View Full Version : Кабели за свещите???
DJ_STIVAN
12-01-2007, 21:19
Някой знае ли каде се продават кабели за свещите в Пловдив,колата е Алфа 33 1.7 16в 92'. Днес обиколих почри всички магазини за италиански части и отговора беше... или няма или... 150лв :shock: Та ако някой знае нещо по вапроса да пише ако не.... ще се взимат маи от 150.
P.S: намерих на едно място за 60лв но ся някви Турски (Точно на гарба на "такси 1" до бензиностанция Shell)
орегиналните са скъпи наистина заради лулите, можеш да си вземеш по размери, обаче слагането и махането на кабелите при свещите е голяма мъка
Преди време и аз се сблъсках с този проблем с кабелите,търсих къде ли не и ми искаха нечовешките цифри за тях.Накрая си купих някъкви марка Bremi за 97лв.,но не бяха за алфа 33, а от голф KR-мотора ,така ми каза продавача.Стават по дължина,но трябва да им махнеш ламаринките които са на лулите.
DJ_STIVAN
13-01-2007, 19:36
Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!
Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!
Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук :!:
орегиналните са скъпи наистина заради лулите, можеш да си вземеш по размери, обаче слагането и махането на кабелите при свещите е голяма мъка
Кабелът е на клема, която се завива в лулата и се сваля за 10 секунди (само за оригиналните, разбира се)
[quote="DJ_STIVAN":3t64a8bj]Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!
Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук :!:[/quote:3t64a8bj]
Оригиналните са с 5 килоома на лулата и 1 килоом на клемата за дистрибуторната капачка, Боби. Това съм ти го казвал няколко пъти. А Champion е пълен боклук, както и всички кабели под 150лв. Има вариант тези на Голфа да станат като махнеш ламарините - те са със същите накрайници. Аз съм ги виждал, но не помня фирмата, на която бяха (Bosch май). И знай, че ако лулата за свещите изисква да поставиш, как да го кажа - удебеляващата втулка на свеща, не си взимай
А като сменяш кабели, смени си и свещите - Denso IK20(22) и забравяш тези проблеми докато имаш колата
[quote="DJ_STIVAN":21uq6m28]Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!
Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук :!:
Оригиналните са с 5 килоома на лулата и 1 килоом на клемата за дистрибуторната капачка, Боби. Това съм ти го казвал няколко пъти. А Champion е пълен боклук, както и всички кабели под 150лв. Има вариант тези на Голфа да станат като махнеш ламарините - те са със същите накрайници. Аз съм ги виждал, но не помня фирмата, на която бяха (Bosch май). И знай, че ако лулата за свещите изисква да поставиш, как да го кажа - удебеляващата втулка на свеща, не си взимай
А като сменяш кабели, смени си и свещите - Denso IK20(22) и забравяш тези проблеми докато имаш колата[/quote:21uq6m28]
За кабели под 150лв има уникални, много по-добри от оригиналните :idea: Аз също съм за Денсо Иридиум само дето м/у ИК20 и ИК22 има разлика от тука до небето :!:
[quote="DJ_STIVAN":fxh6i127]Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!
Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук :!:
Оригиналните са с 5 килоома на лулата и 1 килоом на клемата за дистрибуторната капачка, Боби. Това съм ти го казвал няколко пъти. А Champion е пълен боклук, както и всички кабели под 150лв. Има вариант тези на Голфа да станат като махнеш ламарините - те са със същите накрайници. Аз съм ги виждал, но не помня фирмата, на която бяха (Bosch май). И знай, че ако лулата за свещите изисква да поставиш, как да го кажа - удебеляващата втулка на свеща, не си взимай
А като сменяш кабели, смени си и свещите - Denso IK20(22) и забравяш тези проблеми докато имаш колата
За кабели под 150лв има уникални, много по-добри от оригиналните :idea: Аз също съм за Денсо Иридиум само дето м/у ИК20 и ИК22 има разлика от тука до небето :!:[/quote:fxh6i127]
За кабелите не съм убеден
Относно свещите ->
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... er1car.csv (http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?action=search&filename=maker1car.csv)
http://www.globaldenso.com/PLUG/power/spec.html
Та не разбрах къде е разликата м/у земята и небето - за теб май са едно, а ТУРБО???
DJ_STIVAN
16-01-2007, 01:47
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
Човече, с какво си "загладил" вала и си сложил стария размер лагери :shocking: това е безумие ще страдаш много :hmm:
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:
DJ_STIVAN
16-01-2007, 10:43
Човече, с какво си "загладил" вала и си сложил стария размер лагери :shocking: това е безумие ще страдаш много :hmm:
Не го заглаждах аз, а един приятел монтьор,с текстилна щукрака. А за лагерите - така каза монтьора, а и доколкото знам май вала не търпи трети ремонт,кво ще кажете?
Колега DJ_STIVAN, Venci е прав ,ще имаш големи ядове с вала.По-добре свали вала и отиди да ти го шлаифат ,може 3 ремонт да го хване и нещата да станат как си треа.
