 60Ah...в магазин на Бош го продаваха, пък дали е хубав, ако някой е ползвал да каже....
и аз в клуба
Варта - 60 Ah - 150 кинти с отстъпка от Ауто + на Черни връх
ами понеже ми писна да се разхождам с кабелите иклемите и да търся добри хорица и аз инвестирах: Монбат 75Аh 720A-стартов =160.60лв., засега доволен 8)
И аз мога да кажа добри думи за Монбат, за Искра съм малко резервиран получи повреда още в гаранциа за около 10 месеца сега съм с AcDelco да видим как ще се представи :wink:
Не се представи добре бате, с една дума- умря!
Сега и аз се чудя на какво да заложа и си мисля за Монбат.
и аз се чудя на какво да заложа и си мисля за Монбат.
Аз пък смятам,че Искра са по-добрите акумулатораи от Монбат :idea: :idea: но това е мое мнение от личен опит :wink: :wink:
И аз мисля че са по-добри от монбат.
georgievst
31-12-2007, 16:52
Честито на моята алфа! Днес получи новогодишен подарък. Монбат, необслужваем 50 Ah за 115 лв. от Практикер. Мисля, че това е най-доброто на тази цена за моя модел към днешна дата. Ако бъркам поправете ме.
Успешна и безаварийна Нова година Ви пожелавам на всички !
:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.