PDA

View Full Version : Проблем с палене студена



sabrax
20-02-2013, 10:11
Привет колеги,
от около 2 години имам проблем сутрин. Колата палеше, не можеше да закрепи оборотите и гаснеше. Също така забиваше муцуната като е студена. Този проблем се реши с почистване на дюзи и моторче за празен ход преди около 2 месеца. От около година съм с газов инж. сега прави друга мизерия. Когато пробвам да я запаля студена, след две, три секунди въртене колата пали със зверски трясък в колекторите. Пали се само на бензин. Пробвах да и спра газта от бутилката, колата обръща на бензин, но на сутринта пак същото. Свалях свещи, уж са читави:-сменени са преди 30хил. км. Кабелите не святкат на тъмно:hehehm:-сменени са преди 30хил. км. Ходих на диагностика, казаха, че е записала грешки на 600об. на дебитомер и ламбда. Смених дебитомера, нищо.Лятото сменявах ролки и ремъци при един от тачените сервизи във форума, затова изключвам да не е зацепена правилно. Евентуално да е прескочил зъб? Ще съм благодарен на всякакви предположения.

don_pepone
20-02-2013, 11:06
Филма е много голям като се почне с търсенето на нещо такова. Аз много време рових .,сменях и чистих всичко за което се сетиш. Накрая с една добра настройка (в движение)на газовия инжекцион всичко се оправи. Така че съветът ми е иди на газаджия и да ти направи колата да работи като на бензин.

sabrax
21-02-2013, 11:34
Незнам, всъщност колата си работи перфектно на газ. Няма разлика при вървене с бензин.

kolev
21-02-2013, 12:42
карай няколко дена само на бензин. ако се оправи- настройка на газовата.

don_pepone
21-02-2013, 12:54
Незнам, всъщност колата си работи перфектно на газ. Няма разлика при вървене с бензин.
Аз не съм казал че съм имал проблем като карам на газ,а че проблема е от настройките на газовото.
Тя на газ си върви супер,обаче бензиновият комп се шашка,понеже смесите са други и инжекторните времена и по този начин трупа грешки- при мен бе грешка при ламбда адаптацията.
Като ти работи на бензин и обърнеш на газ трябва бензиновите времена почти да не се променят,ако ли не значи сместта ти е или много богата или бедна зависи дали като обърнеш на газ бенз. комп ги завишава или намаля

sabrax
21-02-2013, 16:10
карай няколко дена само на бензин. ако се оправи- настройка на газовата.

Всъщност и това изпробвах, карах три дена само на бенз-резултат никакъв.

don_pepone
21-02-2013, 17:02
A откача ли акумолатора да се ресетнат грешките. Че ако е станало както при мен да ми "забие" ламбда адаптацията в едно положение и докато не се изчисти на диагностика или не се откачи акумолатора си седи така.

sabrax
09-03-2013, 20:15
От това "плякане" леко ми се е поразцепила кутията на въздушния филтър. Което ме навежда на мисълта - дали пък някой всмукателен клапан не затваря както трябва?

BillyBoy`
10-03-2013, 10:06
Първо си провери свещите и кабелите във какво състояни е са да няма оттечки някъде.Второ бедна смес трето пак си занеси дюзите да ти ги изчистят.

raiders
11-03-2013, 14:16
Всъщност и това изпробвах, карах три дена само на бенз-резултат никакъв.

Малко е 3 дни, аз след 5 почнах да се пооправям, а след една седмица всичко беше ОК. Карай я само на бензин и оправи проблема, до тогава не карай на газ.