DJ_STIVAN
16-01-2007, 10:51
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:
Далеч е от перфектна в момента, но да се надяваме след някой друг месец свичко да си дойде на мястото. Тея дни трябва да смена кабелите и свещите и да я закарам на ЕЛКОН, да видим там кво ще кажат :shock:
DJ_STIVAN
16-01-2007, 10:55
Колега DJ_STIVAN,бат Venci е прав ,ще имаш големи ядове с вала.По-добре свали вала и отиди да ти го шлаифат ,може 3 ремонт да го хване и нещата да станат как си треа.
Ми засега ще карам така и няма да напъвам колата,ако имам някакви проблеми тогава вече ще св допитам до някой майстор,дали ще издържи 3-ти ремонт,ако не... ще събирам парички за нов :shock:
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:
Абе Вальо, виж първо кой е написал по-горното, пък .... след това се заяждай. И Lisan, и Bobi_33, и Милен (Батето), а и много други я знаят моята кола - питай ги преди пак да пишеш глупости
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
Тези свещи не са IRIDIUM и се оказва, че с тях има проблеми (ако е триелектродната). Lisan сложи 4 нови такива на една Alfa и едната сдаде за отрицателно време багажа
DJ_STIVAN
16-01-2007, 20:52
Свещите са Denso IK22PB ако не се лъжа :oops:
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:
Абе Вальо, виж първо кой е написал по-горното, пък .... след това се заяждай. И Lisan, и Bobi_33, и Милен (Батето), а и много други я знаят моята кола - питай ги преди пак да пишеш глупости
е ти не му ли я продаде бе ?
беше я пуснал за 2000лв ...
Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота :? Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре) :? :evil:
тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско .... :shoot:
Абе Вальо, виж първо кой е написал по-горното, пък .... след това се заяждай. И Lisan, и Bobi_33, и Милен (Батето), а и много други я знаят моята кола - питай ги преди пак да пишеш глупости
е ти не му ли я продаде бе ?
беше я пуснал за 2000лв ...
Не беше той. Беше Alfista ,но се отказа и по-добре, че така направи :wink:
Когато се сменят лагери на коляновия вал не бива да се правят експерименти като този! Защото се превръщат в СЕКСперименти. Като ти дойде до главата такова нещо - носиш вала където ще го шлайфат. Те го мерят и казват на кой ремонт ще излезе. Шлайфат го и се купуват точните лагери. Това някой да говори че вала му е на номинал а той е с лагери първи ремонт например е абсолютна глупост!!! Преди време ми шлайфаха коляновия вал на 75-та в "международния". И не, че не го бяха шлайфали на правилния ремонт (размер), ами не бяха спазили допуска за хлабината. Какво мислите, че стана? Като стегнах лагерите колкото трябва и той просто отказа да се върти. И това беше само от допуска. А да прескочиш цял ремонт? Или няма да имаш налягане на маслото или изобщо няма да успееш да го завъртиш за да си наредиш биелите и да ги стегнеш :wc:
DJ_STIVAN
19-01-2007, 12:10
Когато се сменят лагери на коляновия вал не бива да се правят експерименти като този! Защото се превръщат в СЕКСперименти. Като ти дойде до главата такова нещо - носиш вала където ще го шлайфат. Те го мерят и казват на кой ремонт ще излезе. Шлайфат го и се купуват точните лагери. Това някой да говори че вала му е на номинал а той е с лагери първи ремонт например е абсолютна глупост!!! Преди време ми шлайфаха коляновия вал на 75-та в "международния". И не, че не го бяха шлайфали на правилния ремонт (размер), ами не бяха спазили допуска за хлабината. Какво мислите, че стана? Като стегнах лагерите колкото трябва и той просто отказа да се върти. И това беше само от допуска. А да прескочиш цял ремонт? Или няма да имаш налягане на маслото или изобщо няма да успееш да го завъртиш за да си наредиш биелите и да ги стегнеш :wc:
Да,прав си, днес колата ще се разглобява и ще нося вала за шлайфане. :? А иначе кабели купих, после ще ги премеря какво съпротивление ще ми дадат :wink:
на 33 кабелите със съпротивление ли са? :shock:
на 33 кабелите със съпротивление ли са? :shock:
Да ,и делко си има Бошовско(в случая 16V)
[quote="търтей":3rbx6ce4]на 33 кабелите със съпротивление ли са? :shock:
Да ,и делко си има Бошовско(в случая 16V)[/quote:3rbx6ce4]
имах предвид - съпротивлението не е ли в лулите а самия кабел без?
аре бе Гошко кфо стана с колата :roll:
DJ_STIVAN
27-01-2007, 21:10
аре бе Гошко кфо стана с колата :roll:
Бе малко са ме прецакали с двигателя.Вала е кофти и нестава за нищо сега търся вал... и почвам да я оправям.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.