PDA

View Full Version : Проблем с палене на АР 145 2.0 16v QV 96 ГОДИНА ( НЕ ПАЛИ)



Staikov
20-02-2013, 19:50
Здравейте...
Днес сменях термостат гарнитура на капака на клапаните спирачна течност масло на скоростите помпа на съединителя долна (тази която е на самите скорости)

Преди това колата я карах на мивка да измият скоростите колко може да се хванат на пълен ляв волн където е капака на 5-тата и от горе от страна на мотора.

В мивката запали без никакви проблеми
Пред сервиза стаоя около 10 мин
Отново запали без никакви проблеми няма прекъсване или друго...

Около 4 часа се извършваха облужвания и ремонти и т.н

Слет това като решихме да палим да запалим да обезваздушаваме охладителната система помпата на коалта вобще не завърта...

НЕ ХОДИ ТОК ДО САМАТА ПОМПА!!!

Помагайте кой с каквото се сеща и може.

:((
Закачахме я на диагностика няма проблеми с имобилайзера не ми свети код ключа на таблото всичко си е нормално !

don_pepone
20-02-2013, 21:50
Акоо е като при 155 релето на помпата е до акумолатора (отзад),а при баране около скоростите са бъркали от там ;)

Staikov
20-02-2013, 23:00
Toчно там се намира проблема се предполага ,че е там защото около тях се е пръскало за да се измият скоростите утре ще се остави на слънце ще се огледа и подсуши всичко ....как добре вървеше работата само предницата остана за петък и щяхме да сме без забележка но уви кола с характер излезна :))

tonov
20-02-2013, 23:13
Брат ти все едно от вчера четеш форума... Не знаеш ли, че 16V TS мотор не се мие :bored: Вие пък и с водоструйка.
Подсушете всичко хубаво, прегледайте всички куплунзи където е пръскано. И проверете бутона под шофьорската седалка! Натисни го профилактично, може случайно да е сработил.

to6ko
20-02-2013, 23:49
Пак си одил къде не трябва!!!
Както колегата каза по горе релето на помпата мое се сбъгясало или бушона който се намира в непосредствена близост до релето!:static:
П.С само аз ли си мия мотора и нямам проблем с паленето!

Staikov
20-02-2013, 23:58
Тони не съм мил мотора не съм толкова недобре колкото и да съм маняк на тема чистота ..
А само скоростите дори и да е пръснало още в мивката съм издухал целия мотор с въздух и не е мито с водоструйка а с парастуйка .Запалих абсолютно никакви проблеми не съм имал...

ivailo rachev
21-02-2013, 10:57
Здравей,най-вероятно точно по релетата или бушоните ти е проблема.Намират се в една кутийка,която е закачена на стойката на акумулатора.Едното реле е за ЕКУ-то другото е за помпата.Там има и бушон,прегледай по-обстойно.

phoenix
21-02-2013, 11:41
аз като един редовен масов спамер, ще предложа да я полееш с бензин и да видим дъл няма да се палне:metal:

Staikov
21-02-2013, 15:14
Колата запали ..Проблема беше в навлажняване на релето и бушона за бензиновата помпа и накъсан кабел от силната параструйка с която миха скоростите !

Днес дойде време и за чисто новата предница и сме готови ... :)

BillyBoy`
21-02-2013, 16:52
Хаиде де казваи :) Какъв е резултата след смяната на помпата.Масло доля ли на скоростите или го смени.Как превключват сега?