Log in

View Full Version : апаратите опират в баланса



ivo_red
17-02-2013, 22:35
Колеги, за втори път вече ми се случва балансиращите тежести след смяна на гуми да опират в апаратите при спиране. Джантите са си оригиналните Спийдлайн 15' за ТИ, апаратите също са стоковите. Дайте идея:?:

Pandev
17-02-2013, 23:03
Направи нов баланс,кажи да ти изнесът тежестите една идея и няма да имаш проблеми.

Makarona
18-02-2013, 09:02
Колеги, за втори път вече ми се случва балансиращите тежести след смяна на гуми да опират в апаратите при спиране. Джантите са си оригиналните Спийдлайн 15' за ТИ, апаратите също са стоковите. Дайте идея:?:

Кажи им да ти сложат чукащ баланс от вътрешния край а не лепещ или пак да ти лепят навътре.

etrovskii
18-02-2013, 09:23
Колеги, за втори път вече ми се случва балансиращите тежести след смяна на гуми да опират в апаратите при спиране. Джантите са си оригиналните Спийдлайн 15' за ТИ, апаратите също са стоковите. Дайте идея:?:
Върни се и им кажи да ти сложат тънко олово ако имат де ,някой нямат за лети джанти,смятай пък за къв баланс става въпрос щом оловото не можи да ти оправят:no:
два случая съм имал такива

ivo_red
18-02-2013, 14:25
:jason2:май този път ще излезе крив диск...

Tonimir
18-02-2013, 14:47
:jason2:май този път ще излезе крив диск...
как крив диск ще се отразни на апарата, че да опира в баланса на джантите?

ivo_red
18-02-2013, 15:26
как крив диск ще се отразни на апарата, че да опира в баланса на джантите?
няма да опира в джантите, а просто ще тресе при по-интензивно спиране.
;-) за тва беше цялата интервенция. Преди ми се беше случвало същото и тогава балансите опираха в апарата. Сега обаче не е такъв случая...остава варианта крив диск...някой ако има друго предположение, да казва

tonov
18-02-2013, 18:58
няма да опира в джантите, а просто ще тресе при по-интензивно спиране.
;-) за тва беше цялата интервенция. Преди ми се беше случвало същото и тогава балансите опираха в апарата. Сега обаче не е такъв случая...остава варианта крив диск...някой ако има друго предположение, да казва

Оттам трябваше да почнеш :) Сменяш дискове и накладки и си готов.

D-I-V-A-K-A
19-02-2013, 00:15
Оттам трябваше да почнеш :) Сменяш дискове и накладки и си готов.

Или ако има достатъчно живот в тях да ходи на К.Величков да им ударят по една стружка, да си лепне едни накладки и да си свирка ;)

Furious 155
19-02-2013, 00:30
Или ако има достатъчно живот в тях да ходи на К.Величков да им ударят по една стружка, да си лепне едни накладки и да си свирка ;)
За минимална дебелина на спирачен диск чувал ли си, че да даваш такива съвети?

D-I-V-A-K-A
19-02-2013, 00:49
За минимална дебелина на спирачен диск чувал ли си, че да даваш такива съвети?

Точно за това съм казал, "ако има живот във тях" (ако са далеч от контролата), понякога имам чувството, че презкачате през няколко думи, като четете написаното от човек.

ivo_red
19-02-2013, 11:37
Дисковете и накладките и отпред и отзад са почти нови. Вчера бях в Радиал и се видя, че нищо не опира и момчетата там обясниха, че няма как тва да е проблема. Все пак изправихме едната джанта, макар че уж беше изправяна преди има няма една седмица и настоях да се балансират наново. Вечерта покарах колата и се оказа, че вибрациите изчезнаха. Та към момента ще прескочиме момента с даването на нови 300-400 кинта за дискове и накладки. Ще я пробвам тея дни някъде по по-гладка настилка с по-висока скорост да видя дали не се заблуждавам из софийските дупки и лунен пейзаж и така...:rockon:

ivo_red
19-02-2013, 19:31
Днес с огромно удоволствие установих, че съм бил прав все пак да мина първо баланс и изправяне, вместо да се хвърлям директно на дискове и прочее. Няма и помен от вибрациите при спиране и съм много доволен.