Сега при теб може и да не е от газовата, но аз клона на там. И на мен на газ си работеше добре, но след няколко месеца така или иначе се скапа и газта и когато отидох да я видят резултата беше много високи времена и на бензин и от там и на газ, много богата смес и едно голямо мазало. Проблема е единтичен затова мисля така.

davidoff_306
15-03-2013, 20:55
колега,газовите инжекциони са устроени така че да пали първо на бензин и като загрее 25-30 градуса обръща на газ!и си провери датчика за температура на входящия въздух.и да знаеш, има ли газ има проблем,няма газ няма проблем

mimouzunov
17-03-2013, 22:19
колега,газовите инжекциони са устроени така че да пали първо на бензин и като загрее 25-30 градуса обръща на газ!и си провери датчика за температура на входящия въздух.и да знаеш, има ли газ има проблем,няма газ няма проблем

Това с газта и проблемите.... Несъм съгласен!

don_pepone
18-03-2013, 11:17
Зависи от майстора май. Аз кото и да прая,както и да ми я настроят на газ,ако е добре почва да се ебава на бенз и обратното,майстора ми не можа да я докара да си варви еднакво и на двете горива без да има ядове.... баси майсторите

kolev
18-03-2013, 11:23
ми тури един ламбда емулатор и бутни газовата да не следи ламбда сондата и си готов.

don_pepone
18-03-2013, 21:19
Да ама бензиновия комп следи работата на мотора и на газ и на бенз не само по ламбда,а и на газов инжекцион знам че нее мн оферта да се слага емулатор,поне по думите на майстрои,ама пък знае ли човек...

kolev
19-03-2013, 11:21
кои майстори. тия дето не могат да ти настроят газовата ли :D
имаш 2 варианта.или добра настройка на ГИ или да накараш бензиновия комп да спре да си прави адаптации. във втория случай ти трябва или ламбда емулатор или да спре да си вижда дюзите и да запише грешка или и 2-те.

alfatrace
19-03-2013, 20:25
при мен колега се оказа че след един гърмеж се е отворила дупка в капака на въздушния филтър и от там влиза въздух повече от колкото е необходимо, в седствие на което колата палеше трудно, коригирах проблема и сега съм си ок

mimouzunov
21-03-2013, 14:53
при мен колега се оказа че след един гърмеж се е отворила дупка в капака на въздушния филтър и от там влиза въздух повече от колкото е необходимо, в седствие на което колата палеше трудно, коригирах проблема и сега съм си ок

Някак и на мен ми се ще да влиза повечко въздух в двигателя от към въздушния филтър.... С + 0.5 примерно... :holiday2:

reloading
27-05-2013, 16:46
Колеги здравейте ще продължа темата защото от седмица някъде наблюдавам при мен сутрин след като запали (с паленето никакъв проблем) , се вижда как като подам газ първо глъхне и тогава започва да вдига оборотите.

Ако не я изчакам 2-3 минути да позагрее не може да се кара.. забива муцуна.. но не гасне.

Карам с Газов инж. който смея да твърдя че е добре настроен.

Бихте ли ме посъветвали от къде да почна с търсенето?

моторчето за празен ход - чистено
дюзите на газта - чистени
въздушен филтър - сменен
свещи - здрави но за смяна след 5-6 000км
кабели - не съм ги проверявал
бобини - работят перфектно
ламбда - не записва грешки ( работи перфектно)
дебитомер - не записва грешки ( работи перфектно)
термостат - работи

Furious 155
27-05-2013, 17:06
Дебитомер!

или Дебитомер - работи, ама в зоната в която, най-често се движи клапата е с позатъркани графитни писти...
И една малка възможност остава, за въздуховода, между дебитомер-а и дроселовата клапа - ако е сцепен.
Така мисля аз. Може и да има нещо около кабели и свещи, ама едва ли, щом на газ я караш и няма проблеми.
Можеш да видиш и вакуумното маркуче към бензиновия регулатор - ако там има нещо, но той ако е сцепен щеше да ти бърка празния ход сякаш.

mimouzunov
27-05-2013, 17:09
Колеги здравейте ще продължа темата защото от седмица някъде наблюдавам при мен сутрин след като запали (с паленето никакъв проблем) , се вижда как като подам газ първо глъхне и тогава започва да вдига оборотите.

