PDA

View Full Version : Клуб "вариатор" само за туин спарк



ivailo rachev
23-01-2013, 21:52
Здравейте,отдавна се каня да пусна една такава тема като гледам другата за картерите.Та нека споделяме на кой,как му се справя вариатора.Та моя си пощраква доста тежко ама ще се сменя напролет,че не останаха финанси след всичките инвестиции по колата.Даже един път спирам на Шел и пича хванал пищова на дизела и вика колко нафта да наливам.Аз викам,чакай бе,бензин ми налей :D

killuminati
23-01-2013, 22:59
Този клуб май ще е доста посещаван :) При мен със смяна на масло затихва за известно време и после пак почва да трака.Ремонтен комплект за вариатор съм чувал ,че оправя нещата за около 10К км.

endeavour
24-01-2013, 07:20
При мен първия път ремонтният комплект изкара 3500 км. Втори път го смених миналата година и тоя път подобри рекорда - след 2100 си се разтрака както преди.

code
24-01-2013, 08:17
Моят е от магазина :hi_temerature: никакви проблеми вече 40хил, ако един ден се разтрака ще го отложа до смяна на ангренаж и го пращам при бат Феро в Стара Загора на нагревки и санаториум :)

ivailo rachev
24-01-2013, 08:20
И аз мисля при Ферариста да се прави и моя,някак си 300лв. не са малко пари,а ремонтен комплект колегата по-горе е казал.Аз за това и не сложих такъв комплект като разглобих колата.

nikolchoni
24-01-2013, 14:27
Аз си взех 2-ра ръка от Коко(scarface) и да чукна на дърво 5К още не се е обадил. Иначе преди дрънкаше по-зле и от дизел. :)

my_power88
24-01-2013, 15:42
и моя е кат трактор ама,кво да правя като нема финанси щеси трака и тва е.

bobi_kz
25-01-2013, 22:47
И аз да се запиша в клуба... пролетта мисля да го правя моя и се чудя за ремонтен комплект или имаше тука една тема в Стара Загора някъде ги рециклираха не знам да ли още я правят тази процедура..

Voinikov
26-01-2013, 10:57
Колеги аз неразбирам много, но освен че работи като дизел ми играят и оборотите вазможно ли е причината да е една и съща :sad:

ivailo rachev
26-01-2013, 12:25
И аз да се запиша в клуба... пролетта мисля да го правя моя и се чудя за ремонтен комплект или имаше тука една тема в Стара Загора някъде ги рециклираха не знам да ли още я правят тази процедура..
С ремонтен комплект ще оправиш проблема за малко,не си заслужава.Ферариста в СтЗ. ги рециклира.


Колеги аз неразбирам много, но освен че работи като дизел ми играят и оборотите вазможно ли е причината да е една и съща :sad:

Не невъзможно е причината да е една и съща.

Majed_146
26-01-2013, 19:19
В крайна сметка имали отзиви от рециклажа на ферариста? някой ако го рециклирал там да каже, доволен ли е ? как е положението?:boo:

---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:12 ----------


Колеги аз неразбирам много, но освен че работи като дизел ми играят и оборотите вазможно ли е причината да е една и съща :sad:

Колега здравей, за Оборотите ако си с новото Еку си направи адаптация на моторчито за Празен Ход, който движи дроселовата клапата! - Става с програмата FES Кракната версия и кабел за VW- ако си със старото ЕКУ: изчисти си Солоноида! и пътищата за въздуха Байпасващи клапата, така също изчисти хубаво самата клапа от масла и прах във двете положения! и след това мисля че ще си доволен!
Поздрави!

Voinikov
26-01-2013, 19:28
закачаме я на копютъра правим адаптация на дросела и всичко е ок за известно време и после отново

Majed_146
26-01-2013, 23:02
имали газ? ако има! оправи си насройката на Газ! наскоро на един колега тук със 146 1,4 ТС с Бош1.5.5 с газова, и кофти нстроена газова имаше същият проблем :( след адаптация се оправя за известно време и после пак :(

alfonco147GTA
27-01-2013, 04:02
моят е от магазина, не съм го чувал от 10к км преди обаче ме питаха върви ли дизела :mrgreen:

oem
27-01-2013, 17:56
Аз пък съм с по-широка магистрала на смукателния вал от стандартната, сложил съм на вариатора ремонтен комплект и с 5W50 масло вече 25 000 км не се чува нищо дори и за миг :)

BillyBoy`
27-01-2013, 20:03
Добре де а какво е разковничето тогава?Някои да има по траино решение на този проблем?При мен нещата са следните.На студен старт вариатора до сега не се е обаждал,спра някъде примерно влезна във някои магазин за 10-20мин.отивам да паля и хоп чуя му гласчето.Иначе по по време на работа на двигателя не се чува.Купих го чисто нов преди 7 години.Пробега до тука му е 100 000км.

ecotronic
27-01-2013, 20:51
Някъде четох, че трябва да се сменя при всяка смяна на ангренажа.
Понеже много хора казват, че тракащият вариатор освен, че трака не променя работата на двигателя, аз все си мисля, че за да трака, има увеличени хлабини. Тези хлабини не променят ли ъглите на смукателната фаза? Макар и теоретично?

V@K@T@
27-01-2013, 21:40
Като се разтрака сложих ремонтен комплект който изкара има-няма 1000 км. и след това си купих нов с който карам вече 3 год. около 30 000 км. няма проблеми :)

Staikov
28-01-2013, 01:00
От както купих QV-то което стоеше около 1.5 години в една къща още с паленето в самата къще се очудих,че няма тракане от вариятора- никакво и то с масло незнайно на колко време и к.м.
Слет смяна на маслото с Selenica Racing 10w60 отново не съм имал проблеми.Имам едно леко претракване точно когато запаля около 5 секунди но не мисля ,че е фрапиращо и е от него :)

Колата е на 175 хил надявам се да не се занимавам скоро с такъв проблем :)

Doomguy
28-01-2013, 10:45
При мен пък при студен старт не се чува, но спра ли някъде, след като я запаля пак така изтраква, че JTD бледнее. Докато мотора работи, звука не е дизелов, но се чува чаткане от към капачката за маслото.

serafim
31-01-2013, 18:55
Не съм циция - като му дойде времето (по време на поредното обслужване на 190 000) смених и него - може и да плащам данък обществено мнение, но не искам да ме заглеждат по светофарите и да ми коментрат колата по такъв начин. :-) . Остана ми един повреден вариатор за експерименти. По този повод все се сещам за лафа „който не пуши и не пие, ще си умре здрав"... Забравих, карам с 10W60, и при температура под -10 градуса притраква и новия, докато подкачи маслото, което при тази температура доста се „втвърдява“.