PDA

View Full Version : Инжектори 1.4 16в ТС



Ma7e4k0
16-02-2013, 02:08
Колеги някои има ли идея, понеже не успях никъде да го намеря в интернет...колко кубика са дюзите на 16 туинспарк 1.4 (алуминиевия картер) и ниско омни ли са ?

nedko87
16-02-2013, 08:43
за кубиците не знам но със сигорност са високоомни

BillyBoy`
16-02-2013, 12:11
Колеги някои има ли идея, понеже не успях никъде да го намеря в интернет...колко кубика са дюзите на 16 туинспарк 1.4 (алуминиевия картер) и ниско омни ли са ?И дали има разлика със тези които са на 2.0ТС.,и оттделно тези оранжевите които се монтират на двигателите със пластмасовия капак от 1.4 до 2.0 колко кубика са?Нищо не целя да правя просто любопитство.

Sprinta46
16-02-2013, 14:36
нещо ми се върти в главата че бяха 280 cc ,но не съм сигурен :)

thecleaner
16-02-2013, 16:05
Колеги някои има ли идея, понеже не успях никъде да го намеря в интернет...колко кубика са дюзите на 16 туинспарк 1.4 (алуминиевия картер) и ниско омни ли са ?

Дюзите на 1,4 са като на всички ТС CF1, тоест CF1 мотора + стария ТС, на 155 да речем е с еднакви дюзи жълти на цвят 189 кубика номера им завършва на 702. Дюзите на CF2 мотора са 176 кубика, но са уж по ефективни пръскат от повече места, оранжеви са и завършват на 769. Ниско омни дюзи на Алфа няма, всичко е високоомно.
А каква ти е идеята с тия дюзи колега?



нещо ми се върти в главата че бяха 280 cc ,но не съм сигурен :)
Уоауууу. Тва ще дое бърза кола.

Sprinta46
16-02-2013, 17:26
Уоауууу. Тва ще дое бърза кола.

Още малко и щях да го оцеля :cheers:

Ma7e4k0
17-02-2013, 01:51
Дюзите на 1,4 са като на всички ТС CF1, тоест CF1 мотора + стария ТС, на 155 да речем е с еднакви дюзи жълти на цвят 189 кубика номера им завършва на 702. Дюзите на CF2 мотора са 176 кубика, но са уж по ефективни пръскат от повече места, оранжеви са и завършват на 769. Ниско омни дюзи на Алфа няма, всичко е високоомно.
А каква ти е идеята с тия дюзи колега?



Уоауууу. Тва ще дое бърза кола.

"Ниско омни дюзи на Алфа няма, всичко е високоомно"
Идеята ми автоматично пропада.
В някои саит ли ги гледаш тия характеристики? Може ли да го споделиш?

Majed_146
20-02-2013, 14:25
колко е това високо омни, и колко е това ниско омни???

колко е високомна тази бобина?
20 оhma 10 ohma? 5 ohma?
някой мерил ли ги е?

starata alfa
20-02-2013, 14:32
по номера на дюзите ги сравни тука
http://www.fuelinjector.citymaker.com/Fuel_Injector_Flow_Rates.html

kolev
20-02-2013, 14:56
колко е това високо омни, и колко е това ниско омни???

колко е високомна тази бобина?
20 оhma 10 ohma? 5 ohma?
някой мерил ли ги е?

нискоомните са 2-3 ома. високоомните 10-15. разликата е огромна. ако поставиш нискоомни вместо високоомни ще изгориш транзисторите в еку които ги управляват.

Majed_146
20-02-2013, 15:19
Колега, Благодаря за разясняването на закон на ОМ, просто се възмущавам на такива приказки " нискоомно, " "високоомно" трябва да има стойност! а дали е високоомно или нискоомно.... и двете съпротивления 2 ома и 15 ома
са нискоомни

Това ми беше мисълта от предният пост трябва да ги изказваме нещата по правилно.

