Log in

View Full Version : Кабели за свещите???



DJ_STIVAN
12-01-2007, 21:19
Някой знае ли каде се продават кабели за свещите в Пловдив,колата е Алфа 33 1.7 16в 92'. Днес обиколих почри всички магазини за италиански части и отговора беше... или няма или... 150лв :shock: Та ако някой знае нещо по вапроса да пише ако не.... ще се взимат маи от 150.

P.S: намерих на едно място за 60лв но ся някви Турски (Точно на гарба на "такси 1" до бензиностанция Shell)

Boxer
13-01-2007, 11:56
орегиналните са скъпи наистина заради лулите, можеш да си вземеш по размери, обаче слагането и махането на кабелите при свещите е голяма мъка

alfista
13-01-2007, 12:09
Преди време и аз се сблъсках с този проблем с кабелите,търсих къде ли не и ми искаха нечовешките цифри за тях.Накрая си купих някъкви марка Bremi за 97лв.,но не бяха за алфа 33, а от голф KR-мотора ,така ми каза продавача.Стават по дължина,но трябва да им махнеш ламаринките които са на лулите.

DJ_STIVAN
13-01-2007, 19:36
Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!

Bobi_33
13-01-2007, 19:47
Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!

Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук :!:

Lisko
14-01-2007, 11:22
орегиналните са скъпи наистина заради лулите, можеш да си вземеш по размери, обаче слагането и махането на кабелите при свещите е голяма мъка

Кабелът е на клема, която се завива в лулата и се сваля за 10 секунди (само за оригиналните, разбира се)

Lisko
14-01-2007, 11:29
[quote="DJ_STIVAN":3t64a8bj]Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!

Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук :!:[/quote:3t64a8bj]

Оригиналните са с 5 килоома на лулата и 1 килоом на клемата за дистрибуторната капачка, Боби. Това съм ти го казвал няколко пъти. А Champion е пълен боклук, както и всички кабели под 150лв. Има вариант тези на Голфа да станат като махнеш ламарините - те са със същите накрайници. Аз съм ги виждал, но не помня фирмата, на която бяха (Bosch май). И знай, че ако лулата за свещите изисква да поставиш, как да го кажа - удебеляващата втулка на свеща, не си взимай
А като сменяш кабели, смени си и свещите - Denso IK20(22) и забравяш тези проблеми докато имаш колата

Bobo
15-01-2007, 11:58
[quote="DJ_STIVAN":21uq6m28]Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!

Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук :!:

Оригиналните са с 5 килоома на лулата и 1 килоом на клемата за дистрибуторната капачка, Боби. Това съм ти го казвал няколко пъти. А Champion е пълен боклук, както и всички кабели под 150лв. Има вариант тези на Голфа да станат като махнеш ламарините - те са със същите накрайници. Аз съм ги виждал, но не помня фирмата, на която бяха (Bosch май). И знай, че ако лулата за свещите изисква да поставиш, как да го кажа - удебеляващата втулка на свеща, не си взимай
А като сменяш кабели, смени си и свещите - Denso IK20(22) и забравяш тези проблеми докато имаш колата[/quote:21uq6m28]

За кабели под 150лв има уникални, много по-добри от оригиналните :idea: Аз също съм за Денсо Иридиум само дето м/у ИК20 и ИК22 има разлика от тука до небето :!:

Lisko
15-01-2007, 15:36
[quote="DJ_STIVAN":fxh6i127]Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!

Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук :!:

Оригиналните са с 5 килоома на лулата и 1 килоом на клемата за дистрибуторната капачка, Боби. Това съм ти го казвал няколко пъти. А Champion е пълен боклук, както и всички кабели под 150лв. Има вариант тези на Голфа да станат като махнеш ламарините - те са със същите накрайници. Аз съм ги виждал, но не помня фирмата, на която бяха (Bosch май). И знай, че ако лулата за свещите изисква да поставиш, как да го кажа - удебеляващата втулка на свеща, не си взимай
А като сменяш кабели, смени си и свещите - Denso IK20(22) и забравяш тези проблеми докато имаш колата

За кабели под 150лв има уникални, много по-добри от оригиналните :idea: Аз също съм за Денсо Иридиум само дето м/у ИК20 и ИК22 има разлика от тука до небето :!:[/quote:fxh6i127]

За кабелите не съм убеден
Относно свещите ->
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... er1car.csv (http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?action=search&filename=maker1car.csv)

http://www.globaldenso.com/PLUG/power/spec.html

Та не разбрах къде е разликата м/у земята и небето - за теб май са едно, а ТУРБО???

DJ_STIVAN
16-01-2007, 01:47
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:

Venci
16-01-2007, 06:31
Човече, с какво си "загладил" вала и си сложил стария размер лагери :shocking: това е безумие ще страдаш много :hmm:

valjo
16-01-2007, 07:48
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:

DJ_STIVAN
16-01-2007, 10:43
Човече, с какво си "загладил" вала и си сложил стария размер лагери :shocking: това е безумие ще страдаш много :hmm:

Не го заглаждах аз, а един приятел монтьор,с текстилна щукрака. А за лагерите - така каза монтьора, а и доколкото знам май вала не търпи трети ремонт,кво ще кажете?

alfista
16-01-2007, 10:45
Колега DJ_STIVAN, Venci е прав ,ще имаш големи ядове с вала.По-добре свали вала и отиди да ти го шлаифат ,може 3 ремонт да го хване и нещата да станат как си треа.

