View Full Version : Проблем със запалването
Добър вечер. Имам следния проблем: Миналата седмица,когато тръгвах с колата имах проблем със запалването. Първоначално не искаше да запали изобщо,а само въртеше ,но след няколко опита запали,изчаках да загрее и всичко си беше нормално. След около 3 км както си карах мисля ,че светна лампичката за инжекциона и колата просто изгасна. Не може да се запали и от пет дена в сервиза не могат да намерят проблема,включително и с компютър. Моля за помощ и идеи :Suicide:
vlado_iv
18-02-2013, 18:35
Дай модела на колата
Оп,съжалявам :Д 145 TS 1,4 103 hp
Добър вечер. Имам следния проблем: Миналата седмица,когато тръгвах с колата имах проблем със запалването. Първоначално не искаше да запали изобщо,а само въртеше ,но след няколко опита запали,изчаках да загрее и всичко си беше нормално. След около 3 км както си карах мисля ,че светна лампичката за инжекциона и колата просто изгасна. Не може да се запали и от пет дена в сервиза не могат да намерят проблема,включително и с компютър. Моля за помощ и идеи :Suicide:
Датчик (разпределителен - грешно) колянов вал.
ivan dimitrov
18-02-2013, 20:25
---
Без претенции да ми е ясно, но може би имате предвид датчик колянов вал.
Извинявам се. Прав си. Точно това имах предвид, но акълът ми беше и е на друго място в момента.
killuminati
18-02-2013, 23:23
и при мен от няколко дни трудно пали на бензин и на газ. Двигателят е TS 1,4 103 hp. Оказа се омасляване на свещите и лулите , демек пропуска от гарнитурата. Успех с разрешаването на проблема.
D-I-V-A-K-A
18-02-2013, 23:54
и при мен от няколко дни трудно пали на бензин и на газ. Двигателят е TS 1,4 103 hp. Оказа се омасляване на свещите и лулите , демек пропуска от гарнитурата на главата. Успех с разрешаването на проблема.
Колега, май имаш в предвид гарнитурата на капака на клапаните, а не на главата ;)
Васил Петров
19-02-2013, 00:02
Колега, май имаш в предвид гарнитурата на капака на клапаните, а не на главата ;)
:roll2: :roll2: :roll2: :roll2:
След като цапа свещите е ясно ,че е гарнитура на клапаните.Това го знае и малкио механик!
D-I-V-A-K-A
19-02-2013, 00:05
:roll2: :roll2: :roll2: :roll2:
След като цапа свещите коя гарнитура е маисторе?
Да сигурно и лулите ги цапа и пълни с масло през гарнитурата на главата :lol: , а и по обясненята мисля, че маслото по свещите не е от страната, за която ти си мислиш :goodnight:
П.П. Май вече си видял, какво точно се има в предвид ;)
killuminati
19-02-2013, 01:34
тая гарнитура не се ли казва " гарнитура на капака на цилиндровата глава"
тая гарнитура не се ли казва " гарнитура на капака на цилиндровата глава"
Двигателя има един капак. И то е "капака на клапаните".
Този капак има една гумена гарнитура, която заобикаля както целия капак, така и отворите за свещите в главата.
Най вероятно при теб тази гарнитура е за смяна.
Гарнитурата на двигателя блок/глава е друго нещо и от нея няма как да стигне масло до свещите и лулите.
killuminati
19-02-2013, 11:37
Изперкали сте тотално , младежи :) Това на което Вие му викате капак на клпаните , се казва "капак на цилиндровата глава" http://www.autopower.bg/avtochasti-dvigatel-alfaromeo-166-936-2.0-T.Spark-(936A3A__)-155-konq-32646-11075400-366871.html
Изперкали сте тотално , младежи :) Това на което Вие му викате капак на клпаните , се казва "капак на цилиндровата глава" http://www.autopower.bg/avtochasti-dvigatel-alfaromeo-166-936-2.0-T.Spark-(936A3A__)-155-konq-32646-11075400-366871.html
Тва е гарнитурата дето ти трябва. Сменяй смело и после давай газ:boost::drive: Принципно е гарнитура на капака на клапаните.
тва е гарнитура на цилиндровата глава:
http://www.dn-bg.com/resources//Resources/66/66448/%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D 0%B0-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D 0%B2%D0%B0-%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B0_B.png
D-I-V-A-K-A
19-02-2013, 12:43
Абе всички са прави, въпрос на гледна точка. И двете определения се отнасят за едно и също нещо, макар че аз едното определение го срещам за първи път.
killuminati
19-02-2013, 13:26
А така , сега вече говорим на един език. :bg:
здравейте,и аз имам проблем със запалването,но при мен не иска да запали когато е загряла.на студено няма проблем.
145 1,9JTD
според мен е датчик на коляновия вал ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.