Поздрави!

thecleaner
20-02-2013, 23:53
Колега, Благодаря за разясняването на закон на ОМ, просто се възмущавам на такива приказки " нискоомно, " "високоомно" трябва да има стойност! а дали е високоомно или нискоомно.... и двете съпротивления 2 ома и 15 ома
са нискоомни

Това ми беше мисълта от предният пост трябва да ги изказваме нещата по правилно.

Поздрави!

Много е важно, да се покажем знаещи и по-интересни ще знаеш. Погледни графичка Impedance и я разтълкувай моля

kolev
21-02-2013, 10:13
Колега, Благодаря за разясняването на закон на ОМ, просто се възмущавам на такива приказки " нискоомно, " "високоомно" трябва да има стойност! а дали е високоомно или нискоомно.... и двете съпротивления 2 ома и 15 ома
са нискоомни

Това ми беше мисълта от предният пост трябва да ги изказваме нещата по правилно.

Поздрави!

така е прието да се казват. нискоомните се комутират по специален начин или имат последователно свързани токоограничаващи резистори. високоомните се клатят директно от еку. нищо че разликата между двата типа е само 10-на ома, те са индуктивен товар.

Majed_146
21-02-2013, 17:28
Много е важно, да се покажем знаещи и по-интересни ще знаеш. Погледни графичка Impedance и я разтълкувай моля


Точно... не пише нищо, "високо" и "ниско" какво от това.. за мен това отдолу е po правилна информация: информацията в ръководството на Мотроника! Ясно написано 15,9 ohm. Съжалявам, че е толкова малка снимката. Всички, които има желание ще погледни PDF-а на Мотроника и ще види колко е този импеданс както и на всички останали датчици по системата за впръскване на гориво(па тогава всеки да си реши дали ще е висок или нисък този импеданс). и в същност не ме интересува някаква обща таблица за сравнение между 10 вида коли тук сме във форум на АлфаРомео и си говорим за нашите которници и в частност 1,4 Свинспарк

Колега мисля, че сме в технически отдел на форума и няма нищо лошо във това да се изписват нещата по ясно и съответно технически по детайлно, съответно това не означава, че се правим на разбирачи или на мозаци! :-P Поздрави!

Majed_146
21-02-2013, 17:46
така е прието да се казват. нискоомните се комутират по специален начин или имат последователно свързани токоограничаващи резистори. високоомните се клатят директно от еку. нищо че разликата между двата типа е само 10-на ома, те са индуктивен товар.

Да прав си колега със сигурност си е така, и аз си мисля за една много логична причина поради това да са инжектори с по 3-4 ома а другите да са 15 ома., но ще си мълча да не ме обвинява колегата модератор в спам или в остроумие!

Поздрави!

abart_
21-02-2013, 18:21
нискоомните са 2-3 ома. високоомните 10-15. разликата е огромна. ако поставиш нискоомни вместо високоомни ще изгориш транзисторите в еку които ги управляват.

Това добре,а обратния вариант ?!

Majed_146
21-02-2013, 20:31
няма да се отварят въобще или може би частично, кой знае:):bouncing_smiley:

kolev
22-02-2013, 10:26
Това добре,а обратния вариант ?!

ако поставиш високоомни инжектори вместо нискоомни, теоретично няма никакъв проблем. разбира се трябва да се премахне резисторния блок ако има такъв. на практика остава неизвестен въпроса колко бързо ще се отварят тия инжектори и ще се задържат ли напълно отворени. все пак и еку-то може да коригира времената им в известни граници за да компенсира, но в алфа не са ползвани никога нискоомни инжектори както казаха по-горе.

abart_
22-02-2013, 10:42
Ааа в мойта са ползвани,даже още се ползват :biggrin:

Но мисля да минавам на високоомни скоро.....

Majed_146
23-02-2013, 19:50
нали си със 2,0 турбо 8в? там не е ли с други инжектори?

abart_
24-02-2013, 11:36
Точно ;) нискоомни са.......