View Full Version : Проблем с преден спирачен апарат
Имам следния проблем предната дясна джанта загрява... реших че задържа апарата... снощи го свалих почистих и обезвъздуших днес се качих да покарам да видя как е и изненада пак си загрява... къде да търся проблема също забелязах че ми е паднал баланса на джантата, но не мисля че е от това... Възможно ли е да е от накладки??
Да не би диска да бие или лагера на главината да загрява .
ами май е маркуч защото много слабо тече течността като натискам педала... на това се спирам за сега относно диска сменял съм ги преди 8000 км някъде заедно с накладките...
ами май е маркуч защото много слабо тече течността като натискам педала... на това се спирам за сега относно диска сменял съм ги преди 8000 км някъде заедно с накладките...
Може и в маркуча да е причината. Като се разложи вътре, става като клапан който не позволява на спирачната течност да се връща свободно, от което почват да ти задържат спирачките. Съответно и да загряват в движение. Смени си маркучите, и двата.
така ще направя утре отивам и купувам 2 маркуча .. ;)
Аз имах подобен проблем със задните колега и се оказа маркуча,като го свалихме,с майстора в едната посока можеше да го надуеш с уста и минаваше въздух,а обратно(при освобождаване) с компресор на 10 атмосфери и нище,аз си взех по 8 лв.,успех!
утре ги сменям направо и двата предни, а задните като имам време ;)
имай впредвид че отзад са 4.
знам но нямам време в момента за тях, но съм ги предвидил както и цялостно почистване на системата... ;)
утре ги сменям направо и двата предни, а задните като имам време ;)
Колега ,смени ли маркучите ?Лесно ли става ,че и на мен ми предстои ,а не съм го правил до сега ?
ако няма ръжда става елементарно. иначе е адския филм.
ако няма ръжда става елементарно. иначе е адския филм.
Филмът става песен, когато си подготвен.
Проблема е да отвиеш тръбичката от маркуча. Понякога, дори и специализираните за това ключета изпускат и замазват шестостена.
Аз изобщо не се пробвам с ключ!
Имам злобни "гарги", с които хващам щуцера на тръбичката и го отвивам. С нея отвивам и инатящите се тръбички на помпите.
Изобщо гаргите са много полезен инструмент, стига да знаеш да работиш с него.
Колега ,смени ли маркучите ?Лесно ли става ,че и на мен ми предстои ,а не съм го правил до сега ?
ами лесно е... само както казва колега ако има ръжда си е филм щото се заобля гайката и няма развиване най-добре ги развивай с такива клещи както е писал колегата горе и предварително ги напръскай с ВД 40 или ги намажи със спирачна течност.. успех ;)
ако не става с клещи чираци, значи трябва да стане с клещи и чук. ако и така не стане, значи трябва по-голям чук :D
иначе от едната страна мисля беше №13 , а от другата -15.
Днес смених дискове и накладки .Преди това нещо подсвирваше ,мислех че е от износените накладки ,щото като натисна спирачката и спира да подсвирва .Странното е ,че и с новите накладки и дискове пак подсвирва ,струва ми се от лявото колело .Възможно ли е да е лагера на главината ,ама защо като натисна спирачка и изчезва ?И друго странно се появи ,след интервенцията колата започна да дърпа вдясно ???
Може още от началото да е било всичко от лагера. Вдигни я на крик и виж как се върти колелото. Подсвирването може да е от много неща: камъче в накладка, предпазната тенекия и все такива дреболии.
За това на крик и виж дали има луфт в главината и огледай всичко по-внимателно!
Дисковете и накладките така или иначе си бяха за смяна ,ама подсвирването ,което мислех че е от тях си остана .А възможно ли е да е от окачването или твърдо си е от лагера ?
Не .
Понеже е след 21:00 и модовете са по-благосклонни, Знаеш ли, колега, какво е "Беми"?:Tease:
Жокер!
Идва от Русия и лично от др. Сталин!:rtfm:
Вдигай на крик за свиренето!
Установих ,че и в покой като натисна вляво отпред надолу да се разклати пак свирка .
Установих ,че и в покой като натисна вляво отпред надолу да се разклати пак свирка .
Маншон на амортисьора. Ако не е и самият амортисьор.
БЕзжични МИни!:cheers:
Majed_146
04-04-2013, 11:50
Колега здравей: Лагерите лесно може да ги разбереш Левият се чува едно Тупане на десен завой, а десният на ляв завой :( при разбити лагери възможно да има биене при спиране! особено ако е завой защото главина с диска с започват да се движат от разбития лагер и съответно започва да се чува едно биене като при криви дискове:( при спиране!
mihail_mladenov
04-04-2013, 13:40
Ако може едно въпросче да попитам, въпростни маркучета горе-долу какви пари са, че и аз имам проблем с преден ляв апарат.?
ами аз ги взех за 12 лв. парчето бяха на 14 но ми ги дадоха с отстъпка ;)
mihail_mladenov
04-04-2013, 15:17
мерси за бързия отговор
Намират се м/у 10 и 15 лв бройката .
---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:03 ----------
Маншон на амортисьора. Ако не е и самият амортисьор.
БЕзжични МИни!:cheers:
При леко натискане на спирачката изчезва и пак се появява .
ми знаеш колко струват, вземи ги смени.
ми знаеш колко струват, вземи ги смени.
Едно нещо се сменя когато е нужно ,какво общо има цената ,все едно да ти кажа :"Знаеш колко струват изкуствените зъби ,смени си естествените ,които са здрави с изкуствени" .
За успокоение ,взел съм си нови маркучи LPR и ще ги сменя ,без да съм сигурен че е наложително .Настройката ми е ,че тук е място за възпитано общуване и взаимопомощ ,а не за "остроумничене" и заяждане .
Едно нещо се сменя когато е нужно ,какво общо има цената ,все едно да ти кажа :"Знаеш колко струват изкуствените зъби ,смени си естествените ,които са здрави с изкуствени" .
За успокоение ,взел съм си нови маркучи LPR и ще ги сменя ,без да съм сигурен че е наложително .Настройката ми е ,че тук е място за възпитано общуване и взаимопомощ ,а не за "остроумничене" и заяждане .
Ми колега в случая ти остроумничиш. Две страници тема, като още отначало е казано какво трябва да направиш. Като ти свирят накладките, значи задържа апарата - сменяш спирачни маркучи, оттам се почва. Като не си сигурен отиваш на майстор и така.
И да, това е форум за взаимопомощ, а не онлайн сервиз.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.