DJ_STIVAN
16-01-2007, 10:51
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:

Далеч е от перфектна в момента, но да се надяваме след някой друг месец свичко да си дойде на мястото. Тея дни трябва да смена кабелите и свещите и да я закарам на ЕЛКОН, да видим там кво ще кажат :shock:

DJ_STIVAN
16-01-2007, 10:55
Колега DJ_STIVAN,бат Venci е прав ,ще имаш големи ядове с вала.По-добре свали вала и отиди да ти го шлаифат ,може 3 ремонт да го хване и нещата да станат как си треа.

Ми засега ще карам така и няма да напъвам колата,ако имам някакви проблеми тогава вече ще св допитам до някой майстор,дали ще издържи 3-ти ремонт,ако не... ще събирам парички за нов :shock:

Lisko
16-01-2007, 14:08
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:

Абе Вальо, виж първо кой е написал по-горното, пък .... след това се заяждай. И Lisan, и Bobi_33, и Милен (Батето), а и много други я знаят моята кола - питай ги преди пак да пишеш глупости

Lisko
16-01-2007, 14:11
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:

Тези свещи не са IRIDIUM и се оказва, че с тях има проблеми (ако е триелектродната). Lisan сложи 4 нови такива на една Alfa и едната сдаде за отрицателно време багажа

DJ_STIVAN
16-01-2007, 20:52
Свещите са Denso IK22PB ако не се лъжа :oops:

valjo
16-01-2007, 23:25
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:

Абе Вальо, виж първо кой е написал по-горното, пък .... след това се заяждай. И Lisan, и Bobi_33, и Милен (Батето), а и много други я знаят моята кола - питай ги преди пак да пишеш глупости
е ти не му ли я продаде бе ?
беше я пуснал за 2000лв ...

Bobi_33
17-01-2007, 11:58
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:

Абе Вальо, виж първо кой е написал по-горното, пък .... след това се заяждай. И Lisan, и Bobi_33, и Милен (Батето), а и много други я знаят моята кола - питай ги преди пак да пишеш глупости
е ти не му ли я продаде бе ?
беше я пуснал за 2000лв ...

Не беше той. Беше Alfista ,но се отказа и по-добре, че така направи :wink:

Venci
18-01-2007, 23:31
Когато се сменят лагери на коляновия вал не бива да се правят експерименти като този! Защото се превръщат в СЕКСперименти. Като ти дойде до главата такова нещо - носиш вала където ще го шлайфат. Те го мерят и казват на кой ремонт ще излезе. Шлайфат го и се купуват точните лагери. Това някой да говори че вала му е на номинал а той е с лагери първи ремонт например е абсолютна глупост!!! Преди време ми шлайфаха коляновия вал на 75-та в "международния". И не, че не го бяха шлайфали на правилния ремонт (размер), ами не бяха спазили допуска за хлабината. Какво мислите, че стана? Като стегнах лагерите колкото трябва и той просто отказа да се върти. И това беше само от допуска. А да прескочиш цял ремонт? Или няма да имаш налягане на маслото или изобщо няма да успееш да го завъртиш за да си наредиш биелите и да ги стегнеш :wc:

DJ_STIVAN
19-01-2007, 12:10
Когато се сменят лагери на коляновия вал не бива да се правят експерименти като този! Защото се превръщат в СЕКСперименти. Като ти дойде до главата такова нещо - носиш вала където ще го шлайфат. Те го мерят и казват на кой ремонт ще излезе. Шлайфат го и се купуват точните лагери. Това някой да говори че вала му е на номинал а той е с лагери първи ремонт например е абсолютна глупост!!! Преди време ми шлайфаха коляновия вал на 75-та в "международния". И не, че не го бяха шлайфали на правилния ремонт (размер), ами не бяха спазили допуска за хлабината. Какво мислите, че стана? Като стегнах лагерите колкото трябва и той просто отказа да се върти. И това беше само от допуска. А да прескочиш цял ремонт? Или няма да имаш налягане на маслото или изобщо няма да успееш да го завъртиш за да си наредиш биелите и да ги стегнеш :wc:

Да,прав си, днес колата ще се разглобява и ще нося вала за шлайфане. :? А иначе кабели купих, после ще ги премеря какво съпротивление ще ми дадат :wink:

търтей
19-01-2007, 12:40
на 33 кабелите със съпротивление ли са? :shock:

Bobi_33
19-01-2007, 12:45
на 33 кабелите със съпротивление ли са? :shock:

Да ,и делко си има Бошовско(в случая 16V)

търтей
19-01-2007, 12:54
[quote="търтей":3rbx6ce4]на 33 кабелите със съпротивление ли са? :shock:

Да ,и делко си има Бошовско(в случая 16V)[/quote:3rbx6ce4]

имах предвид - съпротивлението не е ли в лулите а самия кабел без?

1912
26-01-2007, 14:33
аре бе Гошко кфо стана с колата :roll:

DJ_STIVAN
27-01-2007, 21:10
аре бе Гошко кфо стана с колата :roll:

Бе малко са ме прецакали с двигателя.Вала е кофти и нестава за нищо сега търся вал... и почвам да я оправям.