Ако не я изчакам 2-3 минути да позагрее не може да се кара.. забива муцуна.. но не гасне.

Карам с Газов инж. който смея да твърдя че е добре настроен.

Бихте ли ме посъветвали от къде да почна с търсенето?

моторчето за празен ход - чистено
дюзите на газта - чистени
въздушен филтър - сменен
свещи - здрави но за смяна след 5-6 000км
кабели - не съм ги проверявал
бобини - работят перфектно
ламбда - не записва грешки ( работи перфектно)
дебитомер - не записва грешки ( работи перфектно)
термостат - работи

TPS, пробив по маркучите някъде, температурен датчик.. И още към 15 неща... А това че газовата е настроена добре не значи че неможе да има някакъв проблем с нея...

reloading
27-05-2013, 17:09
Не е сцепен. а Дебитомера , ходих миналия месец на диагностика във Вентура и уж беше всичко ок с него?

п.с. май първо да почна с кабелите и свещите че са ми малко съмнителни... единия кабел има лепено с изолирбанд на едната лула към свещите. Не смея да го отлепя...

don_pepone
27-05-2013, 17:18
Най добре е някой да ти я закачи пред вас докато е студена и да я запалиш и да гледате с лаптопа,но се базирам на няколкоя друга бира,че ти дава грешка по ламбда адаптация понеже като бачка на газ някой ламбда сонди отчитата изгорялата газ малко по-кофти и си "мислят" че сместта е богата (нищо че колата си бачка перфето на газ) и започват да се опитват да я обеднят и това нон стоп докато бачка на газ и накрая записва грешка на ламбда адаптацията и остава в положение в което се опитва да обедни сместта ... и сутрин си палиш ламбдата не бачка на студено а адаптацията и седи в опит да обедни,а сместта не е богата сутрин и се почва забуване мръщене ,че и леко пукане в колектора ако се подаде рязко газ до долу .... Не ме питай откъде знам ;) 2 години се борих с тоя проблем и разколачих половината кола за проби и за квото се сетиш докато го намеря от какво е .

Благодарско тука на ОЕМ понеже той немери проблема

reloading
27-05-2013, 17:22
Това с пукането в колектора и аз съм го чувал .. :)

Добре какво ще ме посъветваш?

Нямам познати в софия близо до мен камоли с лаптоп + диагностика..

п.с. понякога на скорост но без да давам газ ми светва дюзичката ,подам ли леко газ се гасне. Случва се не много чесно 1-2 пъти в седмицата...

mimouzunov
27-05-2013, 17:38
Това с пукането в колектора и аз съм го чувал .. :)

Добре какво ще ме посъветваш?

Нямам познати в софия близо до мен камоли с лаптоп + диагностика..

п.с. понякога на скорост но без да давам газ ми светва дюзичката ,подам ли леко газ се гасне. Случва се не много чесно 1-2 пъти в седмицата...

Спираш газта, караш на бензин и гледаш как се държи...

reloading
27-05-2013, 17:44
От бутилката ли някъде? или просто от копчето което ми е от инжекционна? а да откача ли акумулатора, да рестартирам грешките?

don_pepone
27-05-2013, 18:10
Не просто покарай на Бенз няколко дни,но преи това откачи акумолатора за 5-10 инути да се изчисти адаптацията. Ако се оправи колата след това значи бягаш при газаджията да я настройвате докато следите ламбда сондата кво чертае ;)

reloading
27-05-2013, 18:19
Ще пиша какво е станало след 2-3 дни ;)





Вчера откачих акумулатора за 5 мин. и още при паленето колата беше друга.. нямаше го глъхненето.
Цян ден карах на бензин. Преди малко ме чоплеше да видя как е.. и ходих до магазина с нея , освен че запали по хубаво и нарочно тръгнах веднага без да чакам. Нямаше и следа от проблемите до миналия ден.

и така:
Да считам че всичко по колата е в ред?
И единственото което и трябва е още по прецизна настройка , която да се направи по Диаграмата на Ламбдата?